Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi Q7 3.0 TDI Quattro S-line – Q jako kvalita

Audi Q7 bylo v roce 2005 vůbec prvním SUV značky a zákazníci si jej oblíbili. Druhá generace chce na úspěch navázat, k čemuž má ty nejlepší předpoklady.
Zpět na článek
22. 6. 2015 09:19
22. 6. 2015 09:41
22. 6. 2015 10:08
22. 6. 2015 09:54
22. 6. 2015 10:05
22. 6. 2015 10:18
22. 6. 2015 12:06
22. 6. 2015 13:51
22. 6. 2015 15:25
22. 6. 2015 16:35
22. 6. 2015 10:22
22. 6. 2015 12:48
22. 6. 2015 13:11
22. 6. 2015 14:36
22. 6. 2015 14:49
23. 6. 2015 00:19
22. 6. 2015 12:09
22. 6. 2015 12:12
22. 6. 2015 12:16
22. 6. 2015 12:24
22. 6. 2015 12:33
22. 6. 2015 12:33
22. 6. 2015 13:04
22. 6. 2015 13:31
22. 6. 2015 13:42
22. 6. 2015 14:21
22. 6. 2015 14:52
22. 6. 2015 16:53
22. 6. 2015 22:52
23. 6. 2015 11:58
23. 6. 2015 13:22
23. 6. 2015 16:58
Avatar - Stefič
22. 6. 2015 09:19
Spotřeba
Docela by mě zajímala ta spotřeba. Podle spritmonitoru se s 3.0TDi jen málokdo dostane pod 10l. Průměr bude spíš někde kolem 13.
8-s
Rozbalit vlákno
21
22. 6. 2015 09:22
Re: Spotřeba
Dobrý den,

u staršího modelu to tak bylo, v tomto novém není žádný problém se pod deset dostat. :-)
22. 6. 2015 09:41
Re: Spotřeba
Dobryyy den,

Je to prostě nereálné spotřeba ;-\ , takže co se týče spotřeby, pak jsme ve městě naměřili 9 až 12 litrů na sto, na dálnice rychlost stotřicet spotřeby 8 - 9 litrů na sto.

PS:- 3.0TDI :no: :-!
22. 6. 2015 10:08
Re: Spotřeba
A co by sis tam představoval za motor? V benzínu tam po skončení 4,2 toho moc na výběr nebude. S osmistupňovým automatem ta spotřeba bude nižší, klidně bych věřil té desítce a méně.
22. 6. 2015 10:28
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
a za druhý:
NEJLEPŠÍ BY BYLO TY 3LITRY BENZÍNU NA LPG [odkaz] AŤ SI RWE TRHNE SOUDRUZI ;-) podud tedy ovšem nefandíte JEŠTĚ LEPŠÍMU z NEJLEPŠÍCH [odkaz] CO DO EVROPY PŘIJDE ZAČÁTKEM PŘÍŠTÍHO ROKU a nejsem si jist jesi spalovací konzervě natrhne*** ;-) >:D >:D >:D
22. 6. 2015 11:20
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Je tam reálné papírová spotřeba: nejvíce lžou dieselové motory a hybridy.
22. 6. 2015 10:08
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Se starym modelem jsem jezdil pod 10, na dlouhou trasu dokonce i 8.5l/100km je to jenom o lidech... :-!
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 10:14
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Dlouhou trasu za 8,5? Jakou průměrnou rychlostí? ;-)

[odkaz]
22. 6. 2015 15:50
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Děčín - Mladá Boleslav, normální cestovní rychlost, kolem 100km/h.... když jel někdo míň, tak jsem ho předjel
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 15:53
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
A kolik jich předjelo tebe? Viz docela věrohodnej Spritmonitor tvá spotřeba totiž patří k těm vůbec nejnižším
23. 6. 2015 15:47
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Jenom ten kdo po tý jedničce lítá 110 a víc....
Avatar - Hittman
22. 6. 2015 10:46
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
S 2,7 TDI Quattro automat v A6 mám po půl roce průměr 7,3 litru...nejníž jsem se dostal na 5,8 litru při dodržování rychlostí na trase o délce 35 km )) Jak bylo řečeno, je to o lidech... ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 10:54
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
A6 a stará Q7 sou dost rozdílný auta. A ve spotřebě obzvlášť ;-)

Ono to neni zdaleka jen o lidech ale hlavně o provozu. V pět ráno plynulou jízdou na tempomat taky dovedu jet za výrazně míň než v pátek odpoledne :-)
22. 6. 2015 11:03
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Už jsme se o tom bavili, já se s 2,7TDI dostal na nějakých 8,5 bez větších nároků na dynamiku, kterou to auto ve srovnání s 3,0TDI nenabídlo.
Avatar - Hittman
22. 6. 2015 11:20
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Jj, je to motorizace pro poklidné řidiče, ale když tomu šlápneš, bezpečně to předjíždí, žádné oči z důlků a spocené ruce na volantu, zda to stihneš.. :-)
22. 6. 2015 11:30
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
To zase ne ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:51
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
No právě že naopak ne? Je to motorizace kde když už se odhodlám na dlouhym přehlednym úseku k předjíždění stejně mám oči z důlků a spocený ruce jestli to stihnu :-)
Avatar - Ozzman
22. 6. 2015 15:34
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Mne by zajímalo čím ty jezdíš.... hraješ si tu na snoba a 2.7 TDI je ti málo.... no pochlub se. Co máme dělat my ostatní, co máme kolem 100koní maximálně? Bát se na silnice?
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 15:47
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Jo starej slabej 2.7 TDI pro vyšší střední je mi fakt málo :-)
Tomu řikat snobství mi přijde docela dost mimo ;-)
Po zkušenostem kdy tu má předchůdkyně řekla čim jezdí dík ne. Snad můžu říct že trochu silnější než 2.7 TDI :-)

