Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Atila_
Skoda, ze redakce neotestovala novy infotaiment system, protoze stara verze v predfaceliftu byla zdaleka nejvetsi chybou celeho auta. Bylo by zajimave vedet zdali doslo k naprave a nebo se pokracuje v tradici nepouzitelnych francouzskych infotainmentu.
K infotainmentu jsem si povšiml pouze nepříjemného hlasu povelů. Na dálničních křižovatkách pak navigace nelogicky hlásila "odbočte vlevo", přestože člověk měl pokračovat rovně. Jinak jsem si ale nějakých zásadních chyb nevšiml.
Bohuzel chyby tohohle typu kratky redakcni test neodhali a chudak uzivatel na ne prijde vetsinou az po koupi auta. U Francouzu jsou nicmene dosti obvykle az typicke, u 508 si uzivatele stezuji zejmena na😒br />
- system nepodporuje MP3 VBR, prestoze jde dnes o vicemene defaultni zpusob kodovani
- spatna sprava map spolecne s malou pameti (pouze 4 GB) neumoznuje mit v aute celou mapu Evropy a casto ani updatovat mapy. Pro srovnani konkurence ma na mapy casto 20 - 30 GB
- neustale updates od vyrobce, ktere povetsinou vice znici nez opravi
- vydavani zcela zrejmych chyb za "vlastnost' systemu
- neschopnost dealerske site resit problemy nekterych navigaci
Obecne jsou stiznosti na WIP NAV+ u 508 nejcastejsi a hlavnim duvodem proc uz by si nekteri uzivatele to auto nekoupili. (zdroj: Peugeot klub CR)
- system nepodporuje MP3 VBR, prestoze jde dnes o vicemene defaultni zpusob kodovani
- spatna sprava map spolecne s malou pameti (pouze 4 GB) neumoznuje mit v aute celou mapu Evropy a casto ani updatovat mapy. Pro srovnani konkurence ma na mapy casto 20 - 30 GB
- neustale updates od vyrobce, ktere povetsinou vice znici nez opravi
- vydavani zcela zrejmych chyb za "vlastnost' systemu
- neschopnost dealerske site resit problemy nekterych navigaci
Obecne jsou stiznosti na WIP NAV+ u 508 nejcastejsi a hlavnim duvodem proc uz by si nekteri uzivatele to auto nekoupili. (zdroj: Peugeot klub CR)
Nějak se mi to nezdá. Navigaci v 508 jsem tedy nikdy nezkoumal.
Ale chceš mi tvrdit, že vrcholný model navi má paměť jen 4GB? Už předchozí systém RT4 ve 407, který mám v autě, má 30GB pevný disk pro mapy celé Evropy. A na rychlost si stěžovat nemůžu, jen se musí aktualizovat přes cd.
Ale chceš mi tvrdit, že vrcholný model navi má paměť jen 4GB? Už předchozí systém RT4 ve 407, který mám v autě, má 30GB pevný disk pro mapy celé Evropy. A na rychlost si stěžovat nemůžu, jen se musí aktualizovat přes cd.
Ona tam interni pamet ve skutecnosti neni vubec zadna, u WIP NAV+ jako uloziste pro mapy slouzi SD karta. U vsech Peugeotu 508 do roku vyroby 2012 ma kapacitu prave 4 GB, nasledne se tam davala 8 gigova. Tu kartu lze vymenit, coz take nekteri uzivatele delaji aby nemeli zminovane problemy, ale je to docela opruz, protoze ctecka SD karet je u jednotky umistena zezadu navigace, takze se kvuli vymene musi rozebrat kus auta a tu navigacni jednotku vyndat, karty vymenit a zase dat jednotku zpatky.
Uživatel_5340709
to je kvůli Gugovi, aby měl pocit, že k němu promlouvají Ruští bratři?
