Protože neplatí klasická výmluva, že pevné výbavy jsou daň za výrobu v Japonsku a za velkou vzdálenost od Evropy. Celé je to dané systémem výroby, který Honda používá, ten je prostě jiný než třeba u evropských automobilek a neumožňuje to a je jedno zda továrna stojí v JPN nebo v UK, jde o systém výroby a ten je stejný i kdyby továrna stála na severním pólu. Mimochodem japonští nebo američtí zákazníci si mohou konfigurovat také velké kulové byť mají výrobu v JPN nebo USA, jsou to prostě trhy, kde se kupují v mainstreamu skoro výhradně skladovky a kvůli EU se nevyplatí zavádět jiný systém výroby.
Současný Civic je možná po technické stránce docela dobrý, ale zvenčí i zevnitř (přístrojová deska) je tak stráááášně ošklivý, že si ho může koupit snad jen slepec nebo člověk absolutně bez vkusu.... :-O Kdy už Honda konečně začne u této řady dělat nějaký koukatelný design, jakým vynikaly starší, "předufoidní" generace?
Přesně tak, vůbec si nedovedu představit, že bych si tento Civic koupil třeba místo Leona, který má nádherný design, dokonale vyvážené proporce, perfektní ergonomii kabiny a můžu si ho nakonfigurovat přesně podle svého vkusu a peněženky. ;-):yes:
Tak srovnavejme srovnatelne veci, u hondy je zaklad "S", Peugeot se zakladni vybavou nenabizi 120 konovou naftu, tudiz srovnavejme tedy ty druhe nejvyssi vybavove stupne, kde ty vybavy jsou naprosto srovnatelne, rozdil v cene je 20 tisic 515 oproti 495 u peuteoga... myslim si celkem zanedbatelna castka. Vychazime-li z francouzke precizni elekroniky, nakum Civicu snad vsem majitelum usetri spoustu nervu. Ackoli se mi 308 libi mnohem vic, designove je snad dokonala, obavam se, ze stejne mouchy jako kdysy u 307ky i tady se objevi a vychytaji se az po faceliftu.
Já bych dokonce řekl že po technické stránce je víc než dobrý je vynikající. Výborný motor, skvělá převodovka, komfortní a agilní podvozek. Ale bohužel je to klasický příklad kdy nepříliš povedený design obzvlášť v interiéru velmi omezená konfigurovatelnost, žádné akční tj. výhodné modely vysoká cena a řídká prodejní síť zazdí jinak kvalitní produkt.
Je bezpředmětné bavit se o tom, kolik žere tobě, jsi zcela bezvýznamný statistický vzorek. S tou Hondou zase jiný jezdí suše za 4, když to žene (každý si pod tím představí něco jiného), tak 4,5...
Já netvrdím, že Paceman žere moc, i když, cituji: "Podobných hodnot umí s trochou snahy dosáhnout i zážehová verze Cooper S ALL4 se šestnáctistovkou o výkonu 140 kW, u které navíc nemusíte řešit výkonový deficit při předjíždění.".
Automat+4x4 je samozřejmě něco navíc, ale na 1,6D u auta této velikosti - no, málo to není.
Ale mě je to vcelku jedno, jen není zrovna fér dávat do jedné rovnice u Hondy týdenní spotřebu na jedné straně a u Mini "lehkonohou příměstskou jízdu" na straně druhé.
Kdybych s naftou 1,6 jezdil lehkonoze mimoměstsky za 6,1, bral bych to jako chybu.
Čistý město za 7,5 je snad v pohodě, dálnice za 7 už zase moc ne, ale možná jen auto zpřevodováním není určený primárně na dálnici?
Ona to neni jenom vec Hondy, ale je to hodne zalezitost ceskeho zastoupeni, coz je strasna smecka *. Nevim jak v teto generaci a neminim to zjistovat, ale v minulych platilo, ze v Nemecku bylo mozne konfigurovat do Civicu veci, ktere u nas byli jenom soucasti pevnych baliku vybav.
Já tady zase postrádám více testů Dacia Logan MCV ,to auto se u nás prodává více než Honda Civic takže by si zasloužilo pozornost :-) Jinak tu Hondu bych bral v kombíku s 1.8 ale stojí dvojnásobek než Logan >:D
To je věcí názoru :-) Na původní C9G jsem měl takový průměrný názor, nemůžu říct, že by se mi líbil, ale ani, že by byl škaredý. Teď jsem se byl ale mrknout na faceliftovaný model a naživo jsem teda koukal. V té červené metalíze je to (pro mě) už opravdu hodně pěkné auto. Nechápu, jak toho v Hondě dosáhli, že poFL verze je tak moc odlišná od těch předchozích. Dokonce i ta záď vypadá pěkně. Nicméně to hovořím o 5D verzi. Kombík, ten mě až tolik neoslovuje, tam už hodně záleží na úhlu, ze kterého se na něj člověk dívá.
na kombiku mi neladi ten kratky sikmy nizky predok v kontraste s obrovskym vysokym dlhym zadkom a dlhym zadnym previsom...vsetko poodtrhuje este samozrejme aj ten kratky razvor....