Snob = přikládá přílišnou důležitost společenskému postavení - na to já skoro s.eru, módnim trendum - na ty většinou taky, důležitosti majetku - proti tomu nic nemám, nemá odpovídající příjmy - sakra na tom něco bude >:-[]
A nebo stručně: povrchní obdivovatel všeho módního - to fakt ne, většinou skoro přesně naopak :-)

Ale hlavně je to s tim 2,7 TDI spíš jak sem řek já než hitman ;-)
Avatar - Ozzman
22. 6. 2015 16:15
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
Ale ano... snob je alespoň v mém okolí označován člověk, který dává okatě najevo, že je lepší než ostatní, že jeho věci jsou lepší a že mezi levnějšími věcmi, se nedá najít nic dobrého...

Z tvého vyjadřování zde to je dost patrné... mainstreamové vozy jsou plechovky (mimo citroen samozřejmě), tohle je slabé a našel bych toho víc a víc :-) Já beru fakt ,že ta 2.7 je proti třeba třílitru slabší, ale řeči o spoceném předjíždění u takového vozu.... to si opravdu nikdy nejel v žádném lidovém voze, že ne?

Ty jsi opravdu syn Kylie vid?
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 16:26
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
To má tvý okolí popletený snob není o tom že on je lepší. No nějakej blb možná jo ;-)
Citroen je plechovka buď v klidu. No možná kdysi ta C5 V6 ta se docela povedla :-)

Mainstreamový vozy jsou plechovky ale to je dáno ekonomikou. Už i na prémiovejch vozech vyšší střední vidíš že se šetří. Na jednu stranu přibejvaj funkce a často i výkon ale za cenu že se šetří jinde. Jinými slovy inflační peníze dohonily už i autovýrobu. Proto to srovnávám s hifi kde tohle proběhlo už před pár lety a třeba zesilovače za 100 t. USD dneska nejsou žádnou výjímkou. To je taková velestručná verze. Stačilo se zeptat

Vnímám to takhle nějak [odkaz]

Kylie fakt nemá děti ale starší než já je jestli se ptáš na tohle ;-)
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 14:56
Re: TAK ZA PRVÝ : VW AUDI ...
S 2,7 V6 v Chrysleru sem jezdil za 8,8 (Sebring rozměrový ekvivalent Audi A6). Průměrná spotřeba za 3 roky.A to měl 4stupnovej automat, mít dneší 8-9ti seš na 7,8.

Takže nějakých 7 litrů s moderním dehtákem je hodně smutný >:D >:D

10-13 je taky hodně krásný údaj, za to jezdí CTS s 3,6 V6 a AWD a výkonem 325 Hp >:D >:DA má jen 6 stupnů >:D
22. 6. 2015 09:50
tahle supr nabušená sympatická kárka
si prostě říká o mladistvého čtyřicátníka, podnikatele s dvacetikilovou nadváhou, blond melírem, v o číslo menším růžovém polo tričku s ohrnutým límečkem, zlatým řetězem na chřtánu a půl kilovými cibulemi na potetovaném zápěstí ! :no: >:D
Rozbalit vlákno
54
22. 6. 2015 09:53
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
A nebo o někoho, komu se líbí a přijde mu to jako dobrý auto..
Ta cena s výbavou je ovšem brutální.
22. 6. 2015 10:00
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Tolik to reálně stát nebude. Audi tak zase vykouzlí všechny slevy a pakety se zvýhodněním. Ale Dát 2,7 mil za šedivou dieselovou 3.0 TDi Q7, to je ranec. Je to cena Range Roveru Sport Autobiography s 4,4 V8 a to je pro mě jiná liga.
22. 6. 2015 11:00
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Dovybav si RRS, aby jsi si medil opravdu v komfortu a jsi o půl míče výš... ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:04
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Psal Autobiography tam už toho je docela dost ;-)
22. 6. 2015 11:31
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Budeš dávat 4-zonovou klimu, adaptivní světla, dynamickej podvozek atd... ;-) prostě 3,2mio jen to fikne.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:49
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Mě pár drobností u Autobiography vadí takže já du do HSE ale jo samozřejmě že cena je podobně úchylná. Sportku nesázim ale rozhodně bych v takovym případě nešel jako flyboyeda do autubusu v naftě ale do RRS SVR 405 kW. Benzínek pětilitr s kompresorem za těch 3,5 mega je vlastně zadarmo :yes: :-)
22. 6. 2015 12:14
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
SVR asi pojede nadmíru dobře, ale smysl mi tu dává SDV6 nebo SDV8. Ostatní potřeby je lepší řešit něčím mrštným a lehkým.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 12:17
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
SVR je na jednu stranu totální blbost ale fakt se mi líbí a hodně :yes: :yes:
Kdyby u nás bylo zvýhodnění tak špatnej asi neni ani Hybrid. U nás ho zabíjí cena
SDV8 by mohlo mít vyšší výkon ale je to tak těžká pohoda že bych mu to snad i prominul :-)
22. 6. 2015 12:29
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Hybrid od LR je ničemnej. Je jednoznačně horším autem než všechny modely kolem a jediná výhoda by mohla být v případě výraznýho zvýhodnění. První smysluplný auto s baterkama od JLR nejdřív za 2 roky. Teď je to hovadina.

