Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Citroën C4 1.2 PureTech vs. Ford Focus 1.0 EB

V roce 2012 prolomil Ford ledy – v zájmu emisí a spotřeby nasadil do kompaktního focusu litrový tříválec. Konkurenti přibývají pomalu, zato rázně – třeba zmodernizovaný Citroën C4 už jiný benzinový motor než tříválec 1,2 litru ani nenabízí.
Zpět na článek
Avatar - strýček BOB
3. 4. 2015 08:45
Úspora na straně výrobce...
Tříválcové motory jsou revoluce, jsou tiché, úsporné a kultivované. Tolik z reklamní blábolů výrobců >:D Realita je jiná, moc to nejede, spotřeba obrovská, kultivovanost motoru neexistuje. Celé tohle tříválcové šílenství je spíše o tom, že z původních tří čtyřválců vyrobíme čtyři tříválce. >:D O tom to celé je, o úspoře nákladů výrobce o ničem jiném. Potobná "revoluce" se udála i v mobilních telefonech. Kdy z malých lehkých tlačítkových a výrobně nákladných telefonů se zrodila doba výrobně levných moderních obrovských a kapsu košile trhající placek.

Jak tak sleduji ten tříválcový vývoj, tak mě tu Mazdu prostě donutí koupit >:-[]
3. 4. 2015 08:24
Re: Citoën
Je mi šuma fuk, co píše svět motorů. Focus má pevnější a v souhrnu mnohem komfortnější podvozek, protože dokáže bez jakýchkoliv problémů odfiltrovat nedokonalosti vozovky a ještě být u toho jistější. Pokud jsi auta nejel, chápu, že se tu budeš zakrývat jindy kritizovaným časopisem.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 11:49
Re: Je to jednoduchý
Takže ani tohle vymyslet neumíš? Měl by sis dávat pozor, něco začít a pak to neumět dokončit působí dost.. jossalitovsky >:-[]
Umíš aspoň říct co myslíš tou vodou ze SM?
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 11:19
Re: Je to jednoduchý
Ty seš snad fakt sjetej

Po tom sáhodlouhym divadle to teda mám brát že další pořadí za Golfem a Focusem už nemáš? Tos moh říct hned že neřekneš a bylo to :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:01
Re: Je to jednoduchý
Si * nebo co? 8-s
Nebo idiot co fakt neví jak obrovský rozdíly to sou? >:-[]
Avatar - woody-alien
3. 4. 2015 08:23
Re: Citoën
Házení hrachu na zeď je tvá oblíbená činnost, že.. ;-)
3. 4. 2015 08:54
Re: Citoën
Něco netrollovýho a věcnýho dnes máš? Nebo ne? :-)
3. 4. 2015 08:30
Re: Citoën
Ne, píšu na základě vlastní zkušenosti a vyvracím nepravdu, že je C4 v globále pohodlnější než Focus.
3. 4. 2015 08:16
Re: Citoën
Citroen C4 není pohodlnější...bez jakýchkoliv pochyb. Jestli motor víc vydrží, to neví aktuálně kromě testovacích jezdců PSA nikdo a Mégane? Obecně dobrá volba, ale vedle Focusu by ho zvolil jen zarytej fanoušek značky.
Otevři si víc klapky na očích... ;-)
3. 4. 2015 08:08
Citoën
Ctroën je lepší volba,větší,pohodlnější i ten motor víc vydrží,ale v této kategorii Megan jasně vede aktuální verze :yes:
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 11:34
Re: Je to jednoduchý
No napsals pěknou kravinu a voceňuju jak tvrdošijně se z toho snažíš vykecat. Fakt dobrý :yes: >:-[]

Tak zůstaneme u těch prvních dvou a jednoho posledního místa. Jen si to moh říct místo těch nekonečnejch plků hned
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 11:07
Re: Je to jednoduchý
Seš totálně sjetej? Neumíš normálně napsat ani to co sám načneš?
3. 4. 2015 10:56
Re: Citoën
Jel jsem minulou i současnou C4 a ten rozdíl je veliký. Vycházet z toho, že jsi jel minulou (konstrukčně 15 let starou) generaci... Neberu.
Kufr C4 je o 100 litrů větší (o třetinu!), to se přeci nedá přejít tím že "taky nezáří".
Osobně bych z této dvojky bral C4 - řazením a řízením za Focusem (druhým nejlepším ve třídě, po M3) zaostává, podvozek je prostě jinak naladěný a ve zbytku je v mých očích lepší (design, kvalita interiéru, velikost kufru, motor). Pedály jsou cajk, je to jen a pouze o zvyku - Francouzi, ale i třeba Italové, je mají nastavené jinak. Např. mě se u Focusu, ale třaba i u Oktávky či Golfu, zdá nastavení brzdovéko pedálu nikoli "skvěle dávkovatelně", nýbrž "tupé". Ale je to jen první dojem, zvyknu si a neřeším.
Pokud nebereš v potaz cenu, můžeme rovnou u většiny zástupců C segmentu řešit jejich HH verze... Sorry, tak neberu. Jako někdo, kdo nová auta reálně kupuje, mám nejradši srovnání co u koho dostanu za +/- stejnou (reálnou) cenu.
3. 4. 2015 10:34
Re: Je to jednoduchý
Jsi nevychovaný dacan :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:28
Re: Je to jednoduchý
Nebudu to komplikovat: Jo pro mě si totální * a když si přečtu tvý dnešní příspěvky tak fakt bez jedinýho zaváhání >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:20
Re: Je to jednoduchý
Ty seš fakt úplně ale úplně blbej? :-)
Tobě tatínek neřek že mezi verzema bejvaj až obrovský rozdíly a platí to jak pro Focus tak pro Golf tak i pro blbou C4? A jen povrchní idiot řekne něco jako ty? ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:18
Re: Je to jednoduchý
Vidim že sem asi jedinej kterej ten test čet :-)
3. 4. 2015 10:17
Re: Citoën
To jako že jsi jel předchozí generaci C4 a na základě toho posuzuješ současnou? Wow! Objektivita rulez!

Problémů vidím u Fucusu víc - objem kufru (reálný, s rezervou) dosahující lehkého nadprůměru...B segmentu. Palubka v designu věží Aiwa z konce devadesátých...

A jako vrchol - jasně, porovnáváme auta za reálných cca 350, tak proč si pořádně nezabychařit a nehodit tam kousek o 100 táců dražší, no ne?

A když už jsme kolem těch půl mega... Megane GT220 za ceníkových 520, reálně pod půl... Tak tahle stará vykopávka si dá toho Focuse i s chlupama. S prstem v nose. V kombíku.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:14
Re: Je to jednoduchý
Asi hodně velkej magor >:-[]
Kdybys nevěděl proč podívej se co všechno si napsal na prostou otázku: S jakym motorem? :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:48
Re: Je to jednoduchý
V jaký verzi? Pokud ti to neřekli tak tam sou docela propastný rozdíly ;-)
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 09:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2015 08:38
Re: Citoën
Tady se diskutuje nad článkem, kterej kdyby vyzněl obráceně, tak tu sakra sakruje...protože SM ;-)
Avatar - David6037
3. 4. 2015 08:20
Downsizing
Nevím jak většina z Vás, ale já osobně bych to takových motorizacích nesáhl. Nemám nic proti malým motorům, ale když tak srovnám výsledne spotřeby, např. při jízdě ve čtyřech, nebo i při dvou lidech, je to určitě k zamyšlení. Proč reaguji? Před půl rokem jsem šel pro mě do nejistoty, Mazda 3 ve dvoulitrovém benzínu. Nicméně spotřeba se ustálila na pěkných 6,4 litrech, podotýkám že auto jezdí z 90% po městě, na dálnici při max. povolené rychlosti 6,1-6,2. Samozřejmostí k velikosti motoru je menší zatěžování všech částí a jednodušší konstrukce. Tak si říkám, má to cenu?
Avatar - Emel
3. 4. 2015 10:56
Re: C4
Já na třídní boj nehraju. Mám respekt ke všem co se živí prací, ať je to popelář nebo dělník na pásu. Jen ať mi netvrdí, že popeláře nedělám proto, že bych to neuměl... to je zoufalá sebezáchovná myšlenka.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 10:26
Re: C4
Snažíš se zbytečně. Tenhle "dělnický" pohled na svět už dneska neplatí, tvůj názor na to co by mělo ostatním stačit (a když ne tak jsou blbci) je k smíchu... nebo spíš k pláči.
3. 4. 2015 19:18
skoda
myslim, že obě auta poraží škoda city go! minimálně !
3. 4. 2015 09:03
Re: Citoën
Nejsem fanda 1,0EB, buď v klidu. Vycházím z toho, že základní motor Focusu (už o něco vousatější než PSA jednotka) dynamicky nedokáže konkurovat vrcholný benzínový motorizaci Citroenu. Kde Citroen končí, tam Ford začíná >:-[] .
A pokud bych se chtěl opírat o test (což nemám v úmyslu), pak mít ani silnější motor C4 nemusí...jelikož to podvozek nezvládá ;-)
3. 4. 2015 08:37
Re: Citoën
Jel jsem C4 ještě s 1,6 atmo, tady nemůžu sloužit. Vůbec nepochybuju, že modernější motor s větším objemem zastíní fordí litr.
Pozor, nejde o moje přesvědčení...ten fakt by ti potvrdila i tvoje babička.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:34
Re: Citoën
To zní hodně dramaticky a tvý přesvědčení že popelnice 1 je bezpochyby pohodlnější než popelnice 2 nevyvracim :-)
Co motory to je taky nepravda?
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:19
Re: Citoën
No podle testu bez jakýchkoliv pochyb pohodlnější je ;-)
Plus má lepší motor
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:56
Re: Citoën
No jestli seš fanda 1,0 EcoBoost tak tady fakt dostal na *. Sorry :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 09:40
Re: Re:
Jo tim hůř. Došlo to s tebou fakt daleko
A že se ti nelíbí srovnání s Vyvadilem je trapná komedie. Prostě máte stejný názory

[odkaz] Spokojen?
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 08:36
Re: Re:
Blbče sou svátky smíření! To si nemůžeš dát pauzu aspoň tenhle víkend?
3. 4. 2015 19:54
Re: Citoën
I tak pravil on, božský, miromen. I poslední nevěřící zřeli, že co praví pravdou jest...

