Testy
Nevím jak většina z Vás, ale já osobně bych to takových motorizacích nesáhl. Nemám nic proti malým motorům, ale když tak srovnám výsledne spotřeby, např. při jízdě ve čtyřech, nebo i při dvou lidech, je to určitě k zamyšlení. Proč reaguji? Před půl rokem jsem šel pro mě do nejistoty, Mazda 3 ve dvoulitrovém benzínu. Nicméně spotřeba se ustálila na pěkných 6,4 litrech, podotýkám že auto jezdí z 90% po městě, na dálnici při max. povolené rychlosti 6,1-6,2. Samozřejmostí k velikosti motoru je menší zatěžování všech částí a jednodušší konstrukce. Tak si říkám, má to cenu?
Tohle je už několikátej test kde tvrději že 1.2 turbo vod Citroenu je hodně povedeného ale taky bych dal přednost většímu objemu
Mazdí dvoulitr funguje velmi dobře. Nezapomeň ale na to, že Focus nabídne i 1,5EB...ten uspokojí i náročnější. Obecně by nebyl 1,0EB pro mě, ale pokud někdo najede relativně málo km s částečným využitím auta z hlediska přepravní kapacity, není problém. Motor mě příjemně překvapil...asi i proto, že jsem od něj nic nečekal.
A jen btw...nedomnívám se, že by mazďácký dvoulitr byl výrazně jednodušší 😉
A jen btw...nedomnívám se, že by mazďácký dvoulitr byl výrazně jednodušší 😉
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
No tak ať je to kompletní [odkaz] 😄
Tohle srovnavani spotreby je tezke. Muj kolega na 1.0 EB 125PS a jezdi pod 6 litru. Jak to dokazal nevim.
Moc nejezdí? 😉
Jezdi kazdy den do prace.
Jo, ale kudy? Stále stejná, naučená trasa udělá hodně. Už ví, kdy jet, kdy ne, kdy brzdit motorem a kdy vyřazovat... Hádám, že nebude jezdit deset kilometrů denně, ale spíš trošku více.
Z těchto třech odkazů platí, že lehce foukané auta fungují dobře, ale když se to přežene spotřeba roste. Vymyslel jsem pravidlo, foukej motor o objemu, který se už k velikosti auta hodí i bez turba. 😉
:yes:
S podmínkou, že nesmí chybět ani jeden válec.
S podmínkou, že nesmí chybět ani jeden válec.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Spotřeba odpovídá požadovanému výkonu a ne objemu motoru a pak samozrejmě nejvíce samotnému řidiči. 😉
I maly motor dopovany turbem lze udelat dobre, aby fungoval bezproblemu. Samozrejme, ze litrovy turbomotor neni na dalnicni sprinty, ale na dojizdeni do prace nebo na nakupy poslouzi velice dobre.
"...Citroën C4 svištěl stotřicítkou za 6,6 litru, okresky brázdil za 6,2 l a skončil na průměru 6,2 l/100 km..."
To by ma skutocne zaujimalo, ako je mozne z 6.5 a 6.2 dostat priemer 6.2...
To by ma skutocne zaujimalo, ako je mozne z 6.5 a 6.2 dostat priemer 6.2...
sportovní vlastnosti auta, ale zapomíná se na odladění chodu pedálů. Tentokrát jsem se toho dočkal. Díky.
Z testu jsem vyčetl, že PSA má stále problém s chodem pedálů. Špatně se s autem rozjíždí, brzdy se dávkují špatně, volant je v neutrální poloze gumový a podvozek nesnáší nerovnosti. Není se co divit, že se C4 prodává hlavně díky nejnižší ceny ve třídě a ne proto, že by někdo toužil mít co nejlepší auto ve třídě.
Z testu jsem vyčetl, že PSA má stále problém s chodem pedálů. Špatně se s autem rozjíždí, brzdy se dávkují špatně, volant je v neutrální poloze gumový a podvozek nesnáší nerovnosti. Není se co divit, že se C4 prodává hlavně díky nejnižší ceny ve třídě a ne proto, že by někdo toužil mít co nejlepší auto ve třídě.
Tříválcové motory jsou revoluce, jsou tiché, úsporné a kultivované. Tolik z reklamní blábolů výrobců >😁 Realita je jiná, moc to nejede, spotřeba obrovská, kultivovanost motoru neexistuje. Celé tohle tříválcové šílenství je spíše o tom, že z původních tří čtyřválců vyrobíme čtyři tříválce. >😁 O tom to celé je, o úspoře nákladů výrobce o ničem jiném. Potobná "revoluce" se udála i v mobilních telefonech. Kdy z malých lehkých tlačítkových a výrobně nákladných telefonů se zrodila doba výrobně levných moderních obrovských a kapsu košile trhající placek.
Jak tak sleduji ten tříválcový vývoj, tak mě tu Mazdu prostě donutí koupit >😒]
Jak tak sleduji ten tříválcový vývoj, tak mě tu Mazdu prostě donutí koupit >😒]
Naprosto souhlasím, jak s motory, tak s mobily (a v příštím se vracím k tlačítkám).
Mám doma N6230 a 5110...kam jí chceš poslat? 😉
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Výrobně levné smartphony nejsou... a v jejich začátcích to platilo dvojnásob, technologie dotykových displejů byla drahá, právě její masové rozšíření přispělo ke zlevnění. Jde o to co lidi chtějí. Kdyby chtěli tlačítkové telefony, není problém, výrobní náklady na kus jsou stejně zanedbatelné.
A uz jsi ho zkusil ? Kultivovanost konkretne u EB je horsi na volnobeh, ale pri jizde v pohode. Spotreba je zavisla od ridice, coz ale plati u jakehokoli motoru.
Ono i 4valec stoji za prd, taky to rozhodne neni vzor kultiovanosti, pokud dame meritkem V8.
Ono i 4valec stoji za prd, taky to rozhodne neni vzor kultiovanosti, pokud dame meritkem V8.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"Citroën se chlubí prodejními úspěchy současného C4". Cože? 61.533 za loňský rok v Evropě, hezkých -23% oproti 2013... kdy to bylo -17% proti 2012... a tak dále? Megane je na dvojnásobku, 308 +100t.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nebude, protoze do takoveho auta by ho koupil jedine nesvepravny jedinec, neco jako ty.
Nehledáme
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neumíme co? Jezdit pomalu? Umíme... ale nechceme.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Umíme, ale nechceme.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Snažíš se zbytečně. Tenhle "dělnický" pohled na svět už dneska neplatí, tvůj názor na to co by mělo ostatním stačit (a když ne tak jsou blbci) je k smíchu... nebo spíš k pláči.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já na třídní boj nehraju. Mám respekt ke všem co se živí prací, ať je to popelář nebo dělník na pásu. Jen ať mi netvrdí, že popeláře nedělám proto, že bych to neuměl... to je zoufalá sebezáchovná myšlenka.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Není to naopak tak, že ovládat plyn s citem musíš umět u silného motoru, zatímco na tu tvou 1.6 můžeš klidně šlápnout jak chceš a nestane se nic?
