Novinky
lowkick
6
Už vidím ty lichoběžníky vytlačené do dveří sousedních aut na parkovišti...snad zůstane jen u konceptu a čísla jen na papíře 😄 P.S.: připomíná mi to "obrněný" vůz, který si vytvořil jeden drogový dealer...taky měl vzadu okénko pro výdej ala mcdonald´s 😄
Hammunasakra
5
Ty vytlačený lichoběžníky to má bejt co? >😁
je hodně dobré! :yes: :yes: :yes: Citrouš příjemně překvapil a pokud to budou vyrábět v nezměněné podobě, tak to bude naprostá pecka... 😉
Jakožto levná Dacie to nevypadá zle >😁 hlavně ty parametry jsou vyloženě jako z levného auta :-!
JJ, Kylina nám ještě dnes mohla vyhrožovat kladivem na RS3 dokonalou DS4 RS. Prostě PSA nemá žádnou koncepci co se značkama udělat.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Další co jí ani po letech nepustil z paměti? Ta zanechala hodně silnej dojem >😁
No... po přečtení diskuze tvého tlachání o C4 pod duelem C4 vs Focus nabývám i já dojmu, že jste jedna osoba >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jj tlachalo se tam fakt neskutečně. Zdá se že jen já a lukas13 sme ten test četli. Navíc webpaja se ten den asi fakt hodně blbě vyspal. Jinak to byly takový klišé až to hlava nebrala. Myslim že všechny testy sou zbytečný všechno je dopředu jasný >😁
Myslim že tohle téma sem uzavřel svym dnešnim příspěvkem v 9:28 >😒]
Myslim že tohle téma sem uzavřel svym dnešnim příspěvkem v 9:28 >😒]
No, já myslim, že Webpaja zas od věci nemluvil a ty vozy jel (ja taky), ale pak už to nebylo o autech... 😄
No já mluvim vo tý části vo autech a ne vo pokusu vobnovit hony na Kylii. A tam souhlasim s názorem že sou to 2 popelnice a překvapivě kdyby se s každý vzala půlka tak dohromady by to nebylo špatný auto >😒]
Pro mne to popelnice nejsou, bohužel narozdíl od tebe a Kylie nemohu sedlat prémii >😒]
To máš blbý ale to nic nemění na tom že tyhle 2 auta v těhle verzích sou popelnice 😄
Já si nestěžuji, Fokus je velmi dobrým vozem za svou cenu 😉
No tohle paušalizování že to platí pro všechny motory von nejslabšího po nejsilnějšího na mě zkoušel už jossalito 😉
Jakou máš verzi jakej ročník?
Jakou máš verzi jakej ročník?
Nemam Fokuse, ale jezdil jsem 1.0EB, 1.6TDCI a 1.5EB. Komplexně vše dobrá auta, na Golf ztrácí prostorem, ale zase vyniká podvozkem i v té nejsociálnější verzi 😄
A to sem snad někdy nějak já nebo ten test popíral? 😄
Ne, ja ti nic takového netvrdím přeci >😁 Řekls, že Jossalito na tebe zkoušel paušalizování a jakou mám verzi, odpověděl jsem ti, že znám více verzí a všechny se mi líbí, ale každá jinak.
Nepopíral, jen jsi z něj vyvodil naprosto mylnej závěr o dvou popelnicích, ze kterých je ta s oválem horší 😉
V naprostym omylu si koukám vod začátku do teď. Ta s oválem je celou dobu ta vo fous lepší 😄
Nebudu se hrabat v tý diskuzi...nemá to smysl. Pokud někdo na základě špatně pochopenýho článku následně hlásá bez špetky zkušenosti něco o komfortu podvozku a srovnává vrcholnou motorizaci, vs. základní motor ve vyšším výkonovým stupni... 😉
To souhlasim nemá. Bez urážky viz ten minulej příspěvek vod začátku s bojoval s hlavně s vlastní představou. Vo tom co píšu 😄
Eště chvíli pokračuj a začnu věřit že zatim sem jel leda v kočárku a auta mám leda na plakátu na stěně >😒]
Jestli máš problém že měli proti sobě vzít jiný motory tak to si nestěžuj mě. S tim fakt nemám co dělat. U těhle to je tak jak to je a i když se to zdá se hodně lidem nelíbí. 1,0 EcoBoost rozhodně neni tragedie ale to zdaleka neni jediná věc kde Focus nestíhal žejo
Eště chvíli pokračuj a začnu věřit že zatim sem jel leda v kočárku a auta mám leda na plakátu na stěně >😒]
Jestli máš problém že měli proti sobě vzít jiný motory tak to si nestěžuj mě. S tim fakt nemám co dělat. U těhle to je tak jak to je a i když se to zdá se hodně lidem nelíbí. 1,0 EcoBoost rozhodně neni tragedie ale to zdaleka neni jediná věc kde Focus nestíhal žejo
Vzhledem k tomu, že hodnocení auta netvoří jednotlivosti, ale souhra celku, pak znovu opakuju jen co jsem napsal jako první příspěvek. Focus je lepší auto než C4...ne o kousek 😉
Tak jinak: Dělat ten test ty napíšeš to úplně jinak a z těhle 2 Focus nevyhraje vo jednu desetinu ale vo parník?
