Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Fabia Combi 1.4 TDI DSG – Poprvé spolu

Poprvé v historii vozu Škoda Fabia lze mít pod kapotou naftový motor spojený s automatem. Jak moc je to harmonická kombinace, jsme zkoušeli za volantem kombi.
Zpět na článek
24. 4. 2015 09:24
Re: Fábie za pětikilo?
No fakt je, že otázka zní: kdo si koupí fabii v naftě, navíc s automatem? Kor když za 450 tisíc mám naftu s automatem v nižší střední třídě, kde většinu fabiových příplatků mám v ceně... Ale kupci se jistě najdou...

Jen k těm chvalozpěvům bych chtěl dodat, že najednou je přece úplně normální, že se auto nakloní v zatáčce... Na ACZ od kdy? Jo vlastně od doby, kdy se houpe škodovka. Že si sedne až na dorazy tlumičů? To jako vážně? To je spíš průšvih, ne? Hlavně u kombíka. Ale je to naše škodovka, tak to nevadí... :*)
24. 4. 2015 09:49
Re: Fábie za pětikilo?
No a u Megane mám za to cenu čtyřválec, šestikvalt, o dvacet koní víc, a pokud budu chtít cenově dorovnat do toho půl milionu, mám i tu metlu a panoramatickou střechu... A když srovnám ochotu slevit u Ranaultu i u Škody... Jejda.

No ale beru, že VAG úderka bude dneska psát do zavaření klávesnic. >:D
Avatar - Auto CZ
24. 4. 2015 09:21
Veď je už zase piatok
Škoda Fabia, 1.2 HTP

HTP - Hoří Tři Písty
HTP – * To Pojede
HTP – * To Pohrabe
HTP – Hoši To ***i
HTP – Hrnek To Postrádá
HTP – Hádam To Pojede
HTP – Hijó Ty Potvora
HTP – Honem To Prodat
HTP – Honím Tři Písty
HTP – Hromada Technickejch Problémů
HTP – Hrozně Trapná Potvora
HTP – HIGHT POWER TURBO
HTP – * To Prdí
HTP – High Tuning Performance
HTP – Hodně Tupej Plyn
HTP – Hodně Trapnej Pohon
HTP – je skratka od PTH
HTP – Pocujes To Hucanie?
HTP – Hyba Ti Piest!
HTP – Hluboce Tlacis Pedal
HTP – Huci To Poradne
HTP – Houby To Pridava
HTP – Hlemyzd Te Predbehne
HTP – Hrozně Tě Podvedli
HTP – Holt To ***i
HTP – Husi To Predjedou
HTP – Hybaj Ty *
HTP – Hlemýžď Troubí Přidej
HTP – High Temperature when Performing
HTP – Hard Test Plan
HTP – Hack The Planet
HTP – Hard Target Penetrator
HTP – Hroch To Předběhne
HTP – Hezky To Předražili
HTP – Hromská To Příšera
HTP – Horko Těžko Přidávám
HTP – Honim To Pyco
HTP – Hodne To Pozere
HTP – Hodne To Posere
HTP – Horko Tezko Pomalu
HTP – Hatá Titlá Power
HTP – Hrozně Těžko Pádím
HTP – Hodně To Papá
HTP – Hejbni Tou *
HTP – Hanba Ted Pláču
Avatar - Emel
24. 4. 2015 09:37
Re: Fábie za pětikilo?
No přece u Renaultu ;-)
Avatar - strýček BOB
24. 4. 2015 09:32
Už je to tady...
Fabia za pětset tisíc >:D To zase bude rozhořčených komentářů z cenových oddělení, to zase bude rozhořčených komentářů od majitelů vraků po Helmutovi s proprděnou sedačkou. Kdo si, proboha, může koupit Fabii za pětset tisíc? Já odpovím, ten kdo chce a má na to prachy.
24. 4. 2015 09:58
Re: Fábie za pětikilo?
Já myslel, že tlumiče maj tlumit, ne že maj sloužit jsko doraz. A pokud tohle dělá nenaloženej kombík ( nečekám, ža v testu bylo naložený auto ), pak si nedovedu představit, jak bude mlátit plný auto na rodinný dovolený.
24. 4. 2015 10:50
Re: Fábie za pětikilo?
Já podle příspěvků myslel, že jezdíš aspoň Bentley a ejhle...on je to kingozní Golf... To je matroš! >:D
24. 4. 2015 09:50
Re: Fábie za pětikilo?
Jo aha, ne každej je socka, tak si místo Megana koupí fabii s tříválcem. Dobrýýý >:D
Avatar - Emel
24. 4. 2015 09:43
Re: Fábie za pětikilo?
Megane Grandtour 1.5dCi 81kW EDC Limited za 464.900Kč... nakonec proč ne? Samozřejmě Fabia má za tu cenu metalízu a panoramatickou střechu atd., Megane přece jen o pár desítek tisíc dražší bude.
24. 4. 2015 11:22
Re: Už je to tady...
Ako tu uz ktosi povedal, kazde auto sa da odfotit tak, ze vyzera dobre. Alebo tak ze vyzera zle. Pripadne sa jednemu aj druhemu da trosku "pomoct" v Photoshope...
[odkaz]
24. 4. 2015 10:54
...
Jo, srovnavam jabka s hruskama, ale furt nevidim duvod, proc za ten pulmilion nevzit skladovou i40 kombi.
Jsou ve vsech barvach a vybavach a dealeri se toho nemuzou zbavit. A ze je to skladovy nevadi, stejne uz se to neda konfigurovat. :-)
Avatar - Iv8
24. 4. 2015 09:44
Re: Už je to tady...
A nebo vůl s klapkama na očích. :-) Ještě že mám odvětrávané sedačky, jinak bych měl taky zaprděno. :-)
Avatar - Emel
24. 4. 2015 09:34
Re: Už je to tady...
A to ještě nečetli [odkaz]
24. 4. 2015 10:05
Re: Fábie za pětikilo?
To furt srovnáváš ale tu cenu testovanýho auta. To je půlmilion. A to mám u toho Megana furt ještě přes třicet kolíků k dobru, třeba na R-Link s parkovací kamerou, bezklíč... Navíc má Megane dvouzonovou automatickou klimu... Každý auto má svoje, a jak jsem psal, za tu cenu by se daly ukecat i jiný značky. U škodovky nechtěj o slevě pro soukromej prodej u novinek ani slyšet.
24. 4. 2015 11:05
Re: Fábie za pětikilo?
Hrotit to nechci, ale při normální jízdě se mi, kromě Škody 120, nepodařilo žádný auto dostat na doraz. A to ani s celou rodinou a plnym kufrem...
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:28
Re: Fábie za pětikilo?
To ne, v brygos city jedine Golf. Dokonce kdyz otevres tlamu a vypustis ren hnůj, tak budeš opevovan. Tam správnou gramatiku nepotřebuješ.

