Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën Aircross má 313 koní, stovku zvládne pod 5 sekund a umí fotit okolí

100 komentářů

lowkick
Už vidím ty lichoběžníky vytlačené do dveří sousedních aut na parkovišti...snad zůstane jen u konceptu a čísla jen na papíře 😄 P.S.: připomíná mi to "obrněný" vůz, který si vytvořil jeden drogový dealer...taky měl vzadu okénko pro výdej ala mcdonald´s 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty vytlačený lichoběžníky to má bejt co? >😁
Avatar - Ghostyx
Ghostyx
je hodně dobré! :yes: :yes: :yes: Citrouš příjemně překvapil a pokud to budou vyrábět v nezměněné podobě, tak to bude naprostá pecka... 😉
Avatar - del42sa
del42sa
Jakožto levná Dacie to nevypadá zle >😁 hlavně ty parametry jsou vyloženě jako z levného auta :-!
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
JJ, Kylina nám ještě dnes mohla vyhrožovat kladivem na RS3 dokonalou DS4 RS. Prostě PSA nemá žádnou koncepci co se značkama udělat.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Další co jí ani po letech nepustil z paměti? Ta zanechala hodně silnej dojem >😁
Avatar - Ozzman
Ozzman
No... po přečtení diskuze tvého tlachání o C4 pod duelem C4 vs Focus nabývám i já dojmu, že jste jedna osoba >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj tlachalo se tam fakt neskutečně. Zdá se že jen já a lukas13 sme ten test četli. Navíc webpaja se ten den asi fakt hodně blbě vyspal. Jinak to byly takový klišé až to hlava nebrala. Myslim že všechny testy sou zbytečný všechno je dopředu jasný >😁
Myslim že tohle téma sem uzavřel svym dnešnim příspěvkem v 9:28 >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, já myslim, že Webpaja zas od věci nemluvil a ty vozy jel (ja taky), ale pak už to nebylo o autech... 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No já mluvim vo tý části vo autech a ne vo pokusu vobnovit hony na Kylii. A tam souhlasim s názorem že sou to 2 popelnice a překvapivě kdyby se s každý vzala půlka tak dohromady by to nebylo špatný auto >😒]
Avatar - Ozzman
Ozzman
Pro mne to popelnice nejsou, bohužel narozdíl od tebe a Kylie nemohu sedlat prémii >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To máš blbý ale to nic nemění na tom že tyhle 2 auta v těhle verzích sou popelnice 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já si nestěžuji, Fokus je velmi dobrým vozem za svou cenu 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No tohle paušalizování že to platí pro všechny motory von nejslabšího po nejsilnějšího na mě zkoušel už jossalito 😉
Jakou máš verzi jakej ročník?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nemam Fokuse, ale jezdil jsem 1.0EB, 1.6TDCI a 1.5EB. Komplexně vše dobrá auta, na Golf ztrácí prostorem, ale zase vyniká podvozkem i v té nejsociálnější verzi 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A to sem snad někdy nějak já nebo ten test popíral? 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, ja ti nic takového netvrdím přeci >😁 Řekls, že Jossalito na tebe zkoušel paušalizování a jakou mám verzi, odpověděl jsem ti, že znám více verzí a všechny se mi líbí, ale každá jinak.
webpaja
Nepopíral, jen jsi z něj vyvodil naprosto mylnej závěr o dvou popelnicích, ze kterých je ta s oválem horší 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V naprostym omylu si koukám vod začátku do teď. Ta s oválem je celou dobu ta vo fous lepší 😄
webpaja
Nebudu se hrabat v tý diskuzi...nemá to smysl. Pokud někdo na základě špatně pochopenýho článku následně hlásá bez špetky zkušenosti něco o komfortu podvozku a srovnává vrcholnou motorizaci, vs. základní motor ve vyšším výkonovým stupni... 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To souhlasim nemá. Bez urážky viz ten minulej příspěvek vod začátku s bojoval s hlavně s vlastní představou. Vo tom co píšu 😄
Eště chvíli pokračuj a začnu věřit že zatim sem jel leda v kočárku a auta mám leda na plakátu na stěně >😒]
Jestli máš problém že měli proti sobě vzít jiný motory tak to si nestěžuj mě. S tim fakt nemám co dělat. U těhle to je tak jak to je a i když se to zdá se hodně lidem nelíbí. 1,0 EcoBoost rozhodně neni tragedie ale to zdaleka neni jediná věc kde Focus nestíhal žejo
webpaja
Vzhledem k tomu, že hodnocení auta netvoří jednotlivosti, ale souhra celku, pak znovu opakuju jen co jsem napsal jako první příspěvek. Focus je lepší auto než C4...ne o kousek 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak jinak: Dělat ten test ty napíšeš to úplně jinak a z těhle 2 Focus nevyhraje vo jednu desetinu ale vo parník?
