Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai ix20: Modernizovaná verze stojí od 280.000 Kč (+cenové srovnání)

Základní výbava faceliftovaného MPV z Nošovic zahrnuje mlhovky, šest airbagů nebo elektrické ovládání předních oken.
Zpět na článek
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2015 17:56
Re: Typické
no já zaregistroval odpověď, že test na ACZ nebyl, a že byl převzatý ze SM srovnávací...
Jen doplním (opět a zase), že to, že testy nových Hyundaiů se zde prostě neobjevují nepřičítám ACZ, ale spíše si myslím, že Hyundai má nějaké vnitřní problémy.

A nebo Hyundai odmítá ACZ z důvodu protěžování Škody... Ale to já se můžu jen domnívat :-)
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2015 17:10
Typické
Cena s příplatky [Kč]
ix20 344.790,-
Fabia Combi 348.800,-

V textu: Levnější než ix20 je pak rovněž Fabia Combi...

No, to bych si opravdu rád přečtl to zdůvodnění >:D >:-[]

A dotaz - kdy si na ACZ přečtu test FL ix20? Doufám, že se to stihne v příští pětiletce >:-[]
4. 6. 2015 05:44
Re: k čemu test?
Toto je opravdu kvalitní názor >:D
4. 6. 2015 08:56
Re: Typické
Myslím že by bylo chlapské si nepoliticky přiznat realitu - Hyundai ACZ vnímá jako Škoda server (což potvrzujete svými nekrytickými recenzemi) a proto zřejmě záměrně nenabízí zmíněné modely k testu.

Na konkurenčních serverech i20 i Genesis testovali. Nejsou to technické unikáty, ale slušně zkonstruované a vyrobené vozy, které si zaslouží komentář. Tečka.

Spíše je obecně smutné, že tedy v určitých obdobích test Škody střídá test VW a Seatu a ostatní produkce jde bokem, přitom prodeje především fyzickým osobám za 1-4/2015 říkají o preferencích něco trochu jiného - Škoda, Hyundai, Dacia, Kia....
3. 6. 2015 21:46
Re: Typické
To bude tím, že si je Hjondé vědomo, že srovnání s nejlepší značkou v celém známém vesmíru je bezpředmětné :-!

Předpokládám, že nový Superb by deklasoval Genesis jedním vrzem... >:D
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 20:44
Re: Typické
Tak to byste se musel spíš dotázat u importéra...
3. 6. 2015 20:13
Re: Typické
Mne spíš zaujalo to srovnání s konkurencí. Že je ix20 taková všehochuť, to nepopírám. Trochu crossover, trochu combi, trochu mpv a nevím co ještě, ale mezi konkurenty hodit fabii combi a Captur, to mi hlava nebere. Buď teda clio grandtour, nebo Captur, ale bez fabie. Jabka, hrušky, hlavně že je naše fabka nejlevnější. Ale nabouchat jo stejnou výbavou, jsme snad i nad tím Capturem.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 19:25
Re: Typické
Ano, pokud nám dovozce vozů Hyundai oficiální cestou nepůjčí například i20, ix20, genesis atd., tak tady jejich redakční testy nebudou.
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2015 17:52
Re: Typické
Jistě, tohle jsem čekal. Takže pak automaticky zní otázka - k čemu je uvedena cena s příplatky a jakou má vypovídací hodnotu?

Tak je Fabia Combi levnější nebo ne? Si to rozmyslete ... ;-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 17:36
Re: Typické
Přečetl jsem si znovu poslední dva odstavce a nevím co je na tom nepochopitelného. Fabia Combi stojí 315 900 Kč, zatímco Hyundai ix20 319 990 Kč, takže škodovka je o 4090 korun levnější.

V sobotu se čtenáři dotazovali, kdy se na Auto.cz objeví redakční test Hyundaie i20, v diskuzi pod článkem Diskuze: Třikrát a Dost jsem na to odpovídal. V případě ix20 FL je situace úplně stejná - záleží na tom, kdy nám dovozce tento vůz zapůjčí. Těžko tedy říct, jestli to stihne ještě v této pětiletce.
Avatar - dal
4. 6. 2015 09:21
Re: k čemu test?
Nebo si ho koupí ten, který si nehraje na značky, chce prostorné auto s dostatečně velkým kufrem na malém půdorysu, do kterého se dobře nastupuje, nekrade se a je za pár korun.
4. 6. 2015 08:39
Re: A co zadní náprava?
Mám ix20 1.6 ještě před FL, přesedlal jsem ze Swifta (MR 2008), jezdím pořadá stejně a spíš mi přijde, že ten"neposedný zadek" měl Swift, už jsem řešil i krizovku, kdy jsem musel dělat "myšku" protože při předjídění kamiónu na mě v prostisměru zpoza kaminónu vyletěl magor na motorce, jel jsem asi 120 a ESP ani nebliklo...ten podvozek má sice jednoduchou konstukci,a le díky rozchodu i slušnou stabilitu.
Jinak jen dodám, že v limitu 300k nelze koupit nic lepšího (nový vůz), myslím tím, vyšší výkon, větší prostor, lepší záruka, pojistka atd.
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2015 21:53
Re: Typické
no, na jinám serveru (a to velmi známém a velkém) se testy aut přímo od dovozců objevovaly.

Novinářské vozy se dožívají 15 tis. km ... jestli je to myšleno, že pak jdou do dalšího prodeje a novinářká flotila se buď obmění, nebo zmizí až do představení FL nebo nové generace daného modelu, pak tomu plně věřím. Taky věřím, že opotřebení bude mnohem výraznější a kosmetických vad bude více než je zdrávo. Ale že by auto po 15 000 novinářských km bylo na odpis, tak tomu nevěřím ani za mák ;-)

Ta pravidla jsou známá... no možná mezi V8mi novináři... Možná námět na reportážní článek, co všechno stojí za testem jednoho auta. Pro nás čtenáře by to možná bylo velmi zajímavé a zároveň bychom třeba pochopili některá úskalí, takže by v diskusích bylo méně kritiky ;-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 20:40
Re: Typické
Ano, stále se neví, stejně jako v případě dalších modelů (ix20, i30, genesis atd). Ale rozhodně to není o tom, že by nám je dovozce nabízel a my je odmítali do testu přijmout. Prostě nám je (zatím) nenabízí.
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2015 20:07
Re: Typické
Technický stav nového vozu se může lišit? No podle mě je nový vůz jako nový vůz. A troufám si tvrdit, že ani pár novinářských dobytčat (tím nemyslím ACZ, ale obecně) ten stav během pár stovek km výrazně nezhorší... :-!