Ohanis se tady fanoušky Renaulty, že jsou fanatici, ale nikdo z jejich majitelů, ne fanoušků, ti tu nepsali, do socek nikomu nenadávali a neuráželi.
24. 4. 2015 10:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:13
Re: Fábie za pětikilo?
Ty máš asi nějaký problém, viď? Ono brygos city zanechá nasledky a být v něm za kinga v Golfu je něco, to je nutné se pak vymezovat.
Avatar - Meridiano
24. 4. 2015 11:37
Cena verzie je OK
Cena 500 000 je podľa mňa v poriadku. Cena OD začína niekde úplne inde. Takto nakonfigurovaný automobil s danou motorizáciou sa predsa normálne prejaví vo výslednej cene. Prekvapuje ma, že 500 000 je pre mnohých neakceptovateľné. Veď predsa každý výrobca v EU to má vyskladané rovnako. Napr. BMW rady 5. Začína povedzme na 1 mil. a končí niekde pri 3 mil. Tam to nikomu nepríde zvláštne? Samozrejme nie.... A pritom za 3ku už viem ísť aj do MB S.... Takže za seba: Som rád (ak by na to prišlo), že si viem kúpiť napr. diesel + DSG + malý kombík.........
24. 4. 2015 10:28
Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
...celé je to jen o plýtvání zdroji... nafta patří do kamionu, když už dnes benzínové motory s turbínou mají podobné spotřeby a jsou méně náročné na údržbu... každý ekonomicky zdatný jedinec si musí umět spočítat, že nafta se dnes už vůbec nevyplatí...
Avatar - Dinar
24. 4. 2015 10:55
Re: Fábie za pětikilo?
Zbytečně to hrotíš, zmínku o tom, že auto šlo do dorazů bych dokázal napsat v každém testu konfekčního auta, na našich hrbolatých silnicích ti to předvedu na požádání. Fabii se dá vyčítat lecos, podvozek je ale rozhodně z toho nejlepšího, co se dá v dané třídě koupit. ;-)
Avatar - miromen
24. 4. 2015 09:40
Re: Fábie za pětikilo?
No ale každy neni přeci "socka".
24. 4. 2015 15:24
Re: Veď je už zase piatok
Lidová tvořivost ten pátek zpříjemnila >:D
24. 4. 2015 15:21
Re: Fábie za pětikilo?
Koukam, ze oznacit se za "kinga" je pro dementy bez elementarnich znalosti problematiky celkem typicke >:D
24. 4. 2015 11:52
Re: Cena verzie je OK
S 5er jsi zrovna nedal dobrej příklad ;-) . Jsi na ceně M5. Tady s tím udrnčeným cvrčkem pod kapotou nenabídne žádnej profit oproti o třídu větším autům.
Opakuji, Fabia má jednoznačně smysl a je to velmi dobrý auto. Tato motorizace kdyby v ceníku nebyla vůbec, pak se zhola nic nestane.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:37
Re: Fábie za pětikilo?
Mě teď Fabii do výroby nejak 3%, předloni při koupi současného auta na Octavii taky nabízeli jen 3%
24. 4. 2015 10:29
Re: Fábie za pětikilo?
No jo, promiň, koukám, že ty přední senzory už nejdou. Já ten pack Pozornost mám, takže jsem furt myslel, že jdou. Každej ať si koupí, co chce. Ale vyškemrat slevu u škodovky, to je těžká zkouška. Mám to za sebou.
Avatar - Emel
24. 4. 2015 10:14
Re: Fábie za pětikilo?
Máš třicet kolíků, panorama stojí 25.2 a metla 14.2, to jsi +10... přední senzory ani koupit nejdou, handsfree karta je v paketu za dalších 10, vyhřívané sedačky dalších 5.6, rezerva +2, to jsi cca. +27 bez předních senzorů... a jasně, naopak se najdou věci co má navíc Megane, třeba ta autoklima.

Sleva pro soukromé osoby u Škodovky je taky, u Renaultu asi větší, ale už jsem tam dlouho nebyl.

PS: pořád to jsou jen nuance, v principu souhlasím že Megane je lepší nabídka (a myslím si, že to je spíš problém Renaultu než Škody).
24. 4. 2015 10:12
Re: Fábie za pětikilo?
No zatímco my sem dokázali nspsat reálná čísla pro srovnání, ty jen pliveš a kopeš kolem sebe za koncern. Něco k věci bys ty chtrolíne neměl? Rači budu ometák s názorem, než troglodyt. ;-)
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:00
Re: Fábie za pětikilo?
Tak především v reálných cenách mas za 450t 130 k 1,6 dCi s metlou, navigaci, panormatickym oknem, 5 let zaruky a pocitam-li správně, tak se tam vleze i Service Pack 5let/100t km
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 09:57
Re: Fábie za pětikilo?
A ty si tedy co? "Über" socka, když jezdíš v "Über" nižší střední? :no:
Alespoň ses náramně předvedl, co jsi zač. Vždy si tady hraješ na nestranně rádoby spravedlivého, ale reálně normální ometák.
24. 4. 2015 09:33
Re: Tempomat
Front Assist.Hlídá to,aby jsi nenarazil do auta před tebou.ACC má jenom VW Polo.
24. 4. 2015 12:01
Re: nuda
Tomu nerozumím. Škoda dělá nudný auta? Nebo jsou pěkný? Nebo jsou nudný, že je jich hodně, ale přesto jsou pěkný. Jsi se nám do toho Twingo nějak zamotalo :-)
Avatar - Magister
24. 4. 2015 11:48
Re: Cena verzie je OK
To samozřejmě ano, ale co ten pidi slaboučký motůrek? Vždyť to naložené nepojede a bude se to honit a trápit.
24. 4. 2015 10:44
Re: Fábie za pětikilo?
Sorry Emele, jak v týhle kategorii nevybírám, pak mezi Méganem a Fabií bych se nerozhodoval. Šel bych okažitě do Renaultu.
24. 4. 2015 10:42
Re: Fábie za pětikilo?
Socka? I jako pokus o for to je trochu přes čáru.
24. 4. 2015 09:20
Cena
Kdo dá 500k za malé kombi? :-O Neví někdo, na kolik by třeba vyšla tahle verze, kdyby si ji kupovala nějaká společnost ve větším počtu? Resp. jak jsou velké množstevní slevy nebo slevy za loajalitu? To už se společnostem nebo i soukromníkům vyplatí koupit třeba i ta octavia s 1.6 TDI...
24. 4. 2015 10:53
Re: Už je to tady...
Já nevím jestli si prachy tiskneš, ale za fabii vystřelit půl míče udělá hodně zaslepenej fanda značky. Tahle motorizace nemá vedle TSI žádnej smysl.
24. 4. 2015 10:00
Re: Už je to tady...
Nuz, pokial si chce niekto kupit auto za pol melona, kde interier vyzera ako v aute za polovicu, nie je to jeho chyba. To by sa skor jeho pribuzni mali zamysliet, preco ho uz davno nezbavili svojpravnosti...
Avatar - boost.
24. 4. 2015 09:57
Re: Fábie za pětikilo?
Spíš "Renault úderka." ;-)
Avatar - strýček BOB
24. 4. 2015 09:35
Re: Fábie za pětikilo?
Zapoměl jsi napsat kde dostanu v nižší střední naftu s automatem za 450tisíc.
Avatar - Ronault.
26. 4. 2015 22:37
Re: ...
A proč ne? To není bazar, ale prodejna nových aut, tam je jedno, že jej nikdo nechce, třeba proto, že konfigurace někomu nesedne a mě třeba jo, tak proč ne ;-)
24. 4. 2015 22:11
Re: Cena verzie je OK
Díky, ale zatím stále chodím pěšky. Objednáno 4KT, dodání se trochu protáhlo a do výroby jde až 21KT...
24. 4. 2015 21:31
Re: Cena verzie je OK
Testovaná verze je opravdu nesmysl. Ostatně i mnou objednaná a očekávaná verze je tak trochu nesmysl (Combi 1.2TSI 81kW, 6MT, stříbrná Brilliant, Style Plus, Style Advance, Dynamic, 16" kola, ližiny, tempomat, rezerva, 5 letá záruka). :-) Mohl jsem mít za tuhle cenu holou OIII nebo Golfa, Leona atd., ale mě se prostě FIII líbila, jízdně mě nadchla a teď prostě čekám a čekám... :-(
24. 4. 2015 15:22
Re: Fábie za pětikilo?
Ze te, Rone, bavi se s nim bavit.
Jak mi rikali doma: "Nediskutuj s bl*bem, lidi by si vas mohli splest".
Avatar - Twingo
24. 4. 2015 11:53
nuda
Škoda dělá strašně nudná aut a vzhled je pěkný ale právě proto že jich na cestách bude jezdit tolik znamená to že se okouká a ztratí na zajímavosti.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 11:15
Re: Fábie za pětikilo?
S 16 ventily to byla 1.8, mela 99kw a byla to ve sve době pěkná raketa s uplne jinak naladenym podvozkem nez bezne verze, ty mely obsah 1,7... Tu jsme měli my :-)
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 11:08
Re: ...
Takto naslapane verze vzdy dávají vzdy hodně prostoru ke konkurenci i výše, ale tyhle verze mají specifické málo početné jedince, kteří přesně vědí, co chteji, nebo vůbec neví nic o konkurenci, takže těch možností za půl mega je mraky ;-)
24. 4. 2015 11:04
Re: ...
Těch možností je samozřejmě víc, Peugeot nabízel pod 400 tis 5008 s 1,6HDI a autu také nic nechybělo ( ano, nemělo v té ceně automat), o nižší střední nemluvě ( Kia, Hyundai, Opel, Renault atd.).
Fabie za 500 tis nedává nikdy smysl. Raději bych trochu výbavy oželel a připlatitl za 4válec... aha, to nejde, bohužel do Fabie se už 1,6TDI nedostala ( přitom ve Fabii2 to byla povedená cestácká motorizace).
24. 4. 2015 11:01
Re: Fábie za pětikilo?
Já měl jednoho a i v 97 byl R19, 1.7 16v slušnej vozejk ;-)
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:48
Re: Fábie za pětikilo?
Nevyskakuj tady ty Renault fanatiku >:-[]
24. 4. 2015 10:47
Re: Fábie za pětikilo?
Už už, šel bych na kolena, kdyby mě tak nebolela. Tahle specifikace Fabie je naprosto mimo. Navíc jsem už 1,4TDI jel...napíšu jen, že se absolutně neumím ztotožnit s názorem testéra! :-)
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:29
Re: Fábie za pětikilo?
Tak se dle toho řiď, cos teď napsal.
24. 4. 2015 09:54
Re: Cena
To je ciste hypoteticka otazka, pretoze do fleetov sa nekupuju takto vybavene auta (style, plus dalsie priplatky)...
Avatar - Emel
24. 4. 2015 09:34
Re: Tempomat
Tipuju protikolizní asistent, protože adaptivní tempomat myslím Fabie nenabízí.
Avatar - speedfred
24. 4. 2015 09:29
Tempomat
dobrý deň,už minule som sa pýtal čo je v tom nárazníku - adaptívny tempomat,alebo nejaký protikolízny asistent? Spokojnosť s funkčnosťou?
Avatar - 3_diamanty
24. 4. 2015 21:13
Re: Jazvečík comeback
ja som dnes videl zelenu fabiu s bielymi stlpikmi hatch ( dokonca firemnu na bokoch polepenu ) ... nemozem sa ubranit dojmu ze posobila moc nafuknuto tlusto az prerastene vzhladom k svojej dlzke... proste ako nafuknuta krabica... pritom uznavam ze vo vinovocervenej jej to sekne..... mam taky citak ze nova fabia je moc citliva na farbu... v zelenobielej to proste nebolo ono..... ako taka ropucha.... tluste neforemne... nudne auto.... situacia sa ale otaca ked nahodis vinovu metalizu s peknymi elektronmi.... kombik som este tusim ani nevidel ale obavam sa toho co pises... ze to bude opat ako taka tehla... na obrazku sice pekne ale v praxi hranata nudna tehla s obrovskymi kukadlami vpredu .... inak ako som uz pisal davnejsie... fabia je ok... a ja jej kvality uznavam.... dokonca sa mi v istej kombinacii vyslovene paci ... ale zeleno-biela to nebude ;-) .... u nas uz vidim behat viac i20 ako nove fabie... ktorych je v mojom okolu stale akosi relativne malo.... cena necena nech je akakolvek ... vseobecne male auto s dizlom a automatom je defakto nezmysel.... predpokladam ze taketo fabie ako je tato v teste budu tvorit len mizive percento celkoveho predaja .... testeri miesto testovania toho co sa predava nam zase otestovali nieco co si nikto nekupi... no ale hlavne je ze testovali skodu... takze ukol splnen :yes:

PS: inak vies co vytvara dojem jazvecika? ano je to aj ten kratky razvor.... proste kratky razvor s metrovym zadnym previsom vzdy spravi z auta jazvecika........ clio kombik ma vacsi razvor a zjavne tento jazvecikovsky problem nema aj ked je to uzsie auto ako fabia
Avatar - Emel
24. 4. 2015 09:57
Re: Fábie za pětikilo?
Fabia má sedmikvalt, v maximálce i 0-100 jsou ta auta vyrovnaná (190 a 12.1 vs. 184 a 11.3). Fabia má nižší normovanou spotřebu o 0.6l. V té výbavě toho má víc, třeba přední parkovací senzory nebo bezklíčový vstup. To ale jen tak na doplnění, jinak samozřejmě Megane je na papíře lepší nabídka.

