vieme akurat to ze to bude automobil segmentu B s prvkami SUV ...... tak logicky zrejme pojde o novy maly crossover ( tie su okrem ineho dnes v mode... davalo by to zmysel )... no ale uvidime, pockajme si .... hlavne nech vyroba v Trnave napreduje .... ;-)
PSA to prajem, samozrejme to závisí od odbytu 208 a aj toho budúceho modelu. Ty sa v takýchto veciach vyznáš, nevieš koľko % momentálnej produkcie závodu pripadá na 208 a koľko na Picasso?
Nie je to ťažké, ak vieš kde hľadať. Existujú niečo ako výročné správy a pod. ...
Každá automobilka má celkom slušné informácie zverejnené.
PSA Peugeot Citroen Slovakia s.r.o. [odkaz]
Prečo by s tým mal mať problém? Príde ti jeho otázka nejak urážlivá alebo len máš chuť na flame? Priznám sa, že tiež som si najprv myslel že tam máš preklep.
to maros: grglu musíš brát s rezervou, on je tu tak k pobavení publika >:D jj tříská to s ním. Teď už nejsou tabletky, teď už jsou psychopati, zachvíli bude séfredaktor a pak dá repertoár odznovu. To víš v hov.najdě jsou pod tlakem protože se nedaří >:D 13 plat frrrr >:D
Dle toho co je v článku napsáno výroba letos stoupne o 19824 kusů oproti loňsku,to nestačí jako dostatečná informace ? Dá se přečíst i to co není napsáno.
Citujem:
"Výrobní kapacita trnavského závodu činí 300.000 automobilů ročně. Loni se zde vyrobilo 255.176 aut (meziročně +2,7 %), továrna tak byla využita na 85 % své kapacity. Letos má zdejší produkce podle plánů automobilky vzrůst k hranici 275.000 vozů."
Myslím, že dostatočná informácia o tom, že PSA očakáva zvýšenie produkcie.
U PSA bych se spíše zabýval hlavně kvalitou. Teď nic proti slovensku, tam problém není. Problém je, že ty auta už jsou ošizená od návrhu. Šidí se tam úplně na všem. Kvalita je tristní. Spousta schvalnosti aby si pak zákazník musel platit drahý servis a uměle zkrácená životnost.
Jestli míříš na Gilgita... tak já jsem naopak rád za takové lidi a respektuji je. Připomínají nám, naše předešlé chyby a kudy cesta nevede. On mě sice nadává do blbečků a medikuje mě pilulky, ale zase je tak hezky neškodný a směšný >:-[]
Tak to pozor, to jsem nikde nenapsal, že souhlasím s názory, které tu prezentuje Petrumr 8-s Protí tomu se ohrazuji. Nejsem žádný "anti".. tedy, kromě toho, že nesnenu Francouzké káry. Ale to má nějaké realné opodstatnění, žádný hate.
Asi ti nerozumím a popravdě, ani nechci. Nejsem žádný antifrancouz.... jenom říkám to, co je bráno jako obecný fakt. A to že vyrábějí neskutečné šmejdy. To ale neznamená, že jsem anti. Pokud se jejich přístup změní a konečně se jim povede udělat nějaké auto, tak proti nim přestanu brojit.
Ve čtvrtek sem si dovezl lehce bouranej na předek C4 , rok 2007 v nejvyšší výbavě a nemůžu se toho auta nabažit. Krásný auto a že by se tam šidilo na všem? Sorry totální krávovina a ve srovnání s Hyundaiem nebo podobnejma ***inama je to úplně někde jinde.
Jak je vidět, opět si napsal *** a myslí si to i zdejší lidi. Není už potom něco špatně? Nvm co máš za auto a je mi to fuk, ale asi jen závidíš. Hyundai to není no. :no:
Pište slušně, příteli, nejste v hospodě. I když to vzhledem k obsahu některých příspěvků tak vypadá.
Zdá se, že marose ještě neznáte. Je to notorický "antifrancouz", jeho žvásty nebere nikdo vážně. Patří ke zdejšímu koloritu jako nekteří jiní.
300 tis za rok to je len sen Francúzov!Kia v Žiline cez 313 tis.a to sa Francúzi chvastali,že ich Kórejci nepredbehnú.HA! 5 rokov nazad sa po montáži prechádzali ako pávi a teraz,keď sa ich niekto opýta,kde je tá sľubovaná produkcia,tak sa vyhrážajú výpoveďou.A 360 tis.nereálne,linky sa rozpadnú.Ja s hocikým stavím,že v 2017 nebudú vyrábať 360tis áut.Fakt č.1 linky v Trnavskom závode sú stavané na produkciu 300 tis. ročne,čítal som to v príručkách údržby každej linky.Fakt č.2 dodávatelia sa snažia linky nastaviť na 360 tis.,ale na úkor opotrebovania liniek a životnosti a zvýšenia rýchlosti,čo v konečnom dôsledku odskáču len ľudia.