A SVR jako ukázka co je možný? Proč ne, ale ačkoliv jsou tito rychlí mastodonti impresivní, tak o ně nestojím. Svézt se, zařádit to ano. Vlastnit ne.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 13:26
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Vlastnit samozřejmě jen když ti sou účty a možná peníze vůbec skoro jedno. Něco jako s tou 2,5 miliardovou výhrou. Tam bych asi neváhal ani vteřinu. Nejde mi zdaleka jen o výkon je to i výborně odladěný celý auto :yes:
Ale skvělej je i SDV8 a ten má i přijatelný provozní náklady
Avatar - dewill
22. 6. 2015 10:56
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Mě hlavně uniká smysl takového vehiklu.. ..teda kromě kompenzace komplexů, nebo pro manželku výše popsaného individua, která je bytostně přesvědčena, že pro její rozmazlený fakany je tohle nejbezpečnější....dokud s tím někoho nesejme na přechodu, protože nevidí přes čumák :-O
22. 6. 2015 10:59
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Makej, třeba si jednou budeš moct něco podobnýho taky dovolit. Tyhle kecy o komplexech kvůli tomu, že si někdo koupí auto který se mu líbí a na který má, jsou stejnak prča:)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:01
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Ať si každej koupí co chce o tom žádná. Ale móda SUV je fakt hodně hloupá viz i nedávnej hromadnej srovnávací test SUV vs mpv v AutoTipu :-)
22. 6. 2015 11:04
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Hloupá pro toho, kdo daný auto nepotřebuje. Z tohoto pohledu jsou hloupý gétéčka, supersporty a můžeme se bavit jen o tom, že většině by stačilo... Dosadí si každej sám.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:06
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Vidim žes tu srovnávačku nečet ;-)

V prodejích jasný vítězství stylu nad funkcí. Ve srovnání drtivě naopak >:-[]
22. 6. 2015 11:32
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Ve srovnání pisálků ze SM? To mě ale jako zákazníka se specifickými potřebami naprosto vůbec nezajímá. Ať si srovnávají co chtějí.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:43
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
SM? Tobě to čtení až překvapivě často fakt nejde ;-)

Ne velká srovnávačka modelů stejnejch značek v německym Auto Bildu v češtině Auto Tip. Srovnávací test s názvem: Zvítězí forma nad obsahem?

Dopad na jednu stranu možná očekávatelně ale fakt drsně. SUV sou stylovější hezčí atraktivnější ale ve všem horší. Opel, VW, Kia, Mercedes, BMW i Toyota SUV pohořely: 6:0
Myslim že ve všech případech byly SUV samozřejmě i dražší :-)
22. 6. 2015 12:08
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
AT nebo SM...šumák a putna. Znovu opakuju, pakliže pro tebe autosvět začíná a končí podobnými články, tak není moc širokej. Je naprosto jedno co tam napíší, já řeším pro sebe, Franta zase ze svýho pohledu, Giorgio potřebuje tohle.

To se počítá, ne "vokurkove"j test od kohokoliv ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 12:22
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Německá velká srovnávačka 12 modelů a Svět Motorů neni zrovna úplně šumák ale jak myslíš

Vim že seš trochu alergickej když řeknu že se test poved ale tohle porovnání docela sedlo a to co tam píšou je prostě fakt ;-)
22. 6. 2015 12:25
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Co je fakt? Nastav si měřítka a podle toho udělej srovnávací test. A můžeš v něm srovnávat třeba Aygo a McLaren 650
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 12:34
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
To bylo víc mimo než bych čekal >:-[]

Ten test je o technicky víceméně stejnejch, stejně velkejch aut se stejnejma motorama. Je to fakt jen o formě nebo obsahu. Závěr je drtivej a menuje se: SUV na lopatkách

Vim že nad všechno nadřazuješ svou projížďku kolem autosalonu ale třeba tohle nemáš šanci sám vyzkoušet. Nemusí se ti to líbit ale když si to přečteš prostě musíš uznat že to tak je

Já uznávám že to pravda je a stejně bych mít na něj šel do ukázkově nerozumnýho RRS SVR :-)
22. 6. 2015 12:59
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Projížďka kolem autosalonu? Sakro, jsi sakra mimo. Život není projížďka kolem salonu. Život je o reálných potřebách každýho individuálně. To, že ty to nechápeš je mi líto, ale to je tvůj boj. Řídit se podle resumé pisálků opravdu nemíním ;-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 13:28
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Ty si řikal že projížďku kolem autosalonu nadřazuješ nad jakýkoli písmenka ;-)
22. 6. 2015 13:00
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Záleží, jaké vybereš disciplíny. Já bych do toho například vůbec netahal MPV, protože pro něj nemám upotřebení. Jediný důvod koupit MPV pro mne je, že na trhu není něco lepšího. Jako druh vozu je až na konci, to nejposlednější, o co bych se zajímal. U SUV mě zajímá prostupnost terénem. Chce mi snad někdo namluvit, že MPV porazí SUV mimo silnice? Asi těžko. Co takhle tahání "vozíků"? A v jízdních disciplínách si oboje vyláme zuby na kupé/ sedanech.