Podle mě to Renault s cenama v ČR přehání a možná ho to bude jednou mrzet... asi bych radši pár kousků oželel.
24. 4. 2015 09:33
Re: Tempomat
Front assistant je protikolizní. Je to tuším jen do 50km/h a pak to akorát upozorňuje na nebezpečnou vzdálenost od auta před tebou. 2x vyzkoušeno, 2x fungoval. :-)
26. 4. 2015 15:35
Smysl
Stejně pořád nechápu, jak někdo vůbec může uvažovat o koupi Fábie za skoro půl mega. Dělal jsem s Fabii 1.4 TDI před 2 lety autoškolu a asi před 2 měsíci jsem měl na týden Fabii II combi 1.4 16V jako náhradu,když bylo moje Mondeo Mk3 v opravě. Musím říct,že bych si dobrovolně už nikdy nesedl za volant Fábie - je to příšerné auto (minimálne 1. a 2. generace). špatně se řídí, příšerně brzdí, podvozek je katastrofa, šířka interiéru vyvolává klaustrofobii a o komfortu jízdy nemusím snad ani mluvit. Jediné co se dá snad pochválit byl motor a převodovka. Ale jinak je pro mě Fabie auto pro důchodce. O rodiném autě se nedá mluvit ani náhodou, protože se dozadu prostě 3 osoby nevejdou. A další věc kterou nechápu je cena......Škodovka je prostě auto pro patrioty. V poslední době nechápu strategii škodovky, když udělají auto, které má sice největší kufr ve svojí kategorii,ale už nikoho nezajímá, že se v tom autě nedá pohodlně sedět. Sám jsem nenašel jakýkoliv důvod, proč by měla být nějaká škodovka lepší než moje Mondeo. Jízdně nesrovnatelné, cenou ND skoro levnější a jako ojetina nepředražené.

Ale abych jen nekritizoval musím říct, že nový Superb je opravdu krásný.
24. 4. 2015 15:07
Re: Fábie za pětikilo?
Tak to teď kecáš, nebo je tvoje normální jízda charakterizovaná maximálkou 35 km/h.
Avatar - Stefič
24. 4. 2015 15:26
Re: Fábie za pětikilo?
Teda nevim, odkud jsi, ale když třeba v praze jedeš Korunovační směrem na kulaťák, tak dole na světlech na dlažebních kostkách je taková vana. A tam to na dorazy dostaneš naprosto spolehlivě...A nemusíš jet moc rychle
Avatar - miromen
24. 4. 2015 10:17
Re: Fábie za pětikilo?
Měl bys vědět že s Golfem jsem za kinga na cele zeměkouli. Ale na Renault to samozřejmě nema ten vladne celemu vesmiru.
24. 4. 2015 09:33
Re: Fábie za pětikilo?
Proč by měl být průšvih, že si auto sedne na doraz tlumičů? Že se do nich auto při velkém propružení opře? Od toho tam jsou.
29. 4. 2015 08:25
Re: Fábie za pětikilo?
Tlumiče zajišťují aby se auto nehoupalo jak medvěd na péru. Tedy aby pohyb byl v ideálním případě jen jeden a to stlačení pružiny a její návrat zpět tak aby kolo bylo ve styku s vozovkou. Nic víc. Je to tlumič kmitů.
28. 4. 2015 19:35
Re: Jazvečík comeback
To je teda smutne. A pritom je tolko krajsich aut.
Avatar - rohYpnol
27. 4. 2015 22:47
Re: Smysl
Tak jestli 1980 je tvlj ročník, tak je tvůj příspěvek na pováženou >:-[]

Jako nic proti, ale srovnávat Fabii s Mondeem může jedině naprostý garážový autista... Přirozeně, že o dvě třídy větší model bude prostornější, pohodlnější, a v bazáru možná za stejnou cenu jako novější Fabia.

A víš proč? Protože ono nové Mondeo stojí možná 2x tolik co Fabia, protože i ojeté Mondeo srovnatelného stáří stojí možná 2x tolik co Fabia. Protože Mondeo a Fabia jsou dva zcela odlišné třídní světy.

A Fabia, ano, zrovna Fabia se v záadě nikdy neměla v rámci své konkurence za co stydět. Fabia I byla dokonce tak pokroková, že si Škoda mohla dovolit u Fabie II přešlapovat na místě a stejně ve srovnání s konkurenčními modely nijak výrazně nezaostala,

