Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Karlll
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Nejvice nalhano ma Peugeot nasledovan Fordem ,ten je k tomu hodne rozezrany
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Nejvice nalhano ma Peugeot nasledovan Fordem ,ten je k tomu hodne rozezrany
Nevim jak inovované 1.5 TDCI, ale 1.6TDCI s Fokusem jezdí s přehledem za 4.5, když sem ho honil, tak si vzal lehce nad 5
3_diamanty
ak spravne pocitam tak je to treti test civicu tento rok a to mame len zaciatok maja.... sice vzdy je v nejakej inej kombinacii ale aj tak je to aspon pre mna hodne zaujimave zistenie ..... ze kolko pozornosti puta civic u panov testerov... a aj minuly rok tu mal civic par testov ( ano generacne ten isty civic ).... zrejme to bude nejaky predajny trhak 😉 ... a co tak otestovat novy trhak vitaru? dockame sa? mna uz fakt tie civicy akosi moc nelakaju ;-\ tak som to len tak narychlo preletel... asi to bude hodne dobre auto to hej uznavam....
a test genesisu? ten si nechavate az na leto? lebo uz sa pol roka predava a tu o nom zatial nepadlo ani slovicko 😉 toto by sa v pripade skodovky asi nestalo 😉 a ja sa vsadim ze superba otestujete este pred spustenim predaja :yes:
a test genesisu? ten si nechavate az na leto? lebo uz sa pol roka predava a tu o nom zatial nepadlo ani slovicko 😉 toto by sa v pripade skodovky asi nestalo 😉 a ja sa vsadim ze superba otestujete este pred spustenim predaja :yes:
Já tady zase postrádám více testů Dacia Logan MCV ,to auto se u nás prodává více než Honda Civic takže by si zasloužilo pozornost 😄 Jinak tu Hondu bych bral v kombíku s 1.8 ale stojí dvojnásobek než Logan >😁
Arese
Současný Civic je možná po technické stránce docela dobrý, ale zvenčí i zevnitř (přístrojová deska) je tak stráááášně ošklivý, že si ho může koupit snad jen slepec nebo člověk absolutně bez vkusu.... 😲 Kdy už Honda konečně začne u této řady dělat nějaký koukatelný design, jakým vynikaly starší, "předufoidní" generace?
vkus je hodne subjektivny.... niekomu sa toto co povazujes za nepekne naopak moze pacit ... kazdpadne uznavam ze civic mal aj krajsie generacie... stacilo by cerpat z historie z minulosti a mohli mat dnes krasny voz... tento ufo dizajn tiez nepovazujem za najstastnejsie riesenie.... ale budis..... my to neovplyvnime 😉
To je věcí názoru 😄 Na původní C9G jsem měl takový průměrný názor, nemůžu říct, že by se mi líbil, ale ani, že by byl škaredý. Teď jsem se byl ale mrknout na faceliftovaný model a naživo jsem teda koukal. V té červené metalíze je to (pro mě) už opravdu hodně pěkné auto. Nechápu, jak toho v Hondě dosáhli, že poFL verze je tak moc odlišná od těch předchozích. Dokonce i ta záď vypadá pěkně. Nicméně to hovořím o 5D verzi. Kombík, ten mě až tolik neoslovuje, tam už hodně záleží na úhlu, ze kterého se na něj člověk dívá.
na kombiku mi neladi ten kratky sikmy nizky predok v kontraste s obrovskym vysokym dlhym zadkom a dlhym zadnym previsom...vsetko poodtrhuje este samozrejme aj ten kratky razvor....
hach este ujde .. da sa ... ale kombik je vazne moc nevyvazeny a zvlastny... to radsej leona alebo ceeda v kombiku :yes:
hach este ujde .. da sa ... ale kombik je vazne moc nevyvazeny a zvlastny... to radsej leona alebo ceeda v kombiku :yes:
Přesně tak, vůbec si nedovedu představit, že bych si tento Civic koupil třeba místo Leona, který má nádherný design, dokonale vyvážené proporce, perfektní ergonomii kabiny a můžu si ho nakonfigurovat přesně podle svého vkusu a peněženky. 😉 :yes:
Nechápu, proč se Honda i u tohoto Civicu tak otrocky drží pevně stanovených výbav, když se auto vyrábí v Anglii. Tam by snad přesnou konfigurovatelnost mohli zvládnout, ne? Takto mají vůči evropským značkám obrovské mínus....
Protože neplatí klasická výmluva, že pevné výbavy jsou daň za výrobu v Japonsku a za velkou vzdálenost od Evropy. Celé je to dané systémem výroby, který Honda používá, ten je prostě jiný než třeba u evropských automobilek a neumožňuje to a je jedno zda továrna stojí v JPN nebo v UK, jde o systém výroby a ten je stejný i kdyby továrna stála na severním pólu. Mimochodem japonští nebo američtí zákazníci si mohou konfigurovat také velké kulové byť mají výrobu v JPN nebo USA, jsou to prostě trhy, kde se kupují v mainstreamu skoro výhradně skladovky a kvůli EU se nevyplatí zavádět jiný systém výroby.
