Testy
Nechci rýpat, ale označení motoru v nadpisu "2.0D" je z mého pohledu dosti nepřesné, Fiat totiž tento motor (podobně jako všechny ostatní) označuje jako 2.0 MultiJet 140. Vámi napsané označení spíše připomíná stařičké 1,9 TD. Proto prosím o opravu. Díky. 😄
bol som na skusobnej jazde s tymto autom... nie je to zle ,inerier pekny , prevodovka na urovni.... zapor vysoka spotreba v meste cez 10 l, avsak podvozok hroza, citit tam kazdy hrbol, auto neskotocne naskakuje, vobec netlmi narazy , z auta som vystupoval totalne vytraseny...
za mna nekupovat... duster za 10 000 Eur ma lepsi podvozok ako tento Fiat za 25 000 Eur
cakam na Mazdu CX-3 😉
za mna nekupovat... duster za 10 000 Eur ma lepsi podvozok ako tento Fiat za 25 000 Eur
cakam na Mazdu CX-3 😉
Pokud hodnotíš pouze verzi 2.0Mjet 4x4 9AT, tak ta je nejtvrdší, to ano, ale rozhodně bych to neškatulkoval... ostatní verze jsou poddajnější a příjemnější, taková verze 1.4Turbo 140k je jiná písnička. PS: Ještě nazapomenout na fakt, že většina aut na vyzkoušení má 18" kola...na 17" to může být zase o kus lepší 😉
AC jen taková malá otázečka, kritika vozu se vám nelíbila, mluvíte o všech mot. verzích, jste čerstvě založený nick. Jste nějakým způsobem spojený s prodejem fiatů?
nieco na tom bude.... v porovnavacom teste renegadu a yetiny na auto cz zo zaciatku tohto roka ..... je napisane ze renegade je citelne tvrdsim autom ako yeti a citit tam kazdy hrbol... docela ma to tiez prekvapilo ale je to tak.... zrejme aj pri renegade, co uz.... niekomu to ale nemusi vadit a mozno dost zalezi aj od pneumatik, dnes je v mode davat na SUVecka nizkoprofilace zo sportiakov ... pricom to jednak nielen ze totalne zle vyzera ( SUV predsa nie je sportiak ) ale uplne to aj nici jazdne vlastnosti SUVecka
ale mne s paci renegade ovela viac.... viac mi tam sedia hrany aj maska... aj vyzarujuca charizma renegadu je uplne inde.. tych zaoblenych vajicok je na trhu uz dnes dost a vsetky su na jedno brdo ... fiat defakto spredu vyzera ako mala 500ka na steroidoch... chyba tomu akasi vizualna stava a odlisenie sa od malej 500ky ... a vobec... tie obliny ktore su na malickej 500ke super.. tu akosi nefunguju...zadne partie su hodne zvlastne a to aj pri pohlade sikmo zboku... ale ako vavim.... pohlad na dizajn je individualny a subjektivny......a inemu sa zase nepaci renegade ..... v poriadku... aj preto je dobre ked je z coho na trhu vyberat.
v taktomto auto je 9st automat skor technicka parada na papieri ako realna vyhra ( uvidime aka bude zivotnost tejto prevodovky ) , z mojich skusenosti viem ze aj 5st automat ktory je dobre naskladany .... je plne dostacujuci na beznu jazdu a aspon neustale nemusi radit hore dole..... za tie usetne 2 deci to nestoji
suma sumarum.... fiatu tento model iste hodne pomoze v celoeuropskych predajoch.... fiat taketo auto ( v dobe crossov a SUV ) uz potreboval ako sol ... a ja o jeho megauspechu absolutne nepochybujem ani nahodou... v kutiku duse som ale malicko malilinko sklamany... fiat si myslim ze ma aj na viac.. a ten dizajn ( lebo ten a la 500 mi tu moc nefunguje ) a charizma ...... mohli byt hodne vyssie .... keby sa neobzerali stale len po 500ke ....