A nic proti Mondeu Mk3, ale zatímco Fabia nemá s korozí problém, Mondeo hnije jedna báseň >:-[] :-!
Avatar - Ronault.
26. 4. 2015 22:52
Re: Smysl
Pochop, před 2 lety dělal řidičák, co ten ví o autech a kolik jich za ty dva roky řídil?
Avatar - Ronault.
26. 4. 2015 22:39
Re: Jazvečík comeback
Jo, taky nestačím ani zařadit a motor naskočí, ale mě to vadí z principu. Především jezdím spíše opravdu ty delší trasy a nerad bych, kdyby mi po dálniční jízdě pěkně hned típl motor, což umí a nejezdím tolik měst, kde bych jej využil. Kdyžtak jej zapnu v koloně, ale ani to ne.
Avatar - woody-alien
26. 4. 2015 20:44
Re: Jazvečík comeback
No za mě souhlas, taky mi přijde rozumně nastavené v normálním režimu (málokdy mě šmikne) a dost benevolentní v tom "Sport" režimu. Pro běžný provoz mi to úplně stačí. Jak se to bude chovat na okruhu nevím, zatím jsem se tam nedostal a hlavně to pro mě není priorita.
Avatar - Emel
26. 4. 2015 20:18
Re: Jazvečík comeback
Ještě jsem váhal, jestli donastavit plně vypínatelné ESP... ale zatím jsem se na to vykašlal, dokonce i v normálním režimu je celkem rozumné.
Avatar - woody-alien
26. 4. 2015 19:12
Re: Jazvečík comeback
No vidíš, a já jsem to neudělal doteď. ;-) Už jsem si zautomatizoval ten pohyb vypnutí a....nic, žádný výmluvy, prostě lemra líná. >:D
Avatar - Emel
26. 4. 2015 18:55
Re: Jazvečík comeback
Přes diagnostiku jde spousta věcí...
Avatar - twistedTSD
26. 4. 2015 18:53
Re: Smysl
Nemůžeš přece Fabii srovnávat s Mondeem...
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2015 18:25
Re: Smysl
No.. to zase opatrně!
Já už do důchodu nemám tak daleko...
:-!
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 17:44
Re: Smysl
No, sorry, ale tolik blbostí v jednom příspěvku...Fabia není samozřejmě automobilový sen, ale řídí se ve všech generacích příjemně, komfort je úplně v pohodě. Že je Mondeo jako o dvě třídy větší auto někde jinde, to není chyba Fabie. Rodinné auto je to samozřejmě z nouze, když není na větší. Tvoje charakteristika rodinného auta je, že se dozadu vejdou 3? Tak to tě zklame asi hodně o dost větších aut.
Mondeo mkIII je vynikající auto- v kategorii aut do 100tkč, nebo v kategorii aut do r.2007. A že je škoda drahá jako ojetina? Ano, draze koupíš, a taky za pár let draze prodáš.
Příště, než něco napíšeš, počítej raději do stovky.
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2015 15:16
Re: Jazvečík comeback
A jak jsi to udelal?
Prekvapive to neni tak jednoduchy.
Ale ano, jde to...
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
26. 4. 2015 15:14
Re: Jazvečík comeback
Automat jako hydromenic jo, ale dvouspojka pro supersporty vznikla!
Takze tam jedine dava smysl.
Naopak v kombiku s dieselem je mimo misu - tam bych chtel hydromenic, ale mam smolika.
Avatar - Emel
26. 4. 2015 14:23
Re: Jazvečík comeback
Myslím, že při normálním ježdění to zase tolik neva, ve městě turbo obvykle rozpálené do ruda není... nicméně už jsem pořešil trvalou deaktivaci.
26. 4. 2015 14:10
Re: Jazvečík comeback
No ohledně S-S systému. Manželka si ho vypíná, mě nevadí. Ono dost záleží na tom, jak rychle naskočí motor. U mne v benzínu je to dříve, než vůbec stihnu zařadit. Jak je to u Renaultu u nafty nevím, ale měl jsem možnost zkusit Passata s TDI, a tam to bylo za trest.
Avatar - _Karel_
26. 4. 2015 13:14
Re: Jazvečík comeback
U mazdy jsem ho v poslední době začal občas používat, ale jako ideál vidím vypínatelný tlačítkem dokud znovu nezapnu, ne jen do dalšího ranního startu motoru.
Pak když vjedeš do města /zácpy/ , víš, že nemáš horký turbo, můžeš systém zaktivovat.
26. 4. 2015 13:05
Re: Jazvečík comeback
Ber to tak, ze jsou lide, kteri si mala auta nekupuji proto, ze na vetsi nemaji, ale proto, ze vetsi nepotrebuji.
26. 4. 2015 13:04
Re: Jazvečík comeback
Docela by me zajimalo, jestli by to slo nejak postelovat aby byl start stop deaktivovany a kdyby ridic chtel, tak si to tim cudlikem sam zhasne, protoze obcas nechat chcipnout motor na dlouhe cervene, nebo na prejezdu je prijemne a start-stop je pohodlnejsi a rychlejsi, nez klasicke startovani.
Avatar - petrumr
26. 4. 2015 10:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
25. 4. 2015 21:38
Re: Jazvečík comeback
Jo, start-stop do turbomotoru by měl být trestnej....
Avatar - Ronault.
25. 4. 2015 20:58
Re: Jazvečík comeback
Start - stop...
Radoval jsem se, že mám s novým autem automatické zapínání světel, takže jeden úkon méně po startu... místo zapínání sětel přidávám automatický pohyb - vypnutí start-stop 8-s
25. 4. 2015 19:42
Re: Fábie za pětikilo?
nevím jaký tlaky jsou z hora, ale na návštěvě u známého jsem viděl leták kde škodovka nabízí pro všechny zaměstnance ČEZu a jejich rodinné příslušníky slevu na nové auto podle modelu mezi 14 až 16 procenty. Ná práci v servisu tuším 25.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 4. 2015 18:17
Re: Jazvečík comeback
v zásadě ano... a to dělá to rozpětí 60 - 100tis km.

Obecně vzato je to eurošílenství... turbo a start - stop jde přímo proti sobě. Pořád ale platí, že turba v koncernu nejsou hitparáda.
Já vlastně ani nevím, jestli si je VW dělá sám nebo je někde nakupuje.
:-(

Vím, že 100% záměnné jsou turba IHI... ale říká se, že ta vydrží víc (to už nevím... JPP), takže asi identická nebudou.
;-)
Avatar - Ronault.
25. 4. 2015 18:14
Re: Cena verzie je OK
To ne, to si nemyslí asi ani místní diskutující, protože s benzínem to dává smysl, taky se vlezež do 350t, ne? Ale určitě nemáš tuhle verzi s tříválcem za půl milionu, což už je rozdíl, jestli dáš 350 nebo 500t.
Avatar - _Karel_
25. 4. 2015 17:44
Re: Jazvečík comeback
U turba se víc než jinde projevuje řidič. Netvrdím, že turba od VW jsou spolehlivý (nevím), ale tady bude hodně velký procento kolapsů způsobených chováním k motoru (na rozdíl od rozvodů, pístů a pod.).
Avatar - _Karel_
25. 4. 2015 17:26
Re: Jazvečík comeback
Co nechápeš na automatu u městskýho auta? Dávají je už i do supersportů, tam se dá víc polemizovat, ale do městskýho vozítka? Kam jinam bys jej potřeboval víc? Do dálniční limuzíny, kde řadíš jednou za 100km před dopravním omezením? :-O
Avatar - Ja Prvni 123
25. 4. 2015 17:09
Re: Jazvečík comeback
:-)
Tak jo.
Procti internet, poptej se nejakych majitelu novych TSI.
Max zivotnost 100 tisic, aale klidne i jen 60.
Z. Meho pohledu problem.
;-)
Avatar - twistedTSD
25. 4. 2015 15:38
Re: Jazvečík comeback
Nestartuj na mě zase, prosím, s nějakými tvými škodovkáři. Řeč snad byla o turbu a jeho životnosti. ;-) Nemám žádné informace o tom, že by u TSI odcházela turba dříve, než je běžné, a že by šlo o spotřební materiál měněný při každé garančce.

Kromě toho jsem nikdy nijak nezpochybňoval problémy první generace TSI.
Avatar - Ja Prvni 123
25. 4. 2015 13:16
Re: Jazvečík comeback
vy jste fantastičtí... škodovkáři.
:-)

Nesype se co 10 tisíc, takže je to v pořádku... v této logice už chápu, proč vám nevadilo, že se původní TSI sypaly nepozději po 100tis km!
To je přece úplně výborný.
No, občas už v 80... ale to zas nebylo vždycky - takže pořád cajk.

