Audi Q7 bylo v roce 2005 vůbec prvním SUV značky a zákazníci si jej oblíbili. Druhá generace chce na úspěch navázat, k čemuž má ty nejlepší předpoklady.
Musím se přidat k názoru Ondry. To auto je z venku pro mě, a mnoho dalších lidí, se kterými jsem se o designu tohoto auta bavil, ošklivé. 8-s A osobní setkání to moc nevylepší. Přesným opakem je pak interiér, to se musí nechat, že kluci v Ingolstadtu umí :yes:
si prostě říká o mladistvého čtyřicátníka, podnikatele s dvacetikilovou nadváhou, blond melírem, v o číslo menším růžovém polo tričku s ohrnutým límečkem, zlatým řetězem na chřtánu a půl kilovými cibulemi na potetovaném zápěstí ! :no: >:D
Hloupá pro toho, kdo daný auto nepotřebuje. Z tohoto pohledu jsou hloupý gétéčka, supersporty a můžeme se bavit jen o tom, že většině by stačilo... Dosadí si každej sám.
Tolik to reálně stát nebude. Audi tak zase vykouzlí všechny slevy a pakety se zvýhodněním. Ale Dát 2,7 mil za šedivou dieselovou 3.0 TDi Q7, to je ranec. Je to cena Range Roveru Sport Autobiography s 4,4 V8 a to je pro mě jiná liga.
Makej, třeba si jednou budeš moct něco podobnýho taky dovolit. Tyhle kecy o komplexech kvůli tomu, že si někdo koupí auto který se mu líbí a na který má, jsou stejnak prča:)
Tohle, to je teda mega hnus. Viděno naživo, vyzkoušeno, no, velmi sterilní povoz. Má predikce jest taková, že se to bude prodávat hůře než minulá generace. Ble :no:
To co píšeš platí spíš pro X6. To je prototyp silniční nadřazenosti s nádechem arogance, který může některé spořádané občany dohánět k psaní anonymních dopisů.
Pro Q7 to teda asi platí taky, ale Q7 je méně iracionální, je to prostě velké auto, které jako velké auto taky vypadá a funguje.
Pochybuju ze tahani 2,2t auta motorem v 800ot se na motoru nepodepise. Predpoklad ze " při vývoji technici s něčím podobným počítali" bych si spis zamenil za kombinaci "po zaruce at to veme cert" s "hlavne co nejnizsi spotrebu a zalibit se Bruselu".
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Tu R8 bych ti eště odpustil. Když jí miluješ tak holt neni co řešit ale tohle? Ty kterej puristicky kážeš který Ferrari neni dost pravověrný, z tebe se stal omezenec na jednu značku a když to nemá OOOO je to špatně? ;-\
Myslím, že by se mohlo prodávat taky díky technice... někdo tu mluvil o XC90, ale jakkoli se mi Volvo líbí, asi bych si v téhle třídě těžko odříkal V6+.
PS: Jak moc je Touareg mainstreamový je otázka, je to prostě sourozenec Porsche a Audi...
Nechapu podle ceho tak usuzujes, je tu mnoho komentu neadorujici novou Q7 a to hlavne kvuli vzhledu. Coz subjektivne plne chapu, Q7 jednoduse mnoho krasy nepobrala.
Kdyz tohle napisu jsem automaticky "s zivotem nespokojeny jedinec"?
a za druhý:
NEJLEPŠÍ BY BYLO TY 3LITRY BENZÍNU NA LPG [odkaz] AŤ SI RWE TRHNE SOUDRUZI ;-) podud tedy ovšem nefandíte JEŠTĚ LEPŠÍMU z NEJLEPŠÍCH [odkaz] CO DO EVROPY PŘIJDE ZAČÁTKEM PŘÍŠTÍHO ROKU a nejsem si jist jesi spalovací konzervě natrhne*** ;-) >:D >:D >:D
a krásu nová Q7 rozhodně nepobrala, zvláště ve srovnání s RR je to hodně o ničem. Při živém setkání dělá hodně nastavení podvozku, když je dole, tak vypadá jako obtloustlejší kombík, když se zvedne tak začíná vypadat jako SUV, ovšem naopak zase dost subtilně na třídu velkých SUV. Technika vypadá velmi dobře a s příchodem V8 a V6 s elektrickými kompresory to bude zase slušný náskok proti konkurenci.
Jestli se bude prodavat, bude se prodavat jen diky vnitrku a kvalite, kterou clovek citi vsude. Tato Ondrova veta mi cele audi vystihuje naprosto presne:
"Jsou to věci, které nijak nepomohou lepší jízdě vozu, když už ale zaplatíte nemalou částku za podobný automobil, je milé sledovat, s jakou pečlivostí se k výrobě přistupovalo."
Coz je na jednu stranu slechti, na druhou stranu je skoda, ze dokazi sice velice kvalitne vyrobit vuz, ktery je ale zaroven naprosto nevzhledne auto co bez mrknuti oka predci i takovy mainstreamovy Touareq nebo Sorento (X5, Cayenne a RR nevyjimaje).
v současné i minulé generaci má neuvěřitelný talent nasírat s životem nespokojené jedince. Tahle diskuze je toho krásným dokladem. Skoro bych řekl, že je to nejzajímavější vlastnost toho auta. Podle mě by nebylo od věci, kdyby každý psycholog měl ve své ordinaci plakát Q7 jako diagnostický nástroj. ;-)
Mě hlavně uniká smysl takového vehiklu.. ..teda kromě kompenzace komplexů, nebo pro manželku výše popsaného individua, která je bytostně přesvědčena, že pro její rozmazlený fakany je tohle nejbezpečnější....dokud s tím někoho nesejme na přechodu, protože nevidí přes čumák :-O
Jak bude vypadat singleframe (a že se mi pravděpodobně nebude líbit) pro Q modely, bylo jasné z konceptů. To je ono proklamované větší odlišení modelů.
