Novinky
Fantastický boj značky Hjundaj, odbyt roste, procenta dramaticky stoupají. Je to opravdu nervy drásající záležitost a boj na chvostu tabulky s...rumunskou Dácií :yes: >😁
Ty to zas schytas 😊)))
Gilgit
>😁 >😁 >😁
Gilgit a jeho bohaté komentáře >😁
Gilgit
Bobku, zrejme ti uniká globální dimenze cinnosti Hyundai Motor Group, výrobce automobilu Hyundai a Kia, coz ovsem pri tvé nízké inteligenci není nijak prekvapivé.
Tak se to pokusím vysvetlit tak aby to i Bobek pochopil.
1. Hyundai Motor Group patrí k nejvetsím výrobcum automobilu na svete a na rozdíl od nekterých tebou zrejme adorovaných výrobcu/znacek je zastoupena skoro ve vsech zemích sveta.
2. Evropa je pro Hyundai Motor Group méne dulezitá nez pro nekteré její konkurenty. Dulezite je ze evropské továrny Hyundai Motor Group jsou pomerne dobre vytízeny (na rozdíl od nekterých tebou zrejme adorovaných výrobcu/znacek). Mezi temito továrnami je i továrna v Ceské Republice, díky které bylo v Ceské Republice vytvoreno priblizne 10.000 pracovních míst,
3. Hyundai Motor Group je tak neúspesná ze nedávno zacala stavet dalsí novou továrnu pro vozy Hyundai v Cíne, plánuje stavbu jeste jedné nové továrny pro vozy Hyundai v Cíne, rozsiruje továrnu pro vozy Kia v Cíne, staví továrnu pro vozy Kia v Mexiku, uvazuje o stavbe tretí továrny pro vozy Hyundai v Indii (zatímco slavná Skoda Auto je v Indii neúspesná a neví kudy kam).
No a ted Bobku premýslej, samozrejme pokud más cím. >😁 >😁 >😁
Tak se to pokusím vysvetlit tak aby to i Bobek pochopil.
1. Hyundai Motor Group patrí k nejvetsím výrobcum automobilu na svete a na rozdíl od nekterých tebou zrejme adorovaných výrobcu/znacek je zastoupena skoro ve vsech zemích sveta.
2. Evropa je pro Hyundai Motor Group méne dulezitá nez pro nekteré její konkurenty. Dulezite je ze evropské továrny Hyundai Motor Group jsou pomerne dobre vytízeny (na rozdíl od nekterých tebou zrejme adorovaných výrobcu/znacek). Mezi temito továrnami je i továrna v Ceské Republice, díky které bylo v Ceské Republice vytvoreno priblizne 10.000 pracovních míst,
3. Hyundai Motor Group je tak neúspesná ze nedávno zacala stavet dalsí novou továrnu pro vozy Hyundai v Cíne, plánuje stavbu jeste jedné nové továrny pro vozy Hyundai v Cíne, rozsiruje továrnu pro vozy Kia v Cíne, staví továrnu pro vozy Kia v Mexiku, uvazuje o stavbe tretí továrny pro vozy Hyundai v Indii (zatímco slavná Skoda Auto je v Indii neúspesná a neví kudy kam).
No a ted Bobku premýslej, samozrejme pokud más cím. >😁 >😁 >😁
Myslim, zes docela nepochopil.
Nejde tady tak apriori o ne/prodeje Hyundai, at uz globalne, nebo jen v Evrope, ale o to, jak se Hyundai presentuje a jak jim to lidi v Evrope evidentne nezerou.
Myslim, ze trocha pokory by jim v presentacich neuskodila, jejich vnimani evropskymi zakazniky by pak bylo jiste podstatne lepsi.
Nejde tady tak apriori o ne/prodeje Hyundai, at uz globalne, nebo jen v Evrope, ale o to, jak se Hyundai presentuje a jak jim to lidi v Evrope evidentne nezerou.
Myslim, ze trocha pokory by jim v presentacich neuskodila, jejich vnimani evropskymi zakazniky by pak bylo jiste podstatne lepsi.
Gilgit
Ja predevsím vím ze strýcek BOB píse antihyundaiovské zvratky pokazdé kdyz se v clánku objeví znacka Hyundai. Takze moje reakce je zcela oprávnená.
Jinak podobné problémy jako v Ceské Republice (Vosický) Hyundai v jiných zemích nemá. Na druhé strane má Hyundai v Ceské Republice vysoké prodeje.
Evropské prodeje by mohly být vyssí, na druhé strane evropské továrny (vcetne Ruska které v clánku chybí a kde Hyundai a Kia jsou vedoucí zahranicní znacky) jsou dobre vytízeny a to je dulezité.
Jeste jednou - na nick strýcek BOB zcela adekvátní a prílis slusná reakce.
Jinak podobné problémy jako v Ceské Republice (Vosický) Hyundai v jiných zemích nemá. Na druhé strane má Hyundai v Ceské Republice vysoké prodeje.
Evropské prodeje by mohly být vyssí, na druhé strane evropské továrny (vcetne Ruska které v clánku chybí a kde Hyundai a Kia jsou vedoucí zahranicní znacky) jsou dobre vytízeny a to je dulezité.
Jeste jednou - na nick strýcek BOB zcela adekvátní a prílis slusná reakce.
Ty jsi oznacil Vosickeho (tedy sam sebe) za problem?? Odkud se vzalo tve procitnutí? >😁 Ted se to chce jeste probudit z tveho snu o "kvalitnim ceskem voze" s H-faktorem !! >😒] >😒]
Gilgit
Vítej odpade, lhári a velký vlastence. Tvoje zvratky vzdy pobaví. >😁 >😁 >😁
Jinak nevím ze bych oznacil Vosického za problém. Problémy o kterých písi s ním mají slintalové jako ty. Pozice znacky na ceském trhu svedcí o necem jiném.
A co se od tebe dnes jeste dozvím, ty odpade? Ze by zase nejaká nesmyslná lekce z nemciny? Nebo slinty o potrebe vlasteneckého chování zákazníku které by v prípade globálního uplatnení zásadne poskodily firmu Skoda Auto a.s.? Nebo protiruské zvratky? Nebo prípadne slinty o tom jak si vázís "práce" redakce Auto.cz. >😁 >😁 >😁
Takze az v Ceské Republice zajistís 10.000 pracovních míst tak jako Hyundai tak se zase ozvi, ty vlastence. >😁 >😁 >😁
Jo a pokud jsou ty ceské vozy Hyundai tak nekvalitní jak píses tak más smulu. Díly vyrábené korejskými dodavateli Hyundaie se zacínají objevovat ve vozech koncernu ze vsech nejkoncernovatejsího, od VW pres Skodu az po Audi. >😁
Jinak nevím ze bych oznacil Vosického za problém. Problémy o kterých písi s ním mají slintalové jako ty. Pozice znacky na ceském trhu svedcí o necem jiném.
A co se od tebe dnes jeste dozvím, ty odpade? Ze by zase nejaká nesmyslná lekce z nemciny? Nebo slinty o potrebe vlasteneckého chování zákazníku které by v prípade globálního uplatnení zásadne poskodily firmu Skoda Auto a.s.? Nebo protiruské zvratky? Nebo prípadne slinty o tom jak si vázís "práce" redakce Auto.cz. >😁 >😁 >😁
Takze az v Ceské Republice zajistís 10.000 pracovních míst tak jako Hyundai tak se zase ozvi, ty vlastence. >😁 >😁 >😁
Jo a pokud jsou ty ceské vozy Hyundai tak nekvalitní jak píses tak más smulu. Díly vyrábené korejskými dodavateli Hyundaie se zacínají objevovat ve vozech koncernu ze vsech nejkoncernovatejsího, od VW pres Skodu az po Audi. >😁
tvoje veta : Jinak podobné problémy jako v Ceské Republice (Vosický) Hyundai v jiných zemích nemá. - a ted to sam popírás? Ty uz si ani nepamatujes, jake zvratky tu sám pises...ty más fakt dost >😁 >😁
Gilgit
Presne tak. Pamatuji si co písu a nic nepopírám.
Napsal jsem: "Jinak podobné problémy jako v Ceské Republice (Vosický) Hyundai v jiných zemích nemá". Podobnými problémy myslím napríklad kritiku nekterých slintalu jako jsi ty kvuli agresivnímu marketingu atd. která je primitivne zamerena na osobu Vosického. Dále písu: "Na druhé strane má Hyundai v Ceské Republice vysoké prodeje." Coz je jasné uznání práce Vosického, i kdyz tvuj rozoumek to asi nebere.
Jinak se trochu pletes. Zvratky píses ty. Takze, abych pouzil tvoji oblíbenou formulaci, evidentne más dost.
>😁 >😁 >😁
Napsal jsem: "Jinak podobné problémy jako v Ceské Republice (Vosický) Hyundai v jiných zemích nemá". Podobnými problémy myslím napríklad kritiku nekterých slintalu jako jsi ty kvuli agresivnímu marketingu atd. která je primitivne zamerena na osobu Vosického. Dále písu: "Na druhé strane má Hyundai v Ceské Republice vysoké prodeje." Coz je jasné uznání práce Vosického, i kdyz tvuj rozoumek to asi nebere.
Jinak se trochu pletes. Zvratky píses ty. Takze, abych pouzil tvoji oblíbenou formulaci, evidentne más dost.
>😁 >😁 >😁
Žerou jim to jen hloupí češi, za velkého přičinění pana Vošického. Němci už mají přece jenom trochu víc něco v hlavě a sáhnou po Německým, či Francouzským autu.
Gilgit
Paulie88, plácás jako obvykle. Jinak pokud vím tak ty k tématice koupe nových automobilu nemás moc co ríct protoze ty más jen na olítaný Citroeny z Nemecka. >😁
Gigi misto urazek na vozovy park ostatních by ses mohl pochlubit, co sedlas ty? Dokud to tu nenapises, tak budis dojem, ze sedlas leda tak salinu. Ale vsadil bych se, ze ty na zverejneni sveho (mozna) auta nemas "koule" 😉
Já už ty stupidní příspěvky píšu spíš ze setrvačnosti a zvědavosti, jestli ty přídeš a budeš to ještě stupidnějc komentovat. Prezentuješ se tu jako nějakej NADčlověk a někdo s tak vysokou inteligencí by to neměl zapotřebí ...
Tvoje narážky na to co sedlám jsou taky trochu zcestné, chápu že závidíš. Ale nevím kolik ti je let a je mi t upřímně ukradený, ale já jsem relativně mladej bejček a tohle je první auto na, který sem za krátkou dobu co sem v práci stihl vydělat. A zas tak levný nebylo. Na fungl nový auto mám ještě dost času ... To jen píšu pro tvoje info.
