Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéfdesignér Volva volá po prémiovém designu u luxusních značek

Současný design prémiových značek je příliš okázalý a samoúčelný, měl by mít "skutečný obsah", tvrdí Thomas Ingenlath a hodlá se tím u značky Volva i řídit.
Zpět na článek
24. 3. 2015 08:33
24. 3. 2015 08:58
24. 3. 2015 09:54
24. 3. 2015 09:59
24. 3. 2015 10:04
24. 3. 2015 18:51
24. 3. 2015 10:01
24. 3. 2015 10:10
24. 3. 2015 10:19
24. 3. 2015 10:22
24. 3. 2015 10:28
24. 3. 2015 10:27
24. 3. 2015 10:33
24. 3. 2015 10:44
24. 3. 2015 11:37
24. 3. 2015 12:59
24. 3. 2015 13:25
24. 3. 2015 10:41
24. 3. 2015 11:37
24. 3. 2015 12:07
24. 3. 2015 12:37
24. 3. 2015 13:14
24. 3. 2015 08:38
24. 3. 2015 08:42
24. 3. 2015 17:42
24. 3. 2015 08:50
24. 3. 2015 08:57
24. 3. 2015 09:01
24. 3. 2015 09:04
24. 3. 2015 09:18
24. 3. 2015 10:59
24. 3. 2015 11:03
24. 3. 2015 12:01
24. 3. 2015 11:35
24. 3. 2015 12:11
24. 3. 2015 12:39
24. 3. 2015 14:14
24. 3. 2015 11:00
24. 3. 2015 12:08
24. 3. 2015 17:48
24. 3. 2015 08:59
24. 3. 2015 17:48
24. 3. 2015 09:56
24. 3. 2015 12:49
24. 3. 2015 13:22
24. 3. 2015 14:17
24. 3. 2015 14:45
24. 3. 2015 18:04
24. 3. 2015 20:03
24. 3. 2015 08:59
24. 3. 2015 09:12
24. 3. 2015 12:38
24. 3. 2015 12:43
24. 3. 2015 12:45
24. 3. 2015 13:40
24. 3. 2015 18:05
24. 3. 2015 10:00
24. 3. 2015 10:14
24. 3. 2015 10:40
24. 3. 2015 11:40
24. 3. 2015 11:09
24. 3. 2015 11:31
24. 3. 2015 12:14
24. 3. 2015 12:41
24. 3. 2015 13:17
24. 3. 2015 13:56
24. 3. 2015 10:49
24. 3. 2015 11:15
24. 3. 2015 11:52
24. 3. 2015 12:10
24. 3. 2015 13:15
24. 3. 2015 13:57
24. 3. 2015 17:10
24. 3. 2015 18:48
24. 3. 2015 18:37
24. 3. 2015 12:53
24. 3. 2015 13:57
24. 3. 2015 11:39
24. 3. 2015 11:45
24. 3. 2015 13:42
24. 3. 2015 11:59
24. 3. 2015 12:05
24. 3. 2015 12:11
24. 3. 2015 12:39
24. 3. 2015 12:48
24. 3. 2015 16:44
24. 3. 2015 17:18
24. 3. 2015 18:46
24. 3. 2015 20:06
24. 3. 2015 21:29
24. 3. 2015 21:42
24. 3. 2015 23:01
24. 3. 2015 18:46
24. 3. 2015 18:50
24. 3. 2015 08:14
Zrovna od něj to sedí.....:)
[odkaz]
Okázalost sama >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
24. 3. 2015 08:32
Re: Zrovna od něj to sedí.....:)
Říkám to pořád. Designéři jsou praštění a nevidí si do huby
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 09:02
Re: Zrovna od něj to sedí.....:)
??? Já vidím spíš takový Ikea styl - čisté základní tvary, žádné kudrlinky. :yes:
24. 3. 2015 12:13
Re: Zrovna od něj to sedí.....:)
Vy ani nevíte, co žvatláte... Anebo jste nějaký PAN designér, který už má dlouhou prax a něco dokázal.
24. 3. 2015 08:33
premiová ?
Volvo není prémiová značka. Máme doma dvě takže vím o čem mluvím. Premiové značky nabízí alespoň jeden 6ti válec a nikoli 4válec s označením D5,T6 apod.
Kvalita zpracování není nikterak valná a tolik asistentů po cca 200tis km začínají zlobit , navíc servis SUV je co návštěva to 30+ tisíc kč. Toš tak. :no:
Rozbalit vlákno
27
Avatar - pumpkin
24. 3. 2015 08:53
Re: premiová ?
Tak aspoň ten servis máš prémiový. :-)
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 08:58
Re: premiová ?
Jasně, správná prémiová značka musí nabídnout alespoň jeden tříválec. >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 09:54
Re: premiová ?
A blondýny jsou blbé, zrzky vášnivé, černá je smuteční, .... máš tam ještě nějaké klišé? Co máte doma za Volvo? .... a ty už máš řidičský průkaz? Nemůžeš soudit podle staré V40 nebo S80 r.v. 2001. Zajdi si do autosalonu a uvidíš v zrcadle moudřenína ;-)
24. 3. 2015 09:59
Re: premiová ?
Ono mi to moc jako klíšé nepřipadá. Pro mně je cennější pravdivá výpověď majitele, reálně hodnotícího svoje zkušenosti, než nekritické adorování svojí značky.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 10:04
Re: premiová ?
Klišé.... taky vlastní zkušenost. Ano, interiéry vozů z výrobních let 2002- 2010 /podle modelů/ byly více funkční než dívatelné a ani já bych se tam nad kvalitou a zpracováním nerozplýval. Ale je rok 2015. Zkušenost po 290ti tis. - výborná. Plus další z "rodiny" taky výborná. Tak mi přijde tohle od náctiletého kluka jako klišé.
24. 3. 2015 12:06
Re: premiová ?
Náctiletej už dlouho nejsem. Škoda . Jinak XC60 D5 polestar a opravdu nic moc. A to jsme volvo vždy bránili jako the best. Časy se mění. Klidně mi nevěřte. Píšu co vím. :-)
24. 3. 2015 18:21
Re: premiová ?
volvo xc60 t6 summum, po 70 tis vŕzgal doslova celý introš, kvalita plastov divná, jazdné vlastnosti trápne. ako ex majiteľ mercedesu, bmw či pár lexusov tvrdím, že volvo na prémiu nemá, resp. nemalo, keďže v najnovšej xc90 som nesedel.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 18:51
Re: premiová ?
Nehádám se. Jsi ale první, co tuto zkušenost z mého okolí má. Nicméně mi to přijde jako internetový výkřik....sorry.
Avatar - Iv8
24. 3. 2015 10:01
Re: premiová ?
Aktuální ceník - nabídky motorů :
S80 . T6 - 6válců 304 koní
D5 - 5válců 230 koní
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 10:10
Re: premiová ?
A T2- 1.6 z Focuse >:-[] U luxusní limuzíny S80 >:D
Avatar - Iv8
24. 3. 2015 10:19
Re: premiová ?
Výběr je opravdu široký. Taky mi ta 1,6 vyluzuje na tváři úsměv, ale co člověk to jiný názor a potřeby. ;-)
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 10:22
Re: premiová ?
Jo, ja to Volvu neberu, ale vlajková loď za 1milion v základu s timhle motorem... a pak si tu Volváci stěžují na Superba s 1.6 TDI za polovinu ... takže asi tak >:D
Avatar - Volvomatej
24. 3. 2015 10:25
Re: premiová ?
Až na to, že u S80 se T2 nenabízí. :-!
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 10:28
Re: premiová ?
Sorry, D2.... 1.6TDCI z focusu...
Avatar - fOE
24. 3. 2015 10:27
Re: premiová ?
Na jake motorizaci startuje bmw 5er, audi A6 atd.? 18d najdes v toyote, 2.0tdi v octavii, leonu... Zacinat na 1.6 z focusu z premie nevybocuje. ;-)
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 10:33
Re: premiová ?
I kdyby, tak jsou to všechno dvoulitry.