Jinak - kdo stanovuje ta pravidla? Nevidím jediný důvod, proč si nesehnat vůz přímo od dealera...

Nebo to pak testy ojetin nemají naprosto žádnou vypovídací hodnotu, nebo je záruka bazaru AAA nebo autoESA snad garancí jednotného technického stavu? Není :-!
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2015 20:03
Re: Typické
Ale o tom to právě je. Takže buďto si tedy stojím za svým, tj. že mnou nastavená výbava odráží většinovou poptávku a srovnám, na kolik přijde mnou požadovaná výbava. Ale pak tedy budu stát za svým, a napíšu, že ix20 v takové a či makové výbavě je zkrátka levnější.

A nebo věc vezmu objektivně, tj. zohledním, že každý vyžaduje jinou výbavu. ale pak nebudu tvrdit, že Fabia Combi je levnější Nebo napíšu, že Fabia Combi je V ZÁKLADU levnější... ;-)

Za mě v textu matoucí (nebo snad manipulativní?) a nesrozumitelné :-!
3. 6. 2015 19:28
Re: Typické
Domnívám se úplně stejně... ;-)
4. 6. 2015 07:52
Re: Typické
No, ono to je tak, ze nekteri ctenari ta uskali chapou a nekteri (ze, Rohypnole :-) ) proste nechapou, nebot chapat proste nechteji.
3. 6. 2015 18:03
Re: Typické
Kto chce, tak cestu k testu si vždy nájde.
P.S. A možno, že si ho aj otestovali. A pretože dopadol dobre, tak to odkladajú koľko to len ide. ;-)
Avatar - wakantanka
4. 6. 2015 12:23
Re: k čemu test?
to čo si napísal v prvom odstavci platilo tak pred 10 - 15 rokmi. Choď sa previezť v niečom súčasnom a potom sa môžme porozprávať.
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2015 19:56
Re: Typické
to tak to už tu opravdu čteme po čtvrté ;-) Ale stále se neví KDY se objeví ten test nové i20? A teď tedy i nové ix20? A vlastně i nové i30 a i40 ...
Prostě po Hyundaii v českých médiích zameteno jak kdyby zejtra stěhovali výrobu do Ulanbátaru >:D >:D
Avatar - AUDIRS6
4. 6. 2015 19:18
Re: Typické
Pozeram, ze zase si na "válečné stezce" >:-[]
Poradim ti jednoduchu vec, lebo to co tu predvadzas s tymi obvineniami a davas tu ludi na zlodejov, to je v lepsiom pripade zavist, v tom horsiom...( nechcem dostat ban :-! )
Takze ak ti vadi, ze 99% rozumnych zivnostnikov pouziva svoje auta tak, ako im to umoznuje zakon, neostava ti nic ine, len sa stat tiez zivnostnikom.
Podla rozumov ktore tu predvadzas, by to pre teba nemal byt najmensi problem... >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 19:05
Re: Typické
za 8 let zaplatíš, za 3 roky odepíšeš...

A nikdo ti přeci nebrání, aby sis koupil jako živnostník auto na své RČ a ne na IČO... Stejně tak tě nikdo nenutí používat služební i k soukromým účelům. A finančák navíc rozhodně nedokáže rozlišit, jestli jsi zrovna jel "služebně" nebo "soukromně"...

Nic rudě nevidím, ale prostě pokud někdo nakupuje auta pro rodinu na firmu, tak je jednoduše zloděj a okrádá stát. Jen stačí nazývat věci pravými jmény, tak to zkrátka a jednoduše je. Že bych se choval stejně? No jistě že choval. Ale nebudu si pak nalhávat, že nejsem zloděj. Chápeš o co mi jde?
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 16:44
Re: Typické
V ČR je 1 mil. ŽL.Ok, a kolik z nich je aktivních?

V ČR je 10 mil. obyvatel...

Nákup na IČO a nákup "za své" je diametrálně odlišný pohled, protože na IČO máš jiné podmínky daňové, jiné podmínky u dealera, a auto je pro tebe nákladovou položkou.

Když kupuješ za svý, tak kupuješ ze svých peněz. Když kupuješ na firmu, nekupuješ ze svýho. Ano, musíš si na auto vydělat, ale auto je tvojí nákladovou položkou, takže auto ti platí tvoji zákazníci. Když kupuješ auto soukromně, tak ti nikdo nic nezaplatí a na vše si musíš buď půjčit, nebo našetřit. A stát tě po zásluze potrestá DPHčkem...

Bez urážky, pokud auta pro rodinu máš na firmu, tak zloděj jsi. A nemá to nic společnýho s tím, že se tak chová 99% živnostníků. Auto na firmu/ŽL má sloužit pro účel podnikání. A jaký je účel vozu, se kterým jezdí dcera do školy??? Určitě to má s podnikáním P-R-D společné. Takže ano, jsi zloděj a okrádáš stát.

To, že ti to přes fin. úřad bez problému projde, a že se tak chová 99% živnostníků, je kapitolou úplně jinou. :-!
4. 6. 2015 10:06
hnujdaj
Ak díler odmieta dať auto na test, je to mínus pre dílera. Takýto díler by bol v zavedených krajinách eu roznesený na kopytách (tg). U mňa to zvyšuje nedôveru v jeho výrobky. Je jasné, že nie každý test vyjde podľa predstáv a že sa môžu objaviť aj odôvodnené výhrady k výsledkom, ale odmietanie zapožičania je pre mňa neakceptovateľné. Samozrejme je to ich súkromný biznis a právo na to majú, ale u mňa strácajú kredit.
Avatar - dal
4. 6. 2015 09:47
Re: Typické
Asi jsi pomalejší. Tak ještě jednou, Jak odlišíš OSVČ, kteří si to auto koupí pro rodinu a dají si ho logicky do nákladů? Dle mého nijak! Takže to co uvádíš nevypovídá nic o tom co si koupí běžný člověk. My máme v rodině 4 auta, všechny na IČO, jedno mám já, jedno paní, jedno syn a jedním jezdí dcera do školy. Neboj se o to, že by jsme si jak ty říkáš setsakra nerozmysleli co koupit!
4. 6. 2015 08:09
Re: Typické
pane Kovariku a co kdyby jste zvedl telefon a o to auto si rekl.
4. 6. 2015 01:44
A co zadní náprava?
Zajímalo by mě, jestli už Hyundai konečně něco udělal se špatně ultumenou zadní nápravou, kvůli které měla iX20 při přejezdu nerovností mimořádně "neposedný" zadek...
Avatar - rohYpnol
3. 6. 2015 21:54
Re: Typické
zeptal bych se, kdyby měl importér diskusi >:D >:-[]
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 20:57
Re: Typické
Novinářské vozy se dožívají většinou 15 000 km a v některých případech vypadají, jako kdyby měly za sebou 100 000 km. Holt ne každý novinář se k vozu během týdne chová tak, jako by byl jeho vlastní.

Ta pravidla jsou obecně známá a řekl bych, že si je stanovili sami dovozci tím, že zakázali svým dealerům půjčovat vozy novinářům. Mě je kdysi dávno "naučil" můj první šéf Tom Hyan, když mě přijal do Auto Tipu.

Bavíme se jenom o nových vozech. Ojetiny dovozci neřeší.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 19:42
Re: Typické
Ano, redakční test i20 zde nebyl, pouze jak už jsem několikrát zmiňoval, zveřejnili jsme srovnávací test ze Světa motorů.
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 19:40
Re: Typické
Samozřejmě že bychom si dokázali poradit a vůz sehnat i jinak než oficiální cestou, ale držíme se dohodnutých pravidel a automobily si půjčujeme výhradně od dovozců, případně výrobců. Existuje k tomu celá řada důvodů, například takto lze ověřit případnou kritiku (klepání, drnčení) popisovanou v testu na konkrétním exempláři, který importér nebo výrobce vlastní. Navíc je do detailu znám přesný technický stav vozu, který se může lišit od kusu ze soukromého zdroje.
Avatar - dal
4. 6. 2015 11:32
Re: Typické
Tak to jsi trochu ujel, komunisto *...! Jak můžeš ty smrade někoho nazývat zlodějem!
Zloděje vidím spíše toho kdo čeká na to až mu někdo něco dá. Aby jsi byl v obraze já jsem ještě nikdy nebral nemocenskou, podporu, když jedu na dovolenou, tak nevydělám ani korunu. Ale ty o tom víš prd, přiživovat se umí každej blb ale uživit se sám i když mu hážou klacky pod nohy chce alespoň trochu odvahy a flákat se opravdu nemůžeš.
Avatar - dal
4. 6. 2015 09:14
Re: Typické
K poslednímu odstavci asi toto: V ČR je přes 1 milión osob vlastnících ŽL!
Zkus rozklíčovat kolik z těchto lidí si koupí domů auto pro rodinu na IČO a kolik na soukromou osobu!
4. 6. 2015 05:43
Re: A co zadní náprava?
Neposedné to je až když s tím člověk jede vážně jako dobytek. Cílovka s tím jezdí dle očekávání, takže bez problémů... :-!
Avatar - Typhoon
3. 6. 2015 19:48
Re: Typické
Mám pocit, že jen blábolíš. To je takový problém si udělat podle konfigurátorů vlastní porovnávací cenovou tabulku? ;-)
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 19:27
Re: Typické
Opravdu jsme ten vůz ještě netestovali, takže napsaný a v šuplíku schovaný ho prostě nemáme.
3. 6. 2015 17:56
Re: Typické
Nechci nikoho bránit, ale vy jim ten vůz půjčíte? Jak by mohli testovat něco, co nemají?

Na druhou stranu pokud je ix20ka tak dobře prodejná, v testu bude jistě co nevidět a pokud ne, tak u mě Hjondé celkem klesne.
3. 6. 2015 17:46
Re: Typické
Vážený pán Kovařík, takže, keď vám dovozca nepožičia i20, či iný model, tak sa testovať jednoducho nebude?
3. 6. 2015 18:11
Re: Typické
Testov i20 je na nete kopa. Preco tak zufalo chces aby bol dalsi na auto.cz Myslis, ze by si sa dozvedel nejake uplne nove zasadne informacie? Hyundai ocividne o taky test zaujem nema a je fakt nezmysel, aby si redakcia nejakym pokutnym sposobom auto na test zhanala.
3. 6. 2015 19:26
Re: Typické
Že by si redakce největšího motoristického webu nedokázala poradit a sehnat vůz z jiných, třeba soukromých, zdrojů? Tomu přece sám nevěříte... i když, v Čechystánu je možné opravdu všechno...

Samozřejmě je otázkou, zda by měl test Hjondé i20/FL ix20 od Auto.cz vůbec smysl...v porovnání s nejlepší značkou v celém známém vesmíru mohu konečný verdikt odhadnout s prstem v nose...