To fakt potom nemá cenu jakkoli argumentovat, či vůbec se s Tebou bavit. No, hlavně že jsi C4 jel. Tu minulou, teda... 8-s
Avatar - rohYpnol
3. 4. 2015 16:00
Re: Je to jednoduchý
naštěstí tvůj žebříček prakticky nikoho nezajímá >:-[]

Považovat jedno z nejpraktičnějších HB třídy za nejhorší a naopak jeden z nejméně praktických HB za třídní takřkavrchol, to je ti podobný >:-[] >:-[]

Tím spíš že třeba taková kvalita interiéru byla u C4 na velmi vysoké úrovni a nebojím se jej postavit na rovinu Golfu VI. A vzhledem k tomu, že GOlf VII se při normální konfiguraci posunul s materiály níž než GVI, tak pokud u Citroenu nepostupovali stejně s FL C4, tak interiér C4 dopadá lépe.

Jo a Focus? No tak jeho laciný plastový interiér s plastovou hmnotou o rozměru jedné europalety recyklátu PETflašek raději ani nezmiňuji :*) >:-[]
3. 4. 2015 12:00
Re: Citoën
No a mě vadí spousta věcí u aut německé školy a nejvíce právě u (amerického ;-) ) Fordu.
Francouzská auta jsou prostě konstruovaná s jinou filozofií a kdo má rád jedno, nemá většinou rád druhé.
308 mi také nesedí - dotykové ovládání je nebezpečná kravina, přístroje nad volantem jsou špatně a z vnějšku mi přijde jako kopie C4 (hlavně z profilu). Takže pro mě je nejlepší ten třetí, nejstarší. A na nový jsem také velmi zvědav.
Mě se moc líbil tento test, právě proto, že autor ten odlišný přístup ke konstrukci aut chápe. Naopak, ta diskuze ve vláknu nad námi je typickým příkladem onoho absolutního nepochopení a absolutního odmítání jinakosti... Jen ta pouhá myšlenka, že by Citroen mohl být v něčem lepší je pro některé jedince naprosto nepřijatelná, tak budou omílat to, co Ford umí skvěle - podvozek, řízení a Citroenu se budou vysmívat (a jeho jedinému zastánci v diskuzi, Hummunasakrovi, též).
Mimochodem, v lednu jsem téměř koupil jeden z posledních Fordů Mondeo minulé generace, ta auta byla neskutečně výhodná koupě - nakonec jsem to neudělal a jsem tomu moc rád. Objektivně koupě snů, ale když tě to nechytí za srdce...
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 11:39
Re: Je to jednoduchý
Víš že tohle je skoro nejblábolovitější z tvejch příspěvků?
Teď mám totiž pocit že se ani moc nesnažíš urážet že těm kravinám cos napsal snad i věříš :yes: >:D
No eště že sis zdůraznil že já bojuju. A teď zkus eště vymyslet za co >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 11:05
Re: Je to jednoduchý
Já na tohle žebříček fakt nemám a to voslovování je debilnější než si myslíš
Tys napsal že první máš bez ohledu na motor Golf a druhej Focus. Jestli další pořadí nemáš nebo je ti trapný ho napsat nebo co tak to napiš
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:56
Re: Je to jednoduchý
No konečně je s tebou trochu sranda >:D

Tak co to absolutní pořadí? Golf, Focus a dál? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:32
Re: Je to jednoduchý
Jj všechny příspěvky včetně tohohle posledního ;-)

Prosim tě když na těch motorech a verzích vůbec nezáleží řekni mi to tvoje pořadí: První Golf, druhej Focus a dál? Taky se chci pobavit >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:05
Re: Je to jednoduchý
Tvoje zábava je mi u *. Neumíš vodpovědět na otázku nebo nevíš jak z toho >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:50
Re: Citoën
To je blbost někdo prostě zvolí nepatrně větší nebo menší objem. Tady se dá objektivně srovnávat leda podle ceny. To teda taky neni zrovna objektivní ale v reálu je to nejobjektivnější možnost
Avatar - Emel
3. 4. 2015 09:48
Re: Citoën
Jo. Pokud by jeho 1.0EB stíhala konkurenční 1.2, tak proč ne, ale pokud chci férové srovnání, pak nemůžu postavit 1.0 proti 1.2 ani 1.2 proti 1.4.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:42
Re: Citoën
Ty seš tak zapálenej do boje že snad vůbec nečteš co píšu a evidentně si nečet ani ten test žejo :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:36
Re: Citoën
Děláš si srandu nebo si vod přírody tak neobjektivní? To sem citoval z toho testu jestli ti to nedošlo! >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:29
Re: Citoën
Tys to nepochopil nebo hraješ že ne. Stejně jako Focus má 1,0 v několika verzích a kecal si že tahle základní a dokonce to neni ani základní motor!
Prostě se smiř s realitou že Focus ve verzi 1,5 asi bude takovej jak ho popisuješ a vidíš ale v týhle verzi nestíhá motor ani brzdy, tam je konkurence prostě lepší
Vrchol je dřív u Focusu aby to uměle rozdělili a silnější motory sou v DS4. To neni plus ani mínus, tak to prostě je
Avatar - Emel
3. 4. 2015 09:05
Prodejní úspěchy
"Citroën se chlubí prodejními úspěchy současného C4". Cože? 61.533 za loňský rok v Evropě, hezkých -23% oproti 2013... kdy to bylo -17% proti 2012... a tak dále? Megane je na dvojnásobku, 308 +100t.
3. 4. 2015 08:58
Re: Citoën
Základní motor Focusu nestíhá vrcholnou motorizaci C4? Sakro, dnes ti to sakra nejde >:-[]
3. 4. 2015 08:42
Re: Citoën
Nevidím na Focusu nic zásadně špatně a z těchto dvou by to byla má jasná volba. Ne sice s 1,0 , ale 1,5EB... Tedy žádnej motor od PSA není potřeba.
3. 4. 2015 11:39
Re: C4
Modernizovany byt muze, ale s MPV to je proste bida, at se snazis sebevice. Spotrebu 6 sice udelas, ale ta jizda musi tedy stat za to.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 10:02
Re: C4
Neumíme co? Jezdit pomalu? Umíme... ale nechceme.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 10:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2015 09:44
Re: C4
Nebude, protoze do takoveho auta by ho koupil jedine nesvepravny jedinec, neco jako ty.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:39
Re: Citoën
No asi DS4 120kW nebo 147kW ne?
Musim se zeptat eště jednou: Seš si fakt úplně jistej že nejseš ani maličko fanda Focusu nebo Fordu? :-)
Avatar - miromen
3. 4. 2015 08:53
Re: Citoën
Ja tu 1.2 e-THP jel a že by to byl nějak extra povedeny motor bych neřekl. Špatna reakce na plyn jsem si všiml prakticky hned. Navic podle dostupnych informaci bude 1.0EB kultivovanějši. To že pojede lepe je snad jasne už z papirovych předpokladu ale to neni u motoru vše.
3. 4. 2015 08:48
Re: Citoën
To co tu je napsaný jsem přečetl, vyjímečný z těch aut není ani jedno. Tam souhlas, jen s jednou, leč důležitou drobností...Focus je lepším autem.
Vyváženost řízení, reakce předních kol, schopnost utáhnout stopu, udržení zadních kol na silnici v zatáčce s nerovnostmi. Jistota při dálniční jízdě, nižší valivej hluk od kol a podstatně lepší odtlumení nerovností...
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2015 08:33
Re: Citoën
Neumíš číst, podvozek je pohodlnější na dobrých cestách, na dírách se rozsype.
Avatar - miromen
3. 4. 2015 08:20
Re: Citoën
Přesně tak. Navic když se podivam na cenik Focusu tak neni co řešit. 132KW Titanium pod 500tkč. Jediny problem muže byt prostornost ktera zřejmě nebude pro čahouny.
Jinak ten "komfort" u prvni generace C4 jsem poznal. Ono se to houpe ale o celkovem komfortu nemuže byt řeč. Do kultivovanosti podvozku těch nejlepšich ma hodně daleko.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 09:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:53
Re: Citoën
Souhlasim a jestli si to čet tak tohle je jen jinejma slovama napsaný i v tom testu: Ve fordu si člověk prostě řízení užívá v jakékoli rychlosti. Už jen volant se lépe drží atd.
Ale celkově to je plichta protože jinde zase zaostává a nejvíc motorem
3. 4. 2015 08:40
Re: Citoën
Zatímco ty soudíš na základě článku, já se s auty svezl. Pakliže jezdíš pouze po hladkých cestách, je možný, že na tebe podvozek C4 může působit komfortněji, ale při reálným ježdění je tomu právě naopak...bezpochyby. ;-) .
Ironie je fajn, jen musí mít reálnej, ne vyčtenej základ.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:36
Re: Citoën
Tak sem se zved vod kafe a došel si pro to do tříděnýho odpadu a máš pravdu. Částečně. Protože celkově je ten Citroen furt hodnocenej v prostoru a pohodlí jako lepší
3. 4. 2015 08:29
Re: Citoën
Přečti si, co jsi vyplodil. Jindy tu do SM kopeš a pak bez zjevný zkušenosti na základě testu "bez pochyby" máš jistotu... Směšný :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:26
Re: Downsizing
Tohle je už několikátej test kde tvrději že 1.2 turbo vod Citroenu je hodně povedeného ale taky bych dal přednost většímu objemu
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2015 08:43
Chválím test, často kritizuji, že v testech se nadhodnocují
sportovní vlastnosti auta, ale zapomíná se na odladění chodu pedálů. Tentokrát jsem se toho dočkal. Díky.
Z testu jsem vyčetl, že PSA má stále problém s chodem pedálů. Špatně se s autem rozjíždí, brzdy se dávkují špatně, volant je v neutrální poloze gumový a podvozek nesnáší nerovnosti. Není se co divit, že se C4 prodává hlavně díky nejnižší ceny ve třídě a ne proto, že by někdo toužil mít co nejlepší auto ve třídě.
Avatar - miromen
3. 4. 2015 08:42
Re: Citoën
Ja tu 1.2 e-THP jel a že by to byl nějak extra povedeny motor bych neřekl. Špatne reakce na plyn jsem si všiml prakticky hned. Navic podle dostupnych informaci bude 1.0EB kultivovanějši. To že pojede lepe je snad jasne už z papirovych předpokladu ale to neni u motoru vše. Navic motor je ve spojeni s převodovkou a ta u 308 taky za moc nestoji.
3. 4. 2015 08:24
Re: Citoën
Podívej na sakru, jak kope za Citroen a to jsem si jistej, že obě auta nejel ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:49
Re: Citoën
Bacha to by znamenalo že 1.0 EcoBoost je teda pěkná plečka :-)
3. 4. 2015 09:41
Je to jednoduchý
Obě auta znám a zatímco C4 osobně považuji za nejhorší auto segmentu, a sám jsem to zde několikrát psal, tak Focuse zas za druhého nejlepšího hned po Golfu.