To je pořád totéž... máš silnější auto než já tak jsi kopyto, máš víc peněz tak jsi zloděj... :no:
To je pořád totéž... máš silnější auto než já tak jsi kopyto, máš víc peněz tak jsi zloděj... :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Když pominu prostou radost z rychlého auta na prázdné silnici, tak je nejdůležitějším přínosem silného motoru schopnost předjet tam, kde se slabším motorem bezpečně předjet nelze. Uměl bych rezignovat na předjetí a holt pokračovat za náklaďákem, ale nechci. Umíš takový názor akceptovat, nebo budeš pořád dokola bezdůvodně opakovat "neumíš"?
Řidičské schopnosti s tím souvisí jen okrajově - jako lepší řidič samozřejmě můžeš začít zrychlovat s předstihem a tak, ale tím nikdy výkonový deficit nedoženeš, navíc stejně můžeš jezdit i s tím silnějším autem.
Řidičské schopnosti s tím souvisí jen okrajově - jako lepší řidič samozřejmě můžeš začít zrychlovat s předstihem a tak, ale tím nikdy výkonový deficit nedoženeš, navíc stejně můžeš jezdit i s tím silnějším autem.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, máš pomalé auto. To by tě při volbě základní motorizace pro autobus nemělo překvapit.
Ty jsi o rychlých a pomalých autech nikdy neslyšel?
A jen pro jistotu... já ti nevyčítám pomalé auto, ale to kopání kolem sebe do těch, co mají něco silnějšího.
Ty jsi o rychlých a pomalých autech nikdy neslyšel?
A jen pro jistotu... já ti nevyčítám pomalé auto, ale to kopání kolem sebe do těch, co mají něco silnějšího.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kličkuješ jako zajíc, ale marně. Silnější auto nemusí být rychlejší, ale obvykle je. Samozřejmě nesrovnáváme náklaďák s motorkou, proboha.
Atmo 1.6 v MPV je na poměry třídy slabé = pomalé auto. Pokud ty si myslíš že máš rychlé auto, no tak si to klidně mysli dál. Mrazik má 1.6EB a myslí si, že má auto tak akorát.
Atmo 1.6 v MPV je na poměry třídy slabé = pomalé auto. Pokud ty si myslíš že máš rychlé auto, no tak si to klidně mysli dál. Mrazik má 1.6EB a myslí si, že má auto tak akorát.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Že ti to nevadí a jsi ochoten jezdit pomalu je ti přáno. Jen si odpusť ty řeči o tom, že každý se silnějším autem je nutně kopyto. Že bonus silnějšího auta vidím spíš na normální silnici než dálnici už jsem tu jednou psal.
Silnější auto bejvá většinou i lepší i když ten výkon bohužel dneska už neni moc kde využít. A silnější verze stejnýho auta mívá minimálně lepší brzdy a vobčas i další věci. Prostě když na to člověk má jasně se to vyplatí i když popravdě dneska to fakt začíná bejt skoro zbytečná rozmařilost 😐
Tak 130 km/h po rovný dálnici dneska může jet asi i to nejpomalejší nový auto ne? 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ty hlavně bacha na § 353
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To si nemyslim 😉
Aby ti došlo kam geograficky Krym patří? Zbytečný 😄
Aby ti došlo kam geograficky Krym patří? Zbytečný 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Obě auta znám a zatímco C4 osobně považuji za nejhorší auto segmentu, a sám jsem to zde několikrát psal, tak Focuse zas za druhého nejlepšího hned po Golfu.
Tady není o čem. :-!
Tady není o čem. :-!
V jaký verzi? Pokud ti to neřekli tak tam sou docela propastný rozdíly 😉
Kvičíš tu jak píchlý prase. :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Si * nebo co? 8-s
Nebo *** co fakt neví jak obrovský rozdíly to sou? >😒]
Nebo *** co fakt neví jak obrovský rozdíly to sou? >😒]
Jak nevíš, to tady od rána ukázkově předvádíš. :-!
Dobře se bavím. :yes:
Dobře se bavím. :yes:
Tvoje zábava je mi u *. Neumíš vodpovědět na otázku nebo nevíš jak z toho >😒]
To, jak se v tom utápíš, a hledáš kličky (jak obvyklé u tebe), tady předvádíš už drahnou dobu. Jen si ještě naliskej. :-! :yes:
Tak jo si magor
Od tebe je to doslova poklona. :-! :yes😒br />
Tady každý, kdo zná ty auta, sám zjistí, kdo a co je.
Tady každý, kdo zná ty auta, sám zjistí, kdo a co je.
Asi hodně velkej magor >😒]
Kdybys nevěděl proč podívej se co všechno si napsal na prostou otázku: S jakym motorem? 😄
Kdybys nevěděl proč podívej se co všechno si napsal na prostou otázku: S jakym motorem? 😄
Demagogie alá Kylie. Jak typické.
To si strč za klobouk, to auto je špatné už od základu. Žádnej motor tomu nepomůže. Což pozná každej, kdo si ty auta vyzkouší a třeba s více motory. Výsledek bude vždy stejnej. :-!
To si strč za klobouk, to auto je špatné už od základu. Žádnej motor tomu nepomůže. Což pozná každej, kdo si ty auta vyzkouší a třeba s více motory. Výsledek bude vždy stejnej. :-!
Ty seš fakt úplně ale úplně blbej? 😄
Tobě tatínek neřek že mezi verzema bejvaj až obrovský rozdíly a platí to jak pro Focus tak pro Golf tak i pro blbou C4? A jen povrchní *** řekne něco jako ty? 😉
Tobě tatínek neřek že mezi verzema bejvaj až obrovský rozdíly a platí to jak pro Focus tak pro Golf tak i pro blbou C4? A jen povrchní *** řekne něco jako ty? 😉
Jasně, pro tebe jsem úplně blbej.
Protože odjakživa platí, že pro hlupáka je každý hloupý. :-! :yes:
Protože odjakživa platí, že pro hlupáka je každý hloupý. :-! :yes:
Nebudu to komplikovat: Jo pro mě si totální * a když si přečtu tvý dnešní příspěvky tak fakt bez jedinýho zaváhání >😒]
Jasně letadlo.
U tebe nic novýho, jsme tu zvyklí. :-! :yes:
U tebe nic novýho, jsme tu zvyklí. :-! :yes:
Jj všechny příspěvky včetně tohohle posledního 😉
Prosim tě když na těch motorech a verzích vůbec nezáleží řekni mi to tvoje pořadí: První Golf, druhej Focus a dál? Taky se chci pobavit >😒]
Prosim tě když na těch motorech a verzích vůbec nezáleží řekni mi to tvoje pořadí: První Golf, druhej Focus a dál? Taky se chci pobavit >😒]
Jsi nevychovaný dacan :-!
Aspoň tady nikomu nenadávám do magorů, imbecilů apod, víme? :-!
No konečně je s tebou trochu sranda >😁
Tak co to absolutní pořadí? Golf, Focus a dál? >😒]
Tak co to absolutní pořadí? Golf, Focus a dál? >😒]
Vidím, že se tradičně bojíš vypsat svůj žebříček, a to jen z toho důvodu, aby ses tu mohla opět tupě do někoho navážet.