A že by páni redaktoři hodnotili skutečnou cenu, na kterou si koncový zákazník sáhne, v to také nedoufám... v této disciplíně by totiž Hjondé tu nejlepší značku v celém známém vesmíru absolutně zadupalo do země :-!
Avatar - JirkaV8
3. 6. 2015 22:06
k čemu test?
proč by měli testovat takového neřáda? raději si přečtu test od normální značky, typu Škoda Audi Volvo Ford atd. toto si kupují stejně nemotoristé
4. 6. 2015 21:53
Re: Typické
pokud někdo nakoupi auto pro rodinu na ico, chtěl bych videt, jak to obhaji před finančákem. moje zkušenost je, ze prokazani cesty za zákazníkem, který objedna az za pul roku je velmi problematicke. to samy když vykazuju cesty do firmy, pro kterou delam vyvoj, kterej trva třeba 2 roky. to je skoro neobhajitelny, tak se tam snazim koupit aspoň nejakou hovadinu, která aspoň trochu souvisi s firmou. jak pak budu prokazovat cesty auta, s kterym budu jezdit jen na soukromy dovoleny nebo na nakupy a nedavat to 1% mesicne z ceny vozu do svého prijmu??
4. 6. 2015 18:27
Re: Typické
když používáš auto k soukromym ucelum, tak si musíš ke svému prijmu prihodit mesicne 1% porizovaci hodnoty + DPH.
takze když pouzivas k soukromym ucelum auto za 500tis bez DPH, tedy 605tis s DPH, rocne si musíš zvednout danovy zaklad o skoro 73tis, takze se ti zvedaj dane, zdravotni i socialni pojisteni a auto vpodstet za 8 let zaplatíš.
a i když si koupis třeba 2 roky stary auto třeba uz jen za 300tis, platis z prvni porizovaci hodnoty, tedy z tech 500tis.
a moje zkušenost je, ze financak po autech co jsou ve firmách zejmena zivnostniku jdou jako slepice po flusu, a jestliže nemas prokazatelne podobny auto v osobním vlastnictvi, tak jim ze sparu nevylezes.
zamestnanci co maj k dispozici auto pro osobní uzivani - a ze jich je - maj podobnej rezim, a proc to lidem jako ty nevadi, ale u zivnostniku vidíš rude???
Avatar - wakantanka
4. 6. 2015 13:09
Re: Typické
ak ho naozaj nikomu nepožičiavajú, ako je možné že SM ho požičali rovno na porovnávací test s najväčším konkurentom? Tomuto ja teda vážne nerozumiem.
4. 6. 2015 11:40
Re: Typické
Tak nevím, znám pár lidí co týden drandili s Hyundaiem a vše bylo OK... Samozřejmě vše má své limity (km nájezd).
Avatar - wakantanka
4. 6. 2015 11:23
Re: Typické
Ale prdlajs, na Slovensku a inde v Europe to auto testoval kde kto, očividne je problém len v Českej kotline, že novinárom Hyiundai autá na testovanie nepožičiava. Len ma tak napadlo, na ten porovnávací test čo bol prevzatý zo SM tú i20 splašili kde?
4. 6. 2015 10:57
Re: Typické
To jsu zase kecy zed škodárny: mě půjčili ix20 i novou i20 na týden, bez problémů..
4. 6. 2015 10:38
Re: hnujdaj
Ty vubec nevis, co predchazelo nepujceni autam tak tady nevytvarej konspiracni teorie a nedelej zavery nad celou automobilkou.
4. 6. 2015 09:23
Re: Typické
Pan Kovařík, píšete, že niektoré vypadajú tak, ako by mali 100 tis. km.
To ktorí importéri, dovozcovia vám dávajú ešte na test takéto kalfasy?
Avatar - Ozzman
4. 6. 2015 09:05
Re: Typické
No...... tak, co kdybyste vyšli vstříc uživatelům a testli nějakou lehce jetou i20tku? Už v bazarech jsou. To by se asi Hyundai ČR potento, ale čtenářům se zavděčíte >:D Toto řešení by nešlo?
Avatar - 3_diamanty
3. 6. 2015 19:51
dobra cena
neviem presne kolko stoji litrova fabia v zaklade ale zakladna ix20tka bude bez debaty uz pouzitelna aj pre mladu rodinu.... nebude to sice trhac ale spolahlivostou to rodine istotne vynahradi.... cena mi pride moc slusna... auto je pekne.. facelift hodne ix20tke prospel.... rovnako aj venge.... zrazu su to celkom nove vozy.... dokonca by som si uz dnes nebol uplne taky isty ze ci skor ceed alebo faceliftovanu vengu ked sa na to pozeram z pohladu rodiny a priestoru......... ano .... facelift tymto MPV dvojickam hodne prospel.... drzim palce nech este so ctou svoj predajny cyklus doziju .... a potom ocakavam nastup crossoverov ako ich nepriamu nahradu ;-)
4. 6. 2015 19:41
Re: Typické
>:-[] dam ti radu ktera pro tebe bude uzitecna. kdyz uz jsi zlodej a kratis dane tak to aspon nevyrvavej okolo.
Avatar - dal
4. 6. 2015 19:21
Re: Typické
Znám jednoho pána co na RČ koupil auto a pak to auto pronajímal své firmě. To bych nazval zlodějnou. Chtěl by jsem tě upozornit na to, že není moc velká frajeřina někoho zlodějem když se nemůže bránit, notabene když se o zlodějnu nejedná. Do očí by jsi mi to ty srabe asi neřekl.
Srabem jsem tě nazval, protože urážet schovaný v anonymitě to dělá jen srab.
Avatar - dal
4. 6. 2015 14:42
Re: Typické
Protože podle některých je každý živnostník zloděj!
Jen pro zajímavost jen na DPH odvedu každý rok víc než stojí ta ix20.
4. 6. 2015 14:35
Re: Typické
Preco by mal byt zlodejom pokial vyuziva zakonmi dane moznosti?
4. 6. 2015 11:15
o tom to je
Vážená redakce, vašimi "objektivními" testy jste známí široko, daleko. Pokud máte vždy vítěze z MB, také bych se zdráhal vám auto na test půjčit. Vrcholem všeho byl test s mazdou 2....to zrychlení za 4,25 aby škoda zvítězila je jen třešnička na hooodně špatném dortíku :no:
4. 6. 2015 10:21
Re: Typické
Toto je nesmysl. Z praxe Ti mohu říct, že vetšina zákazníku Hyundai si konkurenci nejen že nevyzkouší, dokonce ani neprohlédnou! Mám vazbu na multibrandové dealerství a přesně takto to funguje...