Ona to neni jenom vec Hondy, ale je to hodne zalezitost ceskeho zastoupeni, coz je strasna smecka *. Nevim jak v teto generaci a neminim to zjistovat, ale v minulych platilo, ze v Nemecku bylo mozne konfigurovat do Civicu veci, ktere u nas byli jenom soucasti pevnych baliku vybav.
Co já vím, tak už asi dvě generace jsou německé a české Hondy naprosto identické. Jinak řečeno jsme převzali portfolio hondy DE.
No já nevím, ale když se mrknu na německý a český leták Civicu, tak mi přijde, že v tom německém je skutečně trochu větší výběr nemluvě o tom, že portfolio německé Hondy a porttfolio u nás určitě není totožné. Nějak jsem si totiž nevšiml, že by české zastoupení oficiálně nabízelo Civica v sedanu.
Já bych dokonce řekl že po technické stránce je víc než dobrý je vynikající. Výborný motor, skvělá převodovka, komfortní a agilní podvozek. Ale bohužel je to klasický příklad kdy nepříliš povedený design obzvlášť v interiéru velmi omezená konfigurovatelnost, žádné akční tj. výhodné modely vysoká cena a řídká prodejní síť zazdí jinak kvalitní produkt.
Arese
No doufejme, že se Honda poučí a že nástupce bude designově přijatelný pro mnohem širší skupinu zákazníků...
JohnST
Seredne auto. Aspirant na najskaredsie auto roka. V japonsku im asi prca Honzakom!!! :-! :-! :no: :no:
Mig_35
Takže když jezdí Honda za pět litrů je to skvělá spotřeba, když o sto kilo těžší mini, s pohonem 4x4 a automatickou převodovku jezdí za 6, je to vysoká spotřeba.
Zjevně tedy😒br /> 5 - skvělá spotřeba
5,5 - normál
6 - vysoká spotřeba
8-s
Zjevně tedy😒br /> 5 - skvělá spotřeba
5,5 - normál
6 - vysoká spotřeba
8-s
Co takhle líp číst? Mini má 6 (podle testu) při "lehkonohém mimoměstském cestování".
Civic měl 4,9 po celotýdením testu.
Civic měl 4,9 po celotýdením testu.
Četl jsem. Pokud Mini bere 7,5 litru ve města a 6 mimo něco, kolik je průměr? 6,5?
Civic v manuálu, předokolka, lehčí o sto kilo, kolik by měl brát? Tam se snad dá předpokládat, že bude mít nižší spotřebu. To jsou prostě naprosto směšné rozdíly,
a nikdo to nepozná...
Civic v manuálu, předokolka, lehčí o sto kilo, kolik by měl brát? Tam se snad dá předpokládat, že bude mít nižší spotřebu. To jsou prostě naprosto směšné rozdíly,
a nikdo to nepozná...
Já netvrdím, že Paceman žere moc, i když, cituji: "Podobných hodnot umí s trochou snahy dosáhnout i zážehová verze Cooper S ALL4 se šestnáctistovkou o výkonu 140 kW, u které navíc nemusíte řešit výkonový deficit při předjíždění.".
Automat+4x4 je samozřejmě něco navíc, ale na 1,6D u auta této velikosti - no, málo to není.
Ale mě je to vcelku jedno, jen není zrovna fér dávat do jedné rovnice u Hondy týdenní spotřebu na jedné straně a u Mini "lehkonohou příměstskou jízdu" na straně druhé.
Kdybych s naftou 1,6 jezdil lehkonoze mimoměstsky za 6,1, bral bych to jako chybu.
Čistý město za 7,5 je snad v pohodě, dálnice za 7 už zase moc ne, ale možná jen auto zpřevodováním není určený primárně na dálnici?
Automat+4x4 je samozřejmě něco navíc, ale na 1,6D u auta této velikosti - no, málo to není.
Ale mě je to vcelku jedno, jen není zrovna fér dávat do jedné rovnice u Hondy týdenní spotřebu na jedné straně a u Mini "lehkonohou příměstskou jízdu" na straně druhé.
Kdybych s naftou 1,6 jezdil lehkonoze mimoměstsky za 6,1, bral bych to jako chybu.
Čistý město za 7,5 je snad v pohodě, dálnice za 7 už zase moc ne, ale možná jen auto zpřevodováním není určený primárně na dálnici?
TeeJay
Pěkný test. :yes: Sice nechápu, co může tlačit vlevo na dveřích, ale budiž.Bylo by ale asi dobré vědět, že ten super podvozek má Civic Tourer i bez Agile Handlig Assist, kombíky ho vůbec nemají, viz [odkaz] . 😉
"Základní výbava😒br /> Šest airbagů, litá 17“ kola, protikolizní systém, dálkově ovládané centrální zamykání, vyhřívaná přední sedadla, dvouzónová klimatizace, tempomat, kožený volant, hliníkové pedály, elektrické ovládání bočních oken, multimediální systém, dešťový a světelný senzor, parkovací čidla vpředu/vzadu a kamera, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zrcátka, diodové potkávací světlomety, mlhové světlomety atd."
Kdežto verze za 485 000 kč tj. Civic Tourer S 1.6 88kw který je uváděný ve srovnání je totálně ořezaná verze. Stačí se kouknout na www.honda.cz 😄 .