Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Češi přišli na nový způsob, jak se vyhnout postihu za dopravní přestupek

„Chytré hlavičky" vymýšlejí způsoby, jak se vyhnout trestům za dopravní přestupky. Nový postup je velmi jednoduchý - stačí jen do zprávy o odvolání připojit počítačový vir.
Zpět na článek
23. 5. 2015 16:45
23. 5. 2015 17:17
23. 5. 2015 20:38
23. 5. 2015 18:29
24. 5. 2015 13:31
23. 5. 2015 16:56
23. 5. 2015 17:19
23. 5. 2015 17:22
23. 5. 2015 19:32
23. 5. 2015 19:57
23. 5. 2015 20:00
23. 5. 2015 20:11
23. 5. 2015 22:32
24. 5. 2015 11:11
24. 5. 2015 18:02
24. 5. 2015 19:23
23. 5. 2015 19:43
23. 5. 2015 20:01
23. 5. 2015 20:13
23. 5. 2015 20:36
24. 5. 2015 16:08
24. 5. 2015 22:31
26. 5. 2015 16:21
26. 5. 2015 23:01
23. 5. 2015 20:41
23. 5. 2015 17:22
23. 5. 2015 21:03
23. 5. 2015 21:15
23. 5. 2015 21:16
23. 5. 2015 18:54
23. 5. 2015 19:19
23. 5. 2015 20:39
23. 5. 2015 20:49
23. 5. 2015 20:52
23. 5. 2015 21:02
23. 5. 2015 21:04
23. 5. 2015 21:16
23. 5. 2015 21:24
23. 5. 2015 21:27
23. 5. 2015 21:41
23. 5. 2015 21:48
23. 5. 2015 22:04
23. 5. 2015 21:54
23. 5. 2015 19:21
23. 5. 2015 19:26
23. 5. 2015 19:34
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 5. 2015 19:40
23. 5. 2015 19:32
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 5. 2015 19:43
23. 5. 2015 19:58
25. 5. 2015 10:10
26. 5. 2015 13:00
23. 5. 2015 19:44
23. 5. 2015 19:56
25. 5. 2015 10:11
23. 5. 2015 20:41
23. 5. 2015 20:53
23. 5. 2015 21:03
23. 5. 2015 21:07
23. 5. 2015 21:16
23. 5. 2015 21:18
23. 5. 2015 21:20
23. 5. 2015 21:48
23. 5. 2015 22:08
23. 5. 2015 22:15
23. 5. 2015 22:36
23. 5. 2015 22:42
23. 5. 2015 22:48
23. 5. 2015 22:55
23. 5. 2015 23:23
24. 5. 2015 11:34
24. 5. 2015 12:22
24. 5. 2015 12:28
24. 5. 2015 14:18
24. 5. 2015 14:23
24. 5. 2015 15:26
24. 5. 2015 15:51
24. 5. 2015 16:08
24. 5. 2015 16:15
24. 5. 2015 16:18
24. 5. 2015 16:43
24. 5. 2015 17:05
24. 5. 2015 20:02
24. 5. 2015 19:51
24. 5. 2015 20:38
24. 5. 2015 20:50
24. 5. 2015 21:16
24. 5. 2015 21:40
24. 5. 2015 22:01
24. 5. 2015 22:05
24. 5. 2015 22:44
24. 5. 2015 22:57
25. 5. 2015 08:44
25. 5. 2015 08:38
25. 5. 2015 08:48
25. 5. 2015 09:33
25. 5. 2015 09:47
25. 5. 2015 09:54
25. 5. 2015 10:09
25. 5. 2015 10:21
24. 5. 2015 16:41
24. 5. 2015 16:44
24. 5. 2015 16:53
24. 5. 2015 17:25
24. 5. 2015 14:55
24. 5. 2015 15:29
24. 5. 2015 15:34
24. 5. 2015 16:42
24. 5. 2015 18:12
24. 5. 2015 18:35
24. 5. 2015 18:53
24. 5. 2015 19:27
24. 5. 2015 19:39
24. 5. 2015 18:02
24. 5. 2015 18:14
24. 5. 2015 13:29
24. 5. 2015 18:16
23. 5. 2015 16:45
Antivir
To se jako na úřadech nepoužívají antiviry ani jiná ochrana? :-O
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Honza Mička
23. 5. 2015 16:47
Re: Antivir
Dobrý den,

používá, proto také úředníci tyto maily rovnou mažou, když je u nich riziko nakažení PC
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 17:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 20:38
Re: Antivir
tento článek je úplně mimo, úplně špatně. Naprostý blábol. Bohužel 8-s :-!
Avatar - M1chal
23. 5. 2015 18:29
Re: Antivir
To je ta pointa, že antivir to hodí do složky "spam" a tam to úředník nečte, jen maže, nebo se to vymaže za 30dní samo
Avatar - Pepa_007
24. 5. 2015 13:31
Re: Antivir
Špatně nastavený systém, nic jiného.
IT správce by potřeboval snížit prémie.
23. 5. 2015 16:56
e-mail
Může se zeptat, k čemu bude viníkovi odeslaný e-mail u soudu? Průkazná hodnota nula. Pokud chce někdo oficiálně komunikovat s úřady (a pak se toho domáhat u soudu) musí použít datovou schránku, poštu nebo osobní kontakt. E-mailu by se dalo věřit pouze pokud by pak donesl ještě jakýsi ověřovací list.
Soud k e-mailu může přihlížet, ale pokud jej příjemce zapře, tak má viník prostě smůlu.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 17:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 17:22
Re: e-mail
neminim te rozporovat, ale vždycky když nekam posilam doporuceny dopis, tak se ptam, co když ten komu prijde sice potvrdi ze mu prisel, ale byl tam jen prazdny list papiru? ja cas od casu nejakej spor vedu (nemyslim tim ohledne dopravnich prestupku) a nikdo mi nedokazal odpovědět, co se stane, když dotycny proste bude tvrdit, ze v dopise nic nebylo. pak mozna i ten e-mail ma vyssi průkaznou hodnotu, na druhou stranu nikdo nikomu nedokaze, ze ho precet, třeba moh skoncit v nevyzadane poste
23. 5. 2015 19:32
Re: e-mail
Jo tohle by mě taky zajímalo (s tim doporučeným dopisem). Ohledně e-mailu, znám případ, kdy soud k němu skutečně přihlédl a bral ho jako důkaz (dokonce mu stačil jen výtisk z outlooku), ale obecně vzato to prostě průkazné není. Nikde není jistota, že jste ten mail skutečně odeslali, někdo jej přijal a přečet. Je tam moc článků, kde se ten mail může zaseknout a příjemce jej prostě nedostane. Nemluvě o tom, že všechny záznamy na straně odesílatele jdou bez problémů zfalšovat a příjemce nemusí mít tak dloho uložené logy (popřípadě je taky může falšovat).
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 19:57
Re: e-mail
tak moment, komunikace e-mailem přeci vůbec není způsob komunikace pro oficiální formální způsob doručování podání. Od toho jsou datové schránky.
Doručení e-mailem = pouze neformální komunikace bez průkazné hodnoty!
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 20:00
Re: e-mail
Řekl bych, že bude záležet jen na soudci, jak posoudí průkaznost. A na tom, jak druhá strana bude přijetí emailu popírat nebo nepopírat.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 20:11
Re: e-mail
záleží o jakém soudu se budeme bavit. Pokud budeme u správního soudu, pak podle mě komunikace přes mail = nedoručeno. Ve správním řádu je jasně vymezen způsob doručování. Podání e-mailem je možné jen v případě získávání informací na základě zákona o svobodném přístupu k informacím.
Avatar - mr.modena
23. 5. 2015 22:32
Re: e-mail
email, který je podepsaný zaručeným elektronickým podpisem má stejnou hodnotu jako datová zpráva do datové schránky nebo doporučený dopis.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2015 11:11
Re: e-mail
ne, opět úplně špatně. E-mail totiž neprokáže kdo jej odeslal, ale především není průkazné datum odeslání a datum doručení. Proto se vymyslely datovké schránky :-! :-!
Avatar - mr.modena
24. 5. 2015 18:02
Re: e-mail
ne, opět úplně špatně! Proto je to zaručený elektronický podpis, aby se prokázalo, že email podepsala oprávněná osoba, která je v emailu uvedena. Datum odeslání průkazné je, protože si ho eviduju u sebe (stejně jako si schovávám podací lístek u doporučené pošty). Datum doručení mi buď potvrdí protistrana (je to její povinnost) a nebo ne, ale i doporučený dopis se může ztratit na podatelně. Mě u drtivé většiny podání absolutně nezajímá, kdy byla zpráva doručena soudu/úřadu, protože mě zákon dává lhůty, do kdy stačí podání předat k přepravě a ten okamžik si já dokážu ohlídat a případně jej prokázat. Datové schránky se vymyslely především kvůli lidem a podnikatelům, kteří nepřebírali poštu, proto již od počátku měly být datové schránky o pro fyzické osoby, ale následně politici zatáhli za záchrannou brzdu a okruh lidí, kteří mají povinnost mít datovou schránku zúžili. Promiňte mi ten úvod, ale jako advokát si tyto věci dokážu pohlídat.
24. 5. 2015 19:23
Re: e-mail
Ano, podepsaný mail (nebo jeho příloha) ověřuje kdo jej napsal, ale naprosto neřeší kdy jej napsal (pouze to musí být v době plastnosti os. certifikátu, tj. většinou 1 rok) a zda jej skutečně odeslal. K oveření data vytvoření slouží časové razítko. Věřím, že jako advokát tomu rozumíte, ale já zase rozumím e-mailům a podpisům. Dokonce tyto věci zajišťuji pro obecní úřad. Jaké-koli záznamy ve Vašem PC jsou naprosto neprůkazné. Lze je velmi jednoduše změnit. U doporučeného dopisu máte potvrzení z nezávislé strany (ČP), u e-mailu nic takové není.
23. 5. 2015 19:43
Re: e-mail
Bude. Normálně se dá s emaily operovat u soudu. Sám jsem to zažil. Dokonce na nich lze zakládat teorii, zda by dotyčný duševně zdravý atd. Je to stejný jako dopis. Odeslaný email je pádným argumentem především v případě, že jde někam na úřady, kde ho nesmí přehlédnout. A to, že by mail skutečně odeslán prokázat lze na 100 %.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 20:01
Re: e-mail
viz výš. Doručení e-mailem = pouze neformální doručení. Datová schránka, ano, tam je to něco úplně jiného.
Netvrdím tím, že e-mail nemá v občanskoprávním či trestním řízení žádnou hodnotu, ale z hlediska správního řízení je doručení e-mailem nedostatečné a vždy je nutné (mám pocit do tří dnů) podání doručit písemně (nebo datovkou).
23. 5. 2015 20:13
Re: e-mail
Tak tak. Datovkou bych to chápal, ale e-mail rozhodně není oficiální průkazná komunikace.
Mimochodem odeslání emailu prostě neprokážete. Existuje o tom záznam ve Vašem PC (ten lze falšovat). Existuje o tom záznam na Vašem mailovém serveru, ovšem většinou bez obsahu zprávy (jenom hlavička). Pokud k tomuto serveru máte přístup (firemní, soukromý, atp.) lze také falšovat. Pak jsou už jen záznamy na serveru a PC příjemce a ty lze také upravovat. Jedinné místo, které nelze lehce upravit jsou záznamy ISP. Ale tam bude max že server XY odeslal mail na server XZ v nějakém čase. JInak nic. Mimochodem, teď ISP záznamy snad už nemusí dělat (tím si teď nejsem 100% jistý). Prostě na všech úrovních pod tím má někdo kontrolu a nelze jistě prokázat, že ten email byl doručen.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 20:36
Re: e-mail
ono hlavně vůbec nelze prokázat, kdo jej odeslal fyzicky z daného PC ;-) Proto ty datové schránky...
24. 5. 2015 16:08
Re: e-mail
To je pěkná kravina.

