Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

První vlastní diesel od Suzuki je na světě, má 2 válce

26 komentářů

Nicco
DPF z plechovky od Coca Coly.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
srandičky srandičky... ale tam je opravdu jinej svět.
A víš co? Normálnější svět.
Potřebují lacino jezdit... a ne se předvádět před sousedama... a platit za každej servis průměrný měsíční příjem občana své země.
A to je obzvlášť složité v zemi s průměrným měsíčním výdělkem někde kolem 300,- USD...

A 1.2 miliardy lidí v SUV se na planetu fakt nevejde.
>😒]
Nicco
Vlastne me prekvapilo, ze tam vybec nejaky je. Ve spolecnosti, kde neni na chleba - pardon naan, se ekologie neresi, ta prijde az pozdeji s rozvojem spolecnosti, coz uz byva casto pozde a je vynucena okolnostma.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
No to je sice pravda, ale s vyvojem spolecnosti prichazi i ekologie jako nabozenstvi - bezobsazny obchod se strachem, a to je druhy extrem. A je to spatne, jako kazdy extrem.
A s tim chlebem to neni tak diviky. Ano jsou tam i velmi chudi... a taky velmi bohati. A prumer je chudsi nez u nas, ale zase je tam levnejsi zivot... takze ja bych nezobecnoval. A neprejimal stanoviska Novy.
😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to ma zrat 3,7 litra... realne ale urcite zozerie aj 4,5 ..... otazka znie... ci uz nie je lepsi taky yaris alebo spacestar s benzinom ktore pojdu v reale v pohode za 5 litrov ( rozdiel 0,5L ) pritom uz vedla tohto dizloveho dvojvalca to budu dynamikou doslova rakety.. a budu aj menej narocne na udrzbu a servis.. 😉

v malom aute sa na spotrebe neda moc usetrit... ani ten najsamlepsi dizel nepojde v reale pod nejake 4 litre.... pritom dnes uz male benziny vedia jazdit v reale aj za 5 litrov.... tu v tejto velkostnej kategorii ( minivozy a male vozy ) teda nedava dizel jeden jediny dovod ku kupe.... nehovoriac o tom ze do mesta plneho smogu je smradlavy dizel hadam ta najhorsia mozna volba ;-\ ... keby radsej nejaky poriadny benzin v suzuki spravili...
XTad
No tak 3,7 ma zrat i octavka. U dvouvalce montovaneho do takove plechovky bych to videl nadejneji. Ale do takovych aut zasadne benzin, souhlas.
Avatar - Blue Sun
Blue Sun
Když ti stát výrazně dotuje palivo, těžko tam protlačíš jiné... Nakonec, u nás je to obdobné, s vyrovnáním spotřebních daní by podíl naftožroutů taky klesl.
Avatar - woody-alien
woody-alien
Indie je pro Suzuki důležitej trh a zřejmě se jim to vyplatí. "V Indii je velká poptávka po naftových automobilech, protože tamní vláda tohle palivo dotuje."

Jinak samozřejmě Suzuki má úsporné maloobjemové benzíny a dostat se v reálu na hranici 5 litrů, i pod ní, pro ně není problém.
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Prve co mna napadlo, ze pre Indiu urobili naftak pre motorky >😁
jamp
Tak by to nestihli ani k 50temu vyrociu diesloveho Royal Enfieldu, s dieslom by predaje Suzuki motoriek v Indii stupli, a mozno by to Indovia supli omylom aj do KTM 390, ktoru montuju 😄
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Co to povídáš za nesmysly. Starý 1,9 SDI ve Fabii bral běžně, reálně a dlouhodobě 3,8 litru řepkové nafty na 100km. A pokud se s tím jezdilo jen po Praze, tak průměrně okolo 5,2. :yes😒br />
To, že Suzuki vyrobilo diesel je logické. Žádný jiný motor nemá pod kapotou osobního vozu dnes smysl. Smutné je, že to trvalo tak dlouho. V každém případě by však bylo lepší, pokud by tam byl vyzkoušený motor TDI. Jenže to by si většinový majitel Suzuki musel dohlédnout dál, než na špičku nosu. Otevřela by se jim totiž potom ne jen Indie, ale všechny ostatní světadíly... Jenže, komu není rady, tomu není pomoci. Takto se budou muset vyrábět diesel naučit sami, a to bude trvat a zákazníky to bude bolet. :-!
Johnnn
žádný jiný nemá smysl, jooo? >😁
PS: zkus narvat do toho Celeria onu slavnou 1,9. Možná by se tam vešel bez nějakých méně důležitých částí automobilu jako třeba kapota...
Avatar - JDM
JDM
pověz nám o těch světadílech kde všichni jezdí na naftu >😁 >😁 áďo skoro celej svět jezdí na benzín 😉
Avatar - beibej
beibej
ado ty jsi mentol :no:
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
učí je to Italové - takže mají dobrou školu a půjde jim to rychle.
FOFO
Problém ale u 1.9 sdi byla dynamika ta se prakticky rovnala nule .spotřeba kolem 4 litrů sla ale musel člověk jezdit 90 když se s tim jelo 130 tak zralo kolem 5
kyklop
slovné spojenie 1,9 sdi a dynamika sa vylučuje >😒] >😒]
Avatar - MGRR
MGRR
SDi není o dynamice, tam musíš přemýšlet a pak jede dobře. Blbý je, že při 130 to žere stejně, nebo víc než součastně prodávané/dobové 1,9TDi 66+81kw ve větší Octavii.

Tady je výtah spotřeb Fabie SDi která jezdila příměstsky kolem Prahy😒br />
7.3.2011 32,80 Kč 36,24 107 035 743 1 189 Kč 4,878
22.3.2011 33,20 Kč 49,76 107 678 643 1 652 Kč 7,739
4.4.2011 33,60 Kč 31,86 108 314 636 1 071 Kč 5,009
24.4.2011 34,00 Kč 47,38 109 179 865 1 611 Kč 5,477
13.5.2011 33,60 Kč 50,19 110 121 942 1 686 Kč 5,328
28.5.2011 33,90 Kč 34,86 110 768 647 1 171 Kč 5,388
15.6.2011 32,90 Kč 23,65 111 428 658 778 Kč 3,594
kyklop
1.akú emisnú normu plnil tvoj 1,9 sdi. Haló sme v roku 2015. 2. sdi bola jedna obyčajná lenivá svi.ňa a jazda s ňou bola za trest. Ktorýkoľvek benzínový motor vo fábií bol lepšou voľbou
vlada75
Ada je zase tady ---- boze to jsou zase kydy o nafte, sundej klapky z oci a zjistis ze to stou poptavkou po ropacich neni tak zhavy, ty rozumbrado >😁 >😁 >😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
naprostý souhlas. Při tamní hustotě zalidnění je takový malý diesel pro životní prostředí ve městě doslova sebevražda.....
Avatar - wladyk
wladyk
To měla Multikára první geberace. Bude to prima zvouček >😒]
Avatar - MGRR
MGRR
Až pojede kolem dvouválec

Trabanty by měli oživit 😄
Avatar - Hittman
Hittman
vyvíjet, mohli vzít koncernový, kam suzuki patří.
Kombajn21
Do jakého přesně koncernu Suzuki patří?
252kW
...ale vzhledem k těm jejich sympatiím k hromadnému znásilňování není třeba aby byli moc zdraví.