CommonUser
Hluk od podbehov vynikne v priamom porovnani s rovnakym motorom v C5. Ta C5 asi aj v porovnani s cenou dava vacsi zmysel v tejto triede (+hydropruzenie), takze cudovat sa nizsim predajom moze len suchy statista z PSA.
silversurfer
Proc je třeba tlačítko start/stop nalevo spatne? Me třeba vždy iritovalo zapínání světel u VW nalevo extra ovladačem , stejne jako u volva. Byl jsem zvyklý na ovládání na packach. Nicméně jedna se o zvyk, proc to je v negativech?
Neni to špatně možná je to dokonce svym způsobem lepší
Hamatné páčky blinkrů. Je to jistě otázka vkusu, pro mně je ovládání světel na páčce blinkrů fail. V dnešních autech přepneš ovladač na "Auto" a světla žijí svým životem, a to i v autech s přepínačem světel na páčce blinkrů. Proč mám tedy pokaždé když chci odbočit sahat na hamatnou páčku, která má kvůli své váze tužší chod (aretaci)? Navíc ubírá prostor pádlům pod volantem, v autech s tímto řešením jsou páčky vyloženě na dlouhé prsty. Přežité.
Tlacitko start/stop je obvykle vpravo a to proto, ze toto tlacitko tak trochu odkazuje na automobilove zavody, specialne se startem typu LeMans, kde ridici museli k autu dobehnout, nasednout a pak leva ruka zavirala dvere, zatimco prava mackala tlacitko starteru a hned potom sklouzla na radici paku a radila za jedna... Dnesni manazeri, kdyz spechaji z meetingu na brainstorming, to pouzivaj taky tak, tlacitko vlevo tak muze rozhodnout o tom, jestli uvidis na flipčárt, nebo budeš za loulu 😄
Pravou zapínáš pás, levou startuješ. Kde je problém?
Ja jsem o zadnem problemu nepsal.
S tebou je fakt sranda. Skoro dokonalej byl ten fór že zmínit motor z minulý generace je naprosto nevhodnej kyd :yes: >😁
Vis co, trapaku? Jdi se vycpat. Letis na hejt, nebudu se s tebou uz vic babrat.
Ty si fakt hrdina. Došlo ti jakous napsal blbost? >😒]
Seš neuvěřitelnej kecal co si fakt nevim proč navymejšlel neskutečný kraviny >😁
Přes tvý naivní představy vo dynamice sem docela zvědavej na poslední verzi motoru vo kterym víš evidentně kulový. 221kW a 700Nm neni špatnejch a král kultivovanosti byl už před deseti lety jako novinka
Seš neuvěřitelnej kecal co si fakt nevim proč navymejšlel neskutečný kraviny >😁
Přes tvý naivní představy vo dynamice sem docela zvědavej na poslední verzi motoru vo kterym víš evidentně kulový. 221kW a 700Nm neni špatnejch a král kultivovanosti byl už před deseti lety jako novinka
OK, mozna jsem mimo ja, tak jeste jednou a opravdu naposled to s tebou zkusim😒br />
Bavime se o Peugeotu 508?
Jestli ano, proc tady tahas motor V6 HDI, ktery se do nej nemontuje a nikdy nemontoval?
A jeste neco: Proc to vubec tahas sem, kde se bavime o umisteni tlacitka Start/Stop?
Bavime se o Peugeotu 508?
Jestli ano, proc tady tahas motor V6 HDI, ktery se do nej nemontuje a nikdy nemontoval?
A jeste neco: Proc to vubec tahas sem, kde se bavime o umisteni tlacitka Start/Stop?
No tak sorry že sem vzpoměl motor z 407 kterej se do 508 už nedává 😄
Pokud se nepletu, tak se daval v rade 407 jen do coupe, a porad nechapu, co to ma spolecneho s hornim kombajsem rady 508.
Jak pisu - ty ten V6 HDI proste musis nacpat do jakekoliv diskuse, at uz to ma smysl, nebo ne.
