Novinky
VW si naplánoval 500 tisíc prcků ročně tak toho prostě dosáhne. Bentley a Lambo taky dostanou povinně jednoho. Aston měl taky svůj Cygnet.
kdeze su tie casy ked najmensia audina bola A3-ka a kazdy na premiovky este pozeral s respektom a obdivom ... dnes je uz vsetko "lacna komercia" ... este aj premiovky... popravde kto si kupi taketo audi? sam by som siel radsej do F500 ktore je medzi miniautami svetovy pojem a dnes uz legenda :yes: dostanem viac charizmy a este aj urcite usetrim 😉
ale prečo nie,nech si každý kupuje čo chce.Vo väčších EU mestách majú ludia dosť peňazí prečo ich o ne neobrať.A tá S1 čo písal kolega hore môže byť zaujímavé zvezenie.
To se nebude prodávat samostatně. Ke Q8 to bude zdarma jako klíčenka a ke Q7 v rámci Wife-Package. Kdo prokáže, že má ještě milenku, bude si ho moct koupit v butiku jako originální příslušenství.
Jo, A3 skutečně budila respekt. Asi jako první A-Klasse. >😁
Kdo? Například moje máma. Má ráda malá, pěkná auta. Určitě by postačilo Polo, hybridní Yaris, nebo třeba skládačka, ale proč si nedopřát? Ať už jde o 500, Mini, nebo A1. Nemá smysl za tím hledat něco racionálního.
Ve velkých městech žije hodně lidí s dostatečně velkými příjmy a ne každý vidí A8, S-Klasse nebo Range Rover (na ty dnes snad všudypřítomné zpomalovací pruhy) jako nejlepší auto do města, jako to vidím já. To je dané tím, že ve městě jen minimálně parkuji na ulici (nebo v těsných garážích) a za ideální považuji auto, které mě maximálně od města izoluje. Bohužel se taková auta v malých provedeních nedělají. Nemluvě o tom, že tahle auta nezapadají do "zeleného" (environmentalistického) myšlení.
Kdo? Například moje máma. Má ráda malá, pěkná auta. Určitě by postačilo Polo, hybridní Yaris, nebo třeba skládačka, ale proč si nedopřát? Ať už jde o 500, Mini, nebo A1. Nemá smysl za tím hledat něco racionálního.
Ve velkých městech žije hodně lidí s dostatečně velkými příjmy a ne každý vidí A8, S-Klasse nebo Range Rover (na ty dnes snad všudypřítomné zpomalovací pruhy) jako nejlepší auto do města, jako to vidím já. To je dané tím, že ve městě jen minimálně parkuji na ulici (nebo v těsných garážích) a za ideální považuji auto, které mě maximálně od města izoluje. Bohužel se taková auta v malých provedeních nedělají. Nemluvě o tom, že tahle auta nezapadají do "zeleného" (environmentalistického) myšlení.
audi uz tiez nema hranice.... a co tak zacat vyrabat uz rovno male skutre s 4 kruzkami 😉 ako konkurenciu pre peugeot a vespu ...
to je tak ked dnes kazdy vyrobca chce mat zaplnene vsetky segmenty hlava nehlava premia nepremia... hlavne aby bolo vsetko obsadene... dolezitejsie su dnes cisla na papieri marektingoveho oddelenia ako meno a imidz znacky.... komercia ma velku moc.... ono aj tak bude nadalej F500 lepsia volba v triede mini ako akekolvek koncernove miniauto auto za premiovu cenu... vsadim sa... ved uvidime 😉
...stale ale len 1. generacie.
A vobec neviem, co sa ti na nej nepaci - zvonku je sice pre mna mala, vnutri detto, ale ak by som fakt raz zatuzil po malom mestskom priblizovadle a mal priatelku, tak by mi vobec nebolo proti srsti ju osedlat. Vnutri je to proste Audi, a prave za to, ako dokaze vyzerat vnutri a co dokaze mat pod kapotou sa platia tie velke grose... 😉
Alebo myslis len tu "Tornado liniu" ?
Takze s tym moc nenarobis, a co sa kratkeho zadneho previsu tyka - u 3D este mierny nesuhlas, ale u 5D to posobi trosku disproporcne, s tym suhlas.
Taky A3 Sportback je o cosi dlhsi, nez A3 3D, ma aj dlhsi razvor o par cm aj vacsi previs - takze vyzera lepsie a proporcne vyvazenejsie. 😉
fuuuuj 8-s