takze za mna.... 1:0 pre jeep na celej ciare ( z hladiska dizajnu ). technicky aj motoricky su auta samozrejme takmer zhodne.... takze tu asi nebudu velke rozdiely.... a zrejme nejeden zakaznik bude volit medzi tymito dvomi brachami prave len na zaklade charizmy imidzu a dizajnu.... ja mam vybrate 😉
v taktomto auto je 9st automat skor technicka parada na papieri ako realna vyhra ( uvidime aka bude zivotnost tejto prevodovky ) , z mojich skusenosti viem ze aj 5st automat ktory je dobre naskladany .... je plne dostacujuci na beznu jazdu a aspon neustale nemusi radit hore dole..... za tie usetne 2 deci to nestoji
suma sumarum.... fiatu tento model iste hodne pomoze v celoeuropskych predajoch.... fiat taketo auto ( v dobe crossov a SUV ) uz potreboval ako sol ... a ja o jeho megauspechu absolutne nepochybujem ani nahodou... v kutiku duse som ale malicko malilinko sklamany... fiat si myslim ze ma aj na viac.. a ten dizajn ( lebo ten a la 500 mi tu moc nefunguje ) a charizma ...... mohli byt hodne vyssie .... keby sa neobzerali stale len po 500ke ....
takze za mna.... 1:0 pre jeep na celej ciare ( z hladiska dizajnu ). technicky aj motoricky su auta samozrejme takmer zhodne.... takze tu asi nebudu velke rozdiely.... a zrejme nejeden zakaznik bude volit medzi tymito dvomi brachami prave len na zaklade charizmy imidzu a dizajnu.... ja mam vybrate 😉
tak priateľu to by ma zaujímalo aké iné automaty si pojazdil okrem toho 5° v Pajere. Takýto archaický automat je slabota a nehodný tejto doby.Utekaj do nejakej predajne s autami a vyskúšaj niečo modernejšie.
Neuveritelne dristy:
"v taktomto auto je 9st automat skor technicka parada na papieri ako realna vyhra ( uvidime aka bude zivotnost tejto prevodovky ) , z mojich skusenosti viem ze aj 5st automat ktory je dobre naskladany
Uz clanku, pokial mas marginalnu schopnost porozumiet textu musis vidiet, ze tento automat ma zmysel a radi uplne bez problemov, ze to nepostrehnes. Teda ta nemusi trapit kolko radi, kedy radi a vdaka pruznosti motora nemusi radit ani casto, ako kecas.
Novu techniku absolutne nepoznas, ale reci mas ako stara baba na trhu.
"v taktomto auto je 9st automat skor technicka parada na papieri ako realna vyhra ( uvidime aka bude zivotnost tejto prevodovky ) , z mojich skusenosti viem ze aj 5st automat ktory je dobre naskladany
Uz clanku, pokial mas marginalnu schopnost porozumiet textu musis vidiet, ze tento automat ma zmysel a radi uplne bez problemov, ze to nepostrehnes. Teda ta nemusi trapit kolko radi, kedy radi a vdaka pruznosti motora nemusi radit ani casto, ako kecas.
Novu techniku absolutne nepoznas, ale reci mas ako stara baba na trhu.
Ale stejně je zajímavé, že za tvrdost je kritizovaná zrovna tahle offroad verze s naftou a 4x4. Člověk by takové naladění spíš čekal u benzínové verze v předokolce.
mozno je benzin este tvrdsi 😉 ... ale zatial sme tu mali test 500X len s 1,6 multijet a teraz s 2.0 multijet..... skoda ze benziny u vacsiny aut testerom nevonaju...
My bychom s benzinovými verzemi jezdili rádi, ale dá se vybírat pouze z vozů, které má importér k dispozici jakožto testovací auta. 😄
mne je to jasne.... to ste uz pisali niekolkokrat... len som chcel trosku stuchnut do ula ...
