Novinky
Stručně😒br />
- tohle je hodně povedené!
- ano, zvenku vzadu připomíná Toyotu FJ, ale co je na tom špatného?! FJ je krásná...
- zbytek exteriéru je daleko více povedený, než u Jeepu Renegadu!
- a totéž mohu říci i o interiéru, který je - bez diskuze - velmi povedený!
- Dovolím si tvrdit, že titulek článku se autorovi nepovedl, neboť na této studii nejen že není nic výjimečně výstředního, ale naopak představuje - snad poprvé v dějinách této nejstarší korejské automobilky- reálný pokus o povedené auto. Ano, mechanicky nic moc známo není, ale nemám důvod si myslet, že by takto povedený designový návrh byl realizován na podprůměrné mechanice a elektronice.
- Pumpkine, SY patří indům (Mahindra & Mahindra) a myslím, že s tímto průmyslovým gigantem v zádech se (zatím) o svou budoucnost obávat nemusí. Samosebou, jejich dosavadní výtvory nejsou důvodem, aby byl stánek SY na výstavě vyhledáván, ale jak naznačuje XAV, "možnosti tu jsou...."
Tohle je nečekaně povedené!
- ano, zvenku vzadu připomíná Toyotu FJ, ale co je na tom špatného?! FJ je krásná...
- zbytek exteriéru je daleko více povedený, než u Jeepu Renegadu!
- a totéž mohu říci i o interiéru, který je - bez diskuze - velmi povedený!
- Dovolím si tvrdit, že titulek článku se autorovi nepovedl, neboť na této studii nejen že není nic výjimečně výstředního, ale naopak představuje - snad poprvé v dějinách této nejstarší korejské automobilky- reálný pokus o povedené auto. Ano, mechanicky nic moc známo není, ale nemám důvod si myslet, že by takto povedený designový návrh byl realizován na podprůměrné mechanice a elektronice.
- Pumpkine, SY patří indům (Mahindra & Mahindra) a myslím, že s tímto průmyslovým gigantem v zádech se (zatím) o svou budoucnost obávat nemusí. Samosebou, jejich dosavadní výtvory nejsou důvodem, aby byl stánek SY na výstavě vyhledáván, ale jak naznačuje XAV, "možnosti tu jsou...."
Tohle je nečekaně povedené!
Áno, písal som to len v kontexte Európy. Skôr ako také zamyslenie, že či majú šancu preraziť. Je to značka, ktorá v Európe pôsobí asi tak dlho ako Kia, no momentálne je opäť na začiatku, asi ako Qoros. Som teda zvedavý ako si budú počínať.
Mahindra&Mahindra
Jediné co se od jejich převzetí za posledních několik let změnilo, je vyřazení pětiválců 2,7😁i (splňovali pouze euro IV) které nahradily dvoulitrem (euro V). Jinak se nezměnilo až na kudrlinky nic a karoserie zůstávají stejné. Vlastně konstrukčně zeslabili podvozek, vyřadili bez náhrady redukční převodovku, zeslabili nápravy, poloosy jsou poloviční a rám nemá opět vůbec žádnou antikorozní úpravu, kromě nátěru běžnou barvou, takže po pěti letech na totálně rezavém rámu nenacházíme u 1/2 aut VIN a to je smutná realita a starosti pro majitele.
Z Rextonu který je díky nenažranosti dovozce předražený, jako ojetý/laciný do 2006 tak špatným autem nebyl (tažné 3.500kg, redukční převodovka, tuhá zadní náprava do 121kw) do roku 2006. Od 2006+, nejdříve od výkonu 137kw a multifunkční zadní nápravy, pak všeobecně udělali pouze auto na silnici, které na trávě zapadne, v kterém čtyři lidi na CZ silnici dostávají neustále rány do zad od zadní nápravy, která na každé střední vlně propéruje a tluče na dorazy.
Je to smutné
Jediné co se od jejich převzetí za posledních několik let změnilo, je vyřazení pětiválců 2,7😁i (splňovali pouze euro IV) které nahradily dvoulitrem (euro V). Jinak se nezměnilo až na kudrlinky nic a karoserie zůstávají stejné. Vlastně konstrukčně zeslabili podvozek, vyřadili bez náhrady redukční převodovku, zeslabili nápravy, poloosy jsou poloviční a rám nemá opět vůbec žádnou antikorozní úpravu, kromě nátěru běžnou barvou, takže po pěti letech na totálně rezavém rámu nenacházíme u 1/2 aut VIN a to je smutná realita a starosti pro majitele.
