...ze ta hruza na fotkach kolem neni finalni verze, ale jen zly sen.
Nicmene co se tyka jizdy, tak se toho tvrzeni nebojim, aktualni Macan neni, bohuzel, jizdne tak suverenni, jak by se od Porsche dalo cekat :-(
z podobnych SUV je Macan jedna z nejlepsich moznosti na trhu co se jizdnich vklastnosti tyce, a ikdys jej lotus treba v teto discipline pokori, stale bude v kategorii SUV, respektive malich SUV patrit Macan k tem nejlepsim co se jizdnich vlastnosti tyce :-)
Macan, Q5, Evoque, X3 a X4, Kuga tot me vlastnui zkusenosti, ostatne Macana a Q5 jsem mel i ve vyberu na soucasne auto
a pak take sleduju stranky motoristickych novinaru a jejich testy, vetsina se schoduje ze Macan patri dnes k nejlepsim malim SUV co se jizdnich vlastnosti tyce
Auto bude vypadat uplne jinak, toho bych se nebal. A pokud bude vazit skoro o pul tuny min nez nejaky Macan, nebal bych se ani toho, ze by nemelo mit vynikajici jizdni vlastnosti, zvlast u Lotusu.
Lito je mne jenom toho, ze tohle musi mit podobna znacka zapotrebi. Pokud ji to ale postavi zpatky nohy, tak proc ne.
Nemusela, kdyby nedělala nesmysla jako dva prototypy Espritu a ankonec do série neposlala žádný, ač je to přesně to auto, na kterém by Lotus mohl víc vydělat a o který by byl větší zájem než o motokáry Elise/Exige, které se nejvíc uplatnují na závodění.