Novinky
Tak jestli to bude vypadat takhle tak to chci.
Tak pokud to není jen novinářská kachna, pak nasazení výtečnýho V8TDI do A6 by mohlo být první vlaštovkou ukázání holý zadnice automobilky směrem k bruselským úředníkům.
Za toto by následně patřilo Audi :yes:
Za toto by následně patřilo Audi :yes:
Počkej... >😁 Dostaneš jednu čtyřválcovou TDI, k tomu bude extra balíček s dalším čtyřválcem TDI a doma si to budeš moct spojit do V8 >😁 Takhle to dřív dělávali u grafickejch karet, když si potřeboval extra výkon 😁😁 A Audi pak nebude zodpovědné za to, že ničíš planetu a vypouštíš všem Kharlum a Berenikám rakovinu pod nos >😁
Něco mi říká, že ukázat holou zadnici Bruselu si Audi nemůže dovolit. 😄 Ale jinak s tím souhlasím.
Kdoví, jak bude fungovat nový měření spotřeby u výkonných motorů, pak ta vystrčená sedínka nemusí být vůbec od věci 😉
Jinak je škoda, že Audi málokdy zachová působivost konceptu v sérii, tohle vypadá dobře i když si odmyslím kola konceptových rozměrů 😉
Tohle bohužel dělaj všichni v tom audi neni žádná výjímka
Pokud by papírově všechny auta koncernu vystupovaly jako Made in Volkswagen, tak by se počítaly průměrné emise ze všech modelů dohromady a je jedno, co by to mělo za znak na kapotě, důležité je, co je v papírech uvedeno za výrobce. Takže by stačilo do koncernu dokoupit nějakou automobilku vyrábějící malá auta s malým motorem a hned podíl emisí půjde dolů (třeba Suzuki) a "vlk se nažere a koza zůstane celá".
Upřímně nevím, zda se počítá "grupa" nebo výrobce.
Myslim že výrobce. Naposled sem slyšel že plán je 70 g C02 v roce 2025 a je mi z toho mírně blivno
Pak to směřuje někam k EV verzím aut. Jestli jsem správně četl, pak Audi i JLR pracují na verzích s dojezdem cca 400-450km. Jak zafunguje taková nula v tabulce emisí s ostatními je nabíledni.
Nebo typ á la i8...další sériovka co vypadá jako koncept.
Nebo typ á la i8...další sériovka co vypadá jako koncept.
Nevim jestli si nevymyslej zas něco dalšího ale úředníci chtěj krom EV a minimotůrků tlačit i na výrazně větší využití plynu
No i to i8 je výjímka, u běžnejch sériovek to bohužel bejvá spíš naopak. Což svym způsobem píšeš i ty sám v 13:10 😉
No i to i8 je výjímka, u běžnejch sériovek to bohužel bejvá spíš naopak. Což svym způsobem píšeš i ty sám v 13:10 😉
Mě by z toho blivno apriori nebylo, kdyby auto jezdilo za 3l benzínu/nafty.
Ale a)reálně, ne papírově
b) možná by pak stál litr 80 kč, po vzoru reakce ceny pitné vody na snižující se spotřebu.
Ale a)reálně, ne papírově
b) možná by pak stál litr 80 kč, po vzoru reakce ceny pitné vody na snižující se spotřebu.
Stačí papírově vystupovat u všech značek koncernu jako výrobce Volkswagen a.g. a je to bráno jako jeden výrobce a podle toho posuzován, to už je každému jedno, co si za znak nalepí na kapotu.
je reakce na nový měřící cyklus, který se trochu více blíží reálným podmínkám a vrací do hry víceválcové motory, protože s vyššími rychlostmi a dynamičtějším zrychlováním v měřícím cyklu se jejich spotřeba najednou dostává na úroveň jednotek s méně válci.