Takže pokud ti je víc než mě a podle tvých nesmyslů sedláš jenom nové vozy. Tak ti asi bude o dost víc než mě - čili by si měl mít něco v mozku a né tu 24/7 sedět u webu a psát * ...
A nebo druhá možnost, jsi rozmazlenej fracek a auta ti kupuje tatínek >😁
A jak napsal Auto-fan, nikdy sem tu neviděl napsaný co sedláš ani v Moje.auto nic nemáš ale urážet jinejm auta to umíš. Inteligentní asi jako ten trotl maros
Tvoje narážky na to co sedlám jsou taky trochu zcestné, chápu že závidíš. Ale nevím kolik ti je let a je mi t upřímně ukradený, ale já jsem relativně mladej bejček a tohle je první auto na, který sem za krátkou dobu co sem v práci stihl vydělat. A zas tak levný nebylo. Na fungl nový auto mám ještě dost času ... To jen píšu pro tvoje info.
Takže pokud ti je víc než mě a podle tvých nesmyslů sedláš jenom nové vozy. Tak ti asi bude o dost víc než mě - čili by si měl mít něco v mozku a né tu 24/7 sedět u webu a psát * ...
A nebo druhá možnost, jsi rozmazlenej fracek a auta ti kupuje tatínek >😁
A jak napsal Auto-fan, nikdy sem tu neviděl napsaný co sedláš ani v Moje.auto nic nemáš ale urážet jinejm auta to umíš. Inteligentní asi jako ten trotl maros
Gilgit
Pavlíku, nejak jsi se nám rozepsal. Není nic spatného na tom kupovat ojeté automobily, jiste chápes ze to z mé strany je jen rýpání. Problémem jsou tvé nenávistné príspevky. Nejde jen o Hyundai, pamatuji si na tvoje zvratky proti asijským firmám jako takovým.
Normální clovek muze klidne preferovat nejaké znacky a presto nemusí psát zvratky proti jiným výrobcum/znackám.
A ne, nezávidím.
Jinak Auto-fan marose adoruje. To jenom k tem trotlum. >😁
Normální clovek muze klidne preferovat nejaké znacky a presto nemusí psát zvratky proti jiným výrobcum/znackám.
A ne, nezávidím.
Jinak Auto-fan marose adoruje. To jenom k tem trotlum. >😁
velmi pekne cisla ma aj seat kia mitsubishi pekne rastie..... skoda ze opat vidime sotva polovicu ...... z toho co sa v eu predava....
ked uz ratame renault spolu s daciou pri koncernoch tak kiu by som ratal tiez s hyundaiom... v americkych tabulkach sa bezne uvadza pod korporaciami.... hyundai-kia spolocne ako jeden celok ...... len tu je zase nejak vsetko inak .......
DS, Honda... kam kracaju tieto znacky v eu....
honde by mohlo pomoct nove hrv aj jazz.... ale s DS je to asi na dlhsie ;-\
ked uz ratame renault spolu s daciou pri koncernoch tak kiu by som ratal tiez s hyundaiom... v americkych tabulkach sa bezne uvadza pod korporaciami.... hyundai-kia spolocne ako jeden celok ...... len tu je zase nejak vsetko inak .......
DS, Honda... kam kracaju tieto znacky v eu....
honde by mohlo pomoct nove hrv aj jazz.... ale s DS je to asi na dlhsie ;-\
Tak to je prekvapenie lepsie ako skoda necakal som
Už jsem na to zevrubně analyzoval v prvním příspěvku. Důležité je, že je to laciné. Všechno ostatní je druhotné 8-s
Tvoje komentáře jsou laciný, zřejmě každej si je přečte a polituje tě, že s tím, co máš v hlavě musíš normálně fungovat 😄. Ale nejsem si jistej, jestli by s tebou chtěl někdo jít třeba na oběd...
na jeho slinty je škoda komentov a slov všeobecne. To máš marné.
Gilgit
Náhodou, tentokrát to psychopat maros "zevrubně analyzoval", tak bych ty výsledky jeho tezké práce nepodcenoval. >😁
Já jo.... takovouhle virální celebritu bych rád viděl na živo >😁 Mám asi sebedestruktivní sklony, ale fakt mne zajímá, jestli někdo takový opravdu existuje >😁 A taky by mě zajímal jeho Pežót >😁
fiatu uz zacina pomahat 500X.... bez neho by zrejme pred skodou nebol... ale ked si zoberies ze defakto bravo a punto su stale mrtve tak je to pre fiat super vysledok a ukazka toho ake ma este velke rezervy.... fiat kludne mohol tlacit na ford... aj renault... keby portfolio doplnili novym puntom a bravom.... pripadne este aj nejakou vacsou cromou 😉
hlavne sirsou a nizsou Cromou
mno tá 500 X je zatiaľ trefa do čierneho, čo tak pozerám na jeden Renegade pripadá 4 - 5 Fiatov. Teda aspoňz toho čo vidím jazdiť po cestách.