To těžko můžu napsat, neboť jsem danou motorizaci C4 nejel. Vůbec nezpochybňuju, že se o 20% větší objem motoru neprojevil, stejně tak, že brzdy dokážou zastavit citrona dřív. Mluvím o celkovým vyznění auta, jeho nastavení a pocitu na brzdách, který jsem z obou aut měl. Odhlídnu-li od pohonný jednotky, kterou můžu v rámci benzinu u Fordu alternovat a dám dohromady kompletní vyznění auta, pak bych C4 dal přednost za podmínky, že...a teď mě krucifix nic nenapadá. Prostě nedal 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Naopak myslim že se relativně vyzná a má praxi kterou jí většina z nás může leda závidět. Když už vo ní máš potřebu mluvit 😉
Mluv za sebe >😒]
To dělám většinou, ty za někoho mluvíš? 😉
...aby sem nikdo nevlez, ani Hammunasakra ani pes!
Klišé...podívej se do slovníku. Jedinej kdo zapadl do klišé jsi byl ty. Doufám, že už jsi vyjma prolistování SM udělal ten správnej krok a obě auta projel 😉
Klišé...podívej se do slovníku. Jedinej kdo zapadl do klišé jsi byl ty. Doufám, že už jsi vyjma prolistování SM udělal ten správnej krok a obě auta projel 😉
Dobrej případ klišé je třeba i tohle. Něco ti vopakovaně řeknu a ty zatvrzele tvrdíš přesnej opak 😉
Třeba jsi opakovaně tvrdil, že je C4 pohodlnější, když jsme si vysvětlili co znamená pohodlí, už to byla plechovka č.1, která byla pohodlnější 😄
Nech to být, měl jsi špatnej den... 😄
Nech to být, měl jsi špatnej den... 😄
Jo jak sem už předtim napsal já tobě měls fakt hodně špatnej den a bohužel to i dnešníma textama potvrzuješ
Mám návrh: Přečti si v klídku ten test a třeba dojdeš k tomu samýmu co já a lukas13. A když ne tak se taky nic neděje jen mi nevnucuj věci co sem neřek nebo dokonce pravý vopaky 😉
Mám návrh: Přečti si v klídku ten test a třeba dojdeš k tomu samýmu co já a lukas13. A když ne tak se taky nic neděje jen mi nevnucuj věci co sem neřek nebo dokonce pravý vopaky 😉
Citroen vzal na sebe roli (minimálně) designového revolucionáře automobilového průmyslu a tenhle koncept je prostě úchvatný. Auto mající styl, to není dneska zrovna frekventované slovní spojení, z tohodle ale styl doslova srší a to všemi směry pod každým úhlem. Nádherné originální detaily se skládají do skvěle působícího celku. Teď už jen aby sériovka pobrala aspoň 90% charismatu konceptu a bude to dobrý :yes:
8-s
ako bude vyzerat seriovka (ak bude), lebo toto az na par drobnych napadov v interiery je neuveritelny cirkus co sa snazi byt cool. 8-s
Aneb nové kolo soutěže ve spořebě "Papír snese vše."
Koncept vypadá parádně. Na tom autě je nápadů, které ostatní automobilky nevyprodukují na svých návrzích za celé desetiletí. >😁 Interiér výborný a to nemám rád ušmudlané tablety místo tlačítek a ovladačů. Pásy, pásky, jekor místo koberce, posuvný středový tunel. Exteriér zdatně sekunduje, detail uchycení vnějšího zpětného zrcátka mohou směle vystavit v galerii moderního umění. Civilní verzi si raději ani nepředstavuji, líbí se mi to jak to stojí.