Projížďku kolem autosalonu? >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 13:32
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Kolik lidí si kupuje SUV pro jízdu v terénu se asi shodnem. Ten zlomek ať samozřejmě zůstane u toho svýho
Nevim jestli si ten test čet ale je fakt drsnej. Reálnej rozdíl je vpodstatě jen ve stylu a image, funkčně sou MPV se stejnou technikou a rozměra lepší snad úplně ve všem. Fór je že sou většinou taky o dost levnější :-)

No tak jak tomu chceš řikat? >:-[]
22. 6. 2015 14:37
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Nečetl. Reálný rozdíl? Kolik MPV má například šesti-, osmi- nebo dvanáctiválec podél? Chtěl bych vidět to MPV se stejnou technikou, jako je ve špičkových SUV (Q7 není Yeti). Čest výjimce (R-Klasse). Proč zrovna MPV? Když vynecháme terénní schopnosti a schopnost tahat těžší přívěsy (ne že bych s tím jezdil do zvlášť těžkého terénu, ale oboje využiji), protože se někomu nehodí do krámu, tak dám mnohem radši přednost kupé/ sedanům. Pro změnu vynechám variabilitu, protože pro mne není tak důležitá.
Avatar - Skipper
22. 6. 2015 14:29
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
A co? Možná pro někoho je styl a atraktivita důležitý parametr při výběru auta. Proč ne? Mně je třeba úplně jedno, jaký má auto kufr a kolik žere. Musí se mi líbit. A je jedno, jestli velký sedan, malý roadster, nebo klidně i to SUV.
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 15:12
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
K čemu potřebuješ SUV a ne kombík 4x4?

Povvídej, přeháněj. Těším se >:D >:D
24. 6. 2015 08:50
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Já se třeba občas potřebuji dostat na louku a ne vždy k ní vede příjezdová cesta. Nezpevněné polní a lesní cesty jsou občas po aktivitě zemědělců či lesníků jak tankodrom s ohromnými kolejemi, po dešti se ti místy udělají malé brody, nemluvě o různém kamení na cestách, které není vždy malé. A vzhledem k tomu, že se tu bavíme o dlouhých autech s velkým rozvorem, potřebuješ světlou výšku pro rozumný přechodový úhel a to poznáš pomalu v každém prudším kopci.

Nevím, jestli jsi někdy zkoušel projet lesem mimo cestu s normálním sedanem (s pohonem všech kol). Já ano. A není to sranda.

Pokud někdo potřebuje jezdit na stavby, do lomů atp., tak věřím, že vyšší světlou výšku využije. SUV má také typicky dovoleno tahat víc než podobně velké kombi. A je skupina lidí, která si kupuje SUV právě kvůli tomu.
Avatar - dewill
22. 6. 2015 11:53
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
To byl hlavní smysl mé připomínky. K čemu SUV vlastně je? Do terénu se to nehodí, kufr není taky žádná sláva a o výhledu z auta směry za řidiče ani nemluvě.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:55
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Jo objektivní porovnání dopadlo dost drsně. Ale sou in a atraktivnější než odpovídající MPV. Taky dražší a vlastně úplně ve všem horší ale to zdá se nehraje roli :-)
Avatar - CarlosOstrava
22. 6. 2015 12:46
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
zaleží jaké SUV....mé SUV má velký kufr, v terénu jsem zatím nikde neměl problém.
Ten výhled je možná horší za sebe, ale na to si jde zvyknout, za cenu toho, že vím, že mezi mnou a nárazníkem je tuna švédské oceli... ;-)
22. 6. 2015 13:16
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Proč by se nemělo hodit do terénu? Ne každý potřebuje pracanta, který půjde opravit na koleni kladivem. A ne každý potřebuje prostupnost traktoru. Některá SUV jsou celkem schopná.
Avatar - Skipper
22. 6. 2015 14:32
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Třeba to, že se někomu líbí? Část lidí ho preferuje pro ten ,,pocit bezpečí,,. A proč vlastně ne? Pokud pro tebe auto není spotřebák, tak k němu máš i nějaký vztah. A tam právě styl a třeba i dojem, jaký na tebe auto dělá rozhoduje.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:34
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Ne protože je to dražší, protože ten pocit většího bezpečí je hlavně pocit. Větší je i spotřeba a vyšší těžiště taky neni zrovna plus Prostě komplexně je to horší auto. Ale líbí se tak je kupujem čim dál tim víc >:-[]
Avatar - KANKUNEN
22. 6. 2015 13:04
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Víš jak to je, podle sebe soudím tebe. Ti co na vydělají si už nic nemusí dokazovat.
22. 6. 2015 13:27
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
To by me zajimalo, kdo tu ma jakej komplex, nejvic to ale sedi na tebe :no:
Avatar - Machýrek
23. 6. 2015 15:00
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Spousta hezkejch drahejch veci nema smysl a presto se prodavaj.
Vetsina gramotnejch holek ti potvrdi, ze Chanel kabelku nutne potrebuje k zivotu a pritom uplne stejne by jim poslouzila igelitka z Tesca.
Jinak koukam, ze jsem skoro sam, komu se nova Q7 libi. Velky cerny kola, cerny single frame a dalsi "hlinikovy" prvky, sediva metla, S-line.. a neni co resit ;-)
22. 6. 2015 11:01
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Toto je podle tebe typickej uživatel prémiovýho SUV? Kde a jak žiješ? Znáš vůbec někoho z reálných kupců?
Avatar - dewill
22. 6. 2015 11:46
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Bohužel ano, tady v kraji je Q7 a X6 typický znak dotačních pijavic a majitelů ubytoven (+ manželek)
22. 6. 2015 12:09
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
V mém oboru pak třeba architektů, projektantů, zástupců stavebních nebo strojírenských společností atd...
Avatar - dewill
22. 6. 2015 12:29
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Já se nebavím o oboru, ale o kraji, jako části země a tady na severu, to tak je a srovnání s Prahou je trochu mimo. A i ten úspěšný architekt kdyby sem přijel v Q7, tak dostane nálepku pasáka ještě než vypne motor. To je realita.