Ja som este nevidel ani jednu 500x iba jedneho Odpadlika.
moje tvrdenie opieram výhradne o svoje pozorovania v mojom okolí a na mojich cestách. Zatiaľ čo Renegadov som videl naživo asi 3 kusy u nás v meste ani jeden, tak len u náv meste je Fiatov asi 5. Plus tie ďalšie čo ich stretávam kopu po cestách. No on ten Fiatik sa páči veľmi hlavne ženám. A chlapi sú schopní ho akceptovať nielen ako druhé auto do rodiny, navyše momentálne tak populárny segment SUV a výsledok je jasný.
Gilgit
maros dnes podle vlastních slov "zevrubně analyzoval" automobilový trh. >😁 >😁 >😁
20. kveten vejde do analu jako den zrození velkého analytika marose. >😁 Výrobci automobilu, PwC, EY, IHS, banky a rada dalsích firem se budou o marose rvát a prosit ho na kolenou aby pro ne neco "zevrubně analyzoval".
Otázka je zda je pustí za marosem do ústavu a pokud ano jak dlouho budou cekat az jejich novému séfanalytikovi rozvázou sverací kazajku. >😁 >😁 >😁
20. kveten vejde do analu jako den zrození velkého analytika marose. >😁 Výrobci automobilu, PwC, EY, IHS, banky a rada dalsích firem se budou o marose rvát a prosit ho na kolenou aby pro ne neco "zevrubně analyzoval".
Otázka je zda je pustí za marosem do ústavu a pokud ano jak dlouho budou cekat az jejich novému séfanalytikovi rozvázou sverací kazajku. >😁 >😁 >😁
>😁 Konečně něco, co je vtipné a přitom slušné. Gilgite, máš u mě +
Gilgit
Proboha, jen to ne.
je to tak >😒]
Gilgit
No jo, tomu ze s clovekem souhlasí psychopat jako ty se clovek nemuze bránit. Meli te nechat v té kazajce.
Gilgite, víš, že jsi tady moje oblíbená figurka, tak si to nepokaž :-!
Gilgit
Bacha za chvíli te zase ceká sverací kazajka tak rychle jeste neco napis, ty "zevrubný analytiku".
Jinak tady v diskusi je jeste jeden e😜ert který se v analýzách dobre vyzná takze byste mohli spolupracovat.
Jinak tady v diskusi je jeste jeden e😜ert který se v analýzách dobre vyzná takze byste mohli spolupracovat.
Dneska nenecháš ani jednu niť suchou, viď?
Gilgit
Jak to myslís? Ale kdyz uz jsi tady, mohli byste s marosem zalozit analytickou firmu pro automobilový prumysl. maros je e😜ert na francouzské výrobce automobilu, ty zase na situaci Volkswagenu v USA, takze dve dulezité oblasti máte zajisteny. >😁 Nekolik dalsích e😜ertu se mezi místními slintaly jiste najde. >😁
Ovsem podmínka je ukoncit pozívání kukuricných výrobku. Dovolena je jen voda a bezmasé párky z Lidlu. >😁 >😁 >😁
Ovsem podmínka je ukoncit pozívání kukuricných výrobku. Dovolena je jen voda a bezmasé párky z Lidlu. >😁 >😁 >😁
To by šlo, ale ještě potřebujeme někoho, kdo má kontakty na Východ. Neznáš někoho takového? Nejlépe dobře jazykově vybaveného a s jasným kádrovým původem.
Gilgit
Vsichni lidé kterí by pripadali v úvahu na vás dva - tedy tebe a marose - nemají. Vy jste jasná spicka v branzi, brilantní analytici u kterých kazdé slovo sedí. >😁
Jinak ta poslední tri slova jsou obvyklý primitivní výsledek nadmerného uzívání kukuricných výrobku. Uz jsem ti psal ze s tím budes muset prestat. >😁 >😁 >😁
Jinak ta poslední tri slova jsou obvyklý primitivní výsledek nadmerného uzívání kukuricných výrobku. Uz jsem ti psal ze s tím budes muset prestat. >😁 >😁 >😁
Ja teda nevim, komu vjede do analu 20. kveten, ale prosim, bezte s temi vasimi nekonecnymi nadavkami jeden na druheho uz do analu. Pisu to tobe, gilgite, nebot te v teto situaci povazuju za inteligentnejsiho, kasli uz na to neustale posilani marose do svraci kazajky, nebo v ni skoncis sam.
Gilgit
Vejít/vstoupit do análu je zcela slusný výraz, mozná ze te irituje ze nepouzívám hácky a krouzky. A nevím co je spatného na tom poslat marose do sverací kazajky (i kdyz to v diskusi nijak nepomuze).
Me spis irituje to pleveleni diskuse, jiste chapes...
Gilgit
Chápu, ale u me jsi na spatné adrese.
Praveze u tebe (si myslim) jsem na spravne adrese, na spatne bych byl, kdybych o to same zadal marose.
Tomu, kdo napise, ze tu plevelis diskusi, napises, ze je u tebe na spatne adrese?? Gilgite ty jsi opravdu komik! >😁 >😁 >😁
Gilgit
To napsal ten pravý, odpad Auto-fan. Kdyz uz jsme u toho plevelení - jsi schopen napsat nejaký vecný príspevek k tématu? Samozrejme ze ne, ty plácale? >😁 >😁 >😁
Za to ty tu pises k veci :-!
Gilgit
Kde se objeví Auto-fan, tam se brzy pridá jeho nohsled JGucci. U vás to funguje docela pravidelne. >😁
Pokud muj príspevek z 8😁7 není k veci tak bys mel absolvovat kurs ctení nebo chápání precteného textu.