A6 má základ (nejlevnější) 1.8 TFSI 140kw a naftu 2.0TDI 110Kw
BMW 5we má základ 518d 110kw dvoulitr, nebo 520i 135w...

A nemá náhodou být S80 konkurentem 7er a A8? Na vyšší střední má Volvo V70 ne?
Avatar - fOE
24. 3. 2015 10:44
Re: premiová ?
Veskere srovnani S80 se vedou s 5er, E class atd. A k tomu mi paleta motoru prijde docela adekvatni (az na tu chybejici naprostou spicku), vzhledem ke stari. Uvidime co bude v pristi generaci, jestli jen 4 valce, nebo i neco vic.
Ale ani s jen 4 valci bych flintu do zita nehazel, pokud se furt podiva kombinovane za 400k urcite nejde o mainstream.
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 11:37
Re: premiová ?
Osobně mi 4valec nevadí, ale jednašestka do limuzíny mi přijde docela dost ujeté... když vemu, že na ten FoFo je to motorizace tak akorát :-)
Avatar - Dinar
24. 3. 2015 12:59
Re: premiová ?
S80 a V70 jsou identická auta, to druhé je kombík prvního, o tom, že by měla být osmdesátka konkurencí lux. limuzín slyším prvně od tebe. Je to čistý konkurent vyšší střední, koncepcí pak z konkurentů nejméně vzdálen od střední třídy. Dýzlová 1,6 je z hlediska třídy trochu přes čáru. ;-)
Avatar - fOE
24. 3. 2015 13:25
Re: premiová ?
Beru to jako zaklad a jelikoz me to nikdo nenuti kupovat, tak neresim. Ale souhlas v tom ze koupit takove auto si predstavit fakt nedovedu a vidim nasazeni toho motoru stejne.
Pockejme ale na 516d s 3 hrnkem nebo jine zverstvo, aby nakonec volvo jeste nebylo za prukopnika >:D 8-s :-(
Avatar - AUDIRS6
24. 3. 2015 22:35
Re: premiová ?
uz som ti raz pisal, ze to BMW 5er sa na niektorych trhoch predava s 1,6 motorom... :-!
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 10:41
Re: premiová ?
To je kvůli dani a pro jiný trh. U nás je každý fitipaldi a nakonec šuchá 1,6tdi a je rakeťák....
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 11:37
Re: premiová ?
O tom žádná.... já jen, že se tu nedávno někdo vysmíval Superbu za to 1.6Tdi a dával za příklad Volvo >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 12:07
Re: premiová ?
Jasně. Sup s tím taky jede. Někdo se prostě rád kochá jak to dělal pan doktor ve Vesničko má středisková. Ono to jede pěkně. Si pamatuji, když jsem měl v roce 2002 1,9dci se 120koníkama tak to byla střela. Ted jak to není trinitrototo turbo a 900poníků, tak to prostěěě nejedeeee mámo .... >:D
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 12:37
Re: premiová ?
Jo to ne no.. ja měl taky Dci 120 koní a přešel sem na to z HTPky >:D No co ti budu povídat, naftová raketa >:D
24. 3. 2015 12:38
Re: premiová ?
Nekdy staci i vzpominka na jednoho ponika, vid? ;-)
Avatar - Emel
24. 3. 2015 08:38
Blah
To jsou zase kecy. BMW 5 je vzorem sportovní elegance v duchu nejlepších tradic značky, žádná samoúčelnost tam není a případná okázalost přirozeně vyplývá ze statutu dané třídy.

