Možná by nebylo od věci takové tiskové zprávy otisknout a dát k nim komentář redakce. Něco ve smyslu, zdá se nám, že si Alpina cintá pentli. Jste web o autech a takový komentář by byl na místě, protože každému je jasné, že uvedená hodnota úspory na jednom kole jde dosáhnout jenom v případě, že ráfek je odlitkem z názorů našeho prezidenta a guma je vyrobena stlačením tmy.
Při psaní článku jsme to konzultovali v redakci, číslo se nám totiž též zdálo moc vysoké. Tisková zpráva ale hovořila jasně tak, jak jsme psali. Alpina si ale zřejmě uvědomila svoji chybu a dnes vydala opravenou tiskovou zprávu, kde je již záležitost uvedena na pravou míru: oněch 15,6 kg platí pro celou sadu kol. V článku je to již též opraveno.
No alespoň pan Bureš nedělal mrtvýho brouka, zareagoval a korektně popsal celou situaci vč. opravy. Mě to úplně stačí.
Tvůj návrh s okomentováním původní zprávy je ovšem také dobré řešení.
Jestli maj 5 kilo tak sou hodně hodně suprový. To sou nějaký hořčíkový?
Rozhodně je ale úspora 15,5 kilo na jednom disku absurdní a že to neví v redakci je hodně smutný
Ham. zase tak radikální bych nebyl, teď jsem kupoval kované disky 20´ Brock na audi S5, a sám jsem se divil jak jsou těžké i bez pneu, to musí s těmi závěsy šíleně cvičit. Ale je jasné, že 15 kg jedno kolo nemá.
Škoda, že ve čtyřkolce dělají v této úpravě jen 6er GC. F10ka po této úpravě a ve čtyřkolce by byla ideálním nářadím. :-) A že Alpina ty čtyřkolky do sportovna a zábavna naladit umí.