Jaké kořeny potíže vidíš v A3, to by mě tedy zajímalo. A4 i A6 jsou hlavně starší.
Ty řeči o designu moc nechápu. Kdyby se Číňanům líbila čínská auta, tak si nebudou kupovat ta evropská. Přizpůsobení se v podobě nabídky verzí s prodlouženým rozvorem nebo lepší filtrace vzduchu na nás nemá moc dopad. Co nás může dostat, je dotykové ovládání.
No to nevím. Ta norma přesně stanovuje, jak rychle máš jet, na jaký rychlostní stupeň, jak máš zrychlovat. Když naměříš 5.7, tak pak těžko můžeš napsat, že auto dle dané normy žere 8... protože ono sice 8 žere, ale ne dle té normy.
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Já třeba ne. Co dělá většina, je mi celkem ukradené. Radši si dám tu práci kolo rozebrat a složit ho do přepravního kufru, než abych ho vezl na střeše. Vcelku ho však do kufru také cpát nebudu, pokud se nebavíme o dodávce.
tak konecne, ze v takhle velkym aute bude i tomu odpovidajici misto. Mel jsem "cest" jet v predchozi generaci na zadnich sedackach asi 2000km a teda byl jsem docela nespokojenej.
Jinak cena ocekavana - ceny priplatku nehorazne jako vzdy u nemecke trojky....
Nicmene - smysl teto kategorie aut je stale mimo moje preference - do mesta je ideal nizsi stredni trida a ne takovato svine
A co by sis tam představoval za motor? V benzínu tam po skončení 4,2 toho moc na výběr nebude. S osmistupňovým automatem ta spotřeba bude nižší, klidně bych věřil té desítce a méně.
Spousta hezkejch drahejch veci nema smysl a presto se prodavaj.
Vetsina gramotnejch holek ti potvrdi, ze Chanel kabelku nutne potrebuje k zivotu a pritom uplne stejne by jim poslouzila igelitka z Tesca.
Jinak koukam, ze jsem skoro sam, komu se nova Q7 libi. Velky cerny kola, cerny single frame a dalsi "hlinikovy" prvky, sediva metla, S-line.. a neni co resit ;-)
Kluci a děvčata, mě to neoslovilo. Vypalovačka jako kdysi u jedničky se nekonala. Jízdní vlastnosti to má výborné to jo, ale komfort Range to nemá a ten design venku i uvnitř, smíšené dojmy :-|
Tohle už se tu řešilo. Singleframe je prvek, jehož popularizaci v poslední době má na svědomí právě Audi. Původně kulatá maska se postupně přiostřovala, šestiúhelník tam je třeba i u A4: [odkaz]
Nechci ale Hyundai obviňovat z kopírování, je za tím zřejmě osoba Petera Schreyera, který přešel z Audi do H&K a svůj rukopis nyní aplikuje na Hyundai.
Ano, přidávám se k názoru, že je to plechová prapodivnost. Chybí mi už jen radlice. A výhrady mám i k interiéru... palubní deska mi přijde jako výdechy chlazení elektromotoru nebo chladič rozebraného zesilovače... nebo profi-fén? (a to i u Passatu) Kadeřníkům Q7 asi bude vyhovovat...
najvacsou slabinou Q7 je podla mna jej dizajn ... to auto by kludne mohlo v bielej farbe nahradit aj nejednu dodavku vo firme a nikto by si rodiel ani nevsimol ...... technicky ale nemam pochybnosti ze pojde o spickovy produkt .... :yes:
Je to prostě nereálné spotřeba ;-\ , takže co se týče spotřeby, pak jsme ve městě naměřili 9 až 12 litrů na sto, na dálnice rychlost stotřicet spotřeby 8 - 9 litrů na sto.
Přidávám se ke skupině.... Upřesňuji, že všechno by se dalo akceptovat, ale to řešení přídě s velmi - až extrémně - hnusným singleframem a napojenými světlomety je prostě nepřijatelné. Porovnal jsem naživo s novou XC90 a i když ani v jejím případě nejsem nijak nadšen z její přídě, ve srovnání na Q7 vyhrává na celé čáře.
Q7 podle mého úsudku dělal stejný tým, jako A3: tam vidím kořeny té potíže, že názor designerů se liší od názoru veřejnosti na to, co se od Audi očekává. V obou případech je použita stejný designový jazyk a mnoho shodných přístupů. A právě ty audinám viditelně neprospívají. A6, A4 mají naštěstí jiné autory a dopadly mnohem lépe. Jak se od audiny očekává.
Interiér Q7 je myslím o.k. jak co do rozměrů, tak do provedení. Stále se nemohu zbavit otázky, které vnitřní rozměry už budou konečně posuzovány jako DOSTATEČNÉ. Podle mého přesvědčení ani předchozí (mimochodem, opravdu mnohem hezčí) kvé7 uvnitř nestrádala co do rozměrů... Nu, nová je prostornější, tlusťoši a vepříci si přijdou na své.
Co se prognózy prodejů novinky týče, v této třídě už dávno neprodává design. Ani (nebo spíše nikdy) v Číně, a o USA si nedělám iluze: kultivovat vkus amerických zákazníků vytříbeným designem je zhola zbytečné, auto pojímají zcela jinak. Takže, suma sumárum, prodeje kvé7 nebude brzdit nepovedený design, ale naopak půjdou nahoru díky celkovým technickým kvalitám vozu a pocitu luxusní jízdy, který nepochybně poskytuje.
Na druhou stranu poznamenávám, že u BMW zřejmě již dospěli k závěru, že nemají design jejich vozů a priori přizpůsobovat vkusu Blízkého Východu a Číny. Zkrátka, že i Evropský trh nadále představuje značný kupní potenciál. Proto je nová 7 tak designově povedená. Snad tento příklad a reakce veřejnosti na novou kvé7 designový tým Audi přesvědčí, že vyhovět vkusu Evropanů není na závadu, nýbrž ku prospěchu značky a jejích prodejů....
Tak jsem se zase nasmál při pročítání diskuse, jak se to všem nelíbí... a jak by... kdyby... :-) Tmavé okenní lišty a singleframe, tmavá kola...a spousta "problémů" je pryč. Myslím, že u rozumných řidičů, kteří nejezdí pouze město, bude průměrná spotřeba skutečně začínat osmičkou, nevidím v tom s problém. Má pod dvě tuny, osmikvalt...půjde to. :yes:
Nejvíc musí většinu majitele Q7 nas*at, když potkaj majitele Escalade, Suburbanu či Navigatoru a zjistí, že nemaj to největší, čím si jde honit ego resp. že nekoupili blondaté zlatokopce to největší a nejbezepčnější na odvoz rozmazlených miláčků >:D >:D
myslis asi "MMI navigation plus" - ta pouziva Google mapy a celkovo je prepracovanejsia nez standardna seriova navigacia. Podla nej dokaze Audi dopredu radit, prisposobovat svetla...proste peknych par funkcii navyse. Treba vyskusat ;-)
no popravde mám Audi rád i keď sa netajím tým že predošlá Q7 mi do oka absolútne nepadla. Minule som videl nový model a napriek bielej farbe a S linu mi to auto príde proste..znova škaredé. ;-\ dokonca ešte viac než predošlá verzia..samozrejme myslím exteriér..nijako nehánim samozrejme spracovanie, jazdné vlastnosti alebo motory ktoré podla mňa patria k špičke ale to auto by som si asi nekúpil už len kvôli tomu dizajnu..za tie peniaze by som uvažoval o nejakej tej X5 alebo RR ktoré sú dizajnovo pre mňa osobne podarenejšie...
určite si toto auto chcem ale vyskúšať osobne minimálne po stránke jazdných vlastností a tak, ale čo sa týka vzhladu toto auto ma absolútne nepresvedčilo..klientelu si ale určite nájde a ja Audi s novou Q7 neprajem nič iné len úspech :-)
Ale ano... snob je alespoň v mém okolí označován člověk, který dává okatě najevo, že je lepší než ostatní, že jeho věci jsou lepší a že mezi levnějšími věcmi, se nedá najít nic dobrého...
Z tvého vyjadřování zde to je dost patrné... mainstreamové vozy jsou plechovky (mimo citroen samozřejmě), tohle je slabé a našel bych toho víc a víc :-) Já beru fakt ,že ta 2.7 je proti třeba třílitru slabší, ale řeči o spoceném předjíždění u takového vozu.... to si opravdu nikdy nejel v žádném lidovém voze, že ne?
Tak, nova Q7 ma po ACZ teste, po cca 140 diskusnych prispevkoch...
Moj nazor ? Pozna ho väcsina z Vas - stara bola pre mna krajsia z vonku, ale uz par rokov za zenitom vnutri. Uz to nieje ten mamutik Mendi, ktory sa ani svoju mohutnost nesnazil nejako zamaskovat a rovno ju daval na "obdiv", aj ked proti GL klasse posobil kompaktnejsie vdaka svojim oblinam, tak boli to 2,2 et plus tony majestatneho auta.
GL pri nom vyzeralo ako krabica. RR je o niecom uplne inom - na nom zvonku sedi proste vsetko - proste auto, ktore bolo od piky dizajnovane hranato so zaobleniami hran - a toto funguje na 100%. Q7 mi pripada ako keby bola navrhovana ako hranata - nech sa co najlepsie vyuzije vnutorny priestor a potom ju trochu pozaoblovali na par miestach. Vysledok ale nefunguje - teda aspon na mna vo svojej takejto "obycajnej" verzii. Proste novodoby nafuknuty Avant, ktory ked sa na vzduchu pridvihne, tak sa snazi imitovat SUVcko, co sa mu ale podla mna a ako vidim aj väcsiny z Vas, nedari... :-!
Ale riesenie je za rohom ( pritom som si nikdy nemyslel, ze je to spravne riesenie ) - SQ7 !
Toto auto tym, ze je koncipovane ako sportovejsia verzia Q7 na mna zo spionaznych fotiek funguje o dost lepsie - je tam proste priznana snaha o dynamiku - je teda posadene nizsie, 4 hranate koncovky V8 TDi s e-laderom dotvaraju aspon zadku ten spravny vyraz. Vpredu to vypada az na decentne zmeny na narazniku skoro rovnako.
