Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nové Audi A6 dorazí za dva roky, dostane V8 i plug-in hybrid

142 komentářů

lowkick
:yes:
Avatar - Hittman
Hittman
:yes: Ta V8 TDI to bude zajímavé 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
to bude jo hammunaliekySAKRA zaujimave !!!! >😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Avatar - Hittman
Hittman
Jen doufám, že náprava bude na takovou zátěž a české podmínky (tankodromy) přizpůsobena 😐
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
..a že ten motor popostrčej zase kousek dozadu 😄
Avatar - Hittman
Hittman
No, mohli by...
Kharl.ANTIDIESEL
jj
lidová německá automobilka VW AUDI a její pálivo AUDÍZL [odkaz] 😉
to je tak když neumí postavil kvalitní konkurenceschopný NEJLEPŠÍMU z NEJLEPŠÍCH [odkaz] >😁
PS: kontrolní otázka soudruzi😒br /> VÍTE VY VŮBEC JAK SE NA BENZÍNCE TANKUJE EMOBIL MODEL S ?? Tak já vám to povím : tatatatatatatákto [odkaz] >😁
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Kharl.ANTIDIESEL
Teplička nad Váhom [odkaz]
3€ / 1h
3x 27Kč = 81Kč / 1h
TESLA MODEL S 85kWh [odkaz] 4h x 81Kč = 324Kč / 400km
32,4 Kč / 40 km
3,24 Kč / 4 km
0,81Kč / 1 km
81Kč / 100 km
todééééééééééééé kucíí >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Hittman
Hittman
Bohužel si nekupuji auto, abych jezdil za korunu, ale abych jezdil a měl z něho dobrý pocit, což u vysavače jaksi nelze 😉
Ale když tak umíš hezky počítat, spočítej pořizovací ceny vozů, náklady na ujetí cca 300 tis km a pak následnou cenu zůstatkovou a hoď to do placu, ať jsme v obraze >😒]
Kharl.ANTIDIESEL
ijééa 😉 uvidíme jak dlouho ti to vydrží [odkaz] [odkaz]
Avatar - Hittman
Hittman
Víc toho neumíš? Zásob paliv je dost, nehledě na to, že vývoj jde dopředu a výroba umělých paliv se zlevňuje. Nehledě na to, že rakovina má mnoho příčin, např. i geny atd. Rakovina tu byla, je a bude. Dále tu máme elektřinu z jádra a uhlí. Solár je nestabilní, zabírá půdu, výroba a likvidace neekologická, větrná mění proudění vzduchu a mění klima v okolí, mate ptáky. Na vodní je potřeba přehrada, která už sama o sobě má své nevýhody. Takže mlet o elektrošrotu, jak je ekologický, je pošetilost hodná krátkozrakosti. To už můžeme za chvíli svalovat i zemětřesení na globální oteplování...
Kharl.ANTIDIESEL
tyoe nezdržuj ja už nemám čas na ty vaše vychlastany mozkovny >😁
ropy [odkaz] je dost jo to maš pravdu, ta nikdy co lidstvo bude lidstvem nedojde nejspíš, to dřív leda tak voda >😁
MadCFO
Když nemáš čas, tak sem už nelez. Všem se uleví.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
pri tom, kde maju dnes ulozeny predny diferak, a poloosy este o trochu vyosene smerom dopredu, tak aktualne ho uz moc kde tlacit nemaju...
Iba ak by to riesili ako napr. Tatra 613 - ze diferak bol integrovany do bloku motora a poloosy isli cez olejovu vanu presne popod stredne lozisko kľuky. Podobne, ale so zvlast diferakom mimo motora to ma BM aj BMW... Takymto riesenim by sa im ale podarilo cele tazisko mat este nizsie ako oni, tak som zvedavy, ci sa na to niekedy odhodlaju... 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Myslíš lichoběžníkově, jak to umí C5tka ? >😒] >😒] >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A6 s přední nápravou dřív problémy docela mělo myslim zrovna u C5 generace. A i když někoho možná migne tak co vim tak C5 vod Citroenu fakt ne [odkaz]
Nevim jak je na tom aktuální verze ale prostor pro zlepšení třeba v tom uložení motoru tam prostě je
Avatar - Ozzman
Ozzman
