Audi A3 Sportback e-tron je do detailu promyšleným hybridem. Nabízí velký akční rádius, jízdně je na úrovni a navíc skvěle vypadá. Největším a vlastně takřka jediným problémem je cena.
Ty musíš bejt fakt sjetej, jinak si to nedokážu vysvětlit.
Do Lidlu jezdí lidi napříč VŠEMI vrstvami, auto neauto. To zboží není o nic míň kvalitní než v klasických marketech, jen holt akcentují agresivní cenovou politiku (a to ani ne vůči konkurenci, jako spíš vůči dodavatelům - jednat s Rewe i Lidlem je očistec) a v marketingu znají asi jen sousloví nízká cena. My tam dodáváme úplně stejné produkty jako do Globusu nebo kamkoli jinam.
A když vychytáš jejich akční týdny, získáš opravdu kvalitní zboží za podstatně nižší cenu než v tvém Globusu - zjisti si třeba, kdo vlastně vyráby ty jejich vlnkované brambůrky.
Já do Lidlu jezdím proto, že je to prakticky jediný obchod, který dokážu proletět během 15 minut a mít nákup na celý týden, nemusím se zpovídat jestli mám kartičku, nechci citikartičku, plyšáka, parkovat déle než hodinu, platit za igelitku 8 korun a tlačit se na parkovišti - pozdravuju Billu. Většina mých kolegů s mnohem dražším auty to bere stejně, prostě nákup ořezaný na kost má něco do sebe. A ano, jezdím i jinam, ale ho hlavně protože chlast a protože stravenky.
Pařížská je hezká jen přes vánoce a to hodně po půlnoci. Kdy svítí žárovkami obalený stomy a dole je ticho. žádnej veksltaxikář, "fitnesspíči" na vysokejch šteklích a solárkoví šedesátníci. PO zbytek roku a v denní hodiny tam nemá cenu lézt.
za test. Chybí mi tam něco víc o tom čistě elektrickym režimu. Těch 50km jste reálně vyzkoušeli? Jak to jede, čistě na elektriku? Je to použitelný na rychlejší hopsání do mezer v provozu ve městě?
Jinak se furt nějak nemůžu rozhodnout jestli se mi to líbí.. ale asi jo, pro ženu na vození dětí do školky a nákupy v blízkym Lídlu.
Přestávám ti naprosto rozumět. Jak si myslíš, že řeší nákupy majitelé podobných aut? To by mě nesmírně zajímalo a vynech subjektivní pocity ke komu směřuje majitel Kauflandu nebo Lidlu.
To jsem blázen, jakože kdo má auto za mega, nechává si akorát domů vozit humry, kaviár a nejezdí na nákup..?
Ať si každej koupí co chce. Ale nemyslim si, že by u Audi nevěděli, co dělaj.
Já se nebavím o tom co je a není diskontní prodejna, ale o tom, že není pravda, že do Lidlu v autě za +mega ne. Od samýho počátku, zbytečně klesáš opět níž... ;-)
Aha, nebude diskontní prodejna (čti zřejmě Lidl) to hlavní. Ano, teď máš pravdu. Nebude to hlavní centrum pro nákup, ale to neznamená, že tam ve finále pro spoustu běžných věcí nebudeš každej druhej den ;-)
Pozor to je jiná story. Děláš někdy nákupy nebo čekáš co se objeví v lednici? Pokud to první, pak víš, že existuje v tebou označených lowcostech velké množství zboží, které není ani levné ani lowcostové, neřku-li nekvalitní.
Co bych si vybral já? jako k cukání po městě, nebo ježdění po dálnici, nebo na víkendy? Vím jedno, IS by to nebylo ani v jednom případě. Auto mi nesedí a považuju ho za stín předchozích generací.