webpaja
To těžko můžu napsat, neboť jsem danou motorizaci C4 nejel. Vůbec nezpochybňuju, že se o 20% větší objem motoru neprojevil, stejně tak, že brzdy dokážou zastavit citrona dřív. Mluvím o celkovým vyznění auta, jeho nastavení a pocitu na brzdách, který jsem z obou aut měl. Odhlídnu-li od pohonný jednotky, kterou můžu v rámci benzinu u Fordu alternovat a dám dohromady kompletní vyznění auta, pak bych C4 dal přednost za podmínky, že...a teď mě krucifix nic nenapadá. Prostě nedal 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Naopak myslim že se relativně vyzná a má praxi kterou jí většina z nás může leda závidět. Když už vo ní máš potřebu mluvit 😉
webpaja
Mluv za sebe >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To dělám většinou, ty za někoho mluvíš? 😉
webpaja
"Naopak myslim že se relativně vyzná a má praxi kterou jí většina z nás může leda závidět. Když už vo ní máš potřebu mluvit "

Za sebe příteli...za sebe 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dík za přítele a já se v autech vyznám doufám víc ale tolik praxe bohužel nemám 😉
webpaja
...aby sem nikdo nevlez, ani Hammunasakra ani pes!

Klišé...podívej se do slovníku. Jedinej kdo zapadl do klišé jsi byl ty. Doufám, že už jsi vyjma prolistování SM udělal ten správnej krok a obě auta projel 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dobrej případ klišé je třeba i tohle. Něco ti vopakovaně řeknu a ty zatvrzele tvrdíš přesnej opak 😉
webpaja
Třeba jsi opakovaně tvrdil, že je C4 pohodlnější, když jsme si vysvětlili co znamená pohodlí, už to byla plechovka č.1, která byla pohodlnější 😄

Nech to být, měl jsi špatnej den... 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo jak sem už předtim napsal já tobě měls fakt hodně špatnej den a bohužel to i dnešníma textama potvrzuješ
Mám návrh: Přečti si v klídku ten test a třeba dojdeš k tomu samýmu co já a lukas13. A když ne tak se taky nic neděje jen mi nevnucuj věci co sem neřek nebo dokonce pravý vopaky 😉
webpaja
Budu tím moudřejším 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To neni vo ústupu ty pako 😄
webpaja
Píše se Paco, pokud to má být oslovení jménem a není. Když mám pravdu nemusím mít poslední slovo 😉
Arten
Citroen vzal na sebe roli (minimálně) designového revolucionáře automobilového průmyslu a tenhle koncept je prostě úchvatný. Auto mající styl, to není dneska zrovna frekventované slovní spojení, z tohodle ale styl doslova srší a to všemi směry pod každým úhlem. Nádherné originální detaily se skládají do skvěle působícího celku. Teď už jen aby sériovka pobrala aspoň 90% charismatu konceptu a bude to dobrý :yes:
Avatar - maros
maros
8-s
webpaja
Překvapil by jsi mě, pokud by jsi se vyjádřil inteligentněji...snad příště 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Apríl už byl, takže příjemné čekání přeju. 😉
webpaja
Budou "čáry" 😄
Avatar - salamoon
salamoon
ako bude vyzerat seriovka (ak bude), lebo toto az na par drobnych napadov v interiery je neuveritelny cirkus co sa snazi byt cool. 8-s
Avatar - strýček BOB
strýček BOB
Aneb nové kolo soutěže ve spořebě "Papír snese vše."

Koncept vypadá parádně. Na tom autě je nápadů, které ostatní automobilky nevyprodukují na svých návrzích za celé desetiletí. >😁 Interiér výborný a to nemám rád ušmudlané tablety místo tlačítek a ovladačů. Pásy, pásky, jekor místo koberce, posuvný středový tunel. Exteriér zdatně sekunduje, detail uchycení vnějšího zpětného zrcátka mohou směle vystavit v galerii moderního umění. Civilní verzi si raději ani nepředstavuji, líbí se mi to jak to stojí.
topten
a proc ne??
manželka ma naprostou většinu jizd do 30km denne, takze by jezdila za nulu. ted jezdi za 8 litru benzinu.
jako druhy auto idealni a stacil by i polovicni vykon
webpaja
Proč ne?! Pokud si odmyslíme fičury nalepený na konceptu, postavíme na normální kola...tak bych to jako prodejce Citroenu nabízel radši než aktuální C4!