Správní řád naprosto přesně definuje podmínky, za jakých lze komunikovat emailem. Používá se tam digitální podpis a potvrzování doručení.

Digitální podpis od certifikované autority má zaručit jak autora, tak obsah zprávy.

ČR uznává jako certifikovanou autoritu pouze Post Signum (Česká Pošta), zatímco EU přikazuje uznávat jakoukoli uznávanou autoritu v rámci EU.

Úředníci netuší ani kousek z toho, stejně jako vy. Vy o tom pouze diskutujete, oni rozdávají pokuty. Celkově neinformovanost pak vede k tomu, že jsme masírovaní tím, že se všichni vymlouvají.

Mně tohle "vykrucování" celkem pomohlo, protože se při něm ukázalo, že v mém případě (Passat na dálnici) měření zfalšovali. Trvalo to 7 měsíců, úředník mi dokonce neváhal udělit pokutu za zdržování procesu, kterou naštěstí kraj zamítnul jako naprosto neodpodstatněnou. Fuj, než o něčem rozhoduju, informuju se.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2015 22:31
Re: e-mail
Digitální podpis není dostatečný, jen potvrzuje, kdo je autorem dopisu. Ale neprokazuje ani datum odeslání ani doručení. Je to úplně stejné, jako kdybys něco podal na úřad a neprošlo to podatelnou a nedostalo razítko. Tedy naprostá nula, cár papíru, prostě nic. Jen se ví, kdo to nic napsal >:-[] >:-[]
26. 5. 2015 16:21
Re: e-mail
Je úplně jedno, co je a není dostatečné.

Toto praví správní řád, a v případě problémů je pak důkazní břemeno na straně státu.

Digitální podpis je dostatečný přesně k tomu, k čemu má sloužit. K ověřování data odeslání a přijetí slouží zase jiné rozšíření. Autobus se taky nehodí na převoz mléka.
Avatar - Shr3k
26. 5. 2015 23:01
Re: e-mail
Od toho má každý úřad elektronickou podatelnu, která by měla podepsaný e-mail zpracovat a poslat o tom zpět odesílateli potvrzení.
Avatar - Machýrek
23. 5. 2015 20:41
Re: e-mail
Bejvavalo. Email je soudem respektovan jako jakykoliv jiny zpusob komunikace.
Avatar - positivemind
25. 5. 2015 10:40
Re: e-mail
Stačí třeba elektronickej podpis a můžeš s úřadama vesele komunikovat jak se ti zachce :-)
23. 5. 2015 16:57
urednici jedou podle sablony, a hlavne nepouzivat hlavu
a když zjistej, ze by mohli pohořet, delaj mrtvyho brouka - viz. muj několikrát zde zminovany spor s uradem, kdy jsem na červenou tesne projel semafor, kterej byl blbe nastavenej. urad predpokladal, ze kazdej radsi zaplati 1000kc odpustek, nez riskovat 5bodu a 5tis pokuty, nebo az 10tis pokuty ve spravnim rizeni.

semafor opravili az v okamziku, kdy jsem na urad podal zalobu za neopravnene vybirani pokut, do ty doby kasirovali vesele dal, i když jsem je na to několikrát upozornoval. nakonec nejspis protipravne ani nepreposlali moje odvolani ke kraji aby v tom kraj nezacal stourat. a nejkomistejsi bylo, ze me ještě obvinili za prekroceni rychlosti 50km/h v miste, kde je povoleno 70km/h. to bylo komicky a to jak jsem si je v odvolani vychutnal si za ramecek asi nedali...

dulezity je nebejt jako ovce a nebat se jit z kuzi na trh i za ceny rizika, ze to muzes projet
Rozbalit vlákno
1
23. 5. 2015 21:03
Re: urednici jedou podle sablony, a hlavne nepouzivat hlavu
To je běžná praxe, využívání toho, že lidé radši zaplatí, než aby museli něco řešit. Celkem běžně to tak funguje například v servisu/ u reklamací. Každý se nenechá, ale statisticky vzato je to úspěšná strategie.
23. 5. 2015 17:03
pardubickej kraj -
- to je jak tam ten sportej a nevychovanej policajt v civilu zmlatil toho tipka, kterej o 2 sec dřív vstoupil na prechod??
Rozbalit vlákno
105
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 17:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 17:25
Re: pardubickej kraj -
ale zacalo to prece tim, ze ten policajt v civilu co vypadal jak chuligan na ty dva zacal nemistne pokrikovat něco o bezmozcich. kdybych tesne vstoupil na červenou a někdo takovej na me zacal podobne pokrikovat, tak taky asi nebudu reagovat
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 17:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 17:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 17:54
Re: pardubickej kraj -
tys byl u toho na miste?? ja videl video a cet vyjadreni několika svedku. jestli to je pravda, tak se ten policajt v civilu co vypadal jako chuligan se choval spis jak nejakej mistni zakomplexovanej hejhula .

když mají na semaforu kratkou zlutou a jsi v urcite vzdalenosti před semaforem když na nem skoci zluta, tak nestihnes zabrzdit, a hold projedes na červenou a když jsi si jisty, ze to maj blbe, tak by platil jenom ydyjot. a navíc tim ze jsem sel do sporu s uradem jsem udelal i něco pro ostatní, takze ted to uz maj dobře a navic tam je mensi riziko dopravni nehody

tobe se evidentne styska po policejním state, me teda ne..
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 17:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 18:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 20:34
Re: pardubickej kraj -
Narozdíl od tebe.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 20:52
Re: pardubickej kraj -
těžítko na stole ;-)
i když to těžítko je asi taky silné slovo >:D >:-[]
23. 5. 2015 18:34
Re: pardubickej kraj -
ty klades rovnitko mezi projeti na červenou a prestupek, coz tak vůbec není.
podle zákona prestupek je zavinene jednani, prestupek ani nespachas, když odvracis nejake nebezpečí.
tedy v prvem pripade - když to prezenu, zluta bude svitit jen 1 sec, ty k semaforu prijizdis povolenou rychlosti 70km/h a 40 metru před semaforem skoci zluta. na 40 metrech zastavit nestihnes (vcetne drahy ujetou za reakcni dobu) tak jedes dal, ... a projedes na červenou, ale z logiky věci jsi zadny prestupek nespachal, protože by jsi na 40 metrech nezastavil, jedine ze bys mel postreh jak niki lauda za mlada a brzdy z F1.
druhy pripad - skoci ti cervena, ty mas evidentne dost casu na zataveni, ale sezadu se na tebe * nalozane tatra, která evidentne nezabrzdi, tak přestupek není, když na červenou projedes, protože odvracis nebezpečí. podobne musíš do křižovatky vjet na červenou, když jede za tebou sanitka na majaky a nemohla by projet - musíš vjet do křižovatky na červenou.
a nebo podobny a naprosto bezny pripad, kdy je vse vporadku - zeleznicni prejezd - jsi 20 metru před prejezdem, kde je povoleno 50 a rozblika se ti semafor. opet projedes na červenou, protože zastavit nestihnes. policajt co te pristihne to na tebe bude zkouset, ty mozna zacalujes 2.5tis na miste a prijdes o 5 bodu - ale uplne zbytecne - na 20 metrech z 50km/ h proste nezastavis když do toho započítáš reakcni dobu, ale musíš vedet jak argumentovat a nejspis to projde spravnim rizenim a odvolacim koleckem, protože oni budou videt situaci naprosto jasne - tak jak ji vidíš ty.
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 19:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 22:09
Re: pardubickej kraj -
aha, takze ty před kazdou křižovatkou zvolnis na polovicni rychlost, co kdyby měli belbe nastavenej semafor ...
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
25. 5. 2015 12:04
Re: pardubickej kraj -
Boze ty musis byt DMNT! :no:
Avatar - MadPete
23. 5. 2015 19:20
Re: pardubickej kraj -
No nevím, já když jedu na žlutou až tmavě žlutou (jakože červenou) tak vždycky vědomě, protože se mi nechce brzdit a zastavovat anebo blbě spěchám (ale za to si můžu sám, ne semafor). Že bych někdy nestíhal brzdit, nebo mě vytlačovala zezadu tatra se sanitou si nevybavuju. Samozřejmě vše v rámci povolené rychlosti + max 15%, v kile bych asi nezastavil.
23. 5. 2015 20:40
Re: pardubickej kraj -
Malinko v tom máš hokej...

Dle zákona: "K odpovědnosti za přestupek postačí zavinění z nedbalosti, nestanoví-li zákon výslovně, že je třeba úmyslného zavinění."

A k těm semaforům: Už několikrát si zde psal, že jsou nastavené podle brzdné dráhy a jiných nesmyslů. Nesmysly. Semafor je nastavenej dle max. povolené rychlosti před ním tak, aby řidič měl dostatečně dlouhou dobu na reakci a bespečné zastavení vozidla. To znamená, že na sedmdesátce svítí žlutá delší dobu, než na padesátce.

A s tou tatrou jsi mě pobavil. >:D To asi nemyslíš vážně... Říká se, kdo tlačí, ten platí. A už vidím, jak projedeš na červenou, protože se na tebe lepí tatra, a ze strany tě sejme Liazka, která jede na zelenou. A ty vlastně za nic nemůžeš... Haha. Ta tatra, co jede za tebou, je tudíž dál od semaforu, nebrzdí???

S tou sanitkou taky nemáš pravdu... Ty jí musíš uvolnit cestu, ale tak, aby nedošlo k jinému ohrožení BESIP. Takže ano, uhnout sanitce a VJET DO KŘIŽOVATKY na červenou můžeš, ale určitě NE PROJET KŘIŽOVATKU. To je dost podstatnej rozdíl.

Malinko mi přijde, že z těch tvých trestních oznámení musej mít na soudech radost. A výsledky takových soudních jednání bych chtěl vidět na vlastní oči...

Hezkej večer. :-)
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:12
Re: pardubickej kraj -
jj topten tady opravdu píše úplné bludy.