Lenze ak sa potom pozriete na SQ7 ako na celok a pripustite ze ano - ma byt nizsia - dynamickejsia, zrazu dava lepsi zmysel. - Teda aspon za mna. Rozhodne to nebude verzia, ktora bude kricat na vsetky strany ako ML AMG, alebo X5 M, bude to len lespie zladena Q7.
Tolko kritika ku vonkajsku. Treba riesit techniku a interier ? Ja myslim ze nie. ;-)
Za to, ako chalani popracovali na MLB-evo platforme, aku dietu jej nadelili, a aku techniku dostala pod svoj svojsky kabat, si aj Q7 zasluzi :yes::yes::yes::yes:
(pol palca ako pol hviezdicky v teste tu dat neviem ;-) ale kludne si este 1 doplnte )
Interier - tam uz nemam absolutne co dodat - nove meritka su nastavene !!!! MB, BMW - mate co dohanat !!!! ;-)
Zaver ? - kazdy si ho asi urobi sam. Ale reci o buducich majiteloch a ich egu a podobne blaboly z toho vynechajte. Toto auto si to nezasluzi. Je proste moc dobre - aj preto ma u Vas uz vyse 100 zaväznych objednavok... ;-)
Mne by zajímalo čím ty jezdíš.... hraješ si tu na snoba a 2.7 TDI je ti málo.... no pochlub se. Co máme dělat my ostatní, co máme kolem 100koní maximálně? Bát se na silnice?
X6 alebo Q7 nie su idealom automobilovej krasy to ano v tom sa zhodneme.... ale mat pocit nas.ratosti.... som nikdy pri pohlade na tieto auta nemal..... aspon teda pokial ide o mna....
Třeba to, že se někomu líbí? Část lidí ho preferuje pro ten ,,pocit bezpečí,,. A proč vlastně ne? Pokud pro tebe auto není spotřebák, tak k němu máš i nějaký vztah. A tam právě styl a třeba i dojem, jaký na tebe auto dělá rozhoduje.
Projížďka kolem autosalonu? Sakro, jsi sakra mimo. Život není projížďka kolem salonu. Život je o reálných potřebách každýho individuálně. To, že ty to nechápeš je mi líto, ale to je tvůj boj. Řídit se podle resumé pisálků opravdu nemíním ;-)
Hm, no... mně se Q7 nikdy moc nelíbila, z mého pohledu byla minulá generace nejošklivější Audi za dost dlouhou dobu. A nelíbí se mi ani ta nová. Až sem souhlas.
Kde už nesouhlasím je ten čumák. Podle mě naopak příď vozu je jedna z jeho lepších částí: [odkaz]
Slabší je spíš zadek, který se nezbavil jisté zavalitosti, navíc ze zadobočního pohledu vyvolává dojem, že to auto padá na zadek nebo má "plné gatě": [odkaz]
mas pravdu... uspech Q7 mat urcite bude.... mne ale pride ako nevybruseny diamant.... v tom jej dizajne vidim velke rezervy.... ako celok je to take akesi na pohlad nesurode.... take nezaujimave ... tazko to nazvat spravne.... ta matma maska uz viac orientovana na sirku ako na vysku mi pride lacno posobiaca trosku aj ked pri Q3 som ju chvalil ... tu by to mozno chcelo nejako inak ju zakomponovat a tvarovo zladit.... aj tie predne svetla ... cakal som ze audi pojde inym smerom... akoby spravilo krok dozadu ....
Tak vicevalec je v teto tride furt standart napric konkurenci krom volva a sorenta (nevim jestli jej sem vubec radit, ale posledni test vyznel velepozitivne). Za sebe rikam ze bych se dobreho hybridu s 4 valcem ve volvu nebal, dal bych mu sanci i ve srovnani s 6 valci a soudil az podle vlastni skusenosti. Predsudky stranou.
Tak ci onak nevim proc by se mela Audi prodavat diky technice (myslis li tim motor/prevodovku atd.), nenabizi nic co nema i konkurence (BMW/MB). Stejnevalcove motory, stejne stupnove prevodovky (lehce hur fungujici), stejne vykony...
Furt si myslim ze hlavni deviza audi je ze v technice se drzi na spici jako konkurence a v interieru a hlavne detailech kraluje. BMW mam rad, ale takovy tah na branku (na detajl) tam jednoduse neni (zvlast v nizsich tridach).
ad PS: Sourozenec mozna, ale furt se znackem VW (jednoduse nema premiovou auru) a za (lehce) nizsi cenu. Premie to neni, ikdyby se na ni vlastnostma dotahoval sebevic, bude to vzdy VW.
Tak za mě, tohle auto nemá čím zaujmout. Nepředstavuje nic, co bych chtěl, potřeboval, nebo co by se mi líbilo. Věřím, že si ho v ulicích ani nevšimnu. Pokud tedy dáma ho řídící svou snahou zaparkovat neucpe provoz.
S 2,7 V6 v Chrysleru sem jezdil za 8,8 (Sebring rozměrový ekvivalent Audi A6). Průměrná spotřeba za 3 roky.A to měl 4stupnovej automat, mít dneší 8-9ti seš na 7,8.
