pokud je tichost na skodu u mestskeho autobusu, je tedy pak naskodu i u trolejbusu ;-)
ta tichost je v tom spotu prezentovana ve chvili kdy danej autobus stezi nehoho srazi, aneb bud stoji nebo se jen rozjizdi, tedy chvile kdy je motor vpodstate nejvic sliset a ma s autobusem nejvic prace, za jizdy bude sliset podobne jako ty trolejbusy (moderni, ne ty strepy co se daj potkat v CR)
a vis jaka je nevyhoda trolejbusu? tam kde nejsou draty neujede ani par metru, a ony draty take nejsou neco na co by kazdy rad koukal
jinak řečeno totálně hloupá. Vymyslel ji asi nějaký stařík, který neví, že mládež dávno komunikuje přes SMS, skypechat, FB, atd. a nepotřebuje na sebe řvát vzkazy do autobusu. Tichost může být hlavně ve městě spíš nevýhoda - takový supertichý autobus může taky klidně někoho nepozorného srazit. Btw. u Volva neznají trolejbusy, které jsou podobně tiché a nemusí tahat ssebou tuny baterek jako tento zázrak? Sezení řidiče uprostřed a jen jedny dveře nepovažuji za smysluplnou inovaci.