Nevzešel jsem ze zlatýho vejce, poslední korunu jsem si musel vydělat a nevidím jediný důvod, proč bych se měl za to stydět nebo se za něco skrývat. Stejně tak o vše člověk může přijít a taky to může znamenat, že najednou budeš parkovat u Lidlu autobus s číslem 222... ;-)
Ptám se v čem je vyjma třídy jiná liga ;-) Bavíme se o pohonu, nebo jízdních vlastnostech nebo čem?
IS by mělo být podle všeho plnohodnotným sportovněji laděným RWD sedanem. A je dle mých zkušeností jen RWD sedanem.
Tomáši, považuješ komfort, řízení a obecně jízdu v IS300 za referenční v rámci prémiový třídy? Přiznám se, že ani náhodou. Beru to jako průměrný auto, mnohem...ale mnohem víc mi říkala první i druhá generace IS. Zatímco GS se mi zdají s každým nástupcem lepší, u IS si tím jistý nejsem.
Technologicky to teď neřeším...
Zase to vedeš k nesmyslům. Asi jsi nerozumněl otázce, tohle pozérství je mi pro diskuzi cizí. Nebo zcela jednoduše neumíš přiznat, že jsi opět vypotil nesmysl. ;-)
Smysl A3e je jednoduchej, běžně po městě jezdíš bez větších nároků na jiný palivo než je elektrika a kdykoliv budeš chtít razíš bez větších kompromisů kamkoliv. i3 je opravdu městským nebo příměstským vozidlem. IS pak i jinou třídou, notabene IS hybrid není žádná sláva a V6 nemá smysl zmiňovat.
S autem přes milion do Lidlu? Přijde mi že i3 je dost jinde a za tyhle prachy máš už i [odkaz]
Nemluvě o Priusu a trochu podceňovanym [odkaz] [odkaz]
Sem konzerva dokud to de já bych za ty prachy vzal Lexus IS s šestiválcem a nazdar
Při běžném ježdění v ulicích města. Ono dokud jsou baterky nabité, tak to jede primárně na ně. V modu Hybrid auto. Nicméně zjistit kolik přesně to ujede je těžké, protože to pořád byť jen občas rekuperuje. Nicméně v normálním režimu mi přišlo, že hybridy které nejsou plug-in rekuperují více. je to asi i logické. nejvíc rekuperuje elektromobil. U něj je to životně důležité.
45km metodou ekojezdec v noci ve vylidněných pražských ulicích nebo při běžném použitím v denním hustém pražském provozu? 45 km na dojíždění do práce nebo po nákupech se jeví už jako docela dostatečná hodnota.
Zdravím. reálně jsem na plné nabití Praze ujeli asi 45 km. Asi to i je možné. Ono je to složité, neboť když se baterka vybije, vůz pak chvíli jede na elektriku, chvíli na benzin podle toho jak má štávu v baterkách. nejlepší je ho nabít ze zásuvky. To je jasné.
Jsi pozér ;-) a mám obavu, že o té maloměšťáckosti našla střela vypálená nazdařbůh ve finále cíl. Napíšeš kravinu, hádáš se o ní do krve a neumíš se k tomu postavit jako dospělý člověk. I Kylie by byla hanba! Howgh :-)
Lžeš si do kapsy a snaží se ti to tu říct spousta lidí, nevím jestli máš takovou limitaci, nebo jen trolluješ. Napsal jsi jednoznačně, že autem přes 40kEUR před Lidl ne. Tedy naprostá hovadina.
Známkou dospělosti je schopnost sebereflexe, ta ti chybí ;-)
IS zase neumí jezdit po městě čistě na elektřinu a dobíjet se ze zásuvky, takže opět jablka a hrušky. Ne každá žena si kupuje jedno auto do města a druhé na dálnici a v tom je pointa Priusu plugin nebo A3 e-t.
Meleš nesmysly, vrať se ke svýmu tvrzení, že autem +40kEUR před Lidl ne, začni se chovat jako dospělej, přiznej chybu a máš klid. Zatím tu jsi za dítě... ;-) .
A3 e-t je pro ženu s dětmi do školky, ale může odvalit 1000km po dálnici se stejným komfortem a dynamikou jako auto nižší střední třídy, to i3 neumí ani omylem. Navíc je i3 v interiéru menší, rozměry může soupeřit maximálně tak s Fiestou. Prostě srovnání má smysl s Prius pluginem, ostatní jsou hrušky a jablka.
Ono Lidl u nas taky usel kus cesty od dob, kdy se pysnil sloganem "Lidl je levny" a na prvni pohled nebylo jasny, jestli jsi v obchode, nebo na smetisti. Kdyz se clovek nemecha zmast tema obcas divnejma obalama a znackama, tak se tam nakoupi docela slusne. Jinak predstava "Lidl mam po ceste, ale vlastne sedim v aute za mega, takze si zajedu 10 kilaku do premiovyho Kauflandu" je vazne usmevna.
Ptám se tě, zda se tam prodává jen a pouze slevněné zboží? tvrdil jsem někde, že je Lidl typická prodejna pro dejme tomu horních 10.000? Ne, ty jsi tvrdil, že s autem nad milion do Lidlu ne.
Volba bych je platná do doby převzetí auta vždy. Třída IS pro mě aktuálně není v řešení, ale umím si představit, že by mohla být. Pak je možný se bavit.
Kažopádně mám v daný třídě projeto vše v prémii a IS není téma.
OK, nemám s tím problém. Subjetivně ať si vybere každej sám. Mě IS nijak neohromilo. Nabídka jeho motorů je tristní, mít V6 větší výkon, lepší řízení a líp nastavenej podvozek na limitu, víc prostoru na zadních sedadlech, pak by byl jako RWD sedan ke zvážení.
Znova opakuju, každý auto má svůj účel. Žít ve dvou a chtít jedno auto, se kterým se primárně pohybuju po městě, ale chci s ním zajet i na dovolenou nebo na víkend, pak proč ne e-tron.
Vybírám-li zadokolkový sedan, pak zjevně kvůli nějakýmu očekávání jízdních zážitků, ty mi 300h nedá, neumí je, nenabízí. Předchozí generace a zvlášť ta druhá mi byly bližší.
Neviem či u Vás máte Merkury market //www.merkurymarket.sk/, ale aké auta vídavam tam stáť keď idem okolo, alebo zájdem niečo kúpiť to mi občas tiež hlava neberie. No a čo? Teraz keď si niekto kúpi auto za 50 tis Eur bude nakupovať len nejaké predražené nezmysly beztak ušité v Číne alebo na Taiwane? Určite nie.
Správně napsáno: "mi přijdou". Ano, je to subjektivní, stejně tak fakt, že každej nakupuje jinde a nevidím jedinej důvod proč nezajet s jakýmkoliv autem do Lidlu :-)
Hybridni system od VW je zbytecne moc komplikovany. Neni nad HSD od Toyoty. To je krasne jednoduchy system. Kvalitni a spolehlivy. U tohoto Audi bych se bal, kdy se co rozbije. Navic ta cena.....Vubec neodpovida nabizene hodnote. V Lexusu vidim lepsi koupi.
Přesně ta poslední věta. Filozofie Infiniti mi třeba přijde bližší, byť se neumím naladit na stejnou notu, Q50 má zbytečně řvavý neakceptovatelný detaily, ale jinak je jednoznačně lepším autem než IS300h.
Oproti tomu GS450h mi vyhovuje až na jednu drobnost...prostě se mi nelíbí. Jinak řešit hybrid ve vyšší střední třídě, neměl bych s ním vůbec problém. ;-)
Pokud hybrid, pak chci aby fungoval hlavně ve městě. Na to mi přijde IS zbytečný. U A3e oceňuju plug-in řešení, kompaktní rozměry a možnost jet bez kompromisů kdykoliv kamkoliv.