A to sa nebavím o kittingu a laserovom zváraní a práškových farbách!My budeme mať takéto niečo super,ako sa píše v podnikovom časopise,len akosi vždy to majú pár rokov po konkurencii! :-):-):-):no::no::no:
Ale jistě, tyto výkřiky do světa není možné brát vážně. Před léty jsem byl ve VW BA svědkem zvýšení výroby ze 64 na 81 kusů vozů za den během jediného roku na staré lince, která pamatovala snad ještě Golf 1. Udělalo se pár vylepšení, přeřešili jsme několik problémových uzlů a všechno fungovalo. I lidi. O automatizaci tehdy ještě žádná, vždyť třeba ve svařovně se na polovině linky karoserie neposouvaly na pásu ale překladaly z jedné bunky do druhé jeřábem - na začátku podlahová plošina dokonce i ručně.
Ja do práce jazdím na svojom aute 50 km/h v obci a mimo 90 km/h a so v práci v pohode,tak teda nevidím dôvod prečo by som mal jazdiť do práce 220 km/h na maximálku auta aj keď je technicky možné.Treba sa nad týmto zamyslieť!!! ;-\
No vo VW BA sa už niekoľko rokov veselo zvaruje s laserom a PCA TT o tom sme nechyrovali ani pred časom,keď automobilka bola pred krízou! ;-\ A teraz už vôbec nie!! >:D >:D >:D
Minuly alebo predminuly rok som zachytil, ze sa im skracoval pracovny tyzden z 5 na 4 dni, ale pri zachovani platov. Podrobnosti neviem, mozno by sa to dalo niekde dohladat.
V kazdom pripade, ked sa pozriem na to, co sa vyraba v Kii ZA, a na predajne cisla tych modelov a porovnam to s PCA TT, je mi smutno. Chcelo by to fakt nejaky kvalitny a dobre predajny produkt, vdaka ktoremu by sa zamestnanci nemuseli bat o svoje pracovne miesta a mzdy. Nehovoriac o vyhrazkach PSA ako takeho z pred par rokov, ze koli zachovaniu prac. miest vo FR., budu rusit vsetky mozne fabriky mimo FR a pod... :-!
To je pravda.A od začiatku roka 2015 až do júna sa ťahajú a budú sa ťahať navyše soboty.Ranná aj poobedná a + aj nadčasy za tie zachované platy z minulého roka.Francúzi sem prišli zarobiť a nič iné. :'-( A je im jedno,ako to zarobia.
Nepletiem. ;-)
Problem vidim v case vypuknutia krizy a tehdajsimi vyjadreniami automobilky. Tie, ako vies, mali prislubene vsemozne dotacie od FR vlady na podporu zamestnanosti a preto vznikli podobne vyhlasenia.
Nebyt toho, je viac nez logicke, ze ekonomicky je pre nich vyhodnejsie vyrabat u nas a nie nech u nich...
to je vec vykladu ;-)
Z hladiska SK ekonomiky a vnimania nasich statnych predstavitelov to bolo brane ako vyhrazanie sa...aj ked asi len v uvodzovkach...
Vyjadřujete se podivně o svém chlebodárci. Když se Vám nelíbí, odpověď je jednoduchá - jděte jinam! Frantíci naplánují novou výrobu aby byla fabrika v chodu a vy budete takovým způsobem prudit... Ale obvykle největší křiklouni se nejvíc bojí o své místo a drží se ho jako klíšťata.
V súčastnej dobe je to s prácou v TT zle a franzúzi si vydobili,že v okolí TT nebude žiadna väčšia fabrika a je jedno čo by vyrábala.Tak mi zostáva len byť nespokojný. Najbližšia práca sa mi ponúka len v BA a jediná výhoda čo pre mňa z toho plynie je ,že to mám 10 min. do práce.Inak 5 rokov už nemám zdvihnutý plat s tým,že som už nadštandartne zaplatený.hm! a o valorizácii ani nebudem hovoriť.A štrajková pohotovosť v PCA TT stále trvá!
PS:doporučil by som ísť si troška popracovať na výrobnú linku pri tempe 65 áut na hodinu!veľa ľudí by zmenilo názor! :-(:-(:-(:no::no::no: