Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi A4 B9: Nová generace s delším rozvorem oficiálně, zhubla 120 kg

Audi představuje novou generaci sedanů a kombi střední třídy A4. Na první pohled se toho moc nezměnilo, ale opak je pravdou. B9 je o něco větší a hlavně lehčí.
Zpět na článek
29. 6. 2015 09:09
29. 6. 2015 09:23
29. 6. 2015 09:29
29. 6. 2015 09:30
29. 6. 2015 09:34
29. 6. 2015 09:38
29. 6. 2015 09:43
29. 6. 2015 09:51
29. 6. 2015 09:56
29. 6. 2015 10:22
29. 6. 2015 10:32
29. 6. 2015 13:02
29. 6. 2015 09:45
29. 6. 2015 09:51
29. 6. 2015 09:59
29. 6. 2015 10:00
29. 6. 2015 10:13
29. 6. 2015 10:32
29. 6. 2015 11:24
29. 6. 2015 09:39
29. 6. 2015 10:45
29. 6. 2015 11:09
29. 6. 2015 12:01
29. 6. 2015 12:23
29. 6. 2015 10:33
29. 6. 2015 10:39
29. 6. 2015 10:48
29. 6. 2015 10:51
29. 6. 2015 10:59
29. 6. 2015 11:03
29. 6. 2015 11:11
29. 6. 2015 12:05
29. 6. 2015 13:57
29. 6. 2015 11:25
29. 6. 2015 13:51
29. 6. 2015 14:27
29. 6. 2015 12:57
29. 6. 2015 10:15
29. 6. 2015 10:35
29. 6. 2015 10:53
29. 6. 2015 10:57
29. 6. 2015 11:06
29. 6. 2015 11:19
29. 6. 2015 11:35
29. 6. 2015 11:46
29. 6. 2015 18:36
29. 6. 2015 19:42
29. 6. 2015 20:02
29. 6. 2015 11:26
29. 6. 2015 12:13
29. 6. 2015 09:10
29. 6. 2015 09:19
29. 6. 2015 11:21
29. 6. 2015 13:35
29. 6. 2015 10:06
29. 6. 2015 11:19
29. 6. 2015 14:10
29. 6. 2015 15:48
29. 6. 2015 16:28
29. 6. 2015 16:43
29. 6. 2015 20:04
29. 6. 2015 22:10
29. 6. 2015 11:16
29. 6. 2015 11:23
29. 6. 2015 11:26
29. 6. 2015 10:36
29. 6. 2015 09:34
29. 6. 2015 09:42
29. 6. 2015 10:07
29. 6. 2015 10:16
29. 6. 2015 10:25
29. 6. 2015 10:08
29. 6. 2015 11:03
29. 6. 2015 11:44
29. 6. 2015 10:38
29. 6. 2015 09:15
29. 6. 2015 09:33
29. 6. 2015 09:43
29. 6. 2015 11:19
29. 6. 2015 09:22
29. 6. 2015 09:29
29. 6. 2015 09:44
29. 6. 2015 14:06
29. 6. 2015 09:25
29. 6. 2015 09:30
29. 6. 2015 09:39
29. 6. 2015 09:50
29. 6. 2015 11:06
29. 6. 2015 12:17
29. 6. 2015 14:34
29. 6. 2015 15:42
29. 6. 2015 09:25
29. 6. 2015 09:31
29. 6. 2015 09:35
29. 6. 2015 09:46
29. 6. 2015 09:48
29. 6. 2015 12:21
29. 6. 2015 12:30
29. 6. 2015 13:08
29. 6. 2015 10:05
29. 6. 2015 10:10
29. 6. 2015 10:18
29. 6. 2015 10:23
29. 6. 2015 12:43
29. 6. 2015 10:23
29. 6. 2015 10:29
29. 6. 2015 10:38
29. 6. 2015 11:00
29. 6. 2015 12:00
29. 6. 2015 12:58
29. 6. 2015 10:59
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 09:09
A4 B9
Jak kdyby těch jezevčíků nebylo dost... :-!
Rozbalit vlákno
49
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 09:23
Re: A4 B9
este par rokov a nova A4ka uz bude dlhsia...ako 10 rocna A6tka .. uz dnes je rozdiel len 6cm.... byt co najdlhsi a najsirsi v triede ...... veru ze krase autu to neprida.... ved aj prva A4ka z 90tych rokov mala vyvazenejsie proporcie.... ako tento novy model a mozno to bolo pave preto ze netuzila byt co najsirsia a najdlhsia v triede ;-)

kompaktnost starej dobrej A4 je asi definitivne prec.... toto je uz docela pekne monstrum.... sirsie ako stare A6tky .... co na to povedat.... zacina to byt uz disproporcne... placate ... natiahnute..... stare audiny boli krajsie
29. 6. 2015 09:29
Re: A4 B9
Sorry Toppere, ale meleš nesmysly. Co se týká vyváženosti tvaru nemá nová A4 žádnou chybu a je pořád menší než mainstream. Jen kecy...
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 09:30
Re: A4 B9
to ze ine auta dlzkou presahuju triedu a hraju sa rozmermi na luxusne limuziny neznamena za rozmery A4 su kompaktne ;-) a vyvazene... prva A4 sa mi paci viac ;-)
Avatar - fOE
29. 6. 2015 09:34
Re: A4 B9
Kdysi byla jen A4 a nic pod ni. Kdyz chces dnes neco "kompaktne", co ti brani sahnout po A3 sedan? Podobne zalospevy pochopim u BMW, kde si uz maly sedan nekoupis (ma se zmenit), ale u audi?
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 09:38
Re: A4 B9
A3 sedan je moc krasny.... a rozmerovo na urovni prvej A4 ano.... A3 sedan je u mna ideal... A4 uz nie je tak pekne a vyvazene .... A3 sedan je dizajnovo top audi :yes:
29. 6. 2015 09:43
Re: A4 B9
[odkaz]

[odkaz]

Spíš obhájíš tvrzení, že je tvoje babička Cindy Crawford než, že A3 je vyvážená a A4 není... :-)
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 09:51
Re: A4 B9
A3 je moc pekne... pomer dlzky k sirke a vyske ma idealny... aj razvorovo... krasne auto.... ;-) :yes:
29. 6. 2015 09:56
Re: A4 B9
Kde vidíš na fotkách rozdíl? Kde je nějaká disproporčnost A4 oproti A3?
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 10:22
Re: A4 B9
Souhlas s Topperem. A3 je dnes tam, kde byla A4 na přelomu století. Ještě že tak. :-!
29. 6. 2015 10:32
Re: A4 B9
OK, kde vidíte na obrázcích rozdíl?
Avatar - Bubáq
29. 6. 2015 13:02
Re: A4 B9
Připojuji se, Pájo! Nová A4 z hlediska designu zcela naplňuje mé představy a má přání týkající se krásného auta, které dává najevo svou extratřídu. Víc dodávat nemusím, je to povedené audi!!!! :yes:
To, co mě mrzí, je nudný tvar D-sloupku u Avantu: měli jít tou cestou, kterou naznačila skica: trošku přitvrdit na úkor nezáživné oblosti. Pak by byla nová A4 designově zcela perfektní.
29. 6. 2015 09:45
Re: A4 B9
Ty jsi první člověk na světě, co si stěžuje, že za stejné peníze dostane víc muziky, než u předchozí generace... ale jestli měříš 1,57 tak to naprosto chápu...
Avatar - radolaco
29. 6. 2015 09:51
Re: A4 B9
to uz fakt trepes. A3 sedan nie je o nic krajsia ako nova A4...maju proporcne uplne rovnake tvary, len A4 pouziva viac hran a je proste krajsia-modernejsia
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 09:59
Re: A4 B9
mne sa A3 paci viac ako A4 ... tebe sa viac paci A4 ok.... nevidim problem ;-)
29. 6. 2015 10:00
Re: A4 B9
A co je na nich rozdílnýho? Kde vidíš disproporční monstrum? Jde jen o plkání Toppere...
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 10:13
Re: A4 B9
tvoj nazor ti neberiem .... nehadam sa s tebou ;-)
29. 6. 2015 10:32
Re: A4 B9
Každopádně si neumíš obhájit ten nesmysl bez argumentu nahoře.
29. 6. 2015 11:24
Re: A4 B9
Nehádám se, trolluju:)
29. 6. 2015 09:39
Re: A4 B9
Sorry, ale z obrázků se nedá řádně poznat, zda-li jde o A3 sedan nebo novou A4. U tý první se tu pravidelně rozplýváš blahem, tady jen hloupě čutáš neviditelnej kamínek.
Opakuji...vyváženost tvarů A4 je mimozní výtka. Podívej se na pravítko, kolik jsou 3 centimetry, o co se mezigeneračně A4 zvětšila ty rozumbrado.
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 10:45
Re: A4 B9
A3/S3 limuzína - délka karoserie 4456/4469. Délka je tedy ještě kratší než B5. Proto to A3 limu tak sluší... :-!
29. 6. 2015 11:09
Re: A4 B9
A3 naživo dokáže z vnějších rozměrů vytěžit maximum, malý sedany obvykle dobře nevypadají.
Pro běžný střednětřídní sedan je pak délka kolem 4,7m akorát. Tebou udaný rozdíl 13mm je nerozeznatelný a přijde mi to pořád mimo.

Bavíme se o obrázcích a o tom, jak nahoře Topper prohlásil, že je A3 krásná a A4 disproporční obluda. Nic z toho na obrázcích poznat nejde. Naživo by se o tom možná dalo mluvit, kdyby se téměř nezměnily vnější rozměry oproti předchozí generaci, vyjma drobnýho natažení, rozšíření a snížení, což proporcím jedině prospěje.
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 12:01
Re: A4 B9
13mm je rozdíl mezi A3 limo a A3S limo. Mezi A3 limo a A4 limo je rozdíl v délce 245mm.
29. 6. 2015 12:23
Re: A4 B9
Ano, to je rozdíl třídy. "odobnej bude i mezi A4 a A6. Co dál? Co je na A4 disproporční?
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 10:33
Re: A4 B9
Délka karoserie A4 B5 4520mm. Současná B8 4701mm. To je podstatný rozdíl v jakékoliv řeči... :-!
29. 6. 2015 10:39
Re: A4 B9
Svez se s oběma modely a pak si povíme, kde ten rozdíl je. Stejně tak si porovnej s konkurencí v prémii a pak s nepřímou v mainstreamu.
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 10:48
Re: A4 B9
Argument tu není o svezení, ale o tom, jak je vůz vizuálně vyvážený. Na soutěžení v prémii má Audi A6ku. :-!
Avatar - Emel
29. 6. 2015 10:51
Re: A4 B9
No a možná teď mnohým bude stačit A4, zejména vzhledem k tomu, že není problém ji koupit s 3.0TDI...

Stejný efekt jako u BMW, i když tam teda myslím 3er narostla víc.
29. 6. 2015 10:59
Re: A4 B9
Argument je ve srovnatelný konkurenci. Co chceš řešit? Ostatní zvětšují a Audi se má zmenšovat, aby nebylo schopný konkurovat?
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 11:03
Re: A4 B9
Argument není o konkurenci, ale o tom, jak je vizuálně vyvážený... :-!
29. 6. 2015 11:11
Re: A4 B9
Hmmm, tak to ti gratuluju k tomu, jak to dokážeš dedukovat z fotek, kde tebou vyzdvihovaná A3 sedan vypadá stejně >:D
29. 6. 2015 13:57
Re: A4 B9
Vyvážené může být i větší auto, ne? Sám jsi uvedl A6. A A4 má oproti A3 výhodu v delším čumáku, do kterého se musí vejít podélně uložené motory.
29. 6. 2015 11:25
Re: A4 B9
No, po shlédnutí nové Q7 jsem si uvědomil, že ačkoliv Tuareg a Cayenne se značně zmenšily, Q7 zůstává pořád full-size. A že se odlišuje.
29. 6. 2015 13:51
Re: A4 B9
Touareg a Cayenne se zmenšily? Q7 byla od začátku větší, byla větší než velký RR (náledně ji GL přerostlo snad o milimetr, nebo tak nějak), zatímco tahle dvojice byla/ je velikostně na úrovni X5 a RRS. Touareg se mezigeneračně zvětšil a předpokládám, že i Cayenne.
29. 6. 2015 14:27
Re: A4 B9
Tak to čumím, opravdu jsou o pár centimetrů větší, ačkoliv na živo působí oba dva daleko menším dojmem...
Avatar - Bubáq
29. 6. 2015 12:57
Re: A4 B9
Připojuji se, Pájo! Nová A4 z hlediska designu zcela naplňuje mé představy a má přání týkající se krásného auta, které dává najevo svou extratřídu. Víc dodávat nemusím, je to povedené audi!!!! :yes:
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 10:15
Re: A4 B9
Souhlas. A4 B5/B6 byla nejpovedenější A4ka. Měla zůstat v té velikosti. Nevím, proč bylo nutné ji neustále zvětšovat, když o třídu výš už mělo Audi zástupce. Tento trend nebyl samozřejmě jen Audi záležitostí. :-!
29. 6. 2015 10:35
Re: A4 B9
Takhle můžeš argumentovat u všech vozů všech tříd. V porovnání s předchůdcem je zvětšení marginální.

Důležitým faktorem bylo zvětšení minulý generace, kde se motor posunul více vzad, což s sebou přineslo mnohem lepší jízdní vlastnosti a hmotově se tvarový řešení přiblížilo RWD konkurenci.
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 10:53
Re: A4 B9
Zvětšení na délku je markantní...181mm... :-!
29. 6. 2015 10:57
Re: A4 B9
Těžkopádná na předek, velmi omezenej prostor na zadních sedadlech... S tím by už dnes neuspěla ani mezi mainstreamem.
Všechna auta se mezigeneračně zvětšují. Tohle mě přijde jen jako hledání biče na 4 kroužky.
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 11:06
Re: A4 B9
Když chce někdo delší Audi, může si logicky koupit A6. Nebylo třeba znásilňovat A4 :-!
29. 6. 2015 11:19
Re: A4 B9
Srovnáváš s 5m dlouhou A6? Jak je na tom BMW, M-B, Jaguar, Infiniti atd...? Tahle argumentace mi přijde nesmyslná.
Pakliže trvás na malým sedanu, kup si A3...ale není důvod psát cosi o disproporcích.

Dicproporční by A4 byla, kdyby působila úzká nebo vysoká atd... Na nový A4 stejně jako na předchůdci nic disproporčního není. Stejně tak délkou nijak nevybočují z konkurence.
3er, C-Klasse, XE mají těsně pod 4,7m.
29. 6. 2015 11:35
Re: A4 B9
Zrovna nedávno jsem šel okolo celkem obyčejné A4 (B8 po faceliftu, stříbrná metalíza, xenony, malá kola, neměla exteriérový S line paket) a říkal jsem si, jak pěkná ta karoserie pořád je. I v takové nevýrazné konfiguraci.

Nemusí se nám to líbit, ale auta se neustále zvětšují, i u "plnoformátových" automobilek, které mají v nabídce několik větších modelů. Výjimky se najdou, ale moc jich není (zrovna Q7 je myslím takovou výjimkou).
29. 6. 2015 11:46
Re: A4 B9
Jasně, souhlas A4 lze vytknout máloco a rozhodně nevypadá jako většina nafouknutých mainstreamových aut střední třídy.
Avatar - Machýrek
29. 6. 2015 18:36
Re: A4 B9
Kez by se taky zvetsovala parkovaci mista.
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 20:02
Re: A4 B9
Souhlas! Přidal bych ještě místní komunikace. Ale tam je to mnohem složitější. :-!
29. 6. 2015 11:26
Re: A4 B9
Kupci A4 si nevybírají mezi A4 a A6, ale mezi A4, céčkem a trojkovou řadou, řekl bych...
29. 6. 2015 12:13
Re: A4 B9
To jsou argumenty jak pojď na mne z boku... >:D Velikost prémie ve střední třídě je vždy o dost menší, než u mainstreamu! A vždycky tomu tak bylo! To platí o vnějších rozměrech a o vnitřních dvojnásobně!!! Vždyť i v Golfu je víc místa, než v současné A4 a Octávka je prostornější, než A6...

Tak s kým se jako A4 má honit za většími rozměry? Mezi prémií bylo Audi z pravidla vždy největší (ať už se bavíme o střední třídě, nebo vyšší střední) a ani teď tomu není jinak...
Avatar - Ham.
29. 6. 2015 09:10
Jestli není
ten tablet zasouvací jako u jiných modelů, tak tam trčí jak pěst na oko.
Rozbalit vlákno
47
Avatar - KANKUNEN
29. 6. 2015 09:14
Re: Jestli není
Co změní to, že když nejsi v autě je tablet zasunutý.
Avatar - Ham.
29. 6. 2015 09:19
Re: Jestli není
99% procent času při jízdě v autě ten tablet nepotřebuji a může tak být zasunutý a přístrojovka tak hezky elegantně uklizená (v této generaci to bude platit dvojnásob, když je tam digitální štít před řidičem). Při parkování je to fuk, jenom to snad snižuje nutkání některých primitivnějších spoluobčanů si ten tablet vypůjčit.
Nicméně teď koukám na fotky interiéru a zcela vpravo na liště čudlíků vidím zasouvací tlačítko, takže to asi bude OK.
Avatar - Blue Sun
29. 6. 2015 09:20
Re: Jestli není
S digitálním panelem by tam ta hnusná placka nemusela být vůbec. Je to opravdu jako pěst na oko.
Avatar - CHerokee
29. 6. 2015 09:28
Re: Jestli není
Pkud vím, měla by na něm být parkovací kamera, přes něj bluetooth...takže vypínání se třeba u mě nekoná.
29. 6. 2015 11:21
Re: Jestli není
Jakou část jízdy tvoří parkování, zadávání cíle do navigace nebo nějaká drobná "administrace" jako spárování nového telefonu? A jakmile použiji nějakou funkci, která display vyžaduje, tak se vysune (což může být pro někoho otravné).
Avatar - Magister
29. 6. 2015 12:54
Re: Jestli není
Parkování ve městě podstatnou. Nevím, jak to funguje u Audi, ale u Mercedesu je buď display zapnutý a tedyautomaticky funguje připojený telefon, kamera a další funknce a nebo je vypnutý.

Systém zasouvání se mi líbil, měl jsme ho kdysi v Mercedesu C - akorát manuálně :-) . Audi od něj taky ustupuje - možná i kvůli váhy, protože k tomu jsou třeba servomotorky...a to přidává na váze. Ad absurdum je to v Jaguaru, kde se při startu otevírají a otáčejí i průduchy ventilace. SLožité, nepochopitelné a pak je F-Type R těžký tak, jak je...
29. 6. 2015 13:35
Re: Jestli není
Ustupuje? Q7 ho má a tady to ještě nevidím jistě. Byla by to škoda. U Audi všechno funguje i bez displaye (alespoň si nejsem vědom, že by se něco vypnulo). Proč by nemělo? To by byl pěkně hloupý systém. Vypínáš jen obrazovku, ne celý systém. Co se týče kamery/ senzorů, jakmile zařadíš zpátečku (aktivuješ parkovací režim), display se vysune, aby zobrazil parkovacího asistenta - jak jsem napsal, pro někoho to může být otravné.

S displayem místo přístrojů bych se asi vzdal toho druhého úplně. Takovou konfiguraci si nechávají pro "sportovní" auta, ale mně by to celkem vyhovovalo, když už mám mít display místo přístrojů. Jinak nevidím důvod mít velký display místo konvenčního přístrojového štítu, kde už celkem velký display je (pokud tedy použijí konfiguraci jako v A8 a dalších novějších modelech).
Avatar - Emel
29. 6. 2015 10:06
Re: Jestli není
Na téhle... hm, on je to teda spíš render než fotka... ale prostě, tady to nevypadá že by to mohlo někam zajet, spíš to asi půjde sundat a pak na tom surfovat v hotelu :-)

[odkaz]
29. 6. 2015 11:19
Re: Jestli není
Pořád by to mohlo jít (je to na hraně, ale mohlo, byť bych si na to nevsadil); pokud je zasouvací, tak to zamaskovali opravdu špičkově. Po pravdě, čekal jsem řešení "ala Volvo" jako v Q7.
Avatar - fOE
29. 6. 2015 14:10
Re: Jestli není
Ted nedavno jsem nekde cetl ze je napevno, a to kvuli uspore 247eur za mechanizmus. Vynasobeno poctem prodanych kusu za rok a u Audi bude na premie. :-)
29. 6. 2015 15:48
Re: Jestli není
A bylo to specificky uvedeno pro navigaci (větší display)? Jak jsem napsal v jednom příspěvku, umím si představit, že základní MMI ("rádio") je napevno (pořád mnohem hezčí než ta obludnost v A3 na některých trzích), případně i základní navigace, pokud bude (tedy tohle "rádio" s navigační funkcí), a příplatkový systém s větším displayem je zasouvací. Byla by škoda, kdyby to v nižších modelech opustili - přijal bych asi i manuální zaklápění ala A1 (jen "asi", do téhle třídy se to prostě moc nehodí). I když 247 € je pěkná úspora (až neuvěřitelná, pokud se bavíme skutečně v nákladech na mechanismus).
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2015 16:14
Re: Jestli není
stiahol som cele PR-ko, precital to PDFko...a nic - ani o zasuvani, ani zo zmene sklonu...
[odkaz]
Avatar - fOE
29. 6. 2015 16:28
Re: Jestli není
Bylo mi to zdeleno dost "mimo reci" pri baveni se o necem jinem, tak jsem se zdroje znovu zeptal a cekam na odpoved. To cislo vazne vypada velice pekne na to aby se z nakladu (a potencialniho problemu) stal bonus ve forme zisku a audi si to nechalo ujit. A prijde mi zvlastni neco takove testovat prave na A4 (nejprodavanejsi audi vubec?).
Na druhou stranu mi mechanizmus zaklapeni v audi A6 prijde slozitejsi nez ten v A3, jeho slozitost (jak vypada zevnitr) si netroufnu odhadovat, a tak co se u vetsi A6 jeste zaplati, to uz mozna bylo u A4 skrtnuto jako zbytecny luxus.
Uvidime, osobne sazim na to ze je onen tablet napevno a audi se tak pripoji ke zbytku D3. Jako pest na oko to tam podle me je stejne jako u mercedesu. :no:
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2015 16:32
Re: Jestli není
bohuzial.... ;-\ vid ja 16:14. :-!
29. 6. 2015 16:43
Re: Jestli není
Také jsem čekal stejný mechanismus, jako má Q7 (jak já říkám, ala Volvo). Tedy stejně jako v A3, obrazovku dále od kraje palubní desky, kdy se dá zasunout i bez nějakého naklápění, které je v A6-A8.

Navigace v A4 stojí podobné peníze jako v A6. Jak říkám, umím si to představit u toho základního "rádia", ke kterému se někdy dá dokoupit navigační funkce, respektive navigace postavená okolo stejného displaye. To stojí něco přes 400 € (jako příplatek nad úplně obyčejné, pevné, ošklivé rádio) a tam by to mohl být luxus (jestli je ta částka správně, tak Audi v A3 prakticky MMI rádia rozdává). U navigace za 3k € už mi to takový luxus nepřijde.

Vem si, jak se pyšnili, jak složité udělali výdechy ventilace u A3, kolik desítek dílů každý z nich má a jak jsou sofistikované. Tyhle finesy k Audi tak nějak patří.
Avatar - fOE
29. 6. 2015 20:04
Re: Jestli není
Patri, mas pravdu, ale kazdy musi vydelavat penize a pokud by tech 247E bylo spravnych tak je to sakra rozdil na jednom aute, navic kdyz konkurence ma ono levnejsi reseni. Furt muzes mit kvalitnejsi interier vsude jinde a tablet mit napevno.
29. 6. 2015 22:10
Re: Jestli není
To ano, bavili bychom se o desítkách milionů euro ročně. Kdyby to nasadili plošně, tak o stovkách milionů. A MB/ BMW to očividně jde i bez toho. Ale takhle by za chvíli mohla D3 opustit sdružené ovladače a přejít na dotykové displaye. Však to bude levnější. Takhle to nejde. Jestli se ukáže, že je na fest ve všech verzích, tak vyjádřím svou nespokojenost. A doufám, že se ozve co nejvíce lidí.

Mně se však ta částka nezdá. Možná to mělo být 24,7 €. :-) (I tak by to byla přes celou flotilu pěkná úspora.) O to víc by ta úspora byla nesmyslná, zaplatil bych i těch 250 €, nemluvě o 25.
29. 6. 2015 11:16
Re: Jestli není
Já tak koukal na spáry na palubní desce a přemýšlel, jestli půjde zasunout, že jsem si tlačítka ani nevšiml. :-)
Avatar - Ham.
29. 6. 2015 11:23
Re: Jestli není
otázka je, jestli to tlačítko není "uvolňovací" a ne "zasouvací", prostě display půjde uvolnit a odnést tak jako ze zadních míst.
29. 6. 2015 11:26
Re: Jestli není
To by ten zámek musel být elektronický, což se mi nezdá moc pravděpodobné. Na mechanický to nevypadá.

PS: Další možnost je, že základní display (MMI rádio) je pevný a příplatkový (navigace) je zasouvací.

PS2: Podle toho německého článku mají nabízet zvlášť tablet, což by nedávalo tolik smysl, pokud by "navigace" šla odnést.
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2015 11:47
Re: Jestli není
Davnejsie som cital, ze bude mozne menit jeho sklon. tym padom by som sa priklanal aj k jeho zasuvaniu. Hlavne po tom ako pisali, ze sa interier ma inspirovat A8, a v nej a aj A6/A7 a defakto vo vsetkych Audinach sa podobne displeje zasuvaju. Myslim, ze aj ten Nemec napisal blbost ! :-!
29. 6. 2015 10:36
Re: Jestli není
Já ho zasouvám i za jízdy. Normálně není k ničemu potřeba. Když si připlatíš za display místo přístrojů, tak bude tuplem k ničemu.
29. 6. 2015 09:30
Re: Jestli není
Interiér je obecně pěkně uklizenej, tradiční Audi, ale zvenku to vypadá až příliš umírněně.
Avatar - Ham.
29. 6. 2015 09:34
Re: Jestli není
Což je dobře, experimenty typu Q7 skončily, zase tradiční Audi. :-)
29. 6. 2015 09:35
Re: Jestli není
V pátek jsem zkoušel XC90 a hned vedle stála nová Q7... Tak trochu bezradně... ;-)
29. 6. 2015 09:39
Re: Jestli není
Na tu se chystám.S Q7 jsem jezdil minulý týden. :-)
Avatar - Ham.
29. 6. 2015 09:42
Re: Jestli není
Exteriér Q7 je bezradný sám o sobě. Na druhou technika XC90 vypadá bezradně vedle techniky Q7.
29. 6. 2015 09:46
Re: Jestli není
Jezdil jsem zatím jen T6, až projedu T8 pak dám resumé. Nicméně mi na XC90 fatálně vadí zatím něco jinýho. Jestli se to potvrdí i u T8, dám to do blogu.
Avatar - Hittman
29. 6. 2015 09:43
Re: Jestli není
XC90 se čtyřhrnkem, no Santa Fé má novou konkurenci ;-)
29. 6. 2015 09:47
Re: Jestli není
R4 je v benzínu spíš psychologický problém.
Avatar - iudex
29. 6. 2015 10:07
Re: Jestli není
Pri benzíne možno, tie sa pri veľkých SUV aj tak moc nepredávajú; pri dízli to ale bude viac ako len psychologický problém. Absenciou V6 sa XC90 podľa mňa sama vylúčila z prémiových vôd. Môže byť luxusná, so špičkovými materiálmi a technikou, ale... to je aj Espace. Bez plnotučných motorov bude Volvo stále o ligu nižšie.
29. 6. 2015 10:12
Re: Jestli není
Neměl jsem na poprvé odvahu zvolit nafťáka. Verze T6 pak dynamicky stačí, velmi decentně se přes reproduktory ozývá vzdálený příjemný zvuk šestiválce, převodovka velmi slušná. Obecně to auto absolutně nesvádí k jakýkoliv jiný než klidný jízdě. Je to taková cestovní pohoda přetvořená do auta.
Interiér je pak samostatnou kapitolou... ;-)
Avatar - iudex
29. 6. 2015 10:16
Re: Jestli není
Tak benzín pri luxusnom SUV nebude asi prvá voľba, tam by som to ešte ako-tak akceptoval (aj tak sa mi ale nepáči myšlienka, že vo veľkom a ťažkom SUV budem mať štvorvalec 2,0 vyhnaný výkonovo vyššie, ako u hotheča Golf R).
Dízle sú ale bez debaty fail, trieda luxusných veľkých SUV jazdí na naftových šesťvalcoch a tu Volvo len s ponukou dvoch verzií 2,0 R4 nemá šancu.
Avatar - Dinar
29. 6. 2015 10:25
Re: Jestli není
Zvuk možná nějak pořeší, ale patnáct v mixu při trochu svižnějším ježdění ne. Vzpomenu-li na X5 35i, která byla dynamicky jinde za 13l, a i těch třináct už je těžké akceptovat, když stejně jede to auto s dýzlem za 9,5l, nevím, kdo si ty benzinové čtyřhrnky v XC90 bude kupovat. Jediná použitelná motorizace je hybrid, jenže tam je zas cena na volvo dost mimo.
29. 6. 2015 10:36
Re: Jestli není
Bude T8 weekend, musíme to srovnat. Cena vychází stejná jako s RRS.
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 11:56
Re: Jestli není
Než jsem koupil X5 xDrive 40d, byl jsem přesvědčený benziňák. Trochu mě zvrtlala Mazda CX-5 v dieslu. Velmi kultivovaný motor i vůz celkově. Ale pořád jen 4válec. Já chtěl 6ti válec. CX-9 nebyl vzhledově můj šálek čaje a její benzinový 6ti válec také nic moc.
Originálně jsem chtěl jít do X5 xDrive 35i. K otestování žádná F15 v benzinu nebyla a tak jsem souhlasil s 30d. Kultivovanost motoru opravdu příkladná. R6 se nedalo nic vytknout a plus fakt, že s následným prodejem benzinu by to asi nebylo moc jednoduché, mě přesvědčilo o tom, abych šel do dieselu. 630Nm vůz přes 2 tuny opravdu potřebuje. 470Nm v XC90, které váží také přes 2 tuny, nebude asi s vozem moc cvičit. :-!
29. 6. 2015 12:26
Re: Jestli není
Byla to první motorizace novýho modelu, kterou jsem jel. O "d" modely jsem nestál, šlo mi primárně o pocit z auta a jízdy. Vzhledem k R4 specifikacím chci vyzkoušet top model, u nafty není podle mě co zkoumat a pokud ano, pak to nechám na později.
Souhlasím, že absence kultivovanýho víceválce v dýzlu je pro evropský trh špatným krokem, na druhou stranu je otázka co budou chtít klienti a taky fakt, že R5 z předchozího modelu nebyl nikdy kultivovaností srovnatelný s V6/R6 konkurencí.
Avatar - Emel
29. 6. 2015 10:08
Re: Jestli není
Zároveň je benzín pro velké SUV okrajová záležitost...
29. 6. 2015 10:09
Re: Jestli není
Naftu jsem nějak zkoušet nechtěl ;-)
29. 6. 2015 11:00
Re: Jestli není
Jojo Xc 90 je fantastické. :yes:
Avatar - Hittman
29. 6. 2015 09:42
Re: Jestli není
Pořád lepší jak u MB tablet na držáku napevno ;-)
29. 6. 2015 10:11
Re: Jestli není
ahoj, asi ta sklamem (mne sa to tiez nepaci) ale ten displej je tam "napevno", teda nie je zasuvatelny. suhlasim s tebou, ze v nasich podmienkach to bude velke lakadlo pre zlodejov.
zdroj: [odkaz]
Avatar - Ham.
29. 6. 2015 11:03
Re: Jestli není
Tak to je faux pas.
Avatar - Magister
29. 6. 2015 11:16
Re: Jestli není
Asi to tak nebude, v MB GLA ho mám taky (Command), parkuju všude možně po městě a zatím musím zaklepat, bez problému. Bavil jsem se i v servise a žádné nájezdy se nekonají. Ono je to totiž po urvání nepoužitelné....
Avatar - boost.
29. 6. 2015 11:42
Re: Jestli není
Tak to je na kosočtverec. :-( A já myslel, že Audi je narozdíl od MB v tomto ohledu normální.
29. 6. 2015 11:44
Re: Jestli není
Ukradne to jen hlupák, který ani neví, co krade. Je to vyloženě display, který pravděpodobně ani do ničeho jiného než A4 a možná A5 dát nepůjde. Po "odborné" demontáži asi ani tam.
29. 6. 2015 10:38
Re: Jestli není
Přesně tak. Jestli nejde zasunout, a z ilustrace není vidět, že by to šlo, tak rozhodně spokojený nejsem. Z drobnějších věcí mě pak nepotěšilo umístění startovacího tlačítka, display klimatizace a ten panel s 12 V zásuvkou také vypadá divně.
Avatar - Egi
29. 6. 2015 09:15
Skici
Pecka je, jak vždycky všechny skici vypadají na superdynamické, exkluzivní, neortodoxní a zábavné auto.....a pak z toho vyleze Audi >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 09:33
Re: Skici
ale spredu to vyzera predsa len lepsie ako Q7 :yes:

ten vykusnuty vnutorny roh na prednych svetlach... to ma dnes uz kazde druhe nove auto... od citroena cez hyundai az po audi ... zrovnava sa to a uhladzuje vsetko .... aj dizajnovo
Avatar - Magister
29. 6. 2015 11:19
Re: Skici
Je fakt, že ty skicy vypadají zajímavě, kdežto auto samotné je až příliš konzervativní.
Avatar - MichalSVK
29. 6. 2015 09:17
Iný dizajnér
Mám pocit ako keby Audi malo viac dizajnérov... počiny ako Q7, R8 alebo Q3 dizajnoval jeden tím a A3 a A4 druhý. Na rozdiel od vyššie spomenutých, toto je jednoznačný krok vpred a páči sa mi.

PS. okrem výduchu cez celú palubovku...
Rozbalit vlákno
3
29. 6. 2015 09:21
Re: Iný dizajnér
Jo to je fakt. Mozna v tom zohlednuji trhy, kde cekaji nejvetsi prodeje. Tahle A4 krok vpred tolik neni, to spis ta Q7, R8..., ale vypada mnohem lip.
Avatar - MichalSVK
29. 6. 2015 09:30
Re: Iný dizajnér
Myslel som krok vpred v súvislosti s estetikou. Q7 je určite vačšia ,,revolúcia´´ avšak ja to neberiem ako krok vpred.
29. 6. 2015 11:54
Re: Iný dizajnér
Audi skutečně nemá jen jednoho designéra a ani všechny Audi nevznikají přímo u Audi, co vím (něco pro ně dělá/ dělal například Seat). Mají svého šéfdesignéra, který má na starost značku Audi, a ten míval ještě dva nad sebou (Audi Brand Group [tahle pozice snad dnes už není] a VW Group). A tihle lidé se samozřejmě mění.
Avatar - Blue Sun
29. 6. 2015 09:22
Ne
Hm, chápu designovou politiku Audi, nechtějí si rozházet staré zákazníky tím, že by udělali novou generaci modernější a dynamickou, tak ji radši udělají... stejnou. A zastaralou už při představení.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
29. 6. 2015 09:29
Re: Ne
Mi se líbí interiér a nápad s navigací. Exteriér je naprosto chladný a bez emocí. Škoda.
Avatar - Hittman
29. 6. 2015 09:44
Re: Ne
Nevím, kdes přišel na zastaralou.
Avatar - Blue Sun
29. 6. 2015 14:06
Re: Ne
Ve zdejsi fotogalerii. Design je z minuleho tisicileti, prisernost.
29. 6. 2015 09:25
No..
Minimálně zvenku toho teda chlapci moc nevymysleli, ty světla jsou divný.. ale nepochybuju o tom, že vědí, co dělaj. Myslel jsem ovšem, že se rozmáchnou víc, i vzhledem k novýmu céčku.
Co mě překvapilo je ten slabší dieselovej šestiválec, oni tam fakt nedaj to biturbo z Passatu? Tyvoe, vidět to Kylie..:)
Rozbalit vlákno
7
29. 6. 2015 09:30
Re: No..
Ty dva naftové šestiválce jsou ty samé co jsou v nové Q7.Ten silnější jezdí moc pěkně v Q7. :-! :yes:
Avatar - iudex
29. 6. 2015 09:39
Re: No..
Tiež som čítal. Ak si teda hravo poradí s podstatne väčšou a ťažšou Q7, v A4 bude iste "trhať asfalt". :-)
Avatar - twistedTSD
29. 6. 2015 09:50
Re: No..
Moc velký posun se nekoná, ale myslím, že nějakou revoluci od Audi ani nikdo neočekával. Je to takové pěkné osvěžení. Jen se mi na fotkách moc nezdají zadní světla, jak u sedanu tak u kombi.
Avatar - sargis
29. 6. 2015 11:06
Re: No..
No hej, predne svetla ako z Corsy, zadne trosku Superbovite :-!
29. 6. 2015 12:17
Re: No..
Naštěstí. Dalo se to předpokládat, byť je to takový Don Quijotský boj s větrnými mlýny. Kylie by ti odpověděla něco ve smyslu, že časem náskok BMW doženou. ;-)
29. 6. 2015 14:34
Re: No..
Hale a myslíš, že jim to vydrží? Mně se nechce věřit, že by tam to biturbo nenacpali aspoň třeba s faceliftem.. anebo si ho nechaj fakt jenom pro Passata?
29. 6. 2015 15:42
Re: No..
To si netroufám tipnout. Byl bych rád, ale nevsadil bych si na to. Hodně bude záležet, co budou dělat zákazníci. A také, jak se podepíše WLTP na normovaných spotřebách. U Passatu ta možnost není, u A4 je a bude záležet, jak jim to bude vycházet (jak ekonomicky, tak z hlediska zákazníků). Normovanou spotřebu u šestiválce umí srazit a pod WLTP mají větší motory dosahovat spíš ještě nižších hodnot než pod NEDC, zatímco menší spíš naopak.

