Povedený vzhled je podle Seatu to, proč si zákazníci Ibizu kupují. Nový vůz se tak vyznačuje inovovanými prvky zejména pod povrchem, vnější design se změnil jen málo.
A myslíte, že pokud to v tiskové zprávě nebylo, tak nám to hned jen tak řeknou? Kdyby to chtěli říct nyní, tak to v té tiskovce bude. Nicméně nebojte, na představení faceliftované Ibizy pojedeme a určitě se na to budeme důkladně ptát. Naším tipem je, že auto použije stejnou techniku jako Polo GTi, tedy včetně manuálu.
ibiza ?pokial viem napriklad fabia 1 a ibiza 6L co boli surodenci az na to ze fabia bola ood 99 a ibiza 02 palubka napriklad bola tvrda aj mekcena podla vybav rovnako vo fabii aj ibize..
Zpráva postrádá důležitou informaci, jestli verze Cupra konečně dostane i manuálně řazenou převodovku... 8-s Pokud to tiskové zprávě nebylo, proč rektor nezavolal importérovi pro doplňující informaci?
No, jestli je to škoda, to zase nevím... :-) Popravdě jsem toho o ještě o litru ani moc nečetl, ale předpokládám, že jeho hlavní přínos bude v nižší EU-spotřebě. Ale...uvidíme.
Ibiza je stále pěkné auto, byť věk už na exteriéru začíná být vidět. A je fajn vidět interiér, kde ještě "měkčený" či "textilní" nejsou sprostá slova bohatě nahrazená lacinými lesklými plasty, kam se člověk podívá. :yes:
Zajimalo by mě, jak to bude s novým oturbeným litrem. Zatím se jen tak tiše a opatrně vkrádá do nabídky jako alternativa k 1.2, ten by ale časem měl nahradit úplně, ne?
Žiadna zmienka o Cupre; zostane pôvodný motor 1,4Twincharger, alebo upgraduje Cupra na 1,8čku ako Polo GTI? Alebo rezignuje na športovú verziu úplne ako Fabia?
tiez som toho nazoru ze casom 1,2 tsi skonci v ibize a nielen tam ... nebude ani v golfe... a tie litrove motory tu starsiu 1,2ku tsi proste postupne nahradia .....
a casom iste dojde k tymto tahom aj vo fabii... skoda ze fabia nedstala tento motor uz rovno ... ale zase bude o rok o dva prechadzat na nove tsi .... ktore pritom budu uz inde davno zabehnute .... zase je to take kostrbate riesenie... a postupne vylepsovanie za chodu ...