Byť je pravda, že existuje právní názor, který říká, že nestačí jen formálně naplnit přestupek, ale vždy musí být obsaženo "obecné ohrožení", tzn. pokud bych projel na červenou ve městě, kde nikdo není, nejednalo by se o přestupek. Ale tohle je už dost hraniční pohled a nevím, kolik ze soudců by svolilo k takovémuto pohledu...
23. 5. 2015 22:09
Re: pardubickej kraj -
a z ceho vychazi delka brzdne drahy? z rychlosti
na sedmdesadce byla nastavena delka zlute pro padesátku, tedy místo 4 sec 3 sec.
naraz zezadu tatrou nic moc, to muzes bejt mrtvej, liazka zboku - asi ji chvili trva nez se rozjede, takze nejaky se***vy prijeti na červenou z tohodle pohledu zadnej problem
pisu vjet do křižovatku, ne projet, nauc se cist.
takze ty ses typicka ovce??
23. 5. 2015 22:13
Re: pardubickej kraj -
Co to zas plácáš? Copak všechna auta maj stejně dlouhou brzdnou dráhu??? Ty jsi fakt jelen. Nejsem ovce, ale nepíšu kraviny. Pokud projedu na červenou, pak buď neumím řídit, nebo jedu jako prase, nebo se nevěnuju řízení. Ale ty jsi asi jinej...
23. 5. 2015 22:15
Re: pardubickej kraj -
ty ses fakt idijot. ty myslis ze ze 70 zastavis na 40 metrech i s reakcni dobou??
na zlutou brzdis s maximálním brzdnym účinkem i když budes par metru před křižovatkou, co kdyby zluta byla kratsi nez ma byt?? co ten nacpanej autobus za tebou??
23. 5. 2015 22:20
Re: pardubickej kraj -
Ty jsi fakt jelen. V 70ce ujedeš 40 metrů za dvě vteřiny. Takže teď už ta žlutá svítí jen dvě vteřiny. A už za tebou není tatra, ale nacpanej autobus. >:D Kam se nakonec dostaneme? >:D No nic.
23. 5. 2015 22:26
Re: pardubickej kraj -
pises ze kdo projede na červenou, tak neumi ridit. takze pripad, kdy bude zluta 2 sec na 70 a projedes na červenou automaticky znamena ze neumis ridit?? muj pripad byl 3 sec místo 4. takze automaticky pocitam se 4sec a nebrzdim když jsem 60 metru před semaforem, protože normalne mam dost casu na projeti. zluta neznamena, ze musíš zastavit.
ruzna brzdna draha - tedy podle tebe jina delka zlute pro nakladak, osobak, jina pro nalozenej nakladak??
takze osobak bude muset zabrzdit na 60 metrech a nakladak na 80?? jak to budes ridit?? co když pojede nakladak za osobakem?? proto se delka zlute stanovuje podle auta s nejdelsi brzdnou drahou, která je dana predisem EHS/EHK, a neznamena to, ze auto s kratsi brzdnou drahou musí zastavit na kratsi draze
23. 5. 2015 22:43
Re: pardubickej kraj -
Žlutá neznamená, že musíš zastavit??? Děláš si srandu? A co teda znamená? Pokračuj, za chvíli se rozsvítí červená, tak přidej??? Ty jsi komik. >:D

§ 70/2 d) : signál se žlutým světlem "Pozor!" povinnost zastavit vozidlo před dopravní značkou "Příčná čára souvislá", "Příčná čára souvislá se symbolem Dej přednost v jízdě!" a "Příčná čára souvislá s nápisem STOP", a kde taková dopravní značka není, před světelným signalizačním zařízením; je-li však toto vozidlo při rozsvícení tohoto signálu již tak blízko, že by řidič nemohl vozidlo bezpečně zastavit, smí pokračovat v jízdě. Svítí-li světlo tohoto signálu přerušovaně, nejde o křižovatku s provozem řízeným světelnými signály.

Já tam vidím POVINNOST ZASTAVIT, což ale asi neplatí pro tebe.

Víc s tebou nemá cenu psát, když ani neznáš pravidla silničního provozu.
23. 5. 2015 22:46
Re: pardubickej kraj -
ty ses fakt dement, ani nevis co jsi zkopiroval:
" .. je-li však toto vozidlo při rozsvícení tohoto signálu již tak blízko, že by řidič nemohl vozidlo bezpečně zastavit, smí pokračovat v jízdě"

takze ty vidíš zlutou a slapes na brzdu, i když ses 5 metru před semaforem??
23. 5. 2015 23:00
Re: pardubickej kraj -
Cituju tebe ve 22:26: "zluta neznamena, ze musíš zastavit." Já ti zkopíroval zákon, kde máš jasnou POVINNOST ZASTAVIT. A je tam dodatek. Holt už se chytáš slovíček. Já když jsem 5 metrů před křižovatkou, tak už ani na semafor nekoukám. Ale ty na něj evidentně čumíš do poslední chvíle. Snad tě nekde nepotkám v autě. Tipoval bych to na klobouk a rukavice. Jo a půllitry na očích z vejrání na semafor. :-)

Ty jsi holt machr a máš pravdu. S tebou musí bejt docela u těch soudů sranda. >:D
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 23:03
Re: pardubickej kraj -
Kdyby to bylo jak píšeš, stačila by červená a zelená. Jakej význam má oranžová?
23. 5. 2015 23:09
Re: pardubickej kraj -
No že zrovna tobě to budu vysvětlovat... A myslíš žlutou. :-) Topten napsal, že na žlutou se nemusí zastavit. Tak jsem mu dokázal, že musí. Dodatek je jasnej, o tom se nehádám. Ale to, že "zluta neznamena, ze musíš zastavit", jak psal topten, je nesmysl.

A nevím, jak ty, ale když vidím, že svítí žlutá, brzdím, protože jsem asi tedy dost daleko od semaforu, když jí vidím. A pokud jsem pár metrů před křižovatkou, pak už na semafor nekoukám. Pokud nejdu pěšky. :-)

Ty to máš jinak? ;-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 23:13
Re: pardubickej kraj -
mě ještě v autoškole (nebo na základce?) učili oranžová.
Pro mě tahle barva upozorněním: brzo přijde červená. Nic víc, nic míň. Varování, abych na červenou už stál, nebo byl za semaforem.
23. 5. 2015 23:24
Re: pardubickej kraj -
ty jsi dokazal ze na zlutou zastavit nemusís.
při 70km/h a spravne nastavenem semaforu neudelas prestupek když pojedes dal v okamziku, když před tebou skoci sluta na semaforu 75 metru daleko. to není zadnejch par metru.
a ja tvrdim, ze prestupek neudelas ani když je semafor nastavenej blbe a projedes na červenou ještě v době, kdy mela svitit zluta jak se to stalo me. a prubeh rizeni mi to potvrdit
23. 5. 2015 23:11
Re: pardubickej kraj -
karelgr - ano tohle je pripad zeleznicnich prejezdu, kde není zluta, a z logiky věci projeti na červenou na zeleznicnim prejezdu neznamena automaticky prestupek.
23. 5. 2015 23:07
Re: pardubickej kraj -
neplacej nesmysly.
na zlutou NEMAS povinnost zastavit a sam jsi citaci zákona uved v jakym pripade.
na zlutou se normalne a legalne projizdi bez hrozby postihu od police nebo mestskeho uradu

takze predpokladam, ze jsme se o kus posunuli, protoze sam uznáváš, ze jsou pripday, kdy na zlutou jedes dal
to bylo pro futuru
23. 5. 2015 23:11
Re: pardubickej kraj -
Ty asi nemáš. Konec, nemá to smysl. Zákon kecá. Žlutá totiž znamená "klidně jeď, a přidej, ať ujedeš tomu plnýmu autobusu, co se na tebe tlačí". Jen bacha na tu Lízu z boku, co pojede na zelenou. :-)
23. 5. 2015 23:14
Re: pardubickej kraj -
zluta znamena zastavit, ale když jsi před semaforem v takove vzdalenosti, ze nejsi schopny bezbecne zastavit, tak muzes jet.
tedy zluta neznamena automaticky slapat na bzrdu a zastavit. a tom je cely tenhle spor.
co na tom nechapes??
ty nevis jak z toho ven.
bez spat
23. 5. 2015 23:24
Re: pardubickej kraj -
Já fakt nevím... Hlavně, že to víš ty.

A taky víš, že "zluta neznamena, ze musíš zastavit." Ty jsi fakt jelen. Jen by mě teda zajímalo, co podle tebe znamená to žlutý blikátko na semaforu. Já totiž do dneška myslel, že je to jasně definovaný v zákoně jako "POVINNOST ZASTAVIT" s dodatkem o možnosti projet křižovatkou, pokud bys bezpečně nestihl zastavit. A jsme zpět u problému časový prodlevy na semaforu. Už ti tady lidi psali, že pokud jedeš normálně, zastavíš bezpečně, jen ty meleš svojí o nějakym semaforu, kde jsi to nakonec dotáhl na dvě vteřiny s reakční dobou ze sedmdesátky. Napiš, kde ten semafor je, já si udělám rodinnej vejlet, vezmu stopky, a video z měření hodim na YT. POkud jedeš 70, a jsi 75m před křižovatkou, máš min. 3 vteřiny, než k semaforu dojedeš. Pokud ve 3 vteřinách nestihneš zareagovat a normálně zastavit, pak nepatříš za volant.

Ale ty jsi u soudu jako doma, skoro dopravní expert samouk, tak to asi víš líp. A nebo ti možná starou přebral nějakej mekánik z TSK. :-) Jó, není nad to bejt nejlepší na světě. ;-)

A spát nejdu, učím se psát velký písmena na začátku věty, tak promiň. :-)
23. 5. 2015 23:30
Re: pardubickej kraj -
az te maminka v pondeli povede do skoly, tak se postavte na křižovatku se semaforem a pocitejte auta co do křižovatky vjednou na zlutou. urcite jich napočítáš hodne a ti ridici co tam na tu zlutou nezastavili a vjeli na ni do krizovatky, zadnej prestupek neudelali.
s tebou uz zadna zabava asi nebude
23. 5. 2015 23:33
Re: pardubickej kraj -
To ne, ale taky jim nepřijde předvolání za přestupek. A kopeš kolem sebe hezky. Spíš se nauč za 3,6 vteřiny zareagovat a v klidu zastavit ze 70ky na 75 metrech. Můžeš začít u televize šlapáním na pantofle. :-) Bude to lepší než tady poučovat ostatní, ty chytrolíne.

Ty musíš bejt pilot. >:D
23. 5. 2015 23:35
Re: pardubickej kraj -
norma pocita s reakcni dobou 1sec na mestskych komunikacích a s 1.5sec na ostatních silnicich kdyby te to zajímalo. + przdna draha podle EHK/EHS a dostanes se na delku zlute na semaforu.
minimum podle normy je 3 sec i když vyjde min, pro 70km/h vychazi 4sec. nebo staci vychazet z delky rozhledu dane normou. s kopce dolu je cas samozrejme delší.

ten semafor uz je opravenej - místo 3 ses opraveno na 4 sec, ale az pote, co jsem ne ne podal trestni oznameni
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:03
Re: pardubickej kraj -
hele, jestli je to ten zásah neoznačenýho orgánu na arogantního kravaťáka, tak alespoň z toho, co jsem viděl já, by ten kravaťák zasloužil ne policejní zákrok, ale kopnout přesně mezi půlky. Arogantní idiot, nic víc, nic míň.
Bohužel to odnese policajt, protože neřekl tu kouzelnou větu, že s ním flákne o zem dřív než to udělal ;-\ Jinak byl ale zákrok naprosto namístě, prokázal se průkazem, nesčetněkrát jej vyzýval a nechtěl nic jiného, než aby zůstal stát na místě do příchodu státní označené policie.
Kdyby uposlechl, pak jsme se mohli bavit, jestli to byla adekvátní reakce na to, že někdo nejspíš šel na červenou. Zákrok byl ale vynucen tím, že nerespektoval policistu. Proto byl zákrok zcela na místě. V USA by si tohle nikdo nedovolil jednat s policistou a pokud ano, vůbec by se s ním nemazali.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 21:14
Re: pardubickej kraj -
To je hodně spornej příklad, a já aroganci vidím u civilního policajta, kterej cítí povinnost řešit mimo prac. dobu takovou kravinu, a ještě zajít kvůli takové kravině tak daleko. Myslím, že zásah policajta by měl být adekvátní vážnosti přestupku.
Já beru policajty jako prospěšný lidi, ale evidentně se na tu práci ne každej hodí. A tenhle zmiňovanej fízl by v opačné situaci, kdyby si prohodili role, podle mě reagoval hůř než ten "kravaťák".
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:20
Re: pardubickej kraj -
jak víš, že to bylo mimo prac. dobu? Policajt nemá povinnost být označen. Má povinnost předložit služební průkaz a odznak - to udělal.
Jeho tvrdost zákroku byla vyvolána arogancí protistrany. Kdyby kravaťák nebyl arogantní idiot a jednal slušně, na dlažbě by nikdy neskončil. Jenže on si zkrátka vyloženě koledoval. Bohužel, policajt mu na jeho hru přistoupil a nechal se vycukat, což by neměl. Z druhé strany ale, když protistrana opakovaně nereaguje na výzvu, co mu zbývalo jiného?
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 21:25
Re: pardubickej kraj -
Vidíme to oba jinak.
Co bylo cílem policajta? Nechat si zavolat hlídku ve službě, možná 10km daleko, a možná mající důležitější věci na práci, kvůli blokové pokutě 100kč?

