Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Auto dostala od ÚOHS pokutu 49 milionů korun

Automobilka Škoda Auto se s distributory svých aut domlouvala na cenách. Od Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) za to dostala pokutu 49,1 milionu korun.
Zpět na článek
29. 5. 2015 13:44
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2015 14:56
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2015 13:07
29. 5. 2015 13:49
29. 5. 2015 14:17
29. 5. 2015 14:23
29. 5. 2015 14:34
29. 5. 2015 14:47
29. 5. 2015 14:55
29. 5. 2015 14:35
30. 5. 2015 11:01
29. 5. 2015 15:58
Avatar - wakantanka
29. 5. 2015 13:04
To ste si ale dali načas.
Ale aj tak :yes: za odvahu >:D
Rozbalit vlákno
25
29. 5. 2015 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - wakantanka
29. 5. 2015 13:23
Re: To ste si ale dali načas.
i20 napr.ignoruju celkom uspesne alebo mi nieco uniklo?
Avatar - hedvin
29. 5. 2015 13:31
Re: To ste si ale dali načas.
jo to si taky říkám, čekám na test a pořád prd >:D
Avatar - Stefič
29. 5. 2015 13:40
Re: To ste si ale dali načas.
když tě to tak zajímá, tak si to přečti jinde, ne?
[odkaz]
Neumíš hledat?

auto.cz je médium, které nemá žádnou povinnost psát o všem. Když nechtějí, ať nepíšou. Když se ti to nelíbí, choď jinam. Vždyť přece nikdo nikoho k ničemu nenutí
29. 5. 2015 13:49
Re: To ste si ale dali načas.
Tenhle argument by mohl používat každý. Vždy a všude. Je velmi laciný.

Jednou je to web o autech, médium které je živo z reklamy a ta reklama má cenu dle čtenosti a čtenost "děláme" my, čtenáři. (tohle platí, pokud je vše v normálu a nejedná se o plátek fungující pro jiné účely a za jiné peníze - viz. Babišova Mafra. To doufám v případě ACZ stále neplatí.)
Proto si troufám tvrdit, že stěžující si, nespokojený čtenář je pro redakci i vydavatele daleko, daleko cenější "komoditou" než čtenář, který se na dané médium vyprdne a reklamu nenakliká.
Tož asi tak.
29. 5. 2015 13:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
29. 5. 2015 13:56
Re: To ste si ale dali načas.
proč laciný argument. Je zcela logický. Někteří se lezou každý den jen proto, aby mohli kritizovat a vylévat si srdce. Tak sakra, když se mi něco nelíbí, když něco považuji za nekvalitní, tak to prostě nepoužívám. Jak snadné...Když to udělá 30% uživatelů, bude to pro redakci jasný impuls. Co k tomu dodat...
Mám sem každý den chodit, být sprostý a urážet další lidi? Nemusím, prostě sem nebudu chodit
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:00
Re: To ste si ale dali načas.
naprosto laciný. Jestli auto.cz chce být nezávislým wbwm věnující se automobilům, mělo by se snažit o zachování neutrality a proporcionality. Což "10 testů testů Fabie vs. nula testů i20" rozhodně nesplňuje :-!
Avatar - Stefič
29. 5. 2015 14:03
Re: To ste si ale dali načas.
a četl jsi někdy německé magazíny? Pořád dokola Audi, BMW, VW, MB...Naprosto nevyvážené...A co jako? Když chceš informace najdeš si je. Testů i20 je na webu dost. na světových webech 3 (_l_).
Tak co chceš? Jenom nadáváš nebo vážně hledáš informace?
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:24
Re: To ste si ale dali načas.
Audi, BMW, VW, MB jsou v DE jedny z nejprodávanějších vozů. Tomu odpovídá nabídka testů v médiích.