Takže nějakých 7 litrů s moderním dehtákem je hodně smutný >:D >:D
10-13 je taky hodně krásný údaj, za to jezdí CTS s 3,6 V6 a AWD a výkonem 325 Hp >:D >:DA má jen 6 stupnů >:D
To má tvý okolí popletený snob není o tom že on je lepší. No nějakej blb možná jo ;-)
Citroen je plechovka buď v klidu. No možná kdysi ta C5 V6 ta se docela povedla :-)
Mainstreamový vozy jsou plechovky ale to je dáno ekonomikou. Už i na prémiovejch vozech vyšší střední vidíš že se šetří. Na jednu stranu přibejvaj funkce a často i výkon ale za cenu že se šetří jinde. Jinými slovy inflační peníze dohonily už i autovýrobu. Proto to srovnávám s hifi kde tohle proběhlo už před pár lety a třeba zesilovače za 100 t. USD dneska nejsou žádnou výjímkou. To je taková velestručná verze. Stačilo se zeptat
Vnímám to takhle nějak [odkaz]
Kylie fakt nemá děti ale starší než já je jestli se ptáš na tohle ;-)
Já se třeba občas potřebuji dostat na louku a ne vždy k ní vede příjezdová cesta. Nezpevněné polní a lesní cesty jsou občas po aktivitě zemědělců či lesníků jak tankodrom s ohromnými kolejemi, po dešti se ti místy udělají malé brody, nemluvě o různém kamení na cestách, které není vždy malé. A vzhledem k tomu, že se tu bavíme o dlouhých autech s velkým rozvorem, potřebuješ světlou výšku pro rozumný přechodový úhel a to poznáš pomalu v každém prudším kopci.
Nevím, jestli jsi někdy zkoušel projet lesem mimo cestu s normálním sedanem (s pohonem všech kol). Já ano. A není to sranda.
Pokud někdo potřebuje jezdit na stavby, do lomů atp., tak věřím, že vyšší světlou výšku využije. SUV má také typicky dovoleno tahat víc než podobně velké kombi. A je skupina lidí, která si kupuje SUV právě kvůli tomu.
MMI je palubní informační a zábavní systém Audi. Patří k tomu ta obrazovka a ovladač mezi sedadly. MMI nabízí i bez navigační funkce (a dalších funkcí) jako rádio. Kompletní seznam si můžeš najít na stránkách Audi, není toho málo (například vestavěný telefon s LTE/ UMTS modemem a Wi-Fi hotspotem).
Který předek máš u Cayenne na mysli? Před faceliftem měl minimálně dva. Mě se více líbí ten u Turba, který je agresivnější a z kterého Macan zřejmě vychází. Facelift se mi tolik nelíbí. U Macanu jsem vpředu váhal hlavně u provedení té věci, v které má Turbo denní svícení.
Na Q7 se mi líbí šedá, jaké to překvapení u Audi. :-) Tady mi sedne o to víc, protože ta silná maska, která je jinak výrazná, více splývá a tolik neruší.
V souvislosti s Q7 jsem měl spíš na mysli nižší hmotnost, lepší odhlučnění nebo novější elektroniku jako například adaptivní tempomat, který umí nejen dodržovat rychlostní omezení, ale umí zpomalit i pro průjezd zatáčkou. Co se designu týče, držím palce a doufám, že se mi bude líbit. :-)
Líbí se mi, že působí subtilněji. Obecně vzato to mám na autech rád. Ale to je asi všechno, co na exteriéru mohu pochválit. Nemusel jsem však ani předchozí generaci. Jen se teď o to víc těším na novou generaci Cayenne.
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Kufr (zavazadlový prostor) není pro parádu, je od toho, aby se v něm vozila zavazadla. Je k tomu stavěný. Nebojím se tedy toho, že by mi řádně zajištěný náklad skončil v kabině (také normálně nikdo nesedí v druhé řadě). Jak jsem napsal, pokud jde o sklopení druhé řady a položení kola vcelku dovnitř, to bych také nedělal (riziko poškození a zašpinění interiéru, problematické zajištění kola).
Mně jde také o bezpečí, ale kola. Nosič na tažném vnímám jako lepší řešení, přesto spíš nouzové. Zase zhoršuje přístup do kufru. Má reakce byla o tom, že ne každý je ochoten vozit kolo nechráněné venku. Rozebírání kola je celkem opruz. :-)
Když už jsi to nadnesl: Rád bych viděl nějaký crash test ve vyšší rychlosti s plným kufrem. Je totiž otázka, kolik toho sedadla, kotvící lišty atd. vydrží. Pro získání homologace myslím musí testovat odolnost sedadel, ale snad jen v 50 km/h.
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
OK, kup si hloupé FF, já Beru Q7 a ještě mi zbyde na R8,
takže já mám 2 auta za cenu jednoho, na každodení ježdění a dlouhé trasy Q7 a na blbnutí R8
Ty máš auto s motorem vepředu, což není, nebyl a nikdy nebude supersport a když stím pojedeš někde dál z té v 12ky tě bude bolet hlava, bude to nepohodlné, nic se tam nevejde a když si stím budeš chtít zařádit ,taky to není ono
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Osobne je mi uplne jedno, kto, co a ako prevaza, v tom sa zhodneme. Jediny dovod z mojej strany, preco nie podobne veci do kufra, je bezpecnost. V pripade havarie mas v interiery kopu nebezpecnych predmetov. V aute vozim dieta, ak idem sam, tak to moc neriesim. Ak sa nam nechce s tym bicyklom na strechu, tak elegantne riesenue je aj nosic na tazne. Hlavne potom nemusim zakydat interier spinou a blatom. Mimochodom reakcia smerovala ku kriteriu prevoz bicykla… .