Jen tak mimochodem, pokud chce hledat předesignované vozy, může se podívat třeba sem ;-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
26
24. 3. 2015 08:42
Re: Blah
To asi vůči němu nebude fér, tuším, že za původní provedení S60 ještě nenesl zodpovědnost. S F10 souhlas... ;-)
Avatar - Emel
24. 3. 2015 17:42
Re: Blah
Neříkám že nesl, jen mě to auto napadlo. XC90 se mi líbí...
Avatar - Bubáq
24. 3. 2015 08:50
Re: Blah
Co člověk, to názor.... tedy, nechci zpochybňovat BMW, i když i v jeho produkci jsou pořád ještě vozy, jejichž design jakoby nostalgicky vzpomínal na zlotřilého Banglea...(1, X1, 2 coupé).
Ale odkaz na S60 před faceliftem jakožto ukázku předesignovaného designu pokládám za omyl. Ano, to auto trpí totální preferencí dynamického designu před požadavky na prostornost, ale já ho považuju za to nejlepší, co u Volva vzniklo! Stejně tak V60, XC60 a V40. Ano, moc místa nenabízí ani vepředu, ani vzadu, ale design je to prostě nádherný. Ingenlath pak při faceliftu zprznil předky těchto vozidel stejně jako předtím zprznil krásný design Octavie II.
Naopak nová XC90 je podle mého soudu krok zpátky k vozům, jejich design může považovat za prémiový snad jenom jejich autor a jeho čínští zaměstnavatelé. Přestože měl k dispozici neobyčejně velké rozměry a plochy, výsledek je auto bez stopy dynamiky, usedlé jako jeho budoucí majitel v tvrďáku.
(Já vím, že XC90 vzbudila naprostou převahu pozitivních reakcí, ale já prostě na názor většiny nepřihlížím... Kolikrát se už většina tragicky mýlila, že, např. při volbách :-)).
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 08:57
Re: Blah
Možná právě o tom ...lath mluví. Proč by každé prémiové auto mělo vypadat dynamicky? Vypadá Rolls-Royce nebo Bentley dynamicky? ;-)
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 09:01
Re: Blah
Bentely ano, vzdy vypadal :-) Rolls už celkem taky.
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 09:04
Re: Blah
To se si překvapivě neshodneme. ;-) I když je fakt, že Bentley měl v sobě toho sportu vždycky víc, ale když porovnáváš něco s nulou, je to vždycky víc. :-)
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 09:18
Re: Blah
[odkaz]

[odkaz]

No nevim, ale rozhodně mi to jako rodinné vozy nepřijde >:D Je tam dynamický nádech, ať už to dělají kola a 4 světla u Bentely, nebo RR coupé :-)
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 10:59
Re: Blah
Argumentuješ u Arnage aftermarketovými koly? >:D ;-) BTW tohle byl podle mě nejpůsobivější B všech dob, nádherná luxusní limuzína.

Jinak pochopitelně Wraith je takový typický a tradiční RR, že... ;-)
Avatar - Bubáq
24. 3. 2015 11:03
Re: Blah
Ozzy komentuje správně: RR i Bentley nabízejí reprezentativní design, který se ale nevzdává toho, co je činí krásnými na pohled. I ta dynamika je v jejich tvarování dostatečně přítomna, ale hlavně opravdová elegance a krása.
Ingenlathova tvorba dlouhodobě taková není! A ani XC90....
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 12:01
Re: Blah
Ale no tak, copak můžeš porovnávat vizuální dynamiku SUV a limuzíny? :-O
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 11:35
Re: Blah
Ano, hlavně kola podtrhnou dynamiku vozu... Podívej se kamkoliv, ke kterékoliv automobilce, že hezké a dobře zvolené kola dost zamávají se vzhledem. A že je to aftermarket? No a? I tebou obdivovaná Honda Civic na plechu vypadá jako sprinter v sandálech >:D

S Arnage se shodem, tohle auto se mi líbí moc, dnešní Bentley už tolik nemusím (Continental je ale také dynamický až až)
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 12:11
Re: Blah
Jistě, ale realita Arnage byla spíše [odkaz] , tedy něco, co dotváří charakter auta coby luxusní limuzíny s tradičním britským designem. Koly auto můžeš pozvednout i zazdít, dá se ale říct, že právě fabrický design kol hodně napoví o tom, jak auto vnímá výrobce sám.

Conti se mi nelíbí a Mulsanne je taky jen slabý odvar Arnage, ale ten nový Speed 6 dává jisté naděje do budoucna. :-)
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 12:39
Re: Blah
Na Speed 6 se mi nelíbí světla, přijdou mi moc dole, ale tam už dynamika karoserie nelze upřít. Ten Arnage co si poslal je taky fajn, ale já si tedy vždy vybavím tyhle "ostřeji" se tvářící verze [odkaz]
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 14:14
Re: Blah
Nejsme myslím v rozporu, jen upozorňuji na to, že karoserie je furt stejná, tedy spíše luxusní, než sportovní a jak vidíš, ani na Red Label to nebylo žádné vizuální drama, prostě jsi původně vybral jen moc dobrou fotku na moc dobrých aftermarketových kolech. ;-)
Avatar - Bubáq
24. 3. 2015 11:00
Re: Blah
Otázka zní: proč NE????
Co tím automobilka dosáhne, když schválí tvary nekorespondující s tím příjemným, co lidé chtějí cítit, když se na auto podívají?!
Ingenlathovo volání mi přijde jako marná snaha zakrýt zjevné selhání při tvorbě 2015 XC90.... no, trochu přeháním, ale.... prostě se mi styl XC90 nelíbí.
Úplně ze stejných důvodů musel Bangle skončit: proč tvořil auta tak ošklivá, až vzedmul vlnu odporu?! Proč nedělal auta tak, aby byla nejen novátorsky pojatá, ale zároveň respektovala zaběhlé kvality baworáckého designu?!
To není o vizionářství, to je o SLEPÝCH ULIČKÁCH.
U Ingemlatha sice nepozoruji takový problém, ale to, že vyhoví přáním čínského trhu a vytvaruje auto s tupě kolmou přední stěnou, trapně tvarovanými světlomety, s vodorovnou boční linkou a celkově karosérii bez té trochy invence, to mi přijde vůči Volvu nefér. Už jen proto, že se posledních 20 let pohybovalo designově po vzestupné křivce už od první S80...
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 12:08
Re: Blah
Booože, do čeho jsi to dal život?
Avatar - Emel
24. 3. 2015 17:48
Re: Blah
Nemusí... ale může. V případě BMW je to tradice...
Avatar - pumpkin
24. 3. 2015 08:59
Re: Blah
Naživo vyzerá nová XC90 podľa mňa lepšie, no súhlasím, že je to dizajnovo trochu premárnená príležitosť. Môžu to faceliftovať koľko chcú, ale zboku to vyzerá obstarožne už dnes.
Avatar - Emel
24. 3. 2015 17:48
Re: Blah
Hele, já dynamický design nekritizuju, to tady pan designér.

