jj
TO JE TAKY TO JEDINÝ CO MOHL, SE SPALOVACÍMA POPELNICEMA [odkaz] SE UŽ VELKÝ ZÁZRAKY DĚLAT NEDAJÍ [odkaz] [odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Tak tehle zmeny si clovek vsimne stejne jako rozdilu v designu aut VW.
Jinak tehnle vtip "..má dynamický kontrast inspirovaný výrazným designem modelů Volkswagen" byl hodne povedený >:D >:-[]:yes:
Zajimave, clovek se tu docte i o zmene fontu VW, pripadne o nove barve u Audi, ale abych si tu precetl o tom ze Skoda Auto organizovala nezakony kartel za ucelem obrani zakazniku a ze za to dostala treti nejvetsi pokutu jakou lonu ÚOHS udelil se tu clovek nedozvi.
[odkaz]
Ani si nejsem jistej, jestli je ta pokuta správná. Ale rád bych si o tom něco kloudnýho přečetl, víc než jen holou informaci. A po těch Fabiích ve všech barvách a motorových verzích by to bylo fér.
Je logické nezveřejňovat negativní informace o těch kteří patří mezi inzerenty.
To by za chvíli mohli zavřít krám.
Náš zákazník - náš pán!
Padni komu padni si prakticky nemůže žádné medium dovolit, protože převážně žije z inzerce, bohužel.
Gilgite, bacha, to Das Auto je bez tečky, ale s mezerou. Jinak font máš snad správně. :-) Aby tě redakce neobvinila z psaní lživých nebo nepravdivých informací. ;-)
to víš, VW teď moc pozitivních zpráv nemá...prodeje v jižní americe bída, USA ještě větší bída, Čína stagnace a vyhlídky nic moc, zbytek Asie bída, Evropa západní to nezachrání. Takže článek o skvělém novém fontu se hodí >:D
nemít Audi, která celý koncern táhne, mohli by si v VW hodit mašli ;-)
...a prave preto, ma uz x razy napadla taka kacirska myslienka - vystupit z koncernu >:-[]
Lenze malo by to aj svoje negativa a to dost velke ;-\
Ale z hladiska posilnenia imidzu by to mohlo byt zaujimave... :-)
No stačilo by Audi vyčlenit z VW group(jak to chce FCA s Ferrari) a pak bychom se asi divili jakou sílu by Audi mělo...pár let a pak by Audi koupilo VW >:D
určitě pozitivum je design...i když počkám si na to splívání frame s světly...BMW a Mercedes je v designu o 5let pozadu a i některé modely jsou přímo otřesné...
hej, ale Ferrari si žije viacmenej vlastným životom. Od Fiatu neberie žiadne zásadné konštrukčné skupiny či agregáty. U Audi to naprieč modelovou radou je to presne naopak a aj preto je to tzv. zlatá baňa pre koncern ktorej by sa zbavil len hlupák.
... k tomu není co dodat. Omlouvám se za slovo, ale jinak než *** se tento článek nazvat nedá. Celkově ablesk cz je taková VAGstoka. :-/ ... čím dál míň důvodů sem zavítat. Ale abych nebyl peskován: Je to ta nejlepší zpráva a už při čtvrtku mám důvod k oslavě. Myslím, že tohle je dno. Proč tu nejsou zprávy o faceliftech modelů některých významných hráčů na českém trhu? S takovýma zprávama běžte do ....
Ono když píšeš samé pozitivní zprávy o Škodě a pak přijde velká negativní zpráva tak co s tím? Krizový štáb na auto.cz, všichni zavření celý den v kanclu, kouří se jim z hlav, telefony drnčí, tajné schůzky v plném proudu....to čekání...to napětí by se dalo krájet...bojim, bojím...prosím nic nepište...zatloukat, zatloukat, zatloukat...celá redakce se hroutí...hrozí vypnutí serveru...bůh buď milosrdný...byly jste tu všichni skvělý...
... pozmenil vizuál, aj slogan, aj zvučku, ale o tom tu samozrejme nepadla ani zmienka. 8-s Ak by to niekoho zaujímalo (samozrejme okrem toho senilného starca čo tu furt rýpe), tak si aplikovanie nového štýlu môže pozrieť tu, aj s možno trochu prehnanou kritikou: [odkaz]
Ostatní nade mnou již řekli vše. Článek samotný by se s hóóódně přivřenýma očima skousnout dal, ovšem vzhledem k širším souvislostem... Ano, toto je dno (alespoň doufám teda).
Pro redakci - nemělo by pro vás být alarmující, že pod článkem se vám vysmívají všichni, včetně (rozumných a normálních) fandů koncernu?
Pro toho zaměstnance PR oddělení Škoda auto, jež má tento hnůj, kdysi nejlepší web o autech v této zemi, na starost. Tedy patrně pro jedinou relevantní osobu - už jste se při čtení nějaké té příručky o markétingu dostal/a ke kapitole "Všeho moc škodí", "Nic se nemá přehánět", "I blb se jednou přesytí", "Ouwrloudyd" apod.? Já jen, že už se to stalo.
Za odměnu bych vás (ano, malé "v" je záměr) posadil s celou rodinou do Fabie combi s božím tříhrnkem o výkonu neskutečných 55kW, samozřejmě nabitou všemi extras, ať to má váhu a cenu (kterou hoši na ACZ opět nějak šikovně zakamuflují), a poslal bych vás na Ještěd. Už se těším, jak mě v mém voze o výkonu ubohých 130Hp (francouzských, tj. děl dvěma) a krouťákem přes 200 Nm (dtto.) vezmete v dlouhym táhlym... 80-120 za 43s. 80...81...82...83...
Kam bych poslal redaktory ACZ psát nebudu. Ještěd to není.