>:D
Avatar - twistedTSD
25. 4. 2015 11:49
Re: Jazvečík comeback
Ńo vidíš, pokud cílovou skupinu nemá, pak nevím, proč tě tak pobuřuje. :-) A s rozumnější výbavou už se asi nějaký ten kupec najde, jinak by ji nenabízeli. Určitě ale nepůjde o stejnou skupinu, která pořizuje kombík s 1.0 MPI a Active Plus jako náhradu za zrezivělou Felicii.
25. 4. 2015 10:30
Re: Otazka na odbornika...
Jo tak. Nevim proc jsem to bral, jako ze chteji prendat celou palubku
25. 4. 2015 10:20
Re: Spotřeba
Ano, přesně v tomto kontextu je potřeba spotřebu brát. ;-)
Avatar - Ja Prvni 123
25. 4. 2015 10:10
Re: Jazvečík comeback
:-)

Tak tak. Tohle auto v naftě nechápu - o automatu nemluvě.

Do krátké bych si koupil nejraději ten atmosférickej litr, kazí to jen ta slabá převodovka.

Do kombíka asi TSI... už se snad nesype celý, jen turbo - a to už není taková rána.
;-)
Avatar - Ja Prvni 123
25. 4. 2015 10:07
Re: Spotřeba
uvidíme, jestli bude lepší než DSG v Passatovi... protože můj závěr po 90tis k je jednoznačný: už nikdy více.

Možné to je, i když tomu nevěřím.
;-)
25. 4. 2015 00:15
Re: Spotřeba
Pzn. redakcie - v nasledujúcom príspevku sa nachádza irónia a satira:

"To víš Karle, ale na takový to pepíkovaní do chorvacka dobrý ne? Koukej pítcho na ten kufr, dyť do toho s batožinů najebeš klidně i basu piva! Nemusíš pak kupovat to jejich Ožujsko, vole. Musíme šetřit, nedá se svítiť..."
25. 4. 2015 00:07
Re: Jazvečík comeback
Cieľová skupina naftovej fabie v kombi a s automatom a v plnej palbe prakticky neexistuje.

No a o cieľovej skupine fabie kombi ako takej sa hádam nemusíme baviť. Alebo ty máš problém identifikovať cieľové skupiny rozličných produktov?
Avatar - Bertold
24. 4. 2015 23:52
Re: Jazvečík comeback
Ze vidis okolo seba malo novych Fabii? Znamy objednal Fabiu kombi hned ako prisla do showroomov. Ja o tri tyzdne neskor. Jemu auto vyrobili za 10 tyzdnov, mne povedali dodaciu lehotu 4-5 mesiacov. Pre velky celosvetovy dopyt fabrika nestiha vyrabat. Musis pockat a fabii III tu bude plno.
Avatar - twistedTSD
24. 4. 2015 23:33
Re: Jazvečík comeback
"Každému je jasné, pre akú cieľovú skupinu to auto je."
No to tedy není. Co přesně si představuješ pod cílovou skupinou naftové fábie v kombíku, plné palbě a s automatem?
Avatar - Emel
24. 4. 2015 22:44
Re: Cena verzie je OK
Konfiguroval bych dost podobně, příplatky u Fabie jsou takové, že Style začne dávat smysl velmi rychle... stačí chtít litá kola. Podobně silnější TSI + 6st, ten příplatek je vstřícně nastavený. Jen teda stříbrnou bych asi nevybral... ale je fakt, že obecně dává vyniknout hezkým světlům a kolům...
Avatar - Bertold
24. 4. 2015 22:27
Re: Cena verzie je OK
Objednal som podobnu konfiguraciu. Myslim ze dobre vybavena fabia nebude ziadna rarita na cestach ako sa nazdavaju viaceri diskuteri.
24. 4. 2015 22:05
Re: Jazvečík comeback
Clio je stejně široké, má větší rozchod kol a je nižší. Není to jen rozvorem.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 22:01
Re: Spotřeba
Taky se mi to nezdá na tři válce nějak extra spotřeba.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 21:59
Re: Fábie za pětikilo?
Hele, jsi sice z brygoš city, ale socík už je pryč, přisluhovači už jsou pryč...
Avatar - _Karel_
24. 4. 2015 21:38
Re: Spotřeba
Ano, kromě ceny hlavně proto, že to je spíš městské vozítko, což s naftou moc nekoresponduje.
Automat samotný je ok.
Avatar - 3_diamanty
24. 4. 2015 21:21
Re: Spotřeba
tazko povedat... ale v praxi je male auto s dizlom a automatom nezmyselna kombinacia bez ohladu na usetrene decilitre ..... to je ako kupovat defender s benzinom v dvojkolke ( keby taky bol ) ;-)
Avatar - _Karel_
24. 4. 2015 21:18
Spotřeba
Jsem jediný, komu spotřeba nepřijde nijak "výtečná"? Kolik by mělo brát tak malý auto s tak malým tdi? Leda pokud ji vezmu jako relevantně srovnatelnou s ostatními spotřebami redakce, tzn. reál o litr až litr a půl míň. Pak by se dala označit za výtečnou.
Avatar - miromen
24. 4. 2015 20:37
Re: Fábie za pětikilo?
A pan mistr světa přispěchal s podporou. Zajimavy klub.
24. 4. 2015 20:32
Jazvečík comeback
Na tých fotkách sa neviem ubrániť dojmu, že je to opať, dlhé, úzke a vysoké. Jazvečík je späť.

Len ja nerozumiem tej cene. Každému je jasné, pre akú cieľovú skupinu to auto je. A oni tomu daju hentakú cenu? Kto by si to kúpil? Keby to malo miesto tej nafty aj raketový pohon s automatom. Fabie sa za pol mega nekupujú. Fail.
24. 4. 2015 19:58
Re: Cena verzie je OK
Stejně tak nedává smysl Clio v naftě s automatem. Ve výbavě, co má ta Fabia bude taky za 500 000,-.
24. 4. 2015 18:51
Re: Otazka na odbornika...
Ano.Budíky budou shodné s FIII.
24. 4. 2015 17:45
Re: Otazka na odbornika...
Pockej, co? Jako uplne stejna?
24. 4. 2015 15:40
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
Benzínové motory s turbínou sú menej náročné na údržbu - už si nejaký prevádzkoval, alebo len táraš ?
24. 4. 2015 13:54
Re: Už je to tady...
ač nejsem příznivcem značky, tak půl mega bych rozhodně dal raději za toto [odkaz]
Avatar - Emel
24. 4. 2015 13:02
Re: Cena verzie je OK
Já bych si naftu nekoupil do žádného subkompaktu a i do kompaktu pouze s podmínkou nájezdu v řádech 30+ s velkým podílem dálnice... ale tak zase proti gustu...