C5 Audi mělo problém, to si pamatuji, když jsem po něm kdysi pokukoval, stejně jako tehdejší Passatí B5 (5,5, nevím, které přesně roky to byly). Ale mimo to a problémovou V6 TDI tahle auta moc chyb neměla.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No zrovna tu papírovou přední nápravu co vydržela ani ne 100 t. km. U Audi je asi hlavní problém to uložení motoru ale to asi nezmění
Avatar - Hittman
Hittman
V čem měla V6 TDI problémy jiné oproti jiným šestihrnkům?
Avatar - Ozzman
Ozzman
To nevím, já na jiné šestihrnky nakoukal v té době, ale tam snad odcházelo všechno, jsou toho plné diskuze 😄
Avatar - Hittman
Hittman
Asi myslíš V6 2,5TDI, tak byly problémy se 110 / 114 kW, 120 a 132 už na tom byli lépe...
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
hlavne stara 110kW a aj 132 kW - zbrusene vačky, problemy so vstrek. cerpadlom...
Ale aj tieto problemy znameho obisli - jeho 1.g.Allroad fungoval motoricky bezchybne.
Hlavne ta 120 kW verzia bola ako posledna vraj optimalizovana na lepsiu spotrebu - ta by mala mat problemov najmenej.
Avatar - Hittman
Hittman
Jo s tímto motorem se mi líbil supík 1 se dvěma viditelnými rourami vzadu (nikoliv schovanými za nárazník)... To by khárl antidemoš koukal..
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ano, přesně tyhle jsem myslel. Já slyšel, že nejlepší byla 120kw, ostatní nebrat a i tu 120kw spíš s rezerovou.
webpaja
Když jsem sháněl e😜ediční auto, tak mi byla doporučena verze 132kw, ale od roku výroby 2003. A nakonec sehnal v opravdu pěkným stavu 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
A jak sloužilo?
webpaja
Ještě slouží, vzal jsem ho na jednorázovou e😜edici, ale je natolik OK, že ho používám na občasný necesty, nebo v případech, kdy se kočka nehodí 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
E😜edici? Pod tím si představuji, že si vyrazil třeba do Afriky, hledat pramen Nilu >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A to mělo tu spotřebu co si psal u pětisetkoňovýho V8? Jo teď už ti věřim 😄
_MT_
Náprava nenese jen motor a nějakých 20-30 kilo na úrovni motoru z hlediska životnosti nápravy zase takový rozdíl u prakticky dvoutunového auta neudělá. Nicméně, ten motor je ohromný. Mohli by mu říkat Mamut.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Vidim že si ten Vaculíkův test furt eště nečet 😉
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
a ty hodnotis auto podla citaneho textu alebo vlastnych skusenosti ?
Ja som uz tu moznost par krat mal, takze nejaky ten text je sice gut, ale je to jeho dojem.
Ta predna naprava musi vydrzat aj vacsiu zataz, nez 4.2 TDi - W12 😉 , a aj to zvlada so cťou, takze nerob si vrasky na cele. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Mám čelo jak dětská prdýlka ale v tomhle věřim spíš Vaculíkovi než tobě sorry >😒]
webpaja
Klid, všichni víme, že kdyby něco podobnýho udělal kdokoliv jinej, tak tu Sakra bude vypisovat ódy. Kde byl asi umístěnej V6 HDI v C5? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ty si vůl viď 😉
webpaja
Možná, ale mám pravdu >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Podle toho kdy a vv čem. Určitě se vobčas trefíš 😄
webpaja
Jistě, velmi často 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No dneska v 11:20 zrovna ne 😄
webpaja
Tam to bylo na přesně na hlavičku hřebíčku. Potrefená husa se okamžitě ozvala 😉 . Sice toho moc neprojede, ale z článků a selektovaných testů jindy plísněných periodik se musí vyjádřit ke všemu 😄 .