Tady není o čem. :-!
16. 4. 2015 08:02
C4 facelift
Tak jsem jezdil s C4 facelift a oproti modelu 2010 je tam výrazné zlepšení jak v utlumení,tak komfortu na horších silnicích a také řazení se hodně zlepšilo.Facelift se povedl.

V tomto srovnání vyhrává Focus,protože ten multilink co má je hodně dobrý.
8. 4. 2015 14:30
Re: Je to jednoduchý
Děkuji za potvrzení mých dojmů. To už je vážně směšný. Tvá neschopnost empatie, pochopení názoru druhých, Tvá absolutní neústopnost a zabejčenost. Úplně toho křičícího chlapečka vidím...

Před cca měsícem jsem volil vůz této třídy. V reálu. Za své, poctivě vydělané, stovky tisíc. Při výběru vozu mi nikdo pistoli u hlavy nedržel. Má volba, mé rozhodnutí. Ani u Citroenu, ani u Fordu jsem se nestavoval...
Ale pokud "bych" měl na výběr jen a pouze z těchto dvou, byl by to C4. Ale - a to je ten obrovský rozdíl mezi námi - naprosto chápu a respektuji důvody, proč by se někdo jiný rozhodl pro Focus.
Respektuji...jo, to slovo si zapamatuj. Protože to je to, co očividně neumíš.

Ps.: A ještě jednou zopakuji - sakra, chlape, vždyť ty jsi tu C4 ani nejel!
5. 4. 2015 23:06
Re: Citoën
kaslem ti na kultivovaost, ked ecoboost ma dvojhmotu, zatial co pezot si vystaci s vyvazovacim hriadelom
Avatar - Ja Prvni 123
5. 4. 2015 17:43
Focusem jsem se byl svézt... a popravdě jsem zklamanej z int
Já vlastně ani nedokážu říct přesně proč, ale prostě působí divně... levně... že dlouho nevydrží.
Podvozek OK, litrovej motor tak tak na hraně - ještě stačí.

Ale kvůli tomu vnitřku propadá.

Těsně po něm jsem přesednul do Astry - a i ta je o ligu výš.
:-(
4. 4. 2015 21:57
Re: Citoën
A co je směrodatné? Srovnat třídní konkurenty za stejnou nebo podobnou cenu, nebo s podobně výkonnými motory a srovnatelnou výbavou, a nebo brát od obou nejlepší motorizaci, aby Ford nebyl v nevýhodě jak výše dí webpaja?
Obeně se stejně nedá říct, který vůz je lepší nebo horší, každý z nich je prostě jiný. Já se taky radši nechám rozmazlovať prostorom a plavným pružením, kdo chce těsnější kokpit a sportovnější podvozek, tak ať si ho dopřeje, od toho snad ta konkurence na trhu je, aby nabídla dle svých představ to nejlepší a oslovila právě ty své zákazníky. Až zůstane v Evropě jedna globální čínská značka, nebude z čeho vybírat, tak ať si to kluci ještě užijou.
Avatar - Ronault.
4. 4. 2015 16:11
Re: Citoën
Tak ono jde o cenu, že ano,. V reále bude nejlevnější Megane, krapet dražší, ale nepatrně C4 a Focus rozhodně dražší než C4, ono totiž ceník není směrodatný.
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 14:08
Re: Re:
To je zase co? Jak se "skrze tabulku naváží"? >:-[]

To se teď jako bojíš napsat pořadí s kterym si sám přišel? Ty si fakt na hlavu >:D

Takže proč si napsal to: Jestli to neušlo už se nedovim. Taková ztráta
A fakt už nebudeš nikdy diskutovat? Slibuješ? >:-[]
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 13:56
Re: Re:
Tak teď už vidíš i do budoucnosti? >:D

Proč píšeš: Jestli ti to neušlo?
Sem lepší vo tom žádná ale dokončíme to tak jak sem řek. Dej svou nesmyslnou tabulku s kterou si včera přišel a já vymyslim svou. Kravinu že to platí absolutně na všechny motory sis už uvědomil tu nepotřebujeme dál rozebírat. Z mý strany to bude spíš tabulka kombinací kvalita a oblíbenosti. No z tvý taky vono to jinak nejde žejo :-)
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 13:48
Re: Je to jednoduchý
To je reakce na to že by bylo rozmný si přečíst test kterej komentuješ? Zajímavý >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 13:47
Re: Re:
Nepiš furt vo sobě. Je to trapně sebestředný

Tys začal tak to dokonči. Pak já

Už to nezvládáš druhej den mě to chvilku bude trvat než ho vymyslim ale dny to určitě nebudou. Takže začni já pak dám svuj
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 13:37
Re: Je to jednoduchý
Výborná ukázka nevokecatelný kraviny - seš mimo že asi ani netušíš jak :-)

To ty blbe nemá co dělat s názorem. To můžeš zkoušet tak na to jestli se ti líbí design a ne na naměřený parametry!

Absurdní diskuze s hovadem. Moje blbost. Kdybys našel koule a zablesklo se v hlavě přečeti si test kterej už druhej den komentuješ. Pak třeba pochopíš vo čem sme s lukasem13 celou dobu mluvili
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 13:30
Re: Re:
Takže zase kecy a nic k tomu
Neumíš si vymyslet ani vlastní argumenty a musíš vopisovat ty moje? >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 13:17
Re: Re:
Jasně zase kecy bez obsahu

Koule se přeměřit bojíš pořadí který si sám načal se dokončit taky bojíš. Ty seš sám a nevíš co bys? Proto diskuzi která byla na pár příspěvků za pár minut takhle nesmyslně natahuješ?

Vo desítku nejde žejo. Seru na tu blbost že máš pořadí bez ohledu na motor což je kravina a dle tvýho pomatenýho chování kdy už celej den kličkuješ jak šílenej sis to evidentně sám uvědomil. Řek si že první je Golf a druhej Focus. Když mluvíš vo trefě do černýho a neni to třetí místo tak cos tim myslel
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 13:16
Re: Je to jednoduchý
Boha to sou zase blbosti. Nemel kraviny a radši si přečti test kterej se snažíš komentovat

Pro mě docela překvápko že C4 a Focus skončili nastejno
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 12:16
Re: Je to jednoduchý
A co to má společnýho s tim co sem řek?
Napovim ti: Na mě kecy vo Citroenu nefungujou já jen náhodou čet tenhle test
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 09:49
Re: Re:
Fakt. Takhle je to jednoduchý

Tak máme zase něco společnýho, já sem s tim co je na fotce taky nespokojen. Otázka je proč ty jo
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 09:22
Re: C4
Sudety sou uzavřená záležitost na kterou máme překvapivě stejnej názor a Krym bohužel asi taky. A tam názor nikdy mít stejnej nebudeme. Víc to rozebírat nemá smysl
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 09:15
Re: Re:
Já si za každym slovem stojim. A fakt průser je že je to pravda :-|
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 09:14
Re: C4
To si nemyslim ;-)

Aby ti došlo kam geograficky Krym patří? Zbytečný :-)
Avatar - petrumr
4. 4. 2015 08:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 08:27
Re: Je to jednoduchý
To je naprostej základ myšlení: Pravda/realita a prodejní žebříčky >:D
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 08:26
Re: Re:
Takže třetí je i30? Já věděl že s tebou bude zábava! >:-[]
Kdo je 4.? :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 21:58
Re: Re:
Ty tomu co máš rád řikáš plečka nebo popelnice? Neuvěřitelný jak extrémně špatně tu lidi chápou psanej text. Ten v testu i muj

