Novinky
lamal
6
Ten interier vyzera bombovo aj materialmi, dizajnom i ergonomiou... z pociatku som ten novy dizajn nevedel moc skusnut hlavne tie boky a zadny stlpik, ale na videu to ukazalo ovela lepsie a dynamickejsie,,,neposobi to tak ostudne, s odstupom casu ocenujem napad a odvahu sa odlisit snad sa bude predavat, po technickej a snad i dizajnovej stranke to je poctive auto 😄
Přejít do diskuze
to vies dnes vsetci japonci hlavne luxusne odnoze ako lexus infinii ale i honda atd chodia obkukavat od hnujdaja a kie ktore su uz davno nad nimi a za hubicku
kudrlinek, záhybů a obloučků na tomto autě a to vně u uvnitř, přesahuje mojí únosnou mez 😉
Podle posledních Topperových mouder chodí k hjondéé opisovat už i audi (diskuze k článku o radikální změně dizajnu těchto vozů).
Nerad ti kazím vtipy, ale proti prémii má Nissan značku Infiniti, takže Maxima je skutečně konkurencí mainstreamovým modelům Passat, Superb a Mondeo...
A i mně by se v ČR líbila..
A i mně by se v ČR líbila..
Mě nevzal. Hlavně ten čumák se zobák se mi nelíbí. Z boku zprohýbaný coke-bottle tvar, fajn, odkaz na Infiniti. A kdybych si dal rohypnol, řekl bych že to vypadá jako liftback.
to si nemyslim kto by chcel v EU sedan s 3,5 V6 a CVT ? ja prave dufam, ze to sem nedonesu, lebo si daju zas po prstoch, je to auto stvorene pre trh kde sa primarne nachadza, nech tam aj zostane...
lidovy vuz je presne usity na mieru europe a to i dizahnovo, maxima ho nema sancu porazit ani konkurovat aj ked moze byt lepsia co do vlastnosti a ceny vybavy atd... no way
lidovy vuz je presne usity na mieru europe a to i dizahnovo, maxima ho nema sancu porazit ani konkurovat aj ked moze byt lepsia co do vlastnosti a ceny vybavy atd... no way
Na full-size se mi zdá malá, ale může to tak být (což by ale zase moc lezlo do vod Infiniti). Na délku má cca 4,8 metru, takže spíš spadá do kategorie evropského rozhraní střední/vyšší, kde u nás operují mnou zmínění...
Ne, beru to zpět, je to zcela realistický popis toho, co by se stalo po uvedení Maximy na evropský trh. [odkaz]
Ani o tom nevíš šle přesně jsi určil problem tohoto auta. Ani tebe jako jeho zastánce nenapadlo ze by to mělo konkurovat a6, e klasse atd. A přitom to je auto tyhle kategorie, nikoli passatu. Takze v Evropě je bez šance.
to je kravina, Maxima je auto mimo globalnej platformy, takze reanault moze zabudnut na jeho techniku... aj preto hrozilo, ze maxima nebude pretoze nezdiela globalnu platformu ...
V každom prípade keď si uvedomíme, že Nissan má v EU koncernového brata Renault, a dáme si do súvisu správy, ktoré ohlasujú predstavenie nového sedanu strednej triedy v júli tohto roka, či už sa bude volať Laguna, Atalans, alebo na nás Renault vytiahne nejakú novú skomoleninu typu Kadjar, je jasné že sa technicky veľmi podobné auto bude predávať aj na starom kontinente. Stačí si pozrieť fotografie maskovaných prototypov, a jednoznačne podobné proporcie je vidieť na prvý pohľad. Dokonca aj interier napovedá, že ide o technicky zhodné modely. 3,5l V6 sa asi nedočkáme, na druhej strane, súčasná Laguna ho na začiatku ponúkala, ale nikto to v EU skutočne nekupoval. A tu máme aj odpoveď na to, prečo Maxima nebola pochovaná. Stane sa v podstate globálnym modelom, Renault sa s ním plánuje zamerať nie len na EU ale hlavne na Čínsky trh (dôvod, prečo nástupca Laguny nebude tradičný liftback). Ja osobne sa na tento model od Renaultu veľmi teším, a dúfam že sa bude naďalej volať Laguna. Podľa špionážnych fotografií, súčastného designu nových Renaultov a podoby Nissanu Maxima, koncernového súrodenca, sa máme na čo tešiť.
Tak jsem to také myslel, i když jsem to vysloveně nenapsal, tedy: na full-size mi přijde malá a Camry, což je mid-size, je podobně velká.
Že zmiňuješ Avalon... když půjdeš na stránky Nissanu, tak tam mají porovnání s konkurenty Maximy a za Toyotu tam nemají Camry, ale právě Avalon. 😄
Že zmiňuješ Avalon... když půjdeš na stránky Nissanu, tak tam mají porovnání s konkurenty Maximy a za Toyotu tam nemají Camry, ale právě Avalon. 😄
Také mi přijde na full-size malá. Camry je podobně velká. 300C má přes 5 metrů. Možná to někdo v tom testu, co jsem četl, popletl. Americké weby automobilek mi typicky lezou na nervy, takže se na ně moc nekoukám. Z webu Nissanu jsem vyloudil jen "Luxury Sedan."
Možná chtěl říct, že je to vyšší střední. Bohužel v EU žádná vyšší střední mimo prémii prakticky není, pokud do ní nehodláš počítat přerostlíky ze střední. Napadá mě S80, Latitude, Grandeur, pokud se ještě prodávají.
V USA Maximu myslím nabízí jako full-size, což by bylo ještě o třídu výš (A8, nebo S-Klasse jsou full-size; z amerického mainstreamu pak například Chrysler 300C).
V USA Maximu myslím nabízí jako full-size, což by bylo ještě o třídu výš (A8, nebo S-Klasse jsou full-size; z amerického mainstreamu pak například Chrysler 300C).
nejaku 6 uholnikovu masku vpredu ... a la hyundai... s tym ciernym plastom vpredu na ktorom si najde miesto poznavacia znacka.... mi to propomina styl aky pouzivala napriklad i30 este pred faceliftom [odkaz] ...
kazdopadne ako celok je maxima moc krasna, taka trosku vacsia mazda 6 zboku :yes: 😉 :yes:
kazdopadne ako celok je maxima moc krasna, taka trosku vacsia mazda 6 zboku :yes: 😉 :yes: