Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi prý pracuje na novém městském voze, ukázat se má příští rok v Paříži

Nejmenším automobilem Audi je v současnosti model A1. Zdá se, že však není dost malý, a značka půjde ještě dál. Nové miniaudi by se mohlo představit příští rok v Paříži.
Zpět na článek
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2015 16:57
ako to mame chapat
akoze mini premiovka? alebo ? miniauto s technikou nepremie za cenu premie?

audi uz tiez nema hranice.... a co tak zacat vyrabat uz rovno male skutre s 4 kruzkami ;-) ako konkurenciu pre peugeot a vespu ...

to je tak ked dnes kazdy vyrobca chce mat zaplnene vsetky segmenty hlava nehlava premia nepremia... hlavne aby bolo vsetko obsadene... dolezitejsie su dnes cisla na papieri marektingoveho oddelenia ako meno a imidz znacky.... komercia ma velku moc.... ono aj tak bude nadalej F500 lepsia volba v triede mini ako akekolvek koncernove miniauto auto za premiovu cenu... vsadim sa... ved uvidime ;-)
Rozbalit vlákno
15
27. 5. 2015 17:14
Re: ako to mame chapat
Ve velkých městech Mailandu, Římě, Paříži, ale i ve velkých amerických městech jsou často k vidění 500 a plno dalších malých né zrovna levných vozů, které jsou vhodné pro paničky. Taky jsem si myslel, že A1 je výstřel do tmy, potom jsem se podíval na prodané auta a divil jsem se.
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2015 17:21
Re: ako to mame chapat
ludia na to casom pridu ze vw polo spravi rovnaku sluzbu ako A1 ;-) a mozno je este aj krajsie ... ale kto na to ma ok..... nech ma 4 kruzky na maske... ak to potesi... preco nie ;-)
Avatar - Emel
27. 5. 2015 17:39
Re: ako to mame chapat
Tak třeba S1 má 230k, 4x4 a adaptivní tlumiče... to rozhodně Audi ostudu nedělá.
Avatar - praděda7
27. 5. 2015 19:10
Re: ako to mame chapat
Že je Polo krásnější než A1 je bez debat. U mě je současná A1 taková malá nepovedená obludka. Ta předešlá byla povedená obludka... ;-)
Avatar - AUDIRS6
27. 5. 2015 19:22
Re: ako to mame chapat
definuj aktualnu a predchadzajucu A1 >:D
27. 5. 2015 19:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - praděda7
27. 5. 2015 20:12
Re: ako to mame chapat
Zapomněl jsem dodat....předešlá 3dr... :-!
Avatar - AUDIRS6
27. 5. 2015 20:22
Re: ako to mame chapat
veduci, mas to akesi popletene:
Audi A1 sa vyraba aktualne len v 1. generacii. Nedavno presla FL a u vas sa prestala predavat jej 3-dverova verzia, takze sa u vas aktualne predava len A1 Sportback po FL. ;-)
...stale ale len 1. generacie.