Avatar - Ozzman
Ozzman
Bacha na pusu u Citroenu! >😁 >😒]
webpaja
Už jsem pochopil... 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No C4 je klasickej hatchback. Tohle snad má bejt čtyřkolka SUV ne? Navíc tak minimálně za 2násobek ceny C4 tipuju 😄
webpaja
Bavím se o konceptu karoserie a směřování. Že to jde i jinak ukázal Kvašák. Citroen se až na městský auta a Cactus plácá pořád na místě. Tohle by mohl být zajímavej krok.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A přitom třeba ta C5tka pořád vypadá dobře, škoda, že na ni zatim kašlou a s faceliftem ji nedali normální volant, holt musí mít něco extra >😒]
webpaja
C5 má kamarád a já se přiznám, že pocitová křehkost interiéru, stejně jako občasně stávkující elektrika mě až děsí. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tipuju na rok výroby 2001? 😉
webpaja
Ne, 2011 😉 2,0HDI MT, kombík na vzduchu 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Mě C5 vždycky vyděsila při nájezdu do první zatáčky, pro jízdy rovně to byla s dýzlovou V6 zajímavá alternativa, pokud by tedy člověk byl ochoten žít s některými citroen specialitkami typu volantu, tlačíteček rádia, červenými displeji z roku nula, super tvarovanými sedačkami bohužel s rozměry pro francouzská chlapiska apod. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle mě docela zajímá, protože se mnou na místě spolujezdce projížděla nejen zatáčky Kylie přesně s touhle verzí docela rychle. A to naprosto beze srandy. Takže co tě vyděsilo?
A k tomu doplňující otázka: Čet si v poslednim SM Diesel Vaculíkův test A8 4,2 TDI?
Avatar - Dinar
Dinar
Rychle tě svezu v čemkoliv, to je debata o prdu, projeď si v té třídě něco, co má alespoň trochu agilní podvozek, pak sedni do C5 a uvidíš, o čem je řeč.
Časopisy nečtu, sorry.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tim nečtenim vo nic nepřicházíš. Teda většinou. Vaculík je taková výjímka potvrzující pravidlo 😄
Rychle rovně po dálnici umí jet každej blb a dneska skoro každá popelnice. Ve stejný době sem jel třeba s BMW 330xd. Vynechal si to jediný důležitý: Co tě tak vyděsilo?
A toho Vaculíka si přečti: Píše výborně a věci fakt rozumí
Avatar - Dinar
Dinar
Tak pokud nevidíš rozdíl v tom jak se v zatáčkách chová 330d a C5, pak si můžem povídat možná o počasí. Zbytek viz. webpaja. 😉

Vaculík, asi vím, ten technik, co rozebírá auta? Něco tu od něj na webu bylo. Nejspíš své věci rozumí, mně ale na autech baví řízení, rád si počtu, co jak jezdí, jestli má to auto na zadní nápravě silentbloky, které se časem opotřebovávají a je vhodně je po sto tisících vyměnit, to mě jako čtenáře moc nebere.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Zajímavý tohle chápání něčeho co člověk ani vzdáleně nenapíše. Zrovna webpaja mi dneska tvrdil že u mě ve srovnávačce Focus vs C4 modrej ovál dostal na *. Tak sem se na tu diskuzi eště jednou kouk a to se nedá vyčíst ani s hodně velkou fantazií. Dokonce tam několikrát řikám přesnej opak 😄
webpaja
Ale KPB...celej flame vznikl z toho, že jsi se snažil na základě vyčtenýho a možná i špatně pochopenýho namlouvat všem, že má C4 komfortnější podvozek. Klídek už... Budeš se v životě mýlit ještě mnohokrát 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Dík za svěření se s vlastníma zkušenostma ale podle sebe nemůžeš soudit celej svět 😉
Teď už je to vyhozený v kontejneru a tam teda fakt nejdu 😄
A nechtěj ten flame rozbírat, sem docela tvrdohlavej a klidně to příspěvek po příspěvku můžem projít >😒]
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
a tymto si sa postrelila do nohy znova >😒]
Chlap taky tvrdohlavy byt nedokaze. Ak chybu urobi, tak si ju prizna. :-!