Dospelejsi ? :-O Tak ja uz mam za sebou 2x vek dospelosti, a nepredpokladam, ze by som casom mal byt este viac dospelejsi, alebo ako to myslis... 8-s
Tazky fanda - ano, priznavam. To mi ale nebrani kritizovat "vlastne rady" - a ako si si vsimol, v poslednej dobe je co...
Takze neviem co sa ti zdalo nejako prehnane fandovske, myslim, ze som to popisal dost triezvo.
Profil mi nevadí a ani mi nepřijde, že by byl v rozporu s tím, jak vypadají starší modely. Jen je tu navíc ten dekorativní prvek, na který jsem si ještě neudělal názor.
A jaký je ten asijský/ čínský vkus? Evropské produkty mají ve světě nějakou image/ pověst a je tedy žádoucí, aby jako evropské vypadaly. Číňané/ Asiaté je kupovali i před tím, než je někdo pro ně přizpůsoboval. Co pozoruješ ty, v novém BMW 7er nevidím.
ja nepochybujem ze to auto je vyborne...... ;-) ....
dizajnovo sa s nim nestotoznujem a volil by som za tieto peniaze inu znacku.... ale uspech mat urcite bude ( a nielen v nemecku ) ... to pisem aj vyssie :yes:
kazdy si vyberie to co chce.... Q7 je v interieri neprekonatelna... tak ako je zase RR ( aj mensi RR sport ) neprekonatelny pri pohlade zvonku .... teren asi pri tychto dnes uz "viacmenej cestnych" vozoch nema asi zmysel riesit a spotrebu takisto.... suma sumarum ... kto chce co chce ten nech si to kupi..... a bude spokojny...... tak ako ja by som bol spokojny s RR sportom iny bude spokojny s Q7 a dalsi zase s jeepom iny s infinity.... ved trh je pestry..... ponuka aut by mala byt takisto.... :yes:
a) Ano, už v době představení konceptů ukazujících novou podobu single frame jsem byl proti. Sériová podoba této části nových audin mě přesvědčuje, že jsem měl se svou kritikou pravdu: oproti původnímu "štítu" se tento nově tvarovaný prvek jeví opravdu nevkusným a žádné řeči o 3D efektu to nespraví.
b) A3 Sportback má stejně pojatý boční profil bez špetky elegance and sportovna. Výsledek práce designérů Audi na obou modelech je stupidně primitivní a nezajímavý. Příliš rovné linky, příliš ploché plochy a absence jakékoliv rafinovanosti spolu s naprosto "usedlým" poměrem prosklených a plechových ploch vytvářejí dojem, že tyto vozy připravoval kolektiv dětí ve věku 5-9 let.... Prostě, podle mého názoru se jedná o stupidně primitivní design. Howgh.
c) Řeč jde o přizpůsobení se designu evropských aut čínskému vkusu, nikoliv o prodlužování rozvorů. Já (a někteří jiní se stejným názorem) docházíme k přesvědčení, že designéři vědomě přizpůsobují někdy detaily, někdy řešení celých partií NOVÝCH modelů asijsko/čínskému vkusu více, než by bylo nutné. Myslím, že toto vysvětlení je patrné z mé poznámky o novém BMW 7 v témže příspěvku nahoře. Nejde o modifikace pro čínský trh, ale o navržení nového auta rovnou v provedení více poplatnému předpokládanému čínskému vkusu. Jinak si totiž výsledky popsané v b) nedovedu vysvětlit.
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Taky můžeš sundat to přední jak řiká MT a máš hned víc místa. Zajímavý jak místo abys ocenil že v autě se schopnostma a motorem supersport je docela dost místa hledáš problém ;-)
Tak si ho nekupuj. Já jen řek že na Ferrari máš ultratradicionalistický pravidla přísnější než měl sám starej pán [odkaz] a seš unešenej z tuctovýho megasuv v běžný V6 naftě
Že na všechno kašleš a klidně bereš technicky ani parametrově nevyjímečný R8 budiž. Líbí se ti a není co řeštít. Než Q7 TDI to fakt jednoznačně radši Ferrari FF V12 6,3 :yes::yes::-)
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Mít zadní kolo od kola u hlavy při řízení není nic příjemnýho FF je krám na nic, není to supersport a není to ani pohodlná limuzína je to auto na nic, nesnáším to auto
Nečetl. Reálný rozdíl? Kolik MPV má například šesti-, osmi- nebo dvanáctiválec podél? Chtěl bych vidět to MPV se stejnou technikou, jako je ve špičkových SUV (Q7 není Yeti). Čest výjimce (R-Klasse). Proč zrovna MPV? Když vynecháme terénní schopnosti a schopnost tahat těžší přívěsy (ne že bych s tím jezdil do zvlášť těžkého terénu, ale oboje využiji), protože se někomu nehodí do krámu, tak dám mnohem radši přednost kupé/ sedanům. Pro změnu vynechám variabilitu, protože pro mne není tak důležitá.
Ne protože je to dražší, protože ten pocit většího bezpečí je hlavně pocit. Větší je i spotřeba a vyšší těžiště taky neni zrovna plus Prostě komplexně je to horší auto. Ale líbí se tak je kupujem čim dál tim víc >:-[]
Jak mám obecně spíš benzínovou orientaci, tak pokud bych šel kupovat velké SUV, šel bych primárně po naftě a automatu. Ale dobře, teoretizuju, SUV asi nikdy kupovat nebudu a tak se zatím spokojím s tímhle "provizorním" názorem.
