Současný design prémiových značek je příliš okázalý a samoúčelný, měl by mít "skutečný obsah", tvrdí Thomas Ingenlath a hodlá se tím u značky Volva i řídit.
Volvo není prémiová značka. Máme doma dvě takže vím o čem mluvím. Premiové značky nabízí alespoň jeden 6ti válec a nikoli 4válec s označením D5,T6 apod.
Kvalita zpracování není nikterak valná a tolik asistentů po cca 200tis km začínají zlobit , navíc servis SUV je co návštěva to 30+ tisíc kč. Toš tak. :no:
A blondýny jsou blbé, zrzky vášnivé, černá je smuteční, .... máš tam ještě nějaké klišé? Co máte doma za Volvo? .... a ty už máš řidičský průkaz? Nemůžeš soudit podle staré V40 nebo S80 r.v. 2001. Zajdi si do autosalonu a uvidíš v zrcadle moudřenína ;-)
Ono mi to moc jako klíšé nepřipadá. Pro mně je cennější pravdivá výpověď majitele, reálně hodnotícího svoje zkušenosti, než nekritické adorování svojí značky.
Klišé.... taky vlastní zkušenost. Ano, interiéry vozů z výrobních let 2002- 2010 /podle modelů/ byly více funkční než dívatelné a ani já bych se tam nad kvalitou a zpracováním nerozplýval. Ale je rok 2015. Zkušenost po 290ti tis. - výborná. Plus další z "rodiny" taky výborná. Tak mi přijde tohle od náctiletého kluka jako klišé.
Náctiletej už dlouho nejsem. Škoda . Jinak XC60 D5 polestar a opravdu nic moc. A to jsme volvo vždy bránili jako the best. Časy se mění. Klidně mi nevěřte. Píšu co vím. :-)
volvo xc60 t6 summum, po 70 tis vŕzgal doslova celý introš, kvalita plastov divná, jazdné vlastnosti trápne. ako ex majiteľ mercedesu, bmw či pár lexusov tvrdím, že volvo na prémiu nemá, resp. nemalo, keďže v najnovšej xc90 som nesedel.
Jo, ja to Volvu neberu, ale vlajková loď za 1milion v základu s timhle motorem... a pak si tu Volváci stěžují na Superba s 1.6 TDI za polovinu ... takže asi tak >:D
Veskere srovnani S80 se vedou s 5er, E class atd. A k tomu mi paleta motoru prijde docela adekvatni (az na tu chybejici naprostou spicku), vzhledem ke stari. Uvidime co bude v pristi generaci, jestli jen 4 valce, nebo i neco vic.
Ale ani s jen 4 valci bych flintu do zita nehazel, pokud se furt podiva kombinovane za 400k urcite nejde o mainstream.
S80 a V70 jsou identická auta, to druhé je kombík prvního, o tom, že by měla být osmdesátka konkurencí lux. limuzín slyším prvně od tebe. Je to čistý konkurent vyšší střední, koncepcí pak z konkurentů nejméně vzdálen od střední třídy. Dýzlová 1,6 je z hlediska třídy trochu přes čáru. ;-)
Beru to jako zaklad a jelikoz me to nikdo nenuti kupovat, tak neresim. Ale souhlas v tom ze koupit takove auto si predstavit fakt nedovedu a vidim nasazeni toho motoru stejne.
Pockejme ale na 516d s 3 hrnkem nebo jine zverstvo, aby nakonec volvo jeste nebylo za prukopnika >:D8-s:-(
Jasně. Sup s tím taky jede. Někdo se prostě rád kochá jak to dělal pan doktor ve Vesničko má středisková. Ono to jede pěkně. Si pamatuji, když jsem měl v roce 2002 1,9dci se 120koníkama tak to byla střela. Ted jak to není trinitrototo turbo a 900poníků, tak to prostěěě nejedeeee mámo .... >:D
To jsou zase kecy. BMW 5 je vzorem sportovní elegance v duchu nejlepších tradic značky, žádná samoúčelnost tam není a případná okázalost přirozeně vyplývá ze statutu dané třídy.
Jen tak mimochodem, pokud chce hledat předesignované vozy, může se podívat třeba sem ;-)
[odkaz]
Co člověk, to názor.... tedy, nechci zpochybňovat BMW, i když i v jeho produkci jsou pořád ještě vozy, jejichž design jakoby nostalgicky vzpomínal na zlotřilého Banglea...(1, X1, 2 coupé).