Oproti Meganu Grandtour nedává Fabia moc smysl, ale jak už taky zaznělo, beru spíš Megane za nepřiměřeně levný než Fabii za nesmyslně drahou (s ohledem na DSG a výbavu).
Avatar - Meridiano
24. 4. 2015 13:00
Re: Cena verzie je OK
Myslel som práve na 550i v plnej polnej... V zásade je úplne jedno, či je to niečo z D3, alebo stredného prúdu.... Funguje to rovnako....
24. 4. 2015 12:53
Re: Cena verzie je OK
Za 3 miliony byla za silnější koruny "naložená" 550i (ceníkových, samozřejmě).
Avatar - Emel
24. 4. 2015 12:39
Re: Fábie za pětikilo?
O moc ne, Škoda to dost omezila tlakem shora. Ještě před dvěma lety jsme kupovali služební auta cca. -15%, loni ale už jen -12%. Přitom se dealeři tvářili, že na výbavovém stupni až tolik nezáleží a že fakt větší slevy dávat nesmí (ne nechtějí).

RS naopak nijak zvlášť netlačili... což souhlasí s mým dojmem, že ceny RS byly nastaveny moc nízko, což vedlo k masivní poptávce zejména po RS TDI místo Elegance TDI a tím k ohrožení exkluzivity modelu... což Škoda zohlednila při poslední cenové korekci, kdy RS zdražilo víc než ostatní varianty.
24. 4. 2015 12:33
Re: Fábie za pětikilo?
Na RS jsi, předpokládám, dostal vyšší slevu.
24. 4. 2015 12:25
Re: Fábie za pětikilo?
Běžná sleva u koncernu při koupi FO je 9 - 10%, jak si v nedávné době ověřilo několik mých kolegů, kteří obměňovali auta.
24. 4. 2015 12:12
Re: Otazka na odbornika...
Přístrojovka taky bude z FIII.To co je v článku souhlasí.Viz ceník,tam ty změny jsou.
24. 4. 2015 12:03
Re: Otazka na odbornika...
Neboj, i OOOO dostane nějaký vylepšení. Holt nejdřív do Škody, pak čeká plastová výplň dveří i Audi :-)
Avatar - AUDIRS6
24. 4. 2015 12:01
Otazka na odbornika...
...tipu Dixik, alebo Gvick2...ohladom Rapidu:
tu je clanok o modernizacii Rapidu, posileni motorv, blaa, blaa, ale najviac ma zaujala tato veta:
" Boční směrová světla se přesunou do vnějších zpětných zrcátek, zatímco mlhovky budou profitovat z diod a kabinu ozdobí nový přístrojový štít."
Takze to znamena to, co som tu nedavno s usmevom na tvari ponukol ako radu pre Skodu, ze ako odlisit modely F III, Rapid, O III ? Ze pre Rapid mäkčená prístrojovka, a pre O III neskor lepsie vyplne dveri ? >:D
cely clanok je tu:
[odkaz]
24. 4. 2015 11:59
Re: Fábie za pětikilo?
Ne, další už nebyly :-) . Nějak jsme se už pak nesešli ;-)
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 11:55
Re: Fábie za pětikilo?
Další dva Renaulty, fanatiku >:D on ten 16v mel jiný objem. Ale to označování bylo zmatené, my měli v TP 1.8, ale byla to 1.7...
24. 4. 2015 11:47
Re: Fábie za pětikilo?
Správně, 1,8...někdo ji označoval jako 1,7... Sorry, dokonce jsem to tak měl i v TP ;-) . Od tý doby jsem měl už další dvě auta, tak jsem to vypustil z hlavy :-)
24. 4. 2015 11:33
Re: Cena
No, Octavia má teď docela dobrou konfiguraci Fresh, která přidává k Ambition takové základní fleetové balíčky, chybí snad jen Climatronic (+18.000). Budeš celkem přibližně na půl miliónu s 1.6TDI a 5-kvaltem (bohužel). Fabia Combi 1.4TDI s manuálem a vybavou STYLE s balíčkem Style Plus - cca 410.000.
Fleetové slevy - to záleží, ale dá se i v běžném počtu dostat na celkovou slevu přes 25%, tu pak máš samozřejmě i na tu Fabii nebo Rapida.
Fakt je, že to už jsou rozumné ceny.
24. 4. 2015 11:31
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
Vždyť jo, bavím se o fábii. O korábech určených na dálnici, tam už je to trochu jiná ekonomická píseň. Čili s tvým komentem souhlasím
24. 4. 2015 11:30
Re: Už je to tady...
Podle me vypada nazivo jeste lepe, nez na fotce od Emela. Nektere detaily jsou lacinejsi, ale prvni dojem po nasednuti me hodne prekvapil. Treba takova madla dveri jsou uplne jinde, nez v octavce i kdyz na fotkach vypadaji lacine, jak v rapidu.
24. 4. 2015 11:22
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
nejsem Maroš, sakra
24. 4. 2015 11:19
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
Otazne je, za aku dobu sa ti ta cena navysena o ~2000€ vrati na usetrenom palive. Fabia nie je typicky dialnicny kriznik, ktory bezne natoci tych 50tisic km za rok. Ten najazd bude skor ~10tisic. A navratnost vyssej pociatocnej investicie strasne pomala...

Nic proti nafte, ale osobne si myslim ze v mini/malych vozoch nema vyznam.
24. 4. 2015 11:15
Re: Už je to tady...
Samozrejme, ze si kupcov najde (mozno aj taka sialena kombinaci ako v teste). Ale ked si uvedomim, ze uz prva fabia mala ciastocne textilne vyplne dveri, a teraz uz vsade len "plastove zatisie", je mi z toho "pokroku" smutno.

Je mi jasne, ze za tymto setrenim stoji koncern ktory chce Skodu posunut pod VW, ale aj tak. Par detailov, a ten interier by vyzeral hned lepsie, a prijemnejsie. To iste aj Octavia (pred casom som ju porovnaval s Golfom, vedla seba stali). Necakam ze Skoda bude robit interiery ako Mazda3, s bielou ci bezovou kozou, ale snad aspon ciastocne tapacirovane dvere tam byt mohli, tam kde clovek opiera ruku. Aspon v najvyssej vybave...
24. 4. 2015 10:58
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
Zalezi na pouziti a najezdu.
Pri poskakovani po meste je benzin u mensich aut lepsi, kdekoli jinde se pri pouziti auta jako dopravniho prostredku nafta zacne vyplacet docela rychle.
24. 4. 2015 10:56
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
Kterej benzínovej motor má podobnou spotřebu a je míň náročnej na údržbu? Začni od výkonnějších motorů...a neplýtvej tabulkami Marosi, bylo by dobrý pustit nějakej reál! ;-)
24. 4. 2015 10:52
Re: Fábie za pětikilo?
Mně nabídlI max 4% na auto, co by museli zadat do výroby. Jak je to s autem, co stojí na salonu nebo venku na dešti, to netuším. Ale už jen ta arogance překvapila i mojí manželku, a ta je ze svého zaměstnání zvyklá na dost věcí...
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:51
Re: Fábie za pětikilo?
Nevyhoda novyh TSI je pro VW ta, že jsou natolik dobrá, že TDI nemá smysl, ale dokážu si představit, že naslapanou TSI koupit má smysl.
Avatar - Dinar
24. 4. 2015 10:51
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
U minivozů, B-segmentu je to skoro možné takto paušálně říct, od nižší střední nahoru je to už na debatu, ve vyšší střední, lux. sedanech a velkých SUV je nafta výhodnější, tedy mluvíme-li o ekonomice provozu a tom, jak si to ekonomicky zdatný jedinec spočítá.