Jak pisu - ty ten V6 HDI proste musis nacpat do jakekoliv diskuse, at uz to ma smysl, nebo ne.
KANKUNEN
stejně dobře jako 508 GT. Teda pokud pominu hnusný rypáček, to uměli naposledy u řad xx6. Ale toto: Milovníkům plavnosti ale auto přijde přece jenom jako tvrdé a naopak zájemcům o sportovní jízdu zase jako moc houpavé. Proč je dobrý kompromis vystižen tak, že to vypadá jako negativum. Kdo má rád loďku nebo prkno??? A hláška o plastech je přímo k smíchu. Škodovka už nedělá kvalitní plasty, ale spíše bakelit a tak hláška o plastech je střelba do vlastních řad.
Také jsem to nepochopil, podvozek je naladěn velmi dobře. Je dostatečně jistý, stabilní v podélném směru a přitom dokáže i s velkými koly tlumit.
O tom, že by se auto naklánělo, bylo nejisté v oblouku, nebo nedotáčivé než je v kategorii zvykem slyším poprvé. Naopak díky lichoběžníkové nápravě auto krásně vykrouží oblouk, výborně vede stopu a dá se v oblouku krásně utáhnout. Řízení je tuhé? V dnešních moderních autech jsou řízení až neskutečně přeposilovaná, opět subjektivní dojem. To, že někde existuje lehčí řízení, neznamená, že je to správně.
A komentování kvality interiéru nebudu ani komentovat, počkám si na Superb. Ale 508 ho má zpracovaný velmi dobře. S ním se Octavia nemůže v ničem měřit, vrzající lakované plasty kolem výdechů ventilace, měkké uložení madla dveří, několikrát zmiňovaná tragická výplň dveří...
O tom, že by se auto naklánělo, bylo nejisté v oblouku, nebo nedotáčivé než je v kategorii zvykem slyším poprvé. Naopak díky lichoběžníkové nápravě auto krásně vykrouží oblouk, výborně vede stopu a dá se v oblouku krásně utáhnout. Řízení je tuhé? V dnešních moderních autech jsou řízení až neskutečně přeposilovaná, opět subjektivní dojem. To, že někde existuje lehčí řízení, neznamená, že je to správně.
A komentování kvality interiéru nebudu ani komentovat, počkám si na Superb. Ale 508 ho má zpracovaný velmi dobře. S ním se Octavia nemůže v ničem měřit, vrzající lakované plasty kolem výdechů ventilace, měkké uložení madla dveří, několikrát zmiňovaná tragická výplň dveří...
AUDIRS6
...tak, aby to nevyznelo urazlivo voci autorovi...?
"... Turbodiesel o objemu 2,2 litru zkrátka něco váží, ostatně 508 SW s tímto agregátem je o 70 kilogramů těžší než s 2.0 HDI (120 kW). .."
Asi uplne jednoducho😒br /> Spytajte sa p. kolegu Dusila, ze kolko bude realny rozdiel vo vahe motora a jeho sucasti pod prednou kapotou a kolko pripada na vybavu a ine veci suvisiace s verziou GT s tymto motorom... :-!
Ked sa nad tym trosku zamyslite, nemozete prist k zaveru, ze tych 70 kg v rozdiele hmotnosti pripada len na prednu napravu a ze len toto samotne sposobuje nedotacave spravanie sa daneho auta. Plus - GT verzia ma prednu napravu viacprvkovu a nie klasicky McPherson a teda kinematika prednej napravy by mala zvysenej hmotnosti na nej lepsie odolavat.
Mozno by este stalo za zmienku pozriet sa na obutie - to je totiz casto velky cinitel pri hodnoteni jazdnych vlastnosti. A kedze mame zimu a predpokladam ze bol obuty na zimnych gumach a netusim v akych teplotach ste to auto testovali, necudoval by som sa, keby vacsinu nedotacavosti sposobovali prave zimne gumy... :-!
