Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
kundalini_it
Spíš by měli udělat novou generaci...prodeje jdou dolů, konkurence je v zádech, nebo před nimi a Yeti a Tiguan je na VW neskutečně slabá nabídka...
Prodeje Yetiho jdou dolů? Neřekl bych.
[odkaz]
[odkaz]
tiguan je po facelifte vcelku parada auto tu problem nevidim....... ale do mensej yetiny by som za tie peniaze uz dnes ozaj nesiel..... navyse mam pocit ze verzia pred faceliftom bola akasi krajsia a jedinecnejsia ... ano mam na mysli tu s tymi gulatymi kukadlami ... faceliftovany yeti ma uz neoslovuje.... a citit aj jeho vek ... kazdopadne s tiguanom problem nie je.... [odkaz] to auto je este stale moc konkurencieschopne... facelift mu jednoznacne prospel 😉
Problémem/výhodou Yeti je že je ve všem "průměrný". Pokud někdo není koncernista VW tak je málo kupců tohohle auta. osloví ženy? osloví vzhledem? osloví interiérem? Osloví stylem? Tak kde na Yeti odpovíš ne, je největší koláč segmentu, kde VW není.
a zacina yeti uz byt aj dost maly.... voci konkurencii ako novy tucson RAVka a podobne... chce to pomaly noveho yetiho uz ... nieco vacsie stylovejsie ( teda pokial yetina nechce nadalej bojovat s capturom vitarou alebo novym tivoli ) ... novy vacsi nastupca -- to by mohlo yetine do buducna pomoct ..... a vidim v yetine problem aj v cene... za 14 tisic mozem mat ASX ktory ma o 10cm vacsi razvor a je aj poholdlim aj dizajnom trosku uz inde ..... tu zakladna yetina v tejto rovnakej cene uz nedava bohuzial dnes ziadny zmysel.... a aj keby som bol fanda yetiny hodne by som zvazoval ci uz vobec ist do yetiny dnes..... chce to uz novy model... a bohuzial ani vzhladovo facelift ma na yetine neoslovuje.... defakto yeti je dnes uz "mrtve auto" vo svojej triede za tie prachy ( s interierom aj podvozkom este z O2 ) ...
Ta bude v roce 2017 a motory budou 1.8 TSI 132 KW a 2.0 TDI 140 KW. 😄
Ja Prvni 123
stačí, aby EU měla tolik problémů s ekonomikou, že rezignuje na emisní šílenství.. což by bylo jen dobře - a 1.2 MPI je zpátky jak na koni!
:-!
:-!
pocuvaj ma, ty si dostal teraz nejaku brutalnu pokutu za rychlost, alebo take nieco ??? >😒]
Pri Fabii kombi pises😒br /> "Do krátké bych si koupil nejraději ten atmosférickej litr, kazí to jen ta slabá převodovka."
tu zase 1.2 HTP chces do Yetiny ?????? >😁 8-s
Ved to su skoro sebevrazedne sklony co tu predvadzas ! >😁
Mozno by si mal vyhladat lekarsku pomoc... 😉
Pri Fabii kombi pises😒br /> "Do krátké bych si koupil nejraději ten atmosférickej litr, kazí to jen ta slabá převodovka."
tu zase 1.2 HTP chces do Yetiny ?????? >😁 8-s
Ved to su skoro sebevrazedne sklony co tu predvadzas ! >😁
Mozno by si mal vyhladat lekarsku pomoc... 😉
>😁 Ne-e. Ja jen, ze je to maly auto a chapal bych i takovy motorizace.
Jinak se o mne asi vi, ze si Skodovku stejne nekoupim, takze jou to jen takovy hrabeci reci.
Na druhou stranu tvrdim, ze pro radost velkej vykon nepotrebujes!
Ale pripoustim, ten litr je druhej extrem.
Ale maly auto tohodle typu ma byt hlavne spolehlive. A to je u dnesnich Skkodovek zakladni problem.
A ten litr ma docela sanci.
Každopádně 1.2 HTP, teda pardon, MPI nchci do jetiny, ale do rapida - je to reakce na první větu článku.
😉
Jinak se o mne asi vi, ze si Skodovku stejne nekoupim, takze jou to jen takovy hrabeci reci.
Na druhou stranu tvrdim, ze pro radost velkej vykon nepotrebujes!
Ale pripoustim, ten litr je druhej extrem.
Ale maly auto tohodle typu ma byt hlavne spolehlive. A to je u dnesnich Skkodovek zakladni problem.
A ten litr ma docela sanci.
Každopádně 1.2 HTP, teda pardon, MPI nchci do jetiny, ale do rapida - je to reakce na první větu článku.
😉
Jak to vypada s temi rozvody, Vaclave?
A co ty rozvody. Jsou trvanlive u 81 motoru?
No uvidíme.