to ty ale nikdy, mila "hraběnko" ... 😄
webpaja
Někteří sem chodí komentovat design, jiní techniku, další se pak jen prostě rádi povozí a na prvních dvou bodech se spíš diskuzně podílí. Když jsi ve třetí skupině a rád řídíš, pak vyjma věcí typu komfort, sezení, ovládání apod zjišťuješ kde má daný auto hranice. Jsou kousky u kterých je dosažení nádherně jednoduchý a čitelný a hrana je téměř hmatatelná. Tohle s C5 nejde 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To ne. Vod toho máš doma jiný auto. Teda aspoň Kylie jo
Když jezdíš denně do práce nějakejch 30 km tak seš možná rád za auto co: "jezdí samo" jak tomu řikala 😄
webpaja
Takových je spousta...a když zatlačíš, tak fungují 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To si nemyslim že by takovejch byla spousta 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
webpaja
Víš co tě vyděsí? Absolutní nevědomí co se děje s předními koly, důvěru máš hlavně v pneu. Způsob jakým se C5 do zatáčky skládá je jinej než u ostatních aut. Nemám nic proti něčí volbě hydropneumatickýho pérování za každou cenu, ale z hlediska jakýkoliv jiný než rovný jízdy je to špatně.
Na všechno bych si zvyknul, ale na způsob jakým C5 zatáčí ne.
Avatar - Dinar
Dinar
Howg! 😄 😉
webpaja
😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo jinej asi fakt je. Nevim čim jezdíš a ani Kylie už ho nemá ale docela by mě zajímalo jestli ty a další byste v zatáčkách fakt byli rychlejší. Nemyslim to jako nějakej diskuzní souboj, fakt by mě to zajímalo 😄
Avatar - Dinar
Dinar
Občas uděláme setkání pár zdejších "memberů", auta tam bývají zajímavá, projet se můžeš ledasčím, svézt tě taky může víc lidí. Vezmi auto, přijeď, pak můžeš zhodnotit, pokud je pro tebe C5 jízdně nějaká meta, myslím, že nebude těžké tě "uspokojit". 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vtipný jinak viz já 17😁2 😄
mbrzda
https😐/www.youtube.com/watch?…… Je to sice hodně stará záležitost, ale hydropneumatické pérování funguje doteď víceméně stejně (respektive lépe díky přidané elektronice). To že se podle tebe C5 "skládá" do zatáčky jinak než ostatní auta je sice možné, ale neznamená to, že je to apriori špatné. A vzhledem ke kvalitě českých silnic jsem za hydractive jen rád.....
webpaja
Nikde nepíšu, že když pohneš volantem u C5 doprava, auto se stáčí doleva. Jde o to, že nemáš přes volant absolutně důvěru v phyb předních kol a jejich fungování na povrchu, odizolovanost a pocit, že nejdřív zatočí předek, následně zadek je pro mě osobně nepřijatelnej. Neříkám, že jiní to neocení, nebo se na hranu nechtějí dostat a přizpůsobí tomu jízdu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No Jungmann s tim volantem skoro něco takovýho napsal >😒]
webpaja
Co napsal Aleš nevím, co napíšu já, když si vzpomenu na jízdu v C5 však vím naprosto přesně...to co teď 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mě jedna skoroodbornice na tyhle auta co měla dvě V6 po sobě řikala že paradoxně nejvíc si hydrauliky člověk užije na kvalitní vozovce
webpaja
Mohla si říkat co chtěla, chvála vlastní garáže je z nouze ctnost. Objektivně tomu tak není. Nemám jedinej důvod něco nesmyslně plkat jen proto, abych očernil koncepci podvozku C5. Prostě mi naprosto nevyhovuje a vím, že nejen mě. Zároveň dokážu exaktně říct proč tomu tak je a přesto třeba vím, že u dotyčnýho kamaráda bude dalším autem opět C5. Jednoduše je to povoz, jakej naopak jemu vyhovuje. Nic víc, nic míň. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Přiznám se, že jsem se nikdy nedostal dál, než za sklo v bazaru, ale celkem se mi to auto líbí až na ty detaily. Bohužel s ním tedy nemam žádnou zkušenost
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No výkon rozhodně zajímavě vypadá ale fakt nevim co to má společnýho s plečkou C4
webpaja
Možná právě to, že jsou z jedný stáje a tenhle koncept by nemusel být nutně plečkou 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Tohle je příliš konceptózní, to se nedá vyrábět, hlavním efektem jsou obrovská kola, sundej je, plus to gumové obložení a efekt je pryč. Chápu to jako takový pokus, když se vám líbil kaktus, tady máte další pokus, ale nemyslím, že je to reálný směr citroenu. 😉
webpaja
Já bych větší model á la Kvaška pojal právě takto, sundal kioskový okno zezadu, kola max 18", pohodlný pérování a šup s tím na trh.