i20 je jedním z nejprodávanějších vozů v ČR, test nikde >:-[] 8-s :-!
Avatar - Stefič
29. 5. 2015 14:35
Re: To ste si ale dali načas.
takže už to není o vyváženosti? teď je to o prodejích? ;-)
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:39
Re: To ste si ale dali načas.
ani zdaleka to není JEN o prodejích. Ale aby se ani několik měsíců po uvedení nového modelu, který je druhým nejprodávanějším ve třídě, stále neobjevoval test zde, tak to je prostě silně zvláštní.
Avatar - Auto-fan
29. 5. 2015 17:14
Re: To ste si ale dali načas.
Druhy nejprodavanejsi ve tride? Jsi nejak zaspal dobu - 2. byl v minule generaci, kdyz byla cena s klimatizaci za 199 tis.....Nova je s klimou nekde na 260 tis a za takove penize si vetsina radeji koupi fabii a i20 je za letosek az na 7. miste!! ;-)

Tomu take odpovida cetnost testu vozu Hyundai - me tu ty testy H-faktoru rozhodne neschazi :-)
29. 5. 2015 14:08
Re: To ste si ale dali načas.
A kdo konkrétně je v tomto vláknu sprostý a uráží? Wakantankova kritika o netestování i20 je korektní, slušná a oprávněná. To, že vina neleží jen na redakci ale patrně i na praktikách Hyundai ČR zde v diskuzích zaznělo x-krát. Na druhou stranu to auto jde obstarat na test i jinak než oficiálně, ne?

Ano, někdo kritizuje a vylévá si srdce. Někdo zase zuřivě přitakává a přikyvuje hlavičkkou na každou blbost. Někdo bezvýhradně adoruje jednu značku. Někdo je hater jiné. A někdo je prostě d*bil, viď Kharl? Z tohoto hlediska ty kritiky a "vyléveče srdcí" vnímám jako ten nejmenší problém. Prostě internetová diskuze...
Avatar - hedvin
29. 5. 2015 14:14
Re: To ste si ale dali načas.
Nejsem čtenář pouze jedné internetové stránky o autech. Ano testů je všude spousta ale převzatý článek ze světa motorů tady pořád není hodnocení místních redaktorů. Doufám že se jim podaří tu i20 získat a otestovat. Navíc se mi tu líbí tak proto sem chodím
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2015 13:44
Re: To ste si ale dali načas.
Dobrý den,

test Hyundaie i20 jsme zde zveřejnili již na začátku března letošního roku, tehdy šlo rovnou o test srovnávací s Fabií a dělala ho spřátelená redakce Světa motorů.

[odkaz]

Redakční test Hyundaie i20 v klasické podobě zde zatím nevyšel, a to jednoduše proto, že nám ho dovozce dosud nezapůjčil.
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:04
Re: To ste si ale dali načas.
Jinými slovy auto..cz dosud novou i20 stále netestoval, nebo testoval, ale test nechce z nějakého důvodu uveřejnit ;-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
29. 5. 2015 14:56
Re: To ste si ale dali načas.
Netestoval, myslím že jsem to napsal velmi srozumitelně. A to nikoli z důvodu, že bychom daný vůz nebo značku Hyundai jako takovou ignorovali.
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 15:06
Re: To ste si ale dali načas.
ano, tohle víme. Ale stále ve vzduchu visí otázka - PROČ?

Na to bych velmi rád získal odpověď ;-) ACZ nijak nepodezírám, testy chybí v prakticky všech českých médiích.
30. 5. 2015 10:27
Re: To ste si ale dali načas.
"a to jednoduše proto, že nám ho dovozce dosud nezapůjčil."

Pokud redakci nepodezíráš, tak zřejmě štěkáš na špatném místě. ;-)
Avatar - rohYpnol
30. 5. 2015 23:58
Re: To ste si ale dali načas.
Ale prave proto se ptam stale znocu a znovu - proc? Peoc ji stale Hyundai nezapujcil??? Kvuli pidjatosti ACZ? Nevim, ale zajima me to.

Tim spis, ze tu bylo jiz nekolik testu na blogu a nebylo problem si auro zapujcit u dealeru i na vice dnu...!!!
29. 5. 2015 13:59
Re: To ste si ale dali načas.
Je otázka, zda-li i20 neignoruje spíš česká periodika... ;-) Já vyrábět výrobek za jehož kvalitami si stojím, tak jej šířím mezi redakcemi jako prasečí chřipku!
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:03
Re: To ste si ale dali načas.
Ano, takto těžko posoudit, ze které strany ta nevole je. Vzhledem k tomu, že nová i20 se ale neobjevila v parkticky žádném jiném testu, tak bych auto.cz až tak nepodezíral...

