Ekonomika
kotelnik
1
Nebudeme to tahat na vrakoviště, dáme to na bazoš. Tam to nějakej tragéd koupí....
Přejít do diskuze
Na internetu či v různých inzertních periodikách lze nalézt desítky podvodníků, kteří manipulaci se stavem tachometru nabízejí...a taková auta na internetu i končí.
No já bych to viděl jako číslo nad kterým už nemá vůbec význam se pozastavovat. Pokud by bylo teoreticky průměrný stáří auta v ČR 11 let, tak je to přeci supr výsledek. Odpovídá to autu z roku 2004, což je EURO 3 (klidně i EURO4) auto se solidní mírou pasivní i aktivní bezpečnosti. Kolik by sis představoval, že by to mělo ideálně být?
Nemám s tím přímou zkušenost, ale myslím si že minimálně u těch firem co to likvidují oficiálně musí ten kdo tam auto přiveze k likvidaci prokázat, že je vlastník...
znám chlapíka co objíždí parkoviště a domy atd a likviduje je zadarmo . Velkej byznys to není má to jako přivýdělek.
Nesouhalsím. Většina bazarů se snaží auta omladit a tím jim vtisknout nějaký ten punc originality. >😁
No když to čecháčci chtěj….. Do rodinky nejlíp dvě, tři a typicky samej vrak. Neni kde pro samej vrak zaparkovat …..
asi je to pro ně sanžší než to někam vozit, někde zařizovat a dokladovat....
V 90 letech to bylo typické - vraky starých šáde 100, 120, žigulů a dotažených verků z německa se válely bez čísel po kdejakém parkovišti na sídliších
V 90 letech to bylo typické - vraky starých šáde 100, 120, žigulů a dotažených verků z německa se válely bez čísel po kdejakém parkovišti na sídliších
Bude pár měsíců trvat, než na to veřejná správa zareaguje.
MP už na pár exemplářů nalepila výzvu...
No třeba je nenechavci rozeberou dřív nebo si někdo přijde sundat RZ...
Stejně to nechápu, je tolik firem, které to zadarmo zlikvidují, proč to takhle někdo odstaví?
MP už na pár exemplářů nalepila výzvu...
No třeba je nenechavci rozeberou dřív nebo si někdo přijde sundat RZ...
Stejně to nechápu, je tolik firem, které to zadarmo zlikvidují, proč to takhle někdo odstaví?
v tom případě bude mít radost poslední majitel v TP, neb vrak bude zklividován na jeho náklady.
Obávám se, že po prvním pololetí se parkoviště a ulice zaplní vraky z polopřevodů, kdy auto fyzicky existuje, často je i pojízdné, ale stávající držitel ho z nějakého důvodu nemůže či nechce přihlásit, takže po 30.6.2015 určitě nebudou mít důvod a ani možnost ho nechat sešrotovat, takže ho odstaví někde na parkovišti a nazdar....
Přesně tak. Jsem zvědavej jak bude vypadat statistika průměrnýho stáří aut v ČR po očištění od tohodle balastu. Možná se najednou zjistí, že průměrný stáří os. auta v ČR není 14 let, ale třeba jen 12 nebo 11.