Pokud muj príspevek z 8😁7 není k veci tak bys mel absolvovat kurs ctení nebo chápání precteného textu.
Gilgite ty jsi dnes reagoval na VSECHNY moje komentáre, jen na jeden ne - jaké TY osobne sedlás auto?? Misto toho urazis vsechny kolem sebe. Asi vnitrne nesneses, kdyz z okenka saliny vidis tolik stastnych lidi v aute, tak si alespon vylevas vztek zde na Auto.cz vid?? 😄 :no: :no:
Gilgit
Do toho ti je kulový. Ale jestli te to uklidní, není to výrobek firmy Skoda Auto a.s. takze tvoje srdícko patriota a vlastence se dál muze tetelit stestím.
Podle slova salina bys mohl být z Brna nebo okolí. Bylo by zajímavé kdyby se zjistilo ze v takovém krásném kraji zije takový blbec jako ty.
Jinak jestli pod tím oznacením "stastní lidé" myslís zaprdené vlastence jako tebe ve svých Skodovkách nebo e😜erty typu maros a paulie88 v olítaných sunkách tak to je stestí jak svina.
Ono vubec takoví zblblí hurávlastenci jako ty jsou docela legracní. >😁 >😁 >😁
Podle slova salina bys mohl být z Brna nebo okolí. Bylo by zajímavé kdyby se zjistilo ze v takovém krásném kraji zije takový blbec jako ty.
Jinak jestli pod tím oznacením "stastní lidé" myslís zaprdené vlastence jako tebe ve svých Skodovkách nebo e😜erty typu maros a paulie88 v olítaných sunkách tak to je stestí jak svina.
Ono vubec takoví zblblí hurávlastenci jako ty jsou docela legracní. >😁 >😁 >😁
No kulovy mi do toho je >😁 Tva odpoved jen doklada , ze jsem mel pravdu a je to venku : GIGI JEZDI SALINOU >😁 >😁 >😁 Chapu, ze se snazis pak alespon o autech kecat (slovo diskutovat je v tvem pripade moc silné), kdyz uz zadne nemuzes ridit >😒]
My "zaprdeni vlastenci" podporujeme cesky prumysl a diky tomu ma stat na vyplacenich i tvych davek 😉 No kdyby nebylo nas vlastencu, tak by te ten smich brzy presel, az by ti stat kratil davky >😒] >😒] Skoda, ze takovy komous jako ty, zije v nasi zemi! :no:
My "zaprdeni vlastenci" podporujeme cesky prumysl a diky tomu ma stat na vyplacenich i tvych davek 😉 No kdyby nebylo nas vlastencu, tak by te ten smich brzy presel, az by ti stat kratil davky >😒] >😒] Skoda, ze takovy komous jako ty, zije v nasi zemi! :no:
to vís , ma ZTP tak robí v saline machry >😁 kšiltovka hnójndéj a igelitka lada, na nafasovaném smartphonu datluje jak blbec a my si to tu čteme >😁
Gilgit
Doporucuji ti pribrzdit. Prokazatelne nejsem a nikdy jsem nebyl na dávkách a nejsem ani nikdy jsem nebyl komunista takze se hned dvojnásobne dopoustís sírení pomluvy na verejnosti.
To je ostatne u vás "vlastencu" normální.
Práve kvuli takových primitivum jako jsi ty sem samozrejme nebudu psát nic o mém aute nebo podobných vecech. Ale, jak uz jsem napsal, není to automobil Skoda a tím pádem to presahuje tvoje "vlastenecké" horizonty.
Ted k tomu vlastenectví: "Zaprdení vlastenci" jsou zamindrákovaní ubozáci mdlého rozumu kterí si svým manifestacním "vlastenectvím" lécí komplexy a nedostatek inteligence. Tito lidé si potrebují potvrdit svoji výjimecnost pramenící podle nich z toho ze pocházejí z nejakého národa. Paleta chování techto individuí sahá od smesného hurápatriotismu az po nacionalismus a extremismus.
Je pozoruhodné ze se práve mezi príznivci znacky Skoda ve zvýsené míre vyskytují takové exempláre.
A ted jedna informace kterou zrejme tvuj rozoumek nedá: I lidé kterí kupují automobily vyrobené v továrnách Hyundai Motor Manufacturing Czech a Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech podporují ceský prumysl.
Ocekávat od tebe nejaký smysluplný vecný príspevek je samozrejme zbytecné.
To je ostatne u vás "vlastencu" normální.
Práve kvuli takových primitivum jako jsi ty sem samozrejme nebudu psát nic o mém aute nebo podobných vecech. Ale, jak uz jsem napsal, není to automobil Skoda a tím pádem to presahuje tvoje "vlastenecké" horizonty.
Ted k tomu vlastenectví: "Zaprdení vlastenci" jsou zamindrákovaní ubozáci mdlého rozumu kterí si svým manifestacním "vlastenectvím" lécí komplexy a nedostatek inteligence. Tito lidé si potrebují potvrdit svoji výjimecnost pramenící podle nich z toho ze pocházejí z nejakého národa. Paleta chování techto individuí sahá od smesného hurápatriotismu az po nacionalismus a extremismus.
Je pozoruhodné ze se práve mezi príznivci znacky Skoda ve zvýsené míre vyskytují takové exempláre.
