Vyrobí se velký Gazík na cesty do marketu, do toho přidají baterky a elektromotory a falešně sníží spotřebu. Pak se ještě z daní pracujících vyčlení peníze na dotace, aby takové auto někdo koupil.
No jo, to je sice pěkné, ale k tě stojanům musíš také přivést elektřinu a někdo to musí postavit, zapojit a udělat revizi. Asi nebudeš věřit, ale nic z toho také není zadarmo. A navíc jsem hledal a tak levné rychlonabíječky jsem nenašel, ceny jsou kolem 1 milionu korun, tedy 30k ojro.
Ta výměna baterií mi nepřišla jako úplně špatný nápad. Ale to by musel být jednotný přístup všech automobilek k tomuto způsobu, aby to dávalo smysl.
Ano, nejlépe, když nějaká autorita určí, co je ten "správný projekt", do kterého je třeba investovat. >:D Právě v tom je ten problém, Samane, v té regulaci dotacemi, podporami, limitech na druhé straně, prostě sociálním inženýrství zaštiťovaném bohulibou myšlenkou ochrany životního prostředí. :no:
ono by stacilo kdyby automobilky davali finance do spravnych projektu, a nejaky dotace by nebyli treba
kdyby treba ve Francii misto nesmyslne moznosti vymeny baterii postavili za tu sumu co do toho dali sit rychlonabijecek (bylo by jich za to cca 6500 pri cene 10k euro za stojan) a na mistech kde je to treba, tak dnes ve Francii asi ani neni treba nabizet nejakou dotaci 10k auro na nakup elektromobilu
u Pathfinderu je videt jak se hybrid delat nema, pritom dane auto musel Nissan zkouset v nekolika desitkach/stovkach testovacich kusu, a tak muzeli dobre vedet kolik to auto realne basti mesice pred tim nez ho vubec pustil do prodeje