Ale odkaz na S60 před faceliftem jakožto ukázku předesignovaného designu pokládám za omyl. Ano, to auto trpí totální preferencí dynamického designu před požadavky na prostornost, ale já ho považuju za to nejlepší, co u Volva vzniklo! Stejně tak V60, XC60 a V40. Ano, moc místa nenabízí ani vepředu, ani vzadu, ale design je to prostě nádherný. Ingenlath pak při faceliftu zprznil předky těchto vozidel stejně jako předtím zprznil krásný design Octavie II.
Naopak nová XC90 je podle mého soudu krok zpátky k vozům, jejich design může považovat za prémiový snad jenom jejich autor a jeho čínští zaměstnavatelé. Přestože měl k dispozici neobyčejně velké rozměry a plochy, výsledek je auto bez stopy dynamiky, usedlé jako jeho budoucí majitel v tvrďáku.
(Já vím, že XC90 vzbudila naprostou převahu pozitivních reakcí, ale já prostě na názor většiny nepřihlížím... Kolikrát se už většina tragicky mýlila, že, např. při volbách :-)).
To se si překvapivě neshodneme. ;-) I když je fakt, že Bentley měl v sobě toho sportu vždycky víc, ale když porovnáváš něco s nulou, je to vždycky víc. :-)
Ozzy komentuje správně: RR i Bentley nabízejí reprezentativní design, který se ale nevzdává toho, co je činí krásnými na pohled. I ta dynamika je v jejich tvarování dostatečně přítomna, ale hlavně opravdová elegance a krása.
Ingenlathova tvorba dlouhodobě taková není! A ani XC90....
Ano, hlavně kola podtrhnou dynamiku vozu... Podívej se kamkoliv, ke kterékoliv automobilce, že hezké a dobře zvolené kola dost zamávají se vzhledem. A že je to aftermarket? No a? I tebou obdivovaná Honda Civic na plechu vypadá jako sprinter v sandálech >:D
S Arnage se shodem, tohle auto se mi líbí moc, dnešní Bentley už tolik nemusím (Continental je ale také dynamický až až)
Jistě, ale realita Arnage byla spíše [odkaz] , tedy něco, co dotváří charakter auta coby luxusní limuzíny s tradičním britským designem. Koly auto můžeš pozvednout i zazdít, dá se ale říct, že právě fabrický design kol hodně napoví o tom, jak auto vnímá výrobce sám.
Conti se mi nelíbí a Mulsanne je taky jen slabý odvar Arnage, ale ten nový Speed 6 dává jisté naděje do budoucna. :-)
Na Speed 6 se mi nelíbí světla, přijdou mi moc dole, ale tam už dynamika karoserie nelze upřít. Ten Arnage co si poslal je taky fajn, ale já si tedy vždy vybavím tyhle "ostřeji" se tvářící verze [odkaz]
Nejsme myslím v rozporu, jen upozorňuji na to, že karoserie je furt stejná, tedy spíše luxusní, než sportovní a jak vidíš, ani na Red Label to nebylo žádné vizuální drama, prostě jsi původně vybral jen moc dobrou fotku na moc dobrých aftermarketových kolech. ;-)
Otázka zní: proč NE????
Co tím automobilka dosáhne, když schválí tvary nekorespondující s tím příjemným, co lidé chtějí cítit, když se na auto podívají?!
Ingenlathovo volání mi přijde jako marná snaha zakrýt zjevné selhání při tvorbě 2015 XC90.... no, trochu přeháním, ale.... prostě se mi styl XC90 nelíbí.
Úplně ze stejných důvodů musel Bangle skončit: proč tvořil auta tak ošklivá, až vzedmul vlnu odporu?! Proč nedělal auta tak, aby byla nejen novátorsky pojatá, ale zároveň respektovala zaběhlé kvality baworáckého designu?!
To není o vizionářství, to je o SLEPÝCH ULIČKÁCH.
U Ingemlatha sice nepozoruji takový problém, ale to, že vyhoví přáním čínského trhu a vytvaruje auto s tupě kolmou přední stěnou, trapně tvarovanými světlomety, s vodorovnou boční linkou a celkově karosérii bez té trochy invence, to mi přijde vůči Volvu nefér. Už jen proto, že se posledních 20 let pohybovalo designově po vzestupné křivce už od první S80...