A ted jedna informace kterou zrejme tvuj rozoumek nedá: I lidé kterí kupují automobily vyrobené v továrnách Hyundai Motor Manufacturing Czech a Toyota Peugeot Citroen Automobile Czech podporují ceský prumysl.
Ocekávat od tebe nejaký smysluplný vecný príspevek je samozrejme zbytecné.
Brache má Tata Nano f plné palbě.Teď tam chce nacpat Čínské Wanli 245/45/19.Nějak mu to tam nejde narvat. Soused mu říkal,že to bude vypadat jak to vozítko s Konsomlskoe pravdy Lunachod.
Gilgit
Takze pan diskusní odpad zase jednou zacíná, No já se ti nedivím, ono to tvoje souzití s opicí nebude za moc stát a evidentne ti leze na mozek.
Jinak je legracní jak si tady blbci typu Bc. Gilgith, Auto-fan a maros vzájemne pritakávají. Ale jak jsem jiz napsal, chápu ze v tvém prípade je to porád lepsí nez doma s opicí. >😁 >😁 >😁
Jinak je legracní jak si tady blbci typu Bc. Gilgith, Auto-fan a maros vzájemne pritakávají. Ale jak jsem jiz napsal, chápu ze v tvém prípade je to porád lepsí nez doma s opicí. >😁 >😁 >😁
Zajimava krize u VW. hmm
Dobre, kluci rumunsky, jedem na ty svarecky a slapem do toho!!! :yes:
Gilgit
Kdyz uz tam bys mel pochválit i kluky marocký.
Dacia se dela i v Maroku? A odtamtud se vozi i do Evropy?
Jestli ano, tak teda chvalim i kluky marocky :yes😒br />
BTW.: Aby si nekdo nemyslel, ze si delam kozy: Ja Dacii opravdu fandim, je to ma oblibena znacka, jelikoz vyrabi auta, ktera si na nic nehraji a proste a jednoduse funguji tak, jak maji, a jsou za normalni ceny.
Jestli ano, tak teda chvalim i kluky marocky :yes😒br />
BTW.: Aby si nekdo nemyslel, ze si delam kozy: Ja Dacii opravdu fandim, je to ma oblibena znacka, jelikoz vyrabi auta, ktera si na nic nehraji a proste a jednoduse funguji tak, jak maji, a jsou za normalni ceny.
Gilgit
Ja Dacii taky fandím, takze te chápu.
Co se týce Maroka: Dokker a Lodgy se vyrábí pouze v Maroku (Lodgy od zacátku roku taky v Indii ale jen pro indický trh). Sandero se vyrábí jak v Rumunsku tak v Maroku, ale ta Sandera z Maroka jsou spís urcena pro geograficky blizsí trhy (Severni Afrika, Francie, Spanelsko atd.).
Jinak ti kluci rumunský z tech kluku marockých v poslední dobe nejsou moc nadseni.
Co se týce Maroka: Dokker a Lodgy se vyrábí pouze v Maroku (Lodgy od zacátku roku taky v Indii ale jen pro indický trh). Sandero se vyrábí jak v Rumunsku tak v Maroku, ale ta Sandera z Maroka jsou spís urcena pro geograficky blizsí trhy (Severni Afrika, Francie, Spanelsko atd.).
Jinak ti kluci rumunský z tech kluku marockých v poslední dobe nejsou moc nadseni.
Není se čemu divit. Nový modely jsou opravdu pěkný a to se ještě máme na co těšit. Třeba nový Clio, to je láska na první pohled >😁 klidně bych ho bral ... Mégane to samý.
Naopak většina novejch Fordů se mi vůbec nelíbí a jak je vidět, lidem asi taky moc ne, ikdyž poskok tam pořád je.
Naopak většina novejch Fordů se mi vůbec nelíbí a jak je vidět, lidem asi taky moc ne, ikdyž poskok tam pořád je.
Není náhodou podstatné, co je pod kapotou? Na barvu a "dyzajn" to fakt nejezdí....
by si sa čudoval ako mnohí ľudia vyberajú hlavne dnes autá a nielen tie. To človek občas ostáva rozum stáť. >😁
No to je mi právě, bohužel, naprosto jasný. Je to krásně vidět na tom, jak jsou postavené reklamy jednotlivých automobilek. (nepřekonatelný dyzajn, rádio boost, navigace, .....)
Ohledně dyzajnu mě zajímá především součinitel odporového tření vzduchu a to, jak je z auta vidět a jak moc mimo ruku jsou důležité ovládací prvky.
Dotykové displeje do auta prostě nepatří. Do dyzajnu lze počítat i takové věci, jako je třeba přístup ke světlometům pro výměnu žárovek, jak moc snadno se dolévají provozní kapaliny, přístup k hrdlu nádrže apod.
Ale například blbej nápad se škrabkou do víčka nádrže kvituju, protože to má hlavu.
Ohledně dyzajnu mě zajímá především součinitel odporového tření vzduchu a to, jak je z auta vidět a jak moc mimo ruku jsou důležité ovládací prvky.
Dotykové displeje do auta prostě nepatří. Do dyzajnu lze počítat i takové věci, jako je třeba přístup ke světlometům pro výměnu žárovek, jak moc snadno se dolévají provozní kapaliny, přístup k hrdlu nádrže apod.
Ale například blbej nápad se škrabkou do víčka nádrže kvituju, protože to má hlavu.