Časem se ten motor možná objeví v Golfu, nepřekvapil by ani v Superbu. Pokud do A4 nasadí takový čtyřválec, tipl bych si, že až další generaci, ne tuhle, co je v Passatu.
Avatar - Ozzman
29. 6. 2015 09:25
A je tu zas
Hezké A4. Nevyznám se v označení generací, ale poslední dvě byly takové, nudné, alespoň základnější verze. No, už bylo načase, aby se Audi inspirovali Škodovkou a to myslím v dobrém :yes: >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - fOE
29. 6. 2015 09:31
"Nova" audi
Inu, klasicky "novy" model audi, zase bude chvilku trvat nez clovek i v provozu bude schopen rozeznat rozdil proti predesle generaci.
Na druhou stranu vnitrek vypada docela dobre, az na ten pruduch klimatizace, tohle si melo audi ohlidat aby podobny prvek, vlastne "zajimavostni dominanta", interieru nemel i mainstream, a na ten tablet napevno co byl tak casto kritizovan mistni audisquadrou.
Jednoznacne na pochvalu je uspora hmotnosti. 1320kg vypada skvele.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hittman
29. 6. 2015 09:45
Re: "Nova" audi
Asi jako dnes u všech aut, hlavě u Škodovky je problém poznat rozdíl mezi R-O-S
29. 6. 2015 09:35
A3 XL
Jinak snad ani vnější tvary novýho vydání A4 nelze popsat. Vyjma jinýho světelnýho podpisu (a to ještě bůh ví jestli...) bude laik těžko hledat mezigenerační rozdíly.
Uvnitř je to příjemná evoluce tradičních Audi interiérů.
Zůstaly a od počátku jsou V6 v naftě (bez výmluv fanoušků M-B jak je to daňově v D drahý), spadla hmotnost atd.
Neskáču nadšením, ale to u A4 snad ani nikdo nečekal... ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hittman
29. 6. 2015 09:46
Re: A3 XL
Myslím, že naživo to bude poznat docela dost.
29. 6. 2015 09:48
Re: A3 XL
Já si myslím pravej opak...není vidět nic, proč by tomu tak mělo být.
29. 6. 2015 12:21
Re: A3 XL
Uvidíme, jak se změní jízdně. RWD sedan to není, ale i Audi mají své kouzlo a prostor pro zlepšení je.
29. 6. 2015 12:30
Re: A3 XL
Poslední generace jezdila na FWD velmi slušně a vždy mě dokázalo překvapit, jak tu někteří srovnávali s Passatem. Jízdně to byl poměrně dost velkej rozdíl a poslední inkarnace pak byla velmi slušná. Chtělo to investovat ještě do servotronicu a výsledek byl velmi slušnej. S Quattrem pak bez problémů, jen to samosebou nebude nikdy o pocitu jako s RWD. To ale typickej zákazník Audi stejně nechce a mám obavu, že u konkurence bez jasný proklamace návratu ke kořenům to taky nebude se skalní klientelou tak žhavý, jak se tu mnozí snaží psát v diskuzích.
29. 6. 2015 13:08
Re: A3 XL
Myslel jsem na quattro. B8 jezdí dobře (s příplatkovým diferenciálem), jsem však přesvědčený, že to dokáží ještě vylepšit.
Avatar - iudex
29. 6. 2015 09:37
A4 vyzerá ako... A4
Je to asi pomerne prekvapivé, ale Audi A4 vyzerá ako... Audi A4. Na prvý pohľad je jasné, o akú značku ide a tiež aj o akú triedu. Vďaka kompaktným rozmerom sa A4 nedá pomýliť s A6, ide stále o normálne veľký sedan strednej triedy (hnidopich by ale mohol povedať, že A4 ponúka veľkosť a priestor mainstreamovej nižšej strednej, napr. že A4 až v tejto generácii dosiahla šírku Focusu druhej generácie).
Je teda naivné očakávať dizajnovú a koncepčnú revolúciu á la Espace, na druhej strane o niečo väčší vizuálny progres tu asi mohol byť. V dnešnej dobe kupéčkovitých karosérií si tiež A4 zachováva pomerne konzervatívnu prísne trojpriestorovú karosériu; dynamickejšie a športovejšie línie si ale evidentne ponecháva pre Sportback.
Kým teda exteriér môže vyvolávať kritické poznámky, interiér je tradične audinovsky dokonalý, elegantný, štylisticky čistý a pritom luxusný.
Motoricky tiež žiadne prekvapenia, poteší supersilný šesťvalcový dízel. Otázne sú ešte modely S4 a RS4, s V8 sa ale s určitosťou rozlúči.
Celkovo teda nová A4 pokračuje v aktuálnom trende Audi: exteriér neočarí, interiér, technika a pravdepodobne aj jazda áno.
Rozbalit vlákno
17
29. 6. 2015 09:55
Re: A4 vyzerá ako... A4
Souhlas, je otázka jak bude fungovat přemístění MMI ovladače před volič řazení, ale to chce odzkoušet.
29. 6. 2015 12:23
Re: A4 vyzerá ako... A4
Tohle řešení používají delší dobu v A8 a pokud něco nepokazili, funguje (alespoň pro mne).
Avatar - Emel
29. 6. 2015 10:04
Re: A4 vyzerá ako... A4
Mě na interiéru zajímá nejvíc volant a sedačky... a hned ten první volant se mi tedy moc nelíbí, ten hliníkový dekor je trošku overkill. Ale ten druhý (asi) eSlajnový už je lepší.

Mimochodem, co se tabletu týče - nějak nevidím kam by mohl zajíždět, spíš půjde sundat a dát do tašky:
[odkaz]

S nějakou 3.0TDI 200kW mi to docela dává smysl...
29. 6. 2015 12:25
Re: A4 vyzerá ako... A4
Nakloní se dopředu a zajede tím prostorem pod sebou. Tohle řešení s nakláněním používají už v jiných modelech. Jen nejsem přesvědčený, že má pod sebou dostatek místa, aby se protáhl (myslím co do otvoru v palubní desce, ne místo v útrobách).
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 10:07
Re: A4 vyzerá ako... A4
co povazujes z kompaktne rozmery? ja dlzku 4,73 metra uz nepovazujem za moc kompaktnu..... a to neber v zlom... 10 rocna A6tka je len o 6cm dlhsim autom ako tato A4ka .. a to nebola moc kompaktna limuzina ... samozrejme mozeme debatovat donekonecna co pre koho je a nie je kompaktne.... moj nazor ale uz poznas...

inak zbytok suhlas... A4 vyzera ako A4.... ;-)
Avatar - iudex
29. 6. 2015 10:21
Re: A4 vyzerá ako... A4
Passat má 4,88m, Mondeo 4,87m, takže A4 so 4,73m je citeľne menšia a kompaktnejšia (pre porovnanie Astra sedan má 4,66m).
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 10:30
Re: A4 vyzerá ako... A4
v podstate mas pravdu.... vedla tych obrovskych aut.... ktore uz rozmerovo prerastaju svoj segment ( a pomaly aj ten segment o triedu vyssie ) posobi A4ka ako mala kompaktna baletka ... taka sikovna hadimrska ;-)
29. 6. 2015 10:45
Re: A4 vyzerá ako... A4
V této kauze musíš jinak:

i40 4740mm
Optima 4845mm

;-)
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 11:06
Re: A4 vyzerá ako... A4
dobre ze si sem hodil rozmery........ taka i40 rozhodne nie je nejake kompaktne auto ;-) .. ved je to uz velka obluda... kompaktna je maximalne este tak mensia A3 s 4,5 metra dlzky.... vsetky auta od 4,7metra vyssie uz nazyvat kompaktnymi asi moc nejde.....

mne sa pacili stare kompaktne sedany alfa 156, prve A4ky.. bmw 3 90roky.... saab 9-3, .... to boli skutocne kompaktne vozy

nazyvat kompaktnymi 4,7 metrove auta len preto lebo konkurencia ponuka aj 5 metrove monstra proste moc nejde... moj nazor.... nemusis suhlasit ... ;-)
29. 6. 2015 11:14
Re: A4 vyzerá ako... A4
Páčili, nepáčili... podle mě jde jen o to se vymezit proti novince. Pořád se bavíme o kompaktních sedanech. Dnes by stejně prostorově řešený auto jako třeba AR156 nikdo nekoupil.
Pokud se bavimě o tvarový vyváženosti, pak třeba tebou vyzdvihovanýmu XE schází do 4,7m pouhý 3cm. A je reálně kompaktní.
Avatar - 3_diamanty
29. 6. 2015 11:21
Re: A4 vyzerá ako... A4
stale je to o 6cm menej ako nova A4..... samozrejme XE sa uz tiez natiahlo ( bohuzial ) ..... a nevravim ze sa mi tento trend paci..... stredna trieda by mal byt striedna trieda... a to aj rozmerovo nie len motormi a vybavou.........4,6-4,7 metra by mal byt rozmerovy vrchol ( ako kedysi ) ....