Pakliže bych zvažoval IS, pak mám na výběr zadokolkový nebo AWD sedany v jeho třídě a tam u mě IS neobstojí.
nehovoriac o tom, ze po presadnuti z Audi A3 do hocicoho insieho v tej cene a triede, by som sa citil byt podvedeny ( z hladiska pomeru kvalita / € ) ;-)
Mírné OT: v Lídlu se (alespoň u nás) prodávají vcelku kvalitní potraviny, na rozdíl od Kauflandu, Tesca). My ho za "obchod pro chudé" nepovažujeme, i když se v tom stal skoro symbolem.
Nevím jestli jako referenční. je to Lexus a třeba Jaguar bude jezdit určitě lépe. No IS 3. generace jsem řídil hodně. byl jsem kdysi na prezentaci ve Vídni a pak měl v ČR jak šestiválec, tak i ten hybrid. GS jsem řídil jen to minulé hybrid, ale mělo najeta asi 270 000 km. I tak to fungovalo pěkně. Jen mi přišlo, že ten výkon jasně dominuje nad brzdami. Jednou jsem se dostal do krize a málem se vyboural. Prostě to hrozně jelo, ale nebrzdilo. Ale jak říkám, mělo to více najeto. Bylo to půjčené z bazaru v Tsuscho v Průhonicích a psal jsem to Světa motorů.
je fakt, že jízdně jsem čekal od současného IS trochu více. To je fakt. Ale jinak to špatné auto není, byť nevím, zda bych si jej koupil, mít na něj ty peníze.
Jestli je IS 300h dobré nebo špatné auto nijak nekomentuji, ale není to konkurence A3 e-t nebo Prius plugin, prostě má jiné určení, jiné využití. Proto se dělají různé třídy aut s různými pohony aby si každý vybral co potřebuje.
Konkurencí v evropských podmínkách pro 300h bude 3er, nejspíše 320d, pokud by někdo trval na hybridu (což 99,99% kupců nebude) tak 3er activehybrid.
Nejde jen o výkon, jde o to, že ty jednotky R4 od M-B nejsou víc než průměr z hlediska kultivovanosti, spojení s převodovkou atd.
Výkon použiješ při každý potřebě zrychlení.
Hybridni technologie je pro VW okrajovou zalezitosti. Navic u konzernu neni dotovani modelu nic noveho...viz. Phaeton. Tohle nahore pojede na podobne vlne.
ved dajme tomu, ale jeho interier mi absolutne nevyhovuje - architekturou / vzhladom / pocitom v nom. ;-)
To ostatne plati pre japoncov z mojho pohladu celkovo, teda hadam s vynimkou LS, ale kedze tam by som zase mohol porovnavat s A8-ou, tak by to bol zase prepadak... :-!
Ako kedysi Ham. napisal pri hadke so Sakrou, ci to este bola Kylie, uz ani neviem, pri vybere C5 v koži Criolo a max.fullke, tak krasne trefne oponoval, ze to radsej A4 na "dubovych kolech" >:-[] - no a ja sa k tomu pripajam v zmysle, ze radsej A3 e-tron na dubovych kolech, nez IS 300h. :-)
a len tak mimochodom : aktualne na WCF je o Lambe Huracan, ktore po teste spotreby nejakou nezavislou organizaciou zere menej, nez ma pisane >:D:yes:
[odkaz]
Pozérství a absurdní překroucení tu doteď předvádíš nevim proč ty :-|
Lidl je prostě diskont aneni to asi úplně nejtypičtější prodejna pro lidi co si koupěj nový auto s cenovkou přes mega. Bavíme se vo totální kravině!
Když už tak zlevněný zboží. Vidim že fakt nevíš co to znamená diskont! Tam je evidentně zakopanej pes. Ne diskont neznamená že se tam prodává nekvalitní zboží
Ak by ten autobus bol môj vlastný ... >:D prečo nie >:D na druhú stranu musíš ale uznať, že existuje skupina ľudí, ktorí sami nezarobili ani halier ale žijú v luxuse o akom sa nám ani nesníva. Táto kategória s nákupom v LIDLi alebo podobnom diskonte bude mať problém.