Naživo vyzerá nová XC90 podľa mňa lepšie, no súhlasím, že je to dizajnovo trochu premárnená príležitosť. Môžu to faceliftovať koľko chcú, ale zboku to vyzerá obstarožne už dnes.
Hele, já dynamický design nekritizuju, to tady pan designér.
Jak může být design subjektivní, tak podle mě nějaké objektivní kritéria jsou. Pětku jsem si vybral proto, že to je a) esence BMW a b) z mého pohledu jasný příklad auta, na kterém není po žádné "samoúčelné zdobnosti a okázalosti". Podobné prvky můžeme diskutovat třeba u CLA...
O té pětce to platí, dynamická a přitom neagresivní základní linka s jasnou historickou souvislostí. A k dynamickému vyznění nepotřebuje žádné drama predátorských masek a k důstojně luxusnímu vyznění pět cm široké chromované lišty. Tak se to dělá. ;-):yes:
No přesně... můžeme diskutovat o "zbytečné" namachrovanosti X6, byť podle mě to auto má koule (když už nemá smysl z pohledu auditora vesmíru) a svého kupce si najde. Ale 5er plní přesně to, po čem Ingenlath volá - jo, tak se to dělá :yes:
F10 je ještě pěkně čistá, uhlazená. Ale nelíbí se mi ty pozdější kudrlinky v náraznících, protože najednou musí odlišit čtyři provedení jednoho auta, a zbytečně komplikované tvary světlometů, které musí měnit snad jen proto, aby se něco změnilo (spolu s překroucením kudrlinek). Výjimkou je 1er, která potřebovala změnu jako prase drbání. :-)
Volvo samé si trocha dizajnovo uletelo v poslednej dobe, ale to nie je práca tohto pána. Auto môže byť okázalé a dizajn účelný a vkusný. Mne sa páči prístup Audi, kde sa posun dizajnu často spája s technickou novinkou (led, laser) a nemusí potom vlnky naháňať. To nové suvolvo je pekné a vkusné, takže by to mohlo ísť.
Naopak. U Audi je té samoúčelné agresivity, nadřazenosti, vážnosti,.. Snad nejvíc. Asi z nedostatku sebevědomí tam chybí lehkost, nadhled, jemnost. A vvšechny prémie by se už mohly vykašlat na ty ploutve místo antény. To je dnes snad ten největší kýč a nevěřím, že se pro to řešení všichni designéři rozhodnou dobrovolně.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Mínusy za nesmysly o válcích, zejména v době, kdy jedna prémie cpe tříválce, druhá přeznačkovává cizí modely za své, třetí se předhání v počtu turbín a v poruchovosti si mohou všichni podat ruce.
Na mínus jste všichni vy, kdo z té préééémije pořád padáte na zadek, jak je to něco superextra.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
:yes: ano. Tohle je přece celé na hlavu postavené tohle vymytí mozků. Čím víc turbín, tím víc premie.... většinou tohle melou ti, kdo denně brousí starou oktávu nebo mastnou tyč drandí.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Takto to přece vůbec nestojí. Otíráte se o tříválce, ale ve vyšší střední, velkých suv nebo lux. segmentu je nikdo nemá a mimo možné hybridní varianty mít nebude. U Volva je problém v tom, že u čtyřválců končí ( u hybridů nevím, jaká výhra je kombinace R4+elektromotor oproti R3+elektromotor) a je to prostě málo, právě v těch třídách, které dnes premii prakticky definují, tj. třídách kam mainstream už nedosáhne.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
i8 .... sporťák s tříválcem 1,6 a vysavačem pod kapotou je vpořádku? Myslím, že spíš jde o to, jak to jede, co komu vyhoví a jen v našem rybníčku řešíme válce. Většina sedne a jede/nejede. Klidně budu v suv jezdit i s jednoválcem, když to pojede, nebude žrát jak x5 10litrů, nebude hlučný jak křovinořez. Není to tak dávno, kdy se prorokovalo, že Porsche a nafta je hnus a nikdo to nechce. A hele.... takže nebudu stahovat legíny, když jsem ještě nejel. Ano, jestliže to pak bude chrochtat jak stará fabka, nepojede, tak řeknu: chyba hoši, ale takhle je ještě daleko. Nicméně si myslím, že u Volva ví, co dělají. Ano, tam mainstream nesáhne.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Pořád mluvíme každý o jiném, mají čtyřválce ve vekém SUV, ok, ale nad tím co? Nic, jen hybrid. Konkurence má šestiválce a tato kategorie jede v praxi jen na nich, čtyřválce jsou spodní okraj, již od... To samé platí pro vyšší střední o lux. segmentu nemluvě. Prostě v nabídce motorů Volvo premiové konkurenci nestačí, tady je celkem jasně cítit, že to plnohodnotná premie aktuálně není.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