Koncept vypadá parádně. Na tom autě je nápadů, které ostatní automobilky nevyprodukují na svých návrzích za celé desetiletí. >😁 Interiér výborný a to nemám rád ušmudlané tablety místo tlačítek a ovladačů. Pásy, pásky, jekor místo koberce, posuvný středový tunel. Exteriér zdatně sekunduje, detail uchycení vnějšího zpětného zrcátka mohou směle vystavit v galerii moderního umění. Civilní verzi si raději ani nepředstavuji, líbí se mi to jak to stojí.
Proč ne?! Pokud si odmyslíme fičury nalepený na konceptu, postavíme na normální kola...tak bych to jako prodejce Citroenu nabízel radši než aktuální C4!
No C4 je klasickej hatchback. Tohle snad má bejt čtyřkolka SUV ne? Navíc tak minimálně za 2násobek ceny C4 tipuju 😄
Bavím se o konceptu karoserie a směřování. Že to jde i jinak ukázal Kvašák. Citroen se až na městský auta a Cactus plácá pořád na místě. Tohle by mohl být zajímavej krok.
A přitom třeba ta C5tka pořád vypadá dobře, škoda, že na ni zatim kašlou a s faceliftem ji nedali normální volant, holt musí mít něco extra >😒]
C5 má kamarád a já se přiznám, že pocitová křehkost interiéru, stejně jako občasně stávkující elektrika mě až děsí. 😉
Mě C5 vždycky vyděsila při nájezdu do první zatáčky, pro jízdy rovně to byla s dýzlovou V6 zajímavá alternativa, pokud by tedy člověk byl ochoten žít s některými citroen specialitkami typu volantu, tlačíteček rádia, červenými displeji z roku nula, super tvarovanými sedačkami bohužel s rozměry pro francouzská chlapiska apod. 😉
Tohle mě docela zajímá, protože se mnou na místě spolujezdce projížděla nejen zatáčky Kylie přesně s touhle verzí docela rychle. A to naprosto beze srandy. Takže co tě vyděsilo?
A k tomu doplňující otázka: Čet si v poslednim SM Diesel Vaculíkův test A8 4,2 TDI?
A k tomu doplňující otázka: Čet si v poslednim SM Diesel Vaculíkův test A8 4,2 TDI?
Rychle tě svezu v čemkoliv, to je debata o prdu, projeď si v té třídě něco, co má alespoň trochu agilní podvozek, pak sedni do C5 a uvidíš, o čem je řeč.
Časopisy nečtu, sorry.
Časopisy nečtu, sorry.
Tim nečtenim vo nic nepřicházíš. Teda většinou. Vaculík je taková výjímka potvrzující pravidlo 😄
Rychle rovně po dálnici umí jet každej blb a dneska skoro každá popelnice. Ve stejný době sem jel třeba s BMW 330xd. Vynechal si to jediný důležitý: Co tě tak vyděsilo?
A toho Vaculíka si přečti: Píše výborně a věci fakt rozumí
Rychle rovně po dálnici umí jet každej blb a dneska skoro každá popelnice. Ve stejný době sem jel třeba s BMW 330xd. Vynechal si to jediný důležitý: Co tě tak vyděsilo?
A toho Vaculíka si přečti: Píše výborně a věci fakt rozumí
Tak pokud nevidíš rozdíl v tom jak se v zatáčkách chová 330d a C5, pak si můžem povídat možná o počasí. Zbytek viz. webpaja. 😉
Vaculík, asi vím, ten technik, co rozebírá auta? Něco tu od něj na webu bylo. Nejspíš své věci rozumí, mně ale na autech baví řízení, rád si počtu, co jak jezdí, jestli má to auto na zadní nápravě silentbloky, které se časem opotřebovávají a je vhodně je po sto tisících vyměnit, to mě jako čtenáře moc nebere.
Vaculík, asi vím, ten technik, co rozebírá auta? Něco tu od něj na webu bylo. Nejspíš své věci rozumí, mně ale na autech baví řízení, rád si počtu, co jak jezdí, jestli má to auto na zadní nápravě silentbloky, které se časem opotřebovávají a je vhodně je po sto tisících vyměnit, to mě jako čtenáře moc nebere.