Civilní oblečení chápu u např. mordparty, ale ti asi neřeší přecházení na červenou. Dopravák v civilním oblečení je mírně zvláštní.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:31
Re: pardubickej kraj -
nevím jestli byl či nebyl dopravák. Netvrdím, že postup policajta byl adekvátní spáchanému přestupku, ale myslím si, že byl adekvátní následnému jednání toho kravaťáka. Byť bohužel policajt pochybil nevyslovením té věty.

Takže to ani zdaleka neznamená, že by s každým, kdo jde na červenou, měl policajt rubat o zem hlava nehlava ;-)
23. 5. 2015 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:42
Re: pardubickej kraj -
Tys tam byl, že víš, co a jak? Pokud by to bylo v duchu "koulí" tak ten přecházející měl říct: "sorry, nevšiml jsem si, omlouvám se" ....ale on toho policajta mírně řečeno fakoval.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 21:46
Re: pardubickej kraj -
Naprosto souhlasím.
Jen by policajt musel chlapíka slušně oslovit a chovat se jako policista. Pak bez debaty.
Ale tak se nezachoval, že? Pak ti právě ty koule říkají poslat ho do ....
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:42
Re: pardubickej kraj -
Pokud máš pocit, že tě policajt zastavil v autě neoprávněně, taky jej pošleš k čertu a ujedeš mu?? Pleteš si pojmy s dojmy.
Kravaťák měl počkat, sepsat protokol a nakrásně si klidně mohl stěžovat. Místo toho si vyloženě říkal o dlažbu - a dostal co chtěl.
23. 5. 2015 21:48
Re: pardubickej kraj -
Gilgite, teď s tebou po dlouhý době nesouhlasím. Viz můj příspěvek vejš. Ten zákrok byl oprávněný a adekvátní. Protože tam nešlo o přecházení na červenou, ale o následné neuposlechnutí výzvy Policie ČR. Ty jsi povinen strpět veškeré úkony Policie, i když je policajt v civilu a jasně se ti prokáže. Pokud odmítáš, je možnost i takového zákroku, jakej jsme viděli. Protože kdyby z místa odešel, a zjistilo se, že je hledanej, byl by to průser. A to by zase bylo povyku, proč ten policajt nekonal, jak měl...
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:52
Re: pardubickej kraj -
:yes: :yes:
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 21:55
Re: pardubickej kraj -
Copak se hledanej vrah pozná podle přecházení na červenou? Podle tvojí logiky by měli policajti legitimovat a přes ústřednu ověřovat v databázi hledaných každýho koho potkají.
23. 5. 2015 22:01
Re: pardubickej kraj -
Ach jo... Je to marný... Nepochopils. Nepsal jsem, že si myslel, že je to vrah, ale že kdyby se zjistilo, že jde... bylo by halooo. Znovu ti to vysvětlovat nebudu... Prostě nepleť si zákrok kvůli přecházení na červenou, a zákrok za neuposlechnutí.

A kvůli takovým je tady anarchie. Všichni maj svý práva,ale povinnosti žádný.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 22:04
Re: pardubickej kraj -
Tvoje poslední věta určitě neplatí na mě.
23. 5. 2015 22:06
Re: pardubickej kraj -
To nemůžu vědět. :-) Ale já ti teda budu věřit. ;-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 22:10
Re: pardubickej kraj -
Dík ;-)
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 23:12
Re: pardubickej kraj -
:yes: :yes: :yes:
23. 5. 2015 21:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 22:00
Re: pardubickej kraj -
:yes: :yes:
23. 5. 2015 22:03
Re: pardubickej kraj -
No, spíš takhle: dobrý policista by měl takto zakročit, protože dle práva a zákona by dokonce i měl. ;-) Rozumnej by se na to vys.al. :-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 22:05
Re: pardubickej kraj -
Tak tohle je smutný, tenhle názor.
23. 5. 2015 22:11
Re: pardubickej kraj -
To není názor, ale fakt. Bohužel... Paragraf a jeho znění ze Zákona o Policii ČR jsem psal vejš.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 22:23
Re: pardubickej kraj -
Dobrej policajt nezačne mimo pracovní dobu hulvátsky pořvávat na chodce kvůli marginálnímu přestupku. Člověk s patřičným IQ vyhodnotí závažnost /nezávažnost situace. Právo je zřejmě na jeho straně. Jestli byla toto myšlenka toho paragrafu, to už je jiná věc.
Paragraf, který si sem dal nemluví o takto marginálních přestupcích. Neslyšel jsem pištějící gumy aut, když chlapíci vlezli do silnice. Neslyšel jsem slušnou výzvu: dobrý den pane, jsem policista, spáchal jste přestupek , legitimujte se prosím.

Kdyby policajt v civilu zakročil proti násilníkovi a bez nějakých formulek mu rozbil hubu, podepisoval bych zřejmě petici za jeho beztrestnost a mimořádnou odměnu. Ale tohle začalo chůzí na červenou, zřejmě přes prázdnou silnici. Pokuta od korektního dopraváka? Ano. Tenhle výstup od vzteklýho civila? Ne.
23. 5. 2015 22:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 22:30
Re: pardubickej kraj -
Díky za slušnou diskuzi :yes:
23. 5. 2015 22:34
Re: pardubickej kraj -
Teď jsi mě pobavil... :-) To než by odrecitoval, seděj všichni u piva. :-) Výzva je výzva, a ta musí bejt stručná, rázná a jasná. Ne takový kudrdlinky, jak jsi napsal. Ta výzva je dokonce jasně daná. Takže dokonce se může od výzvy i upustit. Ještě by se někdo otočil na tom, že výzva nebyla dle zákona. Tady v tý republice bych se ani nedivil. A že jsem neslyšel kvílet gumy? On to někdo natáčel už před zákrokem? :-) To jsem neviděl.

No abysme to ukončli: právo na zákrok měl, vyhrotilo se to kvůli neuposlechnutí výzev, a kdyby se ten kravaťák choval jako člověk, nevzniklo by žádný video, a my teď diskutujeme o emailech a datových schránkách. :-)

Ještě teda jeden, a to § 12 (2) Pokud povaha nebo okolnosti úkonu neumožňují prokázat příslušnost způsobem podle odstavce 1, prokáže policista svou příslušnost k policii ústním prohlášením „policie“; to neplatí, brání-li povaha nebo okolnosti úkonu také ústnímu prohlášení. Způsobem podle odstavce 1 se policista prokáže ihned, jakmile to okolnosti úkonu dovolí.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 22:49
Re: pardubickej kraj -
Teď zase pobavils ty mě :-) "To než by odrecitoval, seděj všichni u piva. "
Tam byl fofr, co? Přecházení přechodu na červenou... Honička, do toho přestřelka... >:D
Přiměřenost, přiměřenost, přiměřenost.

Máš pravdu, nemá to cenu, stejně jeden druhýho nepřesvědčíme.

"Situaci, jako byla tahle, zažije každý den miliony lidí po celém světě. Ve středu kolem poledního se na semaforu pro automobily v klidné ulici historického centra Pardubic už objevila červená, ale semafor pro pěší zatím stále ukazoval červeného panáčka.Dva kamarádi mířili na oběd do indické restaurace a vstoupili na přechod."
23. 5. 2015 22:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 23:01
Re: pardubickej kraj -
Hlavně bacha na klidné ulice historického centra! >:D
23. 5. 2015 23:01
Re: pardubickej kraj -
To byla trochu ironie. ;-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 23:04
Re: pardubickej kraj -
oboustranně! ;-)
Avatar - JDM
24. 5. 2015 15:42
Re: pardubickej kraj -
:yes:
23. 5. 2015 22:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 21:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:33
Re: pardubickej kraj -
viz o příspěvek výš, podle mě mi nerozumíš.
Každej nadává na toho policajta - ale nikdo už se nedívá na jednání toho kravaťáka! Proč neuposlechl výzvy? Stačilo počkat do příchodu označené hlídky, mohli sepsat záznam, mohl si dál stěžovat na neadekvátnost, na neoprávněnost, cokoliv. Takhle si jen ovtíral hubu a je dobře, že s ním někdo flákl o zem. Ne za to, že šel na červenou, ale za to, že opakovaně nerespektoval výzvu policisty, který se prokázal.
23. 5. 2015 21:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:59
Re: pardubickej kraj -
teď už začínám mít pocit, že mlátíš úplně prázdnou slámu. Přečti si prosím znovu, co jsem napsal.
Nikde netvrdím, že reakce policisty NA PŘESTUPEK byla adekvátní - koneckonců to na videu ani nebylo, takže opravdu nevím.
Ale adekvátní byla reakce na NEUPOSLECHNUTÍ OPAKOVANÉ VÝZVY. Ano, pokud odmítáš respektovat výzvy policie, musíš počítat s tím, že s tebou třeba majzne na dlažbu.
Znovu - stačilo počkat příchodu označených, měl sepsat protokol a pak si měl stěžovat. Takto se chová kultivovaný kulturní člověk. Ty stále dokola jen vidíš policistu, ale nevidíš chování toho kravaťáka. Přijseš mi jak zamindrákovaný jedinec, kterému policie někdy udělala bebíčko :-!
23. 5. 2015 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 22:16
Re: pardubickej kraj -
Gilgite, eskalovalo to NE KVŮLI PŘECHÁZENÍ NA ČERVENOU, ale kvůli následnému NEUPOSLECHNUTÍ VÝZVY. Kdyby ten kravaťák nedělal haura, ale řekl by "sorry, pospíchám", ukázal občanku a bavil se normálně, tak by s ním asi nikdo o zem nefláknul. Zas trochu rozumně. ;-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 22:26
Re: pardubickej kraj -
Eskalovalo to kvůli neuposlechnutí výzvy, začalo to kvůli přecházení na červenou.
23. 5. 2015 22:37
Re: pardubickej kraj -
Přesně. Eskalovat to nemuselo, ale za to už nemohl ten policajt... Ten už, když se pustil do zákroku, musel ho taky dokončit. Howg, víc nemá smysl psát. ;-)
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 23:25
Re: pardubickej kraj -
sorry, ale jsi mimo :no:

Co je na úplném počátku je naprosto nepodstatné. Vůbec nezáleží co bylo před tím. Už jen to, že nebyla respektována nesčetněkrát opakovaná výzva policisty je úplně dostatečné ospravedlnění pro takovýto zákrok.

