Japonský supersport bude svou techniku částečně sdílet s Le Mans prototypem GT-R LM Nismo, což znamená, že elektromotoru bude dělat společnost dvakrát přeplňovaný V6 3,0 l.
Myslím, že lambo jasně dokázalo že i klasický motor dokáže držet krok s hybridními supersporty. U gtr nechápu, proč hodlají rejpat do vyladěnýho motoru a snižovat objem.
Problém novýho gtr bude jistě cena, která by se měla motat kolem ceny gtr nismo čili 4 mega +. No a problém současnýho gtr vidím v tom, že je těžké, zvuk je tragický a interiér fakt nic moc. Proč prostě nová generace nezapracuje na hmotnosti, designu exterieru i interieru a zvukovým projevu. Vydolovat z motoru 800k už taky není vůbec problém. Jo a ta cenová díra mezi gtr a 370z je už teď dost velká, takže s novou generací to bude ještě větší propast. A jako majitel 370z si mám pak koupit jako co ? GTR za 4+ mega ? To vám kluci nedám. :-(
jo to jsem napsal spatne, radem jsem myslel auta 2-3x drazsi, pac GTR se pohybuje pod 100k euro (v CR zacina na 2.6 milionu korun), tedy auta okolo 100-200-300 tisic euro
ja GTR obdivuju a to auto se me v soucasne generaci desne libi (i jsem si ho vymodeloval), ale jeho prodeje proste evropske konkurenty nijak zvlast neohrozili
Hlavne ze na inom webe bolo info ze tento rok to bude mat pohon len na predok lebo stvorkolku akosi nestihli. To som dost zvedavy ako to dostanu na cestu a ako sa to bude spravat.