Ty si s tým "ypsilonom" v dizajne fakt svetový...
Cx ťa trápiť až toľko nemusí, pretože za prvé sa pre daný model auta udáva len orientačne (presná hodnota môže byť u rozličných modelov odlišná, závisí to dokonca aj od typu a kvality laku) a za druhé ho ešte musíš vynásobiť čelnou plochou auta, aby si dostal ako-tak reálny obraz o skutočnom odpore vzduchu.
Prístup k svetlometom a dolievanie prevádzkových kvapalín je už kvapku mimo oblasť, ktorou sa primárne zaoberajú dizajnéri, tam hrá prím konštrukcia, technológia a náklady a táto oblasť sa dizajnu podriaďuje.
Dosah ovládacích prvkov a veci okolo toho rieši ergonómia, v súčinnosti s dizajnom.
Mimochodom, odhadujem, že vodičák ešte nemáš.
Cx ťa trápiť až toľko nemusí, pretože za prvé sa pre daný model auta udáva len orientačne (presná hodnota môže byť u rozličných modelov odlišná, závisí to dokonca aj od typu a kvality laku) a za druhé ho ešte musíš vynásobiť čelnou plochou auta, aby si dostal ako-tak reálny obraz o skutočnom odpore vzduchu.
Prístup k svetlometom a dolievanie prevádzkových kvapalín je už kvapku mimo oblasť, ktorou sa primárne zaoberajú dizajnéri, tam hrá prím konštrukcia, technológia a náklady a táto oblasť sa dizajnu podriaďuje.
Dosah ovládacích prvkov a veci okolo toho rieši ergonómia, v súčinnosti s dizajnom.
Mimochodom, odhadujem, že vodičák ešte nemáš.
Vcelku mě baví, jak se zde přítomní směle pouštějí do hodnocení zkušeností ostatních podle dvou příspěvků na fóru. Odhad ohledně vlastnictví plastové kartičky se minul asi tak o jedenáct let a stovky tisíc kilometrů. A k tomu ještě tykání...
Máme zde původní anglický výraz "design", kterýžto má výslovnost [dyzajn] v češtině, tak proč to nepoužít? Ve slovenštině je ale výslovnost s měkkým i a v tom se ty jazyky liší...
Cx mě právě zajímá (samozřejmě s patřičným výpočtem na celkovou plochu), protože má přímý vliv na celkové provozní náklady - spotřebu a mimo jiné i na hlučnost při jízdě. A proto se divím, že tak podstatný parametr výrobci neudávají.
Souhlasím s tím, že se přístup k jednotlivým komponentům podřizuje právě dyzajnu. Ale nelíbí se mi, když kvůli žárovce člověk musí do servisu, kde se s tim pak dvě hodiny montujou jenom kvůli tomu, aby kastle měla ten správně dyzajnovej tvar. To je pak kontraproduktivní! Konstruktéři pak mají kolikrát svázané ruce prostorem a prostě to tam lépe naskládat nesvedou.
Jistě že ergonomie. O tom řeč ale nebyla. Směřoval jsem to na fakt, že se dyzajnéři rozhodli umisťovat do interiéru vozidel dotykové displeje. To je ovládací prvek, který se do třesoucího se automobilu prostě ergonomicky vůbec nehodí. Navíc když se musím pokaždé podívat, kam mám šáhnout, abych třeba pustil větrák, tak tomu musím věnovat vteřinku pohledu a ztrácím tím pak kontakt s provozem kolem sebe. A to považuju za zcela nepřípustné zvýšení nebezpečí. Takže auto s dotykovým displejem si nikdy nekoupím, dokud nebude řídit samo.
Máme zde původní anglický výraz "design", kterýžto má výslovnost [dyzajn] v češtině, tak proč to nepoužít? Ve slovenštině je ale výslovnost s měkkým i a v tom se ty jazyky liší...
Cx mě právě zajímá (samozřejmě s patřičným výpočtem na celkovou plochu), protože má přímý vliv na celkové provozní náklady - spotřebu a mimo jiné i na hlučnost při jízdě. A proto se divím, že tak podstatný parametr výrobci neudávají.
Souhlasím s tím, že se přístup k jednotlivým komponentům podřizuje právě dyzajnu. Ale nelíbí se mi, když kvůli žárovce člověk musí do servisu, kde se s tim pak dvě hodiny montujou jenom kvůli tomu, aby kastle měla ten správně dyzajnovej tvar. To je pak kontraproduktivní! Konstruktéři pak mají kolikrát svázané ruce prostorem a prostě to tam lépe naskládat nesvedou.
Jistě že ergonomie. O tom řeč ale nebyla. Směřoval jsem to na fakt, že se dyzajnéři rozhodli umisťovat do interiéru vozidel dotykové displeje. To je ovládací prvek, který se do třesoucího se automobilu prostě ergonomicky vůbec nehodí. Navíc když se musím pokaždé podívat, kam mám šáhnout, abych třeba pustil větrák, tak tomu musím věnovat vteřinku pohledu a ztrácím tím pak kontakt s provozem kolem sebe. A to považuju za zcela nepřípustné zvýšení nebezpečí. Takže auto s dotykovým displejem si nikdy nekoupím, dokud nebude řídit samo.