Některých (zlo)zvyků se člověk nezbaví, co? >😁
Některých (zlo)zvyků se člověk nezbaví, co? >😁
Já na tohle žebříček fakt nemám a to voslovování je debilnější než si myslíš
Tys napsal že první máš bez ohledu na motor Golf a druhej Focus. Jestli další pořadí nemáš nebo je ti trapný ho napsat nebo co tak to napiš
Tys napsal že první máš bez ohledu na motor Golf a druhej Focus. Jestli další pořadí nemáš nebo je ti trapný ho napsat nebo co tak to napiš
Možná ti dojde, ale to jen opravdu možná, že srovnávám srovnatelné.
Opravdu nesrovnávám GTI se základní Cé štyry. Ty mentální gigante. :-!
Opravdu nesrovnávám GTI se základní Cé štyry. Ty mentální gigante. :-!
Seš totálně sjetej? Neumíš normálně napsat ani to co sám načneš?
Jdi si okopávat kotníky třeba svý mámě, ok?
Historicky vím, že cokoliv bych teď napsal, chytneš se toho jako guvno košule a začneš tu křepčit se svou "genialitou".
Historicky vím, že cokoliv bych teď napsal, chytneš se toho jako guvno košule a začneš tu křepčit se svou "genialitou".
Ty seš snad fakt sjetej
Po tom sáhodlouhym divadle to teda mám brát že další pořadí za Golfem a Focusem už nemáš? Tos moh říct hned že neřekneš a bylo to 😄
Po tom sáhodlouhym divadle to teda mám brát že další pořadí za Golfem a Focusem už nemáš? Tos moh říct hned že neřekneš a bylo to 😄
A drží se a drží. >😁
PS: strč si tam klidně co chceš. Tvůj boj. >😒]
PS: strč si tam klidně co chceš. Tvůj boj. >😒]
No napsals pěknou kravinu a voceňuju jak tvrdošijně se z toho snažíš vykecat. Fakt dobrý :yes: >😒]
Tak zůstaneme u těch prvních dvou a jednoho posledního místa. Jen si to moh říct místo těch nekonečnejch plků hned
Tak zůstaneme u těch prvních dvou a jednoho posledního místa. Jen si to moh říct místo těch nekonečnejch plků hned
Demagogie je tobě vlastní co? Něco se opravdu nemění.
Za chvíli tu začneš tvrdit, jak je Cé štyry nejlepší auto segmentu, tedy v pochopitelně nejlepší vejbavě. >😁 :yes😒br />
Jak jsem psal, tvůj boj. Ale snaž se. Někoho tím třeba ohůříš. >😁
Za chvíli tu začneš tvrdit, jak je Cé štyry nejlepší auto segmentu, tedy v pochopitelně nejlepší vejbavě. >😁 :yes😒br />
Jak jsem psal, tvůj boj. Ale snaž se. Někoho tím třeba ohůříš. >😁
Víš že tohle je skoro nejblábolovitější z tvejch příspěvků?
Teď mám totiž pocit že se ani moc nesnažíš urážet že těm kravinám cos napsal snad i věříš :yes: >😁
No eště že sis zdůraznil že já bojuju. A teď zkus eště vymyslet za co >😒]
Teď mám totiž pocit že se ani moc nesnažíš urážet že těm kravinám cos napsal snad i věříš :yes: >😁
No eště že sis zdůraznil že já bojuju. A teď zkus eště vymyslet za co >😒]
Už několik diskutérů tě zde poslalo někam. Udělám to taky.
Až něco budeš prokazatelně vědět, poznám to, zatím tu vaříš z vody za pomoci testů světa motrorů. >😁 >😁 >😁 :yes: a ještě ti dám jeden palec nahoru :yes: 😉
Až něco budeš prokazatelně vědět, poznám to, zatím tu vaříš z vody za pomoci testů světa motrorů. >😁 >😁 >😁 :yes: a ještě ti dám jeden palec nahoru :yes: 😉
To muže byt sice pravda ale u C4 je už zaklad bidny což je pravy opak toho co nabizi Focus.
Kdo ty auta osobně aspoň trochu zná, ví, o čem se tu točí. A z diskuze to jde krásně poznat. :yes:
Vidim že sem asi jedinej kterej ten test čet 😄
Jó, někdo čte testy SM, pak se tu s nima prsí v diskuzi. Ale to nesmí jít o nic koncernovýho, páč to je už z podstaty věci, tedy testu, všechno lež. Jak se testuje něco mimo koncern, tak je test SM svatá pravda, co? >😁
A pak někdo ty auta projede a má luxusní možnost vlastního názoru. A testy jsou mu úplně ukradený. :-!
A pak někdo ty auta projede a má luxusní možnost vlastního názoru. A testy jsou mu úplně ukradený. :-!
Nic dalšího už nebude: Seš totální *** a * 😄
Víš že snad všechny příspěvky cos sem napsal sou naprosto out? To je nějakej pokus vo rekord v blbosti nebo co? >😁
Víš že snad všechny příspěvky cos sem napsal sou naprosto out? To je nějakej pokus vo rekord v blbosti nebo co? >😁
Když vydržíš do oběda, tak ten rekord osobně zlomíš, na tuty. :-! :yes:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
naštěstí tvůj žebříček prakticky nikoho nezajímá >😒]
Považovat jedno z nejpraktičnějších HB třídy za nejhorší a naopak jeden z nejméně praktických HB za třídní takřkavrchol, to je ti podobný >😒] >😒]
Tím spíš že třeba taková kvalita interiéru byla u C4 na velmi vysoké úrovni a nebojím se jej postavit na rovinu Golfu VI. A vzhledem k tomu, že GOlf VII se při normální konfiguraci posunul s materiály níž než GVI, tak pokud u Citroenu nepostupovali stejně s FL C4, tak interiér C4 dopadá lépe.
Jo a Focus? No tak jeho laciný plastový interiér s plastovou hmnotou o rozměru jedné europalety recyklátu PETflašek raději ani nezmiňuji :😉 >😒]
Považovat jedno z nejpraktičnějších HB třídy za nejhorší a naopak jeden z nejméně praktických HB za třídní takřkavrchol, to je ti podobný >😒] >😒]
Tím spíš že třeba taková kvalita interiéru byla u C4 na velmi vysoké úrovni a nebojím se jej postavit na rovinu Golfu VI. A vzhledem k tomu, že GOlf VII se při normální konfiguraci posunul s materiály níž než GVI, tak pokud u Citroenu nepostupovali stejně s FL C4, tak interiér C4 dopadá lépe.
Jo a Focus? No tak jeho laciný plastový interiér s plastovou hmnotou o rozměru jedné europalety recyklátu PETflašek raději ani nezmiňuji :😉 >😒]
Mě zrovna jo. Já se tak těšil zrovna jossalitovo pořadí který platí automaticky na všechny motorizace mohlo bejt bomba a von hajzlík neprozradí a neprozradí >😒]
Pokud potřebuješ kufr pro rodinu, tak si koupíš kombík... a jako bonus dostaneš hezčí auto. Teda u Fordu. Právě absence kombíku možná vedla konstruktéry C4 k tomu, že záď trošku přifoukli... no, bohužel je to na první pohled docela vidět a kazí to jinak celkem pěkný dojem z auta.