Stejně FL i30, FL i40, nová ix-35 ... a v českých médiích ticho po pěšině, kodokce i slováci mají "odtestováno"...

U Hyundaie je evidentně něco špatně.
29. 5. 2015 14:16
Re: To ste si ale dali načas.
Myslím, že všichni víme, co je u H špatně...
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:21
Re: To ste si ale dali načas.
No já to tedy nevím. Neznám interní poměry v Hyundaii ČR. Jen se můžu domnívat, že Vošický je naprostý blb...
29. 5. 2015 13:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
29. 5. 2015 13:49
Re: No konecne
Škoda se sama přiznala, pokutu zaplatila. "Dopustila" se toho, že si dělala pořádek mezi dealery, tak jako to dělá prakticky každý výrobce. Podle zveřejněných informací se týkala věc udržování prodejní marže. Že umí někteří prodejci bojovat jen (nesmyslnými) slevami a pak zákazníka natahují na servisu/dalších službách, to snad ví každý.

Takže za co budeme pálit čarodějnicu?
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:06
Re: No konecne
Otázkou je, jak vůbec někoho mohlo napadnout někoho v Š-A diktovat prodejcům marži...
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 14:17
Re: No konecne
Bolo treba pockat, kym si to trochu sadne, plus mat na ten den uverejnenia aj nieco zaujimavejsie - ako dnes - test Polo GTi !!!! >:D
to je teraz jasne, ze toto sa len preleti ockom, a debatuje sa pod ( aj podla mna ) najlepsim ostrym subkompaktom v triede ... ;-)
29. 5. 2015 14:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - fOE
29. 5. 2015 14:34
Re: No konecne
Tak jsem schvalne mrknul a pod testem fiesty ST dneska nidko nedebatuje. :-!
Avatar - AUDIRS6
29. 5. 2015 14:47
Re: No konecne
lebo Fiesta nieje tak zaujimava ako Polo GTi ;-)
Avatar - Stefič
29. 5. 2015 13:35
...a radost čecháčka nezná mezí
Hurá, tak konečně ta odporná firma dostala co si zasloužila. Fuj tajbl. Firmě se daří, lidé mají o výrobky zájem a tržby rostou... To nemůže mysl prostoduchého čecháčka nechat jen tak... za tím určitě něco bude a je potřeba si na ně posvítit. Určitě nějaká zlodějna...
To přece není možné, aby byl jeden úspěšný, když já jsem moula, nic neumim, neznám a nikdy se mi nic nepovedlo.
Tááááák a teď došlo i na ně, na parchanty. konečně budou platit. jako mourovatý, dobře jim tak, to mají za to...

Lidi myslete. Ani zvíře si nese*re do vlastního hnízda. Tak proč to děláte vy? Švejkárna? Zaprděné čecháčkovství? Možná proto jsme západnímu světu povětšinou k smíchu.
Skutečně...ponožky do sandálů, igelitka z Lídlu a závistivý pohled. Toť pravý čech
Rozbalit vlákno
25
29. 5. 2015 13:39
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
No nevím člověče. Zrovna dneska jsem chápal rozdíl proti západnímu světu, kdy žárlivá blbka úkolovala tajnou službu a odešla od soudu s podmínkou. V západním světě, když se jím tak oháníš, odstupují politici jen kvůli podezření, dřív, než se prokáže. A potom, u soudu, už nikoho nezajímá, jestli byli politiky nebo ne...

A proto si myslím, že i v tom západním světě by všichni odsoudili podobné praktiky. Navíc, jsou státy, kde je víc automobilek než jenom jedna - kterou si pak mají brát třeba
němčouři za vlastní?
Avatar - Stefič
29. 5. 2015 13:42
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
máš pravdu, ale takhle jsem to nemyslel. Neschvaluji podobné praktiky, ale zaráží mě ta radost čecháčků, jak si nad pokutou mnou ruce. A rozhodně to není tím, že jsou pohoršeni ze způsobů automobilky. Jen je těší, že tou automobilkou je Škoda...To já nechápu
29. 5. 2015 15:00
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Vysvětlím ti to, když jsi slepý... lidé, minimálně čtenáři našich nezaujatých auto periodik, mají už dost té nechutné propagandy o nejlepších (průměrných) vozech v celém známém vesmíru.
29. 5. 2015 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2015 13:59
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Odešla bez podmínky, s osvobozujícím rozsudkem. Čuměl jsem na to jak puk.
29. 5. 2015 15:02
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
V Čechystánu NO-PROBLEM... tupá prodavačka vládla skrz submisivního ubožáka z ODS republice... to je paráda :-!