A co se týče toho oboru, pokud moji kolegové jezdí v SUV tak dávají rozhodně přednost Volvu nebo Range Roveru
22. 6. 2015 12:30
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Aha, takže SUV vlastně ano, jen nesmí mít čtyří kroužky nebo vrtuli... Divný názory.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 12:38
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
No hlavně to musí bejt Range Rover ostatní je mi jedno >:-[]
22. 6. 2015 13:07
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
To jsou osobní preference. Stejně tak jako jezdit autobusem nebo gazíkem. Mě osobně MPV naprosto obchází a jediný, který mi kdy padlo do ruky byl S-Max po FL.
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 15:15
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Audi Q7 bývá hlavně označováno jako autobus pro maminy. Potkáš to nějčastěji před prestižní mateřinkou :-) >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 12:37
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Co vim nejúspěšnější českej žijící architekt jezdí v Mini >:-[]
22. 6. 2015 13:01
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
A jsme u toho...nejúspěšnější. Opět dogmata z příručky "Jak dočůrat dál". Znám jich dost v BMW, Audi, stejně jako v XC70. Co člověk to unikát.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 13:20
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
To jo ale ten jeden asi nejznámější prostě jezdí v Mini :-)
22. 6. 2015 12:57
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
zobecňování je známkou výše koeficientu...
22. 6. 2015 13:17
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
Myslíš ten součinitele odporu ;-) ? (o vzduch každopádně nejde)
22. 6. 2015 14:34
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
reakce byla na dewilla, na prohlášení "v autě xy jezdí pouze pasáci" jsem lehce alegický :-)
Avatar - Barrichello
23. 6. 2015 15:15
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
copak pasáci, ale ruská mafie >:D >:D
Avatar - Skipper
22. 6. 2015 14:33
Re: tahle supr nabušená sympatická kárka
obecně máš pravdu ;-)
Avatar - Johny.Rico
22. 6. 2015 09:54
Bych blil!
Tohle, to je teda mega hnus. Viděno naživo, vyzkoušeno, no, velmi sterilní povoz. Má predikce jest taková, že se to bude prodávat hůře než minulá generace. Ble :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - flyboyeda
22. 6. 2015 10:01
Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
zatím jsem teda nevyhrál :-(

Vzhled je nádherný,předchozí generace byla odporná, jenom ty kola tomu nesedí a bez S-line bych se taky obešel je to přece SUV

Hezčí disky a kola s větší výškou, na tohle se nízkoprofilové pneumatiky nehodí , možná i jiná barva, třeba v modré je to hned veselejší, taky bych určitě nechtěl kožené sedačky,

jiný sedačky (hlavné né kůže, člověk tam lítá jak na tobogánu),disky, pneumatiky , barvu a je dokonalá
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 10:05
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Tu R8 bych ti eště odpustil. Když jí miluješ tak holt neni co řešit ale tohle? Ty kterej puristicky kážeš který Ferrari neni dost pravověrný, z tebe se stal omezenec na jednu značku a když to nemá OOOO je to špatně? ;-\
Avatar - flyboyeda
22. 6. 2015 10:12
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
líbí se mi interiér Audi, praktičnost, pohodlí , Luxus a spolehlivost,

proto bych dal přednost Q7 před těmi ostatními

sklopíš sedačky a tradá na hory s kolem a nemusíš ani sundávat přední kolo,

u FF bys musel sundat i řidítka aby jsi tam narval kolo

do Q7 se těch kol vejde klidně i víc

řídí se to skvěle, jede to skvěle, je to spolehlivé , pohodlné a prostorné, co víc si přát, snad jenom ten Superjackpot
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 10:19
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Jestli si to trochu nemaluješ [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)

Král může bejt jen jeden. Nebo dva [odkaz] [odkaz] :yes: :yes:

[odkaz] [odkaz] :-)
Avatar - flyboyeda
22. 6. 2015 11:09
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Golf nehraju a u toho FF jsou přední sedačky posunutý tak dopředu až to hezký není, navíc, ty řídítka čouhají ven kamaráde,navíc zadní kolo přesahuje k ramenu řidiče, takže to kolo v FF važně hloupý přirovnání

Do Q7 dám celý kolo a ani nemusím sundávat přední kolo a možná se jich tam vejde i víc
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 11:12
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
FF je skvěle jezdící supersport s famóznim V12 a to kolo se do něj vejde ;-)

Už sis prošel ty tabulky? :-)

Jestli chceš auto pro rodinu do kterýho se vejde hodně kol kup si [odkaz]

Srovnávat Ferrari FF a audi Q7 jinak asi radši nebudeme žejo?