"... Turbodiesel o objemu 2,2 litru zkrátka něco váží, ostatně 508 SW s tímto agregátem je o 70 kilogramů těžší než s 2.0 HDI (120 kW). .."
Asi uplne jednoducho😒br /> Spytajte sa p. kolegu Dusila, ze kolko bude realny rozdiel vo vahe motora a jeho sucasti pod prednou kapotou a kolko pripada na vybavu a ine veci suvisiace s verziou GT s tymto motorom... :-!
Ked sa nad tym trosku zamyslite, nemozete prist k zaveru, ze tych 70 kg v rozdiele hmotnosti pripada len na prednu napravu a ze len toto samotne sposobuje nedotacave spravanie sa daneho auta. Plus - GT verzia ma prednu napravu viacprvkovu a nie klasicky McPherson a teda kinematika prednej napravy by mala zvysenej hmotnosti na nej lepsie odolavat.
Mozno by este stalo za zmienku pozriet sa na obutie - to je totiz casto velky cinitel pri hodnoteni jazdnych vlastnosti. A kedze mame zimu a predpokladam ze bol obuty na zimnych gumach a netusim v akych teplotach ste to auto testovali, necudoval by som sa, keby vacsinu nedotacavosti sposobovali prave zimne gumy... :-!
...překvapil 😉
a cim ? Slusnostou ? >😁
Mam rad skor technickejsie sa vyjadrovanie o problemoch, kde ma na to technika vplyv.
Tu to ale pan redaktor trosku "neukociroval", takze s kolegom by sa mohol poradit a uviest to na spravnu mieru... 😉
Mam rad skor technickejsie sa vyjadrovanie o problemoch, kde ma na to technika vplyv.
Tu to ale pan redaktor trosku "neukociroval", takze s kolegom by sa mohol poradit a uviest to na spravnu mieru... 😉
O nedotáčivosti 508 ve verzi GT slyším poprvé. Z mé zkušenosti vím, že v oblouku vede velmi dobře a hranice přilnavosti a jistoty jsou opravdu vysoko. Ta přední náprava je cítit, stačí přesednout do 508 s klasickou. Sám jsem si to otestoval.
Ji/Ri
.... auto je skvělé, ve své třídě je top. Není co vytknout, zejméno po faceliftu. Nicméně zabili to cenou. Proto ten propad v prodejích. Některá auta se kupují pro cenu, některá pro vzájemnou výbornou kombinaci cena/užitek, některá jen pro užitek, některá pro pocit. Tady to zabili cenou. Ale ono se to srovná a bude opět kus krásného, funkčního a moderního auta za přiměřenou cenu.
koos323
Zdravím.
Taky mi to nedá se přidat. Co se týče uložení motoru, tak bohužel z fotky to není moc vidět (příští týden řeknu fotografovi, at to fotí taky bez krytu), nicméně je usazen dost vzadu. P-508 sdílí platformu se starší 407 a také současnou C5, ale to určitě všichni vědí. Přiznám se, že jsem s tímto konkrétním autem, tedy fo faceliftu nejel )když tedy nepočítám přepravu z parkplatzu PSA do redakce a to navíc bylo RXH). Nicméně kdysi jsem řídil 508 jak 2.2 HDi GT tak i obyčejný 2.0 HDi a také 1.6 THP. Možná to mnohé překvapí, ale bylo to GT, které mě zklamalo. A to jsem si jej tehdy vyžádal právě kvůli té přední nápravě (jedná se o lichoběžník, nicméně originálního typu, jiný, než má třeba Audi A4 výše či současná BMW řady 3 či 5). Tehdy mi to GT přišlo zbytečně tuhé. Na některých nerovnostech tak docházelo k rozkmitu kol. Zda vinou toho, že byly příliš těžké, nebo nesouladem pružin a tlumičů toť otázka. Možná kombinace obojeho. Přitom ta lichoběžníková přední náprava má jinak jen samé klady a dokonce je i mechanicky odolná (viz můj bazar na P-407). Naproti tomu z běžného dvoulitru HDi s obyčejnou přední nápravou a v komfortnější verzi jsem byl nadšenej. To THP bylo úplně první 508 dovezená do ČR. Sloužila pro účely školení mechaniků, takže na tom spousta věcí nefungovala (dálka, vyhřívání předních sedadel co si tak pamatuju). Ale to nebyla asi chyba auta obecně. Spíše toho kusu. I tak to ale bylo hezké svezení. K té kvalitě v kabině. Nevím co kdo požaduje, nicméně jak starší 407, tak i 508 jsou podle mého názoru bez výhrad. Jasně, jsou i lepší auta, třeba premiových značek, nicméně v mainstreamu je to minimálně plně srovnatelné i s nejnovější konkurencí (Passat B8 Mondeo Mk4).