A co? Možná pro někoho je styl a atraktivita důležitý parametr při výběru auta. Proč ne? Mně je třeba úplně jedno, jaký má auto kufr a kolik žere. Musí se mi líbit. A je jedno, jestli velký sedan, malý roadster, nebo klidně i to SUV.
Ráno jsem byl shodou okolností na německých stránkách MB a bavil jsem se nad tím, čemu říkají SUV a čemu offroader. GL tam bylo označeno pořád jako GL.
Kolik lidí si kupuje SUV pro jízdu v terénu se asi shodnem. Ten zlomek ať samozřejmě zůstane u toho svýho
Nevim jestli si ten test čet ale je fakt drsnej. Reálnej rozdíl je vpodstatě jen ve stylu a image, funkčně sou MPV se stejnou technikou a rozměra lepší snad úplně ve všem. Fór je že sou většinou taky o dost levnější :-)
Proč by se nemělo hodit do terénu? Ne každý potřebuje pracanta, který půjde opravit na koleni kladivem. A ne každý potřebuje prostupnost traktoru. Některá SUV jsou celkem schopná.
To jsou osobní preference. Stejně tak jako jezdit autobusem nebo gazíkem. Mě osobně MPV naprosto obchází a jediný, který mi kdy padlo do ruky byl S-Max po FL.
Záleží, jaké vybereš disciplíny. Já bych do toho například vůbec netahal MPV, protože pro něj nemám upotřebení. Jediný důvod koupit MPV pro mne je, že na trhu není něco lepšího. Jako druh vozu je až na konci, to nejposlednější, o co bych se zajímal. U SUV mě zajímá prostupnost terénem. Chce mi snad někdo namluvit, že MPV porazí SUV mimo silnice? Asi těžko. Co takhle tahání "vozíků"? A v jízdních disciplínách si oboje vyláme zuby na kupé/ sedanech.
zaleží jaké SUV....mé SUV má velký kufr, v terénu jsem zatím nikde neměl problém.
Ten výhled je možná horší za sebe, ale na to si jde zvyknout, za cenu toho, že vím, že mezi mnou a nárazníkem je tuna švédské oceli... ;-)
je to věc výrobce, který záměrně, byť ví, že to v reálu tak není - uvádí čísla, která mu vyhovují.....žádná norma mu nezakazuje uvádět reálnou spotřebu....
Hybrid od LR je ničemnej. Je jednoznačně horším autem než všechny modely kolem a jediná výhoda by mohla být v případě výraznýho zvýhodnění. První smysluplný auto s baterkama od JLR nejdřív za 2 roky. Teď je to hovadina.
A SVR jako ukázka co je možný? Proč ne, ale ačkoliv jsou tito rychlí mastodonti impresivní, tak o ně nestojím. Svézt se, zařádit to ano. Vlastnit ne.
tak asi vždy bude záležet na tom mezikusu. Ale uvádět spotřebu 5,7 je trošku ...ehm.... divné?
Pokud člověk za volantem trošku přemýšlí, tak se dá dosáhnout rozumných spotřeb - jistě v rámci možností třídy a motorizace. Já jel Itálii v H6 Outbacku, aniž bych byl brzda , za 9,6 - narvaný až po střechu - ve čtyřech lidech. Ale čekat od toho sedm by mne nenapadlo. A ani japonce psát to do techničáku. Při normálním ježdění - nikoliv ehnnn ehhhhn, hele woe mám káru.... to určitě půjde mezi osmi a devíti. Při devadesátce na okreskách klidně kolem sedmi při rozumném profilu.
AT nebo SM...šumák a putna. Znovu opakuju, pakliže pro tebe autosvět začíná a končí podobnými články, tak není moc širokej. Je naprosto jedno co tam napíší, já řeším pro sebe, Franta zase ze svýho pohledu, Giorgio potřebuje tohle.
To se počítá, ne "vokurkove"j test od kohokoliv ;-)
omyl...pokud jste čekali kritiku, těch, kteří si to kupují. Ani náhodou. Je to prostě "status car". Kupci je mnohdy jedno, jak to vypadá, ale důležité je, jak to lidi vnímají. O to mnohdy jde. Je to třída, která má ukázat, že v ní jedoucí "na to má". Ovšem - auto za majitele nemůže - stejně tak můžete hovado potkat ve staré obouchané feldě. Jen asi ten ve feldě bude plivat na toho v Q7ce, že je to zbohatlický tunelář.
Asi takhle - čekat, že se jim technika nepovede... může jen trošku mentálně zpozdilý závistivec z čtvrté cenové. Ad design - to je vždy věc názoru - A tady to u mne - upozorňuji, že je vnímání je věc individuální - tak tady to u mne Audi trošku prohrává. Je to prostě takové konformní lízátko. Individualita modelu bude zřejmě spočívat hlavně v jeho ceně. A jak psal už výše kolega diskutér - Hyundaiiii - to vymyslel dřív..... Ach jo... Pamatujete první quattro?A1? To bylo Auto........Inu doba se mění....