O válce nejde. Příliš přeceněná komodita. 4vál s hybridem bude umět nabídnout 400 koní tak v čem je problém? Vnímám to tak, že v kontextu značky je to naprosto vpořádku... nebo mi chceš tvrdit, že pokud nemá baba 5ky kozy a blond tak to není sexy kočka? .... no vidíš.... ;-)
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Jsou lidé, a je jich poměrně dost, podívej se na prodeje hybridních suv, a to je má každý výrobce, kteří hybrid něchtějí. Co jim může volvo nabídnout nad motorizací, která je v kontextu třídy brána jako základ? Nic... A vo tom to je. Jinak opakuju po několikáté, XC90 má mé velké sympatie, ale kdybych do něj měl jít, pak skončím na motoru, prostě se žádný slušný nenabízí.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
No jo, holt se netrefil někomu do vkusu... stane se, je to škoda... Nemyslím, že Volvo je nespolehlivé a nějaký špatný interiér jsem také nikdy nepozoroval, ale určitě to neni žádná výhra a v ledačem dokáže nabídnout mainstream to stejné a někdy i levněji...
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
A co když to nejsou mínusy za vlastní zkušenost, ale za názor, že kvůli těm zkušenostem nelze Volvo řadit mezi prémii? Ne každému se tak radikální názor musí líbit. Taky vozy jiných prémiových značek nejsou právě premianty kvality a bezporuchovosti.
Mně přijdete za ubožáka spíše Vy, že dokážete smýšlet takovým způsobem. Ukazujete na jiné za něco, co jste si domyslel a ani nemusí být pravda. To je ubohé.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Mínusy nesleduj. :-) Nebudu hodnotit auta v kterých sem neseděl, nevlastním nebo nemám od té značky aspoň něco. Pravdou je, že volvo vždy hrálo na bezpečný auta pro rodiny, takže sme si dvě koupili. Jenže tu bezpečnost mají i jiní, jen volvu se to daří víc prezentovat. A ano na xc 90 su vyloženě nakrklej kvůli motorizaci. Pamatujete si jak volvo oznámilo tříválec do xc60 ? Magořina, ale jak mi zde někdo již napsal - důchodcům to nevadí. Servis volva - alespoň SUV je pálka. Nejde mi o to, že to stojí 40000Kč +- co servis ale spíš to, co vše se v autě mění, nebo během servisního intervalu dojde na konec životnosti. Příkladem budiž tažné zařízení, které servis odeslal do VOLVA aby viděli co za šmejd tam dodávají a místo něho mi namontovali neorigo betelnej kus. Mínusujte si jak chcete, ale volvo není prémie a jen si na ni hraje.
Servis v Brně nám na C30 dva roky řešil problém s motorem a nakonec to vyřešil až Olomouc samozřejmě už mimo záruku. Ja a eště bych dodal že automatické otvírání kufru šlo za 2 roky na výměnu, protože začalo vrzat a nějak blbnout.
Re: Minusáři ubožáci, nedovedou ani říct co se jim nelíbí
Já mám XC70 m.r.2013. Roční servis mě stál 2937 SEK, a to je ve Švédsku -jak známo-cena lidský práce o dost vyšší stejně jako její zdanění. Takže se fakt zeptej :-)
Vždycky je mi líto majitelů, kteří si koupí prakticky to nejlepší, co automobilka nabízí, zabývají se detaily a extra výbavou (jako je tovární tuning Polestar), ale vůbec si nevšimnou, že auto neodpovídá jejich představám prémiovosti :-) To se snad může stát jen ... na internetu ;-)
Jinak XC90 je podle mě v reálu impozantní, ale pokud se někomu líbí X5 nebo dokonce ML, pak není divu, že vytříbenost designu volva nechápe.
