Novinky
Tak tehle zmeny si clovek vsimne stejne jako rozdilu v designu aut VW.
Jinak tehnle vtip "..má dynamický kontrast inspirovaný výrazným designem modelů Volkswagen" byl hodne povedený >😁 >😒] :yes:
Jinak tehnle vtip "..má dynamický kontrast inspirovaný výrazným designem modelů Volkswagen" byl hodne povedený >😁 >😒] :yes:
... k tomu není co dodat. Omlouvám se za slovo, ale jinak než *** se tento článek nazvat nedá. Celkově ablesk cz je taková VAGstoka. 😡 ... čím dál míň důvodů sem zavítat. Ale abych nebyl peskován: Je to ta nejlepší zpráva a už při čtvrtku mám důvod k oslavě. Myslím, že tohle je dno. Proč tu nejsou zprávy o faceliftech modelů některých významných hráčů na českém trhu? S takovýma zprávama běžte do ....
Toto je material dostatecne dulezity ke zverejneni? Priste se tu bude psat, ze Mohammed, pracujuci v montovne VW upustil sroubovak.
Ono když píšeš samé pozitivní zprávy o Škodě a pak přijde velká negativní zpráva tak co s tím? Krizový štáb na auto.cz, všichni zavření celý den v kanclu, kouří se jim z hlav, telefony drnčí, tajné schůzky v plném proudu....to čekání...to napětí by se dalo krájet...bojim, bojím...prosím nic nepište...zatloukat, zatloukat, zatloukat...celá redakce se hroutí...hrozí vypnutí serveru...bůh buď milosrdný...byly jste tu všichni skvělý...
ale ze sa spustila vyroba ix20 po facelifte v CZ .....sa skor docitas na slovenskom webe 😉
nie je to paradox? najlepsi jizda na webu a clovek ani nevie co sa deje priamo doma....
nie je to paradox? najlepsi jizda na webu a clovek ani nevie co sa deje priamo doma....
Nejlepsi je ten zaver clanku a zduvodneni, proc to UOHS nezverejnil - podobny bude zrejme duvod, proc se o tom nedoctes na tomto serveru. >😁
Gilgit
Presne tak. Kdyby to byla nejaká zásadní zmena loga tak je to OK ale toto uz je dost na hrane.
Kontrastuje to treba s tím jak se tady píse o znacce Hyundai. Proto bych vyuzil této prílezitosti a dotázal se autora proc se na Auto.cz v posledních týdnech neobjevily zmínky o zahájení výroby faceliftové verze Hyundai ix20 v Nosovisích nebo nové dodávky Hyundai H350 v Turecku. Chápu ze to nejsou zdaleka tak dulezité zprávy jako nový font Das Auto, ale prece. Takze co je ta "Nejlepsí jízda na webu"? Kvalitní objektivní vyvázené médium nebo Das.Auto.cz
Kontrastuje to treba s tím jak se tady píse o znacce Hyundai. Proto bych vyuzil této prílezitosti a dotázal se autora proc se na Auto.cz v posledních týdnech neobjevily zmínky o zahájení výroby faceliftové verze Hyundai ix20 v Nosovisích nebo nové dodávky Hyundai H350 v Turecku. Chápu ze to nejsou zdaleka tak dulezité zprávy jako nový font Das Auto, ale prece. Takze co je ta "Nejlepsí jízda na webu"? Kvalitní objektivní vyvázené médium nebo Das.Auto.cz
Gilgit
:yes: :yes: :yes😒br />
To proc tady o tom zatím nic nebylo má zrejme dva duvody. Jednak je to autorský clánek MF DNES/idnes.cz který zrejme vysel dnes (na internetu odpoledne). Auto.cz vetsinou nedelá autorské clánky, to znamená normální novinarinu, ale opisuje, a to zase casto se zpozdením.
No a krome toho se mozná bude treba nejdrív dovolit v Mladé Boleslavi co se o tom na Auto.cz smí psát.
Pokud je Auto.cz korektní médium, tak by se o Tom tady psát melo. Tím nemyslím jeden krátký clánek opsaný z idnes.cz nebo prevzatý z CTK, ale skutecne investigativní zpravodajství které by se snazilo rozkrýt co za tím doopravdy je. To se dá od vedoucího autowebu Ceské Republiky ocekávat. Ale na to soudruzi z Auto.cz nemají jednak novinárskou kvalifikaci a jednak gule.
