Mazec, krasavec, jak interiér, který je opravdu luxusní a zároveň to dává i najevo, jako v postýlce, malá vítka, bral bych kruhové ukazatele místo digi, exteriér také krása, prostě amerika, stačí se uvelebit, nastartovat V6 atmo (i když V8 by bylo daleko lepší) a plout míle prázdnou magickou krajinou.... Mazec.
myslim ze Cadillac pojde na variantu 2 alebo 3 motory. ten 3.0 V6 s 2ma turbami a mozno nejaky diesel pre EU daju do Escalade. Problem je vysoka hmotnost týchto aut.a turbomotory zeru viac ked treba tahat.
Moc pekne. Tak to bude duel...CT6 vs Continental. Myslim ze obe auta bude potreba videt nazivo. Ten design je u obou v hodne ohledech docela unikatni a z fotek tezko soudit. Zatim me u CT6 nejvic vadi prapodivny tvar volantu, ktery mi vadil uz v nove Impale.
Jj v pohodě, promiň, taky jsem nemusel tak vyjet. Celkově boční profil je nudný, ale zase, jak jinak to chceš udělat při takové délce toho auta, navíc když každý pořádný Cadillac je hranatý a vlnky nebo protáhnutí jako v případě XJ jsou podle mne horší. To okínko je divné, možná to bude vypadat lépe v long verzi.
V8 je v CTS-V, Escalade a v evropě by si ho nikdo nekoupil, v číně asi taky ne a tak zbývá USA. Ale podle slov lidí z GM určitě přijde. Tak není proč youfat, jen to bude zřejmě až v půlce příštího roku nebo ke konci.
Podle mne se jim minimálně exteriér povedl, interiér je fajn, ale v téhle třídě vypadají všechny skvěle. Třeba nový Lincoln je jakási slátanina, více se mi líbí, když jsou automobilky svým směrem, než aby kopírovali něčí design a to i za cenu, že jejich výtvory budou rozporuplné, jako v případě třeba Lexusu. Lincoln má hezké SUVéčka, Cadillac sedany. Výjimkou je pouze Escalade, který je rozhodně lepší než Navigator s hrozným interiérem, jak z pick upu.
Není to trochu zrada? Každý čekal tak V8 a on zákald je od 4válce. Ještě k tomu je to Američan. Caddilac si myslí, že ten 4válec bude v Evropě suplovat diesel, ale každý soudný člověk, který si jde koupit Caddyho, bude volit šestiválec, nejlepší je podle mne atmo 3.6, který je nejvhodnější na klidnou jízdu tímhle korábem. Jinak design je podle mne skvělý, v interiéru se mi nelíbí jen to dřevo, vypadá jak laciná překližka.
Oni na to nejspíš ostatní časem přistoupí taky, jen ten Lincoln je v tom teď průkopníkem... Za mě by byla ideální volba motor kolem 4,5 litru V8 s turbem.....
CT5 asi bude CTS a CT7 ako coupe? nieco ako nastupca Eldorada? hmmm..neznie zle. A hovoris ze CT8 by bola vlajkova lod? ale ved to by muselo byt tak 5,4m dlhe a to je uz Bentley/RR velkost auta
Ahoj Lonesi, suhlasim s tebou, tomu volantu neviem prijst na chut,inak interier posobi velice velice na vysokej urovni. A Continental? ak ponechaju co najviac z konceptu bude to mega auto
Cital som, mne sa volant v LIncolne viac paci, je vacsi a ma drevo, inak zaustava, jednoznacne za Escalade. Ten Navigator 2.generacie bol pre mna suverenne najlepsi
Ja som ATS jazdil a nesuhlasim. Islo to super. ATS je dost tichy. ANo, nepovazujem to za spravne mat v tak velkej limuzine R4 AEL HELLO? je rok 2015 a Mercedes S220 CDI sa predava
Ani ten novej, najdi si na youtube srovnávací test. Ecoboost nestíhá V8 od GM, horší interiér a ještě měli nějaké výhrady k podvozku, pokud si to pamatuju dobře.
Ani ten novej? Mně se vždycky víc líbil Navigator, ikdyž u nových generací těhle aut (ikdyž předpokládám, že ten Lincoln je pouze po výraznějším faceliftu) bych řekl, že Escalade se tentokrát povedl o něco víc.
Zmiňovanej R4 je naprosto marnej už v ATS...hlučnej, nepříjemnej zvuk, bez tahu a gradace a velkej žrout. Ten motor plandá daleko za konkurencí od počátku nasazení.
Přijde mi, že designéři Cadillacu tápají, kam se vrhnout dál. CT6 není ani pohledný, ani zajímavý, přitom jeho menší a starší sourozenci rozhodně nevypadají zle.
Interiér je z pohledu evropskýho zákazníka akceptovatelný a motory až na chcíplou, emisními normami udušenou R4 mohou jen udělat radost.
Škoda naprosto unylýho a nenápaditýho vzhledu auta od B sloupku dál dozadu...