Jak může být design subjektivní, tak podle mě nějaké objektivní kritéria jsou. Pětku jsem si vybral proto, že to je a) esence BMW a b) z mého pohledu jasný příklad auta, na kterém není po žádné "samoúčelné zdobnosti a okázalosti". Podobné prvky můžeme diskutovat třeba u CLA...
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 09:56
Re: Blah
Nebo na Oktávku ve skautu? ...prášíš kolem. To je zase kec z letáku - BMW 5 je vzorem sportovní elegance... je to stejné jak to výše. ;-)
Avatar - Dinar
24. 3. 2015 12:49
Re: Blah
O té pětce to platí, dynamická a přitom neagresivní základní linka s jasnou historickou souvislostí. A k dynamickému vyznění nepotřebuje žádné drama predátorských masek a k důstojně luxusnímu vyznění pět cm široké chromované lišty. Tak se to dělá. ;-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 13:22
Re: Blah
Nebude to třeba mírnou zaujatostí? >:D ;-)
Avatar - Dinar
24. 3. 2015 14:17
Re: Blah
Myslíš, jaks ji chtěl kupovat? Ne, z toho tě nepodezírám. >:D ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 14:45
Re: Blah
aaaaaaaaaaaaa tak tos ma udrel prímo do frňáka >:D >:D >:D ;-) ALE: to byla jiná situace samozřejmě.
Avatar - Emel
24. 3. 2015 18:04
Re: Blah
No přesně... můžeme diskutovat o "zbytečné" namachrovanosti X6, byť podle mě to auto má koule (když už nemá smysl z pohledu auditora vesmíru) a svého kupce si najde. Ale 5er plní přesně to, po čem Ingenlath volá - jo, tak se to dělá :yes:
24. 3. 2015 20:03
Re: Blah
F10 je ještě pěkně čistá, uhlazená. Ale nelíbí se mi ty pozdější kudrlinky v náraznících, protože najednou musí odlišit čtyři provedení jednoho auta, a zbytečně komplikované tvary světlometů, které musí měnit snad jen proto, aby se něco změnilo (spolu s překroucením kudrlinek). Výjimkou je 1er, která potřebovala změnu jako prase drbání. :-)
24. 3. 2015 08:59
pr
Volvo samé si trocha dizajnovo uletelo v poslednej dobe, ale to nie je práca tohto pána. Auto môže byť okázalé a dizajn účelný a vkusný. Mne sa páči prístup Audi, kde sa posun dizajnu často spája s technickou novinkou (led, laser) a nemusí potom vlnky naháňať. To nové suvolvo je pekné a vkusné, takže by to mohlo ísť.
Rozbalit vlákno
6
24. 3. 2015 09:12
Re: pr
Naopak. U Audi je té samoúčelné agresivity, nadřazenosti, vážnosti,.. Snad nejvíc. Asi z nedostatku sebevědomí tam chybí lehkost, nadhled, jemnost. A vvšechny prémie by se už mohly vykašlat na ty ploutve místo antény. To je dnes snad ten největší kýč a nevěřím, že se pro to řešení všichni designéři rozhodnou dobrovolně.
Avatar - Dinar
24. 3. 2015 12:38
Re: pr
>:D >:D Chce to trochu sebevědomí, pogo.
24. 3. 2015 12:43
Re: pr
Já vím. Uděláš bu bu bu a hned je ti líp. A když jseš v autě, tak musí bu bu bu dělat to auto. I na to musí designer myslet.
Avatar - Dinar
24. 3. 2015 12:45
Re: pr
No, jestli se bojíš auta, pak jsi na tom hůř, než jsem myslel. >:D
Avatar - AUDIRS6
24. 3. 2015 13:40
Re: pr
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Emel
24. 3. 2015 18:05
Re: pr
Jsou auta, ke kterým se zády neotáčím ;-)
Avatar - KANKUNEN
24. 3. 2015 09:46
Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Zvláště mínusy na Sokara. Mínusy za vlastní zkušenost.
Rozbalit vlákno
22
24. 3. 2015 10:00
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Sleduješ plusy a mínusy? Nedělal bych si z toho hlavu. Doufám, že to rozvede. Ať se volvíčkáři trochu povztekaj:)
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 10:01
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
:yes: obstarožní dyzajn přece a absence tříválců jakožto známky prémie....
Avatar - Blue Sun
24. 3. 2015 10:04
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Mínusy za nesmysly o válcích, zejména v době, kdy jedna prémie cpe tříválce, druhá přeznačkovává cizí modely za své, třetí se předhání v počtu turbín a v poruchovosti si mohou všichni podat ruce.
Na mínus jste všichni vy, kdo z té préééémije pořád padáte na zadek, jak je to něco superextra.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 10:08
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
:yes: ano. Tohle je přece celé na hlavu postavené tohle vymytí mozků. Čím víc turbín, tím víc premie.... většinou tohle melou ti, kdo denně brousí starou oktávu nebo mastnou tyč drandí.
Avatar - Dinar
24. 3. 2015 12:43
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Takto to přece vůbec nestojí. Otíráte se o tříválce, ale ve vyšší střední, velkých suv nebo lux. segmentu je nikdo nemá a mimo možné hybridní varianty mít nebude. U Volva je problém v tom, že u čtyřválců končí ( u hybridů nevím, jaká výhra je kombinace R4+elektromotor oproti R3+elektromotor) a je to prostě málo, právě v těch třídách, které dnes premii prakticky definují, tj. třídách kam mainstream už nedosáhne.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 13:52
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
i8 .... sporťák s tříválcem 1,6 a vysavačem pod kapotou je vpořádku? Myslím, že spíš jde o to, jak to jede, co komu vyhoví a jen v našem rybníčku řešíme válce. Většina sedne a jede/nejede. Klidně budu v suv jezdit i s jednoválcem, když to pojede, nebude žrát jak x5 10litrů, nebude hlučný jak křovinořez. Není to tak dávno, kdy se prorokovalo, že Porsche a nafta je hnus a nikdo to nechce. A hele.... takže nebudu stahovat legíny, když jsem ještě nejel. Ano, jestliže to pak bude chrochtat jak stará fabka, nepojede, tak řeknu: chyba hoši, ale takhle je ještě daleko. Nicméně si myslím, že u Volva ví, co dělají. Ano, tam mainstream nesáhne.