Otázka, řídil jsi někdy novou generaci A8? Odpověď za tebe Sakro...nejel 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nejel což nemění nic na tom že dám spíš na toho Vaculíka než na fandy Audi žejo 😄
Já znám třeba jednoho co řiká že měl V8 s 500HP ale má vobchozený autosalony a projel každou popelnici s 1,0 nebo 1,2 motorem 😉
A když řikám žes dneska v 11:20 netrefil stodolu tak to myslim vážně. Jestli tomu věříš nebo ne na tom nic nemění 😄
webpaja
Znáš? Ty toho milej zlatej ještě neznáš >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
I to je možný ale že člověk vlastnící pětisetkoňový V8 spíš nevoblejzá autosalony a nepujčuje si tříhrnkový plečky už vim 😄
webpaja
Ty jsi Sakro ten poslední, jehož názor mě zajímá a je mi absolutně putna co si myslíš.

Btw: až najdeš někde text, kde píšu, že vlastním V8 500HP, tak ho sem hoď 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Á vidim že sem trefil bolístku >😒]

No tak nevlastníš ale popisoval si za kolik s nim jezdíš. Buřtík je vždycky na mrtvici za kolik Kylie umí jet a pár osmiválců už měli takže pokud si nepopisoval cestu z fakt hodně dlouhýho kopce tak si nejspíš kecal i v tomhle 😉

A jako obvykle si i dneska s blbostma začal v těch 11:20 ty. Na to nezapomeň
webpaja
Sakro, až dospěješ, pak věřím získáš i nějakou sebereflexi. Zatím ti nesmírně chybí. Kylie i Buřtík jsou mi jedno. Vypadá to, že ani nemáš vlastní život, ale do toho mi nic není. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jestli myslíš tak nesmírnou sebereflexi jakou si předved ty třeba jen v týhle diskuzi tak dík ne doufám že nikdy nedospěju 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
uviazany gurtňami o predny naraznik >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je nějaká technologie audi u Citroenu to dělaj celkem konvenčně [odkaz]
A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón 😉
webpaja
Usazenej na přední nápravě...to samosebou přispívá k bezprecedentním jízdním vlastnostem C5 😉 .
Kterej motor Audi máš na mysli? 200kw TDI? 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že tě ty žvásty bavěj 😄

Ne myslim letošní novou A4 která fakt bude mít dokonce vo 19 koní víc. Narozdíl vod současný generace která má o 3 kW víc 😉
webpaja
Přesně to mě napadá, když tu začnej něco "erudovaně" vypisovat.

Kterej motor má mít o 19 koní víc? Myslíš podladěnou verzi? 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Co tě napadá že tě ty žvásty bavěj? Nojo každej sme ňákej no 😄

No současná A4 má o 3kW víc tam je to asi jasný žejo. A jakej výkon bude mít příští generace vim jen z toho co sem čet a teď koukám že Vaverka tvrdí že naftový maximum bude 260 koní. No a to je vo 19 víc než míval ten V6 HDI kterej nevim proč si sem zatáh. Řekneš? 😉
webpaja
Já zatáhl? Sakro, dětskej koutek je jinde: "A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón " 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo zatáh a muj nebo tvuj věk s tim nemá žádnou souvislost žejo 😉

A pokud trpíš ztrátou paměti tak se podívej na svuj první příspěvek v týhle diskuzi. Nevim proč ale začal si ty to nejspíš nevokecáš 😄
webpaja
11:17 viz Sakra... Věk je šumák, i kdyby ti bylo 50 chováš se jako dítě 😄
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A eště se snaží kličkovat. To bylo vo C5 audi A6! A viz i příspěvek na kterej reaguju vo přední nápravě! Z toho se snažíš udělat něco k motoru V6 HDI? Styď se! Ty mi něco povídej vo sebereflexi :yes: >😁
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
u nas to v strednej triede zvyknu riesit este "konvencnejsie" - nemusia ho otacat sriegom. >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kurňa fakt nevim co to je sriegom 😄
Aha myslíš asi podélně a napříč. No tak to je snad jasný mluvíme vo prémii a mainstreamu. To by byl průser kdyby ani v tomhle nebyl rozdíl 😉
webpaja
Místo toho, aby se tu fandové radovali nad skutečnosti, že má někdo koule nasadit plnotučnej motor, tak tu někteří musí plácat hlouposti vyčtený z článků bez osobní zkušenosti.
Nejsem audipositive skrznaskrz, ale zrovna A8 s V8 TDI mě nadchla. Dynamický parametry motoru, slušnej podvozek, chování na silnici a koneckonců i zvuk...