Teď ještě osvobodí Ratha a je to opravdu na emigraci... 8-s
29. 5. 2015 14:02
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Překročila pravomoce? Ne. Nebavme se o tom, zda-li se chovala eticky. Bavme se o tom, že se někdo nechal úkolovat přitroublou zamindrákovanou madam s kancelářskou pozicí.
29. 5. 2015 14:07
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Počkej, v jejich pravomocích bylo zadávat úkoly vojenské službě a navíc ke sledování soukromé osoby?
29. 5. 2015 14:12
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Právěže nebylo, takže nikoho nezneužila. To, co provedla tajná služba je neomluvitelný, to co provedla ona je idiotský.
Ty by jsi si nechal diktovat od sekretářky svýho obděratele, že máš sledovat paní jejího nadřízenýho, zvlášť pokud by jsi byl svázaný regulemi tajný služby? Já tedy ne...
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:10
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
a není náhodou tohle přesným naplněním definice "zneužití pravomoci" 8-s 8-s ?

Nebo máš pocit, že je normální, když tajná služba jak oslík poslouchá nějakou zamindrákovanou postelovou štětku?

No aspoň se opět potvrdilo, že u nás je možné opravdu vše a že soud u nás opravdu může rozhodnout úplně v rozporu se zdravým elským rozumem i dobrými mravy... Bohužel 8-s
29. 5. 2015 14:15
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Co porušila ona? Ty když zavoláš na FBI ať sledujou Obamovou, tak jsi spáchal trestný čin? Ne, pokud by však některý z členů FBI činil dle tvý žádosti, ten pak ano.
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:18
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Pokud jsem sekretářkou nadřízeného FBI, pak ano. Obhajoba postavená na tom, že tohle přeci neměla ve své pravomoci, tudíž ji nemohla zneužít, je docela ďábelská ;-)
29. 5. 2015 14:22
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Ta ženská je zřejmě jedondušší a velmi naivní, to ji samozřejmě z hlediska etiky neomlouvá. Přístup tajné služby je však trestuhodný.
Asi jsem jinej, ale v pozici jakou mají pánové by mě byť jen náznak vyhovění podobný lady nenapadl.
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:27
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Souhlasím s tím, že největší tragédií není ta ubožácká bába, ale to, že se nechala tajná takto lacině zneužít. Právě tohle by mělo být alarmující.

Nicméně nechat z toho vykroutit bábu s tím, že já blbá blondýna přeci ničemu nerozumím a nemám takové pravomoci, to je i tak alespoň pro mě poněkud hořká káva...
30. 5. 2015 10:55
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Nemůžeš zneužít pravomoc, kterou nemáš. Můžeš však někoho nabádat, což je také trestné. A jak se říká, neznalost neomlouvá.
30. 5. 2015 10:47
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Měl bys přeci vědět, kdo ti může dávat rozkazy, ne? Představ si, že by nějaká asistentka od zákazníka zavolala do tvojí firmy, nadiktovala si změny a tvoji lidé je jen tak provedli. To prostě nejde.
30. 5. 2015 23:20
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
A divíte se? Co jsou zač ti tzv. lobbisté? Janoušek byl prodavačem (tedy spíše rozkradačem) v samoobsluze, Rittig obyčejný šmelinář, a tak se dá pokračovat dále...
Avatar - Aoyagi
29. 5. 2015 13:43
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Zaprděné čecháčkovství je dovolovat nějaké firmě výjimky ze zákona jen protože je jakoby česká.

A sandály bez ponožek jsou slizký hnus.
29. 5. 2015 13:57
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Kdo zde v diskuzi se raduje? Netaháš to sem náhodou je ty?

Škoda auto porušila pravidla hospodářské soutěže. Odnesl to ZÁKAZNÍK. Škoda auto se ani neodvolala a "chlapsky" zaplatila. Toť vše. Sorry, jediný, u koho v této diskuzi vidím problém s nějakým "čecháčkovstvím" jsi ty. Howgh.

