Jak se tam dostal spartánský interiér i3 to moc nechápu. Já bych souhlasil sotva s půlkou, a kupodivu bych v ní nechal pracanta F-150. Asi jako jedinou ameriku z "nominovaných".
Jinak- céčko - můj favorit.
M-e-e-e, zuby už mi zpravili, tak jsem olizoval ty interiéry. Přesné informace, které tady odpadi nenapsali jsou, nejchutnější interiér má Lada Granta a Hundé i10. Technyl a grillon to bylo pochutnání me-e-e-e. Chybí tu informace, že granulát pro to vyráběl Daewoo Uzbekistán, a polysulfon je z Číny. Asi bude třeba upozornit zodpovědná místa, m-e-e-e.
Tady si neporozumíme. Bentley ctí tradice na celkový vzhled palubní desky.Audi těch tradic moc nemá. S tím, že má Audi lepší technologie se asi
dá souhlasit. ;-)
Tyto 2 interiéry nejsou opravdu hezké, Chrysler šeď a průměr, ale chápu, že pro Američany je to pokrok a Nissan je asijská klasika. Naprosto zbytečně moc linek, obloučků a divný design volantu. Jinak třeba strohost a funkčnost u F-150 a Canyonu se dá pochopit a je vlastně žádoucí, protože se jedná o pracovní auta. :yes:
No interier Murana mi jako Volvácký nepřijde ani v první vteřině, jediné co je podobné je logo, z dálky není vidět nápis Nissan a obrysy loga jsou velmi podobné, ale tím celá podobnost hasne.
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
kontrolka rozsvícení brzdového světla... to přece neodporuje tomu, co píšeš ty... to ostatní co píšeš odporuje zdravému rozumu. Jenže ty jsi prostě Áda...
Doporučuješ-li nějakou moudrost, nejprve ji přijmi jako vlastní pravidlo.
Moje rada zní... přestaň nasávat
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Mnohem lepší než na obrázcích. Kvalita materiálů, sesazení, sedačky odpovídají prémii, plasticita rozbije dojem nezajímavosti z fotek, tlačítka zapuštěný... Ano, líbí. ;-)
...ale co se interiéru týká, řadím současný Jeep G CH ve výbavě summit k naprosté špičce (seděl jsem ve všech třech současných modelech Jeep a ani ten Renegade není uvnitř hloupej). Ale každému se líbí něco jiného a to je dobře...
pozeram, ze si sa pozrel do svojej krystalovej gule... ;-)
zatial je len SQ5, RSQ5 mozno na buduce..., RS1 tiez asi nie ( A1 Quattro bola limitka a nie RS1 ;-) ), RS8-icke sa tiez zatial brania - ale miesto nich "ju robi" pan Mayer ;-) , RSQ7 je tiez len mozna buducnost, ale SQ7 sa uz rysuje, ...no a potom si pozabudol na nejake tie verzie Sportback, Avant a Cabrio... ;-)
A v pripade R8 - Spyder ;-)
Ten Chrysler je děsivej, GMC - ok je to i užitkový auto, ale proč tam dávají 300C které je staré bambilion let, což je právě vidět, to nechápu. Ta Kia se mi taky nelíbí. Ostatní ok, dle chuti každého soudruha.
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Možná sme tu mohli mít podobně výjímečnou stavbu [odkaz] [odkaz] nebo spíš dvě [odkaz] [odkaz] ale Klaus ho asi neměl rád. A já se tak těšil jak bude připoutatanej k tý stavbě jak vyhrožoval >:-[]
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Jj časem to fakt bude jak v [odkaz] ale do tý doby pár slušnejch aut a interiérů určitě eště bude [odkaz] [odkaz]
Ten Lexus se mi asi taky líbí nejvíc a zvenku je to taky bomba [odkaz]
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Nesmysl hlupáčku. Ta škodovka měla kontrolku nesvícení jednoho brzdového světla, resp. nefunkce jednoho brzdového okruhu. V každém brzdovém okruhu byl jeden tlakový spínač a v můstku mezi nimi ta kontrolka. Když jeden okruh neměl tlak, nebo byla jedna z brzdových žárovek prasklá, ta kontrolka se rozsvítila. Jenže ten, komu ještě teče mlíko po bradě a jediná zkušenost s řízením vozu spočívá v ovládání počítačové hry, si myslí že už je odborník na všechno.. :no:
Zapamatuj si jednu moudrost a kontroluj podle ní své chování:
"Ortodoxní pitomec nikdy, ale opravdu nikdy nevynechá žádnou příležitost, aby veřejně demonstroval monumentálnost své ubohosti".