Taky mi to nedá se přidat. Co se týče uložení motoru, tak bohužel z fotky to není moc vidět (příští týden řeknu fotografovi, at to fotí taky bez krytu), nicméně je usazen dost vzadu. P-508 sdílí platformu se starší 407 a také současnou C5, ale to určitě všichni vědí. Přiznám se, že jsem s tímto konkrétním autem, tedy fo faceliftu nejel )když tedy nepočítám přepravu z parkplatzu PSA do redakce a to navíc bylo RXH). Nicméně kdysi jsem řídil 508 jak 2.2 HDi GT tak i obyčejný 2.0 HDi a také 1.6 THP. Možná to mnohé překvapí, ale bylo to GT, které mě zklamalo. A to jsem si jej tehdy vyžádal právě kvůli té přední nápravě (jedná se o lichoběžník, nicméně originálního typu, jiný, než má třeba Audi A4 výše či současná BMW řady 3 či 5). Tehdy mi to GT přišlo zbytečně tuhé. Na některých nerovnostech tak docházelo k rozkmitu kol. Zda vinou toho, že byly příliš těžké, nebo nesouladem pružin a tlumičů toť otázka. Možná kombinace obojeho. Přitom ta lichoběžníková přední náprava má jinak jen samé klady a dokonce je i mechanicky odolná (viz můj bazar na P-407). Naproti tomu z běžného dvoulitru HDi s obyčejnou přední nápravou a v komfortnější verzi jsem byl nadšenej. To THP bylo úplně první 508 dovezená do ČR. Sloužila pro účely školení mechaniků, takže na tom spousta věcí nefungovala (dálka, vyhřívání předních sedadel co si tak pamatuju). Ale to nebyla asi chyba auta obecně. Spíše toho kusu. I tak to ale bylo hezké svezení. K té kvalitě v kabině. Nevím co kdo požaduje, nicméně jak starší 407, tak i 508 jsou podle mého názoru bez výhrad. Jasně, jsou i lepší auta, třeba premiových značek, nicméně v mainstreamu je to minimálně plně srovnatelné i s nejnovější konkurencí (Passat B8 Mondeo Mk4).
BMW 3er nemá vpředu lichoběžníky, ale McPherson. Víceprvkovou přední nápravu má až 5er.
Jojo, je to tak. Chyba. Ten McPherson je ale dost modifikovanej. Má to dole dvě ramena namísto jednoho. McPherson měla Sierra. Ta pětka to má podobně, jen má nahoře ještě trojúhelníkové rameno. Dole má taky dvě ramena.
Auto CZ
veľa týmov používa 508 SW ako doprovodné vozidlá. Minimálne pre perfektný výhľad z auta, aj cez presklenú strechu sa dá obzerať ta nádherná príroda a upravená krajina.
Jiste, oni si to na TdF vybiraj prave podle toho, aby se z auta mohli kochat krajinou, ostatne proto taky doprovody na TdF jezdi, ze?