Každý může mít žebříček jaký chce, prodeje hovoří jasně - Focus 222t, C4 61t, tedy méně než třetina. [odkaz]
Interiér Focusu po FL jsem zatím viděl jen na fotkách, ale podle fotek to je docela velký krok správným směrem. C4 se mi líbí :yes:
Každý může mít žebříček jaký chce, prodeje hovoří jasně - Focus 222t, C4 61t, tedy méně než třetina. [odkaz]
Interiér Focusu po FL jsem zatím viděl jen na fotkách, ale podle fotek to je docela velký krok správným směrem. C4 se mi líbí :yes:
Roháči, projeď si ty auta. Řekl bych, že zrovna ty, budeš mít jasno po pěti kilometrech. A to beze srandy. 😉
PS: co koho zajímá, jde vidět na žebříčku prodejů. Bohužel, i v tomto případě, mám k té pravdě/realitě o poznání blíže. 😉
PS: co koho zajímá, jde vidět na žebříčku prodejů. Bohužel, i v tomto případě, mám k té pravdě/realitě o poznání blíže. 😉
To je naprostej základ myšlení: Pravda/realita a prodejní žebříčky >😁
Marně tápu, kdy Cé štyry vyhrála nějakou srovnávačku. >😁
Leda, kdyby se popasovala s Ladou či Dacií, tam by nějakou šanci měla. >😁 :yes:
Leda, kdyby se popasovala s Ladou či Dacií, tam by nějakou šanci měla. >😁 :yes:
A co to má společnýho s tim co sem řek?
Napovim ti: Na mě kecy vo Citroenu nefungujou já jen náhodou čet tenhle test
Napovim ti: Na mě kecy vo Citroenu nefungujou já jen náhodou čet tenhle test
No, tak si z něj vem příklad. Ani téměr základního Fíkuse nezvládla topová Cé štyry porazit.
Pro mě nic zvláštního. Dalo se to čekat. >😒] :yes:
Pro mě nic zvláštního. Dalo se to čekat. >😒] :yes:
Boha to sou zase blbosti. Nemel kraviny a radši si přečti test kterej se snažíš komentovat
Pro mě docela překvápko že C4 a Focus skončili nastejno
Pro mě docela překvápko že C4 a Focus skončili nastejno
Nepotřebuju číst test. Ty auta znám osobně. Mám tedy možnost vlastního názoru. >😁
Ty se tím testem SM klidně umlať. >😁 :yes:
Ty se tím testem SM klidně umlať. >😁 :yes:
Výborná ukázka nevokecatelný kraviny - seš mimo že asi ani netušíš jak 😄
To ty blbe nemá co dělat s názorem. To můžeš zkoušet tak na to jestli se ti líbí design a ne na naměřený parametry!
Absurdní diskuze s hovadem. Moje blbost. Kdybys našel koule a zablesklo se v hlavě přečeti si test kterej už druhej den komentuješ. Pak třeba pochopíš vo čem sme s lukasem13 celou dobu mluvili
To ty blbe nemá co dělat s názorem. To můžeš zkoušet tak na to jestli se ti líbí design a ne na naměřený parametry!
Absurdní diskuze s hovadem. Moje blbost. Kdybys našel koule a zablesklo se v hlavě přečeti si test kterej už druhej den komentuješ. Pak třeba pochopíš vo čem sme s lukasem13 celou dobu mluvili
Ale jo, na to, abych pochopil, že jízdně bude C4 o ligu níž než Focus nepotřebuji žádný test.
Jenže otázkou je, jestli to stojí za to. Focus může jezdit jako bůh, ale interiér je prostě děsnej (alespoň před FL). Interiér C4 je naopak na třídním vrcholu. Vzhledem k tomu, že v autě trávíš 99% času unvitř naprosto nudnou jízdou v rámci provozu, věř ře mnohem raději zvolím jízdně nezajímavý model s krásným interiérem než skvěle jezdící interiérový grc :-!
Jenže otázkou je, jestli to stojí za to. Focus může jezdit jako bůh, ale interiér je prostě děsnej (alespoň před FL). Interiér C4 je naopak na třídním vrcholu. Vzhledem k tomu, že v autě trávíš 99% času unvitř naprosto nudnou jízdou v rámci provozu, věř ře mnohem raději zvolím jízdně nezajímavý model s krásným interiérem než skvěle jezdící interiérový grc :-!
To ti věřim. Ale jak je na prodejich vidět naštěsti je stale dost lidi kteři maji auta radi a zvoli nejen jizdně lepši model.
Trochu ti zkazim náladu. Tyhle dvě testovaný auta sou spíš popelnice. Vobě. To zajímavý na nich je že každej šetří jinde takže s trochou nadsázky by se z nich dalo udělat jedno docela slušný a jedno fakt blbý auto 😄
Ja ti tu naladu zkazim zřejmě uplně. Každe auto je popelnice jen s některou je radost jezdit jako v tomhle připadě Focus a v některe je to tak trochu za trest jako tomu je u C4.
Mě s těmahle autama náladu zkazit nemůžeš.
A co se týče radosti z jízdy to právě ani náhodou. To už sem psal: To platí asi třeba pro verzi 1,5 EcoBoost 134kW. Rozumná cena a tam budou asi i lepší brzdy. Vo tom jak je to s těmahle verzema je tenhle překvapivě dobře napsanej test. Co snad krom mě a lukase13 nikdo nečet. Což samozřejmě nebrání zuřivě k němu diskutovat 😄
Zkus vzít úvahu to co sem napsal: Je to až překvapivý ale fakt je to skoro půl auta vod Fordu a druhou vod PSA >😒]
A co se týče radosti z jízdy to právě ani náhodou. To už sem psal: To platí asi třeba pro verzi 1,5 EcoBoost 134kW. Rozumná cena a tam budou asi i lepší brzdy. Vo tom jak je to s těmahle verzema je tenhle překvapivě dobře napsanej test. Co snad krom mě a lukase13 nikdo nečet. Což samozřejmě nebrání zuřivě k němu diskutovat 😄
Zkus vzít úvahu to co sem napsal: Je to až překvapivý ale fakt je to skoro půl auta vod Fordu a druhou vod PSA >😒]
Tva jistota že to tu nikdo jiny nečetl jen ty a ještě nějaky Lukaš je obdivuhodna. Ten test určitě četlo dost lidi jen někteři umi čist a vědi narozdil od tebe.
To neni jistota ale podle toho že ten text čet a věděl vo čem je řeč se choval fakt jen ten Lukas13. Ten pokus vo urážku je vtipnej 😄
Ta debilní debata mě totiž donutila ten test vyhrabat a projít si ho eště jednou takže sem si dost jistej 😉
Tys ho čet?
Ta debilní debata mě totiž donutila ten test vyhrabat a projít si ho eště jednou takže sem si dost jistej 😉
Tys ho čet?
Ja tohle čislo mam dokonce doma a čist umim takže jen u prohliženi obrazku nezustalo.
Fajn já s lukasem13 sme to pochopili stejně. Jak ty?
A co chceš slyšet ? Ja už jsem se tu vyjadřil myslim dost prostě u Citroenu bych neutratil ani korunu.