hach este ujde .. da sa ... ale kombik je vazne moc nevyvazeny a zvlastny... to radsej leona alebo ceeda v kombiku :yes:
ak spravne pocitam tak je to treti test civicu tento rok a to mame len zaciatok maja.... sice vzdy je v nejakej inej kombinacii ale aj tak je to aspon pre mna hodne zaujimave zistenie ..... ze kolko pozornosti puta civic u panov testerov... a aj minuly rok tu mal civic par testov ( ano generacne ten isty civic ).... zrejme to bude nejaky predajny trhak ;-) ... a co tak otestovat novy trhak vitaru? dockame sa? mna uz fakt tie civicy akosi moc nelakaju ;-\ tak som to len tak narychlo preletel... asi to bude hodne dobre auto to hej uznavam....
a test genesisu? ten si nechavate az na leto? lebo uz sa pol roka predava a tu o nom zatial nepadlo ani slovicko ;-) toto by sa v pripade skodovky asi nestalo ;-) a ja sa vsadim ze superba otestujete este pred spustenim predaja :yes:
Nechápu, proč se Honda i u tohoto Civicu tak otrocky drží pevně stanovených výbav, když se auto vyrábí v Anglii. Tam by snad přesnou konfigurovatelnost mohli zvládnout, ne? Takto mají vůči evropským značkám obrovské mínus....
No já nevím, ale když se mrknu na německý a český leták Civicu, tak mi přijde, že v tom německém je skutečně trochu větší výběr nemluvě o tom, že portfolio německé Hondy a porttfolio u nás určitě není totožné. Nějak jsem si totiž nevšiml, že by české zastoupení oficiálně nabízelo Civica v sedanu.
Pěkný test. :yes: Sice nechápu, co může tlačit vlevo na dveřích, ale budiž.Bylo by ale asi dobré vědět, že ten super podvozek má Civic Tourer i bez Agile Handlig Assist, kombíky ho vůbec nemají, viz [odkaz] . ;-)
Hele, doporucuju vam takovou vec, rika se tomu "cteni", fakt je to bezva, pak clovek muze napsane veci pochopit a tim ziskava informace, taky se naucte ovladat tuto schopnost...
"Základní výbava:
Šest airbagů, litá 17“ kola, protikolizní systém, dálkově ovládané centrální zamykání, vyhřívaná přední sedadla, dvouzónová klimatizace, tempomat, kožený volant, hliníkové pedály, elektrické ovládání bočních oken, multimediální systém, dešťový a světelný senzor, parkovací čidla vpředu/vzadu a kamera, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, diodové potkávací světlomety, mlhové světlomety atd."
Radeji se ani nebudu vyjadrovat, je levnejsi nez Peugot, cca stejne drahy jako Focus, znacny rozdil v cene je ve srovnani s Leonem, ktery ma ale celkem slabsi motor, zakladni vybavu nekde zaseklou na urovni let 2005-6, ale vytahujou vyssi cenu zakladniho provedeni...
492 000 u 308 Sw 1.6 HDI 120 je v akčním ceníku s možností odečtu dalších 20 000kč na výkup/ což je spíš formalita/. Jinak pokud se typické problémy 307 neprojevili u první generace 308 tj. rok 2008-14 není žádný velký důvod proč by se projevili až u nové 308. Jinak když Hondu tak benzín-např. FAP už sice nestojí 90 000 jako poměrně nedávno, ale několikanásobek ceny např. u Peugeotu to je.
To je ale základní výbava testovaného vozu, "Testovaný vůz s výbavou 659.800 Kč (1.6 i-DTEC/88 kW Lifestyle)"
Kdežto verze za 485 000 kč tj. Civic Tourer S 1.6 88kw který je uváděný ve srovnání je totálně ořezaná verze. Stačí se kouknout na www.honda.cz:-) .
Četl jsem. Pokud Mini bere 7,5 litru ve města a 6 mimo něco, kolik je průměr? 6,5?
Civic v manuálu, předokolka, lehčí o sto kilo, kolik by měl brát? Tam se snad dá předpokládat, že bude mít nižší spotřebu. To jsou prostě naprosto směšné rozdíly,
a nikdo to nepozná...
Radši se ani nevyjadřuj a koukni co je v základní výbavě Peugeotu 308SW Active 1.6 HDI 120 koní a co v Hondě. Vždyť tam není ani klima, kdežto 308SW Activě je už velice slušně vybavené auto.
Takže když jezdí Honda za pět litrů je to skvělá spotřeba, když o sto kilo těžší mini, s pohonem 4x4 a automatickou převodovku jezdí za 6, je to vysoká spotřeba.
vkus je hodne subjektivny.... niekomu sa toto co povazujes za nepekne naopak moze pacit ... kazdpadne uznavam ze civic mal aj krajsie generacie... stacilo by cerpat z historie z minulosti a mohli mat dnes krasny voz... tento ufo dizajn tiez nepovazujem za najstastnejsie riesenie.... ale budis..... my to neovplyvnime ;-)