Ekonomika
Píšu, že celkový průměr byl lehce nad 100km/hod a nějak nechápu proč bych tady měl vykládat nějaké pohádky .... Proto o tom píšu, že moje osobní zkušenosti nějak nesouznějí s názorem pana Daducha ...
Tenhle poznatek máš z osobní zkušenosti ? Jezdil jsem Passata kombíka s tímhle motorem a mám na něj ty nejlepší vzpomínky .... Neznám moc motorů, s kterýma se dá jezdit cestovní průměr nad 100km/hod a spotřeba je do 6 l/100km ...
Neznám moc motorů s podobným výkonem, který by dokázaly jezdit za víc 😄 . To co jsi napsal je doufám ironie 😉
pocuvaj ma, ty si dostal teraz nejaku brutalnu pokutu za rychlost, alebo take nieco ??? >😒]
Pri Fabii kombi pises😒br /> "Do krátké bych si koupil nejraději ten atmosférickej litr, kazí to jen ta slabá převodovka."
tu zase 1.2 HTP chces do Yetiny ?????? >😁 8-s
Ved to su skoro sebevrazedne sklony co tu predvadzas ! >😁
Mozno by si mal vyhladat lekarsku pomoc... 😉
Pri Fabii kombi pises😒br /> "Do krátké bych si koupil nejraději ten atmosférickej litr, kazí to jen ta slabá převodovka."
tu zase 1.2 HTP chces do Yetiny ?????? >😁 8-s
Ved to su skoro sebevrazedne sklony co tu predvadzas ! >😁
Mozno by si mal vyhladat lekarsku pomoc... 😉
pred faceliftom vyzeral yeti nahodou celkom pekne a originalne ... bohuzial facelift zabil stareho dobreho yetiho a spravil z neho nudnu komercne vyzerajucu tuctovku.... skoda... ;-\
No je výkon a výkon ... jel jsem i s 1,6 TDI s podobnýma kW v Passátu a ten nestíhal .... S 81 kW verzí 2,0 TDI mám najeto 24 tis km a ten motor je podle mého názoru úžasnej .... Takže žádná ironie ... jenom k tomu průměru nad 100km/hod ... Jezdil jsem 2-3 x týdně na výlet do Sinaie z Bucuresti, je to 4 proud s asi 4 vesnicema, kde jsou pevné radary, takže musíš zpomalit na 90 km/hod (to je v normě) ... posledních 25 km je takový malý Transfagarasan, kde se dá jet tak do 80, takže abych se dostal do Bucu pod hodinu (100km) znamenalo mastit to 160-180 ....
Nesmysly, Yeti šel vloni 10% nahoru, trh také 10% nahoru, takže si drží svůj tržní podíl.
[odkaz]
[odkaz]
tiguan je po facelifte vcelku parada auto tu problem nevidim....... ale do mensej yetiny by som za tie peniaze uz dnes ozaj nesiel..... navyse mam pocit ze verzia pred faceliftom bola akasi krajsia a jedinecnejsia ... ano mam na mysli tu s tymi gulatymi kukadlami ... faceliftovany yeti ma uz neoslovuje.... a citit aj jeho vek ... kazdopadne s tiguanom problem nie je.... [odkaz] to auto je este stale moc konkurencieschopne... facelift mu jednoznacne prospel 😉
>😁 Ne-e. Ja jen, ze je to maly auto a chapal bych i takovy motorizace.
Jinak se o mne asi vi, ze si Skodovku stejne nekoupim, takze jou to jen takovy hrabeci reci.
Na druhou stranu tvrdim, ze pro radost velkej vykon nepotrebujes!
Ale pripoustim, ten litr je druhej extrem.
Ale maly auto tohodle typu ma byt hlavne spolehlive. A to je u dnesnich Skkodovek zakladni problem.
A ten litr ma docela sanci.
Každopádně 1.2 HTP, teda pardon, MPI nchci do jetiny, ale do rapida - je to reakce na první větu článku.