kompaktne sedany su proste uz v podstate vymrety druh..... ;-\ ... ja viem... dnes je kompaktna uz aj X3ka ( ktora je vacsia ako prva X5ka ktora nikdy kompatkna nebola ).... aj passat je dnes kompaktny.... v podstate vsetko co ma do 5 metrov je kompaktne... ... da sa povedat ze s narastom rozmerov ( v poslednych 10 rokoch ) pojem kompaktnost dostal novy rozmer ;-) ved dnes je aj juke povazovany za male auto do mesta... pritom kedysi by to bolo velke auto nevhodne do mesta... asi sa na to pozeram zo zleho uhla... mas pravdu ;-) :yes:
29. 6. 2015 11:26
Re: A4 vyzerá ako... A4
3er, C-Klasse, XE i stávající A4 působí kompaktně. Jde o to, jak se pracuje s tvary auta. Není jediný důvod se domnívat, že díky minimálnímu prodloužení B9 tomu bude jinak.
Avatar - praděda7
29. 6. 2015 18:29
Re: A4 vyzerá ako... A4
Auto, které má na délku 1.7m nemůže být popsáno jako kompakt. Kompakt je tak kolem 4.5m. Od 4.6m nahoru jsou již středně velká auta. Od 4.8m pak velká. :-!
30. 6. 2015 11:35
Re: A4 vyzerá ako... A4
A přesto se tomu segmentu říká compact executive. ;-) 4,5 metru může být kompaktní dnes, ale před patnácti, dvaceti lety to také bylo někde jinde. První Golf je asi tak velký jako Swift, A1 (třídveřová) nebo Mini; up! není o moc menší.
Avatar - praděda7
30. 6. 2015 15:43
Re: A4 vyzerá ako... A4
Ti co používají slovo compact pro vozy delší než 1.6m nerozumí významu slova. :-!
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2015 16:26
Re: A4 vyzerá ako... A4
[odkaz] ;-)
29. 6. 2015 12:33
Re: A4 vyzerá ako... A4
A4 bude mít delší kapotu, protože má podélně uložené motory, takže proporce budou jiné a uvnitř bude méně místa. Malé auto to není, ale oproti současné A6 bude pravděpodobně působit nezaměnitelně menší. B8 nepůsobí přerostle a také není malá.
29. 6. 2015 09:48
Stále stejná, stále pěkná
Však současná A4 vypadá pořád dobře. Jediné, co potřebovalo zmodernizovat, byl interiér, a to se udělalo,takže za mě palec nahoru...i když jde zhlediska designu spíš o facelift.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
29. 6. 2015 10:05
Audi
co vypadá jako audi. Zvenku tvarově vyvážená technicistní konzervativnost, uvnitř, aktuální verze horizontálně tvarované nízké palubky. Wow efekt logicky žádný, ale máme tu pěkné a chytře udělané auto. Velmi se mi zamlouvá, že od počátku jsou k mání V6 dýzly, céčko brečí (resp. čtyřválcově bručí) v koutě.
Výtku bych měl k přesunu mmi před řadičku, ta aby se na ni dalo odložit zápěstí je pak moc hamatná a držáky nápojů jsou příliš zasunuté pod palubku, půjde do nich dát půllitrová lahev? No, a falešné průduchy použité už u tří modelů vw koncernu nevypadají jako originální nápad. Celkově za dvě. :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Emel
29. 6. 2015 10:10
Re: Audi
Trošku mě překvapuje volba prezentačních barev, hlavně ta žlutá se k tomu autu IMO nehodí.
Avatar - Dinar
29. 6. 2015 10:18
Re: Audi
Já jsem naopak rád, šedá stokrát jinak je všude. Spíš mám obavu, že barevnost skončí s rendery a v reálném konfigurátoru to zas bude šest stříbrných a pět šedých. ;-)
Avatar - iudex
29. 6. 2015 10:23
Re: Audi
Presne, bol by som celkom prekvapený, keby bola A4 reálne dostupná s takouto výraznou farbou (nemám na mysli individual laky, ale základnú ponuku).
29. 6. 2015 12:43
Re: Audi
Tak současná má červenou metalízu (naživo jsem ji neviděl, v konfigurátoru tmavě nevypadá, spíš do oranžova, taková cihlová, jak píše Dinar). A ani zbytek nejsou výhradně odstíny šedé. Beru jen "obyčejné" metalízy. Ale ty nejkrásnější laky jsou přes dva tisíce euro, přes to nejede vlak. Opravdu výraznou barvu si na sedan podle mne zase tolik lidí nekoupí. A nějakou základní "uni" červenou nebo žlutou bych si na A4 asi nestrčil, i kdyby v nabídce byla. Nevím, jak přesně výsledek nazvat, ale nelíbí se mi to. Když barvu, tak to chce pořádný lak. I v šedých mám rád drahou Daytonu (stojí stejně jako individuální lak).
Avatar - Emel
29. 6. 2015 10:23
Re: Audi
Ne že bych byl proti barvám, to ani náhodou... ale žlutá? Na M4 dejme tomu, u A4 je to takové rozpačité, jako že udělali jsme super konzervativní auto tak to aspoň rozsvítíme barvou...

A celkově mi ty rendery přijdou dost špatné, na první pohled je vidět že to není fotka, resp. pokud jo, tak tvrdě post-procesovaná...

[odkaz]
Avatar - Dinar
29. 6. 2015 10:29
Re: Audi
Žlutá metla je o.k., přidal bych světle zelenou metlu, cihlovou apod., ale ty barvy fungují, jen pokud jsou výrazně metalické. Taková ta klasická porsche žlutá je na sedanu stř. třídy opravdu divná.
29. 6. 2015 10:38
Re: Audi
nabídka barev je obvykle stejně tristní, jako jejich reálný uplatnění při výběru zákazníků. Černá, bílá, šedá, sem tam modrá a bude vymalováno... ;-\
Avatar - iudex
29. 6. 2015 11:00
Re: Audi
Jasne že to nie sú fotky, to ale v poslednej dobe už nie sú všeobecne. Všetky promo "fotky" sú len rendery, aj keď treba priznať, že špičkové a len ťažko odlíšiteľné od fotiek. Ale skús sa napr. na tej tvojej fotke zamerať na evidenčné číslo: akoby to plávalo vo vzduchu, žiadny tieň, úplne neprirodzené, tak vidíš, že to foto nemôže byť.
Avatar - Emel
29. 6. 2015 12:00
Re: Audi
No právě, řekl bych, že u ostatních renderů (třeba ta Alfa) to tolik do očí nebije... ale možná je to i tou zvláštní barvou, prostě to vypadá jak z nějaké hry na Playstation.
29. 6. 2015 12:58
Re: Audi
U skupiny VW jsou první obrázky typicky rendery a nebývají zase tak kvalitní. Někdy člověk váhá, ale většinou ne a někdy jsou v nich i chyby (jako chybějící paprsek disku). Nepůsobí to, že jim jde o realističnost. Jen je to pohodlné.
29. 6. 2015 10:10
tak další čerstvý konkurent do strednej triedy...
dizajnovo je to opäť evolucia... a zadok mi dosť pripomina nový superb... hlavne svetlá... no nič ja sa teším presne o tyžden :-) >:-[]
Rozbalit vlákno
0
Avatar - poterienko
29. 6. 2015 10:59
Hezká
Osobně se mi nová A4 moc líbí. Líbí se mi výkonná základní motorizace, líbí se mi kufr ve stylu A6, líbí se mi zachování naftových V6...interiér taky pecka. Ale zvenku...no..to auto je krásné, líbila by se mi jako náhrada B8, ale mohli to trochu více vymáknout. Takle to opět vypadá jen jako FL, když jsou boky +- stejné a nový je předek a zadek.

Tak či tak je nový model v podstatě takový, jaký byl očekávaný. Silnější motory, hromada hitech hraček :yes: .
Rozbalit vlákno
0
29. 6. 2015 11:24
Design nejak neprobehnul
Je hezke mit vlastni designovy rukopis, ale tohle nerozeznam od pofaceliftoveho provedeni minule generace a to bych rekl, ze jsem v autech zbehlehjsi nez 95 % bezne populace. Interier dobry, technika asi taky, ale vnejsi designova konzervativnost presla do tezke nudy.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Magister
29. 6. 2015 11:55
Re: Design nejak neprobehnul
No aspoň potěší majitele minulé generace, skoro nikdo je nerozezná. Technika bude dobrá, interiér se mi taky líbí. Ale vnějšek? To už je síla...vemou pvodní model, jinak poskládají diody ve světlech ctrl +c >ctrl +v + 2 % velikost a hotovo.
29. 6. 2015 15:43
Re: Design nejak neprobehnul
Ano, hezká je. Audiny zkrásněly, co VW přijmul (koupil) Giorgeta Giugiara s jeho Ital-designem. A jeho rukopis je na nich vidět - i tady -, a to přes všechna přísná pravidla, jak má Audi vypadat. Ale cedulku "Designed by Giugiaro" nenajdete. V tomto smyslu o něj svět přišel, ale zase na druhou stranu mu VW dal práci a ta je "pod pokličkou" vidět.

PS: Stejně tak De Silva.
Avatar - CHerokee
29. 6. 2015 19:35
Re: Design nejak neprobehnul
Tak to máš dobrou představivost. Já v tom vidím jen studený německý desig, tentokrát bez nápadu. Je to téměř kopie dřívějších generací.
29. 6. 2015 12:29
klobouk dolu Audi
Součinitel odporu vzduchu 0,23 - to jsem ani nemyslel, ze to pod 0.28-5 jeste pujde
základní varianta váží pouhých 1320 kg - a to je stredni trida!
Rozbalit vlákno
8
29. 6. 2015 12:33
Re: klobouk dolu Audi
1320 je super údaj, ale bude platit pro nevybavenou základní verzi. Na druhou stranu je redakce trochu mimo v glorifikaci A4 oproti konkurenci. Její přímá konkurence totiž k 5m nenarostla, ale je o krapet kratší než právě olympijskej model...
29. 6. 2015 13:03
Re: klobouk dolu Audi
A4 ve svém segmentu patří k tomu největšímu, pokud není úplně největší (nemyslím jen tuhle generaci). Tohle plus kratší motory, které klidně vystrčí dopředu, dává A4 výhodu, větší potenciál pro vnitřní prostor.