24. 3. 2015 14:05
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Ať si mají tříválec, když umí nabídnout i dvanáctiválec:)
Avatar - Dinar
24. 3. 2015 14:29
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Pořád mluvíme každý o jiném, mají čtyřválce ve vekém SUV, ok, ale nad tím co? Nic, jen hybrid. Konkurence má šestiválce a tato kategorie jede v praxi jen na nich, čtyřválce jsou spodní okraj, již od... To samé platí pro vyšší střední o lux. segmentu nemluvě. Prostě v nabídce motorů Volvo premiové konkurenci nestačí, tady je celkem jasně cítit, že to plnohodnotná premie aktuálně není.
Avatar - AUDIRS6
24. 3. 2015 14:36
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Pozeram, ze dnes mi ty tu setris kopec roboty ... ;-) :yes:
Dufam ze mi neposles fakturu >:-[]
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 16:27
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
O válce nejde. Příliš přeceněná komodita. 4vál s hybridem bude umět nabídnout 400 koní tak v čem je problém? Vnímám to tak, že v kontextu značky je to naprosto vpořádku... nebo mi chceš tvrdit, že pokud nemá baba 5ky kozy a blond tak to není sexy kočka? .... no vidíš.... ;-)
Avatar - Dinar
25. 3. 2015 09:19
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Jsou lidé, a je jich poměrně dost, podívej se na prodeje hybridních suv, a to je má každý výrobce, kteří hybrid něchtějí. Co jim může volvo nabídnout nad motorizací, která je v kontextu třídy brána jako základ? Nic... A vo tom to je. Jinak opakuju po několikáté, XC90 má mé velké sympatie, ale kdybych do něj měl jít, pak skončím na motoru, prostě se žádný slušný nenabízí.
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 10:15
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
No jo, holt se netrefil někomu do vkusu... stane se, je to škoda... Nemyslím, že Volvo je nespolehlivé a nějaký špatný interiér jsem také nikdy nepozoroval, ale určitě to neni žádná výhra a v ledačem dokáže nabídnout mainstream to stejné a někdy i levněji...
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 10:37
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Mainstream umí nabídnout to stejné a někdy i levněji - to platí napříč značkami. Ale to je tak se vším.
24. 3. 2015 12:19
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
A co když to nejsou mínusy za vlastní zkušenost, ale za názor, že kvůli těm zkušenostem nelze Volvo řadit mezi prémii? Ne každému se tak radikální názor musí líbit. Taky vozy jiných prémiových značek nejsou právě premianty kvality a bezporuchovosti.
Mně přijdete za ubožáka spíše Vy, že dokážete smýšlet takovým způsobem. Ukazujete na jiné za něco, co jste si domyslel a ani nemusí být pravda. To je ubohé.
24. 3. 2015 12:19
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Mínusy nesleduj. :-) Nebudu hodnotit auta v kterých sem neseděl, nevlastním nebo nemám od té značky aspoň něco. Pravdou je, že volvo vždy hrálo na bezpečný auta pro rodiny, takže sme si dvě koupili. Jenže tu bezpečnost mají i jiní, jen volvu se to daří víc prezentovat. A ano na xc 90 su vyloženě nakrklej kvůli motorizaci. Pamatujete si jak volvo oznámilo tříválec do xc60 ? Magořina, ale jak mi zde někdo již napsal - důchodcům to nevadí. Servis volva - alespoň SUV je pálka. Nejde mi o to, že to stojí 40000Kč +- co servis ale spíš to, co vše se v autě mění, nebo během servisního intervalu dojde na konec životnosti. Příkladem budiž tažné zařízení, které servis odeslal do VOLVA aby viděli co za šmejd tam dodávají a místo něho mi namontovali neorigo betelnej kus. Mínusujte si jak chcete, ale volvo není prémie a jen si na ni hraje.
Servis v Brně nám na C30 dva roky řešil problém s motorem a nakonec to vyřešil až Olomouc samozřejmě už mimo záruku. Ja a eště bych dodal že automatické otvírání kufru šlo za 2 roky na výměnu, protože začalo vrzat a nějak blbnout.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 12:51
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Servis stojí od 7-10ti tisíc. Neříkám, že je to ikona spolehlivosti, ale zkušenost je jiná, než píšeš.
24. 3. 2015 12:57
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
A ty jezdíš v jakým volvu ? Jakej máš nájezd za rok? Ikona spolehlivosti není žádný auto. Prémie taky ne. ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 13:54
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
xc90 najeto od nova 290tis. a 5let... tak si to zráchni ;-)
24. 3. 2015 14:25
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
XC60 od nova 200tisíc za dva roky. Nebudu tě přesvědčovat. Nemám to zapotřebí. Asi se zeptám v servisu proč neplatím těch 7-10tisíc. :-!
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 14:47
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Se zeptej. Vidím ale, že bude lepší operák. Díky za zkušenost :yes:
Avatar - peV
24. 3. 2015 18:34
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Já mám XC70 m.r.2013. Roční servis mě stál 2937 SEK, a to je ve Švédsku -jak známo-cena lidský práce o dost vyšší stejně jako její zdanění. Takže se fakt zeptej :-)

Vždycky je mi líto majitelů, kteří si koupí prakticky to nejlepší, co automobilka nabízí, zabývají se detaily a extra výbavou (jako je tovární tuning Polestar), ale vůbec si nevšimnou, že auto neodpovídá jejich představám prémiovosti :-) To se snad může stát jen ... na internetu ;-)

Jinak XC90 je podle mě v reálu impozantní, ale pokud se někomu líbí X5 nebo dokonce ML, pak není divu, že vytříbenost designu volva nechápe.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 18:48
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Jednoznačně....
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 10:00
Vidím,
že nejlepší pohled na design xc90 je ze sedačky oktávek. Inge by měl rozhodit letáčky do místního fora, aby mu znalci doporučili, co má vlastně dělat. To už asi raději veselé výkřiky kulkita než samozvané designéry.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 10:14
Re: Vidím,
Sorry, ale jak nadčasová byla první XC90, tak tohle je jen uniformní krabice.... a to sem Volvu vždy fandil.. poslední mohykán XC 70 zatim zústává... doufám, že nevymře po meči.... A s tou spolehlivostí.... taky pozor.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 10:40
Re: Vidím,
Myslím, že tahle devadesátka je právě nadčasová. Ale o tom si můžeme povídat. Spolehlivost z vlastní zkušenosti - no problemo. Nebo řekl bych asi jako u všech prémiovek. To máš těžké - znám případ, kdy na ultraspolehlivém P911 odešel klakson po 15ti tisících a zněl uplně stejně jako Kangoo >:D
Ono to vyjde plusminus na stejno. Je jen otázka, co preferuješ.
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 11:40
Re: Vidím,
Ano, vyjde to nastejno :-) To tady říkám pořád.
Avatar - KANKUNEN
24. 3. 2015 11:09
Re: Vidím,
Přesně, staré XC 90 vypadá méně krabicoidně než nové. Stejně srdce auta je motor a do velkého gazíka je pořád ideál víceválec. U Volva jsem obdivoval 5R dvoulitr, podle mě ideální motor s kulturou chodu i spotřebou.
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 11:31
Re: Vidím,
Jo, to ano... ja jel i V8 v XC90, ale bylo to takové nijaké... nějak nic se nedělo >:D Jenže to je asi i tím autem. Mne ale pro ta volva stejně víc sedí naftové motory (2,4D) i když ten pětiválec 2.5 atmo ve staré V70 měl něco do sebe, hlavně zvukově :-)
Avatar - Iv8
24. 3. 2015 12:14
Re: Vidím,
V8 je slušný motor a v S80 jede velmi dobře. Není to Porsche 911 (i s tím mám zkušenost), ale i v plném obsazení s rakví na střeše jede jak z praku.
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 12:41
Re: Vidím,
Ja si nejak nevybavuji, jestli jsem ho v S80 jel, pamatuji si ho v XC90. V S80 mi seděla i ta V6tka benzinova :-) Ale prostě tyhle auta této velikosti neevokují tu dravost, kterou třeba umí BMW...
Avatar - Iv8
24. 3. 2015 13:17
Re: Vidím,
Souhlas, Volvo není o dravosti, na Volvo se díváš z úplně jiného úhlu.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 13:56
Re: Vidím,
:yes: tohle je ta pravda. Každé auto má svůj image. Náskoky díky technice, řízení je zábava, das auto, createur de technologies.... atd. Do volva nepůjde zájemce /duševně vyhraněný jedinec pro bmw, audi atd./ ale někdo, kdo právě preferuje to , co volvo nabízí a těm je počet válců u výfuku.
24. 3. 2015 10:49
Re: Vidím,
Asi bych i souhlasil, jenže XC90 má do prémiového designu dost daleko, viz. můj odkaz na pohřebák výše.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 11:15
Re: Vidím,
Jako mi to je jedno. Jezdit v tom nebudu, teda zatím ne, čekání je příliš dlouhé.
24. 3. 2015 11:52
Re: Vidím,
Co vlastně plánuješ?:)
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 12:10
Re: Vidím,
Už je rozhoduto.... xc60 R-Design a Ocean Race. U R-D ještě může být varianta Summum. Ale myslím, že kdyby bylo už nasalóněno a člověk se mohl kochat, tak by bylo rozhodnuto. :-)
Avatar - Iv8
24. 3. 2015 13:15
Re: Vidím,
Doporučuji odvětrávané sedačky vpředu. ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 13:57
Re: Vidím,
to je ale až u inscription, ne?
24. 3. 2015 17:10
Re: Vidím,
To už XC60 umí??? Hmm revoluce u Volva :yes:
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 18:48
Re: Vidím,
Tím si právě nejsem jistý.... myslím, že neumí....
Avatar - Blue Sun
24. 3. 2015 18:37
Re: Vidím,
Tak jestli XC90 má do prémiového designu daleko, co všechna přečančaná BMW a Mercedesy nebo nudně sterilní Audi? Jestli tohle je představa prémiového designu, budu spokojenější s lowendem.
Avatar - Dinar
24. 3. 2015 12:53
Re: Vidím,
Zbytečně to hrotíš, na druhou stranu souhlasím s kvalitou designu XC90, jde v duchu tradičního "krabicoidního" designu značky, přitom vypadá moderně. Míň se mi líbí interier, málo ikea moc us na můj vkus, ale naživo jsem ho neviděl. Za mně je XC90 velmi povedená, srovnám-li pokus audi na téma krabice (Q7) pak audi výsledek je mnohem horší. ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2015 11:39
nove volvo
dizajn novej XC90 je vskutku monumentalny.... auto na mna posobi ako do kamena vytesana socha od Michelangela ... vizualne naprosto presvedcivy vzhlad ..... ak tymto smerom pojde volvo dalej tak budem len rad... mne sa tento svedsky technodizajn paci - volvu to proste sedi.... volvo nie je alfa... volvo vzdy malo svojsky seversky styl..... a novu XC90 hodnotim exterierovo velmi vysoko ...

musim dat za pravdu ze niektore mercedesy uz posobia viac tuctovo ako premiovo .... akesi caro premiovosti je fuc.... podobne audi... niekoe audiny vyzeraju hadam fadnejsie a menej stylovo ako dnes uz nejeden korejec.. ale je to vec vkusu takze v tomto sa nejdem s nikym hadat.... mam svoj nazor a suhlasim s chlapikom od volva ze niektore premiovky uz moc premiovo neposobia a su samoucelne... maju napriklad tvarovo rovnake svetlomety napriec celym portfoliom... A, GLA CLA .... to je sama kopirka jedneho a toho isteho dizajnu ktory ale vonkoncom premiovo neposobi... volvo bolo vzdy nad vecou a malo iny pohlad ..... vzdy patrilo k top automobilkam co sa tyka bezpecnosti aj technologickeho know- how tak verim ze aspon volvo ukaze ako sa robi skutocna premia ... XC90 na mna posobi rozhodne premiovejsie ako Q7 to hadam bez debaty..... rovnako aj A-cko postavene vedla ceedu GT vyzera zrazu hodne nepremiovo a jeho jedinecnost sa straca pred ocami .... je na case sa zamysliet kam s dizajnom nemeckych premioviek... uprimne co najvacsia obluda menom X6, X5 ci chystana X7 este majitelovi jedinecnost a premiovost nezaruci.... v tomto smere je charizmaticky RR sport uplne iny svet.... ale o tom potom....

volvo :yes:
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 11:45
Re: nove volvo
Jo! >:D Tys to prokoukl >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Ačko versus Ceed >:D Kdybys to napsal alespoň o prémiové automobilce Hyundaeeeee >:D Pak by se dalo pochopit, že ti reklamy vymyli mozek >:D
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2015 11:52
Re: nove volvo
ale genesis by som kludne nazval premiovkou ;-) ... to auto to ma v sebe

mne sa tento socharsky styl volva paci.... sedi mu viac ako by sedel ktorejkolvek inej automobilke... samozrejme takyto dizajn by som na mercedese asi bral inak a rovnako aj na lexuse... ale na volve je to podla mna parada.... mozno az moc nadcasove auto... :yes:
Avatar - Ozzman
24. 3. 2015 13:42
Re: nove volvo
Genesis nevypada zle, ale radim ti, navštiv autosalon. Dle mne tam do té německé prémie pořád kousek chybí... Genesis bych porovnal s top mainstreamem.
Avatar - TeeJay
24. 3. 2015 11:59
Re: nove volvo
Kiaworld je sice trošku svůj, ale nemyslím, že by ses mu zrovna musel pošklebovat. Nenapsal nic až tak špatného - MB-A je hodně kontroverzní, od nadšeného přijetí až po naprostý hate, naopak třeba zrovna Ceed GT vypadá velmi dobře a člověk neznalý poměrů v kategorii by nutně nemusel být z Ačka nadšený a z GT rozladěný.

Stejně tak, jako se stírá rozdíl mezi technikou, stírá se i rozdíl v designu a v řadě případů se to otáčí. ;-)
24. 3. 2015 12:05
Re: nove volvo
Svůj?:)
To je snad přece naprostý opak.
Takovou touhu zalíbit se všem snad nepředvádí ani 200 protřelých tím pověřených....
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2015 12:11
Re: nove volvo
je to tak... vyrovnava sa to .... a v niecom je to uz zrovnane a v niecom su nepremiovky aj vo vyhode... dizajn je napriklad dost subejktivny ale zaroven kto ma oci vidi ze hlavne v tejto oblasti je to uz dost vyrovnane.... pozrime sa na novy tucson a na Q3ku ... no na mna audi neposobi zrovna premiovejsie ako tucson ... teda pokial sa stale bavime o dizajne.... nehodnotim motory ani ceny.... ani vybavu.... stale sme pri dizajne... je to tak... vidis to a som rad ze nie som sam... rozdiely sa uz zmensili na minimum... a co sa tyka techniky uz aj male auto ma dnes finesy a lahodky niekdajsich a sucasnych premioviek... takze jedine dizajn je to co ozaj este dnes robi rozdiel.. lenze paradoxne mnohe drahsie auta na mna posobia menej stylovo ako tie lacnejsie mainstreamove kusky.... takze suma sumarum... draha premia mi coraz menej dava zmysel ... ale to uz je zase na inu debatu
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 12:11
Re: nove volvo
Já to ani nečetl a jen jsem řekl: ajeje >:D
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2015 12:12
Re: nove volvo
no ale vazne :-) ... nie je to volvo uzasne?
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 12:39
Re: nove volvo
Je. V tom souhlas. Já to pak četl a vcelku ano. Jen tím Cídem jsi to zabil >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2015 12:43
Re: nove volvo
chcelo by to foto ceed vs A .... pripadne ceed GT vs A amg ( nejako neviem najst ktovie preco :-D ) .... ale dizajnovo mi pride A hodne slabe a v zaklade snad az priserne lacno a nepremiovo vyzera
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 12:48
Re: nove volvo
Tak já bych toho Ceeda porovnal rovnou s Skládou, ať jde vidět, kde má kanec oči... >:D :-)
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2015 12:51
Re: nove volvo
ale to se jedna uz o uplne jine auto z jine tridy :*) ..... >:D

A amg vyzera brutalne to je fakt... ale zakladna verzia Acka [odkaz] nic moc .. ten vystraseny cumak je priserny .... vyzorom ho zajazdi aj faceliftovany veteran megane [odkaz] ktory vyzera hodne presvedcivejsie a stylovejsie ...
Avatar - Ada je zase tady
24. 3. 2015 12:13
Volvo je premiový vůz hlavně cenou
Zatím asi nepodařenější Volvo je XC70, bohužel neschopnost výrobce zbavit se šikmého středního panelu, který tlačí do pravé nohy, montáž šílených LCD přístrojů, které vypadají jak od rendlíků a neschopnost zachovat ve své nabídce alespoň pětiválcové motory dělají z někdejší prémie jen nepodařenou čínskou napodobeninu pravého Volva.

Tento negativní trend je dobře vidět na šíleném asiatském designu XC60 a bohužel i nová XC90 se ubírá tímto negativním směrem. A to ani nehovořím o dosti vysoké poruchovosti a nesmyslně vysoké ceně oprav.