Jo objektivní porovnání dopadlo dost drsně. Ale sou in a atraktivnější než odpovídající MPV. Taky dražší a vlastně úplně ve všem horší ale to zdá se nehraje roli :-)
No právě že naopak ne? Je to motorizace kde když už se odhodlám na dlouhym přehlednym úseku k předjíždění stejně mám oči z důlků a spocený ruce jestli to stihnu :-)
Jj, je to motorizace pro poklidné řidiče, ale když tomu šlápneš, bezpečně to předjíždí, žádné oči z důlků a spocené ruce na volantu, zda to stihneš.. :-)
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Golf nehraju a u toho FF jsou přední sedačky posunutý tak dopředu až to hezký není, navíc, ty řídítka čouhají ven kamaráde,navíc zadní kolo přesahuje k ramenu řidiče, takže to kolo v FF važně hloupý přirovnání
Do Q7 dám celý kolo a ani nemusím sundávat přední kolo a možná se jich tam vejde i víc
S 2,7 TDI Quattro automat v A6 mám po půl roce průměr 7,3 litru...nejníž jsem se dostal na 5,8 litru při dodržování rychlostí na trase o délce 35 km )) Jak bylo řečeno, je to o lidech... ;-)
Jo, zadek je slabina Cayennu II už od začátku, ale když vyjel Macan, viděl jsem rezervy v designu i jinde, včetně přední partie, která mi před tím přišla poměrně povedená, zřejmě hlavně proto, že jsem to před tím srovnával s Cayennem I.
Jinak nové Q7 hodně nesluší černá... a samozřejmě ani menší kola (disky).
Jo, já to taky tak pochopil, to s tím Macanem už bylo takové rozšíření tématu, proto jsem dal tu větu na nový řádek. Mně se Cayenne II designově docela (na poměry SUV) líbil, ale když přišel Macan, byly najednou vidět ještě poměrně velké rezervy designu Cayennu.
Jo starej slabej 2.7 TDI pro vyšší střední je mi fakt málo :-)
Tomu řikat snobství mi přijde docela dost mimo ;-)
Po zkušenostem kdy tu má předchůdkyně řekla čim jezdí dík ne. Snad můžu říct že trochu silnější než 2.7 TDI :-)
Snob = přikládá přílišnou důležitost společenskému postavení - na to já skoro s.eru, módnim trendum - na ty většinou taky, důležitosti majetku - proti tomu nic nemám, nemá odpovídající příjmy - sakra na tom něco bude >:-[]
A nebo stručně: povrchní obdivovatel všeho módního - to fakt ne, většinou skoro přesně naopak :-)
Ale hlavně je to s tim 2,7 TDI spíš jak sem řek já než hitman ;-)
Vlastnit samozřejmě jen když ti sou účty a možná peníze vůbec skoro jedno. Něco jako s tou 2,5 miliardovou výhrou. Tam bych asi neváhal ani vteřinu. Nejde mi zdaleka jen o výkon je to i výborně odladěný celý auto :yes:
Ale skvělej je i SDV8 a ten má i přijatelný provozní náklady
Ten test je o technicky víceméně stejnejch, stejně velkejch aut se stejnejma motorama. Je to fakt jen o formě nebo obsahu. Závěr je drtivej a menuje se: SUV na lopatkách
Vim že nad všechno nadřazuješ svou projížďku kolem autosalonu ale třeba tohle nemáš šanci sám vyzkoušet. Nemusí se ti to líbit ale když si to přečteš prostě musíš uznat že to tak je
Já uznávám že to pravda je a stejně bych mít na něj šel do ukázkově nerozumnýho RRS SVR :-)
Já se nebavím o oboru, ale o kraji, jako části země a tady na severu, to tak je a srovnání s Prahou je trochu mimo. A i ten úspěšný architekt kdyby sem přijel v Q7, tak dostane nálepku pasáka ještě než vypne motor. To je realita.
A co se týče toho oboru, pokud moji kolegové jezdí v SUV tak dávají rozhodně přednost Volvu nebo Range Roveru
SVR je na jednu stranu totální blbost ale fakt se mi líbí a hodně :yes::yes:
Kdyby u nás bylo zvýhodnění tak špatnej asi neni ani Hybrid. U nás ho zabíjí cena
SDV8 by mohlo mít vyšší výkon ale je to tak těžká pohoda že bych mu to snad i prominul :-)
To byl hlavní smysl mé připomínky. K čemu SUV vlastně je? Do terénu se to nehodí, kufr není taky žádná sláva a o výhledu z auta směry za řidiče ani nemluvě.
SM? Tobě to čtení až překvapivě často fakt nejde ;-)
Ne velká srovnávačka modelů stejnejch značek v německym Auto Bildu v češtině Auto Tip. Srovnávací test s názvem: Zvítězí forma nad obsahem?
Dopad na jednu stranu možná očekávatelně ale fakt drsně. SUV sou stylovější hezčí atraktivnější ale ve všem horší. Opel, VW, Kia, Mercedes, BMW i Toyota SUV pohořely: 6:0
Myslim že ve všech případech byly SUV samozřejmě i dražší :-)
Mě pár drobností u Autobiography vadí takže já du do HSE ale jo samozřejmě že cena je podobně úchylná. Sportku nesázim ale rozhodně bych v takovym případě nešel jako flyboyeda do autubusu v naftě ale do RRS SVR 405 kW. Benzínek pětilitr s kompresorem za těch 3,5 mega je vlastně zadarmo :yes::-)
Vzhled je nádherný,předchozí generace byla odporná, jenom ty kola tomu nesedí a bez S-line bych se taky obešel je to přece SUV
Hezčí disky a kola s větší výškou, na tohle se nízkoprofilové pneumatiky nehodí , možná i jiná barva, třeba v modré je to hned veselejší, taky bych určitě nechtěl kožené sedačky,
jiný sedačky (hlavné né kůže, člověk tam lítá jak na tobogánu),disky, pneumatiky , barvu a je dokonalá