ale je smutne ako dnes kazdy benziny hadze na vedlajsiu kolaj ..... uz aj moj kolega v praci vecny benzinovy fanda uz nacisto predadol davovej psychoze a zvazuje maly dizel... no co k tomu dodat.... no ale bol to dobry kamarat, no >😁
ale je smutne ako dnes kazdy benziny hadze na vedlajsiu kolaj ..... uz aj moj kolega v praci vecny benzinovy fanda uz nacisto predadol davovej psychoze a zvazuje maly dizel... no co k tomu dodat.... no ale bol to dobry kamarat, no >😁
Coz uprimne je docela zvlastni. Precijen toto auto asi nebude bezny sluzebak. Takze predpokladam i najezdy nebudou automaticky nijak velke. A kdyz vidim cenu teto dieslove verze a ctu o vami namerene spotrebe ve meste 9L (tam bych i tipnul ty auta stravi nejvice casu) tak mi ta oturbena benzinova 1.4 s pohonem jen predku dava stale vetsi a vetsi smysl. Tahle ulitba naftakum vzdy a vsude a za kazdou cenu, to proste nechapu.
vidim to uplne rovnako..... 😉 :yes:
do města je ideál 1.6 benzin atmosféra... má jen 5 rychlostí - ale ve městě je to úplně OK.
Na delší ježdění je turbobenzin... a "překvapivě" taky táhne vodspodu"... a je na "hlínách"..
😉
Teprve pro skutečně náročné ježdění je diesel 4x4. a ano, pak asi s tím automatem... je to levnější řešení než přídavná převodovka.
Píšou to v textu tak nějak bez poznámky a bez vysvětlení... rozjíždí se dna dvojku a brzo řadí trojku... takže jednička a často dvojka je prostě redukce... jen řazená automaticky.
A spolu s přirozeným prokluzem hydroměniče je to prostě řešení do terénu.
Kdo si to koupí do města... je na horském kole na sjezdovce... jde to! Ale blbě.
😉
Na delší ježdění je turbobenzin... a "překvapivě" taky táhne vodspodu"... a je na "hlínách"..
😉
Teprve pro skutečně náročné ježdění je diesel 4x4. a ano, pak asi s tím automatem... je to levnější řešení než přídavná převodovka.
Píšou to v textu tak nějak bez poznámky a bez vysvětlení... rozjíždí se dna dvojku a brzo řadí trojku... takže jednička a často dvojka je prostě redukce... jen řazená automaticky.
A spolu s přirozeným prokluzem hydroměniče je to prostě řešení do terénu.
Kdo si to koupí do města... je na horském kole na sjezdovce... jde to! Ale blbě.
😉
Nafťák táhne lépe od spodu. To se spoustě lidí líbí, no a potom ta spotřeba a nakonec se i jednodušeji prodává. Měl jsem celý dlouhý život benziňáky, teď mám prvního nafťáka... :-! Tato nová 500 X je pěkná, ale s tím 2.0l motorem ne zrovna s "levného kraje". Renegate jsem si zblízka nedávno prohlédl ve Zlíně, ale nějaké nadšení se nekonalo. Asi je to tím, že jsem spíš na oblé tvary. 😉
Zátah je u benzínového turba taky a s tím prodejem ojeté nafty za nějakých 5 let bych nebyl takový optimista...
V prvni rade mi prijde jako uhozene jezdit mozna v horsim aute, ale s vidinou toho ze ho mozna za X let lepe prodam. Snad si vyberu auto lepsi, pro me vhodnejsi, jak jej pak prodam je kapitola druha. Ted nemluvim o premiove vyssi stredni ktera bez nafty bude vazne prodejna vyrazne hur, nez me tu zacne nekdo chytat za slovo.
A ad ten zatah je to jak pises. Ta 1.4 "tahne" jako 2,3L atmosfera, to na podobne velke auto nemuze byt nedostatecne. Ostatne zrychleni i maximalku ma naprosto stejnou jako tato 2L nafta.
A ad ten zatah je to jak pises. Ta 1.4 "tahne" jako 2,3L atmosfera, to na podobne velke auto nemuze byt nedostatecne. Ostatne zrychleni i maximalku ma naprosto stejnou jako tato 2L nafta.
Proc cekat tvrdost od auta s pohonem jen predku a s lehkym benzinem? Tu tvrdost vidim jako casto nechtenou nutnost u auta s pretizenym predkem. Jakonahle dostanou konstrukteri trochu volne ruce diky lehcimu motoru je to razem o tom jestli chteji, ne ze musi.
Osobne doufam ze tu benzinovou 1.4 naladili jak si takove auto zaslouzi, komfortne.
Osobne doufam ze tu benzinovou 1.4 naladili jak si takove auto zaslouzi, komfortne.
Fabriky na podvozku často šetří. Obzvláště, když se potýkají s řadou různých motorů, přistoupí na kompromisní nastavení. Ano, logicky by měl v tom případě být malý benzín nejtvrdší a velká nafta nejměkčí. :-!
"Logicky" mozna, skusenost veli neco jineho. Juke mel naladeni pro 1.2 benzin a 1.5 diesel jine a jasne lepsi u benzinu. 😉
Ano, hodně záleží na tom, kolik je fabrika připravena investovat do různých naladění. Proto nahoře píši, že se často šetří. :-!
Jeste jsem nejel v aute ktere by melo u benzinove verze stejne nesmyslne tvrde naladeni jako u dieslove verze stejneho vozu. Takze kdyz prestaneme mluvit obecne, kde konkretne bylo naladeni benzinu stejne tvrde jako u dieslu? Ono mi to ani logicky, ani ekonomicky nedava smysl cpat silnejsi pruziny na auta co to nepotrebuji, tak me zajima kdo to takto dela.
Tak je to ake všude a není to cílené, ale váhou motoru.
Srovnával jsem po sobě Superba 1.8TSI a 2,0 TDI a rozdíl taky citelný... nebo 508 THP a 2,0 HDI... Prostě hmotnost na predku se podepíše
Srovnával jsem po sobě Superba 1.8TSI a 2,0 TDI a rozdíl taky citelný... nebo 508 THP a 2,0 HDI... Prostě hmotnost na predku se podepíše
Co je tak pekelného na start stopu? Jel jsem s ním x-krát a nijak mě to neobtěžovalo. Tady se z něj dělá klekánice co žere malé děti a motory odrovná ještě v záběhu. Jestli to má vliv na životnost a budoucí spolehlivost tak to spíš patří do rubriky Bazar než do testů nových aut.
Myslím, že skutečnost, že se dá stop-start jako u jednoho z mála aut na trhu defaultně vypnout, je dost důležitá, aby v testu byla.
A proč nemáme stop-start rádi? Protože je reálně zcela k ničemu, akorát pomáhá k ničení motorů, u některých aut s ním motor naskakuje pomalu za citelných vibrací, někdy umí také vypnout motor zrovna ve chvíli, kdy už se zase chcete rozjíždět atd. Tedy jde o zbytečnou, uživatelsky nepříjemnou věc, která potěší maximálně jednou za čas při dlouhém čekání, ale mnohem častěji nepotěší. Kdyby systém šel vypnout stejně jako v tomto Fiatu i u všech ostatních aut, tak by nebyl důvod si na něj jakkoliv stěžovat, protože by uživatel dostal možnost volby.
A proč nemáme stop-start rádi? Protože je reálně zcela k ničemu, akorát pomáhá k ničení motorů, u některých aut s ním motor naskakuje pomalu za citelných vibrací, někdy umí také vypnout motor zrovna ve chvíli, kdy už se zase chcete rozjíždět atd. Tedy jde o zbytečnou, uživatelsky nepříjemnou věc, která potěší maximálně jednou za čas při dlouhém čekání, ale mnohem častěji nepotěší. Kdyby systém šel vypnout stejně jako v tomto Fiatu i u všech ostatních aut, tak by nebyl důvod si na něj jakkoliv stěžovat, protože by uživatel dostal možnost volby.
Podepisuji, odpojení startstopu bylo první co jsem chtěl udělat po koupi auta. V servisu to neuměli, tak jsem použil kódování od fy. Kufatec.
A čím ho ničí? Dělal jsem ve firmě dodavájící mj. (vlastně postupem času hlavně, je to obrovský nový trh) přídavné el. pumpy, které honí olej i chladivo když je motor právě stoplý start stopem, aby netrpěl. Jak říkám, jízdně mi nevadil, pokud to technologicky zvládnou a vhodně nadimenzují ostatní části (alternátor a pod.) nemuselo by to být ani zničující pro životnost. Ale k tomu praktické info nemám. A spotřebu při poskakování centry měst kde minutu stejně prostojí jako projede to o něco srazí, ne?
ničí nejcitlivější součásti motoru... a zejména u přeplňovaných motorů je to skutečné zvěrstvo.
Turbo je třeba nechat "dochladit"... a tady se vypíná bez volby uživatele.
Kromě situace, kdy jedu ráno, tedy vlastně se studeným motorem, po měst, se snažím ho vypínat, když nezapomenu.
Horké turbo náhle bez chlazení i bez mazání... to je prostě masakr.
Ale i bez turba: motor pod zatížením má horkou zejména hlavu... když tu náhle nějaký "zločinec" vypne motor = voda zůstane stát... a přehřeje se. Třeba i na 300 stupňů! Tlak vody letí vzhůru... teplota matteriálu hlavy stoupá... a do toho ten motor zase naskočí = vodní pumpa nažene na ten přehřátej materiál hlavy chladnější vodu, co čekala v hadici před motorem a je ochlazená třeba i na 60 stupňů... mazec, ne?
A tak dál... horké, ale opravdu horké pístní kroužky... třeba 800 stupňů? se náhle zastaví a stojí bez chlazení olejem na stěně válce... olej vlastní vahou stěče ze stěn dolů... a najedniu to zase naskočí a ten horkej kroužek běží po "suché" stěně válce...
Atd.
Barbarství.. zločin. Bestialita.
:-!
Turbo je třeba nechat "dochladit"... a tady se vypíná bez volby uživatele.
Kromě situace, kdy jedu ráno, tedy vlastně se studeným motorem, po měst, se snažím ho vypínat, když nezapomenu.
Horké turbo náhle bez chlazení i bez mazání... to je prostě masakr.
Ale i bez turba: motor pod zatížením má horkou zejména hlavu... když tu náhle nějaký "zločinec" vypne motor = voda zůstane stát... a přehřeje se. Třeba i na 300 stupňů! Tlak vody letí vzhůru... teplota matteriálu hlavy stoupá... a do toho ten motor zase naskočí = vodní pumpa nažene na ten přehřátej materiál hlavy chladnější vodu, co čekala v hadici před motorem a je ochlazená třeba i na 60 stupňů... mazec, ne?
A tak dál... horké, ale opravdu horké pístní kroužky... třeba 800 stupňů? se náhle zastaví a stojí bez chlazení olejem na stěně válce... olej vlastní vahou stěče ze stěn dolů... a najedniu to zase naskočí a ten horkej kroužek běží po "suché" stěně válce...
Atd.
Barbarství.. zločin. Bestialita.
:-!
V ulici kde bydlím je designové studio a má ho tam šéf na živo je opravdu úžasný a zvlášť v té červené barvě 😄
Co to je stredni vzrust?
Clovek s vyskou 185cm vzadu hlavou do stropu nebucha.
Co je teda stredni? 190< ?
Clovek s vyskou 185cm vzadu hlavou do stropu nebucha.
Co je teda stredni? 190< ?
.... jo, to je doba.... Auto hrající si na teréňák má 9st automat, nízkoprofilové gumy a tvrdý podvozek.... a stojí 800 tyček.... a ten samý výrobce přichází se sedanem v délce 4,5m, který bude stát tak 300 tisíc 😄 Před dvaceti lety by to bylo naopak.... :😉
Přijde mi že část dnešní reality vystihuje nejlépe tato kauza.... [odkaz]
No nic, nemá smysl to řešit, každý si může vybrat co mu sedí....
Pro Fiat je určitě velký úspěch že snad konečně jednou 9st. od ZF naladil jak má.... Tvrdost malého 500X snad způsobují ty nesmyslné kola, rozdíl mezi 225/45 R18 a 215/55 R17 by mohl být docela citelný řekl bych....
Ale co, stejně si všichni kvůli masírce koupí ty 18" a Fiatu za to vykešují pořádný love.... prodeje jsou zatím velmi dobré, tak snad se FCA trošku zahojí....
Já bych volil předohrab v benzínu.... když 4x4, tak Renegáda.... :yes:
Přijde mi že část dnešní reality vystihuje nejlépe tato kauza.... [odkaz]
No nic, nemá smysl to řešit, každý si může vybrat co mu sedí....
Pro Fiat je určitě velký úspěch že snad konečně jednou 9st. od ZF naladil jak má.... Tvrdost malého 500X snad způsobují ty nesmyslné kola, rozdíl mezi 225/45 R18 a 215/55 R17 by mohl být docela citelný řekl bych....
Ale co, stejně si všichni kvůli masírce koupí ty 18" a Fiatu za to vykešují pořádný love.... prodeje jsou zatím velmi dobré, tak snad se FCA trošku zahojí....
Já bych volil předohrab v benzínu.... když 4x4, tak Renegáda.... :yes:
No jo, cena přes 700k je za "nafouknutou" F500 dost vysoká, ač 2l motor a 4x4. Auto je to sice pěkný, ale za ty prachy ať si ho nechají. Naštěstí je na trhu spousta jíných aut 😉
... o odbyt toho auta se FCA zatím bát nemusí....
No předpokládám, že takhle konfigurace asi nebude stěžejní a hlavní prodeje budou jinde. Bylo by zajívavé vidět podíl motorizací z prodejů, tipnu si si na benzin 1.6 4x2 😉
Jinak koukám, že u nás regitrováno 108ks 1-4/2015.
Jinak koukám, že u nás regitrováno 108ks 1-4/2015.
takovou analýzu asi neseženeš, napovědět můžou čísla z Itálie.... Myslím že na celkových prodejích F500X udělá IT tak 50%....
Takže: podíl 4x4 na celkových prodejích 20%
Podíl dieselů na celkových prodejích 80%.... (dieselová mánie v Itálii je obecně známá....)
Se čtyřkolkama to bude v celé Evropě podobné, dieselů se samozřejmě prodá míň, ale i tak si myslím že nějakých 60% v Evropě na diesely připadne....
Takže: podíl 4x4 na celkových prodejích 20%
Podíl dieselů na celkových prodejích 80%.... (dieselová mánie v Itálii je obecně známá....)
Se čtyřkolkama to bude v celé Evropě podobné, dieselů se samozřejmě prodá míň, ale i tak si myslím že nějakých 60% v Evropě na diesely připadne....
Vzpomínám si na test Mini, které s turbodieselem, pohonem 4x4 a automatem mělo spotřebu 6,5 litru a ta byla (stejným autorem) označena za vysokou. Tady je o sto kilo těžší auto, ovšem s 9stupňovou převodovkou, bere o litr víc a je to ok😊
Dobry den, nebylo by lepsi, nez sem neco takoveho napisete, overit si vubec, jestli je vase tvrzeni pravdive? Protoze ja nic podobneho nikdy nenapsal a v testu Mini Countryman SD jsem spotrebu spise pochvalil. Ostatne si to kazdy muze snadno najit.
Myslim, ze podobne uvadeni lzivych informaci by sem opravdu patrit nemelo. S pozdravem, Ondrej Chamilla
Myslim, ze podobne uvadeni lzivych informaci by sem opravdu patrit nemelo. S pozdravem, Ondrej Chamilla
edit: už to vidím, ten článek byl dílem jiného autora, pana Mičky. Už to nechám tak, tím pádem
se omlouvám, spletl jsem si Vás kluci😊
se omlouvám, spletl jsem si Vás kluci😊
OK.
Beru to jako slib, ze uz nebudete uvadet lzive informace.
Beru to jako slib, ze uz nebudete uvadet lzive informace.
😄 😄 😄 😄 😄 😄
nicméně, stejně je to sranda, že co jeden redaktor pokládá za vysokou spotřebu, druhý chválí jako nízkou😊
nicméně, stejně je to sranda, že co jeden redaktor pokládá za vysokou spotřebu, druhý chválí jako nízkou😊
No kolega jezdil s šestnáctistovkou a nemohl se dostat pod 6 ani při klidné jízdě mimo město. Já se s dvoulitrem mimo město pod šest dostal relativně snadno a vzhledem k výrazně lepší dynamice pak téměř totožná spotřeba nebyla špatná, na rozdíl od oné šestnáctistovky. Ty rozdíly tam přece jen jsou 😄
Až se na auto.cz dostanete alespoň k metodice měření "dotankovat do plna a přepočítat" tak se můžeme bavit o nějakém srovnávání spotřeby😊 A až ty dvě auta pojedou stejnou trasu, stejnou rychlostí, můžeme srovnávat.
no, a hlavně situace, kdy četné nepřesné informace ze strany autorů, profesionálů, lidí, kteří dělají svoji práci.. živí se tím a mají dost času si svůj výtvor zkontrolovat a "verifikovat", než ho zvěřejní... tak takové "přešlapy" jsou bagatelizovány a když už, tak vysvětlovány "chybou někde jinde" a oni přece nemají čas zkoumat pravdivost a přesnost informací, které profesionálně šíří...
Zato nepřesnou reakci čtenáře... takovou chybu označují za "lživou informaci"...
Zato nepřesnou reakci čtenáře... takovou chybu označují za "lživou informaci"...
a mám zkušnosti víceméně přesně opačné.
Jediné, na čem se shodneme je nervozita podvozku, já ale dodávám, že jde zejména o zadní napravu.
Což bylo dvojnásobné překvapení vzhledem k náročnému a drahému řešení McPherson i vzadu.
Do jisté míry to může být důsledek těch nesmyslných 18" kol... ale i tak šlo o něpříjemné překvapení.
Stopu to drží, ale to staccato není moc příjemný.
A shodneme se na pochvale vypínatélného S/S systému. Dávat tohle k turbobenzínu je vážně zhovadilost a mělo by to být trestný. Takže je fajn, že se to dá vypnout.. a "pamatuje si" to.
V lepších sedačkách už jsem dlouho neseděl...
Jede to potichu... a spotřebu to má krásnou...
Obecné jízdní vlastnosti jsou nadprůměrné... a to i při podobném zacházení, jako s předváděcím Superbem tehdy u Vídně.
To vše ale platí pro benzin.
Idál je asi 1.4 turbobenzin s TC+... a na 16" kolech.
Howgh.
Jediné, na čem se shodneme je nervozita podvozku, já ale dodávám, že jde zejména o zadní napravu.
Což bylo dvojnásobné překvapení vzhledem k náročnému a drahému řešení McPherson i vzadu.
Do jisté míry to může být důsledek těch nesmyslných 18" kol... ale i tak šlo o něpříjemné překvapení.
Stopu to drží, ale to staccato není moc příjemný.
A shodneme se na pochvale vypínatélného S/S systému. Dávat tohle k turbobenzínu je vážně zhovadilost a mělo by to být trestný. Takže je fajn, že se to dá vypnout.. a "pamatuje si" to.
V lepších sedačkách už jsem dlouho neseděl...
Jede to potichu... a spotřebu to má krásnou...
Obecné jízdní vlastnosti jsou nadprůměrné... a to i při podobném zacházení, jako s předváděcím Superbem tehdy u Vídně.
To vše ale platí pro benzin.
Idál je asi 1.4 turbobenzin s TC+... a na 16" kolech.
Howgh.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Další "lživá" informace? V pojetí zdejších redaktorů...
Yeti ani ix35 se do terénu nehodí... a jsou dražší než Xko.
Ano, Duster je levnější a pro rasování v kamenolomu se hodí víc... ale zase nesnese ani vzdálené srovnání kvalito, výbavou a kultivovaností...
Takže je pravda, že jsou auta vhodnější do terénu, než Xko... a je pravda, že jsou levnější auta... existují i auta, která jsou větší než Xko!
Ale minimálně ani jedno z citovaných aut nesplňuje ani dvě tyto vlastnosti dohromady...
Yeti ani ix35 se do terénu nehodí... a jsou dražší než Xko.
Ano, Duster je levnější a pro rasování v kamenolomu se hodí víc... ale zase nesnese ani vzdálené srovnání kvalito, výbavou a kultivovaností...
Takže je pravda, že jsou auta vhodnější do terénu, než Xko... a je pravda, že jsou levnější auta... existují i auta, která jsou větší než Xko!
Ale minimálně ani jedno z citovaných aut nesplňuje ani dvě tyto vlastnosti dohromady...
campse
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"Fiat 500X 2.0 Multijet 4x4 AT – Jeep má super bráchu,, ale nevlastního bráchu myslím,že >😒]
Je pravda, že zapůjčenou jsem měl verzi 1.4T a nikoliv stejnou jako Vy, ale vzhledem k tomu, že oficiální prameny se shodují na mimořádné pozornosti věnované právě torzní tuhosti, včetně technologických opatření typu přídavného lepení nosných částí z vysokopevnostní oceli, a vzhledem k osobní zkušenosti, kdy jsem zastavil 500X v prudkém klesání tak, že jedno přední kolo zapadlo až do žlabu na úpatí toho kopce... z auta vystoupil a zaklapnul přední dveře... ano, zvýšenou silou ale proto, že jsem musel překonat hmotnost dveří proti kopci! Samotné zaklapnutí do zámku bylo tiché a evidentně bez posunu mechanismu zámku, tak jste tím svým prohlášení zcela zdevalvovali osttaní informace zde uvedené.
A vlastně všechny - takže jste mě utvrdili v tom, že jste placeným reklamním médiem konkrétního výrobce a nelze Vás brát vážně.
Podobně nepochopitelný je údaj o spotřebě.
Já jsem převzal auto s nulovým stavem najetých kilometrů... jeli jsme to s prodejce natankovat.
Takto syrové auto jsem řídil týden a najezdil asi 600km.
S průměrnou spotřebou 7.5 litru benzínu... při aktivním testování chování motoru - zejména v závěru toho týdne.
A to jsem se mu omlouval, že ho trochu trápím tak "zamlada"... a přesto jsem měl uvedenou spotřebu.
Stejně výkonný diesel od vámi preferovaného výrobce jezdím na stejné trase pravidelně - bez testování - se spotřebou 6.8 litru nafty!
Podobě mám k dispozici přesná měření hlučnosti za jízdy při rychlostech 50, 100 a 130km/hod.
Benzinová verze Fiata je tišší, byť ne o mnoho, při obou nižších rychlostech... až při 130 se situace převrátila ve prospěch Passata... decibelometr už ale nerozliší otravné dunění toho VW a fakt, že v Passatovi je slyšet motor... a ve Fiatovi slyšíte prakticky jen kola.
A ano, taky jsem ho měl na nesmyslných 18" kolech, takže mám za to, že pri použití normálního a přiměřeného rozměru by byl tišší i při těch 130...
Ano, je to benzín proti dieselu... ale ten VW je o minimálně jednu třídu výš... a stojí cca dvojnásobek ceny!
Takže asi tak.
Nakonec pochopíš.
Útočnost není můj styl, ale tenhle článek mě nadzvihnul - a Ty sis s tím zeměšňování začal.
Že nechápeš jak to auto stálo je ještě možný, a dost možná jsem to i nepopsal dost přehledně...
Ale to, že mluvím o tom, že dveře zaklapnou aniž bys slyšel zvýšený zvuk zámku už je tam popsáno docela podrobně.
A ano, dveře by šly obecně zavřít i na Trabantovi v provedení Tramp! Ten je vlastně neměl... ml místo nich jen řetízek.
Když najedu jedním předním kolem na obrubník - což je o něco méně náročný cvik - tak zámek rachotí na VW Passatu i na Alfě 164... no, akorát, že ta Alfa má dvacet let a přes 600tis km.
A ten Passat dva roky a přes 80tis km.
Tuhá struktura karoserie
Nový Fiat 500X se může pochlubit špičkovými vlastnostmi ve smyslu komfortu, hluku, vibrací a tvrdosti běhu, a to díky přirozené vysoké frekvenci kmitání karoserie a rozsáhlému využití protihlukových izolací.
Fiat 500X má velmi tuhou strukturu vycházející z výrazného využití vysokopevnostní oceli (kolem 70 😖 a široké aplikace strukturálních lepidel, jež snižují celkovou hmotnost vozu, prodlužují jeho životnost a maximalizují odolnost v případě kolize. Stejným způsobem byly navrženy i přední příčka a hybridní nárazová deformační zóna (plast/ocel).
Propojení struktury karoserie s držáky zavěšení kol je navrženo tak, aby byla zajištěna vysoká tuhost v připojovacích bodech a snížil se nízkofrekvenční hluk v kabině.
Konec citace