Já bych z těhle dvou nechtěl ani jeden a myslim že sem to napsal dost důrazně. Ale s tim že a hlavně proč test skončil víceméně plichtou souhlasim, vidim to stejně jako autor

Kombíky frčej jen v evropě a u Citroenu místo nich vsadili na mpv. Nebere mě ani jedno a neumim říct jestli to je správná taktika. Prodeje jejich mpv snad naznačujou že jo

Já tuhle diskuzi beru jako informaci pro mě že diskutovat nemá smysl. A smysl skoro nemá ani takhle povedenej a dobře udělanej test
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 16:21
Re: Je to jednoduchý
Mě zrovna jo. Já se tak těšil zrovna jossalitovo pořadí který platí automaticky na všechny motorizace mohlo bejt bomba a von hajzlík neprozradí a neprozradí >:-[]
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 14:24
Re: Citoën
No a teď to v čem je muj pohled tak pokřivenej? :-)
Avatar - dal
3. 4. 2015 13:58
Re: Chválím test, často kritizuji, že v testech se nadhodnoc
Kde jsi vzal ty nejnižší ceny? Citroen je naopak oproti konkurenci drahý(neplatí pro Piccaso a C5).
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 13:47
Re: Citoën
Další co nečet test a netuší vo čem je řeč ;-)
Zajímavý jak stejně blbě si to vykládáte :-)
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 12:09
Re: Citoën
Jo mě ten test taky přišel dobře napsanej. Až překvapivě. Většina diskutérů bohužel bojovala klasicky za jednu nebo druhou značku. Najdou se tací co maj dokonce předvybranýho vítěze automaticky ve všech motorizacích. Navrhuju týhle tuposti řikat jossalitismus :-)
Normálně si SM nekupuju a koukám na něj dost kriticky ale potřeboval sem zabít čas tak sem si koupil SM a Automobil a v klidu si je po hodně dlouhý době přečet. A na tý diskuzi bylo vidět že to sme jediný
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 11:18
Re: Citoën
Zkus DS4 147kW nebo aspoň naftu 133kW :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:33
Re: Je to jednoduchý
Jo i tenhle se ti poved držíš laťku :yes: >:-[]

Kdyby Citroen dělal nějaký slušný auto tak si ho snad pudu koupit :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:27
Re: Je to jednoduchý
Nic dalšího už nebude: Seš totální idiot a * :-)

Víš že snad všechny příspěvky cos sem napsal sou naprosto out? To je nějakej pokus vo rekord v blbosti nebo co? >:D
Avatar - Emel
3. 4. 2015 10:07
Re: Citoën
20% objemu. Srovnáváme kvality motoru, ne cenovou politiku dealerů.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 09:52
Re: Citoën
20% není nepatrně.

Srovnání podle ceny je pohled zákazníka, nic proti tomu, ale pokud se chceme bavit o kvalitách motoru, je potřeba srovnávat podle konstrukce. Že je u nějaké značky výprodej v tom nehraje roli.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:46
Re: Úspora na straně výrobce...
Kdybys měl jedno volný Blackberry Passport tak můžeš :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:45
Re: Priemer 6.2 ???
Jo tohle je fakt, počítač i rychloměr Focusu ukázka přesnosti fakt nejsou
Avatar - miromen
3. 4. 2015 09:31
Re: Citoën
Jak ty kategorie chceš brat ? Třeba u TSI je svym vykonem bliže 1.4. U EB je sice vykon podobny zato ztraci vyrazně krouťakem.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:27
Re: Citoën
Ty seš fakt zaseklej :-)
A podle textu: Seš si úplně jistej že nejsi ani trochu fanda 1,0 EcoBoost a Fordu? ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:22
Re: Downsizing
Chybět vod kolika? ;-)
Myslim že ani nemrknem a za pár let budeme děkovat za tříválce. A nedělám si srandu! :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:17
Re: Citoën
Proč ne? Nejen v blbym SM ho berou za hodně dobrej. Nebude to jen kvůli logu? >:-[]
Avatar - Emel
3. 4. 2015 09:11
Re: Citoën
Proč ne? Ten motor vypadá z recenzí sympaticky, tedy pokud se bavíme o kategorii 1.2TXX (TCe, THP, TSI).
Avatar - Emel
3. 4. 2015 09:08
Re: Úspora na straně výrobce...
Výrobně levné smartphony nejsou... a v jejich začátcích to platilo dvojnásob, technologie dotykových displejů byla drahá, právě její masové rozšíření přispělo ke zlevnění. Jde o to co lidi chtějí. Kdyby chtěli tlačítkové telefony, není problém, výrobní náklady na kus jsou stejně zanedbatelné.
3. 4. 2015 08:57
Re: Citoën
Já teda jezdil v C4 ještě s 1.6 88 KW a to byl předFL a letos s Focusem Combi FL 1.5 Ecoboost 110 KW a ten podvozek je o hodně lepší než v C4.Focus má multilink a ten je ještě lepší než v OIII RS a Scout.Za mě Focus. :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 12:20
Re: Re:
Kdybys vodpověděl vo 24 hodin dřív nemusel bych to z tebe takhle dolovat. Tak co v tvym světě znamená: Téměř trefa do černýho?

Chceš si přeměřit koule? Do toho bych snad i šel. Co vsadíš? >:D
Nikdy sem si žebříček nedělal a tohle neni moje kategorie ale napiš svuj a já něco zplodim. Máš na to? ;-)
4. 4. 2015 11:44
Re: Re:
Takže podle tebe třetí? >:D
Jak typické pro tebe. Demagogie v přímém přenosu. >:D

A co ty? Máš koule sem napsat svůj žebříček kompaktů?
Och, málem bych zapomněl, žádný koule nemáš, takže těžko se dočkáme tvého žebříčku. >:D :yes:
Avatar - Emel
3. 4. 2015 12:46
Re: C4
Ano, máš pomalé auto. To by tě při volbě základní motorizace pro autobus nemělo překvapit.

Ty jsi o rychlých a pomalých autech nikdy neslyšel?

A jen pro jistotu... já ti nevyčítám pomalé auto, ale to kopání kolem sebe do těch, co mají něco silnějšího.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 12:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 11:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 11:19
Re: C4
Není to naopak tak, že ovládat plyn s citem musíš umět u silného motoru, zatímco na tu tvou 1.6 můžeš klidně šlápnout jak chceš a nestane se nic?

To je pořád totéž... máš silnější auto než já tak jsi kopyto, máš víc peněz tak jsi zloděj... :no:
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 11:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:53
Re: Downsizing
Stručný jasný pravdivý :yes: :-)
3. 4. 2015 09:11
Re: Citoën
Jistě, bo vrcholnej model C4 se za víc neprodá ;-)
Avatar - miromen
3. 4. 2015 09:00
Re: Citoën
Ona se ta zpožděna reakce na plyn moc nezmiňuje i když zde na Auto.cz o tom mysli pišou. Běžne řidiče to podle mě trapit nebude ale mě to tedy štvalo dost stejně tak jako otravny zvuk v městskem a přiměstskem provoze. Při ustalene jizdě je však kultivovanost motoru v pořadku a i zatah včetně pružnosti jsou opravdu velice pěkne.
Avatar - CHerokee
3. 4. 2015 08:59
Re: Úspora na straně výrobce...
Naprosto souhlasím, jak s motory, tak s mobily (a v příštím se vracím k tlačítkám).
4. 4. 2015 07:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
3. 4. 2015 20:51
<b class="smile01"><b>:-)</b></b>
napisat 70 prispevkov v jednej jedinej diskusii od tej istej osoby to sa len tak nevidi ;-) ... hadam padol aj rekord..... jedine co vsak viem z toho vsetkeho je snad len to ze kolega hammunasakra ma zjavne citroeny moc rad.... alebo kolegyna? :yes:

osobne by som ale vyberal inde... tato dvojica nie je moja salka kavy..... ale priznavam ze z tejto dvojice je C4 aj mne sympatickejsie auto ako focus... :yes: ...