Zajímavý tohle chápání něčeho co člověk ani vzdáleně nenapíše. Zrovna webpaja mi dneska tvrdil že u mě ve srovnávačce Focus vs C4 modrej ovál dostal na *. Tak sem se na tu diskuzi eště jednou kouk a to se nedá vyčíst ani s hodně velkou fantazií. Dokonce tam několikrát řikám přesnej opak 😄
Ale KPB...celej flame vznikl z toho, že jsi se snažil na základě vyčtenýho a možná i špatně pochopenýho namlouvat všem, že má C4 komfortnější podvozek. Klídek už... Budeš se v životě mýlit ještě mnohokrát 😄
Dík za svěření se s vlastníma zkušenostma ale podle sebe nemůžeš soudit celej svět 😉
Teď už je to vyhozený v kontejneru a tam teda fakt nejdu 😄
A nechtěj ten flame rozbírat, sem docela tvrdohlavej a klidně to příspěvek po příspěvku můžem projít >😒]
Teď už je to vyhozený v kontejneru a tam teda fakt nejdu 😄
A nechtěj ten flame rozbírat, sem docela tvrdohlavej a klidně to příspěvek po příspěvku můžem projít >😒]
Někteří sem chodí komentovat design, jiní techniku, další se pak jen prostě rádi povozí a na prvních dvou bodech se spíš diskuzně podílí. Když jsi ve třetí skupině a rád řídíš, pak vyjma věcí typu komfort, sezení, ovládání apod zjišťuješ kde má daný auto hranice. Jsou kousky u kterých je dosažení nádherně jednoduchý a čitelný a hrana je téměř hmatatelná. Tohle s C5 nejde 😉
To ne. Vod toho máš doma jiný auto. Teda aspoň Kylie jo
Když jezdíš denně do práce nějakejch 30 km tak seš možná rád za auto co: "jezdí samo" jak tomu řikala 😄
Když jezdíš denně do práce nějakejch 30 km tak seš možná rád za auto co: "jezdí samo" jak tomu řikala 😄
Víš co tě vyděsí? Absolutní nevědomí co se děje s předními koly, důvěru máš hlavně v pneu. Způsob jakým se C5 do zatáčky skládá je jinej než u ostatních aut. Nemám nic proti něčí volbě hydropneumatickýho pérování za každou cenu, ale z hlediska jakýkoliv jiný než rovný jízdy je to špatně.
Na všechno bych si zvyknul, ale na způsob jakým C5 zatáčí ne.
Na všechno bych si zvyknul, ale na způsob jakým C5 zatáčí ne.
Jo jinej asi fakt je. Nevim čim jezdíš a ani Kylie už ho nemá ale docela by mě zajímalo jestli ty a další byste v zatáčkách fakt byli rychlejší. Nemyslim to jako nějakej diskuzní souboj, fakt by mě to zajímalo 😄
Občas uděláme setkání pár zdejších "memberů", auta tam bývají zajímavá, projet se můžeš ledasčím, svézt tě taky může víc lidí. Vezmi auto, přijeď, pak můžeš zhodnotit, pokud je pro tebe C5 jízdně nějaká meta, myslím, že nebude těžké tě "uspokojit". 😉
https😐/www.youtube.com/watch?…… Je to sice hodně stará záležitost, ale hydropneumatické pérování funguje doteď víceméně stejně (respektive lépe díky přidané elektronice). To že se podle tebe C5 "skládá" do zatáčky jinak než ostatní auta je sice možné, ale neznamená to, že je to apriori špatné. A vzhledem ke kvalitě českých silnic jsem za hydractive jen rád.....
Nikde nepíšu, že když pohneš volantem u C5 doprava, auto se stáčí doleva. Jde o to, že nemáš přes volant absolutně důvěru v phyb předních kol a jejich fungování na povrchu, odizolovanost a pocit, že nejdřív zatočí předek, následně zadek je pro mě osobně nepřijatelnej. Neříkám, že jiní to neocení, nebo se na hranu nechtějí dostat a přizpůsobí tomu jízdu.
Mě jedna skoroodbornice na tyhle auta co měla dvě V6 po sobě řikala že paradoxně nejvíc si hydrauliky člověk užije na kvalitní vozovce
Mohla si říkat co chtěla, chvála vlastní garáže je z nouze ctnost. Objektivně tomu tak není. Nemám jedinej důvod něco nesmyslně plkat jen proto, abych očernil koncepci podvozku C5. Prostě mi naprosto nevyhovuje a vím, že nejen mě. Zároveň dokážu exaktně říct proč tomu tak je a přesto třeba vím, že u dotyčnýho kamaráda bude dalším autem opět C5. Jednoduše je to povoz, jakej naopak jemu vyhovuje. Nic víc, nic míň. 😉
Tohle je příliš konceptózní, to se nedá vyrábět, hlavním efektem jsou obrovská kola, sundej je, plus to gumové obložení a efekt je pryč. Chápu to jako takový pokus, když se vám líbil kaktus, tady máte další pokus, ale nemyslím, že je to reálný směr citroenu. 😉
Já bych větší model á la Kvaška pojal právě takto, sundal kioskový okno zezadu, kola max 18", pohodlný pérování a šup s tím na trh.