Ps.: Kdyby se Škodovka před lety podobně chlapsky postavila k problémům airbagů (resp. el. rozvodů) u Roomstera, bylo by to daleko lepší. Neb zatímco v případě pokuty od ÚOHS jde jen o prachy, v případě Roomstera šlo (a stále jde, ta auta jezdí) o lidské životy.
29. 5. 2015 14:00
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
29. 5. 2015 14:00
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
No zatím to vypadá že největší čecháček jsi ty. Četl jsi vůbec ten článek? Víš za co dostali tu pokutu?
29. 5. 2015 14:14
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Velká netrefa Stefiči, nazývejme věci pravými jmény. Taky by stálo za to prošetřit zajímavý praktiky Hyundai ČR vůči svým dealerům...
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:16
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Tobě asi vůbec nedochází, že tohle rozhodnutí má ochraňovat trh, hospodářskou soutěž mezi prodejci???

Proč by měla Š-A diktovat prodejci JEHO marži??? Proč by mě společnost, od které nakoupím výrobky, měla diktovat, za kolik je musím prodat??? Proč by mě Š-A měla kecat do ziskovosti???

49M je v rámci rozvahy Škoda zcela zanedbatelná položka, ve výrobě vynechají jednu plastovou záslepku na Octaviích a za rok mají 49M zpět >:-[]
Avatar - fOE
29. 5. 2015 14:40
Re: ...a radost čecháčka nezná mezí
Takze se tu navazis do cechu za to, ze maji radost kdyz se provalila nekala praktika nejake firmy, ktera je ve vysledku stala (nebo mohla stat) penize, kde cinnost te firmy byla v rozporu se zakony teto zeme, a ze z napravy takoveho stavu maji radost nazves zaprdenym cechackovstvim?
Hlouposti zde pises casto, ale u tehle ses snad musel i zapotit. >:D
29. 5. 2015 15:48
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
29. 5. 2015 14:35
Dobrý fór!
"Škodovka podle Baláže pomocí vnitřních kontrolních mechanismů zjistila před zahájením řízení ÚOHS podezření na možné nepřijatelné jednání. "Toto podezření jsme začali bezodkladně vyšetřovat a přijali jsme opatření k tomu, aby se takové či obdobné jednání nemohlo opakovat," uvedl mluvčí. Svá zjištění firma podle něj předala ÚOHS. "Naším cílem bylo nechat celou věc do detailu objektivně objasnit a posoudit, a to i s vědomím, že by Škoda Auto mohla čelit finanční sankci," dodal Baláž."

Hlavně to Škoda zjistila před zahájením a předala zjištění ÚOHS! Sami sebe práskli?

Připadá mi to stejně pravdivé jakože problémy s řetězy způsobil opotřebený nástroj dodavatele! >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 14:41
Re: Dobrý fór!
Pravděpodobně Škodu někdo naprášil z řad dealerů. Škoda to zjistila a raději začala rychle zametat, aby předešlo ÚOHS. A než se státní byrokracie stihla rozkoukat, bylo uklizeno ;-)
30. 5. 2015 11:01
Re: Dobrý fór!
Není přímo řečené, že Škoda podala prvotní podnět. Takže klidně mohlo jít jen o kontrolu škod, když zjistili, že jsou/ budou vyšetřováni.
29. 5. 2015 15:35
je toto všechno?
vzhledem k tomu, že tato zpráva se dostala ven díky dotazu novinářu bylo by fér zmínit, že je v tomto případu cítit silný odér provázanosti...
Že někdo dostane pokutu se máme dozvědět od ÚOHS automaticky z webu a né, že to z nich tahají novináři. Proto mě zajímá, proč úřad pokutu tajil a co za tím je...Tuším, že Škoda má stále špinavé ruce a spolu s ní i ÚOHS...Žádné vysvětlení, jen strohé PR větičky...jo smrádek se táhne...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 15:44
Re: je toto všechno?
a povinnost ÚOHS informovat o udělených pokutách vyplývá z čeho? Napiš mi konkrétně, kde má povinnost tohle zveřejňovat... A pak si ujisti, jestli to opravdu na úřední desce neviselo :-!
29. 5. 2015 15:52
Re: je toto všechno?
no tak si přečti celou story na nejmenovaném deníku. Zrovna čistě náhodou v ten samý den, kdy odpovídali novináři na dotaz o pokutě to vyvěsili na webu. Ale divný je, že to je z minulýho roku a nikdo o tom ani nepípnul...tady to smrdí...
29. 5. 2015 15:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jenik3
29. 5. 2015 15:58
k cemu je UOHS?
Aby resil to, ze si vyrobce prodava sve zbozi za svoje ceny? Naprosto zbytecna agenda, urad zbytecny. Tak jak byl zrizen, mel by byt zavren, bez nahrady.
Kam jsme to dospeli, ze urednik posuzuje, jak vyrobce naklada s vlastnimi vyrobky (cenotvorba je soucasti). I kdyby nastavil fixni ceny, tak to je ciste vec vyrobce. Ende.
Navic na trhu, kde je nabidka siroka a kupujici si muze vybrat x znacek aut. V EU se tresta za uspech a podporuje lenivost, ale hlavne na to dohlizi banda ouradu, kteri si svuj plat musi oduvodnit pouze existenci zakona, jinak pusto prazdno.