že nejlepší pohled na design xc90 je ze sedačky oktávek. Inge by měl rozhodit letáčky do místního fora, aby mu znalci doporučili, co má vlastně dělat. To už asi raději veselé výkřiky kulkita než samozvané designéry.
Sorry, ale jak nadčasová byla první XC90, tak tohle je jen uniformní krabice.... a to sem Volvu vždy fandil.. poslední mohykán XC 70 zatim zústává... doufám, že nevymře po meči.... A s tou spolehlivostí.... taky pozor.
Myslím, že tahle devadesátka je právě nadčasová. Ale o tom si můžeme povídat. Spolehlivost z vlastní zkušenosti - no problemo. Nebo řekl bych asi jako u všech prémiovek. To máš těžké - znám případ, kdy na ultraspolehlivém P911 odešel klakson po 15ti tisících a zněl uplně stejně jako Kangoo >:D
Ono to vyjde plusminus na stejno. Je jen otázka, co preferuješ.
Přesně, staré XC 90 vypadá méně krabicoidně než nové. Stejně srdce auta je motor a do velkého gazíka je pořád ideál víceválec. U Volva jsem obdivoval 5R dvoulitr, podle mě ideální motor s kulturou chodu i spotřebou.
Jo, to ano... ja jel i V8 v XC90, ale bylo to takové nijaké... nějak nic se nedělo >:D Jenže to je asi i tím autem. Mne ale pro ta volva stejně víc sedí naftové motory (2,4D) i když ten pětiválec 2.5 atmo ve staré V70 měl něco do sebe, hlavně zvukově :-)
Ja si nejak nevybavuji, jestli jsem ho v S80 jel, pamatuji si ho v XC90. V S80 mi seděla i ta V6tka benzinova :-) Ale prostě tyhle auta této velikosti neevokují tu dravost, kterou třeba umí BMW...
:yes: tohle je ta pravda. Každé auto má svůj image. Náskoky díky technice, řízení je zábava, das auto, createur de technologies.... atd. Do volva nepůjde zájemce /duševně vyhraněný jedinec pro bmw, audi atd./ ale někdo, kdo právě preferuje to , co volvo nabízí a těm je počet válců u výfuku.
Už je rozhoduto.... xc60 R-Design a Ocean Race. U R-D ještě může být varianta Summum. Ale myslím, že kdyby bylo už nasalóněno a člověk se mohl kochat, tak by bylo rozhodnuto. :-)
Tak jestli XC90 má do prémiového designu daleko, co všechna přečančaná BMW a Mercedesy nebo nudně sterilní Audi? Jestli tohle je představa prémiového designu, budu spokojenější s lowendem.
Zbytečně to hrotíš, na druhou stranu souhlasím s kvalitou designu XC90, jde v duchu tradičního "krabicoidního" designu značky, přitom vypadá moderně. Míň se mi líbí interier, málo ikea moc us na můj vkus, ale naživo jsem ho neviděl. Za mně je XC90 velmi povedená, srovnám-li pokus audi na téma krabice (Q7) pak audi výsledek je mnohem horší. ;-)
dizajn novej XC90 je vskutku monumentalny.... auto na mna posobi ako do kamena vytesana socha od Michelangela ... vizualne naprosto presvedcivy vzhlad ..... ak tymto smerom pojde volvo dalej tak budem len rad... mne sa tento svedsky technodizajn paci - volvu to proste sedi.... volvo nie je alfa... volvo vzdy malo svojsky seversky styl..... a novu XC90 hodnotim exterierovo velmi vysoko ...
musim dat za pravdu ze niektore mercedesy uz posobia viac tuctovo ako premiovo .... akesi caro premiovosti je fuc.... podobne audi... niekoe audiny vyzeraju hadam fadnejsie a menej stylovo ako dnes uz nejeden korejec.. ale je to vec vkusu takze v tomto sa nejdem s nikym hadat.... mam svoj nazor a suhlasim s chlapikom od volva ze niektore premiovky uz moc premiovo neposobia a su samoucelne... maju napriklad tvarovo rovnake svetlomety napriec celym portfoliom... A, GLA CLA .... to je sama kopirka jedneho a toho isteho dizajnu ktory ale vonkoncom premiovo neposobi... volvo bolo vzdy nad vecou a malo iny pohlad ..... vzdy patrilo k top automobilkam co sa tyka bezpecnosti aj technologickeho know- how tak verim ze aspon volvo ukaze ako sa robi skutocna premia ... XC90 na mna posobi rozhodne premiovejsie ako Q7 to hadam bez debaty..... rovnako aj A-cko postavene vedla ceedu GT vyzera zrazu hodne nepremiovo a jeho jedinecnost sa straca pred ocami .... je na case sa zamysliet kam s dizajnom nemeckych premioviek... uprimne co najvacsia obluda menom X6, X5 ci chystana X7 este majitelovi jedinecnost a premiovost nezaruci.... v tomto smere je charizmaticky RR sport uplne iny svet.... ale o tom potom....