Jo, jenže když sundáš právě ty prvky, které jsou použitelné jen u konceptu, zůstane obyčejná krabička, proto říkám, že je to příliš konceptózní, vizuelně to funguje, ale vyrábět to tak, aby zůstal alespoň nějaký efekt konceptu, není reálné. 😉
Tak jako u všech žejo 😉
A jestli tahle plečka bude mít fakt 313 koní za rozumnej peníze tak by to mohlo bejt použitelný 😄
A jestli tahle plečka bude mít fakt 313 koní za rozumnej peníze tak by to mohlo bejt použitelný 😄
Tak toto nemoze byt pravda, pretoze inak by dost smiesne vyznela snaha Hondy ktora tu pripravuje Civic Type R a musi nan nalepit kadejake (dizajnersky tazko stravitelne) konstrukcne riesenia, aby to auto bolo naozaj funkcne dobre a zrazu tu pride neohrabane SUV, ktore vykonom motora a zrychlenim dosahuje na zmieneny CTR... To auto nemoze pri takom vykone byt stabilne... silne pochybujem... a chcem verit, ze Honda co tu predvadzala s pripravou hot hatch nebola len hrane divadlo, ked tu zrazu Citroen dokaze to iste v nejajek terenne ladenej rarohe smahnutim ruky...
>😁 >😁 >😁 >😁
Tak bud su tie Fr. kone nejako nadopovane, alebo maju Fr. trochu dlhsie sekundy... >😒]
A vzhladom na to, ako sa tak divam na produkciu celeho Fr. autopriemyslu, tak s vynimkou P 508 by som tipoval na tie dlhsie sekundy... :-!
Pre porovnanie: GR 300 PS, 0-100 = 4,9s. ( hmotnost cca 1,5 t )
Takze bud je tato plechovica este o dobrych 200kg lahsia, alebo to merali nejakymi presypacimi hodinami >😒]
Ale kaslem na to, lebu ma tu Hamunalie ukamenuje >😁
Tak bud su tie Fr. kone nejako nadopovane, alebo maju Fr. trochu dlhsie sekundy... >😒]
A vzhladom na to, ako sa tak divam na produkciu celeho Fr. autopriemyslu, tak s vynimkou P 508 by som tipoval na tie dlhsie sekundy... :-!
Pre porovnanie: GR 300 PS, 0-100 = 4,9s. ( hmotnost cca 1,5 t )
Takze bud je tato plechovica este o dobrych 200kg lahsia, alebo to merali nejakymi presypacimi hodinami >😒]
Ale kaslem na to, lebu ma tu Hamunalie ukamenuje >😁
No, tak vzhledem k tomu, že Cactus je pod tunu a že tady tomu konceptu silně pomáhá elektromotor, neviděl bych to až tak nereálně. Spíš se divím té spotřebě - reálně po městě s hojným využitím elektriky bych to viděl tak na 3/100....
Tahle plečka zrychluje pod 6 s [odkaz] tak proč by vo 7 let novější nezrychlovala pod 5 sekund. To by snad moh zvládnout i Francouz 😄
Bacha Kylie neni žádná fanynka Citroenu ve tvym stylu! Nedá dopustit na svý dvě C5 V6 a kdysi trochu zvažovala C6 V6 ale to typický dělení: Tahle značka jo a tahle ne jí vždycky přišlo na hlavu 😉
Bacha Kylie neni žádná fanynka Citroenu ve tvym stylu! Nedá dopustit na svý dvě C5 V6 a kdysi trochu zvažovala C6 V6 ale to typický dělení: Tahle značka jo a tahle ne jí vždycky přišlo na hlavu 😉
RCZ R...hmmm... 😄
ved ale: RCZ R ma nevyhodu v trakcii - iba predok, a hmotbost cca 1,3-1,4t, tohoto hmotnost nepoznam. Ak by to malo mat cca 1,3 prip. o cosi menej, nemam dovod neverit. Pokial nepokazili co sa da na prevodovke, tak 4x4 a zvysok fyziky hovori za... 😉
Len taaaaa hmotnost...ty nevies kolko to vazi ?
ved ale: RCZ R ma nevyhodu v trakcii - iba predok, a hmotbost cca 1,3-1,4t, tohoto hmotnost nepoznam. Ak by to malo mat cca 1,3 prip. o cosi menej, nemam dovod neverit. Pokial nepokazili co sa da na prevodovke, tak 4x4 a zvysok fyziky hovori za... 😉
Len taaaaa hmotnost...ty nevies kolko to vazi ?