Otázka jestli mít v lux sedanu benzinou V8 nebo třílitrový dýzl z hlediska přiměřenosti segmentu je jiná věc.
Avatar - Emel
24. 4. 2015 10:44
Re: Fábie za pětikilo?
A píšu snad něco jinýho? Prolistuj vlákno ;-)
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:36
Re: Fábie za pětikilo?
Tak samozřejmě, že je to problém Renautu, je to dáno věkem Meganu, který už presluhuje a nová generace už tak levná nebude, viz ostatní modely.

Jinak dle aktuálních info je to pořád cca 21% dolů z plné ceny.
24. 4. 2015 10:35
Re: Fábie za pětikilo?
A našťastie každý nie je blbec.
24. 4. 2015 10:31
Re: Fábie za pětikilo?
Oprsvdu? Je to vidět. :-)
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:10
Re: Už je to tady...
Ja seděl ve Style a musím říct, že interiér je pro mne příjemnější, a určitě bude mnoho z Vás nesouhlasit, nicméně je to můj dojem, než v Octavii... Prostě mě se ve Fabii uvnitř hodně líbí, dekor je parádní a interiér špičkový. Jestli je plast tvrdytvrdy me až tak hrozne nevadilo.
Kupci existují. Jsou lidé,kteří nechtějí velké auto, třeba starsi páry, ale chtějí kombik, protože mají chatu, cestuji a atd., přitom jsou finančně zajištění, treba lékaři apod., několik takovych znam, co mají naslapanou Fabii v plné palbě... Nebo starosta na dědine, kde by mi mohl někdo zavidet atd., taky jednoho takového znám, co ma Fabku tak pres pul milionu.
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 10:03
Re: Už je to tady...
Hlavně když guru Vosicky říkal, že Škodovka je konkurent pro Dacii a Sandero za ty peníze nejde >:D
Avatar - Ronault.
24. 4. 2015 09:52
Re: Fábie za pětikilo?
Taky jsem si vzpomněl na kritiku před par lety, když bylo i rodinné MPV mekce naladeno. Na obranu autora, v te době tady ani jinde nepsal. Mimochodem,Fabie mam odzkousene ve vsech generacich a i když vsude opevovali docela tvrdy podvozek dvojky, tak právě ten byl spíše slabším článkem a v tom mi sedí nová generace mnohem vice.
Avatar - twistedTSD
25. 4. 2015 11:51
Re: Jazvečík comeback
Tak turbo se nesype co 10 tisíc km, že jo. :-)
Avatar - Meridiano
24. 4. 2015 21:50
Re: Cena verzie je OK
Ja môžem len gratulovať k novému autu.... Veľa šťastných kilometrov. Každá špecifikácia dáva zmysel pre určitú skupinu zákazníkov.....
24. 4. 2015 20:00
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
.
Avatar - AUDIRS6
24. 4. 2015 12:08
Re: Otazka na odbornika...
tak to joooo >:-[]
Nie, ale vazne - je kopec takych, ktori trosku vyrastli nad ten EU priemer, a pre takych je auto s velkostou vzadu ako Rapid, za cenu maaaaaalinko nad F III rozhodne zaujimava volba. No a za tu malinku cenu navyse som cakal aj nejaky ten rozdiel vnutri - zatial vsak skor negativny...
Tak ma zaujima, ci sa to ma fakt zlepsit ... :-)
24. 4. 2015 11:48
Re: Zcela upřímně... strčte si ty nafťáky za klobouk
Nebavím se o Fabce, přesně to napsal Dinar. Od nižší střední to je diskutabilní, výše je to pak relevantní. Cokoliv pod s naftou je nesmysl.
Avatar - Emel
24. 4. 2015 11:25
Re: Už je to tady...
Nevím co chceš říct tím Photoshopem, podle mě to jsou úplně normální kvalitně udělané fotky od redakčního fotografa, žádné vystajlované rendery... a interiér vypadá tak jako doopravdy - dobře.
Avatar - Emel
24. 4. 2015 10:43
Re: Fábie za pětikilo?
Jeden příbuzný kupoval koncem roku auto, po mých tipech (Pulsar TCe nebo Ceed GDI) nakonec skončil s předváděčkovou Octavií... a i na novou dostal nabídku cca. -10%.
Avatar - miromen
24. 4. 2015 20:35
Re: Fábie za pětikilo?
Ja se jen dobře bavim nad davem přisluhovaču.
Avatar - Emel
24. 4. 2015 10:34
Re: Fábie za pětikilo?
Nevím jak u Fabie, u Octavie je to zhruba takhle:
"Dobrý den, mám zájem o Octavii, asi 1.4TSI Ambition Plus."
"Tamhle jedna stojí, podívejte se."
"Můžete mi připravit cenovou nabídku?"
"Na IČ nebo FO?"
"FO."
"Dobře, můžeme vám nabídnout -10%, máme tu i jednu předváděčku...".
Avatar - miromen
24. 4. 2015 10:15
Re: Fábie za pětikilo?
Než sem někomu stale něco cpat to se raději zdržim komentaře.
Avatar - miromen
24. 4. 2015 09:49
Re: Fábie za pětikilo?
Kriteria při vyběru ma každy jine takže proč ne. Mě třeba neoslovi Fabia ani Megan a přesto se prodavaji. Takže každy dle chuti , požadavku a finančnich možnosti.
Avatar - wikinko
24. 4. 2015 19:52
Re: ...
Fakt by si si kupil auto, ktoreho sa predajca nevie zbavit???
24. 4. 2015 11:59
Re: Fábie za pětikilo?
Tlumiče a dorazy jsou úplně jiné věci, někdy strč hlavu pod auto, ať alespoň víš, o čem píšeš.
24. 4. 2015 10:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - miromen
24. 4. 2015 10:03
Re: Fábie za pětikilo?
Za ometaky považuji ty co se zde ohaněji dokolečka stale stejnou pisničkou. A je zajimave že z řad Renault fanatiku je vas tu zřejmě nejvic.
Avatar - miromen
24. 4. 2015 10:05
Re: Fábie za pětikilo?
Když nechapeš tak to raději nech byt.