Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Opel Insignia: Dvě verze nového šeptajícího turbodieselu 1.6 CDTI

13 komentářů

Avatar - Bubáq
Bubáq
Je pozoruhodné, jak každý ví, že Insignia je obézní auto (to nikdo nepopírá), ale že jsou na trhu další auta více než obézní, to nějak zaniká; co třeba nové Mondeo, které po kontrolním převážení má o 150 kg více, než deklaruje? A přesto nabízí tříválec s jakýmsi boost přívlastkem a objemem 1.0... Není tohle zločin proti lidskosti? Přitom za vším je stupidní "aktivita" europoslanců... To je předmětem mé kritiky.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Tabulka ukazuje, že i přes špičkové parametry 1,6 CDTI akcelerace hrubě zaostává za zvyklostí třídy. To je bezesporu způsobeno odstupňováním převodovky, s jiným by zrychlení na sto bylo okolo desítky.
Hnus, hnus a hnus!
Oslovil jsem všechny české europoslance se žádostí, aby hlasovali pro odložení platnosti dalších zpřísňujících předpisů pro spalovací motory automobilů. Aby se namísto aut přednostně a stejně přísně věnovali letadlům (ty opravdu pro denní život nepotřebujeme a prostoru pro globální gigantické snížení spotřeby je u leteckých společností dost a dost...). Myslíte, že mi jeden jediný odpověděl? Jistě, ani JEDEN!
Avatar - Hittman
Hittman
U letadel je problém, že by se pak nas.... letecké společnosti, u aut se nas.... maximálně majitel a co dnes takový občan zmůže proti vládě?
K těm letadlům bych přihodil výletní křižníky, tankery a nákladní lodě obecně. Ono těch 15 největších vyprodukuje škodlivin co všechny auta na Zemi.....
Ale to by nebyl pro Brusel takový byznys a občanu - voličovi by se to těžko nutilo do hlavy, že nám tím vlastně pomáhají; s autama se přeci jenom potkáváme a čicháme denně, že někde v Tichém oceánu smrdí na kilometry daleko tanker, tam přeci voliči nejsou, tak proč, že...
Avatar - qwerty99
qwerty99
ono uz z velikosti vozu a to ze to je dizl prece to auto neni na zavodeni, na to si ma clovek poridit OPC tam u 330 koni nejake kilo navic neresis,

vsichni stale pomlouvaji insignii za vahu a za interier, ja to nechapu, vaha me nejak netizi (2.0 CDTI 165HP / 6AT) auto jede slusne (mam to jako rodinej kombik a ne zihadlo), co se interieru tyka tak za volantem se nijak stisnenej necitim a to mam 197cm.

a ano jakykoli motor pod 1,8 proste do stredni tridy nepatri (uz ta 1.8 neni uplne idealni) a to ze si nekdo koupi 1.4 turbo do stredni.

Qwerty
Avatar - Bubáq
Bubáq
Hm, jednu doma mám, a tak srovnávám.... Ne Insignii proti Porsche, ale 2.0 CDTI 130 k/6AT proti 1,6 CDTI 136 k/6MT. Ztráta více než 1 sec. mluví za vše: pro Insignii se 1,6 CDTI nehodí! Totéž platí pro Mondeo 1.0, Superb 1.4, i40 1.7 atd.
Avatar - qwerty99
qwerty99
No ja jsme se soucastnou spokojen, ale 1,6 je fakt na toto auto malo.

qwerty
antiff
ten 6-stupnovy automat este z cias vectry je sice na dnesne pomery trosku zastaraly ale urcite radi rychlejsie ako clovek s manualom cez spojku, tam kludne nazenies sekundu.
Avatar - qwerty99
qwerty99
No tak jelikoz V6 je uz dost stare koncepce a ani po faceliftu nenzanamenala zadne zmeny, tak bych v to nedoufal, budou misto ni tlacit to 2.0 turbo SIDI.
antiff
Ono ta akceleracia je dana aj tym, ze insignia je na dnesne pomery uz tak trosku obezne auto.
Avatar - Hittman
Hittman
má sice více Nm, jak konkurence, jenže Insignia je také daleko těžší, jak konkurence. Z důvodu bezpečnosti je určitě lépe mít kolem sebe masu železa, ovšem to nebude žádná raketa, spíš takový tajný tip pro důchodce.
Velkoodběratel_kukuřice
Doufám, že nová se ponese v duchu snížení hmotnosti a lepšího vnitřního prostoru. Zůstane šestiválcový motor ?
robsi167
po 7 rokoch by uz fakt mohla prist nova. a hlavne aby schudla 200kg, radsej nech je velka z vnutra a nie z vonku.
Avatar - sargis
sargis
Daj nám už novú Insi 😄