Asi seš protože mezi Lidlem a dovážkou humrů je eště hodně stupňů. Že to nerozlišuješ je docela zajímavý. Majitel novýho auta přes milion prostě spíš nebude pravidelnej návštěvník Lidlu ;-)
U všech automobilek snad spíš vědi co dělaj ale těch pár aut co sem zmínil mi prostě přijdou jako lepší varianty jak utratit mega a něco za auto
Rolls bohužel nemám ale jeden mám přesně při cestě domu takže se tam někdy taky stavim. Proto vim že diskonty jako Aldi nebo Lidl nejsou pro majitele novejch vozů přes milion úplně odpovídající na pravidelný nákupy. Prostě nemyslim že majitel Kauflandu Lidl stvořil zrovna pro novomajitele aut přes 40 t. eur ;-)
Tak tak. Rozměrově je to asi podobné, nicméně subjektivní dojem je teda jiný. Tak jsem to chtěl říci. Prostě to na mě tak působí, byť čísla to úplně nepotvrzují.
Jo Lexus IS300h je také dobrej hybrid. Ale není to plug-in, nicméně kdysi jsem s ním jezdil i něco najezdil a bylo to skvělé. Ale bude asi dražší než A3 navíc je to auto o třídu výše. U něj je bohatá výbava v sérii, nic moc se nemusí připlácet. IS je také zadokolka A3 primárně předokolka. Jiná koncepce pohonu. Ani neví jestli má IS300h dva redukční převody aby mohl jet na elektriku či v hybridu vysokou rychlostí. Myslím, že to má jen GS a LS. Ale to nevím ted jistě.
A to pivo ti aj legálne načapujú, či len potrebuješ niekoho kto ti ho kúpi? >:D Jediný kto tu neustále plká si ty, navyše sa len krútiš ako zmija a nevieš odpovedať priamo na priamu otázku. A na pivo chodím s ľuďmi, ktorí mi vedia dať na priamu otázku priamu odpoveď, takže mňa to nemrzí.
"Audi A3 působí svými malými rozměry skoro až klasicky. Taková auta se dělala běžně v devadesátých letech, ale dnes jsou většinou o dost větší. Třeba Octavia či Golf na stejném technickém základu to jasně dokazují. Oproti nim je A3 Sportback až roztomile malinká..."
To je nejak podivny, ne? Vzdyt je to v porovnani s golfem v podstate totozny...
A3 Sportback vs Golf:
Sirka: Audi o 1,4 cm uzsi
Delka: Audi o 3,7 cm kratsi
Rozvor: Stejny
Trochu dogmatický ne? Jak by ti poradil webpaja zkus se s nim nejdřív projet. IS 300h je fakt dobře trefenej kompromis. Ve městě za fakt nízkou spotřebu a mimo město dospělý auto :yes:
Záleží na okolnostech kdo jak kde auto používá. Pro mě je jasný optimum ten Lexus 300h a střední ne-li vyšší střední. Když je vás víc a máte víc peněz skvělá volba mi přijde do města i3. U toho je fajn že ti na delší cestu pujčej nějaký normální BMW
Chápu pointu aut velikosti A3 případně toho Priusu ale to je fakt spíš pro ženský
Pro těch 1000 km bych fakt jednoznačně preferoval tu střední třídu v podobě IS
i3 je samozřejmě myšlený jako auto do města. Proto ti taky pujčej něco většího když sám nemáš a vyrážíš mimo město
Různý verze hybridů elektroaut a plug-inů nejsou úplně jabka a hrušky ale jo nejpodobnější je Prius Plug-in hybid. Ten shodou okolností ale zrovna tenhle měsíc končí tak uvidíme jaká a za kolik bude příští generace