R8 neni zrovna lídr segmentu ale tam tu zaslepenou lásku eště pochopim. Sorry tady fakt ne ;-)
Avatar - flyboyeda
22. 6. 2015 14:34
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
FF je na *, Q7 je všestraný universál, to je výsledek mého srovnání kamaráde :-)
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:37
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Tak jo než ho prodáš užij si v Q7 nafta co to de a já stejnou dobu v FF V12. To mi přijde spravedlivý ;-)
Avatar - flyboyeda
22. 6. 2015 14:38
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Mít zadní kolo od kola u hlavy při řízení není nic příjemnýho FF je krám na nic, není to supersport a není to ani pohodlná limuzína je to auto na nic, nesnáším to auto
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:53
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Taky můžeš sundat to přední jak řiká MT a máš hned víc místa. Zajímavý jak místo abys ocenil že v autě se schopnostma a motorem supersport je docela dost místa hledáš problém ;-)
Tak si ho nekupuj. Já jen řek že na Ferrari máš ultratradicionalistický pravidla přísnější než měl sám starej pán [odkaz] a seš unešenej z tuctovýho megasuv v běžný V6 naftě
Že na všechno kašleš a klidně bereš technicky ani parametrově nevyjímečný R8 budiž. Líbí se ti a není co řeštít. Než Q7 TDI to fakt jednoznačně radši Ferrari FF V12 6,3 :yes: :yes: :-)
Avatar - flyboyeda
22. 6. 2015 17:44
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
OK, kup si hloupé FF, já Beru Q7 a ještě mi zbyde na R8,

takže já mám 2 auta za cenu jednoho, na každodení ježdění a dlouhé trasy Q7 a na blbnutí R8

Ty máš auto s motorem vepředu, což není, nebyl a nikdy nebude supersport a když stím pojedeš někde dál z té v 12ky tě bude bolet hlava, bude to nepohodlné, nic se tam nevejde a když si stím budeš chtít zařádit ,taky to není ono

já v tom mám jasno a ty né, hotovo tečka
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 17:47
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Dohodnuto :-)

Verzi RR + auto z mýho avataru si nechávám jako záložní až budu starší ;-)
22. 6. 2015 11:21
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Vacsina ludi cpe bicykle a podobne nezmysly na strechu… .tvoj argument pre q7 je tragicky
22. 6. 2015 13:29
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Já třeba ne. Co dělá většina, je mi celkem ukradené. Radši si dám tu práci kolo rozebrat a složit ho do přepravního kufru, než abych ho vezl na střeše. Vcelku ho však do kufru také cpát nebudu, pokud se nebavíme o dodávce.
Avatar - flyboyeda
22. 6. 2015 14:40
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
:yes: :-) :yes:
22. 6. 2015 17:04
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Osobne je mi uplne jedno, kto, co a ako prevaza, v tom sa zhodneme. Jediny dovod z mojej strany, preco nie podobne veci do kufra, je bezpecnost. V pripade havarie mas v interiery kopu nebezpecnych predmetov. V aute vozim dieta, ak idem sam, tak to moc neriesim. Ak sa nam nechce s tym bicyklom na strechu, tak elegantne riesenue je aj nosic na tazne. Hlavne potom nemusim zakydat interier spinou a blatom. Mimochodom reakcia smerovala ku kriteriu prevoz bicykla… .
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 17:44
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
To kolo a Ferrari je v týhle diskuzi nesmysl. Že se do FF vejde je taková absurditka stejná jako [odkaz] nebo [odkaz] :-)
22. 6. 2015 19:20
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Kufr (zavazadlový prostor) není pro parádu, je od toho, aby se v něm vozila zavazadla. Je k tomu stavěný. Nebojím se tedy toho, že by mi řádně zajištěný náklad skončil v kabině (také normálně nikdo nesedí v druhé řadě). Jak jsem napsal, pokud jde o sklopení druhé řady a položení kola vcelku dovnitř, to bych také nedělal (riziko poškození a zašpinění interiéru, problematické zajištění kola).

Mně jde také o bezpečí, ale kola. Nosič na tažném vnímám jako lepší řešení, přesto spíš nouzové. Zase zhoršuje přístup do kufru. Má reakce byla o tom, že ne každý je ochoten vozit kolo nechráněné venku. Rozebírání kola je celkem opruz. :-)

Když už jsi to nadnesl: Rád bych viděl nějaký crash test ve vyšší rychlosti s plným kufrem. Je totiž otázka, kolik toho sedadla, kotvící lišty atd. vydrží. Pro získání homologace myslím musí testovat odolnost sedadel, ale snad jen v 50 km/h.
Avatar - fOE
22. 6. 2015 10:44
Re: Až vyhraju Superjackpot ve Sportce, hned jí beru,
Prosim, rozved nam tu spolehlivost. To si rad prectu.
22. 6. 2015 10:05
Nelíbí
Musím se přidat k názoru Ondry. To auto je z venku pro mě, a mnoho dalších lidí, se kterými jsem se o designu tohoto auta bavil, ošklivé. 8-s A osobní setkání to moc nevylepší. Přesným opakem je pak interiér, to se musí nechat, že kluci v Ingolstadtu umí :yes:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Bubáq
22. 6. 2015 10:18
Re: Nelíbí
Přidávám se ke skupině.... Upřesňuji, že všechno by se dalo akceptovat, ale to řešení přídě s velmi - až extrémně - hnusným singleframem a napojenými světlomety je prostě nepřijatelné. Porovnal jsem naživo s novou XC90 a i když ani v jejím případě nejsem nijak nadšen z její přídě, ve srovnání na Q7 vyhrává na celé čáře.
Q7 podle mého úsudku dělal stejný tým, jako A3: tam vidím kořeny té potíže, že názor designerů se liší od názoru veřejnosti na to, co se od Audi očekává. V obou případech je použita stejný designový jazyk a mnoho shodných přístupů. A právě ty audinám viditelně neprospívají. A6, A4 mají naštěstí jiné autory a dopadly mnohem lépe. Jak se od audiny očekává.
Interiér Q7 je myslím o.k. jak co do rozměrů, tak do provedení. Stále se nemohu zbavit otázky, které vnitřní rozměry už budou konečně posuzovány jako DOSTATEČNÉ. Podle mého přesvědčení ani předchozí (mimochodem, opravdu mnohem hezčí) kvé7 uvnitř nestrádala co do rozměrů... Nu, nová je prostornější, tlusťoši a vepříci si přijdou na své.
Co se prognózy prodejů novinky týče, v této třídě už dávno neprodává design. Ani (nebo spíše nikdy) v Číně, a o USA si nedělám iluze: kultivovat vkus amerických zákazníků vytříbeným designem je zhola zbytečné, auto pojímají zcela jinak. Takže, suma sumárum, prodeje kvé7 nebude brzdit nepovedený design, ale naopak půjdou nahoru díky celkovým technickým kvalitám vozu a pocitu luxusní jízdy, který nepochybně poskytuje.
Na druhou stranu poznamenávám, že u BMW zřejmě již dospěli k závěru, že nemají design jejich vozů a priori přizpůsobovat vkusu Blízkého Východu a Číny. Zkrátka, že i Evropský trh nadále představuje značný kupní potenciál. Proto je nová 7 tak designově povedená. Snad tento příklad a reakce veřejnosti na novou kvé7 designový tým Audi přesvědčí, že vyhovět vkusu Evropanů není na závadu, nýbrž ku prospěchu značky a jejích prodejů....
Avatar - Emel
22. 6. 2015 12:06
Re: Nelíbí
Hm, no... mně se Q7 nikdy moc nelíbila, z mého pohledu byla minulá generace nejošklivější Audi za dost dlouhou dobu. A nelíbí se mi ani ta nová. Až sem souhlas.