Jo! >:D Tys to prokoukl >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] Ačko versus Ceed >:D Kdybys to napsal alespoň o prémiové automobilce Hyundaeeeee >:D Pak by se dalo pochopit, že ti reklamy vymyli mozek >:D
ale genesis by som kludne nazval premiovkou ;-) ... to auto to ma v sebe
mne sa tento socharsky styl volva paci.... sedi mu viac ako by sedel ktorejkolvek inej automobilke... samozrejme takyto dizajn by som na mercedese asi bral inak a rovnako aj na lexuse... ale na volve je to podla mna parada.... mozno az moc nadcasove auto... :yes:
Genesis nevypada zle, ale radim ti, navštiv autosalon. Dle mne tam do té německé prémie pořád kousek chybí... Genesis bych porovnal s top mainstreamem.
Kiaworld je sice trošku svůj, ale nemyslím, že by ses mu zrovna musel pošklebovat. Nenapsal nic až tak špatného - MB-A je hodně kontroverzní, od nadšeného přijetí až po naprostý hate, naopak třeba zrovna Ceed GT vypadá velmi dobře a člověk neznalý poměrů v kategorii by nutně nemusel být z Ačka nadšený a z GT rozladěný.
Stejně tak, jako se stírá rozdíl mezi technikou, stírá se i rozdíl v designu a v řadě případů se to otáčí. ;-)
je to tak... vyrovnava sa to .... a v niecom je to uz zrovnane a v niecom su nepremiovky aj vo vyhode... dizajn je napriklad dost subejktivny ale zaroven kto ma oci vidi ze hlavne v tejto oblasti je to uz dost vyrovnane.... pozrime sa na novy tucson a na Q3ku ... no na mna audi neposobi zrovna premiovejsie ako tucson ... teda pokial sa stale bavime o dizajne.... nehodnotim motory ani ceny.... ani vybavu.... stale sme pri dizajne... je to tak... vidis to a som rad ze nie som sam... rozdiely sa uz zmensili na minimum... a co sa tyka techniky uz aj male auto ma dnes finesy a lahodky niekdajsich a sucasnych premioviek... takze jedine dizajn je to co ozaj este dnes robi rozdiel.. lenze paradoxne mnohe drahsie auta na mna posobia menej stylovo ako tie lacnejsie mainstreamove kusky.... takze suma sumarum... draha premia mi coraz menej dava zmysel ... ale to uz je zase na inu debatu
chcelo by to foto ceed vs A .... pripadne ceed GT vs A amg ( nejako neviem najst ktovie preco :-D ) .... ale dizajnovo mi pride A hodne slabe a v zaklade snad az priserne lacno a nepremiovo vyzera
ale to se jedna uz o uplne jine auto z jine tridy :*) ..... >:D
A amg vyzera brutalne to je fakt... ale zakladna verzia Acka [odkaz] nic moc .. ten vystraseny cumak je priserny .... vyzorom ho zajazdi aj faceliftovany veteran megane [odkaz] ktory vyzera hodne presvedcivejsie a stylovejsie ...
Zatím asi nepodařenější Volvo je XC70, bohužel neschopnost výrobce zbavit se šikmého středního panelu, který tlačí do pravé nohy, montáž šílených LCD přístrojů, které vypadají jak od rendlíků a neschopnost zachovat ve své nabídce alespoň pětiválcové motory dělají z někdejší prémie jen nepodařenou čínskou napodobeninu pravého Volva.
Tento negativní trend je dobře vidět na šíleném asiatském designu XC60 a bohužel i nová XC90 se ubírá tímto negativním směrem. A to ani nehovořím o dosti vysoké poruchovosti a nesmyslně vysoké ceně oprav.
Takže pro mne osobně je Volvo dnes spíše symbolem zklamání. :no:
ten velky displej a la tesla [odkaz] sa mi ale tiez nepaci... to musim priznat ;-\ ... exterier je krasny monumentalny ale interier je skutocne podla mna nie idealny a s rezervami.... klasicka stredova konzola ako to ma napriklad RR sport [odkaz] sa mi paci ovela viac....
Bohužel souhlasím, byť se mi zvenku XC90 docela líbí a technika plug in hybridu také. Ale dát do takový krávy 2,0 turbo-kompresorovej benzín je přinejmenším odvážný. Krom toho, provozní náklady minulý XC90 nebyly zrovna nejnižší (tím neříkám, že to bylo o hodně jiný než ML, X5, Tuareg atd.).
Když bych si kupoval XC90, tak bych zkusil hybrid a ideálně na vzduchu. Jenže vzhledem k ceně bych si ho chtěl nechat cca 5-6 let a 200tkm. A doufat, že to přežije napoprvé použitá technika pohonu a stejně tak podvozek se mi nechce.
No a hlavně, turbokompresorovej R4 bych si dal do Golfu.
...na základě papírového názvu motoru, se kterým nikdo nejel od "nás", tak už se ví, že auto není "plnotučná" prémie. Bráno stejnoiu optikou naopak - platí tedy, že bude existovat škaredý exot, bude se v něm sedět na pařezu a dveře budou korálky, ALE bude mít 12ti válec, tak to bude prémie jako vyšitá. Chápu, co tady mnozí říkají, ale není to právě ten fosilní přístup? Podle této logiky Cayenne a panamera nejsou Porsche protože nafta? Nebo i8 není supersport, protože má motor z křovinořezu s podporou vysavače? Divnodoba na tomhle webu. Nejde u Té PRAVé PRéMIE právě o soubor všech vlastností? Mi vůbec přijde tohle dělení úplně z cesty. Superb měl 6válec takže byl prémie? Ano, fosilně budu trvat na tom, že dokud není v SUV šestiválec tak to není prémie a je to prostě šajz určený k vyhynutí. Dokud se v něčem nepodobá AuBmMe tak je to šébich.... MI to přijde takový starý přístup... něco jako kdo bydlí výše je pán. Ale proti gustu..... Např. bmwx4, tourer.... to je prémie? Nebo merc s motorem s renaultu je pořád prémie? Je? Není? vyznat se v tom....
Nejde asi o samostatný motor ale jak ti píšeš jde o soubor všech vlastností. Ale představ si že máš výbavově nabušenou prémiovku a v každým kopci tě obtěžuje zvuk vytočenýho třívalce nebo nemožnost předjet traktor nedejbože jet s naloženým autem na dovolenou? Takže ten motor patří k celku ale dle mého názoru dělá 50% auta...
Na druhou stranu, pokud Volví motory mají dost výkonu k bezproblémové jízdě, v čem je problém? Němci jsou už taky z větší části čtyřválcoví, někteří i tříválcoví, ten konec víceválců přijde brzy (nedostane-li EU rozum).
Volvo má smůlu v slabším zázemí značky, nemůže vyvíjet tak širokou škálu motorů, takže dělá to, co lidi budou brát ve velkém. Okrajovky pro pár plakátů už prostě řešit nebudou.
Třílitrová šestiválcová nafta není v skoroprémiovém velkém SUV okrajová záležitost, to se na mě nezlob. Touareg je nyní čistě šestiválcový, ještě nedávno měl osmiválec...
Čtyřválcem se dá argumentovat ve střední prémiové třídě, ale výš už ne, tam už je to čistě v pozici základní motorizace.
po roku 2016, kedy sa uz budu cely rok predavat jak "tvoje" XC90, tak Q7 ( v tejto gen. podla mna dizajnovo nie moc podarena ), tak sa tu potom stretneme a povieme si, kolko sa predalo XC90 a kolko Q7. A taktiez si povieme, kolko sa predalo tych "okrajovych" viacvalcovych motorizacii ( do Q7 sa v Europe R4 neplanuju ZIADNE, aj ten hybrid bude V6 3.0 TDi ) >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Volvo si proste vybralo svoju cestu - cestu ...hmm...ako to slusne napisat - byt ine... 8-s
PS: Joooo, a este mi ukaz, v ktorych triedach su ti Nemci uz len 3 a 4 valcovi... 8-s