Novinky
wakantanka
2
Ty si kupuješ auto aby si ho opravoval, alebo na to aby si v ňom jazdil? Minimálne pri kúpe nového skôr zaváži záruka a čo všetko je v nej obsiahnuté. U MB to bolo donedávna 6 rokov a servis včetne materiálu zadarmo. A žeby boli originálne diely u VW také lacné sa tiež nedá povedať. Materiál z aftermarketu prípadne z ukradnutých a rozobraných koncernových áut je vec samozrejme iná.
Přejít do diskuze
Osobne myslim, ze zalezi, jak casto a na co to auto chces pouzivat. California se da pouzivat jako daily driver (odzkouseno), pritom ma usporne motory. MB bych volil spise pro lepsi nabidku v tech hornich cenovych relacich - jeste donedavna sis mohl koupit sestivalec s automatem napriklad, to U VW uz dlouho nejde.
Naopak VW je uz v zakladu celkem dobre vybavene, jak v interieru, tak zvenku, MB ma nelakovane narazniky, palubovku jak po vykradeni - typicka premie, kde v zakladu je nic a za kazdou hloupst musis prihazovat, a ze se u MB da prihazovat opravdu za kde co a hodne...
Naopak VW je uz v zakladu celkem dobre vybavene, jak v interieru, tak zvenku, MB ma nelakovane narazniky, palubovku jak po vykradeni - typicka premie, kde v zakladu je nic a za kazdou hloupst musis prihazovat, a ze se u MB da prihazovat opravdu za kde co a hodne...
Chtěl jsem koupit taky. Přes inzeráty na netu to byl samej podivnej kus. Rozhodně lepší autobazar, tam věděj na co si dát pozor.
Možná neviděl (stačí se podívat do konfigurátoru), ale v Německu stojí žebrák (plecháče, nelakované nárazníky) cca. 40.500 €. Nebo chceš říct, že na Slovensku máte za 39 tisíc rozumně vybavené Marco Polo ACTIVITY?
Kdo ví, jak velký rozdíl ve výbavě bude. To je celkem podstatné, když se ptáš, proč by někdo koupil za 41 tisíc VW místo MB.
Kdo ví, jak velký rozdíl ve výbavě bude. To je celkem podstatné, když se ptáš, proč by někdo koupil za 41 tisíc VW místo MB.
Výhodou je i kultivovanost, i když za tu zaplatíš v palivu. Z hlavy nevím, jaký je tam rozdíl v ceně, ale nabízí snad jen 150 kW, takže to nejlevnější nebude.
Samozřejmě, že je to věc záruky, ale ta je dvouletá, ne šestiletá. Můžeš si samozřejmě připlatit za rozsáhlejší balíček a delší záruku. Což mě vede zpět k tomu, že bych tomu neříkal bezplatný servis na šest let. Výhoda to je, bez diskuze.
Tak jako každý výrobce příslušenství pro mobily vyrábí prakticky vždy pro iPhone a pak (a to jen možná) pro jiné vybrané značky a typy (tj. pro iPhone máš přehršel příslušenství), tak totéž platí i pro příslušenství pro tyto auta. VW je prostě iPhone. Nemyslím cenově nebo prestižně, ale že výběr příslušenství bude několikanásobně větší než pro MB.
Záruka je ti k prdu, když potřebuješ jezdit a ne neustále stát v servisu. Já tvrdím, že pokud přijdu do servisu a zdraví mě mým jménem (mám ho poměrně nezapamatovatelné), tak jsem si koupil špatné auto. 😄
Na otázku odpoviem otázkou😒br />
Už si videl prístrojový panel verzie Marco Polo ACTIVITY? [odkaz]
Pochádza z Vita, nie model V. Ešte videoprezentácia auta: [odkaz]… />V prípade Mercedesu jedine Marco Polo a to začína na cca 55 000 euro.
Pochádza z Vita, nie model V. Ešte videoprezentácia auta: [odkaz]… />V prípade Mercedesu jedine Marco Polo a to začína na cca 55 000 euro.
Ja som Activity na plecháčoch nevidel, ale keby aj - za cenový rozdiel medzi tými autami si kúpiš disky podľa vlastného vkusu 😄
Poznám podmienky MB, v každom prípade to znamená ušetrené výdavky, ktoré v prípade iných automobiliek musíš započítať do nákladov. Za to som dal MB plusku 😉
A to je California se zvedaci strechou, nebo Westfalia Club Joker s pevnou vysokou nadstavbou?
[odkaz]
[odkaz]
Je to tak, pokud jezdis hodne na balkan a dale do Asie, tak je asi zazehovy motor vyhodou (i kdyz kdo vi, co by s temi vymakanymi vstrikovaci a turby udelal kvalitni benzin nekde z Tadzikistanu 😄 ).
Toho V6 je skoda 😐
Toho V6 je skoda 😐
Nefungujici navigaci ti zase ma kryt zaruka, ne? Tedy je fakt, ze za prodlouzeni na vic jak dva roky je asi nutne priplatit, cenik a podminky MB jsem nestudoval, ale u VW si taky musis za prodlouzenou zaruku priplacet, takze servis paket je vyhodou. Navic si u MB muzes zaplatit i lepsi servis pakety, VW nic takoveho nenabizi...
Tak jako jo, jo vymenil bych t4 za novejsi, vazne premyslim o koupi na protiucet v aaa... na T6 nevydrzim cekat :-!
Teď MB končí na čtyřválci a slabším (140 kW/ 440 Nm vs. 150/ 450). A VW nabízí i zážehovou jednotku, což MB, co vím, ne.
Activity? Myslíš Marco Polo ACTIVITY? Tu věc s nelakovanými nárazníky na plecháčích? Doufejme, že California za ty peníze nebude takový žebrák.
Servisní balíček, co dávají zdarma, však není all-inclusive. A v ČR je to 125 tisíc, ne 160. Je to plus, ale nenazýval bych to bezplatným servisem. Vztahuje se jen na plánovanou údržbu (jako výměna oleje), ne na neplánovanou (jako oprava nefungující navigace).
- Styl - ja ho tam nenachádzam...
- Cena - máš pravdu, 2 tisícky nehrajú rolu, ja tiež pozerám skôr po verzii Marco Polo, ktorá je cenovkou úplne inde. Ale nepríde Ti cenovka vw posadená mimo realitu? (v kontexte už uvedených základných cien).
- Bral by si vw - jasan, no problem, otázka je prečo?
- Cena - máš pravdu, 2 tisícky nehrajú rolu, ja tiež pozerám skôr po verzii Marco Polo, ktorá je cenovkou úplne inde. Ale nepríde Ti cenovka vw posadená mimo realitu? (v kontexte už uvedených základných cien).
- Bral by si vw - jasan, no problem, otázka je prečo?
Krásne kilometre, neuveriteľne podarený kus, gratulácia bratovi!
Nemám dôvod pochybovať o kvalite MB-V a verím, že sa nerozpadne po záruke 😄
Hlupákov podpisujem, závisť je sviňa.
Nemám dôvod pochybovať o kvalite MB-V a verím, že sa nerozpadne po záruke 😄
Hlupákov podpisujem, závisť je sviňa.
Idem na vás postupne reagovať, musím povedať, že osobnú skúsenosť nemám žiadnu a tak vítam všetky názory (sám sa pre takéto auto rozhodujem).
Takže Tomasi😒br /> - cena a servis - MB ponúka bezplatný servis na 6 rokov alebo do 160 000 km, takéto auto asi človek kupuje na viac km, ale aj tak by som dal bod MB
- MB užitkáče dosud dost odbýval - pravda, ale toto nie je Vito, mrkni naň a uvidíš celkom nové auto - materiálmi, spracovaním o kusisko vyššie. Nerobil by som predčasné závery, dtto platí o antikoróznej ochrane.
- Príslušenstvo - nedokážem posúdiť, pls napíš, čo si si dokúpil a tešíš sa, že to máš (je to dobrá inšpirácia pre mňa zvážiť nákup).
Takže Tomasi😒br /> - cena a servis - MB ponúka bezplatný servis na 6 rokov alebo do 160 000 km, takéto auto asi človek kupuje na viac km, ale aj tak by som dal bod MB
- MB užitkáče dosud dost odbýval - pravda, ale toto nie je Vito, mrkni naň a uvidíš celkom nové auto - materiálmi, spracovaním o kusisko vyššie. Nerobil by som predčasné závery, dtto platí o antikoróznej ochrane.
- Príslušenstvo - nedokážem posúdiť, pls napíš, čo si si dokúpil a tešíš sa, že to máš (je to dobrá inšpirácia pre mňa zvážiť nákup).
Jednoznačně styl. Cílová skupina kempařů, která zabrousí do téhle kategorie vozů přes 30tis.€ se asi nebude starat o dvoutisícový rozdíl. Osobně bych bral VW a budu věřit, že někdy v budoucnu se bude Transporter více podobat původnímu Bulli.
r.v. 04/2008, najeto téměř 690 000 km, pouze povinný servis, náplně, brzdy. Koukám na ni z okna denně, pokud s ní majitel (bratr můj neklidný) není zrovna někde ve světě u moře nebo na horách. Nic neklepe, všechno drží, nic se v interiéru nepáře, motor tě finančně nesežere, řadící páka se také nedrolí... a hlupáci ti to neobejdou klíčkem... a zbytek to, co napsal Tomas_2002
Cena servisu a náhradních dílů hovoří jednoznačně pro VW. Příslušenství jakbysmet. Pak je tu samozřejmě tradice. Také lepší zpracování, antikorozní ochrana a použité materiály. Mercedes ty užitkáče dosud dost odbýval.
Fakt sa nájde niekto, kto uprednostní vw california v základe za viac ako 41 tis. € pred Mercedes-Benz Activity s cenou od 39.000 euro? Hláste sa a napíšte svoje dôvody prosím...
...trochu "pridrahý", tak právě California verze vypadá cenově přijatelně. To ostatně platilo i v předchozích verzích...