Videa
Souhlas v reklamě srovnávat je docela trapné. Mi tohle přijde jako docela zajímavý marketing. Když už nic, tak poměrně originální. A těší mě české letadlo.
L39 je super pro miliardáře co mají chuť se proletět
jako bojové letadlo jsem L39 nikdy nepovažoval, ale jako zdroj radosti a adrenalinu je výborné
jako bojové letadlo jsem L39 nikdy nepovažoval, ale jako zdroj radosti a adrenalinu je výborné
A těší mě, že si v Porsche vybrali české letadlo. L39 je krásné a velmi povedené letadlo, ikdyž to není "plnohodnotná stíhačka".
Kdy už to Vošickému a korejskému managementu dojde, že dělat reklamu tímto způsobem je v evropských, a zvláště podmínkách čr nesmysl. To jak se strefují do škodovky je podobné, jako kdyby začali dovážet pivo, přišli do české hospody a řekli, ty vaše plzně, kozly a podobně stojí za howno a jsou pedražená, proč to pijete? To naše korejské rýžové pivo duong-donc za 8,20 je paráda.
[odkaz]