Z Rextonu který je díky nenažranosti dovozce předražený, jako ojetý/laciný do 2006 tak špatným autem nebyl (tažné 3.500kg, redukční převodovka, tuhá zadní náprava do 121kw) do roku 2006. Od 2006+, nejdříve od výkonu 137kw a multifunkční zadní nápravy, pak všeobecně udělali pouze auto na silnici, které na trávě zapadne, v kterém čtyři lidi na CZ silnici dostávají neustále rány do zad od zadní nápravy, která na každé střední vlně propéruje a tluče na dorazy.
Je to smutné
Zaujímavé informácie. :yes: Pamätám sa ako mali modely Musso a Korando II hrdé nápisy "Powered by Mercedes-Benz". Dokedy vlastne používali ich motory?
Dodávám díly Ssangyong dvacet let v CZ i DE.
Staré Musso a Korando začalo na rámu korodovat nejdříve někde kolem deseti let života.
Rextony už jsou povrchově orezlé po pěti letech.
Nejlepší naftoný motor v Rextonu byl do roku 2002-3 (jak pro koho, někdo je spokojený s 88kw a redukční převodovkou a denně s tím tahá "pařezy z lesa", jinému je málo 200kw a jediná práce je projíždět se po městě, leštit palubní desku) pětiválec 2,9TD 88kw šlo o naprostou kopii Mercedes benz, některé měli ještě štítek Mercedes, jiné už licence. Fungují bez jakékoliv elektroniky (mechanické čerpadlo i vstřiky, chcípá se podtlakem) "baterka je jen na svícení, rádio, žhavení" Motor jako takový jí k chodu nepotřebuje-když baterku zahodíte, nic se nejede, z kopce chytne a jezdí na cokoliv co hoří, žádný DPF, Euro III. Ten rám do 2002-3 ještě tolik nehnědnul.
Pak přišli Euro IV a 2,7😁i 121kw které žili z hlášky Mercedes Benz, ale nemají naprosto nic společného i když vypadají stejně. Už musíte hlídat co tankujete, mají 5st automaty, celkově jsou auta dobrá a skvěle funkční i ve 300.000km, ale musíte mít v kapse bez diskuse 50t na servis + pneu (všichni jen jezdí, nikdo nedělá servis).
Nejlepší z novějších generací je Rexton II. 121kw od 2006, vlastně jen 2006 s kulatými mlhovkami v předním nárazníku a se stálým pohonem AWD - to je nejlepší a nejvychytanější Rexton ještě z redukční převodovkou a tuhou zadní nápravou. Rám už musíte hlídat a nejlepší auta jsou paradoxně z itálie, kdy jsou na podvozku jako nové - okamžitě se musí zastříkat něčím živým na olejové bázi, žádné pevné a tuhé nástřiky, jinak se oloupou a hnije to pod nástřikem.
Rexton II. 2,7😁i 137kw má na pohled stejný motor jako 121kw, ale už je to Euro V. (Proti 121kw euro IV.) sou jiné vstřikovače, písty, blok, čerpadlo, vstřiky, už VGT turbo, automat je stejný. Je to ideál pro lidi do města, chalupu, žádný terén - jede skvěle a okamžitě od 0km a táhne, žádné prodlevy. Auto jede vážně skvěle, 18" kola a brát jen stálý pohon všech kol, vyhněte se přiřazovací verzi 4x4. Pozor od 2007 už v autě není redukční převodovka, pokud se poškodí přední kardan, auto už není schopné další jízdy (121kw odjel i bez jednoho ze dvou kardanů), zadní poloosy už jsou zeslabené, diferáky už jsou v hliníku (121kw masivní litinové a zadní tuhá), zadní náprava multilink - ideální na hezkou silnici a cestování. Jak se moc naloží je zadek stále na dorazech, dají se koupit silnější zadní pružiny.
Jen varuji každého před neorig. brzdami - nefungují žádné (brzdí průměrně prvních 5-10t, majitelé to stejně nepoznají, protože přijíždí s brzdami na kaši, takže když jim namontují neorig., zdá se jim super... než budou muset brzdit prudce na dálnici, nebo s vlekem), neorig. destičky zničí orig. kotouče a stejně nefungují dobře - žádné. Nad řečmi, že destičky jedou po stejné lince, jen mají jinou krabici se mi chce zvracet. Originály jsou super a fin. rozdíl je zanedbatelný.
Nemají DPF (pouze vyjímečně, stejně tak. el. ruční brzdy jsou výjimkou)
Kyron, Actyon je podvozkově už hodně tuhý, alespoň mě se s ním špatně jezdí na CZ silnicích.