Celkem dobré počteníčko.Už jsem si myslel,že nebudou ale nakonec přece jen zvratky ,kazajka,slinty,dokonce něco proruského se tam mihlo.Ale je vidět změna. 😉
Gilgit
Copak, más nejaký problém? Banány nakoupeny, kniha dzunglí prostudována? A co Mauglí? >😁
Jinak ti muze být celkem jedno jaká slova se objevují v mých príspevcích. Ale fakt je ze vsechna slova která jsi vyjmenoval na tvoje lahudky typu "opičí potrat" atd. nemají.
Jinak ti muze být celkem jedno jaká slova se objevují v mých príspevcích. Ale fakt je ze vsechna slova která jsi vyjmenoval na tvoje lahudky typu "opičí potrat" atd. nemají.
Ja viem že si to odskáčem,ale niečo mi tam chýba.Vidím tu: VW group , PSA group , Renault group či Toyota group,no stále tam čosi chýba. [odkaz]
Keď už čosi robím,snažím sa to robiť poriadne. 😉
Keď už čosi robím,snažím sa to robiť poriadne. 😉
Gilgit
Presne tak. Ale bacha na místní útocnou letku.
Gilgite, už trpíš stihomanem >😁 ?
Zlá otázka. Lepšie by si sa spýtal: "Ešte stále?"
Gilgit
Tak jsem premýslel co te vede k psaní tech primitivních zvratku. Pokud je skutecne pravda ze to nedelás pod vlivem alkoholu tak je to jeste horsí protoze to znamená ze to odpovídá tvé povaze.
Zatím jsem pod tímto tvým nickem necetl ani jeden príspevek ze kterého bych se neco nového dozvedel. Vetsinou jsou to brizantní sdelení jako treba ze "más rád Opel". No a potom tady samozrejme máme tu brilantní analýzu situace znacky VW v USA s durazem na model Golf, který je, jak vsichni ví, pro úspechy této znacky v USA rozhodující. >😁
Takze: Neschopnost napsat vecný príspevek který by jiným prinesl nejakou novou informaci, primitivní neoduvodnené útoky na jiného cloveka, nadsené diskusní pritakávání lidem kterí se nestítí nejhorsích lzí a pomluv.
Bravo.
Zatím jsem pod tímto tvým nickem necetl ani jeden príspevek ze kterého bych se neco nového dozvedel. Vetsinou jsou to brizantní sdelení jako treba ze "más rád Opel". No a potom tady samozrejme máme tu brilantní analýzu situace znacky VW v USA s durazem na model Golf, který je, jak vsichni ví, pro úspechy této znacky v USA rozhodující. >😁
Takze: Neschopnost napsat vecný príspevek který by jiným prinesl nejakou novou informaci, primitivní neoduvodnené útoky na jiného cloveka, nadsené diskusní pritakávání lidem kterí se nestítí nejhorsích lzí a pomluv.
Bravo.
A všiml sis, že Nissan se do "Renault Group" nepočítá? Renault vlastní 43% v Nissanu, Hyundai... kolik, 33% v Kie?
Ozaj kvalitný článok. :yes:
Hyundai vlastní 49,2% Kia.
Hyundai vlastní 49,2% Kia.
No promiň, to ale vycházíš ze 4 roky starého článku na Wiki... v prosinci 2013 mělo H jen 33,8%, novější údaj jsem nehledal...
[odkaz]
[odkaz]
Máš pravdu,angličtina nie je moja silná stránka,tak som mrkol na wiki v našom jazyku.Sorry.No buď ako buď,je to group a malo to byť v tabulke,tak ako aj Nissan v Renault grup.Je mi vcelku šum a fuk ,keď niekto nemusí Hyundai,ale odborný novinár by mal dávať pravdivé údaje.
Stejně tak, jako salámy bez masa v Lídlu, .. hlavně, že je na to akce 8-s
Renault je takový godhaj. Nekvalitní, hnusné, smradlavé, bez masa, ale zato laciné 8-s
Co mas proti Godhaji? Je to kvalitni mekky salam, kdyz je kvalitne udelan.
Gothaj je Mortadella v podstatě, chuťově velmi podobná.
Obecně jsou v Lídlu velmi kvalitní výrobky a to jsem velký "snob" co se týče jídla.
Nebo má diskusní "krámy", jestli on nakonec nebude spřízněný s Marošom Kramárom.
Ono to evidentne bylo úplne jinak. V ústavu marosovi dávají do jídla psychofarmaka a aby ho uklidnili kdyz se ptá proc to tak divne chutná tak mu ríkají ze to je z Lidlu.
o paleo strave je spusta kniziek.... vazne stoji za vyskusanie ... a niekedy navonok nezdrave veci su zdravsie ako tie zdrave ktore nam tlaci komercia ... takze neboj... kludne si daj gothaj
Mozna pak z te paleo mody rychle vystrizlivis 😉
A nekupuj si vylítaný vraky...děláš to hlavně pro sebe 😉 . Tvoje cancy nikoho nezajímají, jen prokazuješ jak jsi na tom psychicky špatně 😄
Ale zase na druhou stranu, tak alespoň vím, o čem mluvím 😉
Vzhledem k tomu, ze jste oba byli "vyrobeni" stejnym producentem, tak predpokladam, ze i ty jsi divny a tvoje zpracovani je proti Renaultu jen o trochu lepsi.
Tak proc porad ten vysmech?
Zde je hot- link na novinku: [odkaz] Pokochej se.....