i3 je spíš stejnýho určení. Jak řek v úvodu Joab: A3 je pro ženu s dětma do školky a na nákup. Na IS se mi líbí že to je pro mě univerzálnější auto vhodnější pro mimoměstkej provoz včetně dálkovejch tras. Prius Plug-in právě tenhle měsíc končí, tam bych jednoznačně počkal na přicházející generaci
Taky posuzuju auta podle segmentů ale proč přehlížet že za stejnou cenu je něco o třídu vejš? Navíc když je to taky prémie
V Kauflandu nebo Globusu parmezán maj a to je jeden z těch rozdílů diskont a běžná prodejna. Tak trochu něco jako v autech výbava prémie a mainstreamu :-)
Abych to dorozštíp pro ovoce já speciálně pro banány chodim radši do Lidlu než jinam protože je tam prostě mívaj lepší ;-)
No vzhledem k tomu že tady sme rádi za jedno slušný auto tak má volba je v tomhle případě jasná. IS beru pro mě jako plnohodnotný auto ve verzi 300h s výbornou spotřebou i po městě a mimo město a na delší trasy bude nejspíš o dost lepší než hatchback nižší střední
Když AWD mám absolutního favorita v Q50Hybrid :yes::yes:
Co na tom nechápeš? Hybridní pohon 300h je v IS lepší než v NX
V IS splňuje přesně to na co byl vymyšlenej. Skvěle nízká spotřeba po městě a příjemnej zátah mimo město v kombinaci s ultranízkejma provozníma nákladama :yes:
Že má každý auto svuj účel vo tom žádná a stejně jako že by se jich hodilo víc
U nás se to ale většinou řeší jednim. Já bych narozdíl od tebe za tuhle cenu šel o třídu vejš do IS 300h a nebo eště spíš ušetřil a vzal klasiku IS 250 s šestiválcem
Já vim občas tam potkám nečekaně drahý auta a třeba v Parndrofu [odkaz] potkáš všechno od 911 po já nevim co. I tak ale pro člověka co si kupuje nový auta přes mega nebude diskontní prodejna tou hlavní. Ať chceš nebo ne tak ta nabídka tam prostě je omezená
Přečti si tu diskuzi znova od začátku! Děláš vlny kvůli ničemu. Jestli myslíš že mamina s druhym autem v rodině s cenou přes mega jezdí zrovna jen do Lidlu já ti to vyvracet nebudu ;-)
A pozérství žvatlání opětně vypocený nesmysly a podobný kraviny si šetři. Tady nejsou vůbec třeba!
Já bych chtěl vědět jak se pojeví životnost motoru, katalyzátoru a turba, když budu jezdit jen v režimu elektrojízda. Auto bude fungovat většinu jízdy jen se studeným motorem, olejem. Sice budu šetřit benzín, ale co to ostatní??
Po městě ujedu 40km a za tu dobu mi motor nastartuje několikrát na pár metrů. Motor se tudíž nemůže ohřát na provozní teplotu.
Chápu, že tím Audi splní normu emisí, ale nepřijdou problémy později??
Ano, měl se vyhnout jmenování řetězce a spíš měl použít "nebo" místo "a" (můj názor). Ale nepíše se tu 100 % korektně a něco takového by mi normálně nestálo za diskuzi. Osobně jsem to vzal ve smyslu do blízkého obchodu. Na tom, že pojedeš do obchodu, který je blízko (za logického předpokladu, že v něm mívají, co chceš), není nic zvláštního.
A pak je tu argument, že auto přes milion o majiteli moc neříká kromě toho, že má auto přes milion. Můžeme se samozřejmě snažit spekulovat o tom, co dělá většina, ale je to diskuze, kterou si můžeme odpustit.