drzim palce naslednickovi sucasnej C4ke aby uz bola vydarenejsia.. a hlavne to chce kombik.... inak to v eu nema cenu.... snad sa citroen poucil a do buducna sa vyvaruje tychto preslapov... ktore mu uberaju z predajov...
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 10:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2015 09:18
Re: Downsizing
I maly motor dopovany turbem lze udelat dobre, aby fungoval bezproblemu. Samozrejme, ze litrovy turbomotor neni na dalnicni sprinty, ale na dojizdeni do prace nebo na nakupy poslouzi velice dobre.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:43
Re: Citoën
Teď ti dám asi děsivou ránu protože v obou plechovkách sem jel a nějakej vyjímečnej pocit nemám ani z jedný a jak SM nemusim tak tenhle test je nejspíš napsanej celkem pravdivě. Jestli si ho teda čet a nestřílíš jen tak vod boku ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:33
Re: Citoën
Ty fanatiku to bezpochyby si přece napsal ty já tě jen spolu s výsledkem citoval! Ironie ti po ránu nechutná? >:-[]
3. 4. 2015 11:41
Re: C4
Doted jsem si myslel, ze jsi vul, ale ty jsi dokazal, ze jsi korunovanej.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 10:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2015 08:59
Re: Citoën
Znovu, jsi naprostej demagog. Srovnáváš základní motorizaci Fordu s topovou Citroenu. Projeď si 1,5EB...hmmm? ;-)
Avatar - miromen
3. 4. 2015 08:46
Re: Chválím test, často kritizuji, že v testech se nadhodnoc
Ja už to psal pod posledni test C4 a to že je to v nižši středni nezajimavy model.
18. 5. 2016 11:25
Bral bych Focus :-)
Obě auta jsou sympatická, ale bral bych raději Focus protože
1) Když se podíváte na mapu zranění v crash testech, Focus je o třídu bezpečnější
2) Focus má opravdu špičkový podvozek, jak na sportovní jízdu, tak na pohodlné ježdění
3) Focus má lepší řízení i volant. Zejména volant v C4 je moc tenký, na delší trasy vadí
4) Focus má o třídu lepší řazení i spojku
V C4 se člověk cítí vzdušněji, jenže přistojovka už prozrazuje důchodový věk auta, volant není ergonomicky moc podařený a tak daleko atraktivnější mi připadá sestřička Peugeot 308 se stejným motorem :-)
Avatar - miromen
8. 4. 2015 14:23
Re: Je to jednoduchý
Ano je to křap a ani ty na tom nic nezměniš. :-!
8. 4. 2015 14:16
Re: Je to jednoduchý
Říká kdo, Ty? Nezasvěcený by mohl získat dojem, že mezi FF a C4 je rozdíl o vesmír. Ale on není, aní autor testu si to rozhodně nemyslí. Naopak - C segment mi přijde jako zdaleka nejvyrovnanější třída...
Na druhou stranu - ten třídní "křáp" má nejhodnotnější interiér ze všech, přesně jak píše rohYpnol. Jenže ty máš prostě svůj podvozek a řízení a nic jiného tě nezajímá...

Tato diskuze dospěla do stádia, kdy mi připadáš jako malé děcko, rudé vzteky, rukama si zacpávajíc uši, křičící: "Je to křáp! Je a je a je! A protože proto!"

Enjoy it :-!
Avatar - miromen
8. 4. 2015 14:07
Re: Je to jednoduchý
Ja neminim zase diskutovat s někym kdo děla z auta jako je C4 něco co prostě neni. Když to napišu spostě tak je to prostě třidni "křap" ktery nestoji za pozornost ani jako levnějši alternativa kde jsou lepši třidni nabidky.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 14:05
Re: Je to jednoduchý
Já se nikdy nemůžu rozhodnout jestli je to demagogie nebo fakt jen nepochopení :-)
8. 4. 2015 13:55
Re: Je to jednoduchý
Pousmát se můžeš leda tak sám nad sebou. To co jsi zde předvedl je ukázka čiročiré demagogie.

A přitom stačilo napsat, že tě u aut zajímá jen a pouze naladění podvozku a řízení. Zbytek věcí tě u auta prostě nezajímá...

Důvody proč C4 ti výše píše rohYpnol, psal jsem ti to já, zkoušeli to jiní. Ale ve chvíli, kdy jsi byl argumentačně zatlačen do kouta, prostě napíšeš že to "tak je a basta". A to sakra nikdo, včetně mě, testové vítězství Focusu v testu nezpochybňuje! Má s někým takovým cenu diskutovat? Nemá. Lidem tohoto typu se v běžném životě vyhýbám, neb je fakt nemusím a otravují mi život. A čím jsem starší, tím více si uvědomuji, že s takovými to fakt nemá cenu. Že se s nimi hnout nedá.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:49
Re: Je to jednoduchý
To působí na skoro 100% nepochopení
Avatar - miromen
8. 4. 2015 13:47
Re: Je to jednoduchý
Zde mi nezbyva než se pousmat a ukončit debatu.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:36
Re: Je to jednoduchý
Nechci slyšet nic a popravdě vod začátku týhle bláznivý diskuze nechápu kde je problém. Focus má lepší šasí bohužel asi i díky tomu proti Citroenu horší motor, brzdy nepřesnější rychloměr a počítač
Výsledek kde vo desetinu vyhrál Ford je podle mě správně protože něco jako celkově je to lepší auto ale v týhle verzi má příliš nedostatků a rozhodně ne nicotnejch. Z těhle aut mě přijde že by zajímavá moh bejt silnější EcoBost 1,5 navíc je za docela rozumnou cenu
Avatar - miromen
8. 4. 2015 13:33
Re: Je to jednoduchý
A co chceš slyšet ? Ja už jsem se tu vyjadřil myslim dost prostě u Citroenu bych neutratil ani korunu.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 13:28
Re: Je to jednoduchý
Fajn já s lukasem13 sme to pochopili stejně. Jak ty?
Avatar - miromen
8. 4. 2015 13:22
Re: Je to jednoduchý
Ja tohle čislo mam dokonce doma a čist umim takže jen u prohliženi obrazku nezustalo.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 12:58
Re: Je to jednoduchý
To neni jistota ale podle toho že ten text čet a věděl vo čem je řeč se choval fakt jen ten Lukas13. Ten pokus vo urážku je vtipnej :-)
Ta debilní debata mě totiž donutila ten test vyhrabat a projít si ho eště jednou takže sem si dost jistej ;-)
Tys ho čet?
Avatar - miromen
8. 4. 2015 12:55
Re: Je to jednoduchý
Tva jistota že to tu nikdo jiny nečetl jen ty a ještě nějaky Lukaš je obdivuhodna. Ten test určitě četlo dost lidi jen někteři umi čist a vědi narozdil od tebe.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 12:27
Re: Je to jednoduchý
Mě s těmahle autama náladu zkazit nemůžeš.
A co se týče radosti z jízdy to právě ani náhodou. To už sem psal: To platí asi třeba pro verzi 1,5 EcoBoost 134kW. Rozumná cena a tam budou asi i lepší brzdy. Vo tom jak je to s těmahle verzema je tenhle překvapivě dobře napsanej test. Co snad krom mě a lukase13 nikdo nečet. Což samozřejmě nebrání zuřivě k němu diskutovat :-)
Zkus vzít úvahu to co sem napsal: Je to až překvapivý ale fakt je to skoro půl auta vod Fordu a druhou vod PSA >:-[]
Avatar - miromen
8. 4. 2015 11:52
Re: Je to jednoduchý
Ja ti tu naladu zkazim zřejmě uplně. Každe auto je popelnice jen s některou je radost jezdit jako v tomhle připadě Focus a v některe je to tak trochu za trest jako tomu je u C4.
Avatar - Hammunasakra
8. 4. 2015 09:28
Re: Je to jednoduchý
Trochu ti zkazim náladu. Tyhle dvě testovaný auta sou spíš popelnice. Vobě. To zajímavý na nich je že každej šetří jinde takže s trochou nadsázky by se z nich dalo udělat jedno docela slušný a jedno fakt blbý auto :-)
Avatar - miromen
7. 4. 2015 14:27
Re: Je to jednoduchý
To ti věřim. Ale jak je na prodejich vidět naštěsti je stale dost lidi kteři maji auta radi a zvoli nejen jizdně lepši model.
Avatar - rohYpnol
6. 4. 2015 22:45
Re: Je to jednoduchý
Ale jo, na to, abych pochopil, že jízdně bude C4 o ligu níž než Focus nepotřebuji žádný test.
Jenže otázkou je, jestli to stojí za to. Focus může jezdit jako bůh, ale interiér je prostě děsnej (alespoň před FL). Interiér C4 je naopak na třídním vrcholu. Vzhledem k tomu, že v autě trávíš 99% času unvitř naprosto nudnou jízdou v rámci provozu, věř ře mnohem raději zvolím jízdně nezajímavý model s krásným interiérem než skvěle jezdící interiérový grc :-!
Avatar - The Spešl Uan
6. 4. 2015 19:56
Re: Downsizing
Recht. S Mondeem 2006 2.2 TDCi jezdím průměr 6,6. 80% po městě. A když jedu někam dál a v tempu, tak v poho 5,5 i míň. Nevyplatí se ten downsizing.
Avatar - The Spešl Uan
6. 4. 2015 19:52
Re: Citoën
No, Pulsar by nemusel být zas tak špatný. To 308 se mi hnusí, Nissan ce celkem povedl.
;-) ;-) No s Bravem ale souhlasím... To je díra. >:D
Avatar - ladsla
6. 4. 2015 19:21
Re: Citoën
:yes: :yes: :yes: :yes:

přesně tak. S prémiovkama to moc srovnávat ani nejde IMHO - ve stejné třídě mi přijdou minimálně tři bratři z Německa hodně styloví a méně praktičtí. Motory neřeším, tam je to mimo diskusi. Focus taky asi míří trochu jinam, jak píšeš.
6. 4. 2015 17:58
To snad ne...
" Když to popíšeme hodně zjednodušeně, měli jsme na děravé okresce podobný pocit, jako když řídíte ojetinu s vůlemi na podvozku. " Ahaaa..... >:D
Avatar - Ozzman
6. 4. 2015 12:25
Re: Citoën
Každý soudný člověk, který Focuse jezdil a nesrovnává ho hned s Prémiovkama či nějakýma speciálama s adaptivním podvozkem a podobně musí poznat, že Ford v nižší střední třídě odvádí jednu z nejlepších prací. Auto je komfortný, ale zároveň tuhé, navíc se dobře zakousává do každé zatáčky. Dle mne je ještě kousek nad klasickým Golfem a o Oktávkách nemluvím.

Myslím, že trochu opomíjený je zde ten Megane, který v porovnání toho, za kolik to nabídne umí jezdit celkem vyváženě, ale na FoFo se nechytá.