Což může být i jeden z důvodů, proč Hyundai nepůjčuje vozy k testu. Naprosto jim vyhovuje, že zákazníci vozy kupujou na základě prospektu a masivní vymývací reklamy.
Evidentně není v zájmu aby si četli názory fundovaných odborníků, kteří mají velice dobré povědomí o konkurenci a dokáží tak auto lépe zhodnotit.
4. 6. 2015 08:16
Srovnání s ostatními kulhá na obě nohy
Dobrý den,
Proč se srovnává MPV s SUV a kombi? Protože je to špatné MPV? Ve srovnání s FIAT 500L nebo Opel Meriva by asi propadlo.
Radovan
4. 6. 2015 08:12
Re: Typické
Ještěže autor nenapsal, že je Fabia taky mnohem lepší, to by si mu ale dal >:-[]
neregistrovaný "Tomáš Kovařík (Auto.cz)"
3. 6. 2015 20:42
Re: Typické
Díky.

OP - zjistím, předám mu informaci.
Avatar - AUDIRS6
3. 6. 2015 19:59
Re: Typické
tak drzim palce, nech ten Hyundai ( importer / predajca ) dostane rozum a budete moct svojich citatelov uspokojit... ;-)
PS: A mohli by ste uspokojit aj mna a napisat mi, co je s O.P., ked si este neprecital moju SZ ohladom mnou kritizovaneho jeho clanku, ktory bohuzial stale vyzera tak, ako vyzera... :-! ( lebo nemal moje podklady, ktore ma v SZ odo mna - kedze ju este necital...)
4. 6. 2015 19:38
Re: Typické
ty jsi zahranicni navstevnik tohoto webu tak tak te omlouva neznalost zakonu v teto republice, nicmene sve znalosti jsi nedavno predvedl s tachometry a tady je to obdobne. sdelim ti co je to vydaj dle zakona "Toto se nevztahuje na příjmy, které jsou od daně osvobozeny nebo se nezahrnují do základu daně či nejsou předmětem daně, a na výdaje, které nejsou výdaji na dosažení, zajištění a udržení příjmů." precti si hlavne ten konec jestli to pochopis. na dosazeni, zajisteni a udrzeni prijmu. takze cobole cesty paninky na kosmetiku, synka do bordelu a dcerky do skoly fakt nejsou naklady.
4. 6. 2015 19:22
Re: Typické
aby ti zlodeji nepraskla zilka. proste jsi zlodej a podvodnik a presne jsem cekal ze to zacnes okecavat rodinou firmou. kecy a zase jen kecy. ja podnikam od roku 90 a komunista nejsem a ty mas trosku otocene mysleni. ten ktery ceka na podporu je flakac a ne zlodej. zlodej jsi ty ktery umele snizuje danovy zaklad a krati dane. a jestli chces tak to muzeme probrat klidne na tvem FU. ja totiz zlodeje klidne muzu nazvat zlodejem ale ty nekomunistu komunistou nazyvat nemuzes.
4. 6. 2015 09:30
Re: Typické
toto jsem zde jiz psal kdy jsem mel cisla za predlonsky rok. Hyundai je jednickou v prodejich pro ne ICO osoby. proste za svy zdaneny penize si clovek setsakra rozmysli co koupi. a tech par zoufalcu co si skodovku koupili jeste nevytahlo hlavu z p...
4. 6. 2015 08:17
Re: Typické
Nebo je to takový pekáč, že ho Hjondé radši otestovat ani nenechá, ať si neuřízne ostudu ;-)
4. 6. 2015 07:36
Re: k čemu test?
"Toto je opravdu kvalitní názor >:D" myslim ze to bylo mysleno sarkasticky, ne? :-!
4. 6. 2015 07:33
Re: k čemu test?
"..raději si přečtu test od normální značky, typu Škoda Audi Volvo Ford atd. toto si kupují stejně nemotoristé ." Ty jo...to jo. :-! Agent provocateur.
3. 6. 2015 18:44
Re: Typické
Vypovídající hodnotu ta částka samozřejmě podle mě má, v kontextu toho, co je uvedeno v článku, tedy, že některá auta specifický příplatek nenabízejí.
Co se týče, kdo je dražší: Fabia Combi může být levnější, ale nemusí. Záleží na každém, jaké má preference a co si zvolí v nabídce příplatkové výbavy. Příplatky jsem vybíral podle toho, jaký o ně podle mého názoru bude zájem.
3. 6. 2015 21:44
Re: Typické
Jestli někdo blábolí, tak ty... jak souvisí můj příspěvek s nějakou tabulkou? 8-s
4. 6. 2015 10:31
Re: Typické
neumis cist? jasne pisu o ne ICO nakupech za zdanene penize. ICO nakup je proste nakup na firmu. To ze jsi zlodej a chlubis se tu s tim je tvuj problem. Jako nakladovou polozku muzes uplatnit pouze to co souvisi s podnikanim a je to naklad potrebny k vytvoreni zisku. zcela jiste tam davas i PHM takze jsi zlodej nekolikanasobny. V pripade ze neuctujes vydaje pausalem tak jsi dokonce povinen vest knihu jizd.
3. 6. 2015 17:31
Re: Typické
No počkejte, v základu je Fabia levnější. A po započtení příplatku sice dražší je, ale hlavně díky tomu, že jsou do ceny započítané i příplatky, které Hyundai a Kia ani nenabízí. Co se týče testů Hyundai, odkážu vás na předchozí diskuze, v níž byla jejich absence blíže vysvětlena.
Avatar - wakantanka
5. 6. 2015 08:58
Re: dynamika ix20 - fabia
Pozri ja ti to fyzikálne neodvôvodním na to sa hrať nebudem, že viem. >:D Ale dám názorný príklad. Mám Carnivala s 2,9 VGT, 136 kW, krútiaku vďaka objemu dobludu, váži to 2,2 tony. Ale v zrýchlení a maximálke ma urobí zrejme každý cca 2,0 diesel ktorý nájdeš dnes v mainstreame. To moje auto očividne nemá za prioritu šprint 0 - 100. Na tento účel je prevodovka naskladaná absolútne nevhodne. Očakávam niečo podobné aj u ix20 vzhľadom k tomu že to je malé MPV. Pri pružnom zrýchlení na 3,4 či 5 stupeň sa naopak sťažovať nemôžem.
Avatar - wakantanka
5. 6. 2015 08:27
Re: Typické
>:D konšpiračné teórie riešia babky na dôchodku takže nemám >:D
5. 6. 2015 07:43
Re: Typické
MŮŽE BÝT JAKÁ CHCE. TOBĚ, ŽE BREČÍŠ NA ŠPATNÉM HROBĚ, STEJNĚ NIKDY NEDOJDE.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 23:02
Re: dynamika ix20 - fabia
2.70 - 2.54 = 0.16
2.82 - 2.70 = 0.12