1320 vypadá obzvláště zajímavě vzhledem k tomu, že nepoužili moc hliníku. Ale jak píšeš, bude to bez výbavy, počítám tedy spíš 1500.
29. 6. 2015 13:01
Re: klobouk dolu Audi
Na takovou hodnotu se dostalo už v minulé generaci C, pokud se nepletu. Ne ve všech konfiguracích, jen nějaké té úsporné.
29. 6. 2015 13:06
Re: klobouk dolu Audi
I když byli u Audi v 80ých letech min. st. jedni z prvních, kdo tehdy stáhli Cx (Audi 100), tak tato velikosti Cx=0,23 není pravděpodobná - vždyť tomu ani základní karoserie nenapovídá.
29. 6. 2015 13:08
Re: klobouk dolu Audi
Ma ale perfektni zakryti podvozku, dokonce i ramena zadni napravy maji kryt a casto se setri na krytech za zadni napravou smerem k narazniku, tady opet vsechno perfektne kryte.
29. 6. 2015 13:19
Re: klobouk dolu Audi
To jistě - to už nakonec měly i předválečné Tatry 77, 87, 97 - a to má vliv i na chování mezní vrstvy pod vozem, dále má vliv i průchod vzduchu motorovým prostorem a jeho regulace s rychlostí (nejlépe tvarem přídě - to tu není), ale největší vliv na Cx má základní tvar karoserie a to jako moc vidět není.
29. 6. 2015 14:11
Re: klobouk dolu Audi
Podobně jako u Mercedesu předpokládám, že té hodnoty dosáhne jen ten nejslabší úsporný model ("ultra" pravděpodobně) s konkrétními prvky výbavy (jako speciální disky). Základní tvar karoserie je celkem čistý, hodně dělají "rušivé" elementy jako zrcátka, podvozek, sací otvory, motorový prostor, spáry, kola.
29. 6. 2015 14:15
Re: klobouk dolu Audi
Určitě - spáry, kliky, zrcátka, ... ruší obtékání. Bez nich by šlo udělat Cx pod 0,2 - např. 0,16, jak se podařilo Pininfarinovi v 80ých letech, s ještě použitelným tvarem pro 4 lidi se zavazadelníkem.
29. 6. 2015 12:56
Koncepce pohonu jistě zůstala
Inu, koncepce motoru nevýhodně podélně uloženého před přední nápravou, kterou již díky technice opustili ostatní automobilky před čtvrt stoletím, jistě zůstala. Od pohledu - kratší přední převis - se dá tušit, že tu došlo v zájmu zmírnění této nevýhody k dalšímu posunu předních hnaných kol se svými závěsy dopředu, takže šikmé hnací hřídele jsou ještě šikmější - tj. stejnoběžné klouby v základní přímé poloze řízení jsou šikmé a v rejdu ještě šikmější. Nebylo by už konečně na čase dát motor napříč?
Rozbalit vlákno
8
29. 6. 2015 13:13
Re: Koncepce pohonu jistě zůstala
1) Motor je uložen spíš "na" přední nápravě, než před ní, jak uvádíte (vím to ze své B8).
2) Díky bohu, že se Audi rozhodlo aspoň od A4 nahoru tuto koncepci s podélně uloženým motorem zachovat. Protože jinak bychom tu měli další Passat nebo Superb. A nebo A3 a TT. Prostě vše, co nikdy nebude mít quattro s diferenciálem Torsen. Ale prachobyčejný Haldex. A pokud někdo uvažuje o A4 pouze s předním pohonem, pak si nemá proč kupovat Audi. Podle mě...
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2015 13:19
Re: Koncepce pohonu jistě zůstala
Torsen to uz tiez nieje, je to diferencial s korunovym sukolim, ktory je ale tiez prerozdeleny standardne ako novsie Torseny 40:60 v prospech zadku, ale rychlejsie dokaze prerozdelovat variabilne pomer. ;-)
29. 6. 2015 14:15
Re: Koncepce pohonu jistě zůstala
V jistém smyslu to torsen je, je pořád torque sensing. Jen je to úplně jiný diferenciál.
Avatar - white label
29. 6. 2015 13:30
Re: Koncepce pohonu jistě zůstala
Pokud je nahrazení mezinápravového diferenciálu vícelamelovou spojkou obecně prachobyčejným řešením, pak je tu dnes zřejmě většina čtyřkolek "prachsprostých", a to např. včetně X-drivu od BMW.
29. 6. 2015 18:28
Re: Koncepce pohonu jistě zůstala
To souhlasí, právě proto Quattro svým mechanickým řešením vyniká. Ale přímá konkurence (MB a BMW) by to čistě teoreticky mohla mít díky stejné koncepci motoru stejné, ale jelikož vycházely z historicky zadního náhonu, tak se z nějakého důvodu spokojily s lacinějším řešením.
29. 6. 2015 20:03
Re: Koncepce pohonu jistě zůstala
Ano, je to v podstatě rozdíl mezi AWD a 4WD. Rychlosti reakcí se čistě mechanickému Torsenu může rovnat snad jen třeba ATTESA ET-S a nebo Haldex, který používá Subaru. Jenže tam to není jen o viskozní spojce, ale o mezinápraovém diferenciálu a k tomu stovkám senorů měřících snad vše, co se s koly děje. V milisekundách.
Netvrdim, že systémy jako je X-drive jsou špatné. Ale quattro to není.
29. 6. 2015 21:28
Re: Koncepce pohonu jistě zůstala
PS: Lze podle Vás pohodlně umístit V6 a V8 napříč (ano, jasně, nová RS4 bude mít patrně vlivem blbého downsizeingu V6TFSI namísto V8)? :-) To je, po Torsenu, druhý a celkem podstatný důvod. Taky proto nemá jak Passat B8, tak Superb, motory větší, než je řadový 4-hrnek. Passat B5.5, který jsem měl ve 2,5TDi, měl V6. Jenže ten měl motor pěkně podél :-)
29. 6. 2015 22:12
Re: Koncepce pohonu jistě zůstala
Passat B5.5 měl dokonce motor W8 :-) protože jak správně říkáte - platforma audi.
29. 6. 2015 13:17
ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
3) toto vyvrací ty Vaše šikmé a ještě šikmější hnací hřídele :

[odkaz]

;-)
Rozbalit vlákno
8
29. 6. 2015 13:29
Re: ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
Vývoj dospěl k motoru napříč. Byla to obrovská snaha a tu autombilky dokončily i pro velké své typy (vyšší stř. a vyšší třídy) už víc jak před 1/4 stoletím. Motor vystrčený před přední nápravu má řadu zásadních nevýhod. A tady to tak je, protože nad přední nápravu to nejde - motor musí být před a převodovka s dif. je za ní. Jedině T613 měla motor nad nápravou a hnací hřídele z karteru (patent) - byť to celé vzadu.

Šikmé hnací hřídele A4 z Vašeho obr. nejsou v té perspektivě vidět, ale před několika málo lety se právě u A4 Audi chlubilo, jak to udělalo a inzerovalo půdorysný obázek. Nakonec si to můžete kdekoliv u Audi v salonu, nebo na ulici ověřit.
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2015 13:46
Re: ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
:-)
To riesenie z T613 aj ja povazujem za genialne a prial som si, aby aj Audi zacalo toto riesenie pouzivat ! :yes:
Ano, Audi vtedy priznalo, ze poloosy su vyuhlene o 12° dopredu, aby si zase o nejaky ten cm ( myslim ze im to vyslo oproti predchodcovi o 8 cm a len vdaka vyuhleniu 2,3 cm ) pomohlo z hladiska rozlozenia hmotnosti... ;-)
Takze nevidim nic zle na tom, ze to pouzivaju aj nadalej, ked sa im asi zdalo byt drahe riesenie integrovat diferak do bloku motora, alebo co... Dufam, ze raz k tomu dospeju ! ;-)
29. 6. 2015 14:04
Re: ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
Jo, jo - stejnak musejí vést výstupní hřídel z převodovky zpět do rozvodovky (dif.). No ale v cestě do kartéru je ještě spojka a T613 nepotřebovala vzadu místo pro kola v rejdech. Zkrátka, ať to berete, jak berete, motor napříč je výsledek dlouholetého vývoje, který přinesl nejen významné posunutí hmoty motoru ze přídě mezi kola, ale umožnil i přední deformační zónu a další výhody. Ulpívání na překonaném má "výhodu" jen v odlišnosti (pro laiky).
29. 6. 2015 14:29
Re: ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
Problém tu bude, že by takové řešení musely mít všechny motory. Některé modulární motory jsou určené pro zástavbu podél i napříč, tohle by je asi podstatně prodražilo. A museli by to zavést ve všech modelech s motorem podél, to by byl několikaletý proces. Možná kdyby si dupli u Porsche, když budou muset používat platformu Audi pro SUV.