Tohle mi hlava nebere.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 16:50
Re: k cemu je UOHS?
Je naprosto evidentní, že vůbec netušíš o tomto úřadu vůbec nic, stejně jako o hospodářské soutěži.
Cenotvorba je součástí? Ano, a proto existuje DOPORUČENÁ prodejní cena. NIKDO ale nemůže NUTIT prodejce, aby za tyto ceny prodávali.
Nikdo nemůže nařizovat, kolik si má prodejce určit marži. Je to asi stejné, jako kdyby výrobce zmrzliny nařídil zmrzlináři OSVČ, že kopeček bude za pětku a jeho marže bude 20%...
Avatar - Jenik3
29. 5. 2015 17:05
Re: k cemu je UOHS?
Bohuzel o tom uradu vim az prilis.

Pokud sub.A narizuje sub.B, co a za kolik ma prodavat, tak je to zcela v poradku, kdyz to oba berou jako dohodu a vedi proc to delaji. Navic se bavime v rovine B2B.
Pokud se to jednomu z nich nelibi, spoluprace konci a zivot jde dal. (At si vyrobce prodava auta pres nekoho jineho, kdo s nim chce spolupracovat). Ukoncit spolupraci nebo se nedohodnout na podminkach je naprosto bezne a legalni.

Co na tom chce resit UOHS, opravdu nevim.
30. 5. 2015 23:27
Re: k cemu je UOHS?
Je několik značek v elektronice, které mají dané prodejní ceny, které všichni prodejci dodržují. Tím se samozřejmě zvyšuje ziskovost prodejců....
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 16:58
OT - spolehlivost motorů TDI a TSI
opět na chvostu. Resp. nedosahují ani průměru, tedy jsou pod 20. místem...

Světe div se - speciálně pro ádu - Renault je se spolehlivostí v TOP 10
>:D >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
29. 5. 2015 20:16
Re: OT - spolehlivost motorů TDI a TSI
Nevypadnul ti nějak omylem z příspěvku odkaz?
Avatar - rohYpnol
29. 5. 2015 23:21
Re: OT - spolehlivost motorů TDI a TSI
sorry
[odkaz]
30. 5. 2015 11:16
Re: OT - spolehlivost motorů TDI a TSI
To je další článek na tohle téma na AF, nebo se tu dokola více než týden odkazuje jeden a ten samý?
31. 5. 2015 19:22
Já byt na miste Hyundaie taky bych nespechal
Kdo i20 zkoušel, ví o čem mluvím. Katastrofický podvozek může fungovat leda na hladkém asfaltu. ;-) V praxi z Tebe vymlati duši. Ještě jsem nezažil auto, kterému by i při běžné rychlosti odskakovala i přední! náprava. Děs. Není o co stát. Pokud místo i20 dostanou prostor jiná auta, ničemu to neuškodí.

PS: kdo o Vosickem alespoň trochu něco ví, potvrdí ze je poradna bedna s neuvěřitelnou pamětí. Je vše jen né blb nebo hloupý. Spiš ten kdo to o něm tvrdí....
Rozbalit vlákno
0