Z uvedeného ti jasně vyplývá, že rozdíl mezi Fabií a Roomsterem je takřka stejný jako mezi ix20 a Roomsterem. Tedy ano, rozdíl mezi Fabií a Roomsterem v ploše je, ale to, co jsi napsal, jen potvrzuje zbytek toho, co píšu výš.

ix20 má výrazně větší čelní plochu, výrazně větší čelní odpor. K tomu váha a není se čemu divit :-!
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 22:49
Re: Typické
pak se ale taky nejedná o pronájem ;-)
4. 6. 2015 21:57
Re: Typické
a nemyslel to tak, ze jezdi svým autem pro firmu (at uz svoji nebo cizi) a uplatnuje si cestovni nahrady za auto, které jsou dnes cca 6kc/km??
pak se o zadny zdanitelny prijem nejedna.
4. 6. 2015 21:46
Re: dynamika ix20 - fabia
vyska/sirka/celni prurez (mm)
fabia 1467/1732/2.54m2
roomster 1607/1684/2.70m2
ix20 1600/1765/2.82m2
roomster jako krabicoidni vysoky auto (vyssi nez ix20) ma celni odpor vyrazne vyssi nez fabia (vyssi cx i celni plocha).
ale jak pisu vyse rozdil v pozadovanem vykonu mezi fabii a ix 20 pro 100km/h je hodne prehnanych 4kW, spis bych ty videl do 2kW, coz by mel s klidem prebyt vyssi vykon ix20.
tak dohledej ty pruzny zrychleni, porovnatelny to bude ale nejspis jen u dyslu, u benzinu vzhledem k vyššímu tocivymu momentu turbomotoru (ale na druhou stranu i delsim prevodu) asi ne
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 21:16
Re: dynamika ix20 - fabia
Klidně to může být jen převody. ix20 bude mít kratší převody, tudíž nedá 100 kmh na dvojku...
Roomster nemá čelní odpor nijak výrazně větší jak Fabia (předek je takřka totožný). Ix 20 je výrazně větší čelní plochy...
Fakt nevím, kde vidíš problém. Stačilo by, kdyby sis dohledal pružná zrychlení 80-120, pak bys pravděpodobně viděl ten tebou požadovaný rozdíl ve výkonu :-!
Avatar - AUDIRS6
4. 6. 2015 19:49
Re: Typické
Je pravda, ze vase zakony a danove predpisy ma prestali zaujimat pred vyse 10 rokmi, ked som posunul moj biznis v CR kamaratovi. :-!
Ale nenut ma, nech sa do toho znovu obujem a objasnim ti, za akych okolnosti (predpokladam) aj u vas je mozne pouzit firemne osobne auto na osobne ucely.
A s tymi tachometrami, ak si si nevsimol, som si chybu priznal a nechapem, co to tu teda znovu vytahujes. :-!
niekoho mi to strasne pripomina...... 8-s :no:
4. 6. 2015 19:24
Re: dynamika ix20 - fabia
tak to porovnej s vetsim roomstrem, kterej je starej snad uz 10 roku:
benzin 77kW/10.9, nafta 77kW/11.5.
vyrazne silnejsi (o15kW) ix20 je na stofce jen o desetinku dřív a u nafty ix20 silnejsi o 17kW je rychlejsi o 0.4sec coz vhledem k vykou není zas o tolik.
otázka je, proc je novej model huyndaje tak tezkej, když vsem automobilkam se dari hmotnost snižovat.
aerodynamicky odpor se vice zacina uplanovat az od vyssich rychlosti, dejme tomu od 70km/h, a napr. superb potřebuje pro udrzeni ryshlosti 100km/h cca 10kW vykonu. takze když to prezenu fabie bude potrebovat pro 100km/h třeba 8kW a ix20 12kW, tedy rozdil 4kW a při nižších rychlostech podstatne min. ale rozdil ve vykon ix20 které srovnavam s fabii je podstane vetsi nez ty 4kW
4. 6. 2015 17:41
Re: Typické
Presne to isté robia aj zákazníci iných značiek, v našich končinách najčastejšie u značiek Škoda a Volkswagen.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 16:54
Re: Typické
Jakou spojistost má Penny a Baumax? Žádnou?

Jakou spojitost má ACZ a Hyundai ČR? ACZ testuje jimi zapůjčené vozy?