Urcite si to nevybrali podle toho, kolik Peugeot nacpal do reklamy penez a kolik aut byl ochotny pustit na doprovody, aby je pak dealeri prodavali jako "manazerske", nebo "referencni" s nizkym najezdem...
Urcite si to nevybrali podle toho, kolik Peugeot nacpal do reklamy penez a kolik aut byl ochotny pustit na doprovody, aby je pak dealeri prodavali jako "manazerske", nebo "referencni" s nizkym najezdem...
LiborP
Toto auto r.v. 2017 jsem před pár týdny pořídil, v GT verzi, ale s motorem 2 litry a 133kW. Motor 2.2 z článku se po roce 2015 nedělal a chtěl jsem i minimální spotřebu při rozumném výkonu, což byl druhý hlavní důvod pro koupi Peugeotu s HDI. Článnek auto popisuje poměrně dobře ale doporučil bych 133kW 2 litr protože asi o půl litru míň žere.a mezi 155kW a 133 už není takkový rozdíl. Hlavní důvody ke koupi byly 1) malá spotřeba na dálnici, při obstojném výkonu HDI - splněno, při 140km-h se dá dostat i pod 6.4, já při 170 jezdím pod 7. jediná konkurence spotřeby je TDi do 147kW, Biturba z Passatu jedou rychleji ale už víc baští 2)Proti zadokolkám (Mercedes, BMW) jsem očekával víc místa na pravou nohu - nesplněno tunel zbytečně tlačí na pravou nohu ale lepší proti Mercedesu a BMW snad) 3) Volant uprostřed - splněno, na rozdíl od Mercedesů či některých BMW. 4) GT má lepší jízdní vlastnosti než ostatní 508 - asi ano 5) po mnoha německých autech něco jiného - splněno - auto má svůj šarm.
Co se týká interiéru především odkládací prostory tak se Peugeot německým autům především VW nerovná. Už Golf VII má přihrádku mezi sedadly ve dveřích místo na velkou láhev, nahoře přihrádku na brýle, uprostřed víc místa. Podvozek článek popisuje dobře, tvrdoměkkký, ale myslím, že Peugeoti vždycky byly tvrdší než Citroen či Renault, takže očekávané a myslím, že na dálniční provoz vyhovuje (ty odkládací prostory ale hrůza). Jinak v kombi je na nohy i hlavu místa dost i vzadu, a tentokrát nesouhlasím, panoramatické neotevíratelné střešní okno prostor až tak neubírá (na rozdíl od sedanu 50😄. Hlučnost motoru se ale s Mercedesem ani BMW nedá srovnávat a asi ani s Volkswagenem.
Takže testy vnitřního prostoru a praktičnosti německá auta nevyhrávají náhodou, i kultivovanost a zpracování německých aut bude lepší.
Pe 508 má ale snad nejměnší spotřebu pro automat s výkonem kolem 133kW, vypadá skvěle a je jiný než německá auta. Kdo je ale čistě pragmatický koupí si Superba nebo Passata. Budou ale dražší.
Co se týká interiéru především odkládací prostory tak se Peugeot německým autům především VW nerovná. Už Golf VII má přihrádku mezi sedadly ve dveřích místo na velkou láhev, nahoře přihrádku na brýle, uprostřed víc místa. Podvozek článek popisuje dobře, tvrdoměkkký, ale myslím, že Peugeoti vždycky byly tvrdší než Citroen či Renault, takže očekávané a myslím, že na dálniční provoz vyhovuje (ty odkládací prostory ale hrůza). Jinak v kombi je na nohy i hlavu místa dost i vzadu, a tentokrát nesouhlasím, panoramatické neotevíratelné střešní okno prostor až tak neubírá (na rozdíl od sedanu 50😄. Hlučnost motoru se ale s Mercedesem ani BMW nedá srovnávat a asi ani s Volkswagenem.
Takže testy vnitřního prostoru a praktičnosti německá auta nevyhrávají náhodou, i kultivovanost a zpracování německých aut bude lepší.
Pe 508 má ale snad nejměnší spotřebu pro automat s výkonem kolem 133kW, vypadá skvěle a je jiný než německá auta. Kdo je ale čistě pragmatický koupí si Superba nebo Passata. Budou ale dražší.
Nebudu brát v potaz negativa v ergonomii (tlačítko v levo je alespoň do té doby, než si zvyknete opravdu zvláštní), ale jinak narozdíl od 308 tomut interiéru není moc co vytknout a Peugeot od 407 udělal oooobrovský skok dopředu.
Myslím, že takhle konkurenceschopné auto ve střední třídě neměla Francouzská automobilka od konce 90. let, kdy je vidět návrat k umírněnosti a kladen důraz na praktičnost, konzervativnost a né na extravaganci. Za 900 tisíc bych volil jinde, ale jen díky mým sympatiím, jinak je to auto povedené.
Zajíma mne motor, toto HDI je sice slabší, než slavné BiTDi v Passatu, ale parametrama je mu dost blízko, 450NM a 150Kw, jenže větší objem.... Je to vidět na spotřebě. Je ten Peuget reálně línější? Já tento motor nikdy nejel.
Mám GT sedan s komplet celou výbavou čo šla priplatiť a cena bola 880tis Kč s DPH.
Som milovník BMW,ale toto auto sa môže rovnať spracovaním lepším nemcom.
Jinak si myslím, že Peugeot materiály a zpracováním opravdu Němce dotáhl v tomto modelu.
Jasne - ponatie interieru ako take je proste premiove, ale ako potencialny kupec ked zacnes to auto skumat, zacnes sa v istom momente skrabat po hlave, ci to fakt zodpoveda cenovke v cenniku... ;-\
Tento bol na vsetkych 3 ks nie zrovna elegantne posobiaci a dokonca s nerovnakymi sparami vlavo a vpravo ! Na 1 kuse dokonca akokeby az nakrivo 8-s
Lenze vsetko ostatne je absolutne pedantne spracovane az nadpremiovou kvalitou posobiace v niektorych oblastiach. A henten maly kusocek plastu si mnohi ani nevsimnu.
Ja som v tomto ale perfekcionista a preto mam rad veci dotiahnute na 100%. No a ked je co skritizovat, skritizujem aj "vlastnych". 😉
Nicméně vše vydrželo bez viditelnýho opotřebení 300kkm.
508 gt 29,8 s
Passat BiTDI 22,1 s
Vzhledem k tomu, ze GT je na 160 "pouze" o 2 s drive nez TDI 150, tak i 190 konova verze mu s nejvetsi pravdepodobnosti ujede.
Esli se ti nelibi, ze ti do toho motoru rejpu, tak tomu zkus nezavdavat pricinu, vono to pak zmizne samo. Ty a kajli ste tenhle motor nacpali prakticky do kazde diskuse, pod jakekoliv libovolne auto, lhostejno s jakym motorem a od jakyho vyrobce, ale nacpali ste ho tam. Nediv se, ze mam z toho srandu.
Co se tyka jeho pouziti a vyroby: Je mozny, ze ho jeste vyrabej, mě to moc nezajima, tak sem to nestudoval. Ale do P508 se nedaval nikdy, takze kyd byl predevsim to, zes ho tu zase nacpal.
A ze by s nim ctyrhrnek v Passatu BiTDI vytrel podlahu je jasny jak facka, ma lepsi zrychleni, nizzsi spotrebu - pokud porovnavam s Citroenem C5 V6 HDI, tak ho porazi rozdilem tridy a neni se co divit, BiTDI je novinka, kdezto V6HDI je uz docela historicekej kousek.
Sakra přečti si to vlákno nevidíš jak seš mimo? >😁