To proc tady o tom zatím nic nebylo má zrejme dva duvody. Jednak je to autorský clánek MF DNES/idnes.cz který zrejme vysel dnes (na internetu odpoledne). Auto.cz vetsinou nedelá autorské clánky, to znamená normální novinarinu, ale opisuje, a to zase casto se zpozdením.
No a krome toho se mozná bude treba nejdrív dovolit v Mladé Boleslavi co se o tom na Auto.cz smí psát.
Pokud je Auto.cz korektní médium, tak by se o Tom tady psát melo. Tím nemyslím jeden krátký clánek opsaný z idnes.cz nebo prevzatý z CTK, ale skutecne investigativní zpravodajství které by se snazilo rozkrýt co za tím doopravdy je. To se dá od vedoucího autowebu Ceské Republiky ocekávat. Ale na to soudruzi z Auto.cz nemají jednak novinárskou kvalifikaci a jednak gule.
...jakdlouho to musíte nechat jako zprávu dne? Není důležitějších událostí víc? Nebyla inzerce vyvěšena již dost dlouho?
Gilgit
Co se týce pokuty pro firmu Skoda Auto a.s. od ÚOHS tak o ní jiz ve ctvrtek byly zverejneny infomace i v Nemecku.
Krátce po 17 hodine to byla agenturní zpráva
[odkaz]
kterou prevzal napríklad web kfz-betrieb, který se zabývá tématikou automobilového trhu😒br />
[odkaz]
Takze co se týce zprávy o machinacích hlavního hráce na ceském automobilovém trhu, tedy zprávy pro ceské ctenáre rozhodne velice zajímavé, tak nemecké weby dokází tuto informaci prinést drív nez Das.Auto.cz, Nejlepsi jízda na webu!!!!!!!
Oni se zrejme Nemci na rozdil od redakce Das.Auto.cz nemusí ptát v Jungbunzlau (pro vlastence: Mladá Boleslav) jestli a co smí zverejnit!!!!!!!!
Krátce po 17 hodine to byla agenturní zpráva
[odkaz]
kterou prevzal napríklad web kfz-betrieb, který se zabývá tématikou automobilového trhu😒br />
[odkaz]
Takze co se týce zprávy o machinacích hlavního hráce na ceském automobilovém trhu, tedy zprávy pro ceské ctenáre rozhodne velice zajímavé, tak nemecké weby dokází tuto informaci prinést drív nez Das.Auto.cz, Nejlepsi jízda na webu!!!!!!!
Oni se zrejme Nemci na rozdil od redakce Das.Auto.cz nemusí ptát v Jungbunzlau (pro vlastence: Mladá Boleslav) jestli a co smí zverejnit!!!!!!!!
... pozmenil vizuál, aj slogan, aj zvučku, ale o tom tu samozrejme nepadla ani zmienka. 8-s Ak by to niekoho zaujímalo (samozrejme okrem toho senilného starca čo tu furt rýpe), tak si aplikovanie nového štýlu môže pozrieť tu, aj s možno trochu prehnanou kritikou: [odkaz]
to víš, VW teď moc pozitivních zpráv nemá...prodeje v jižní americe bída, USA ještě větší bída, Čína stagnace a vyhlídky nic moc, zbytek Asie bída, Evropa západní to nezachrání. Takže článek o skvělém novém fontu se hodí >😁
nemít Audi, která celý koncern táhne, mohli by si v VW hodit mašli 😉
nemít Audi, která celý koncern táhne, mohli by si v VW hodit mašli 😉
Gilgite, bacha, to Das Auto je bez tečky, ale s mezerou. Jinak font máš snad správně. 😄 Aby tě redakce neobvinila z psaní lživých nebo nepravdivých informací. 😉
Je logické nezveřejňovat negativní informace o těch kteří patří mezi inzerenty.
To by za chvíli mohli zavřít krám.
Náš zákazník - náš pán!
Padni komu padni si prakticky nemůže žádné medium dovolit, protože převážně žije z inzerce, bohužel.
To by za chvíli mohli zavřít krám.
Náš zákazník - náš pán!
Padni komu padni si prakticky nemůže žádné medium dovolit, protože převážně žije z inzerce, bohužel.
Gilgit
Proc, mohli bychom navrhnout treba nejaký protifont.
Ne ale vázne, ten clánek obsahuje hned nekolik novinárských perel.
Výborná je treba tahle veta "Zpráva o změně stylu písma automobilky Volkswagen má svou váhu, byť si někdo možná ani nevšiml, že k něčemu podobnému došlo". A formulace "Podle vyjádření českého zastoupení Volkswagenu nevyžaduje mírná změna identity speciální propagaci" je taky spicková.
>😁
A informace o tom ze nový font se objeví "zvenčí i uvnitř" je úplne sokující.
Ne ale vázne, ten clánek obsahuje hned nekolik novinárských perel.
Výborná je treba tahle veta "Zpráva o změně stylu písma automobilky Volkswagen má svou váhu, byť si někdo možná ani nevšiml, že k něčemu podobnému došlo". A formulace "Podle vyjádření českého zastoupení Volkswagenu nevyžaduje mírná změna identity speciální propagaci" je taky spicková.
>😁
A informace o tom ze nový font se objeví "zvenčí i uvnitř" je úplne sokující.
Gilgit
>😁 >😁 >😁
Spís me tady rozcupuje nekolik místních supervlastencu. Jinak se ale mýlís. Slogan Das Auto je samozrejme bez tecky ale s mezerou. Ovsem verze typu Das.Auto.cz je speciální koncernová varianta pro vlezdo***istická média.
Spís me tady rozcupuje nekolik místních supervlastencu. Jinak se ale mýlís. Slogan Das Auto je samozrejme bez tecky ale s mezerou. Ovsem verze typu Das.Auto.cz je speciální koncernová varianta pro vlezdo***istická média.
Gilgit
Souhlas. Ale myslím ze to spís ruská automobilka UAZ koupí koncerny Toyota, Volkswagen a General Motors dohromady a Ferrari k tomu nez ze by Auto.cz k tomuto tématu napsal vlastní kritický komentár nebo se snazil dál odhalovat co za tou vecí je.
Ale dejme jim sanci.
Ale dejme jim sanci.
Ostatní nade mnou již řekli vše. Článek samotný by se s hóóódně přivřenýma očima skousnout dal, ovšem vzhledem k širším souvislostem... Ano, toto je dno (alespoň doufám teda).
Pro redakci - nemělo by pro vás být alarmující, že pod článkem se vám vysmívají všichni, včetně (rozumných a normálních) fandů koncernu?
Pro toho zaměstnance PR oddělení Škoda auto, jež má tento hnůj, kdysi nejlepší web o autech v této zemi, na starost. Tedy patrně pro jedinou relevantní osobu - už jste se při čtení nějaké té příručky o markétingu dostal/a ke kapitole "Všeho moc škodí", "Nic se nemá přehánět", "I blb se jednou přesytí", "Ouwrloudyd" apod.? Já jen, že už se to stalo.
Za odměnu bych vás (ano, malé "v" je záměr) posadil s celou rodinou do Fabie combi s božím tříhrnkem o výkonu neskutečných 55kW, samozřejmě nabitou všemi extras, ať to má váhu a cenu (kterou hoši na ACZ opět nějak šikovně zakamuflují), a poslal bych vás na Ještěd. Už se těším, jak mě v mém voze o výkonu ubohých 130Hp (francouzských, tj. děl dvěma) a krouťákem přes 200 Nm (dtto.) vezmete v dlouhym táhlym... 80-120 za 43s. 80...81...82...83...
Kam bych poslal redaktory ACZ psát nebudu. Ještěd to není.
Pro redakci - nemělo by pro vás být alarmující, že pod článkem se vám vysmívají všichni, včetně (rozumných a normálních) fandů koncernu?
Pro toho zaměstnance PR oddělení Škoda auto, jež má tento hnůj, kdysi nejlepší web o autech v této zemi, na starost. Tedy patrně pro jedinou relevantní osobu - už jste se při čtení nějaké té příručky o markétingu dostal/a ke kapitole "Všeho moc škodí", "Nic se nemá přehánět", "I blb se jednou přesytí", "Ouwrloudyd" apod.? Já jen, že už se to stalo.