Tak tomu opravdu říkám paralela >:-[] 8-s :no:
4. 6. 2015 13:51
Re: Typické
:-O to vůbec netuším, nemáš taky nějakou konspirační teorii jako jam2015? >:D
4. 6. 2015 13:48
Re: dynamika ix20 - fabia
to mas pravdu, ix20 je cca o 15cm vyssi a o něco malo delší nez fabia.
to horsi zrychleni jde z casti na vrub hmotnosti, protože srovnatelne motorizace jsou dokonce tezsi nez O3. a pak je otázka jestli je O3 tak osizena, nebo ix20 tak technologicky strara.
ale i tak, ten rozdil ve vykonu ve prospěch ix20 a rozdil ve zrychleni v jeho neprospech je do oci bijici..
Avatar - wakantanka
4. 6. 2015 13:20
Re: dynamika ix20 - fabia
netvrdím, že nie, len Fabiu by bolo dobré porovnávať s i20, ix20 trebárs s Roomsterom či Yetim atď. Inak naskládaná prevodovka skôr do mesta by mohla byť tiež príčinou.
4. 6. 2015 13:12
Re: dynamika ix20 - fabia
nevim na zaklade ceho usuzujes, ze na kilometru na tom fabie nebude dobře.
když porovnam nejsilnejsi benzinove motorizace, tak Hyundai i přes o 11kW (tedy o 14%) vyssi vykon, ma zrychleni na stovku o 1.4sec pomalejsi, je tedy o 15% pomalejsi nez fabie.
maximalku ma ix20 o 11km/h nižší - nejspis diky vyššímu aerodynamickemu odporu.
tak nechapu z ceho usuzujes, ze na 1km na to fabia nebude oproti ix20 lepe, naopak se rozdil bude ještě zvyšovat.
Avatar - wakantanka
4. 6. 2015 13:12
Re: Typické
neviem na aké multibrand dealerstvo máš väzbu ty, ale u nás jeden dealer predáva MB a Hyiundai. Takže asi je jasné, že ten čo má na kórejca si ku hviezde zo Stuttgartu pôjde maximálne tak "prepláchnuť" oči >:D Opačný prípad ani nemá cenu riešiť.
4. 6. 2015 12:53
Re: dynamika ix20 - fabia
Tak ono to zrychlení ix20 0-100 dle Autobildu je 10.1, FIII dosahuje max. krouťáku dríve, kdyby se měřil 1 kilometr s pevným startem, tak tam by škůdka už na to tak dobře nebyla ix20 1180kg/125 hp).
4. 6. 2015 12:41
Re: dynamika ix20 - fabia
ix20 na tom je hur co se tyce dynamiky i v porovnani s o tridu vetsi octavii - když porovnavas podobne motory.
napr 1.2tsi/77kw 10.3 sec, nebo 1.6tdi/77kW 10.8.
ix20 na tom je porad hur nez podstatne vetsi octavia
Avatar - wakantanka
4. 6. 2015 12:27
Re: dynamika ix20 - fabia
Iné sprevodovanie? Iná väčšia čelná plocha u ix20? Ak už porovnávať, tak porovnateľné nielen cenou ale aj triedou nemyslíš?
4. 6. 2015 12:12
dynamika ix20 - fabia
benzin ix20
66kW/12.7s
92kW/10.8s
benzin fabia
66kW/10.9
81kW/9.4

nafta ix20
57kW/15.2
94kW/11.1
nafta fabia
66kW/11.1
77kW/10.1

zrychleni na 100km/h u ix20 podstatne horse nez u fabie. u benzinu bych to castecne pricital rozdilu mezi atmosférou a turbem, ale i tak je rozdil propastny, - viz 9.4s/81kW u fabie a 10.8s/92kW u ix20.
jak si ale vysvětlit propastny rozdil v dynamice a turborakovinometu, kdy 66kW fabia staci na 94kW ix20, tedy ix20 ma o 40% vyssi vykon??
kde udelali soudruzi z nosovic chybu??
Avatar - wakantanka
4. 6. 2015 12:07
Re: Typické
Nemusia Vám oni (dovozcovia - importéri) náhodou aj platiť za to, že si od nich vezmete auto na test? >:D Lebo aj toto by bola jedna z možností prečo sa ten Hyiundai tak bráni >:D >:D >:D
Avatar - wakantanka
4. 6. 2015 12:04
Re: Typické
Obávam sa že nový i20 sa ti zďaleka vyhol oblúkom. Resp. že nevieš ktorý je ten nový. >:D Nemal som možnosť sa v ňom ešte previazť (nejak nebol čas) ale podľa aj porovnávacích testov z iných zdrojov je práve za kvalitu a komfort chválený. Nieje taký agilný a hravý ako Fabia III ale komfortnejší je. Otázka je či to neporovnávaš so vzduchovým podvozkom z R-Class.
Avatar - Ozzman
4. 6. 2015 11:38
Re: Typické
Ty s kokainem? Ty sem taky chtel a už nejsou :-(
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 21:07
Re: Typické
pokud pronajal své soukromé auto firmě, byl to jeho zdanitelný příjem.¨.

Do očí bych ti to neřekl? Ok, napiš adresu, když to bude do 30 km, tak ti zítra zvoním u dveří a pronesu ti tu větu osobně >:-[] :-! Kdybych ti chtěl oponovat stejnou úrovní, tak ti napíšu - a když mi sem tu tvoji adresu nedáš, tak jsi srab >:-[] >:-[] Ale to dělat nebudu, nemám to zapotřebí.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 21:05
Re: Typické
>:-[] :yes:
no nepřizná, zase mu to někdo bude muset vykopírovat z gůglu nebo z nějaké encyklopédie >:D
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 21:04
Re: Typické
"Proc by nemel zivnostnik auto, který pouziva pro podnikani, kupovat na ICO?"

Je vidět, že vůbec nerozumíš tomu, co píšu. Nikde jsem nic takového nenapsal ani v náznaku. Takže znovu - POKUD NĚKDO NAKUPUJE AUTA PRO RODINU NA FIRMU, TAK JE JEDNODUŠE ZLODĚJ A OKRÁDÁ STÁT. Ještě jednou - P R O R O D I N U .
Už chápeš nebo stále nic?