Kde už nesouhlasím je ten čumák. Podle mě naopak příď vozu je jedna z jeho lepších částí: [odkaz]

Slabší je spíš zadek, který se nezbavil jisté zavalitosti, navíc ze zadobočního pohledu vyvolává dojem, že to auto padá na zadek nebo má "plné gatě": [odkaz]
22. 6. 2015 13:51
Re: Nelíbí
Jak bude vypadat singleframe (a že se mi pravděpodobně nebude líbit) pro Q modely, bylo jasné z konceptů. To je ono proklamované větší odlišení modelů.

Jaké kořeny potíže vidíš v A3, to by mě tedy zajímalo. A4 i A6 jsou hlavně starší.

Ty řeči o designu moc nechápu. Kdyby se Číňanům líbila čínská auta, tak si nebudou kupovat ta evropská. Přizpůsobení se v podobě nabídky verzí s prodlouženým rozvorem nebo lepší filtrace vzduchu na nás nemá moc dopad. Co nás může dostat, je dotykové ovládání.
Avatar - Bubáq
22. 6. 2015 15:25
Re: Nelíbí
a) Ano, už v době představení konceptů ukazujících novou podobu single frame jsem byl proti. Sériová podoba této části nových audin mě přesvědčuje, že jsem měl se svou kritikou pravdu: oproti původnímu "štítu" se tento nově tvarovaný prvek jeví opravdu nevkusným a žádné řeči o 3D efektu to nespraví.

b) A3 Sportback má stejně pojatý boční profil bez špetky elegance and sportovna. Výsledek práce designérů Audi na obou modelech je stupidně primitivní a nezajímavý. Příliš rovné linky, příliš ploché plochy a absence jakékoliv rafinovanosti spolu s naprosto "usedlým" poměrem prosklených a plechových ploch vytvářejí dojem, že tyto vozy připravoval kolektiv dětí ve věku 5-9 let.... Prostě, podle mého názoru se jedná o stupidně primitivní design. Howgh.

c) Řeč jde o přizpůsobení se designu evropských aut čínskému vkusu, nikoliv o prodlužování rozvorů. Já (a někteří jiní se stejným názorem) docházíme k přesvědčení, že designéři vědomě přizpůsobují někdy detaily, někdy řešení celých partií NOVÝCH modelů asijsko/čínskému vkusu více, než by bylo nutné. Myslím, že toto vysvětlení je patrné z mé poznámky o novém BMW 7 v témže příspěvku nahoře. Nejde o modifikace pro čínský trh, ale o navržení nového auta rovnou v provedení více poplatnému předpokládanému čínskému vkusu. Jinak si totiž výsledky popsané v b) nedovedu vysvětlit.
22. 6. 2015 16:35
Re: Nelíbí
Profil mi nevadí a ani mi nepřijde, že by byl v rozporu s tím, jak vypadají starší modely. Jen je tu navíc ten dekorativní prvek, na který jsem si ještě neudělal názor.

A jaký je ten asijský/ čínský vkus? Evropské produkty mají ve světě nějakou image/ pověst a je tedy žádoucí, aby jako evropské vypadaly. Číňané/ Asiaté je kupovali i před tím, než je někdo pro ně přizpůsoboval. Co pozoruješ ty, v novém BMW 7er nevidím.
22. 6. 2015 11:41
Re: Nelíbí
Ano, přidávám se k názoru, že je to plechová prapodivnost. Chybí mi už jen radlice. A výhrady mám i k interiéru... palubní deska mi přijde jako výdechy chlazení elektromotoru nebo chladič rozebraného zesilovače... nebo profi-fén? (a to i u Passatu) Kadeřníkům Q7 asi bude vyhovovat...
22. 6. 2015 10:11
souhlas s testem
tak konecne, ze v takhle velkym aute bude i tomu odpovidajici misto. Mel jsem "cest" jet v predchozi generaci na zadnich sedackach asi 2000km a teda byl jsem docela nespokojenej.
Jinak cena ocekavana - ceny priplatku nehorazne jako vzdy u nemecke trojky....
Nicmene - smysl teto kategorie aut je stale mimo moje preference - do mesta je ideal nizsi stredni trida a ne takovato svine
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
22. 6. 2015 10:19
Jestli se bude prodavat
Jestli se bude prodavat, bude se prodavat jen diky vnitrku a kvalite, kterou clovek citi vsude. Tato Ondrova veta mi cele audi vystihuje naprosto presne:
"Jsou to věci, které nijak nepomohou lepší jízdě vozu, když už ale zaplatíte nemalou částku za podobný automobil, je milé sledovat, s jakou pečlivostí se k výrobě přistupovalo."