Bentley interiéry právě mají mnohem zastaralejší technologie jak Audi a dizajnově je to taky horší, interiér Bentley je velká slabina Bentley, tak snad se to zlepší
Audi má jeden z nejlepších interiérů na světě, nebo né jeden prostě v tomhle jsou nejlepší, tak mě zaráží, že se tady neumístili, ale na druhou stranu je mi to jedno, protože se často umisťuijí do vkusu jejich majitelů a to je mnohem důležitější, než nějaká soutěž, která nemá žádnou vypovídající hodnotu a výsledky můžou být zmanipulované
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Fotky mám pouze zvenku, jednalo se o statický představení vozu na trhu. Jedna varianta v Italian red, byla samozřejmě působivější, druhá pak v bílé na 17" kolech.
Obecně jsou vnější tvary opravdu dynamický, široký, placatý...dlouhej a nízkej předek s agresivním lookem, zadek kraťoučkej, silně skloněné přední i zadní sklo. AWD varianty, stejně jako R6 nafta přijdou, takže zbývá jen počkat jak bude reálně jezdit. Slušnej počinek, třeba konkurence s hvězdou ve znaku vypadá vedle něj jako kynutý knedlík.
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Seděl jsem ve verzi S a Prestige, první s černobílou kombinací, druhá s černohořčicovou. Ačkoliv bylo na některých detailech cítit předprodukční provedení auta, tak celkově velmi pěkný, dotažený a kvalitní. Jen nešla posouvat řidičova sedačka a volant, takže nemůžu úplně potvrdit jak se reálně posadím.
Za mnou však cca stejně místa jako v XF.
Podle informací nebude V6 v naftě, ale počká se na uvedení R6 Ingenium, který by se měl představit v F-Pace. Do tý doby bych volil V6S, možná i potom, jelikož R6 by mohl být i v benzínový verzi.
Právě interiér Betlém je nádherný a ctí dizajnové tradice značky. Přitom umí krásně zapracovat nové technologie do tohoto interiéru. Srovnání s něčím tak,, obyčejným " jako je A8 mě nepřijde šťastné. :'-(
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Vidíš a mě se nelíbil. ;-) Středová konzole už povrzavala výplně dveří a jejich horní hrana z ošklivého plastu. Ale jak píši byl to základ s manuální převodovkou v cernocerne kombinaci interiéru. Snad jiná konfigurace zanechá lepší dojem.
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Pro mě zklamání. Seděl jsem sice v základní výbavě, ale vím že tento model u mě v garáži stát nebude. :-(
Ikdyž možná je to dobrá zpráva, alespoň bude prostor pro nové Xf :-)
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Tam holt dostali pozemek. Já náhodou slyšel Kaplickýho vysvětlování v Senátu nebo kde to bylo jak to barvama a vůbec bude propojený s širokym okolim a hlavu a patu to mělo. Myslim že sme aspoň jedný z těch staveb měli dát šanci. Aspoň to bylo zajímavý a je možnost že by to nakonec byla i bomba
Šedivejch nijakejch staveb sou tisíce a nikomu to nevadí
Místo [odkaz] se nakonec postavilo [odkaz] a nemám pocit že by to bylo lepší
Američané neměli ani renesanci ani baroko... ale např. oproti Korejcům jest Amerika vždy designově přijatelnější, než korejský tygr a drak... nevím proč mi korejec vždy připomíná starej autobus nebo deset let starej kokpit raketoplánu z neúspěšné počítačové hry...