Má policista právo zastavit někoho, kdo jde na červenou? Že má? Nemá, on má totiž dokonce povinnost toto udělat!
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 23:33
Re: pardubickej kraj -
Kdes četl povinnost policisty v civilu řešit mírné dopravní přestupky?
Co kdyby jel autem a někdo ho mimo obec předjel stovkou? Má povinnost ho předjet, zastavit a zavolat hlídku?
"co je na úplném začátku je naprosto nepodstatné" - tak to je na zlatý ventilek.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2015 09:48
Re: pardubickej kraj -
ust. § 10 odst. 2 zákona o Policii ČR - viz níž.
Tvůj příklad je mimo, protože policista sotva objektivně pozná a nemůže prokázat, že jedeš 100 kmh a po kapsách asi nenosí radar...
To není na zlatý ventilek. Na začátku je velmi často naprostá banalita. Zákrok nebyl z důvodu chůze na červenou, ale z důvodu neuposlechnutí výzvy a arogance. Tak to zkrátka je. Proto vůbec nezáleží, co bylo před. Ty jako občan máš totiž nejen práva, ale i povinnosti. A mzi povinnosti patří i povinnost uposlechnout výzvy policisty.
Viz Futurista výš - eskalovalo to NE KVŮLI PŘECHÁZENÍ NA ČERVENOU, ale kvůli následnému NEUPOSLECHNUTÍ VÝZVY. Kdyby ten kravaťák nedělal haura, ale řekl by "sorry, pospíchám", ukázal občanku a bavil se normálně, tak by s ním asi nikdo o zem nefláknul :-!
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 12:10
Re: pardubickej kraj -
Bavíme se pořád o tom samým, a přitom každej o něčem jiným.
Respektuju tvůj názor.
Já bych se taky pravděpodobně s tím trapným civilem hádal.
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2015 13:25
Re: pardubickej kraj -
ANo, ale mezi "hádat se" a "neuposlechnout" je prostě obrovský rozdíl. Taky jsem byl svědky naprosté hloupé buzerace ze strany policie na jedné akci, kde místo aby pomáhala, tak jen vopruzovala a buzerovala.
Potřebovali jsme zaparkovat, tak jsme se zeptali policie, co řídila dopravu, kam máme jet. Jejich rada - najděte si sami, kde je volný místo (parkovalo se na silnici, protože parkoviště v místě není). Tak jsem našel volný místo u jednoho areálu u brány. Auta jsme postavili tak, že i kdyby náhodou někdo potřeboval do areálu vjet, vjel by. Během pár vteřin orgán, že stojím na poli a že tam nemáme co dělat... Pomysleli jsme si své a jeli hledat dál. Další bába to psychicky nedala a dořvala ho tam jak malýho spratka, jestli odjela, nevím.
Že na tý silnici v běžným provozu mezi projíždějícíma kamionama běhaly matky s kočárky atp., bylo úplně jedno... Hlavně že jsme zbuzerovali někoho, kdo postavil auto na volné místo tak, aby nikomu nezavazel...
Nemusím s postupem orgánu souhlasit, mohl jsem si stěžovat. Ale ne neuposlechnout. Tenhle kravaťák si evidentně uvědooval jen svá práva a ne svoje povinnosti. Je fajn, že s ním vytřel dlažbu. Howk :-!
Avatar - JDM
24. 5. 2015 15:53
Re: pardubickej kraj -
takže na tebe na ulici začne řvát týpek v civilu že je od policie a ať si klekneš na kolena a dáš ruce za hlavu , a kdyby si tak neučinil použil by donucovacích prostředků a klidně by tě teleskopem donutil ležet na zemi pak by ti klenul za krk a čekal na příjezd hlídky to by se ti líbilo viď .
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2015 17:32
Re: pardubickej kraj -
úplně mimo :no: :no:
Avatar - JDM
24. 5. 2015 18:54
Re: pardubickej kraj -
Proc mimo? Dle tve teorie o neuposlechnuti vyzvy to mimo neni. Ta vyzva totiz musi byt opodstatnena dle zakona . tvrzeni policajta ze stojis na poli a tam nemas co delat je pekny ale neopodstatneny . policajt ma dle zakona zdelit ceho si se ze zakona dopustil a pokud to neudela nazdar chci jeho sluzebni cislo . Stejne tak kdyby na me nejakej civil porvaval a zadrzoval me ze jsem sel na cervenou a neudelal to dle zakona volam 158 ze jsem omezovan na svobode. Oni si policajti hrajou na kovboje a chteji aby si striktne dodrzoval zakona ale sami to tak nedelaji stejne tak jako by te melu poucit o tvych pravech ze zakona to musi udelat a kolik jich to dela?
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2015 22:23
Re: pardubickej kraj -
Jak říkám, úplně mimo :no:
Ukázal služební průkaz, na něm to číslo máš. Když někdo jde na červenou, výzva aby zůstal na místě je úplně legitimní. A povinnosti kravaťáka uposlechnout výzvy policisty - stále nic, že? Práva ano, ale povinnosti ne. Jsi typickej Čecháček :no: :no:
Neudělal to dle zákona? A co neudělal policista podle zákona??
Avatar - JDM
24. 5. 2015 22:36
Re: pardubickej kraj -
Typicky cechacek skloni hlavu a udela co se mu rekne . postup toho policajta nebyl dle zakona prvni co udelal sahal po typkovi a rval jmenem zakona uz to ze na nej sahl . prvne mu mel ukazat prukaz a poucit ho o tom ceho se dopustil . Inteligentni polda kdyz by tohke chtel resit v civilu prvne vola kolegum a nahlasi prestupek a podezreliho sleduje a hlasi kudy a kam jde muze ho zastavit a slusne mu rict kdo je a proc ho zastavuje . blbec dela sceny a hazi s kravatakem o zem velice inteligentni a potrebny zasah . jeste chybelo aby vytahl zbran a miril mu do ksichtu.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 21:35
Re: pardubickej kraj -
Naopak jsou věci, kde se s tvrdým postupem policie shodnu. Třeba technoparty, o které pak Nohavica napsal písničku "zase nám bijou děti", a u které se ukázalo, jakej je Paroubek zbabělec.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:42
Re: pardubickej kraj -
Hlavně že to chápeš ty.... ha ha
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 21:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 21:42
Re: pardubickej kraj -
§ 10 zákona o Policii ČR:

(1) V případě ohrožení nebo porušení vnitřního pořádku a bezpečnosti, jehož odstranění spadá do úkolů policie, je policista ve službě nebo zaměstnanec policie v pracovní době povinen provést úkon v rámci své pravomoci (dále jen „úkon“) nebo přijmout jiné opatření, aby ohrožení nebo porušení odstranil.
(2) Policista má povinnost podle odstavce 1 i v době mimo službu, je-li bezprostředně ohrožen život, zdraví nebo svoboda osob anebo majetek nebo došlo-li k útoku na tyto hodnoty.

Takže pokud si budeme myslet, že "kravaťák vlezl do silnice na červenou, a tím ohrozil buď sebe, nebo řidiče (BESIP), určitě si zákrok obhájí. V civilu se policista prokazuje ústně prohlášením "Policie" a pouze služebním průkazem. O výzvách se nebudu rozepisovat. Ten člověk je pak povinen strpět všechny úkony a počkat na místě na uniformovanou hlídku. Pokud tak neučiní, a odmítá uposlechnout výzev, už se nebavíme o přecházení na červenou, ale o neuposlechnutí výzvy policisty, a proto může být dotyčnej i předvedenej na místně příslušný oddělení PČR. Teď si představ, že by toho kravaťáka nechal jít, a nakonec se zjistilo, že to byl hledanej vrah. To by bylo halooo, jaktože ho ten policajt nezadržel...

Jasně, byl to zbytečnej zákrok, ale pokud ten policajt dělá svou práci z přesvědčení, má na zákrok právo. :-)
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:46
Re: pardubickej kraj -
:yes:
ale myslím, že neobhájí, protože jej utaví na té formální větě. O podstatu problému nikomu nejde.
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 21:14
Re: pardubickej kraj -
však říká, že dodržuje zákony týhle země >:-[] ;-)
23. 5. 2015 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 20:35
Re: pardubickej kraj -
Řekl lhář....zloděj křičí chytte zloděje :-)
23. 5. 2015 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:07
Re: pardubickej kraj -
Tak to uz konečně doloz a nelži koulaři
23. 5. 2015 21:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:44
Re: pardubickej kraj -
Nekruť se a HLAVNĚ UŽ NELŽI. DOLOŽ TO, GILGITE... snad velikost písma obstojí tvému zraku.
Avatar - vosicky.senior
23. 5. 2015 23:54
Re: pardubickej kraj -
co to slyším, ty už Gilgite zas lžeš? pane Ji/Ri, omluvte prosím Gilgita, jen hloupé páže nedomyslelo své skutky
24. 5. 2015 07:00
Re: pardubickej kraj -
Od e-mailu přes žluto-oranžovou ,až po brutálního fízla v kontaktu s drzým přeběhlíkem na červenou. Jako ranní počteníčko dost dobrý :yes: >:D :yes:
Avatar - rokyta.p
25. 5. 2015 23:22
Re: pardubickej kraj -
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - petrumr
23. 5. 2015 17:22
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:03
Re: bublina
Tak měj uz ty koule a vkopiruj to moje pritakavani schvalujici to co z tebe uz nadšeně par dnu strika... Tak co, mas koule nebo se opět zivis jen lhaním a udavanĐm? ;)
23. 5. 2015 21:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:16
Re: bublina
To bys šel o několik pater výš ;) ... Takže jsi se zbaběle vyvliknul jako úhoř a utekl jsi s hnědou dupkou...klasika. Nemáš koule? Hod tu ten link uz koooonecne a nevypisuj jak opilá slečna :-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 18:54
Koule
Přijde mi, že chlapi nějak ztrácí koule. Udělal jsem přestupek? Chytli mě? Smůla, holt zaplatím. Vymýšlet skulinky typu vir v odvolání, nebo zastupování advokátem z ciziny mi přijde ponižující, nehodný dospělýho člověka. Pokud mi nehrozí trest smrti, ale pokuta.......
Rozbalit vlákno
35
23. 5. 2015 19:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 20:39
Re: Koule
Ty vis o čem to je mít koule? Ty jsi totiž přesně ten typ co bude lhát a křičet jen aby ... Dal to známe ... Inspiruj se uz... Kvilis tu jak důchodce u posledního jogurtu v Lidlu v akci.
23. 5. 2015 20:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 20:52
Re: Koule
Opět lžeš. Jsi lhář gilgite. Obyčejný usmudlany lhář a demagog. Navíc udavac a sprosťák. Z tebe museli mít soudruzi radost...zásoboval jsi informacema ve velkém viď?
23. 5. 2015 21:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:04
Re: Koule
Komentuj své způsoby lháři a demagogu. Jsi malý ubohý lhář a to proto, ze jsi zbabelecek. Smějí se ti :-)
23. 5. 2015 21:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 5. 2015 21:19
Re: Koule
Gilgite, tak o čem dnes mluvili u sousedů? >:D
23. 5. 2015 21:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:27
Re: Koule
Nekličkuj. Ten link ať nejsi za úplného hňupika :-)
23. 5. 2015 21:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:48
Re: Koule
Nelži zase a nevytáčej se jak ubohý zbabělec. Dolož to, co mi tu předhazuješ. Vytři se mnou podlahu... ale ty očividně nemáš čím. GILGITE, JSI SPROSTÝ UBOHÝ LHÁŘ A UDAVAČ. POUŽÍVÁŠ PRAKTIKY, ZA KTERÉ BY SES V MINULÉM REŽIMU STYDĚT NEMUSEL.
Vyzývám tě, gilgite, dolož jinak jsi diskuzní ometák první kategorie. A dělej! A nechytej se zástupných slov, nekličkuj, neobelhávej a nekousej jak smeták do fusekle a dolož, co jsi vylhal, koulaři.
23. 5. 2015 22:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:54
Re: Koule
Gilgitku, čekám. Ty, který máš na mě šanon, pro tebe to určitě nebude nic pracného. Tak hurá na to "střílení do lidí".
Avatar - MadPete
23. 5. 2015 19:21
Re: Koule
Bohužel tady na východě je pořád větší známkou koulí se z něčeho snažit vyvlíknout jak had, než se tomu postavit čelem. Ale z toho vyrostem.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 19:26
Re: Koule
Záleží, jak si vychováme děti. ;-)
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 5. 2015 19:34
Re: Koule
Hovori sa, ze Mojzis viedol 40 rokov Zidov po pusti, lebo sa ich hanbil previest cez mesto.

My uz po tej pusti kracame 25 rokov, prakticky jednu generaciu, ale starej mentality sa stale drzime ako klieste.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 19:40
Re: Koule
Mě přijde, že se lepšíme. Jen to trvá dlouho. Ale chlapský chování nějak vychází z módy.
23. 5. 2015 22:46
Re: Koule
jak na hradě,tak v podhradí...řékavala babičko.

mrkni se jak sa chovajó zmetci v vládě....každej jen hledá kličky..apod...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
23. 5. 2015 19:32
Re: Koule
Mna vzdy fascinuje, ako je nasinec schopny vynakladat energiu a prachy a cas na to, aby ojebabral system, a to napriek tomu, ze hrat podla pravidiel je spravidla lacnejsie, rychlejsie a jednoduchsie.
Avatar - MadPete
23. 5. 2015 19:43
Re: Koule
Je to tak. Jeden příklad za všechny - vyšlapané přepony a zkratky na každém trávníku. Prostě každy jouda musí mít každý den to své malé osobní vítězství, že nešel po chodníku, ale o 5 metrů si to zkrátil napříč. A tak se ti lidi chovají ve všem, všude vymýšlí nějaké zkratky pro zkratky místo toho, aby prostě poslechli pravidla a byli kreativní v něčem jiném. Snad tahle mentalita taky někdy vymře.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 19:58
Re: Koule
To je asi o lenosti. Stejně jako parkování za každou cenu tak 3metry od vstupu do obchodu. Máme všichni tolik pohybu, že ujít pár kroků navíc rovná se téměř jisté svalové horečce.
Avatar - Stejsn
25. 5. 2015 10:10
Re: Koule
A není to spíš to tom, udělat chodník tak, aby to mělo logiku místo toho dělat ho za každou cenu pravoúhle apod.?
Avatar - JohnyRnR
26. 5. 2015 13:00
Re: Koule
Konečně někdo použil mozek :yes: :yes:
23. 5. 2015 19:44
Re: Koule
Nemusí jít o pokutu, ale o odebrání ŘP, což je u profesionálního řidiče docela dosti pádným argumentem.
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 19:56
Re: Koule
Tam asi nezbyde nic jinýho, než kličkovat, bohužel ano.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 20:41
Re: Koule
Nemyslím, ze je to o koulich, ale pokud je ta obrana v mezích zákona a možnosti tak proc jít hlavou proti zdi. Tim nerkam, ze se na ve. Nedivím stejne
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 20:53
Re: Koule
Myslels "že se na věc nedívám stejně"?

Zaplatit např. pokutu za projetí stopky není "hlavou proti zdi". Možnosti jak obejít jsou asi vždycky- u nás, našich zákonů, našeho práva držícího se doslovnýho znění zákonů.
Sám nejsem Mirek Dušín, ale vocamcaď pocamcaď.
23. 5. 2015 21:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:07
Re: Koule
Ano. Chápeme se správně, jen se to odeslalo upravené telefonem. Pral bych si aby na cestě byl každy jako ja. Ubylo by nehod, nervozity a přibylo by úsměvu a pohody. :-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 21:16
Re: Koule
>:D dneska tu úsměv a pohodu přímo rozdáváš :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 21:18
Re: Koule
:-) neříkám, ze se ma plýtvat. I semeno na asfalt házet nebudeš :-)
Avatar - _Karel_
23. 5. 2015 21:20
Re: Koule
To si musím zapamatovat >:-[]
23. 5. 2015 18:59
není to kravina?
já nevím, mě se to zdá jako kravina, když budu finančnímu úřadu tvrdit, že daňové přiznání přišlo z emailu nepaltimdane@nikomu.cz, který se přitom jevil ještě jako zavirovaný, tak se mi vysmějí a upozorní mne, že jsem jej měl podat osobně v podatelně nebo doporučeně poštou nebo do datový schránky. Nějak mi není jasný kde se bere oficiálně možnost odpovídat na výzvy emailem.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 20:05
Re: není to kravina?
podle mě šlo o připojení zavirované přílohy do datové zprávy zaslané úřadu do datové schránky.
Pokud ale dotyčný chce u soudu prokázat doručení této datové zprávy, pak stejně může úřad dokázat, že zpráva byla zavirovaná - existuje totiž stále elektronická datová zpráva, kterou se dotyčný prokazuje.
A to je asi podobné, jako kdybych odvolací dopis poslal na úřad v balíčku s atrapou výbušniny a u soudu se hájil, že to neměli pyrotechnici raději zneškodňovat...
23. 5. 2015 20:20
tento web ztrácí útroveň čím dál víc - normální kachna
Nechápu novináře, který je schopen vypustit takový neověřený blábol. Odvolání běžnou e-mailovou zprávou není přípustné.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
23. 5. 2015 20:32
Re: tento web ztrácí útroveň čím dál víc - normální kachna
ano, viz výš. Spíš si myslím, že celé to bylo myšleno tak, že do datové zprávy zaslané do datové schránky se připojí virový sobor. Ale napsané to takto rozhodně nebylo.

Tak jak je to napsané, je to naprostý blábol hodný Blesku, Aha, a dalším povedeným plátkům.
23. 5. 2015 22:47
Re: tento web ztrácí útroveň čím dál víc - normální kachna
Na každém webu většího města je jasně uvedeno,že veškerá komunikace elektronickou cestou musí být vedena datovou schránkou.

Zkuste si na finanční úřad poslat daňové přiznání neověřeně...

Tento článek je výblitek největšího ražení snažící se jen zvýšit náštěvnost.
24. 5. 2015 07:06
Re: tento web ztrácí útroveň čím dál víc - normální kachna
Strécu-tož co by to byl za web,kdybychom si tu nemohli zabékat. ;-) ;-)
Avatar - Shr3k
26. 5. 2015 23:08
Re: tento web ztrácí útroveň čím dál víc - normální kachna
Samozřejmě, že je, pokud je podepsané elektronickým podpisem založeném na kvalifikovaném certifikátu (I.CA, PostSignum). Od toho mají úřady mezi povinně zveřejňovanými informacemi i elektronickou adresu podatelny.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 22:08
Gilgitku,
už hledáš ten link? ... nebo si foukáš spráskanou sedinku? >:D ses zase ukázal ty gilgite jeden. :-) ;-) příště se nekousej jak vzteklý pouliční smeták do fusekle tam, kde se oběsíš na vlastní lži. Měj příjemný večer, Gilgite.
Rozbalit vlákno
81
23. 5. 2015 22:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 22:36
Re: Gilgitku,
Ty lháři ubohý :-) dej důkaz ty placale primitivní ... Chápeš co je důkaz udavači lháři a diskuzní ometačku? Dej důkaz a nematlej neplácej a měj koule uuuuz ty gilgite :-) smeji se ti do obličeje. Ctel jsem napsat do tváře ale ty vlastně tvar nemáš :-) vyliskal ses opět sám placale používající primitivních diskuzní ch technik. Gilgitku, prášek a spinkat. Dále nemá smysl se na toto tema bavit. Důkaz jsi nedal... JSI MALÝ USNOPLENY LHÁŘ A VELKÝ DEMAGOG. :-) gilgitku gilgitku :))
23. 5. 2015 22:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 22:48
Re: Gilgitku,
To oba :-) ... Dneska jsi to nedal. Snad se poucis ;) jen pro tvou informaci - jakékoliv násilí je mi absolutně cizi.
23. 5. 2015 22:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
23. 5. 2015 23:23
Re: Gilgitku,
Tak uz pust tu fusekli ;) je to jasne a plácáš kolem :-) někdy je s tebou legrace :))
Avatar - Hotwire
24. 5. 2015 11:34
Re: Gilgitku,
Hosi nechcete si to vyjasnit osobne, rucne-strucne? Furt lepsie nez neustale zasierat diskusie, ci? :-|
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2015 12:22
Re: Gilgitku,
Sis naběhl, hotwire. Teď tě bude propírat všude, že jsi násilník.
Avatar - Hotwire
24. 5. 2015 12:28
Re: Gilgitku,
Pravdaze som to myslel s "nadsazkou". Ale tak opakuje sa to tu pomerne casto. Niekedy sa na tom aj da zasmiat ale niekedy je to uz (podla mna) dost cez ciaru. ;-\
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2015 14:18
Re: Gilgitku,
Souhlasím s tebou. Redakce by měla proti těmto "diskuzím" zasáhnout. Není možné, aby tu kdokoliv kohokoliv lživě obviňoval, napadal a hlavně zaprasil diskuzi balastem. :yes: Gilgit je gilgit... ten za to nemůže, ale redakce by měla dělat pořádek...
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 14:23
Re: Gilgitku,
Máš pocit, Jirko, že seš v téhle diskuzi bez viny? ;-)
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2015 15:26
Re: Gilgitku,
Výše píšu, ze ne. Nicméně není vporadku, ze se tady kdokoliv jakkoliv poušti do označováni fašisty a podobne sracky. V teto diskuzi jsem jen chtěl ať nekdo konečně doloží to, z čeho lživé obviňuje. Kteroukoliv diskuzi otevri a je tam tenhle odporný plevel. Není vporadku, aby tady nějaký psychous vyvádel tyhle křeče a označoval lidi odpadem apodobne. Neříkám si nevjet diskuzne do vlasu, ale tohle je příliš a uz dlouho. A nebude me nějaký sprostý lhář brat do nevymachane huby a lhát, ze sympatizují s někým kdo chce střílet do lidi. To si nemůžu nechat líbit. Nebo jak bys to řešil ty, Karle? Nebo mas pocit, ze je to vporadku? ;)
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 15:51
Re: Gilgitku,
Ne, není to v pořádku, celkově to vidím podobně jako ty.
Ale poslední dobou často sám provokuješ, v téhle diskuzi by to zřejmě nebýt tvojí provokace mohlo být v klidu. Stojí to za to? Není co vyhrát, daří se ti jen padnout na úroveň toho, koho kritizuješ.
Tahle diskuze byla důkazem, že to i s Gilgitem jde slušně. Jako rozumný mi přijde buď to zkusit, nebo ho ignorovat.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2015 16:08
Re: Gilgitku,
To je ten stav, kdy to nedoložil. Ale jo, mas pravdu, dívám se na to stejne a ignoroval jsem ho, protože s tímto typem diskutérů se nebavím, ale vadí mi ty jeho arogantní řeči vůči skoro všem, vadí mi, ze půlka diskuzi je jim zanesena hnojem, vadí mi, kdyz napadá a urazí lidi, které osobne znám a nazývá je odpadem, vadí mi ten gilgituvpuch, smrad, ktery čpí z každé diskuze. Je to sociopat, ktery otravuje anonymně, protože s tímto přístupem by v osobní komunikaci pohorel a odešel s červeným nosem. Vadí mi, kdyz nekdo napadá lidi, kteří jsou mravně spíše vzorem pro mnohé... Ano, vadí mi agresivní lidi a lháři a zbabelci. Ale pokud jemu, a to je jeden jediný jedinec na tomto webu, nevadí, ze je za ... tak je to jeho vec. Me si do huby brat nebude. Měl možnost prokázat a celou dobu jen žvásty kolem. Bohužel je tohle anonymní. Komunikuje ve stylu, ze by v 90% nekdo řekl Drz hubu a vypadni. V teto diskuzi jsem jen chtěl, ať své štěkání doloží. Je to ale zbabělec a raději vytaci další lži. Tímto se omlouvám za zaprasenou diskuzi, na které mám díl i ja. Měj se fajn, Karle :-)
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 16:15
Re: Gilgitku,
Tak si dobře zahraj! :-)
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2015 16:18
Re: Gilgitku,
Rika se: Hezkou hru ;) děkuji.
24. 5. 2015 16:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 5. 2015 17:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 17:43
Re: Gilgitku,
Hergot nelez mu furt do toho zadku. Stydim se za tebe! ;-)
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 20:02
Re: Gilgitku,
Nenapadá mě motivace Gilgita, aby mi lezl do zadku. Nic ze mě nemá. Tak už toho nech, ok? ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 20:24
Re: Gilgitku,
To se netýká tebe!
Ale leze a jako zběsilej. Sorry ale fakt to tak vidim ;-)
Nevim proč to dělá ale že to dělá je těžký nevidět :-)
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 19:51
Re: Gilgitku,
Podívej, ke mě se chováš slušně , tak jako snad já k tobě. Ale když to na tebe přijde - a na to jsem narážel, tak inteligentní člověk zmizí a místo něj je tu kolovrátek nadávek, jejichž úroveň mě někdy nutí přemýšlet, jestli je píše ten samý člověk.
Shrnu-li to - považuju tě za inteligentního, ale když spadneš do diskuze jako tady s Ji/ri, pak mi přijde, že ti klesá IQ a píšeš, jako by to psal Petrumr . Sorry, tak to vidím.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 20:29
Re: Gilgitku,
Bacha takhle opatrně polehoučku sem to taky na začátku na Gilgita zkoušel a víš co se z toho vyvinulo ;-)
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 20:38
Re: Gilgitku,
Dneska teda opatrně nepůsobíš. Oslovuje tě ženským rodem protože Kylie, tak si ho dej na hate list, a bude pokoj. Pořád dokola- řekni, neřeknu, řekl jsem.....
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 20:46
Re: Gilgitku,
No neřek žejo. A kdyby chtěl tak řekne teď a vymalováno ;-)
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 20:50
Re: Gilgitku,
No, nechceš, že jo, kdybys chtěl tak dáš a vymalováno ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 21:09
Re: Gilgitku,
Dobrý ale fakt bych to chtěl vědět! ;-)

A já první dal nabídku na ukončení a Gilgit jí prostě nepřijal. Teď asi po 15tý :-)
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 21:16
Re: Gilgitku,
Co chceš slyšet? Proč ti půlka zdejších nevěří, že nejsi Kylie?
Kdo chce, věří, kdo nechce, nevěří. Na tom není co vysvětlovat.
;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 21:24
Re: Gilgitku,
Půlka? Tos mě teda dostal :yes: >:D
Řiká mi tak jen Gilgit. Zato vytrvale >:-[]
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 21:40
Re: Gilgitku,
Namátkou ještě AUDIRS6.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 21:42
Re: Gilgitku,
Bacha teď si ho smrtelně urazil je to RS6 ;-)

Á vidim že překlep RS4 se proměnil v 6 = to je v pořádku nebudeme mít průser :-)

Já jednou napsal že i ve vyšší střední začínaj převládat 4válcový dvoulitry a měl sem malér jak hrom ;-)
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 22:01
Re: Gilgitku,
>:D >:D jo chyba se vloudila!
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 22:26
Re: Gilgitku,
Průšvih včas zažehnán >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 21:42
Re: Gilgitku,
Ten tomu narozdíl od Gilgita fakt snad chvíli věřil :-)

Gilgit mi tak začal řikat před časem po dotazu jestli je Jiří Vyvadil http:// cs.wikipedia.org/…ki/Jiří_Vyvadil. Přes den sem s nim diskutoval a večer náhodou chvilku viděl tohohle fanatika v bedně a nejen že maj identický názory na Rusko a Krym ale i úplně stejný komentáře a zdůvodnění. Doslova >:D
Tak sem se druhej den zeptal jestli to neni von a bylo vymalováno. Vod tý doby mi řiká Kylie :yes: Ta reakce byla tak moc extrémní že bych snad věřil že to je snad fakt on >:-[]
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 22:05
Re: Gilgitku,
Můj pohled na Rusko se spíš blíží tomu Gilgitovu než tvýmu. Nemám je za chudáčky nevinný,hodný, ale ta "naše" strana mi přijde podobně sviňská. Ukrajina podle mě je pro obě strany jen figurka na šachovnici, užitečný blbec.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 22:25
Re: Gilgitku,
Já mám s Gilgitem hlavně rozdílnej pohled na Krym [odkaz] [odkaz]

Geopoliticky jasná součást Ukrajiny a souhlasim že ta má prostě smůlu. A to je možný že ta východní třetina země kde podobně jako na Krymu po sovětský čistce už víceméně neni původní obyvatelstvo tak tohle obrovský území taky připadne Rusku. A z Ukrajiny zbude ta sice možná vzdělanější západní část zato bez veškerýho průmyslu
Naše strana samozřejmě hraje stejně jako ruská to je možná fakt na remízu. Tohle ale nejde objektivně posoudit. De pracovat z faktama a faktem je že Rusko se na úkor okolních států rozšiřuje. A je dost možný nebo spíš pravděpodobný že Krym nebylo poslední území. A to se mi hodně nelíbí 8-s
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 22:44
Re: Gilgitku,
Nemám na Krym jasnej názor. Nevím, co skutečně chtěli obyvatelé. Vím jen, že tam Rusi měli a mají důležitou vojenskou základnu, což ale samo o sobě není dostatečnej důvod k anexi.
Nicméně- pokud vím, na Krymu krev neteče. Na rozdíl od Afghánistánu, Iráku a pod.
Je něčím omluvitelných údajně sto tisíc mrtvých a milion a půl uprchlíků? U nás jsou tyhle války pořád ok a navíc se jich účastníme. Já bych radši žil na Krymu než v Iráku. A ty?
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 22:52
Re: Gilgitku,
Mám jasnej názor na Krym. Za socialismu přesídlený rusové sou samozřejmě pro Rusko původní obyvatelstvo rusko samozřejmě nesnáší. Po třech vlnách kdy je vyháněli a vraždili neni divu. Tahle 4tá vlna kdy jejich domov opět připadnul rusum je pro ně doslova na mrtvici
Země jako Afghanistán považuju za beznadějný zuby si tam vylámaly armády Ruska i do jistý míry i to nedávný skoro celosvětový společenství.
Nechtěl bych žít ani v jednom státě s tim že na Krymu to samozřejmě je a bude klidnější. I když tamní obyvatelstvo po velkolepejch slibech z jara loňskýho roku už taky trochu vystřízlivělo
Avatar - _Karel_
24. 5. 2015 22:57
Re: Gilgitku,
Já hlavně moc doufám, že se pleteš ohledně dalšího rozšiřování Ruska. Bojím se, že bychom tu v tom případě měli válku. Mě nepřijde, že by se Rusové chystali na někoho dalšího a fakt doufám, že dožijeme v míru.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 23:13
Re: Gilgitku,
Zatim to rozšiřování dělaj velmi fikaně. Do přímý válka samozřejmě jít nechtěj. Teda doufám. Ale třeba jen pevninskej přístup na Krym by hodně rádi a co to znamená radši nedomýšlet
Ale další nepokoje v dalších sousedních státech spíš budou chtít dál vyvolávat. V dalších mimo Ukrajiny nejspíš ne hned, ne letos ale přijde to. Na hodně procent 8-s
Se stejnym nebo podobnym odůvodněnim jako na Krymu. Jdeme bránit práva ruských občanů na těch územích - že tam ty občany v dobách socialismu často nařízenim uměle přestěhovali už nezdůrazněj. Nikde sice asi neni tolik původních rusů jako na na Krymu kde za Stalina prováděli plánovanou etnickou čistku původního obyvatelstva a na východní Ukrajině kde nechali původní obyvatelstvo doslova umřít hlady ale rusů v okolních postsovětskejch satelitech žije docela dost.
Válku snad nechce nikdo takže taky doufám že ta nehrozí ale lokální nepokoje a další pokusy o rozšíření území jako v Jižní Osetii nebo teď Krymu spíš budou. Rusko by prostě znovu rádo ovládlo teritorium který už jednou bylo pod jeho vlivem.
Hodně problémová je i změna ekonomikejch poměrů během 16ti let Putinovy moci - ve funkci prezidenta, premiéra a zase prezidenta. V době jeho nástupu k moci 30% HDP státu dělaly státní firmy po drastickym zestátňování to je dneska 50% a výhledy se zhoršujou. Že to neni dobře pochopí asi i neekonom. Centralizace ekonomický i politický moci do rukou jednoho člověka je špatně i kdyby to byl Gándhí. Když je to původnim povolánim pracovník KGB - ať si to každej domyslí sám
No my nemáme co povídat. Andrej je sice lepší varianta než Vladimir Vladimirovič ale ne zas tak o moc ;-)
25. 5. 2015 08:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2015 08:48
Re: Gilgitku,
Každý myslící člověk ví proč velká část současnýho obyvatelstva chce pod rusko a ty to víš taky ;-)

Vzornej příklad jak se maj státy a území rozdělovat byl nedávno vidět v Británii se Skotskem. Vzorovej jak ne nedlouho předtim na Ukrajině s Krymem. A řekni že to tak neni >:-[]

Dovážení hlasující z Ruska + na protest nehlasující původní obyvatelé [odkaz] a přitom 100% účast voličů je výsměch kterej je snad trapnej i tobě. Nebo? ;-)

Sranda je že už jen dneska by to hlasování dopadlo jinak! Ale to víš taky :-)

Prostě Krym je ukrajinskej poloostrov a vidí to každej kdo se koukne na mapu [odkaz] Je to prostě geopoliticky Ukrajina. Něco jako cíp za Kanadou jménem Aljaška. Rozdíl že tu američani násilim neobsadili ale koupili ;-)
25. 5. 2015 08:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2015 08:44
Re: Gilgitku,
Tož slušná okecávka :yes: :-)
Ty seš nestrannej asi jako naši dva poslední prezidenti dohromady [odkaz] :-)

To na čem dnešní autoritářskej Putinův režim ohledně Krymu staví je fakt že na tomhle ukrajinskym poloostrově žijí rusové. A to zařídil tatíček Stalin. Ze všech nejvíc žejo ;-)
Seš v dobrý společnosti, stejnej souhlasnej názor na anexi Krymu Ruskem má třeba Marine Le Pen :yes: >:-[]
25. 5. 2015 08:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2015 09:07
Re: Gilgitku,
Posun tvorby HDP soukromý sféry ze 70% na 50% během pár let v tak obrovskym státu jako je Rusko je signál jak prase. Že to je fakt hodně špatně víš pravděpodobně i ty. Popíránim se to nezmění. Taková ekonomický šílenost nemá ve světě obdoby. Teda kromě Venezuely [odkaz] [odkaz] >:-[]

Skoro vzorovej příklad nekorektnosti je tvá druhá věta. Oba víme a každej si může dohledat jak to s obsazovánim Krymu a vyháněnim a vybíjenim jejího původního obyvatelstva bylo! Viz i tahle diskuze já mluvim o 3 vlnách včetně loňský anexe Ruskem 4 vlnách proti původnim obyvatelum Tatarskem Krymum nebo-li Krymcum. Ty tu poslední dokonce chválíš a jinak mluvíš furt jen a jen o tý první. Proč asi? :-)

A když už budeš odpovídat tak řekni: Která akce krymskýmu původnímu obyvatelstvu uškodila úplně jednoznačně nejvíc? ;-)
Nápověda: Ta která to měla v plánu a bylo to její hlavní náplní. Ta Stalinova jejimž cílem bylo původní obyvatelstvo z Krymu vyhladit vystěhovat a místo něj poloostrov osídlit ruskym obyvatelstvem!
Kontrolní otázka: A to bylo kdy? Žeby desítky let po říjnový revoluci za nejzrůdnějšího období SSSR? >:-[]
Je fakt smutný sledovat občana česka v 21. století kterej se ztotožňuje s cíly Stalina: Obsadit Krym ruskym obyvatelsvem a původní obyvatele přesídlit a vyhladit.

Chápu že se teď můžeš asi posrat ale moc dobře víš že je to je pravda! ;-\
25. 5. 2015 09:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2015 09:43
Re: Gilgitku,
Počet smajlíků naznačuje slušnou křeč ;-)

Tak už i Karlovi klesá IQ? Ty tu za chvíli budeš fakt jak kůl v plotě [odkaz] >:D

Mám asi kliku že se bojíš otvírat odkazy >:-[]
25. 5. 2015 09:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2015 09:51
Re: Gilgitku,
No napsals to ty jemu >:-[]
25. 5. 2015 09:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2015 10:03
Re: Gilgitku,
No já určitě nejsem Kylie takže si napsal blbost žejo? >:-[]

Jako kůl v plotě ale působíš [odkaz] Jak je v názorový shodě s Marine Le Pen? ;-)

Tak tobě drastickej posun v tvorbě HDP Ruska přijde marginální? Hlavně když je stabilita a klid? A víš že tohle je čistě komunisticko socialistickej pohled na ekonomiku? >:D

Ty malej pokrytče řekni konečně proč mě oslovuješ jako holku a v tu chvíli seš na mym hate-listu a máš klid a můžeš šířit svý proruský názory na anexi Krymu a zestátňování soukromejch firem. To je nabídka co? Takže? :-)
25. 5. 2015 10:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2015 10:16
Re: Gilgitku,
Zase blbost protože já nejsem Kylie žejo :-|

Tak jak se cejtíš v názorový shodě s Marine Le Pen? ;-)

Tak co s tim hate-listem? :-)

Když víš o Stalinově vysídlení původního obyvatelstva Krymu a o všech 4 vlnách obsazování jejich domoviny rusama a sovětama proč boha jeho schvaluješ aby byl Krym ruskej? Takový křivdy jako za posledních 120 let krymci zažil hodně málo kdo ;-\
Rozebírat který z nich udělali rusové a který sověti je nepodstatný. Popravdě furt to byl jeden národ

Proč se stavíš za ruský: Když už sme to jednou zabrali tak ať je to i dneska naše. Na nějaký mezinárodní úmluvy se můžem vykašlat. Jo a ten pozemní přístup by se taky hodil..
25. 5. 2015 10:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
25. 5. 2015 10:22
Re: Gilgitku,
Nojo sou to věci na který prostě nejde odpovědět žejo Gilgite? :-)

Teda jde ale tobě se nechce. Zajímavý jak se jak čert kříže vyhýbáš tomu hate-listu ;-)

Schvalování dobytí pozemního přístupu na ukrajinskej poloostrov Krym pro Rusko znamená další anexi území sousedního státu minimálně tak o velikosti česka a slovenska dohromady. To je fakt hnus :no: 8-s

Třeba tady [odkaz] je dobře a celkem do detailu popsaná historie Krymu jeho osídlení. Já se shodnu s pohledem historiků, ty s Marine Le Pen, Putinem a českými komunisty :-|
24. 5. 2015 16:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 5. 2015 16:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2015 16:53
Re: Gilgitku,
Ty za to nemůžeš. Jsi manipulátorské prase a lhář. Nespojuj mě s jakoukoliv agresí. To, že jste si potrhali občanky je vaše věc a nezatahuj mě, prosím, do tvých uchyláren. Děkuji. Tímto jdeš na hate list. Mám právo si vybrat, kdo bude v mém okolí. Žumpu jde vyvést, tak vyvezu i tebe. Až budeš mít zájem o normální diskuzi, kde si klidně můžeme i ostřeji vysvětlit detaily, tak mi napiš sz. Omluvu neočekávám, zbabělci to neumí. Měj se fajn, Gilgite :-) ... dělej tu ze sebe autobles šaška dále.
24. 5. 2015 17:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
24. 5. 2015 14:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2015 15:29
Re: Gilgitku,
Ty za to nemůžeš... Ale jsi pro tento autobulvar potřebný. Jsi vlastně takový levný sluha tohoto autoblesku. Mají te za blbce, ale nahaniš jim kliky. To ti nevadí?
Avatar - Ji/Ri
24. 5. 2015 15:34
Re: Gilgitku,
Jsi lhář gilgite a manipulátor. A sociální primitiv. Tady ses sám sebe vyliskal svou vlastní lži. Několikrát jsem ti říkal, ať vezmes můj sanon a jdes udělat to, čím tvá chora mysl žije - udavanĐm. Ted me omluv, lháři a demagogu s nevymachanou hubou, jdu na golf. Dal v teto tvé ulhane křeči nebudu pokračovat. Nejen v teto diskuzi jsi sám sobě prokázal ze lžeš. Ale pokud chces byt za autoczšaška ktery nahani klikání tak ti přeji hodně štěstí v teto tvé kariéře.
24. 5. 2015 16:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 16:40
Re: Gilgitku,
Pár dní to vypadalo nadějně a za pár příspěvků sem ti dokonce dal :yes: ale vidim že starej Gilgit je tu zpátky :no: :no: :no:
24. 5. 2015 17:47
Re: Gilgitku,
Si tak odpoledne chcu počíst na auto.cz nějaký novinky a případně napsat komentář k věci a tak si kliknu na diskuzi a začnu pročítat stanoviska ostatních a výsledkem je zasekaná diskuze mimo téma, takže na to zase kašlu. Co kdybyste vy dva (jiri a gilgit)hodili ručník do ringu a vykašlali se na sebe, přestali na sebe reagovat a případný nesouhlas vyřešili stylem like/ dislike místo stovky komentářů mimo téma, za který pak jeden z vás dle množství příspěvků i úplně mimo dostane od redakce ke konci roku dárek jako nejaktivnější uživatel na fóru . :-!
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 17:51
Re: Gilgitku,
Já navrh nejdřív SZ. Ty ale Gilgit odmítá, potřebuje to veřejně jinak ho to nebaví. Dokonce ani ve starejch diskuzích nechce dokončit diskuzi prostě potřebuje publikum >:-[]
Byť to nejdřív potvrdil odmít i druhou možnost že si ho za prozrazení proč mi furt řiká Kylie dám na hate-list a bude pokoj.
Vim že to je chyba nás obou ale větší polovinou to de za Gilgitem ;-)
24. 5. 2015 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 18:20
Re: Gilgitku,
No s tim hate-listem si to potvrdil sám a veřejně ;-)

A jestli si myslíš že sem holka tak seš beze srandy těžkej magor. Fakt >:D

Neblábol cos řikal a řekni to teď! Proč mi už měsíce oslovuješ jako holku a v tu chvíli seš na hate-listu. Tvejch blábolů a denodenního urážení všech co se ti nelíběj a nesdílej tvý názory už mám tak dost. Vo autech víš krom statistik velký kulový. Dokonce takový že snad ani nemáš řidičák nebo aspoň neřídíš
Takže kecálku teď máš šanci. Nebuď baba najdi si koule chyť se za ně a ať už to máme za sebou >:-[]

Vem si ty výhody. Dál tu budeš moct v klidu šířit svý bludy o ruskym Krymu [odkaz] [odkaz] [odkaz] a podobný historický bludy a kecy :-)
24. 5. 2015 18:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 18:38
Re: Gilgitku,
Ne fakt nepochopila protože já sem chlap. A zjevně větší než ty >:D

Jj vim že s Krymem se ti listopad 1920 nehodí do karet. A pár desítek let nato jedna z nejzrůdnějších akcí Sovětskýho svazu etnická čistka původního obyvatelstva Krymu už vůbec ne. Vystěhování a vyhlazení původního obyvatelstva Krymu Tatarskej Krymů rusky Krymců bylo fakt těžký svinstvo. Je fakt černej humor že tahle komunistická měgasviňárna dneska Putinovi a Lavrovovi slouží jako argument pro ospravedlnění současný anexe tohohle ukrajinskýho poloostrova :yes: >:D
A týhle zrůdnosti se ty zastáváš - fakt borec :yes: :yes: :yes:
24. 5. 2015 18:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 19:02
Re: Gilgitku,
Chyběj argumenty co? >:-[]

Tak babo buď chlap ať můžeš na ten hate-list! ;-)
24. 5. 2015 19:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 19:31
Re: Gilgitku,
Křeče a množství smajlíků to nevyřešej babo. Ty neumíš bejt chlap ani v takovýhle situaci? >:D

Zkus nebejt absolutní lůzr nevytáčej se fut dokola a řekni to teď a tady! A bude uzavřeno

Tak babo pochlap se ;-)
24. 5. 2015 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 20:28
Re: Gilgitku,
Je to tak neumíš bejt chlap ani v takovýhle situaci :-)

Tim že mě oslovuješ jako hoku děláš trapáka leda ze sebe ;-)

Poslední žádost a nabídka: Já chci abys byl na mym hate-listu a ty si tvrdil že ty taky. Trapně se nevymlouvej a nevykrucuj a klidně velmi stručně řekni proč mi furt dokola oslovuješ jako holku

Šmidlec konec těhle trapáren. Je to jen a jen na tobě. Ukaž že si chlap a ukonči to!!!!!!!!!!!
24. 5. 2015 18:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 18:03
Re: Gilgitku,
Tobě prostě dělá dobře se hádat a urážet. A zásadně veřejně v SZ by tě to nebavilo
24. 5. 2015 18:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
24. 5. 2015 18:15
Re: Gilgitku,
Máš zase bludy? S kym mluvíš? >:D
Avatar - Pepa_007
24. 5. 2015 13:29
:-))
Místo titulku: "Češi přišli na nový způsob, jak se vyhnout postihu za dopravní přestupek"
By mělo být: "Češi nalezli chybu v systému státní správy, která umožňuje vyhnout se postihu za dopravní přestupek"
Rozbalit vlákno
1
Avatar - rohYpnol
24. 5. 2015 18:16
Re: :-))
Místo titulku: "Češi přišli na nový způsob, jak se vyhnout postihu za dopravní přestupek"
by mělo být "bulvárAUTO.cz kecá jako obvykle" :-!
Avatar - Shr3k
26. 5. 2015 23:21
Kolega Bakajsa by měl především "poděkovat" kolegovi Bakrlík
a následně tomu kurníku, který má pod sebou, omlátit klávesnice o hlavinky. Holt státní správa, titul Bc./Mgr. (a někdy ani to ne) a můžete mastit Solitaire jak dlouho budete chtít. :-!
Rozbalit vlákno
0