Coz je na jednu stranu slechti, na druhou stranu je skoda, ze dokazi sice velice kvalitne vyrobit vuz, ktery je ale zaroven naprosto nevzhledne auto co bez mrknuti oka predci i takovy mainstreamovy Touareq nebo Sorento (X5, Cayenne a RR nevyjimaje).
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Emel
22. 6. 2015 12:10
Re: Jestli se bude prodavat
Myslím, že by se mohlo prodávat taky díky technice... někdo tu mluvil o XC90, ale jakkoli se mi Volvo líbí, asi bych si v téhle třídě těžko odříkal V6+.

PS: Jak moc je Touareg mainstreamový je otázka, je to prostě sourozenec Porsche a Audi...
Avatar - fOE
22. 6. 2015 12:21
Re: Jestli se bude prodavat
Tak vicevalec je v teto tride furt standart napric konkurenci krom volva a sorenta (nevim jestli jej sem vubec radit, ale posledni test vyznel velepozitivne). Za sebe rikam ze bych se dobreho hybridu s 4 valcem ve volvu nebal, dal bych mu sanci i ve srovnani s 6 valci a soudil az podle vlastni skusenosti. Predsudky stranou.
Tak ci onak nevim proc by se mela Audi prodavat diky technice (myslis li tim motor/prevodovku atd.), nenabizi nic co nema i konkurence (BMW/MB). Stejnevalcove motory, stejne stupnove prevodovky (lehce hur fungujici), stejne vykony...
Furt si myslim ze hlavni deviza audi je ze v technice se drzi na spici jako konkurence a v interieru a hlavne detailech kraluje. BMW mam rad, ale takovy tah na branku (na detajl) tam jednoduse neni (zvlast v nizsich tridach).

ad PS: Sourozenec mozna, ale furt se znackem VW (jednoduse nema premiovou auru) a za (lehce) nizsi cenu. Premie to neni, ikdyby se na ni vlastnostma dotahoval sebevic, bude to vzdy VW.
22. 6. 2015 12:50
Re: Jestli se bude prodavat
Asi nejsi za volantem, ale stejně píšeš z cesty... :-)
Avatar - Ji/Ri
22. 6. 2015 13:47
Re: Jestli se bude prodavat
Emele, zkus tu xc90. Budeš,myslím, krásně překvapený. ;-)
Avatar - Emel
22. 6. 2015 14:17
Re: Jestli se bude prodavat
Nemám čas zkoušet všechno. Jak netoužím zkoušet čaj s mlíkem, tak netoužím zkoušet velké SUV se čtyřválcem.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:20
Re: Jestli se bude prodavat
O počet válců trochu de o tom žádná ale hlavně de o výkon. A ten je v případě XC90 407 koní
Avatar - Emel
22. 6. 2015 14:29
Re: Jestli se bude prodavat
Jak mám obecně spíš benzínovou orientaci, tak pokud bych šel kupovat velké SUV, šel bych primárně po naftě a automatu. Ale dobře, teoretizuju, SUV asi nikdy kupovat nebudu a tak se zatím spokojím s tímhle "provizorním" názorem.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 14:33
Re: Jestli se bude prodavat
U velkýho SUV nafta taky jako snad u jedinýho dává smysl. Těhle 407 koní je ale hybridních takže to možná neni špatná volba
Avatar - Emel
22. 6. 2015 14:56
Re: Jestli se bude prodavat
Možná, tohle jsou pro mě neprobádané vody. Instinktivně ale vidím 3.0TDI jako ideál.
Avatar - Hammunasakra
22. 6. 2015 15:05
Re: Jestli se bude prodavat
Určitě? Co 30d, 40d, 50d, TDV6, SDV6? :-)
Avatar - Emel
22. 6. 2015 15:10
Re: Jestli se bude prodavat
TDI myšleno nafta, klidně od BMW.
Avatar - fOE
22. 6. 2015 10:22
800ot
Pochybuju ze tahani 2,2t auta motorem v 800ot se na motoru nepodepise. Predpoklad ze " při vývoji technici s něčím podobným počítali" bych si spis zamenil za kombinaci "po zaruce at to veme cert" s "hlavne co nejnizsi spotrebu a zalibit se Bruselu".
Rozbalit vlákno
5
22. 6. 2015 12:48
Re: 800ot
Možná že ty to nepoznáš, ale převodovka v Audi pozná, že táhneš přívěs... ;-)
Edit:tvůj slovosled je tak vytříbený, že jsem tam viděl přívěs ;-)
Avatar - fOE
22. 6. 2015 13:11
Re: 800ot
V takovem pripade mohu doporucit mnoho skvelych oftalmologu. :-)
22. 6. 2015 14:36