M-B S může podobnou jednotku jen závidět. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No já ti nevim nepřeceňuješ se trochu nebo spíš hodně? 😉
Si představ že sem si pár aut už taky pučil a když sem byl malej a Kylie víceméně žila v Česku tak sem zkusil snad všechny novinářský auta co měla půjčený ale tak extrémně nadřazovat tyhle svoje zkušenosti nad všecho vostatní bych si asi netrouf. Ale možná sme s Kylií jen žabaři a proti tobě vůbec neumíme řídit 😄
webpaja
Jo a teď tu o Růžence prosím >😁 :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to máš smůlu to je prostě fakt. A i takovej Dusil kterej se tuhle hlásil že Kylii zná to nejspíš ví
webpaja
😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je ta ukázka sebereflexe? >😁
webpaja
To je ukázka toho, že do dětinských a hloupých debat nemá smysl zasahovat 😉 .

Enjoy! 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tobě stačí ke štěstí hodně málo viď >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jaký zas pojmy? Nepoplet sis to dědo? >😁

Podle toho jak se někdo chová k ostatním se pozná jak se má jednat s ním. Nezapomínej na to! 😉

Nechtěl bys ho následovat? [odkaz] Tady by to taky určitě zvedlo náladu >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Množný číslo a ženskej rod v jedný větě? Ty máš v těch pojmech fakt bordel >😁

Hola hola důchod volá ani se nezdržuj s vodpovědí >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak se vyzývám a ty ne otravuje a ty si vem vzor z Piecha a už konečně zmiz 😄

A nezapomeň že tak jak se chováš k ostatním tak se pak budou ostatní chovat k tobě 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ale jen že seš to ty [odkaz] 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
vidim, ze sa udrziavate v "prevadzkovej teplote" >😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Lepší než ranní rozcvička 😄

Když s tebou mluvim, myslíš že to je pravda a 1,2 TSI fakt končí [odkaz] ?
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Ved uz som to pisal davnejsie - ziez bola nejaka hadka o motoroch...
tak som sa vyjadril, ze pomaly sa bude treba pripravit na A3 a spol. s 3valcom 1.0 TFSi...a 1.4 TDi - teda neviem, ci tam uz aj nieje... :-!
Ale podla mna je to len prechodny jav, do zavedenia noveho meracieho cyklu.
Golf VIII ukaze, akym smerom sa to bude vyvyjat dalej. Podla mna velku rolu zohra novy motor 1.4 s var. kompresnym pomerom, na ktorom sa uz pracuje...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo variabilní kompresní poměr je zajímavá věc! I když radši vod Porsche nebo MB 😉
Jinak ale 1,0 asi fakt bude nahrazovat 1,2 TSI. No to sem fakt zvědavej
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Asi si cital o var. kompr. pomere posledny clanok o tom, ako to vyvyja Porsche...
Ten ich system povazujem za "rizikovy". Nic v zlom, ale riesit to na ojnici - to si priam "říká o problém". MB netusim ako na tom stoji. Ale Audi sa chysta na podla mna dobry sposob, ktory vyzera pomerne robustne, len teda o nejake to kg to zvysi hmotnost motora.
Co sa vymeny 1.2 TSi za 1.0 TSi tyka - ano, ber to ako hotovu vec napriec portfoliom. :-!
Samozrejme ze to pojde postupne...casom...
Takze kto chce "poriadnu Fabiu" ( s "poriadnym R4" >😒] ) tak ma podla mna cca 1-1,5 roka casu, viac asi tazko... :-!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ten rok mi přijde hodně hodně optimistickej ale uvidíme. Mám pocit že MB a Porsche tak daleko zdaleka nejsou a ty mě zajímaj vo dost víc 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hele neměl bys už bejt v práci? A někde u Mariupolu dobývat pozemní přístup na Krym? 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Seš fakt neskutečnej. Už se těšíš na Svátek práce? Kde máte letos sraz? 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Smutný. Fakt hodně smutný 😐
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kam až můžou relativně inteligentního člověka přivést komplexy a neúspěch v kariéře. Zaplať si holku nebo kluka nebo co chceš evidentně to potřebuješ
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To nevíš? Ze stejnýho zdroje jako ty ten že já sem příznivec extrémismu 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
V tvý hlavě? Jo to vidim >😁
Kontrolní otázka: Zastával sem se ho v souvislosti s nacismem? 😉
Zkouška paměti: Pamatuješ si jak sem se vyjádřil vo nacismu a komunismu? 😄
Tak tohle bys moh dát dohromady i ty. Sem zvědavej co ti z toho vyjde >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle ti z toho vyšlo? No nezklamals >😒]

