Novinky
Ne, M3 Touring by imho image M3 neuškodila. Pro mě jsou über-Kombis cool, mám rád M3 a mám rád kombíky. Seat ukázal, že z hlediska performance na tom praktičtější verze nejsou vůbec, ale vůbec špatně.
Já tedy radši M3 a M5 Touring než splašené paneláky X56 M. RWD.
Já tedy radši M3 a M5 Touring než splašené paneláky X56 M. RWD.
pritom jak naznacuji nekteri zavodni jezdci, tak kombik ma mnohdy lepsi rozlozeni hmotnosti a lepsi aerodinamiku diky tomu useklemu bez-zadku, ostatne hatchback je jen kratsi kombik 😄
Sami si za to můžou, když by to nabídli nesmyslně zase jen v zadokolce jako M5 E61ku. Trh pro přemotorované kombíky v zadokolce je asi opravdu malý, ale ve čtyřkolce by to určitě úspěch mělo. Ale tak pořád se dá jít k Alpině a vzít B3ku v kombíku a ve čtyřkolce.
U AMG i RS podobny pristup beru. To prvni je dalnicni stihac, to druhe s 4x4 vzdy platilo za "hlavne bezpecne", takze klidne s rodinou a ta litry v kufru navic oceni. Naproti tomu M3 vzdy mela auru toho mrstneho, ridicsky / okruhove nejzajimavejsiho, a to je image co se s karoserii touring poji velice tezko. Zvlast kdyz si pro rychly kombik od BMW clovek muze zajit k alpine, jak uz tu napsal MrBeranek.
Kombi a sport je opravdu podivné spojení. Nedivím se jim, že takový hybrid nechcou vyrábět.
Máš E92, jo? 😄 :yes😒br />
O DCT jsem už něco slyšel. S manuálem problém není. :-!
Někdo v ČR má F80 v manuálu, ASD (zvuk z repro) si vypnul a konečně to zní jako R6.
Jak říká mariachi, za dva tři roky to vychytají a Competition pack má přijít taky. Levné detaily mně taky na F30 trochu zaskočily, a pochybuji, že bude líp. Taky by se mi F80 líbila. Mineral White, Full Sakhir Orange kůže a tři pedály. :-!
O DCT jsem už něco slyšel. S manuálem problém není. :-!
Někdo v ČR má F80 v manuálu, ASD (zvuk z repro) si vypnul a konečně to zní jako R6.
Jak říká mariachi, za dva tři roky to vychytají a Competition pack má přijít taky. Levné detaily mně taky na F30 trochu zaskočily, a pochybuji, že bude líp. Taky by se mi F80 líbila. Mineral White, Full Sakhir Orange kůže a tři pedály. :-!
Zadny zazrak? Osobni skusenost si rad prectu.
Jinak mi toto jako nuda neprijde
[odkaz]
Ani cas rychlejsi nez Audi R8 V10 5.2 FSI, tedy temer o 100k silnejsi dvoumistny supersport s motorem uprostred, mi neprijde jako neco za co by se melo jakekoliv coupe s mistem pro 4 a za polovicni cenu stydet. Sedan s manualem je jen nepatrne horsi. [odkaz]
Jinak mi toto jako nuda neprijde
[odkaz]
Ani cas rychlejsi nez Audi R8 V10 5.2 FSI, tedy temer o 100k silnejsi dvoumistny supersport s motorem uprostred, mi neprijde jako neco za co by se melo jakekoliv coupe s mistem pro 4 a za polovicni cenu stydet. Sedan s manualem je jen nepatrne horsi. [odkaz]
Jj kdybych nebyl linej, uz bych ji soupnul na MACZ, snad se k tomu dokopu. U F80 bych nejspis volil taky kvedlacku, na autoforu tvrdi, ze s manualnem se jeste vic zvyrazni prodleva turba, snad se nekdy naskytne moznost to vyzkouset.
Lepsi nez co?
Nez coupe, nebo nez sedan?
To asi ne, kombi je oznacovano jako lepsi hlavne proti hatchbackum a osobne se nedivim, na takovem Nurburgringu pri brzdeni je urcite stabilita potreba a tam je mezi kombi s tezsi zadi a HB s minimalnim zadnim previsem jiste znatelny rozdil...
Ale sedan vs kombi, nebo coupe (ala BMW 4, ne coupe jako 3dv HB) uz takovy rozdil nebude, mozna spis v neprospech kombi kvuli krouceni karoserie.
Nez coupe, nebo nez sedan?
To asi ne, kombi je oznacovano jako lepsi hlavne proti hatchbackum a osobne se nedivim, na takovem Nurburgringu pri brzdeni je urcite stabilita potreba a tam je mezi kombi s tezsi zadi a HB s minimalnim zadnim previsem jiste znatelny rozdil...
Ale sedan vs kombi, nebo coupe (ala BMW 4, ne coupe jako 3dv HB) uz takovy rozdil nebude, mozna spis v neprospech kombi kvuli krouceni karoserie.
Dle meho nazoru zatim jeste neni lepsi, nez predchudce, ani srovnatelna, pusobi jeste dost rozpacite, nedotazene, hlavne v nasledujicich momentech😒br /> 1. Ne-sladeni motoru s prevodovkou. Bylo to tak 50/50. Korekce padlama byly vylozene nutnosti a i kdyz jsem nechtel, tak jsem musel, neslo poslouchat to trapeni.
2. Turbo lag. Kdepak nejaka okamzita odezva na plyn, zapomen.
3. O nejakem brzdeni motorem si muzes nechat zdat. Porad musis hamtat na brzdu.
4. Zvuk motoru, mirne receno, neni to ono.
5. Na dost mistech je videt, jak se setrilo, napr. kdyz zavres dvere, ozve se plechovy bouchnuti jak u Favorita. Ale to je u soucasny rady 3 problem obecne.
Za problem povazuju zejmena prvni tri body, zbytek uz zrejme zustane soucasti charakteru auta.
Shrnul bych to nasledne: nekupovat, pockat jeste dva, tri roky, nez v BMW vychytaj mouchy. Je treba si uvedomit, ze stejnym procesem si prosla i E9x, kde auta z kraje vyroby byla rovnez velmi kritizovana. Kdyz vezmes M3 E9x z roku 2007 a z roku 2011 a vyse s competition packetem, dostanes dve dost odlisna auta.
Kazdopadne F80 fandim a doufam/verim, ze az se svezu s F80 za tri, ctyri roky, budu ji chtit. Tuhle, z roku 2015, jeste nechci.