Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Reklamy, které stojí za to: Proč potřebujete Citroën C4 Picasso?

28 komentářů

Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak co, petřeumre, takhle nějak to bylo ? Šel sis zaběhat a ouha... 😉
Já popravdě ani nevěděl, jaká nebezpečí na běžce čekají, takže moje volba pro pohyb ve městě je zřejmě čistě záležitost intuice. A lenosti. >😒]
[odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
néé, já jsem jel na plachetnici a moja do mně vrazila na surfu, chyba nebyla na mojí straně, protože jsem ji měl v závětří. Nemám rád atletiku. >😁 Ale to nemění to, že to auto je božský a když připlatíš 15tkč, tak je to tutovka. >😁
Avatar - woody-alien
woody-alien
Nj, jak máš plachetnici, tak nestačíš před vdavekchtivýma surfařkama uhýbat. >😒]
15t je příplatek za Granda ?
RADEK1
Za mozek >😒]
Avatar - petrumr
petrumr
radku, čím jezdíš? Závidět se nemá, třeba já mám mezi kámošama nejlevnější motorku a nezávidím jim.
Avatar - petrumr
petrumr
Navštiv citroena a porovnej obě verze.
Gilgit
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - petrumr
petrumr
ano, aspon jsem to měl 15tkč a získáš toho více než jen prodlouženou platformu a větší rozvor. Je to bez tych dvou zadních sedaček, za to se platí zase 15. Já jsem to počítal a šel jsem do toho bez rozmýšlení. Grand má rezervu(2500) pod vozem- naviják, kdežto maléj to má v kufru, ale zase nemá hagusy a má méně pohyblivé zadní sedačky.
mrazik
Auto jsi sice koupil, ale bez motoru. Ted za vetrnych dni to muselo byt na dalnici sakra tezky predjet kamion.
Avatar - petrumr
petrumr
haha, podívej se na aerodynamiku picassa a tvojí starý škeble >😁
mrazik
Jedna vec je aerodynamika, druha vec jsou konici pod kapotou.
Avatar - maros
maros
8-s
Kasprik
a dál. Co tam máš dál.
Avatar - zaplosak
zaplosak
Natoč vtipnější a nebudeš muset sem psát moudra.... 😉
mrazik
Reklama hezka, ale nazorne ukazuje, ze kompaktni MPV jsou mala pro 3 autosedacky. Staci si vsimnout, jak jsou nalepene na sebe a ted zkuste zapnout pas do zamku, ktery je az u sedaku nekde v hloubce pod tema autosedackama, kam neni videt.
Pacho69
Jsou "kompaktní" MPV, kam ty 3 sedačky vedle sebe ani nedáš (Zafira, C-Max) a o kombících (včetně těch z MB) škoda mluvit.
hipisko
myslis staru zafiru asi, lebo do zafiry tourer 3 sedacky das
Raymond77
Až na to, že tourer nemá homologaci pro sedačku na prostřední sedadlo. 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Změř si to, posuneš každou sedačku jinak a máš vše zapnutý a jinak tam je isofix.
mrazik
Pro me je dulezite, aby se deti byli schopne pripoutat a ne abych kolem nich poskakoval a posouval sedacky.
Riio2
Takto nejako som dopadol aj ja... Ešte pred 3 rokmi slobodný "mládenec" a dnes si už vozím 3 svišťov >😁 .
Mrazik, rieši sa to isofixom, potom pásy nehladáš.
mrazik
Kompaktni MPV často nemaji IsoFix uprostred.
Vetsi deti sedici v autosedacce (18-36) se poutaji pasem a tam prave nastava ten problem. Ono ani s podsedakem to neni zadna slava, protoze casto zakryje pristup k zamku. U vetsiny rodin s trema detma jsou prvni dve starsi a maji ty nejvetsi autosedacky.
Pacho69
Jasně, že mají isofix uprostřed, to není "růmstr", mrazíku... zkus se podívat do C4P/GP, P5008, Scenicu nebo Touranu... 😉

Ale pás tam musíš zapnout i s isofixem, ten to tedy neřeší.
mrazik
Zkusil a skoncil u SMaxe.
Avatar - petrumr
petrumr
prdlájs, dostals slevu a byls omráčen modrým oválem. :-!
mrazik
Ano dostal jsem zajimavou slevu a za ty penize jsem dostal vetsi auto s lepsim motorem nez je tvoje Picasso.
Avatar - petrumr
petrumr
ježíši, picasso je špička mezi MPV a má na třech isofix aji na předním spolujezdcové sedačce. Tak 4x isofix >😁
mrazik
4xisofix je mi k prdu, deti vozim vzadu. Spicka mezi kompaktnimi mozna, to uz zalezi na konkretnim cloveku, jake ma priority atd.