Závist? No ty si mi komediant... A protože závidím, tak píšu, že bych se choval stejně... Jo, to fakticky sedí >:-[] >:-[] 8-s
4. 6. 2015 20:24
Re: Typické
tak pokud se do toho obujes tak budes muset priznat to chybu i v tomto pripade.
4. 6. 2015 19:49
Re: k čemu test?
Ty ses taky dobrej "kousek" >:D
Avatar - dal
4. 6. 2015 19:45
Re: Typické
Nemám slov, jsi prostě špína!
Avatar - dal
4. 6. 2015 19:37
Re: Typické
To mi nemusíš vykládat, já jsem musel doložit zápisy ze služebních cest nebo faktury, že jsem tam jel pro zboží.
Nejraději mám lidi co si myslí, že si jako živnostník můžeš dělat co chceš a kradeš jak mourovatej. Ono totiž pro úředníka jsi nejsnašší kořist když podnikáš na svoje jméno.
4. 6. 2015 19:29
Re: Typické
proc by nemel zivnostnik auto, který pouziva pro podnikani, kupovat na ICO?? když ho pouzima i pro svoji vlastní potrebu, stat pro to stanovuje urcity pravidla stejne jako pro zamestnance a ver tomu, za pro financak je auto na ICO je rudej hadr na bejka.
samozrejme, muzes si uplatňovat cestovni nahrady vlastního auta, ja to takhle dlouho delal, jenze je to na ukor zákazníka, protože tim ze si neulatnis odpis DPH, tak samozrejme bud musíš jit s cenou nahoru, nebo mit mensi zisk. a ony ty cestovni nahrady najsou zase tak maly. ja pamatuju ze jako zamestnanec ještě cca před 15 lety pro me bylo velmi vyhodny jezdit služebky vlastním autem, takze jsem si i sluzebky snazil planovat na dny kdy jsem vedel, ze zadny volny auto není.
Avatar - dal
4. 6. 2015 19:27
Re: Typické
Ty jsi ale ubožák! Jo klidně mi pošli SZ, kde se sejdeme! Ty hnoji!
4. 6. 2015 19:11
Re: Typické
Nepíšete pravdu nebo do toho nevidíte. Pokud mám IČ, jsem OSVČ nebo právnická osoba. Pokud si koupí kadeřnice auto na IČ (OSVČ), tak pokud není plátce DPH, na dani z přidané hodnoty při koupi neušetří ani korunu. Bude platit každý rok silniční daň, a může si měsíčně paušálně odečíst 5 tisíc (benzín, amortizace atd.). Pokud auto prodá třeba po dvou letech, bere se to jako příjem, takže pokud si nekoupí jiné auto, zaplatí daň z příjmu. Ale hlavně, toto platí pouze pokud neuplatňuje paušál! V opačném případě jsou tyto pro vás jistě nehorázné až zlodějské výhody neuplatitelné. Nerozumím proč je takový člověk nazýván zlodějem. Jsou to stejné nesmysly, jako kdybych zaměstnancům vyčítal, že se hodí marod a vysávají zaměstnavatele. Zkrátka platí nějaké zákony a hotovo.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 18:11
Re: dynamika ix20 - fabia
hmotnost, čelní odpor. Nevím, co je na tom tak složitého.
Avatar - rohYpnol
4. 6. 2015 18:03
Re: Typické
Jen vycházím z toho, co jsi sám napsal. Finančákem tyhle špinavosti protáhneš, protože finančák je bezzubá saň.

Rodinná firma je stále firma. Manipuluješ s pojmy. Samozřejmě, že ti na firemní auto nikdo nikde nedá a musíš na ně vydělat. Jenže znovu opakuji - auto je tvojí nákladovou položkou, takže si ji promítáš do nákladů. A čím máš vyšší náklady, tím máš menší zisk a platíš menší daně. A náklady promítáš do ceny služeb/produktů tvé firmy! Takže auto ti zaplatí tvoji zákazníci.

Jenže když kupuješ na sebe, tak nic takového neplatí, auto si zaplatíš sám, ze svého!!!
4. 6. 2015 11:09
Re: hnujdaj
neviem, to je fakt, ale ako zákazník ani nemusím. Konšpirácie vytvárať nechcem, popísal som ako to vnímam, automobilke to môže dokonca pomôcť, keď si môj príspevok prečítajú v soule, hneď zdvíhajú telefón :-)
4. 6. 2015 09:32
Re: Typické
Tak jim ten vůz sežeň a nerozčiluj se zde.
Nic bych nedal za to, že pokud mezi tebou a redakcí bude kus typické české cesty, dobrovolně si vystoupíš a necháš auto u krajnice. ...tak moc je to auto nepohodlné.... ;-)
4. 6. 2015 09:19
Re: Typické
Zajdi se zeptat do Baumaxu, proč v Penny došly banány v akci...
4. 6. 2015 20:25
Re: Typické
jo a jeste jednu. cim vic se v tom hov*ne budes mazat tim vic budes smrdet >:-[]
Avatar - dal
4. 6. 2015 17:07
Re: Typické
To tě nenapadlo, že všichni děláme v rodinné firmě, že vykazujeme zvlášť km pro firmu a zvlášť pro soukromé účely? Když podnikáš na svoje jméno(ne sro a pod) kupuješ auto také za své, také ti na něj nikdo nedá. To by jsem mohl říct, když jsi zaměstnanec, tak ti na něj dá zaměstnavatel! Jestli tě to zajímá, tak dcera studuje obor, který souvisí s firmou a je také náš zaměstnanec. Takže když jede do školy, je to služební cesta. Kdyby tě to zajímalo, tak finančák na malém městě má daleko častější kontroly než ve velkém.
Já jsem chtěl jen poukázat na to, že je úplně jedno, jestli si auto koupí lékař který má soukr. ordinaci nebo lékař který pracuje v nemocnici auto užívají prakticky stejně ale nákup, registrace i cena je trochu něco jiného.
4. 6. 2015 10:27
Re: k čemu test?
...a nezajímá je, že konkurence je jízdními vlastnostmi o level jinde.... komfortem, jízdní stabilitou... o kvalitě materíálů a zpracování nemluvě... Ano vozy Hyundai jsou povětšinou velice levné, to ale v žádném případě neznamená, že jsou kvalitativně srovnatelné s konkurencí. Lže sám sobě, kdo si toto odmítá přiznat...

Toto nalhávání pochopím ze strany importéra, který pro to má motivaci. Ale nechápu místní diskutéry, kteří za každou cenu lžou do kapsy sami sobě. Jestli je to jediná možnost, jak si mohou život udělat snesitelnější, je to velice, velice smutné... O svém Alcatelu v kapse taky tvrdíte, že je to největší dělo ve známém vesmíru? Je to tak těžké čelit realitě?
4. 6. 2015 09:28
Re: Typické
Tak ten vůz sežeň ty, jsem si jist že se redakce alespoň pro krátký testík nebo první dojmy uvolí. Nebo si to rozmyslíš ještě cestou, když jim to auto povezeš, protože novou i20 jsem zkoušel a podvozkově je velmi podprůměrné. Takový test bys tady ani číst nechtěl. Psal jsem to již dříve v diskuzi... i20 je extrémně prkenná a co si pamatuju nezažil jsem auto kterému by na nerovnostech uskakovala přední!! náprava... Takže mohu upřímně říct, že z jízdy s i20 jsem byl šokován a vyděšen. Je vhodné leda na hladké cesty a subjektivně bych řekl, že DS3 Racing je komortnější než i20. Absurdní co, poměrně ultimativní "motokára" vs. běžné konzumní auto u kterého by o komfort jízdy mělo jít především.