Motor sem jel v kombiku.. myslím, že je to reálně konkurent adekvátních 1.2TSI, nebo podladěnejch 1.4TSI. Neni to trhač asfaltu, ale postačí (pokud bych nemusel, nechtěl bych ho, záleží na ceně). Jako ideál vidím 110Kw 1.5, tam je výkonu dostatek, užiješ si i dynamiku a předjíždění na vytočenou trojku na okrsce vykouzlí úsměv i nejednomu taťkovi od rodiny >:D
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2015 22:55
Re: Úspora na straně výrobce...
Já měl QWERTY minulej mobil teď mám HTC a sice spokojenost ale ta klávesnice mi chybí
Avatar - Hammunasakra
5. 4. 2015 22:50
Re: Je to jednoduchý
jj už mi to došlo. Pozdě :-)
Avatar - Ja Prvni 123
5. 4. 2015 17:34
Re: Je to jednoduchý
s jelitem se nedomluvíš.. to je marný.
;-)

Škoda času.
Avatar - Ja Prvni 123
5. 4. 2015 17:28
Re: Úspora na straně výrobce...
>:D
Já mám BB Q10.. a stačí, ani to Passport být nemusí.
;-)
Avatar - miromen
5. 4. 2015 10:49
Re: Citoën
Obecně se da řict že C4 je slaby zastupce nižši středni třidy. A když vynecham lowendove a premiove vozy pak mě jako horši zastupci napadaji snad jen Pulsar a Bravo. I ten letity Megan je na tom lepe.
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 23:20
Re: Citoën
Jo na týhle generaci nějak moc šetřili. Možná v dražších verzích. Verze 1,5 EcoBoost 134kW za necelejch 500 t. by mohla bejt zajímavá
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2015 23:16
Re: Citoën
Dobrý seš asi jedinej kterej test nečet a došel k tomu samýmu co autor :yes: :-)
4. 4. 2015 22:00
Re: Downsizing
Já jezdím cca 100 km za den, úzké silnice 3. třídy, ale je to jak říkáte -znám ji snad i poslepu, se spotřebou jsem šel dolů tak o půl litru.
Avatar - AUDIRS6
4. 4. 2015 16:22
Re: Downsizing
>:D :yes:
hmm...len to mam teda trosku problem - kedze som zvyknuty na V8 do mojich aut, tak asi by som sa mal coskoro viac bachnut po vacku a kupit nieco nove - fukane... >:D
4. 4. 2015 15:20
Re: Citoën
hele ja jsem s focusem 3 jel. jel jsem take s focusem 1, astrou g, golfem V, octavii 1,2,3. focus 3 je obycejna popelnice (souhlasim s humusakra), vrze jako prase, interier fakt jak aiwa (jak tu nekdo trefne napsal) a v jizdnich vlastnostech na starickou astru g nema. ani komfortem, ani vedenim.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 17:15
Re: C4
To jsou jen tvoje kecy, ode mě jsi nic takovýho číst nemohl. Ani dneska, ani jindy. Třídní boj je tvůj boj, já na to nehraju.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 17:13
Re: C4
Tak u japonců je to s kombinací výbav prostě horší to se nedá nic dělat. Pamatuju že zrovna u Citroenu mi kdysi Kylie řikala že u tý její verze sou větší kotouče než u levnějších modelů
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 17:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 16:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 16:24
Re: Je to jednoduchý
Pokud potřebuješ kufr pro rodinu, tak si koupíš kombík... a jako bonus dostaneš hezčí auto. Teda u Fordu. Právě absence kombíku možná vedla konstruktéry C4 k tomu, že záď trošku přifoukli... no, bohužel je to na první pohled docela vidět a kazí to jinak celkem pěkný dojem z auta.

Každý může mít žebříček jaký chce, prodeje hovoří jasně - Focus 222t, C4 61t, tedy méně než třetina. [odkaz]

Interiér Focusu po FL jsem zatím viděl jen na fotkách, ale podle fotek to je docela velký krok správným směrem. C4 se mi líbí :yes:
Avatar - rohYpnol
3. 4. 2015 15:56
Re: Je to jednoduchý
základní provedení tvoří majority prodejů, samozřejmě obvykle s nějakým doplněným paketem, obvykle klima plus další nezbytnosti :-!
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 13:27
Re: C4
Silnější auto bejvá většinou i lepší i když ten výkon bohužel dneska už neni moc kde využít. A silnější verze stejnýho auta mívá minimálně lepší brzdy a vobčas i další věci. Prostě když na to člověk má jasně se to vyplatí i když popravdě dneska to fakt začíná bejt skoro zbytečná rozmařilost :-|
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 13:16
Re: C4
Tak 130 km/h po rovný dálnici dneska může jet asi i to nejpomalejší nový auto ne? :-)
Avatar - Emel
3. 4. 2015 13:15
Re: C4
Že ti to nevadí a jsi ochoten jezdit pomalu je ti přáno. Jen si odpusť ty řeči o tom, že každý se silnějším autem je nutně kopyto. Že bonus silnějšího auta vidím spíš na normální silnici než dálnici už jsem tu jednou psal.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 13:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 13:07
Re: C4
Kličkuješ jako zajíc, ale marně. Silnější auto nemusí být rychlejší, ale obvykle je. Samozřejmě nesrovnáváme náklaďák s motorkou, proboha.

Atmo 1.6 v MPV je na poměry třídy slabé = pomalé auto. Pokud ty si myslíš že máš rychlé auto, no tak si to klidně mysli dál. Mrazik má 1.6EB a myslí si, že má auto tak akorát.
Avatar - Blue Sun
3. 4. 2015 12:56
Re: Úspora na straně výrobce...
No, udělat dobrou klávesnici zase tak jednoduché není. Některé kousky měly i přes tehdy vysokou cenu klávesnice tragické (i Nokia to uměla slušně podělat), jistotou jsou Blackberry (ale taky si za to nechají zaplatit)...
Avatar - Blue Sun
3. 4. 2015 12:52
Re: Downsizing
Jo, ale kudy? Stále stejná, naučená trasa udělá hodně. Už ví, kdy jet, kdy ne, kdy brzdit motorem a kdy vyřazovat... Hádám, že nebude jezdit deset kilometrů denně, ale spíš trošku více.
3. 4. 2015 12:31
Re: Citoën
Ten test je i tady na ACZ. Stojí to za to. I ta diskuze pod ním ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 12:22
Re: Citoën
To sem nečet já si to dneska koupim už jen výjímečně když třeba takhle potřebuju přečkat čas. Proti dřívějšku se ale SM asi dost zlepšil, jednu dobu to bylo dost tristní
Výjímkou je Vaculíkův SM Diesel ten když na něj narazim kupuju pokaždý
3. 4. 2015 12:13
Re: Citoën
:yes:

První vlaštovkou byl test Leon vs. Megane v kombíku, kde to sice zabili závěrečnou tabulkou, ale test samotný byl pojatý velmi dobře. Až na tu zmínku o přemotorované 1,6 naftě teda...
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 10:21
Re: Citoën
Vezmu trošku extrémní případ - vem si DS4 1.6VTi, v základu stojí 500. Postav proti tomu Leona, 1.4TSI ACT Style, taky půl mega. Je to férové srovnání motorů za srovnatelnou cenu?