Proti takovému Land Roveru, alespoň Rexton pořád funguje a nejezdíte pořád na servis elektroniky.
Omlouvám se za Češtinu, už přestávám umět CZ pravopis ;-\
Staré Musso a Korando začalo na rámu korodovat nejdříve někde kolem deseti let života.
Rextony už jsou povrchově orezlé po pěti letech.
Nejlepší naftoný motor v Rextonu byl do roku 2002-3 (jak pro koho, někdo je spokojený s 88kw a redukční převodovkou a denně s tím tahá "pařezy z lesa", jinému je málo 200kw a jediná práce je projíždět se po městě, leštit palubní desku) pětiválec 2,9TD 88kw šlo o naprostou kopii Mercedes benz, některé měli ještě štítek Mercedes, jiné už licence. Fungují bez jakékoliv elektroniky (mechanické čerpadlo i vstřiky, chcípá se podtlakem) "baterka je jen na svícení, rádio, žhavení" Motor jako takový jí k chodu nepotřebuje-když baterku zahodíte, nic se nejede, z kopce chytne a jezdí na cokoliv co hoří, žádný DPF, Euro III. Ten rám do 2002-3 ještě tolik nehnědnul.
Pak přišli Euro IV a 2,7😁i 121kw které žili z hlášky Mercedes Benz, ale nemají naprosto nic společného i když vypadají stejně. Už musíte hlídat co tankujete, mají 5st automaty, celkově jsou auta dobrá a skvěle funkční i ve 300.000km, ale musíte mít v kapse bez diskuse 50t na servis + pneu (všichni jen jezdí, nikdo nedělá servis).
Nejlepší z novějších generací je Rexton II. 121kw od 2006, vlastně jen 2006 s kulatými mlhovkami v předním nárazníku a se stálým pohonem AWD - to je nejlepší a nejvychytanější Rexton ještě z redukční převodovkou a tuhou zadní nápravou. Rám už musíte hlídat a nejlepší auta jsou paradoxně z itálie, kdy jsou na podvozku jako nové - okamžitě se musí zastříkat něčím živým na olejové bázi, žádné pevné a tuhé nástřiky, jinak se oloupou a hnije to pod nástřikem.
Rexton II. 2,7😁i 137kw má na pohled stejný motor jako 121kw, ale už je to Euro V. (Proti 121kw euro IV.) sou jiné vstřikovače, písty, blok, čerpadlo, vstřiky, už VGT turbo, automat je stejný. Je to ideál pro lidi do města, chalupu, žádný terén - jede skvěle a okamžitě od 0km a táhne, žádné prodlevy. Auto jede vážně skvěle, 18" kola a brát jen stálý pohon všech kol, vyhněte se přiřazovací verzi 4x4. Pozor od 2007 už v autě není redukční převodovka, pokud se poškodí přední kardan, auto už není schopné další jízdy (121kw odjel i bez jednoho ze dvou kardanů), zadní poloosy už jsou zeslabené, diferáky už jsou v hliníku (121kw masivní litinové a zadní tuhá), zadní náprava multilink - ideální na hezkou silnici a cestování. Jak se moc naloží je zadek stále na dorazech, dají se koupit silnější zadní pružiny.
Jen varuji každého před neorig. brzdami - nefungují žádné (brzdí průměrně prvních 5-10t, majitelé to stejně nepoznají, protože přijíždí s brzdami na kaši, takže když jim namontují neorig., zdá se jim super... než budou muset brzdit prudce na dálnici, nebo s vlekem), neorig. destičky zničí orig. kotouče a stejně nefungují dobře - žádné. Nad řečmi, že destičky jedou po stejné lince, jen mají jinou krabici se mi chce zvracet. Originály jsou super a fin. rozdíl je zanedbatelný.
Nemají DPF (pouze vyjímečně, stejně tak. el. ruční brzdy jsou výjimkou)
Kyron, Actyon je podvozkově už hodně tuhý, alespoň mě se s ním špatně jezdí na CZ silnicích.
Proti takovému Land Roveru, alespoň Rexton pořád funguje a nejezdíte pořád na servis elektroniky.
Omlouvám se za Češtinu, už přestávám umět CZ pravopis ;-\
K tomuto konceptu XAV asi len toľko, že zozadu mi pripomenul Toyotu FJ Cruiser no vpredu je pekný odkaz na staré Korando.
Prodej se jistě zdvojnásobí... z 20aut ročně v CZ/SK s Tivoli na čtyřicet...
Pak si zajeďte k E.Frey na servis a oškubou Vás jako by jste měli 7BMW 😐