Nechci slyšet nic a popravdě vod začátku týhle bláznivý diskuze nechápu kde je problém. Focus má lepší šasí bohužel asi i díky tomu proti Citroenu horší motor, brzdy nepřesnější rychloměr a počítač
Výsledek kde vo desetinu vyhrál Ford je podle mě správně protože něco jako celkově je to lepší auto ale v týhle verzi má příliš nedostatků a rozhodně ne nicotnejch. Z těhle aut mě přijde že by zajímavá moh bejt silnější EcoBost 1,5 navíc je za docela rozumnou cenu
Výsledek kde vo desetinu vyhrál Ford je podle mě správně protože něco jako celkově je to lepší auto ale v týhle verzi má příliš nedostatků a rozhodně ne nicotnejch. Z těhle aut mě přijde že by zajímavá moh bejt silnější EcoBost 1,5 navíc je za docela rozumnou cenu
Zde mi nezbyva než se pousmat a ukončit debatu.
Pousmát se můžeš leda tak sám nad sebou. To co jsi zde předvedl je ukázka čiročiré demagogie.
A přitom stačilo napsat, že tě u aut zajímá jen a pouze naladění podvozku a řízení. Zbytek věcí tě u auta prostě nezajímá...
Důvody proč C4 ti výše píše rohYpnol, psal jsem ti to já, zkoušeli to jiní. Ale ve chvíli, kdy jsi byl argumentačně zatlačen do kouta, prostě napíšeš že to "tak je a basta". A to sakra nikdo, včetně mě, testové vítězství Focusu v testu nezpochybňuje! Má s někým takovým cenu diskutovat? Nemá. Lidem tohoto typu se v běžném životě vyhýbám, neb je fakt nemusím a otravují mi život. A čím jsem starší, tím více si uvědomuji, že s takovými to fakt nemá cenu. Že se s nimi hnout nedá.
A přitom stačilo napsat, že tě u aut zajímá jen a pouze naladění podvozku a řízení. Zbytek věcí tě u auta prostě nezajímá...
Důvody proč C4 ti výše píše rohYpnol, psal jsem ti to já, zkoušeli to jiní. Ale ve chvíli, kdy jsi byl argumentačně zatlačen do kouta, prostě napíšeš že to "tak je a basta". A to sakra nikdo, včetně mě, testové vítězství Focusu v testu nezpochybňuje! Má s někým takovým cenu diskutovat? Nemá. Lidem tohoto typu se v běžném životě vyhýbám, neb je fakt nemusím a otravují mi život. A čím jsem starší, tím více si uvědomuji, že s takovými to fakt nemá cenu. Že se s nimi hnout nedá.
Ja neminim zase diskutovat s někym kdo děla z auta jako je C4 něco co prostě neni. Když to napišu spostě tak je to prostě třidni "křap" ktery nestoji za pozornost ani jako levnějši alternativa kde jsou lepši třidni nabidky.
Říká kdo, Ty? Nezasvěcený by mohl získat dojem, že mezi FF a C4 je rozdíl o vesmír. Ale on není, aní autor testu si to rozhodně nemyslí. Naopak - C segment mi přijde jako zdaleka nejvyrovnanější třída...
Na druhou stranu - ten třídní "křáp" má nejhodnotnější interiér ze všech, přesně jak píše rohYpnol. Jenže ty máš prostě svůj podvozek a řízení a nic jiného tě nezajímá...
Tato diskuze dospěla do stádia, kdy mi připadáš jako malé děcko, rudé vzteky, rukama si zacpávajíc uši, křičící: "Je to křáp! Je a je a je! A protože proto!"
Enjoy it :-!
Na druhou stranu - ten třídní "křáp" má nejhodnotnější interiér ze všech, přesně jak píše rohYpnol. Jenže ty máš prostě svůj podvozek a řízení a nic jiného tě nezajímá...
Tato diskuze dospěla do stádia, kdy mi připadáš jako malé děcko, rudé vzteky, rukama si zacpávajíc uši, křičící: "Je to křáp! Je a je a je! A protože proto!"
Enjoy it :-!
Ano je to křap a ani ty na tom nic nezměniš. :-!
Děkuji za potvrzení mých dojmů. To už je vážně směšný. Tvá neschopnost empatie, pochopení názoru druhých, Tvá absolutní neústopnost a zabejčenost. Úplně toho křičícího chlapečka vidím...
Před cca měsícem jsem volil vůz této třídy. V reálu. Za své, poctivě vydělané, stovky tisíc. Při výběru vozu mi nikdo pistoli u hlavy nedržel. Má volba, mé rozhodnutí. Ani u Citroenu, ani u Fordu jsem se nestavoval...
Ale pokud "bych" měl na výběr jen a pouze z těchto dvou, byl by to C4. Ale - a to je ten obrovský rozdíl mezi námi - naprosto chápu a respektuji důvody, proč by se někdo jiný rozhodl pro Focus.
Respektuji...jo, to slovo si zapamatuj. Protože to je to, co očividně neumíš.
Ps.: A ještě jednou zopakuji - sakra, chlape, vždyť ty jsi tu C4 ani nejel!
Před cca měsícem jsem volil vůz této třídy. V reálu. Za své, poctivě vydělané, stovky tisíc. Při výběru vozu mi nikdo pistoli u hlavy nedržel. Má volba, mé rozhodnutí. Ani u Citroenu, ani u Fordu jsem se nestavoval...
Ale pokud "bych" měl na výběr jen a pouze z těchto dvou, byl by to C4. Ale - a to je ten obrovský rozdíl mezi námi - naprosto chápu a respektuji důvody, proč by se někdo jiný rozhodl pro Focus.
Respektuji...jo, to slovo si zapamatuj. Protože to je to, co očividně neumíš.
Ps.: A ještě jednou zopakuji - sakra, chlape, vždyť ty jsi tu C4 ani nejel!
napisat 70 prispevkov v jednej jedinej diskusii od tej istej osoby to sa len tak nevidi 😉 ... hadam padol aj rekord..... jedine co vsak viem z toho vsetkeho je snad len to ze kolega hammunasakra ma zjavne citroeny moc rad.... alebo kolegyna? :yes😒br />
osobne by som ale vyberal inde... tato dvojica nie je moja salka kavy..... ale priznavam ze z tejto dvojice je C4 aj mne sympatickejsie auto ako focus... :yes: ...
drzim palce naslednickovi sucasnej C4ke aby uz bola vydarenejsia.. a hlavne to chce kombik.... inak to v eu nema cenu.... snad sa citroen poucil a do buducna sa vyvaruje tychto preslapov... ktore mu uberaju z predajov...
osobne by som ale vyberal inde... tato dvojica nie je moja salka kavy..... ale priznavam ze z tejto dvojice je C4 aj mne sympatickejsie auto ako focus... :yes: ...
drzim palce naslednickovi sucasnej C4ke aby uz bola vydarenejsia.. a hlavne to chce kombik.... inak to v eu nema cenu.... snad sa citroen poucil a do buducna sa vyvaruje tychto preslapov... ktore mu uberaju z predajov...