Možná pohledem někoho zvyklého na třílitry vidíš 1.0 a 1.2 jako totéž, ale není to totéž, ta 1.2 má objemovou výhodu, která se musí projevit... leda že by byl větší motor konstrukčně horší nebo záměrně podladěný.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:08
Re: Citoën
No to je vono zase sme u ceny! A proč je zrovna 1,4 90kW proměrná? :-)
Avatar - Emel
3. 4. 2015 10:05
Re: Citoën
Dobře, tak se to při hodnocení zohlední. 1.4TSI 90kW je prostě podprůměrná 1.4. Pokud ji koupím za stejné peníze jako 1.0EB, tak to můžu srovnávat... ale pokud z toho srovnání vypadne, že 1.4 lépe zabírá odspoda nebo je uživatelsky příjemnější, tak to neznamená, že Ford udělal tu 1.0 blbě. A dtto tenhle test... pokud dobrá 1.2 jede líp než dobrá 1.0, tak je to jen přirozený stav věcí.
Avatar - miromen
3. 4. 2015 09:59
Re: Citoën
No ono to neni tak jednoznačne ani podle těch objemu. Některe automobilky se u foukaček drži s vykonem při zemi jine to zase šponuji vice nebo dělaji vice vykonnych variant. Navic pokud vim tak třeba 1.0EB se děla i ve 103kw verzy ale k nam se nedovaži.
3. 4. 2015 09:29
Re: Úspora na straně výrobce...
A uz jsi ho zkusil ? Kultivovanost konkretne u EB je horsi na volnobeh, ale pri jizde v pohode. Spotreba je zavisla od ridice, coz ale plati u jakehokoli motoru.
Ono i 4valec stoji za prd, taky to rozhodne neni vzor kultiovanosti, pokud dame meritkem V8.
3. 4. 2015 09:26
Re: Citoën
Ano a zároveň vrchol...ostuda ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:24
Re: Citoën
No tak jo jak chceš: 1,2 je základ i u C4 >:-[]
Hele ty se mnou fakt jako soutěžíš která s těch pleček je lepší a představuješ si že já stojim na straně C4? >:D
Já si s těma popelnicema nedělal srandu! Jestli je Focus tvuj šálek tak jak sem řek ve verzi 134kW asi bude zajímavej a slušnou má i cenu. Tahle verze má slabší brzdy, ukazatel rychlosti je těžkej optimista a motor nestíhá
3. 4. 2015 09:22
Re: Citoën
Takže 1,0EB není základní jednotka Focusu? >:-[] Používám stejnou demagogii jako ty ;-) . Jen s tím rozdílem, že se opravdu jedná o základní motor, jen ne o ten podladěnej. Následně pak Ford nabízí 1,5EB, 2,0EB a podstatně širší paletu vznětových jednotek s parametry, jaký Citroen nenabízí ;-)
3. 4. 2015 09:19
Re: Downsizing
Tohle srovnavani spotreby je tezke. Muj kolega na 1.0 EB 125PS a jezdi pod 6 litru. Jak to dokazal nevim.
Avatar - kaa
3. 4. 2015 09:18
Re: Downsizing
:yes:
S podmínkou, že nesmí chybět ani jeden válec.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:15
Re: Citoën
A ty blbě kecáš. Nevim proč? Vod prvního příspěvku. Asi ses fakt blbě vyspal. Já si prostě tenhle tejden koupil SM a zrovna tenhle test čet. Seš majitel nebo zapálenej fanda Focusu? Nebo ti prostě hlava nebere že plečka C4 1,2 je víceméně stejná jako plečka Focus 1,0 EcoBoost? ;-)
Vobhajuj Focus 1,5 134 kW ten si to možná zaslouží, bude mít asi i lepší brzdy a cena je dost slušná. Tahle zdaleka ne základní verze zas tak převratná neni. Což je ale jasný když na ní stačí i C4 1,2 PureTech žejo :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:13
Re: Citoën
Hele víš že ty docela hodně kecáš? ;-)
Já si nedělal srandu že sem si došel do toho tříděnýho odpadu a tohle rozhodně neni základ Focusu! Tam je základ 74kW pak 77kW a pak těhle 92kW!
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:09
Re: Citoën
Tohle je fakt motorový maximum C4? No tak sorry no cenově sou nastejno :-)
Avatar - miromen
3. 4. 2015 09:07
Re: Citoën
Tak když se podivaš na papir tak by muselo byt něco hodně špatně kdyby tomu tak nebylo. Jenže to že něco lepe jede ještě neznamena že je to automaticky lepši.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:07
Re: Citoën
No jak sem to čet a sleduju diskuzi furt si myslim že ta víceméně plichta je zasloužená. Nebo jinak: Focus je pro mladší a C4 pro starší s tim že v motorech je to bohužel přesně vobráceně >:-[]
3. 4. 2015 09:06
Re: Citoën
Ano, ve srovnání s dvojkou co se týče řízení souhlasím. Obecnej trend většiny nových aut. O tom, žádná.
3. 4. 2015 09:01
Re: Citoën
Lepsim autem je mozna ve srovnani s tou C4 :-)
Ale jinak je to po strance jizdy oproti dvojce o dost horsi auto - rizeni nekomunikativni, okolo stredove polohy az moc nadsene, s 1.6 naftou dost nedotacive, po utazeni stopy navic ujede zadek, beda aby clovek trefil v zatacce nejakou nerovnost...
Focus IMHO zacina fungovat az tak od 80 km/h, do ty doby je mi prijemnejsi jak treba Megane, tak i Okta a Golf.

1.0 je lepsi, ale stale v primem srovnani s predchozi generaci dostane na budku. 1.5 jsem nejel.
3. 4. 2015 09:00
Re: Úspora na straně výrobce...
Mám doma N6230 a 5110...kam jí chceš poslat? ;-)
Avatar - KANKUNEN
3. 4. 2015 08:49
Re: Downsizing
Z těchto třech odkazů platí, že lehce foukané auta fungují dobře, ale když se to přežene spotřeba roste. Vymyslel jsem pravidlo, foukej motor o objemu, který se už k velikosti auta hodí i bez turba. ;-)
3. 4. 2015 08:39
Priemer 6.2 ???
"...Citroën C4 svištěl stotřicítkou za 6,6 litru, okresky brázdil za 6,2 l a skončil na průměru 6,2 l/100 km..."

To by ma skutocne zaujimalo, ako je mozne z 6.5 a 6.2 dostat priemer 6.2...
4. 4. 2015 13:52
Re: Re:
Přemýšlím, proč ti psát, když stejně vím, co napíšeš. >:D

PS: já už dal první dva. Jestli ti to neušlo. >:D
Dej tři, ať jsi lepší. ;-)
4. 4. 2015 13:42
Re: Je to jednoduchý
Dobrá demagogie. Kde ses učila, v Rusku? >:D :yes:
4. 4. 2015 13:41
Re: Re:
>:D
Jde vidět, že to máš v hlavě slušně vykrákaný. To se nezměnilo. >:D :no:

Ale teď váže, napiš sem aspoň tři kompakty, který stojí za to. Aspoň něco normálního (možná) z tebe vypadne. Jo, a vynech extrémní verze. O těch to teď totiž není.

PS: nečekám, že to zvládneš. >:D :yes:
4. 4. 2015 13:33
Re: Re:
Žádný žebříček? >:D

No kdo by to (ne)čekal. :yes: >:D

Ty se sem nechodíš bavit o autech, ale jen navážet do lidí. Jak ubohé! >:D
4. 4. 2015 13:25
Re: Je to jednoduchý
Nepotřebuju číst test. Ty auta znám osobně. Mám tedy možnost vlastního názoru. >:D

Ty se tím testem SM klidně umlať. >:D :yes:
4. 4. 2015 13:22
Re: Re:
Jó, to víš, každej svět nevidí podle tvého pokrouceného pohledu, který se tu tak vehementně a bez úspěchu snažíš prosazovat.

PS: jestli se chceš bavit, napiš sem tvůj žebříček kompaktů. Jinak tu opravdu od začátku předvádíš pouze kecy bez obsahu. >:D :yes:
4. 4. 2015 13:13
Re: Je to jednoduchý
No, tak si z něj vem příklad. Ani téměr základního Fíkuse nezvládla topová Cé štyry porazit.

Pro mě nic zvláštního. Dalo se to čekat. >:-[] :yes:
4. 4. 2015 13:09
Re: Re:
Zajdi si na střelnici, vysyp tam zásobník na terč a jdi se na to mrknout.

I kdyź ty tu budeš tvrdit, že celý zásobník nasypeš do jednoho místa, znalí ví, že existuje rozptyl a černá není jen desítka. ;-)
4. 4. 2015 11:47
Re: Je to jednoduchý
Jak sem předpověděl, tak se i stalo.
Pěkně to shrnul topper, a tobě se to podařilo. Všechna čest. >:D :yes:
4. 4. 2015 11:46
Re: Je to jednoduchý
Marně tápu, kdy Cé štyry vyhrála nějakou srovnávačku. >:D

Leda, kdyby se popasovala s Ladou či Dacií, tam by nějakou šanci měla. >:D :yes:
4. 4. 2015 10:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 09:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 09:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 09:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 08:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
3. 4. 2015 14:18
Re: Citoën
Jak jsem psal objektivně je C4 třidně dole.....hodně dole.
Avatar - miromen
3. 4. 2015 14:01
Re: Citoën
Jak to mužeš vědět ? Naopak jsem si jisty že tvuj pohled je hodně pokřiveny.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
3. 4. 2015 11:45
Re: C4
Když pominu prostou radost z rychlého auta na prázdné silnici, tak je nejdůležitějším přínosem silného motoru schopnost předjet tam, kde se slabším motorem bezpečně předjet nelze. Uměl bych rezignovat na předjetí a holt pokračovat za náklaďákem, ale nechci. Umíš takový názor akceptovat, nebo budeš pořád dokola bezdůvodně opakovat "neumíš"?

Řidičské schopnosti s tím souvisí jen okrajově - jako lepší řidič samozřejmě můžeš začít zrychlovat s předstihem a tak, ale tím nikdy výkonový deficit nedoženeš, navíc stejně můžeš jezdit i s tím silnějším autem.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 10:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 10:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:10
Re: Citoën
Kvalita a objem motoru nemusí mít žádnou souvislost. Koukám na tu tabulku v SM a mohli vzít taky základní 1,2 s 81 kW a asi by to dopadlo úplně jinak
Avatar - miromen
3. 4. 2015 10:07
Re: Je to jednoduchý
To muže byt sice pravda ale u C4 je už zaklad bidny což je pravy opak toho co nabizi Focus.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 10:03
Re: Citoën
20%? V tom SM psali 9% a že u toho Focuse je to akční cena
Je fakt že vod Fordu mohli vzít EcoBoost 1,5 110kW
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 10:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2015 09:51
Re: Downsizing
Spotřeba odpovídá požadovanému výkonu a ne objemu motoru a pak samozrejmě nejvíce samotnému řidiči. ;-)
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 09:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2015 09:26
Re: Citoën
Nekecám a až se jednou opravdu dostaneš k těm autům, pak zjistíš, že Ford je o výrazně lepší auto a světe div se, nejen výkon motoru je hlediskem při posuzování lepší/horší ;-) .
Brát to stejnou optikou, jakou se tu prezentuješ ty, pak PSA potřebovalo tři roky vývoje navíc a o 20% větší objem motoru, aby překonalo základní motor Fordu ;-) .
Jinak nejsem ani majitel, ani fanda. O to mám pak jednodušší reagovat na nesmysly typu "obě jsou plečky, ale ta větší je v zásadě menší". :-)
Avatar - miromen
3. 4. 2015 09:11
Re: Citoën
1.2 e-THP bych v autě nechtěl. 1.0EB osobně neznam i když jiste reference mam.
3. 4. 2015 09:09
Re: Citoën
Je mi líto, mlátíš se ve svých pózách mezi polohami zapšklej fanda Citroenu, troll a neználek ;-)
3. 4. 2015 09:05
Re: Citoën
Focus hůř brzdí? Mě jako řidiče stejně jako brzdná dráha zajímá i progresivita brzd při jejich fungování. Ano, C4 se nechá zašlajfovat, ale citlivě a progresivně brzdit neumí. ;-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:02
Re: Citoën
No největší rozdíl je pružný zrychlení tam se EcoBoost moc nechytá a se zvyšující se rychlostí se to nelepší plus si víc vymejšlí vo reálný rychlosti. Trochu hůř i brzdí a menší má samozřejmě i maximálku. Při jízdě ustálenou rychlostí pak prej oba běží vzorně potichu
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:45
Re: Downsizing
No tak ať je to kompletní [odkaz] :-)
3. 4. 2015 08:27
Re: Downsizing
Mazdí dvoulitr funguje velmi dobře. Nezapomeň ale na to, že Focus nabídne i 1,5EB...ten uspokojí i náročnější. Obecně by nebyl 1,0EB pro mě, ale pokud někdo najede relativně málo km s částečným využitím auta z hlediska přepravní kapacity, není problém. Motor mě příjemně překvapil...asi i proto, že jsem od něj nic nečekal.
A jen btw...nedomnívám se, že by mazďácký dvoulitr byl výrazně jednodušší ;-)
4. 4. 2015 14:03
Re: Re:
Ty tu jen čekáš, jak se do mě, skrze tu "tabulku" co sem napíšu, navézt. O nic jiného ti nikdy ani nešlo.