Za odměnu bych vás (ano, malé "v" je záměr) posadil s celou rodinou do Fabie combi s božím tříhrnkem o výkonu neskutečných 55kW, samozřejmě nabitou všemi extras, ať to má váhu a cenu (kterou hoši na ACZ opět nějak šikovně zakamuflují), a poslal bych vás na Ještěd. Už se těším, jak mě v mém voze o výkonu ubohých 130Hp (francouzských, tj. děl dvěma) a krouťákem přes 200 Nm (dtto.) vezmete v dlouhym táhlym... 80-120 za 43s. 80...81...82...83...
Kam bych poslal redaktory ACZ psát nebudu. Ještěd to není.
Nejsem wagen boys, ale mám svůj názor, a proč neocenit ty kteří umí?Plivat na cokoliv a stále umí každý primitiv.
No stačilo by Audi vyčlenit z VW group(jak to chce FCA s Ferrari) a pak bychom se asi divili jakou sílu by Audi mělo...pár let a pak by Audi koupilo VW >😁
...a prave preto, ma uz x razy napadla taka kacirska myslienka - vystupit z koncernu >😒]
Lenze malo by to aj svoje negativa a to dost velke ;-\
Ale z hladiska posilnenia imidzu by to mohlo byt zaujimave... 😄
Lenze malo by to aj svoje negativa a to dost velke ;-\
Ale z hladiska posilnenia imidzu by to mohlo byt zaujimave... 😄
Jak taková prkotinka namíchne některé................... Jináč dobré a zábavné čtení. >😁
Ani si nejsem jistej, jestli je ta pokuta správná. Ale rád bych si o tom něco kloudnýho přečetl, víc než jen holou informaci. A po těch Fabiích ve všech barvách a motorových verzích by to bylo fér.
Ano. Byl bych příjemně překvapený, pokud by to tu vyšlo, a to nepřevzaté, ale s vlastním komentářem.
chybí mi to nějaká oslavná esej od GTI jak jsou ty nové fonty rafinované >😁 Kde vůbec je ten chlap ?
určitě pozitivum je design...i když počkám si na to splívání frame s světly...BMW a Mercedes je v designu o 5let pozadu a i některé modely jsou přímo otřesné...
pisma hadam ani nebola nutna ... 😉
inak nevidim zeby bol mene geometricky 😉 ... asi nemam ten spravny rozdVWojeny pohlad 😉
inak nevidim zeby bol mene geometricky 😉 ... asi nemam ten spravny rozdVWojeny pohlad 😉
O SOLE MIO,BARMANO IGNORANTE, NON FARE FINTA, CHE NON SEI BUZZERANTE, E QUESTA SERA, SARA INTERESANTE, O SOLE MIO, CHIUDI LA RISTORANTE. >😁
Sice palce neresim, ale ciste technicky je to ode mne sproste OT, a palec dolu si klidne zaslouzim. 😄
tak to s tým BMW s tebou nesúhlasím,mne príde vačšína súčastných bmw ok, od audi je A6 + všetky jej variacie krásna a ostatné modely :no:
hej, ale Ferrari si žije viacmenej vlastným životom. Od Fiatu neberie žiadne zásadné konštrukčné skupiny či agregáty. U Audi to naprieč modelovou radou je to presne naopak a aj preto je to tzv. zlatá baňa pre koncern ktorej by sa zbavil len hlupák.
jj
TO JE TAKY TO JEDINÝ CO MOHL, SE SPALOVACÍMA POPELNICEMA [odkaz] SE UŽ VELKÝ ZÁZRAKY DĚLAT NEDAJÍ [odkaz] [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
TO JE TAKY TO JEDINÝ CO MOHL, SE SPALOVACÍMA POPELNICEMA [odkaz] SE UŽ VELKÝ ZÁZRAKY DĚLAT NEDAJÍ [odkaz] [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Gilgit
To je fakt dost kacírská myslenka. Ve Wolfsburgu by te hnali. Problém jsou práve ty negativa takze to není realistické.
Ale jako myslenka to je fajn.
Ledaze by se to udelalo "obrátene", jak to ríkal Mensík ve svém známém povídání o zastavování krávy. Koncern Audi s podznackou Volkswagen. >😁
Ale jako myslenka to je fajn.
Ledaze by se to udelalo "obrátene", jak to ríkal Mensík ve svém známém povídání o zastavování krávy. Koncern Audi s podznackou Volkswagen. >😁
[odkaz]