Ty tomu co máš rád řikáš plečka nebo popelnice? Neuvěřitelný jak extrémně špatně tu lidi chápou psanej text. Ten v testu i muj
Já bych z těhle dvou nechtěl ani jeden a myslim že sem to napsal dost důrazně. Ale s tim že a hlavně proč test skončil víceméně plichtou souhlasim, vidim to stejně jako autor
Kombíky frčej jen v evropě a u Citroenu místo nich vsadili na mpv. Nebere mě ani jedno a neumim říct jestli to je správná taktika. Prodeje jejich mpv snad naznačujou že jo
Já tuhle diskuzi beru jako informaci pro mě že diskutovat nemá smysl. A smysl skoro nemá ani takhle povedenej a dobře udělanej test
Já bych z těhle dvou nechtěl ani jeden a myslim že sem to napsal dost důrazně. Ale s tim že a hlavně proč test skončil víceméně plichtou souhlasim, vidim to stejně jako autor
Kombíky frčej jen v evropě a u Citroenu místo nich vsadili na mpv. Nebere mě ani jedno a neumim říct jestli to je správná taktika. Prodeje jejich mpv snad naznačujou že jo
Já tuhle diskuzi beru jako informaci pro mě že diskutovat nemá smysl. A smysl skoro nemá ani takhle povedenej a dobře udělanej test
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nazdar taky tě rád vidim soudruhu >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Blbče sou svátky smíření! To si nemůžeš dát pauzu aspoň tenhle víkend?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
?? 8-s
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já si za každym slovem stojim. A fakt průser je že je to pravda 😐
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jo tim hůř. Došlo to s tebou fakt daleko
A že se ti nelíbí srovnání s Vyvadilem je trapná komedie. Prostě máte stejný názory
[odkaz] Spokojen?
A že se ti nelíbí srovnání s Vyvadilem je trapná komedie. Prostě máte stejný názory
[odkaz] Spokojen?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No toppere, kdybys zůstal v případě nutnosti volby na korejském poloostrově, vůbec bys neudělal chybu. Ba co více, byla by to trefa témeř do černého. 😉
Takže třetí je i30? Já věděl že s tebou bude zábava! >😒]
Kdo je 4.? 😄
Kdo je 4.? 😄
Takže podle tebe třetí? >😁
Jak typické pro tebe. Demagogie v přímém přenosu. >😁
A co ty? Máš koule sem napsat svůj žebříček kompaktů?
Och, málem bych zapomněl, žádný koule nemáš, takže těžko se dočkáme tvého žebříčku. >😁 :yes:
Jak typické pro tebe. Demagogie v přímém přenosu. >😁
A co ty? Máš koule sem napsat svůj žebříček kompaktů?
Och, málem bych zapomněl, žádný koule nemáš, takže těžko se dočkáme tvého žebříčku. >😁 :yes:
Kdybys vodpověděl vo 24 hodin dřív nemusel bych to z tebe takhle dolovat. Tak co v tvym světě znamená: Téměř trefa do černýho?
Chceš si přeměřit koule? Do toho bych snad i šel. Co vsadíš? >😁
Nikdy sem si žebříček nedělal a tohle neni moje kategorie ale napiš svuj a já něco zplodim. Máš na to? 😉
Chceš si přeměřit koule? Do toho bych snad i šel. Co vsadíš? >😁
Nikdy sem si žebříček nedělal a tohle neni moje kategorie ale napiš svuj a já něco zplodim. Máš na to? 😉
Zajdi si na střelnici, vysyp tam zásobník na terč a jdi se na to mrknout.
I kdyź ty tu budeš tvrdit, že celý zásobník nasypeš do jednoho místa, znalí ví, že existuje rozptyl a černá není jen desítka. 😉
I kdyź ty tu budeš tvrdit, že celý zásobník nasypeš do jednoho místa, znalí ví, že existuje rozptyl a černá není jen desítka. 😉
Jasně zase kecy bez obsahu
Koule se přeměřit bojíš pořadí který si sám načal se dokončit taky bojíš. Ty seš sám a nevíš co bys? Proto diskuzi která byla na pár příspěvků za pár minut takhle nesmyslně natahuješ?
Vo desítku nejde žejo. Seru na tu blbost že máš pořadí bez ohledu na motor což je kravina a dle tvýho pomatenýho chování kdy už celej den kličkuješ jak šílenej sis to evidentně sám uvědomil. Řek si že první je Golf a druhej Focus. Když mluvíš vo trefě do černýho a neni to třetí místo tak cos tim myslel
Koule se přeměřit bojíš pořadí který si sám načal se dokončit taky bojíš. Ty seš sám a nevíš co bys? Proto diskuzi která byla na pár příspěvků za pár minut takhle nesmyslně natahuješ?
Vo desítku nejde žejo. Seru na tu blbost že máš pořadí bez ohledu na motor což je kravina a dle tvýho pomatenýho chování kdy už celej den kličkuješ jak šílenej sis to evidentně sám uvědomil. Řek si že první je Golf a druhej Focus. Když mluvíš vo trefě do černýho a neni to třetí místo tak cos tim myslel
Jó, to víš, každej svět nevidí podle tvého pokrouceného pohledu, který se tu tak vehementně a bez úspěchu snažíš prosazovat.
PS: jestli se chceš bavit, napiš sem tvůj žebříček kompaktů. Jinak tu opravdu od začátku předvádíš pouze kecy bez obsahu. >😁 :yes:
PS: jestli se chceš bavit, napiš sem tvůj žebříček kompaktů. Jinak tu opravdu od začátku předvádíš pouze kecy bez obsahu. >😁 :yes:
Takže zase kecy a nic k tomu
Neumíš si vymyslet ani vlastní argumenty a musíš vopisovat ty moje? >😁
Neumíš si vymyslet ani vlastní argumenty a musíš vopisovat ty moje? >😁
Žádný žebříček? >😁
No kdo by to (ne)čekal. :yes: >😁
Ty se sem nechodíš bavit o autech, ale jen navážet do lidí. Jak ubohé! >😁
No kdo by to (ne)čekal. :yes: >😁
Ty se sem nechodíš bavit o autech, ale jen navážet do lidí. Jak ubohé! >😁
Hezky si to vo sobě napsal 😄
>😁
Jde vidět, že to máš v hlavě slušně vykrákaný. To se nezměnilo. >😁 :no😒br />
Ale teď váže, napiš sem aspoň tři kompakty, který stojí za to. Aspoň něco normálního (možná) z tebe vypadne. Jo, a vynech extrémní verze. O těch to teď totiž není.
PS: nečekám, že to zvládneš. >😁 :yes:
Jde vidět, že to máš v hlavě slušně vykrákaný. To se nezměnilo. >😁 :no😒br />
Ale teď váže, napiš sem aspoň tři kompakty, který stojí za to. Aspoň něco normálního (možná) z tebe vypadne. Jo, a vynech extrémní verze. O těch to teď totiž není.
PS: nečekám, že to zvládneš. >😁 :yes:
Nepiš furt vo sobě. Je to trapně sebestředný
Tys začal tak to dokonči. Pak já
Už to nezvládáš druhej den mě to chvilku bude trvat než ho vymyslim ale dny to určitě nebudou. Takže začni já pak dám svuj
Tys začal tak to dokonči. Pak já
Už to nezvládáš druhej den mě to chvilku bude trvat než ho vymyslim ale dny to určitě nebudou. Takže začni já pak dám svuj
Přemýšlím, proč ti psát, když stejně vím, co napíšeš. >😁
PS: já už dal první dva. Jestli ti to neušlo. >😁
Dej tři, ať jsi lepší. 😉
PS: já už dal první dva. Jestli ti to neušlo. >😁
Dej tři, ať jsi lepší. 😉
Tak teď už vidíš i do budoucnosti? >😁
Proč píšeš: Jestli ti to neušlo?
Sem lepší vo tom žádná ale dokončíme to tak jak sem řek. Dej svou nesmyslnou tabulku s kterou si včera přišel a já vymyslim svou. Kravinu že to platí absolutně na všechny motory sis už uvědomil tu nepotřebujeme dál rozebírat. Z mý strany to bude spíš tabulka kombinací kvalita a oblíbenosti. No z tvý taky vono to jinak nejde žejo 😄
Proč píšeš: Jestli ti to neušlo?
Sem lepší vo tom žádná ale dokončíme to tak jak sem řek. Dej svou nesmyslnou tabulku s kterou si včera přišel a já vymyslim svou. Kravinu že to platí absolutně na všechny motory sis už uvědomil tu nepotřebujeme dál rozebírat. Z mý strany to bude spíš tabulka kombinací kvalita a oblíbenosti. No z tvý taky vono to jinak nejde žejo 😄
Ty tu jen čekáš, jak se do mě, skrze tu "tabulku" co sem napíšu, navézt. O nic jiného ti nikdy ani nešlo.
Tákže, buď ukážeš, že jsi schopna se bavit o autech, a vypíšeš sem svoji volbu a můžeme začít, nebo se jen budeš snažit držet svoji nesmyslnou lajnu bez jediného argumentu (modelu).
A upozorňuji tě, když ji sem teď nenapíšeš, tak je konec této nesmyslné diskuze. 😉
Tákže, buď ukážeš, že jsi schopna se bavit o autech, a vypíšeš sem svoji volbu a můžeme začít, nebo se jen budeš snažit držet svoji nesmyslnou lajnu bez jediného argumentu (modelu).
A upozorňuji tě, když ji sem teď nenapíšeš, tak je konec této nesmyslné diskuze. 😉
Já vlastně ani nedokážu říct přesně proč, ale prostě působí divně... levně... že dlouho nevydrží.
Podvozek OK, litrovej motor tak tak na hraně - ještě stačí.
Ale kvůli tomu vnitřku propadá.
Těsně po něm jsem přesednul do Astry - a i ta je o ligu výš.
😒
Podvozek OK, litrovej motor tak tak na hraně - ještě stačí.
Ale kvůli tomu vnitřku propadá.
Těsně po něm jsem přesednul do Astry - a i ta je o ligu výš.
😒
" Když to popíšeme hodně zjednodušeně, měli jsme na děravé okresce podobný pocit, jako když řídíte ojetinu s vůlemi na podvozku. " Ahaaa..... >😁
Tak jsem jezdil s C4 facelift a oproti modelu 2010 je tam výrazné zlepšení jak v utlumení,tak komfortu na horších silnicích a také řazení se hodně zlepšilo.Facelift se povedl.
V tomto srovnání vyhrává Focus,protože ten multilink co má je hodně dobrý.
V tomto srovnání vyhrává Focus,protože ten multilink co má je hodně dobrý.
Obě auta jsou sympatická, ale bral bych raději Focus protože
1) Když se podíváte na mapu zranění v crash testech, Focus je o třídu bezpečnější
2) Focus má opravdu špičkový podvozek, jak na sportovní jízdu, tak na pohodlné ježdění
3) Focus má lepší řízení i volant. Zejména volant v C4 je moc tenký, na delší trasy vadí
4) Focus má o třídu lepší řazení i spojku
V C4 se člověk cítí vzdušněji, jenže přistojovka už prozrazuje důchodový věk auta, volant není ergonomicky moc podařený a tak daleko atraktivnější mi připadá sestřička Peugeot 308 se stejným motorem 😄
1) Když se podíváte na mapu zranění v crash testech, Focus je o třídu bezpečnější
2) Focus má opravdu špičkový podvozek, jak na sportovní jízdu, tak na pohodlné ježdění
3) Focus má lepší řízení i volant. Zejména volant v C4 je moc tenký, na delší trasy vadí
4) Focus má o třídu lepší řazení i spojku
V C4 se člověk cítí vzdušněji, jenže přistojovka už prozrazuje důchodový věk auta, volant není ergonomicky moc podařený a tak daleko atraktivnější mi připadá sestřička Peugeot 308 se stejným motorem 😄
Otevři si víc klapky na očích... 😉
Plus má lepší motor
Co motory to je taky nepravda?
Pozor, nejde o moje přesvědčení...ten fakt by ti potvrdila i tvoje babička.
A pokud bych se chtěl opírat o test (což nemám v úmyslu), pak mít ani silnější motor C4 nemusí...jelikož to podvozek nezvládá 😉
Ale stejně těžkýmu Focusu to asi i díky tomu nandal ve všech měřenejch disciplínách minimálně vo jeden a půl vteřiny
No závěr je jasnej: Focus s motorem 1,2 PureTech >😒]
Musim se zeptat eště jednou: Seš si fakt úplně jistej že nejseš ani maličko fanda Focusu nebo Fordu? 😄
Srovnání podle ceny je pohled zákazníka, nic proti tomu, ale pokud se chceme bavit o kvalitách motoru, je potřeba srovnávat podle konstrukce. Že je u nějaké značky výprodej v tom nehraje roli.
Je fakt že vod Fordu mohli vzít EcoBoost 1,5 110kW
Možná pohledem někoho zvyklého na třílitry vidíš 1.0 a 1.2 jako totéž, ale není to totéž, ta 1.2 má objemovou výhodu, která se musí projevit... leda že by byl větší motor konstrukčně horší nebo záměrně podladěný.
Vobhajuj Focus 1,5 134 kW ten si to možná zaslouží, bude mít asi i lepší brzdy a cena je dost slušná. Tahle zdaleka ne základní verze zas tak převratná neni. Což je ale jasný když na ní stačí i C4 1,2 PureTech žejo 😄
Brát to stejnou optikou, jakou se tu prezentuješ ty, pak PSA potřebovalo tři roky vývoje navíc a o 20% větší objem motoru, aby překonalo základní motor Fordu 😉 .
Jinak nejsem ani majitel, ani fanda. O to mám pak jednodušší reagovat na nesmysly typu "obě jsou plečky, ale ta větší je v zásadě menší". 😄
A podle textu: Seš si úplně jistej že nejsi ani trochu fanda 1,0 EcoBoost a Fordu? 😉
A který vyhrálo je jedno ta jedna desetina v součtu hodnocení je naprosto nedůležitá. Sportovnější je Focus ale aby stál za řeč musel by v něm bejt motor z Citroenu >😒]
Já si nedělal srandu že sem si došel do toho tříděnýho odpadu a tohle rozhodně neni základ Focusu! Tam je základ 74kW pak 77kW a pak těhle 92kW!