Tákže, buď ukážeš, že jsi schopna se bavit o autech, a vypíšeš sem svoji volbu a můžeme začít, nebo se jen budeš snažit držet svoji nesmyslnou lajnu bez jediného argumentu (modelu).
A upozorňuji tě, když ji sem teď nenapíšeš, tak je konec této nesmyslné diskuze. ;-)
4. 4. 2015 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 09:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 08:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
4. 4. 2015 08:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
3. 4. 2015 13:42
Re: Citoën
Koketujete si tu pěkně ale s tim že je C4 třidni outsider nic nenadělate.
Avatar - miromen
3. 4. 2015 10:28
Re: Citoën
Objektivitu hledej v testech ktere vesměs popisuji u nove C4 to co jsem poznal u předchoziho modelu. Jasně v nove C4 jsem nejem ale jistou představu mam a troufam si tvrdit že jizdně se C4 Focusu nevyrovna ani nahodou a to včetně kultivovanosti.
O prostornosti včetně kufru vim ale tim nezaři ani C4 a design je čistě věc vkusu. Osobně se mi interier Focusu před FL nelibil teď po FL už s nim problem určitě nemam.
No a s cenama je to hodně složite kdy každa automobilka se přizpusobuje trhu. Navic ja zde nikde cenu neřešim a spiš mě zajimaji kvality samotnych aut.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 09:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2015 09:08
Re: Citoën
Proč? Focus má v nabídce R4 1,5EB... Co proti němu postaví C4? Nevíš? Ani v Citroenu to neví :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:50
Re: Citoën
V tomhle případě motor kterej i proti levnýmu nesportovnímu C4 1,2 těžce nestíhá
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:48
Re: Citoën
Jen jestli nekecáš! Tak já se jí v neděli zeptám :-)
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 08:39
Re: Citoën
Nech toho, SM stojí furt za ... stejně jako tyhle 2 auta ;-)
A který vyhrálo je jedno ta jedna desetina v součtu hodnocení je naprosto nedůležitá. Sportovnější je Focus ale aby stál za řeč musel by v něm bejt motor z Citroenu >:-[]
4. 4. 2015 07:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
3. 4. 2015 11:16
Re: Citoën
Ja to napišu stručně. Komplet Francouzi mi nemaji v nižši středni co nabidnout. Ja jen čekam s čim přijde novy Megan. 308 mam projetou a už ta u mě neuspěla takže o "kvalitach" C4 si nedělam iluze.
3. 4. 2015 10:28
Re: Je to jednoduchý
Když vydržíš do oběda, tak ten rekord osobně zlomíš, na tuty. :-! :yes:
3. 4. 2015 10:11
Re: Je to jednoduchý
Kdo ty auta osobně aspoň trochu zná, ví, o čem se tu točí. A z diskuze to jde krásně poznat. :yes:
3. 4. 2015 10:02
Re: Je to jednoduchý
Tak to neznám. Nejsem ani důchodce, nemám ani Fíkus a už vůbec ne Cé štyry. >:-[]
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 09:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
3. 4. 2015 22:32
Re: Re:
No toppere, kdybys zůstal v případě nutnosti volby na korejském poloostrově, vůbec bys neudělal chybu. Ba co více, byla by to trefa témeř do černého. ;-)
3. 4. 2015 11:45
Re: Je to jednoduchý
Už několik diskutérů tě zde poslalo někam. Udělám to taky.

Až něco budeš prokazatelně vědět, poznám to, zatím tu vaříš z vody za pomoci testů světa motrorů. >:D >:D >:D :yes: a ještě ti dám jeden palec nahoru :yes: ;-)
3. 4. 2015 11:37
Re: Je to jednoduchý
Demagogie je tobě vlastní co? Něco se opravdu nemění.

Za chvíli tu začneš tvrdit, jak je Cé štyry nejlepší auto segmentu, tedy v pochopitelně nejlepší vejbavě. >:D :yes:

Jak jsem psal, tvůj boj. Ale snaž se. Někoho tím třeba ohůříš. >:D
3. 4. 2015 11:24
Re: Je to jednoduchý
A drží se a drží. >:D

PS: strč si tam klidně co chceš. Tvůj boj. >:-[]
3. 4. 2015 11:07
Re: Je to jednoduchý
Možná ti dojde, ale to jen opravdu možná, že srovnávám srovnatelné.

Opravdu nesrovnávám GTI se základní Cé štyry. Ty mentální gigante. :-!
3. 4. 2015 11:00
Re: Je to jednoduchý
Vidím, že se tradičně bojíš vypsat svůj žebříček, a to jen z toho důvodu, aby ses tu mohla opět tupě do někoho navážet.
Některých (zlo)zvyků se člověk nezbaví, co? >:D
3. 4. 2015 10:29
Re: Je to jednoduchý
Jasně letadlo.
U tebe nic novýho, jsme tu zvyklí. :-! :yes:
3. 4. 2015 10:23
Re: Je to jednoduchý
Jasně, pro tebe jsem úplně blbej.
Protože odjakživa platí, že pro hlupáka je každý hloupý. :-! :yes:
3. 4. 2015 10:11
Re: Je to jednoduchý
Od tebe je to doslova poklona. :-! :yes:

Tady každý, kdo zná ty auta, sám zjistí, kdo a co je.
3. 4. 2015 10:09
Re: Je to jednoduchý
To, jak se v tom utápíš, a hledáš kličky (jak obvyklé u tebe), tady předvádíš už drahnou dobu. Jen si ještě naliskej. :-! :yes:
Avatar - petrumr
3. 4. 2015 09:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2015 09:05
Re: Citoën
V tomhle testu tomu řikaj že rozjezd je trochu hrubozrný :yes: >:D
Ale stejně těžkýmu Focusu to asi i díky tomu nandal ve všech měřenejch disciplínách minimálně vo jeden a půl vteřiny
No závěr je jasnej: Focus s motorem 1,2 PureTech >:-[]
3. 4. 2015 22:28
Re: Je to jednoduchý
Roháči, projeď si ty auta. Řekl bych, že zrovna ty, budeš mít jasno po pěti kilometrech. A to beze srandy. ;-)

PS: co koho zajímá, jde vidět na žebříčku prodejů. Bohužel, i v tomto případě, mám k té pravdě/realitě o poznání blíže. ;-)
3. 4. 2015 11:18
Re: Je to jednoduchý
Jdi si okopávat kotníky třeba svý mámě, ok?

Historicky vím, že cokoliv bych teď napsal, chytneš se toho jako guvno košule a začneš tu křepčit se svou "genialitou".
3. 4. 2015 10:53
Re: Je to jednoduchý
Aspoň tady nikomu nenadávám do magorů, imbecilů apod, víme? :-!
3. 4. 2015 10:22
Re: Je to jednoduchý
Jó, někdo čte testy SM, pak se tu s nima prsí v diskuzi. Ale to nesmí jít o nic koncernovýho, páč to je už z podstaty věci, tedy testu, všechno lež. Jak se testuje něco mimo koncern, tak je test SM svatá pravda, co? >:D

A pak někdo ty auta projede a má luxusní možnost vlastního názoru. A testy jsou mu úplně ukradený. :-!
3. 4. 2015 10:18
Re: Je to jednoduchý
Demagogie alá Kylie. Jak typické.
To si strč za klobouk, to auto je špatné už od základu. Žádnej motor tomu nepomůže. Což pozná každej, kdo si ty auta vyzkouší a třeba s více motory. Výsledek bude vždy stejnej. :-!
3. 4. 2015 10:03
Re: Je to jednoduchý
Jak nevíš, to tady od rána ukázkově předvádíš. :-!
Dobře se bavím. :yes:
3. 4. 2015 09:00
Re: Citoën
To můžeš sakrovi psát jak chceš. Tuší, že nemá pravdu, ale bude tu hloupě trollovat, jen aby byl v opozici ;-)
3. 4. 2015 09:54
Re: Je to jednoduchý
Kvičíš tu jak píchlý prase. :-!