A vobec neviem, co sa ti na nej nepaci - zvonku je sice pre mna mala, vnutri detto, ale ak by som fakt raz zatuzil po malom mestskom priblizovadle a mal priatelku, tak by mi vobec nebolo proti srsti ju osedlat. Vnutri je to proste Audi, a prave za to, ako dokaze vyzerat vnutri a co dokaze mat pod kapotou sa platia tie velke grose... ;-)
Avatar - praděda7
27. 5. 2015 20:47
Re: ako to mame chapat
OK. Mám to popletené. 3dr a 5dr... ;-) Nelíbí se mi designový směr "vysoký pas" a pak ten krátký zadní převis při porovnání s předním. ;-)
Avatar - AUDIRS6
27. 5. 2015 21:15
Re: ako to mame chapat
vysoky pas = mala plocha zasklenia = typicke Audi ;-)
Alebo myslis len tu "Tornado liniu" ?
Takze s tym moc nenarobis, a co sa kratkeho zadneho previsu tyka - u 3D este mierny nesuhlas, ale u 5D to posobi trosku disproporcne, s tym suhlas.
Taky A3 Sportback je o cosi dlhsi, nez A3 3D, ma aj dlhsi razvor o par cm aj vacsi previs - takze vyzera lepsie a proporcne vyvazenejsie. ;-)
Avatar - praděda7
27. 5. 2015 22:52
Re: ako to mame chapat
Ano, s tou nízkou prosklenou plochou jsem se nikdy nevyrovnal. Poslední Audina (kromě současné Q5), co se mě líbila, byla A4 B6 model 2000-2006 Australia. I velikostně mě sedla. B8 se "protáhla" a na můj vkus je už moc dlouhá.
Avatar - speedfred
27. 5. 2015 21:43
Re: ako to mame chapat
...tak si nájdi nižšieho priateľa. >:D
Avatar - AUDIRS6
27. 5. 2015 22:14
Re: ako to mame chapat
ale daj pokooooj >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
fuuuuj 8-s
29. 5. 2015 18:32
Re: ako to mame chapat
Třídveřovou přestali nabízet s příchodem pětidveřové, ne až s faceliftem. A v té době říkali, že třídveřová půjde nadále objednat, pokud někdo bude mít zájem. Počítali s tím, že by se vedle pětidveřové prakticky neprodávala.
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 22:03
Re: ako to mame chapat
To ale len u Vas...
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 17:07
Čtvrté trojče z Blavy?
VW si naplánoval 500 tisíc prcků ročně tak toho prostě dosáhne. Bentley a Lambo taky dostanou povinně jednoho. Aston měl taky svůj Cygnet.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - 3_diamanty
27. 5. 2015 17:09
Re: Čtvrté trojče z Blavy?
kdeze su tie casy ked najmensia audina bola A3-ka a kazdy na premiovky este pozeral s respektom a obdivom ... dnes je uz vsetko "lacna komercia" ... este aj premiovky... popravde kto si kupi taketo audi? sam by som siel radsej do F500 ktore je medzi miniautami svetovy pojem a dnes uz legenda :yes: dostanem viac charizmy a este aj urcite usetrim ;-)
Avatar - speedfred
27. 5. 2015 17:50
Re: Čtvrté trojče z Blavy?
ale prečo nie,nech si každý kupuje čo chce.Vo väčších EU mestách majú ludia dosť peňazí prečo ich o ne neobrať.A tá S1 čo písal kolega hore môže byť zaujímavé zvezenie.
Avatar - white label
27. 5. 2015 18:11
Re: Čtvrté trojče z Blavy?
Jo, jízda s S1 je hodně chválená, podobně jako s větším Golfem R.
Avatar - MadPete
27. 5. 2015 18:21
Re: Čtvrté trojče z Blavy?
To se nebude prodávat samostatně. Ke Q8 to bude zdarma jako klíčenka a ke Q7 v rámci Wife-Package. Kdo prokáže, že má ještě milenku, bude si ho moct koupit v butiku jako originální příslušenství.
27. 5. 2015 19:06
Re: Čtvrté trojče z Blavy?
Jo, A3 skutečně budila respekt. Asi jako první A-Klasse. >:D

Kdo? Například moje máma. Má ráda malá, pěkná auta. Určitě by postačilo Polo, hybridní Yaris, nebo třeba skládačka, ale proč si nedopřát? Ať už jde o 500, Mini, nebo A1. Nemá smysl za tím hledat něco racionálního.

Ve velkých městech žije hodně lidí s dostatečně velkými příjmy a ne každý vidí A8, S-Klasse nebo Range Rover (na ty dnes snad všudypřítomné zpomalovací pruhy) jako nejlepší auto do města, jako to vidím já. To je dané tím, že ve městě jen minimálně parkuji na ulici (nebo v těsných garážích) a za ideální považuji auto, které mě maximálně od města izoluje. Bohužel se taková auta v malých provedeních nedělají. Nemluvě o tom, že tahle auta nezapadají do "zeleného" (environmentalistického) myšlení.