Jak vidno bez diskuzí to šlo vyjádřit líp >:-[]
Ale nic nevhodnýho na tom neni, jen v tý xtrémně hloupý náslendý diskuzi totálně o ničem padly daleko horší věci včetně úmyslnejch invektiv. Ať si každej myslí co chce já chodim tam i tam a vim v čem sou rozdíly a v autech co parkujou před obchodem fakt moc ne. S tim rozdílem že takováhle rodina prostě na 99% nakupuje i jinde
Ne že bych si nikdy v Lidlu nekoupil třeba máslo ale jinde je větší výběr to platí pro veškerej sortiment. Úplně absurdní byly reakce že tam sou nekvalitní potraviny atd. Radši to nebudu rozebírat :-)
I teď mi přijde zajímavý že se nikdo nezastaví na Joabovym že zrovna s timhle autem ta mamina jezdí asi jako hlavně do Lidlu zato uděláme megaaféru na 100 příspěvků tu a tam okořeněnejch sprostejma osloveníma z dotazu jestli do Lidlu? Takhle asi se musí občas cejtit Kalousek při diskuzi v PS :-)
Ano, byla to reakce na "...pro ženu na vození dětí do školky a nákupy v blízkym Lídlu." Což nijak nemění vyznění. Pokud jsi skutečně chtěl napsat, cos později tvrdil, žes chtěl napsat, tak se ti to nepovedlo - není tam ani náznak. A tím to mohlo skončit, jen kdybys dokázal přiznat, že to vyznívá hloupě. Rozhodně jsi mohl danou myšlenku vyjádřit mnohem lépe.
Fakt výživná diskuze. Vim že se toho chytil pája ale ta věta neni ve vzduchopráznu je to jen reakce. Samozřejmě když nechceš vidět na co přesně můžeš to brát takhle omezeně. Co se s jednou krátkou větou trochu vytrženou z kontextu dá i přes opakovaný vysvětlení udělat ukazuje tahle totálně ujetá diskuze. Otázka je proč mi teď píšeš ne! Je to přesně jak sem napsal a chce to bejt pájovsky neobjektivní to zatvrzele nevidět. Eště jednou si to přečti a nevěřim že bys to nepochopil!
Takhle nějak se musí cejtit Kalousek :-)
Ale v reklamě v bedně řikali: Lídl vše na jednom místě. Tak se třeba pletu já >:-[]
Vyznívá to jak se to kdo chce vidět. Když si přečteš i to na co je to reakce vyjde ti to naopak dost jinak. Když čteš a chápeš oba dva první příspěvky současně je skoro těžký to vysvětlit tak jako pája
Když to vezmu konkrétně že tam výběr chlastu stojí za houby tu už padlo. Já mám rád chleba od Penamu nebo Maďarskej, ani jeden v Lidlu neni. Neni to až až tak úplně o ceně, je to prostě diskont
Nebo ty myslíš že rodinka co má děti a tohle je druhý auto v rodině nakupuje fakt hlavně Lidlu? ;-)
Já bychuju v jinejch kategorijích [odkaz] a to je zatim jedinej plug-in kterej bych fakt chtěl :yes:
Jinak se na to zkoušim koukat spíš jako na potencionální koupi. A chapu že díky tomu to často vidim trochu jinak
V tomhle případě je to obzvlášť jednoduchý. Jak napsal hned úvodem Joab a doplnil sem pak já jako druhý auto pro rodinu třeba v kombinaci s A6 možná. Pro mě samotnýho nepoužitelný přičemž za stejnej peníz pro mě už použitelný auta sou
Merkury tady neni aspoň o něm nevim. Problém je ze ste s pájou jednu mou větu s otazníkem totálně překroutili. Jaký auta jezděj do Lidlu v Německu do Aldi nebo na oblečení do lepších outletů typu Parndorf [odkaz] vim. Tahle trapná megaaféra je jen proto že se pája zběsile chytil mýho dotazu jestli pro maminu s druhym autem v rodině v ceně přes 40 t. € je zrovna Lidl ten správnej příklad obchodu
A nic ho nezajímá a je to na diskuzi na celej den. Díky tomu totálně debilní diskuzi o ničem dodávám. Když koukneš na svuj první příspěvek v diskuzi asi ti dojde co mám na mysli