Myslíš jako když třeba uvidim komunistu jak se naboural nemám volat 112? Zajímavá myšlenka! >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak takovej ty si! Nejdřív opovržlivý slova vo příznivcích nacismu a teď honem honem si s jednim jít popovídat? 😉
Už si dostával moc na *? Radši pudeš dloubat do slabšího? Jj to seš celej ty. Ty komplexy to je svinstvo viď? 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Problém je že ten vodsun nebyl během 2. světový ale mnohem pozdějš žejo 😉

A pročpak byli Krymci spíš pro nácky než pro Stalina? No odpověz chytrolíne ty to určitě víš 😄
Avatar - fOE
fOE
Hodne by me prekvapili kdyby ji tam dali. Zatim audi zustavalo s dieslama vykonove v ramci te ktere tridy vzdy za BMW (s vyjimkou prave lux tridy), a dnesni emisema svazana doba nasazeni V8 taky zrovna nepreje. Necham se prekvapit. 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
to by chcelo precitat si to, na co som tu uz raz daval odkaz...Potom by si pochopil, ze im dava aj V8 zmysel vdaka extremne nizkym otackam, ktore si s motormi V8 mozu dovolit. 😉 Uz v tejto generacii som cakal po vzore SQ5 TDi aj S6 TDi - s V8 4.2 TDi, ale vyhovarali sa na jej velku hmotnost... - pritom je len asi o 20 kg tazsia nez 4.0 TFSi v klasickej S6... :-!
Takze uvidime, ale uz to vidim teraz vcelku realne ! :yes😒br />
[odkaz]
Avatar - fOE
fOE
Promin, ale ty audi moc realne nevidis, spis fandovsky-prejicsi-realne. A nic proti tomu, ale duvody co jsem napsal, proc tam V8 tdi nedat, vidim jako realne a jestli ji tam audi i tak nakonec nasadi tak je to na potlesk. To bez debat. Sice mi takovy motor smysl nedava (stejne jako 50d od BMW), ale pro nekoho s uchylnou laskou k nafte proc ne >😒] .
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
promin ze jsem fanda >😁
Ok, ale realne: Ja som fanda skor do benzinov, ale musim im drzat palce aj koli tej (pravdepodobne - a podla predajov realne) vacsinovej naftovej klientele. 😉
Proste nech maju co ponuknut obom "taborom". 😄
Avatar - fOE
fOE
budis ti odpusteno 😄
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To tříturbo mi připadá jako praštěné honění koní. Zatím podle ohlasu to jede trochu líp než biturbo TDI, ale dost více žere. Stejně jako ten nakoňovaný Passat TDI, taky si už pápne.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Příští generace triturba a podobnej R6 motor Mercedesu maj mít 320 kW respektive přes 400 koní audi proti tomu musí nabídnout
Souhlasim že to je těžce praštěný pro tyhle výkony volim naprosto jednoznačně benzín ale snad vědi co dělaj
Avatar - Hittman
Hittman
8-9 litrů jezdí V6 s 200kW a quattrem, takže proti 2,0 TDI to má pořád navrch v ostatních disciplínách
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A podobné to bude s Renaultí 1,6 dci hlavně ve velkých autech. Prostě namáhaný turbomotor si bere víc.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj ale výroba je levnější a některejch případech může bejt plus i ta nižší váha motoru
Avatar - Hittman
Hittman
A také více namáhaný motor se bude vícero sr... a kratší životnost.. Ono už dnes ve všem se zkrátila životnost (pračky, ledničky, auta, PC, mobil, atd.)...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jj plánovaná životnost výrobků je pěkná sráčovina 8-s
sshskript
Tak jestli to bude vypadat takhle tak to chci.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ja jen doufám, že takhle pak nebude vypadat celá produkce, aby se trochu odlišili.... taky se mi ale líbí, jde cestou optického snížení, jako Passat B8.
webpaja
Tak pokud to není jen novinářská kachna, pak nasazení výtečnýho V8TDI do A6 by mohlo být první vlaštovkou ukázání holý zadnice automobilky směrem k bruselským úředníkům.
Za toto by následně patřilo Audi :yes:
Avatar - Ozzman
Ozzman
Počkej... >😁 Dostaneš jednu čtyřválcovou TDI, k tomu bude extra balíček s dalším čtyřválcem TDI a doma si to budeš moct spojit do V8 >😁 Takhle to dřív dělávali u grafickejch karet, když si potřeboval extra výkon 😁😁 A Audi pak nebude zodpovědné za to, že ničíš planetu a vypouštíš všem Kharlum a Berenikám rakovinu pod nos >😁
Futurista
Něco mi říká, že ukázat holou zadnici Bruselu si Audi nemůže dovolit. 😄 Ale jinak s tím souhlasím.
webpaja
Kdoví, jak bude fungovat nový měření spotřeby u výkonných motorů, pak ta vystrčená sedínka nemusí být vůbec od věci 😉
webpaja
Jinak je škoda, že Audi málokdy zachová působivost konceptu v sérii, tohle vypadá dobře i když si odmyslím kola konceptových rozměrů 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle bohužel dělaj všichni v tom audi neni žádná výjímka
webpaja
Evoque? F-Type? F-Pace vypadá na dtto. Nebo NSX?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo sou výjímky který nakonec vypadaj fakt dost podobně bohužel opak spíš bejvá pravdou. Koncepty prostě většinou vypadaj líp než to co pak dorazí v sérii
Avatar - Hittman
Hittman
Pokud by papírově všechny auta koncernu vystupovaly jako Made in Volkswagen, tak by se počítaly průměrné emise ze všech modelů dohromady a je jedno, co by to mělo za znak na kapotě, důležité je, co je v papírech uvedeno za výrobce. Takže by stačilo do koncernu dokoupit nějakou automobilku vyrábějící malá auta s malým motorem a hned podíl emisí půjde dolů (třeba Suzuki) a "vlk se nažere a koza zůstane celá".
webpaja
Upřímně nevím, zda se počítá "grupa" nebo výrobce.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Myslim že výrobce. Naposled sem slyšel že plán je 70 g C02 v roce 2025 a je mi z toho mírně blivno
webpaja
Pak to směřuje někam k EV verzím aut. Jestli jsem správně četl, pak Audi i JLR pracují na verzích s dojezdem cca 400-450km. Jak zafunguje taková nula v tabulce emisí s ostatními je nabíledni.