Nebo by to mohli udělat jako Ferrari a vystrčit diferenciál před motor, ale to je už příliš extrémní řešení (utrpěl by vnitřní prostor).
29. 6. 2015 14:44
Re: ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
Ano. Správně ukazuješ, jak těžké a drahé je držet se nesprávného.
Avatar - AUDIRS6
29. 6. 2015 14:49
Re: ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
Zratajme si, kolko aut sa vyrobi na MLB-ckach... ;-)
kedze by to boli vsetky Audi od A4 vyssie vratane SUV, Phaeton, Touareg, Cayenne, Macan, Bentayga...a neviem ci este nieco bude, tak myslim, ze aj ekonomicky by to az taky extrem byt nemusel - urobit blok tych pouzivanych motorov pre MLB-evo s integr. deiferakom. Od 2.0 hore by to mala byt uplna pohoda. Problem ( ekonomicky ) by to bol hlavne pre tu 1.4 - som vazne zvedavy, ci ich bude aspon 1% zo vsetkych predanych A4, ked ten novy 2.0 "ultra" TFSi je taky genialny ( aj ked asi teda o par €€€€ drahsi ). ;-)
29. 6. 2015 15:34
Re: ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
Ano, zase tak hrozné by to nebylo, protože by úprava klikové skříně mohla mít prakticky nulový dopad na proces spalování a tedy emise. Tam končí ty miliardy utopené ve vývoji motorů.
30. 6. 2015 11:14
Re: ad: šikmé a ještě šikmější hnací hřídele
Motor napříč je sice fajn, ale je problematický ve spojení s fulltime 4x4. Proto mají (až na nepatrné výjimky) všechna auta s příčným motorem mezinápravové spojky
Avatar - AUDIRS6
30. 6. 2015 11:33
Nemam rad pondelky...
V pondelok sa totiz vsetci rado-by podnikatelia blaznia, vsetko hned hrrr, hura, rychlo, akoby tyzden nemal 5-6 pracovnych dni... :-!
Pritom vsetko sa da normalne naplanovat a postupne v priebehu tyzdna, alebo za dany - vopred stanoveny cas - krasne stihnut. Niekedy aj s rezervou.
Vcerajsok som si predstavoval ale predsalen inac - vsetkych som vyposielal do kosostvorca, ze ja mam meniny a plus, ze "nasi" mi urobili "darcek" - premieru novej A4.
Bol to pondelok, na ktory som sa po dlhej dobe tesil. Lenze dopadol, ako dopadol... :-!
Zacnem z tej lepsej stranky:
Karoseria - defakto tu nieje moc co spekulovat - je to typicka A4, s trochu "zaujimavymi" prednymi svetlami, ktore sa na medzinarodnych weboch pretriasaju ako "Oplacke", ale to mne az tak strasne nevadi. Do celku su zakomponovane vcelku v poriadku, takze ak mam karoseriu zhodnotit 1 slovom, tak spokojnost.
Konstrukcia - teda podvozok, platforma...:
Usetrene az 120 kg hmotnosti - parada. Lenze to je pre Avant, sedan ma maximalnu usporu 110 kg a aj to plati pre 1.4 TFSI, nakolko je to motor o dost lahsi, nez niekdajsia 1.8 TFSI. OK, nech to bere cert, pre dvoj a viac litre nech je to len 80 kg - to uz je realne cislo, pred ktorym mam ale stale respekt. :yes:
Podvozok - 5 prvkova naprava vpredu, vzdau, odlahcene ramena, brzdy, proste vsetko. - parada. Moznosti vyberu z defakto 3 podvozkov: Standard, komfort, sport. Ano, toto niesu len elektronicke programy podvozkov, ale kolonky v konfiguratore, ktore bude treba zaskrtavat ! S tym, ze kazdy z tych 2 specialnych ma elektronicke nastavovanie tuhosti v rezimoch ( tipujem tiez 3 - normal, komfort, sport ).
Motory - som rad, ze motory su podla ocakavania, a nie nejake dristy napitych spanielov >:-[] Co ma ale prekvapuje, tak zatial trosku chaoticka informacia o slabsom 3-litri TDI - teda jeho toc. momente - 400 Nm. Tipujem, ze toto bude hodnota pre FWD ako pri sucasnej A6, a ze pre verziu quattro bude mat ten motor 500 Nm, tak ako v A6.
O genialnom 2.0 TFSI 190 PS pisat neidem - netreba. Proste :yes: :yes: :yes: :yes: ...malinka skoda, ze zatial ho vraj nieje mozne kombinovat s quattrom. :-!
A este 1 velka pochvala - za prevodovku 8° ( pravdepodobne ZF 8HP 700(?) ) pre silnejsi 3.0 TDI . :yes:
Pozorne som pozeral fotografie ( hlavne tie co ukazovali techniku v reze ) a som plny ocakavania, ci sa objavi v S a RS verziach mnou proklamovany R5 ! Podla toho ako to v utrobach pod prednou kapotou vypada, tak miesto pre neho tam je !
Vnutorny priestor - plus 23mm pre nohy pasazierov vzadu :yes: - niekto tu vyjadril nazor, ze zujemca o A6 nezvazuje A4... No, tak asi budem prvy :-)
...alebo nebudem...?
A dostavame sa ku kamenom urazu - ano, ja idem pisat o kamenoch urazu v interieri ! Pre mnohych z vas nepredstavitelna vec, ale je to tak. Nie ze by bol nekvalitny, alebo vyslovene skaredy, Sedacky vypadaju skvele, dokonca hlavove opierky na prednych je mozne nastavovat aj pozdlzne ! - velke PLUS !
ALE : ten poooondiaty tablet na pristrojovke je tam fakt na pevno ! NEODPUSTITELNE ! Teda aspon pre mna. Vec, nad ktorou som sa smial pri poslednych MB, a aj v novej 7er ! tak je tu tiez ! Nieje skaredy ako v CLA a spol., ale proste je tam, trci tam ako Ostankino, a neda sa s tym urobit nic - maximalne tak zobrat flexu a odfaklit ho prec ! >:-[]
O tych "zaluziach" miesto dekoru pred spolujzdcom radsej pomlcim. A takisto ako _MT_, musim vyjadrit podiv ( velmi slusne povedane ) nad spracovanim/stvarnenim stredoveho tunelu v oblasti 12V zasuvky... 8-s
Preboha !!!! - ved toto je Audi ! - co sa to tam v tom Ingolstadte deje ???
To im fakt nejaky poooondiaty uctovnik natlacil kaleraby do hlavy, ze usetria na tom zasuvaciom mechanizme 247€ ako pisal FOe ? Ved nech, ale nech je to mozne mat za priplatok ! Ved aj tak - bezny kupec konfiguruje ku nejakej - pre neho zaujimavej motor/pohon konfiguracii este vybavove priplatky odhadom za cca 5-15 tis.€ !!!
Fakt si niekto mysli, ze by niekto nedoplatil cca 3 plne dotankovania paliva za fakt rozumnu vec, ktora doteraz Audi odlisovala od cim dalej tym zufalejsej konkurencie - co sa interierov tyka ?
Tato otazka mi bude este dlho vrtat v hlave... :-!
Na novu A4 som sa fakt tesil! Keby bolo vsetko v poriadku, tak by som sa dalej tesil na jej verziu S4, alebo RS4. Zacinam totiz mat po krk toho vyse 2 tonoveho "univerzanlneho dostavnika" s taziskom hadam o pol metra vyssie, nez bude mat tato A4. Jasne, ze este som planoval otestovat, ci sa za mna posadi niekto priemerneho vzrastu, ale cisla vyzeraju optimisticky...
Pritom S4 s nejakymi cca 360 PS, quattrom a spol. - teda predpokladam ze dobre vyvazenou karoseriou a kvalitnym podvozkom, by bolo pre mna aktualne presne to dostacujuce, co by mi obcas umoznilo pokazit den nejakym "Hot-Hatch-istom" >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Lenze pri pohlade na ten tablet ma prechadza chut.... :-!
Takze vypada to tak, ze uz sa asi tesit ani nebudem musiet... 8-s
Hmmm..., alebo si Audi uz toto dopredu naplanovalo ako ulohu pre FL ? 8-s
Jedno horsie, ako druhe...ok, uz to radsej neidem rozpytvavat... ;-\
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
30. 6. 2015 13:30
Re: Nemam rad pondelky...
Nebuď tak kritickej [odkaz]

Těch 400 Nm zřejmě sedí, zatim je totiž řeč jen o předokolkách. Quattro sou podle současnejch údajů až ty šestiválcový verze přičemž z 160 kW z V6 vodvázanej nejsem. Navíc když bude mít z třílitru zřejmě taky jen 400 Nm 8-s

Myslim že sem to kdysi v první diskuzi o nový generaci A4 trefil když sem byl to viděl na směrování na úspornost a jinak nic. Nebuď smutnej celý směrování D3 de podle mě do kytek

Ale jinak za tenhle textík máš ode mě :yes: :yes:
Avatar - AUDIRS6
30. 6. 2015 19:42
Re: Nemam rad pondelky...
Poznas ma - nejake narychlo zbuchane clanky ma uspokojit nedokazu, tak som si to precital cele:
[odkaz]
ja som si stiahol to pdf-ko a precital ho. Teba mucit nebudem a prezradim nasledovne:
Quattro na prianie - ku silnejsiemu 252 PS benzinu, 190 PS 2.0 TDi, 218 PS 3.0 TDi
Quattro seriovo - silnejsi 272 PS 3.0 TDi
Preto je tu otazka, ci ten slabsi 218 PS 3.0 TDi bude mat zvyseny toc. moment na 500 Nm tak ako v A6.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 11:30
Re: Nemam rad pondelky...
Z toho co sem čet já tak ne. Předokolka 3.0 TDI 218 PS 400 Nm. Což může bejt kvůli přenosu točivýho momentu těch 500 by přední pohon už neustál

[odkaz]
1. 7. 2015 17:33
Re: Nemam rad pondelky...
Ale jemu jde právě o verzi s quattrem - jestli bude silnější, stejně jako tomu je u A6.
Avatar - Hammunasakra
1. 7. 2015 18:11
Re: Nemam rad pondelky...
No to snad jo jinak by to byla dost slabota
30. 6. 2015 15:01
Re: Nemam rad pondelky...
Podobně podivně řešenou zásuvku/ zapalovač má i A3 a ani tam jsem to nechápal.