řeknu to asi takhle, moc se mi líbí Bentley, hlavně Exteriér, ale když si sednu dovnitř, příjde zklamání, interiér Bentley se mi prostě vůbec nelíbí
Zato extriér od Audi vůbec není špatný, je to stejná technika jak Bentley, takže interiér vždy rozhodne , proč jít do Audi a né do Bentley
třebe než Flyingspur, nebo jak se to píše, je lepší jít do A8, Samozřejmě že Mulsane je Mulsane to je jiný level, ale ten interiér mě štve, stejně tak continentál GT je z vneku nádherný,ale ten interiér mi prostě nesedí, Audi má interiér mnohem lepší, hezčí a praktičtější
nechápu že se v téhle trapné soutěži neumístil, asi ostatní zaplatili víc, Audi ale nepotřebuje, vyhrávat v těchto trapných soutěžích ono vyhrává ve skutečném životě a to je mnohem důležitější
Pro mě je audi v interiéru velmi pěkný, i když asi víc nadšenej jsem byl ze starších, ty pro mě designově neměli konkurenci, nynější ji mají.
Lexus teď dělá krásný interiéry, dal bych jim přednost asi i před audi, ale zvenku se nějak moc rezdivočily. Koncern po letech dělá pěkný interiéry, (kromě Leonu), dřív se mi taky nelíbily, teď Passat- velmi dobrý.
No jo, to je taky jedna z věcí, co mi uniká. Skoro všichni, včetně Američanů, strašně chválí Audi, ale já vidím jen divně vrstevnatý interiér, ze kterého trčí displej jak bolavý palec. BMW se mi líbí, ale s tím jejich iDrive nechci mít nic společného. O VW (až na Phaeton) radši nic a Škoda už vůbec ne >:D .
Bída co se týká použitelnosti nebo designu? Design je subjektivní, ale tohle určitě není nic zastaralého nebo průměrného :-) . Co se týká použitelnosti, tak mi tam strašně vadí ten otočný krám místo normální páky, jinak super. Žádné hloupé dotykové plošky, velké ... ty otočné ovládací prvky, na jejichž jméno si nemůžu vzpomenout... ale samozřejmě to je o vkusu.
To víš no, fiat ty interiéry neustále vylepšuje a zdokonaluje tak, že je to čím dál horší a vrací se do dob DaimlerChrysler a šedých plastů >:D >:D >:D
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Tak ti pěkně děkuju za komentáře... opět u sebe registruji Pavlovův reflex... sakra >:D >:D >:D... přirovnání hvězdy ke knedlíku bylo odvážné a... jaksi výstižné...
Kupodivu nejvíc by se mi líbila kočka v tmavě zelené s černými prvky exteriéru... interiér černý... krmivo jednoznačně Petrol...atd, atd...ale to už je na jinou debatu... díky za komenty kluci
no... P308 není ani tak na palec jako na pěst ;-) Zvenku hezký vůz, ale interiér, respektive ovládání funkce klimy apod. je trochu na hlavu. To máš pravdu
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
No pánové... jeden mně potěšil, druhej nepotěšil... budu muset zvednou zadek a podívat se na to sám... ale to XF--- to je dilema... jestli nadupané XE nebo "oholené" XF... zatím jsem si jistý jen tím, že do toho chci cpát jen zelenou trubici...
Re: TAK TO PRR HOŠI A HOLKY, CHYBÍ TADY NEJLEPŠÍ z NEJLEPŠÍC
Ty víš Kárl, že Tesla jest pro mne vozidlem budoucnosti... ale obávám se, že ten notebook odvádí pozornost od "řidičské reality". Napřed holt musíme vymřít my, budoucí důchodci, kteří mají raději tlačítka a kolečka, protože je dokážeme nahmatat, aniž bychom museli "řidičskou realitu" opouštět.
Někdy si říkám, jestli jsi ten dobíjecí kabel vrazil do správné díry, chlape....
Tak já to až tak neprožívám... ale uznávám, že v nové TT se mi líbí umístění ovládání pro nastavení klimatizace a že veškeré informace se zobrazují v kapličce přístrojové desky, čili tam není žádnej noťas uprostřed... ale TT je povedený šperk....
Z toho hnusu se mi líbí jenom Volvo a možná Mazda, kdyby měla líp udělanej displey ty tablety si strčte někam, protože takhle ho můžu narvat i do Felicie a možná to bude vypadat i líp :-!