😉
Jinak se o mne asi vi, ze si Skodovku stejne nekoupim, takze jou to jen takovy hrabeci reci.
Na druhou stranu tvrdim, ze pro radost velkej vykon nepotrebujes!
Ale pripoustim, ten litr je druhej extrem.
Ale maly auto tohodle typu ma byt hlavne spolehlive. A to je u dnesnich Skkodovek zakladni problem.
A ten litr ma docela sanci.
Každopádně 1.2 HTP, teda pardon, MPI nchci do jetiny, ale do rapida - je to reakce na první větu článku.
😉
stačí, aby EU měla tolik problémů s ekonomikou, že rezignuje na emisní šílenství.. což by bylo jen dobře - a 1.2 MPI je zpátky jak na koni!
:-!
:-!
...uz druhy tyzden...dokonca aj s DSG, ktoru pri 1,8 TSI neponukala...akurat, ze cena je tusim este o "chlp" vyssia jak bola 1,8čka...naviac boli vypustene dva najnizsie stupne vybavy (asi aj tak malo ziadane)...a tak ich ponuka teraz zacina na 21000 € 8-s
Asi jo, ale ten tomu autu dynamicky fakt nestačí, kdežto s tou slabou 2,0 TDI jsem byl velmi spokojen .... Nic proti 1,6 TDI, měl jsem jí v Octávce II FL a dobré.
Jednim z nich je pasat 1.6d. Rychlostni prumer nad 100kmh vyzaduje obcas tomu poradne slapnout na krk.
skoda ze neponuka yetina 92kw 1,4ku aj s 4x4... ak sa nemylim tiguan ma s tymto motorom v ponuke aj pohon 4x4 .... predsa len takto by mala skoda cenovo dostupnejsiu 4kolku na trhu... zrejme samotny vw to skodovke nedovolil.... inak si neviem vysvetlit absenciu 4koly pre tento motor...
Delam si legraci z te 1.2, ktera ma dnes peknych 110 hribat. Ono to bude na to ceske mestske jezdeni stacit a neztrati se ani na dalnici, se sesti rychlostmi.
Jak to vypada s temi rozvody, Vaclave?
Jak to vypada s temi rozvody, Vaclave?
a zacina yeti uz byt aj dost maly.... voci konkurencii ako novy tucson RAVka a podobne... chce to pomaly noveho yetiho uz ... nieco vacsie stylovejsie ( teda pokial yetina nechce nadalej bojovat s capturom vitarou alebo novym tivoli ) ... novy vacsi nastupca -- to by mohlo yetine do buducna pomoct ..... a vidim v yetine problem aj v cene... za 14 tisic mozem mat ASX ktory ma o 10cm vacsi razvor a je aj poholdlim aj dizajnom trosku uz inde ..... tu zakladna yetina v tejto rovnakej cene uz nedava bohuzial dnes ziadny zmysel.... a aj keby som bol fanda yetiny hodne by som zvazoval ci uz vobec ist do yetiny dnes..... chce to uz novy model... a bohuzial ani vzhladovo facelift ma na yetine neoslovuje.... defakto yeti je dnes uz "mrtve auto" vo svojej triede za tie prachy ( s interierom aj podvozkom este z O2 ) ...
Problémem/výhodou Yeti je že je ve všem "průměrný". Pokud někdo není koncernista VW tak je málo kupců tohohle auta. osloví ženy? osloví vzhledem? osloví interiérem? Osloví stylem? Tak kde na Yeti odpovíš ne, je největší koláč segmentu, kde VW není.
Bud rad, ze mu nedali aj tu slabsiu 1.2tsi/66kw s 90 ponikmi. To by uz na dialnici v protivetre mohol byt problem...
Znám😊 oprava, ne kusově (v Evropě) ale podílově na trhu...Ostatní značky posilují a VW se jen kouká...takový Jeep a Fiat prodá už skoro 11tis měsičně v segmentu...
[odkaz]