Avatar - Dinar
Dinar
Jo, jenže když sundáš právě ty prvky, které jsou použitelné jen u konceptu, zůstane obyčejná krabička, proto říkám, že je to příliš konceptózní, vizuelně to funguje, ale vyrábět to tak, aby zůstal alespoň nějaký efekt konceptu, není reálné. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak jako u všech žejo 😉
A jestli tahle plečka bude mít fakt 313 koní za rozumnej peníze tak by to mohlo bejt použitelný 😄
webpaja
Když tomu bude odpovídat podvozek, tak proč ne, ale bohatě by stačilo, kdyby to zvládlo v pohodě 200koní a přineslo to komfort, kterej od Citroenu očekáváš.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to byly ty 2 cé pětky Kylie. Komfort a šestiválec 240 koní. Za pár šupů
Dneska nic takovýho nemaj
Avatar - Stewee
Stewee
Tak toto nemoze byt pravda, pretoze inak by dost smiesne vyznela snaha Hondy ktora tu pripravuje Civic Type R a musi nan nalepit kadejake (dizajnersky tazko stravitelne) konstrukcne riesenia, aby to auto bolo naozaj funkcne dobre a zrazu tu pride neohrabane SUV, ktore vykonom motora a zrychlenim dosahuje na zmieneny CTR... To auto nemoze pri takom vykone byt stabilne... silne pochybujem... a chcem verit, ze Honda co tu predvadzala s pripravou hot hatch nebola len hrane divadlo, ked tu zrazu Citroen dokaze to iste v nejajek terenne ladenej rarohe smahnutim ruky...
Avatar - praděda7
praděda7
Myslím, že bylo načase, aby jsme se posunuli do 21 století. Díky Citroen! :-!
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
>😁 >😁 >😁 >😁
Tak bud su tie Fr. kone nejako nadopovane, alebo maju Fr. trochu dlhsie sekundy... >😒]
A vzhladom na to, ako sa tak divam na produkciu celeho Fr. autopriemyslu, tak s vynimkou P 508 by som tipoval na tie dlhsie sekundy... :-!
Pre porovnanie: GR 300 PS, 0-100 = 4,9s. ( hmotnost cca 1,5 t )
Takze bud je tato plechovica este o dobrych 200kg lahsia, alebo to merali nejakymi presypacimi hodinami >😒]
Ale kaslem na to, lebu ma tu Hamunalie ukamenuje >😁
Pacho69
Třeba seděl za volantem Seb Loeb 😉
mbrzda
No, tak vzhledem k tomu, že Cactus je pod tunu a že tady tomu konceptu silně pomáhá elektromotor, neviděl bych to až tak nereálně. Spíš se divím té spotřebě - reálně po městě s hojným využitím elektriky bych to viděl tak na 3/100....
webpaja
Já bych to nezpochybňoval, pětkrát vzápětí po sobě to asi nedáš, ale proč ne?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tahle plečka zrychluje pod 6 s [odkaz] tak proč by vo 7 let novější nezrychlovala pod 5 sekund. To by snad moh zvládnout i Francouz 😄
Bacha Kylie neni žádná fanynka Citroenu ve tvym stylu! Nedá dopustit na svý dvě C5 V6 a kdysi trochu zvažovala C6 V6 ale to typický dělení: Tahle značka jo a tahle ne jí vždycky přišlo na hlavu 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
RCZ R...hmmm... 😄
ved ale: RCZ R ma nevyhodu v trakcii - iba predok, a hmotbost cca 1,3-1,4t, tohoto hmotnost nepoznam. Ak by to malo mat cca 1,3 prip. o cosi menej, nemam dovod neverit. Pokial nepokazili co sa da na prevodovke, tak 4x4 a zvysok fyziky hovori za... 😉
Len taaaaa hmotnost...ty nevies kolko to vazi ?
webpaja
Pomalu tu svatořečit její obhajobu vlastního auta snad nemá smysl rozebírat. Pokud to zůstane v subjektivní rovině, nemám s tím problém, to je věc každýho, ale vypisovat to tu jako obecný fakta je úplně mimo 😉 . A to byl jedinej problém.