Tohle je zatim hodně netypický auto. Vzhledem k tomu s dost šílenou cenovkou a silnym omezenim. De fakto to musí bejt druhý auto do rodiny. Ne že by to nešlo ale 4 metrovej hatchback s 1600 kg a 40 litrová nádrž ho určujou spíš pro příměstskej provoz. Kdyby měl už aspoň indukční dobíjení. Takhle je na něm zajímavý snad jen EV zrychlení O-60 za 4,9 s. Zatim mě za srdce chyt jedinej plug-in [odkaz] :yes: >:D
To snad i [odkaz] mě bere víc než tohle. Ikdyž fakt jen o trochu :-)
Výkon mám rád ale právě že možnosti využít ho se furt omezujou. Aspoň já mám ten pocit
Tu naftu sem nezkoušel ale nemyslim že by 220 CDI byl špatnej motor. Je fakt že by se tam jednoznačně víc hodil 250 BlueTEC. S kultivovaností ani výkonem 2.0t 155kW nemám problém. Teď by se hodil graf prodejů motorů D3, možná bysme mrkali oba >:-[]
4válcovej vrchol je to i v Céčku a maximum u A4 je o 10 kW víc. Pro příští generaci bude nosnou benzínovou jednotkou nejspíš teď nedávno představená nová verze 2,0 TFSI s 140 kW
Q50 hybrid ti dá zrychlení jak málokterý podobný auto :yes::yes:;-)
V jedný ruce 3 kilovej pytel v druhý 5tikilovej. Stejná odrůda stejná první jakost kupodivu stejná cena. Možná je ten 5tikilovej dokonce vo korunu levnější. Já beru Lexus IS co ty? ;-)
Byla to diskuze s Kylií to bych si spíš pamatoval ale když si trochu připomenu jak to V6 jezdilo a interiér byl taky pěknej tak A4 na dubových kolech proti tomu bude asi dost hrůza :-)
Myslim že Kylie patří k tomu málu lidí který tenhle model Citroenu mohli srovnat právě s A4 a nemám důvod jí nevěřit
Nevim sice jak jezdí tahle A3 ale myslim že po skutečnym srovnání s Lexusem střední třídy bys tak rezolutně pro 1600 kilo těžkej hatchback nižší střední spíš nebyl ;-)
Druhý auto je dost jiný téma, u nás bohužel většinově nedostupný. Aspoň v novejch a cenách přes mega. V tu chvíli třeba kombinace A6 a tohohle dává smysl
Vem si že o třídu vejš postavenej dálniční rychlík Infiniti Q50 hybrid stojí v základu jen o nějakejch 250 t. víc. A je to plnohodnotný auto střední třídy s výkonem 364 PS a zátahem kterj působí snad i na víc! A neni už ani o moc těžší!
Padlo to hned v prvnim příspěvku a správně. Tohle jako druhý auto do rodiny na odvoz dětí do školky a nákupy. Něco i v Lidlu ale taková rodina určitě ne hlavně tam ;-)
Na to že sem už několikrát slušně nabíd tuhle kravinu ukončit se jí držíš naprosto neskutečně :yes: >:-[]
Víš určitě že si starší než já? :-)
Přestaň si vymejšlet jako s tim Focusem kdy si až den poté zjistil že test kterej sem pochválil vyhrál právě ten Focus >:-[]
Teď úplně vážně se koukni na prvních pár příspěvků diskuze. A teď si odpověz proč ses tak zatvrzele chytil mý odpovědi: S autem přes milion do Lidlu? a když už tak ne Joabova: A3 hybrid je auto pro ženu a děti do školky a nákupy v blízkym Lidlu ;-)
Ani jedno neni žádný výslovný jednoznačný označení že jo jen v Lidlu nebo ne nikdy v Lidlu. Děláš aféru z naprostýho nic. A vůči mě to neni poprvé jak oba víme žejo ;-)
Takže naposled: Jak sem to myslel sem vysvětlil a tohle patlání se v ničem považuju za ultratrapný
A ano na to že Lidl je diskont sem ti asi fakt musel říct až já. No tak teď to víš a snad už víš co to znamená. Chceš dál hrát že lidi co si kupujou nižší střední za mega a víc sou tam typickej nakupující?