Takže pro mne osobně je Volvo dnes spíše symbolem zklamání. :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2015 12:37
Re: Volvo je premiový vůz hlavně cenou
ten velky displej a la tesla [odkaz] sa mi ale tiez nepaci... to musim priznat ;-\ ... exterier je krasny monumentalny ale interier je skutocne podla mna nie idealny a s rezervami.... klasicka stredova konzola ako to ma napriklad RR sport [odkaz] sa mi paci ovela viac....
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 12:40
Re: Volvo je premiový vůz hlavně cenou
Tobě tlačí něco na mozek.... Jde vidět, že nevíš, která bije.
24. 3. 2015 15:21
Re: Volvo je premiový vůz hlavně cenou
Bohužel souhlasím, byť se mi zvenku XC90 docela líbí a technika plug in hybridu také. Ale dát do takový krávy 2,0 turbo-kompresorovej benzín je přinejmenším odvážný. Krom toho, provozní náklady minulý XC90 nebyly zrovna nejnižší (tím neříkám, že to bylo o hodně jiný než ML, X5, Tuareg atd.).

Když bych si kupoval XC90, tak bych zkusil hybrid a ideálně na vzduchu. Jenže vzhledem k ceně bych si ho chtěl nechat cca 5-6 let a 200tkm. A doufat, že to přežije napoprvé použitá technika pohonu a stejně tak podvozek se mi nechce.

No a hlavně, turbokompresorovej R4 bych si dal do Golfu.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 16:44
Nová doba
...na základě papírového názvu motoru, se kterým nikdo nejel od "nás", tak už se ví, že auto není "plnotučná" prémie. Bráno stejnoiu optikou naopak - platí tedy, že bude existovat škaredý exot, bude se v něm sedět na pařezu a dveře budou korálky, ALE bude mít 12ti válec, tak to bude prémie jako vyšitá. Chápu, co tady mnozí říkají, ale není to právě ten fosilní přístup? Podle této logiky Cayenne a panamera nejsou Porsche protože nafta? Nebo i8 není supersport, protože má motor z křovinořezu s podporou vysavače? Divnodoba na tomhle webu. Nejde u Té PRAVé PRéMIE právě o soubor všech vlastností? Mi vůbec přijde tohle dělení úplně z cesty. Superb měl 6válec takže byl prémie? Ano, fosilně budu trvat na tom, že dokud není v SUV šestiválec tak to není prémie a je to prostě šajz určený k vyhynutí. Dokud se v něčem nepodobá AuBmMe tak je to šébich.... MI to přijde takový starý přístup... něco jako kdo bydlí výše je pán. Ale proti gustu..... Např. bmwx4, tourer.... to je prémie? Nebo merc s motorem s renaultu je pořád prémie? Je? Není? vyznat se v tom....
Rozbalit vlákno
9
24. 3. 2015 17:18
Re: Nová doba
Nejde asi o samostatný motor ale jak ti píšeš jde o soubor všech vlastností. Ale představ si že máš výbavově nabušenou prémiovku a v každým kopci tě obtěžuje zvuk vytočenýho třívalce nebo nemožnost předjet traktor nedejbože jet s naloženým autem na dovolenou? Takže ten motor patří k celku ale dle mého názoru dělá 50% auta...
Avatar - Blue Sun
24. 3. 2015 18:42
Re: Nová doba
Na druhou stranu, pokud Volví motory mají dost výkonu k bezproblémové jízdě, v čem je problém? Němci jsou už taky z větší části čtyřválcoví, někteří i tříválcoví, ten konec víceválců přijde brzy (nedostane-li EU rozum).
Volvo má smůlu v slabším zázemí značky, nemůže vyvíjet tak širokou škálu motorů, takže dělá to, co lidi budou brát ve velkém. Okrajovky pro pár plakátů už prostě řešit nebudou.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 18:46
Re: Nová doba
Svatá pravda... :yes:
Avatar - Emel
24. 3. 2015 20:06
Re: Nová doba
Třílitrová šestiválcová nafta není v skoroprémiovém velkém SUV okrajová záležitost, to se na mě nezlob. Touareg je nyní čistě šestiválcový, ještě nedávno měl osmiválec...

Čtyřválcem se dá argumentovat ve střední prémiové třídě, ale výš už ne, tam už je to čistě v pozici základní motorizace.
Avatar - AUDIRS6
24. 3. 2015 21:29
Re: Nová doba
ved ho este aj ma ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 21:42
Re: Nová doba
Takže Touareg je tedy prémie?
Avatar - AUDIRS6
24. 3. 2015 23:01
Re: Nová doba
po roku 2016, kedy sa uz budu cely rok predavat jak "tvoje" XC90, tak Q7 ( v tejto gen. podla mna dizajnovo nie moc podarena ), tak sa tu potom stretneme a povieme si, kolko sa predalo XC90 a kolko Q7. A taktiez si povieme, kolko sa predalo tych "okrajovych" viacvalcovych motorizacii ( do Q7 sa v Europe R4 neplanuju ZIADNE, aj ten hybrid bude V6 3.0 TDi ) >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Volvo si proste vybralo svoju cestu - cestu ...hmm...ako to slusne napisat - byt ine... 8-s

PS: Joooo, a este mi ukaz, v ktorych triedach su ti Nemci uz len 3 a 4 valcovi... 8-s
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2015 18:46
Re: Nová doba
No to by byl průser, ale taková situace tady ani nehrozí....
Avatar - peV
24. 3. 2015 18:50
Re: Nová doba
Snad máš pravdu. Já volvo pořád podezřívám, že dělá z nouze ctnost, ale samozřejmě jsem s tím nejel. Nebojím se, že by to bylo slabé, spíš ten zvuk.
Avatar - Barry Lyndon
24. 3. 2015 18:25
kvůli upadávající Evropě nikdo nic tříbit nebude
Prémiové značky potřebují prodávat v USA a hlavně v Číně. Proto dnes auta vypadají, tak jak vypadají....
Rozbalit vlákno
0