Hele ty se mnou fakt jako soutěžíš která s těch pleček je lepší a představuješ si že já stojim na straně C4? >😁
Já si s těma popelnicema nedělal srandu! Jestli je Focus tvuj šálek tak jak sem řek ve verzi 134kW asi bude zajímavej a slušnou má i cenu. Tahle verze má slabší brzdy, ukazatel rychlosti je těžkej optimista a motor nestíhá
Prostě se smiř s realitou že Focus ve verzi 1,5 asi bude takovej jak ho popisuješ a vidíš ale v týhle verzi nestíhá motor ani brzdy, tam je konkurence prostě lepší
Vrchol je dřív u Focusu aby to uměle rozdělili a silnější motory sou v DS4. To neni plus ani mínus, tak to prostě je
Jinak ten "komfort" u prvni generace C4 jsem poznal. Ono se to houpe ale o celkovem komfortu nemuže byt řeč. Do kultivovanosti podvozku těch nejlepšich ma hodně daleko.
Problémů vidím u Fucusu víc - objem kufru (reálný, s rezervou) dosahující lehkého nadprůměru...B segmentu. Palubka v designu věží Aiwa z konce devadesátých...
A jako vrchol - jasně, porovnáváme auta za reálných cca 350, tak proč si pořádně nezabychařit a nehodit tam kousek o 100 táců dražší, no ne?
A když už jsme kolem těch půl mega... Megane GT220 za ceníkových 520, reálně pod půl... Tak tahle stará vykopávka si dá toho Focuse i s chlupama. S prstem v nose. V kombíku.
O prostornosti včetně kufru vim ale tim nezaři ani C4 a design je čistě věc vkusu. Osobně se mi interier Focusu před FL nelibil teď po FL už s nim problem určitě nemam.
No a s cenama je to hodně složite kdy každa automobilka se přizpusobuje trhu. Navic ja zde nikde cenu neřešim a spiš mě zajimaji kvality samotnych aut.
Kufr C4 je o 100 litrů větší (o třetinu!), to se přeci nedá přejít tím že "taky nezáří".
Osobně bych z této dvojky bral C4 - řazením a řízením za Focusem (druhým nejlepším ve třídě, po M3) zaostává, podvozek je prostě jinak naladěný a ve zbytku je v mých očích lepší (design, kvalita interiéru, velikost kufru, motor). Pedály jsou cajk, je to jen a pouze o zvyku - Francouzi, ale i třeba Italové, je mají nastavené jinak. Např. mě se u Focusu, ale třaba i u Oktávky či Golfu, zdá nastavení brzdovéko pedálu nikoli "skvěle dávkovatelně", nýbrž "tupé". Ale je to jen první dojem, zvyknu si a neřeším.
Pokud nebereš v potaz cenu, můžeme rovnou u většiny zástupců C segmentu řešit jejich HH verze... Sorry, tak neberu. Jako někdo, kdo nová auta reálně kupuje, mám nejradši srovnání co u koho dostanu za +/- stejnou (reálnou) cenu.
Francouzská auta jsou prostě konstruovaná s jinou filozofií a kdo má rád jedno, nemá většinou rád druhé.
308 mi také nesedí - dotykové ovládání je nebezpečná kravina, přístroje nad volantem jsou špatně a z vnějšku mi přijde jako kopie C4 (hlavně z profilu). Takže pro mě je nejlepší ten třetí, nejstarší. A na nový jsem také velmi zvědav.
Mě se moc líbil tento test, právě proto, že autor ten odlišný přístup ke konstrukci aut chápe. Naopak, ta diskuze ve vláknu nad námi je typickým příkladem onoho absolutního nepochopení a absolutního odmítání jinakosti... Jen ta pouhá myšlenka, že by Citroen mohl být v něčem lepší je pro některé jedince naprosto nepřijatelná, tak budou omílat to, co Ford umí skvěle - podvozek, řízení a Citroenu se budou vysmívat (a jeho jedinému zastánci v diskuzi, Hummunasakrovi, též).
Mimochodem, v lednu jsem téměř koupil jeden z posledních Fordů Mondeo minulé generace, ta auta byla neskutečně výhodná koupě - nakonec jsem to neudělal a jsem tomu moc rád. Objektivně koupě snů, ale když tě to nechytí za srdce...
Normálně si SM nekupuju a koukám na něj dost kriticky ale potřeboval sem zabít čas tak sem si koupil SM a Automobil a v klidu si je po hodně dlouhý době přečet. A na tý diskuzi bylo vidět že to sme jediný
První vlaštovkou byl test Leon vs. Megane v kombíku, kde to sice zabili závěrečnou tabulkou, ale test samotný byl pojatý velmi dobře. Až na tu zmínku o přemotorované 1,6 naftě teda...
Výjímkou je Vaculíkův SM Diesel ten když na něj narazim kupuju pokaždý
Zajímavý jak stejně blbě si to vykládáte 😄
To fakt potom nemá cenu jakkoli argumentovat, či vůbec se s Tebou bavit. No, hlavně že jsi C4 jel. Tu minulou, teda... 8-s
Ironie je fajn, jen musí mít reálnej, ne vyčtenej základ.
Vyváženost řízení, reakce předních kol, schopnost utáhnout stopu, udržení zadních kol na silnici v zatáčce s nerovnostmi. Jistota při dálniční jízdě, nižší valivej hluk od kol a podstatně lepší odtlumení nerovností...
Ale celkově to je plichta protože jinde zase zaostává a nejvíc motorem
Ale jinak je to po strance jizdy oproti dvojce o dost horsi auto - rizeni nekomunikativni, okolo stredove polohy az moc nadsene, s 1.6 naftou dost nedotacive, po utazeni stopy navic ujede zadek, beda aby clovek trefil v zatacce nejakou nerovnost...
Focus IMHO zacina fungovat az tak od 80 km/h, do ty doby je mi prijemnejsi jak treba Megane, tak i Okta a Golf.
1.0 je lepsi, ale stale v primem srovnani s predchozi generaci dostane na budku. 1.5 jsem nejel.
Obeně se stejně nedá říct, který vůz je lepší nebo horší, každý z nich je prostě jiný. Já se taky radši nechám rozmazlovať prostorom a plavným pružením, kdo chce těsnější kokpit a sportovnější podvozek, tak ať si ho dopřeje, od toho snad ta konkurence na trhu je, aby nabídla dle svých představ to nejlepší a oslovila právě ty své zákazníky. Až zůstane v Evropě jedna globální čínská značka, nebude z čeho vybírat, tak ať si to kluci ještě užijou.
😉 😉 No s Bravem ale souhlasím... To je díra. >😁
Myslím, že trochu opomíjený je zde ten Megane, který v porovnání toho, za kolik to nabídne umí jezdit celkem vyváženě, ale na FoFo se nechytá.
Motor sem jel v kombiku.. myslím, že je to reálně konkurent adekvátních 1.2TSI, nebo podladěnejch 1.4TSI. Neni to trhač asfaltu, ale postačí (pokud bych nemusel, nechtěl bych ho, záleží na ceně). Jako ideál vidím 110Kw 1.5, tam je výkonu dostatek, užiješ si i dynamiku a předjíždění na vytočenou trojku na okrsce vykouzlí úsměv i nejednomu taťkovi od rodiny >😁
přesně tak. S prémiovkama to moc srovnávat ani nejde IMHO - ve stejné třídě mi přijdou minimálně tři bratři z Německa hodně styloví a méně praktičtí. Motory neřeším, tam je to mimo diskusi. Focus taky asi míří trochu jinam, jak píšeš.