lidová německá automobilka VW AUDI a její pálivo AUDÍZL [odkaz] 😉
to je tak když neumí postavil kvalitní konkurenceschopný NEJLEPŠÍMU z NEJLEPŠÍCH [odkaz] >😁
PS: kontrolní otázka soudruzi😒br /> VÍTE VY VŮBEC JAK SE NA BENZÍNCE TANKUJE EMOBIL MODEL S ?? Tak já vám to povím : tatatatatatatákto [odkaz] >😁
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
3€ / 1h
3x 27Kč = 81Kč / 1h
TESLA MODEL S 85kWh [odkaz] 4h x 81Kč = 324Kč / 400km
32,4 Kč / 40 km
3,24 Kč / 4 km
0,81Kč / 1 km
81Kč / 100 km
todééééééééééééé kucíí >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Ale když tak umíš hezky počítat, spočítej pořizovací ceny vozů, náklady na ujetí cca 300 tis km a pak následnou cenu zůstatkovou a hoď to do placu, ať jsme v obraze >😒]
ropy [odkaz] je dost jo to maš pravdu, ta nikdy co lidstvo bude lidstvem nedojde nejspíš, to dřív leda tak voda >😁
Iba ak by to riesili ako napr. Tatra 613 - ze diferak bol integrovany do bloku motora a poloosy isli cez olejovu vanu presne popod stredne lozisko kľuky. Podobne, ale so zvlast diferakom mimo motora to ma BM aj BMW... Takymto riesenim by sa im ale podarilo cele tazisko mat este nizsie ako oni, tak som zvedavy, ci sa na to niekedy odhodlaju... 😉
Nevim jak je na tom aktuální verze ale prostor pro zlepšení třeba v tom uložení motoru tam prostě je
Ale aj tieto problemy znameho obisli - jeho 1.g.Allroad fungoval motoricky bezchybne.
Hlavne ta 120 kW verzia bola ako posledna vraj optimalizovana na lepsiu spotrebu - ta by mala mat problemov najmenej.
Ja som uz tu moznost par krat mal, takze nejaky ten text je sice gut, ale je to jeho dojem.
Ta predna naprava musi vydrzat aj vacsiu zataz, nez 4.2 TDi - W12 😉 , a aj to zvlada so cťou, takze nerob si vrasky na cele. 😉
Otázka, řídil jsi někdy novou generaci A8? Odpověď za tebe Sakro...nejel 😉
Já znám třeba jednoho co řiká že měl V8 s 500HP ale má vobchozený autosalony a projel každou popelnici s 1,0 nebo 1,2 motorem 😉
A když řikám žes dneska v 11:20 netrefil stodolu tak to myslim vážně. Jestli tomu věříš nebo ne na tom nic nemění 😄
Btw: až najdeš někde text, kde píšu, že vlastním V8 500HP, tak ho sem hoď 😉
No tak nevlastníš ale popisoval si za kolik s nim jezdíš. Buřtík je vždycky na mrtvici za kolik Kylie umí jet a pár osmiválců už měli takže pokud si nepopisoval cestu z fakt hodně dlouhýho kopce tak si nejspíš kecal i v tomhle 😉
A jako obvykle si i dneska s blbostma začal v těch 11:20 ty. Na to nezapomeň
A neboj příští generace prémiový A4 má mít dokonce vo 19 koní víc než tenhle starej citrón 😉
Kterej motor Audi máš na mysli? 200kw TDI? 😄
Ne myslim letošní novou A4 která fakt bude mít dokonce vo 19 koní víc. Narozdíl vod současný generace která má o 3 kW víc 😉
Kterej motor má mít o 19 koní víc? Myslíš podladěnou verzi? 😉
No současná A4 má o 3kW víc tam je to asi jasný žejo. A jakej výkon bude mít příští generace vim jen z toho co sem čet a teď koukám že Vaverka tvrdí že naftový maximum bude 260 koní. No a to je vo 19 víc než míval ten V6 HDI kterej nevim proč si sem zatáh. Řekneš? 😉
A pokud trpíš ztrátou paměti tak se podívej na svuj první příspěvek v týhle diskuzi. Nevim proč ale začal si ty to nejspíš nevokecáš 😄
Aha myslíš asi podélně a napříč. No tak to je snad jasný mluvíme vo prémii a mainstreamu. To by byl průser kdyby ani v tomhle nebyl rozdíl 😉
Nejsem audipositive skrznaskrz, ale zrovna A8 s V8 TDI mě nadchla. Dynamický parametry motoru, slušnej podvozek, chování na silnici a koneckonců i zvuk...