Nebo typ á la i8...další sériovka co vypadá jako koncept.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Nevim jestli si nevymyslej zas něco dalšího ale úředníci chtěj krom EV a minimotůrků tlačit i na výrazně větší využití plynu

No i to i8 je výjímka, u běžnejch sériovek to bohužel bejvá spíš naopak. Což svym způsobem píšeš i ty sám v 13:10 😉
_MT_
Stačí plug-in hybridy. Se schopností projet celý měřící cyklus na elektřinu znamená dojezd 50 km na elektřinu snížení kombinované spotřeby spalovacího motoru o 2/3 (tedy například 4 litry místo 12 litrů na sto km).
Avatar - _Karel_
_Karel_
Mě by z toho blivno apriori nebylo, kdyby auto jezdilo za 3l benzínu/nafty.
Ale a)reálně, ne papírově
b) možná by pak stál litr 80 kč, po vzoru reakce ceny pitné vody na snižující se spotřebu.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Když bude jezdit jako moje současný a bude to za 3 litry tak to jednoznačně beru 😄
Avatar - Hittman
Hittman
Stačí papírově vystupovat u všech značek koncernu jako výrobce Volkswagen a.g. a je to bráno jako jeden výrobce a podle toho posuzován, to už je každému jedno, co si za znak nalepí na kapotu.
_MT_
Těžko říct, jak to přesně berou. Vem si, že Škoda vyrábí Seat a Seat pro změnu Audi. Pokud vím, vychází z registrů a v registrech jsou značky, výrobce daného kusu snad neevidují (mimo VIN).
_MT_
EU umožňuje sdružování (pokud vím, nemusí být mezi nimi žádný vztah). Takže je to na Audi a VW.
Avatar - Ham.
Ham.
je reakce na nový měřící cyklus, který se trochu více blíží reálným podmínkám a vrací do hry víceválcové motory, protože s vyššími rychlostmi a dynamičtějším zrychlováním v měřícím cyklu se jejich spotřeba najednou dostává na úroveň jednotek s méně válci.