M-B S může podobnou jednotku jen závidět. 😉
Si představ že sem si pár aut už taky pučil a když sem byl malej a Kylie víceméně žila v Česku tak sem zkusil snad všechny novinářský auta co měla půjčený ale tak extrémně nadřazovat tyhle svoje zkušenosti nad všecho vostatní bych si asi netrouf. Ale možná sme s Kylií jen žabaři a proti tobě vůbec neumíme řídit 😄
Enjoy! 😄
Podle toho jak se někdo chová k ostatním se pozná jak se má jednat s ním. Nezapomínej na to! 😉
Nechtěl bys ho následovat? [odkaz] Tady by to taky určitě zvedlo náladu >😒]
Hola hola důchod volá ani se nezdržuj s vodpovědí >😒]
A nezapomeň že tak jak se chováš k ostatním tak se pak budou ostatní chovat k tobě 😉
Když s tebou mluvim, myslíš že to je pravda a 1,2 TSI fakt končí [odkaz] ?
tak som sa vyjadril, ze pomaly sa bude treba pripravit na A3 a spol. s 3valcom 1.0 TFSi...a 1.4 TDi - teda neviem, ci tam uz aj nieje... :-!
Ale podla mna je to len prechodny jav, do zavedenia noveho meracieho cyklu.
Golf VIII ukaze, akym smerom sa to bude vyvyjat dalej. Podla mna velku rolu zohra novy motor 1.4 s var. kompresnym pomerom, na ktorom sa uz pracuje...
Jinak ale 1,0 asi fakt bude nahrazovat 1,2 TSI. No to sem fakt zvědavej
Ten ich system povazujem za "rizikovy". Nic v zlom, ale riesit to na ojnici - to si priam "říká o problém". MB netusim ako na tom stoji. Ale Audi sa chysta na podla mna dobry sposob, ktory vyzera pomerne robustne, len teda o nejake to kg to zvysi hmotnost motora.
Co sa vymeny 1.2 TSi za 1.0 TSi tyka - ano, ber to ako hotovu vec napriec portfoliom. :-!
Samozrejme ze to pojde postupne...casom...
Takze kto chce "poriadnu Fabiu" ( s "poriadnym R4" >😒] ) tak ma podla mna cca 1-1,5 roka casu, viac asi tazko... :-!
Kontrolní otázka: Zastával sem se ho v souvislosti s nacismem? 😉
Zkouška paměti: Pamatuješ si jak sem se vyjádřil vo nacismu a komunismu? 😄
Tak tohle bys moh dát dohromady i ty. Sem zvědavej co ti z toho vyjde >😒]
Myslíš jako když třeba uvidim komunistu jak se naboural nemám volat 112? Zajímavá myšlenka! >😁
Už si dostával moc na *? Radši pudeš dloubat do slabšího? Jj to seš celej ty. Ty komplexy to je svinstvo viď? 😄
A pročpak byli Krymci spíš pro nácky než pro Stalina? No odpověz chytrolíne ty to určitě víš 😄
Takze uvidime, ale uz to vidim teraz vcelku realne ! :yes😒br />
[odkaz]
Ok, ale realne: Ja som fanda skor do benzinov, ale musim im drzat palce aj koli tej (pravdepodobne - a podla predajov realne) vacsinovej naftovej klientele. 😉
Proste nech maju co ponuknut obom "taborom". 😄
Souhlasim že to je těžce praštěný pro tyhle výkony volim naprosto jednoznačně benzín ale snad vědi co dělaj