Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan redukuje nabídku hybridních modelů

Další japonská značka omezuje nabídku hybridních verzí svých modelů. Nissan Pathfinder a Infiniti QX60 z důvodu slabých prodejů skončí.
Zpět na článek
Avatar - KANKUNEN
3. 7. 2015 08:19
Celý svět je samá lež
Vyrobí se velký Gazík na cesty do marketu, do toho přidají baterky a elektromotory a falešně sníží spotřebu. Pak se ještě z daní pracujících vyčlení peníze na dotace, aby takové auto někdo koupil.
Avatar - Hittman
3. 7. 2015 12:02
EU
Za pár let už se nebude co v Evropě prodávat, jindě ve světě ano, tam mají ještě mozek na správném místě.
Avatar - Well-being
3. 7. 2015 11:37
Není divu,
hybridy jsou více móda, než praktická věc ...
3. 7. 2015 09:36
Re: Celý svět je samá lež
No jo, to je sice pěkné, ale k tě stojanům musíš také přivést elektřinu a někdo to musí postavit, zapojit a udělat revizi. Asi nebudeš věřit, ale nic z toho také není zadarmo. A navíc jsem hledal a tak levné rychlonabíječky jsem nenašel, ceny jsou kolem 1 milionu korun, tedy 30k ojro.
Ta výměna baterií mi nepřišla jako úplně špatný nápad. Ale to by musel být jednotný přístup všech automobilek k tomuto způsobu, aby to dávalo smysl.
Avatar - twistedTSD
4. 7. 2015 00:55
Re: Celý svět je samá lež
No třeba mají jiný názor na to, co je správný projekt, než ty. ;-)
Avatar - Dinar
3. 7. 2015 10:42
Re: Celý svět je samá lež
Ano, nejlépe, když nějaká autorita určí, co je ten "správný projekt", do kterého je třeba investovat. >:D Právě v tom je ten problém, Samane, v té regulaci dotacemi, podporami, limitech na druhé straně, prostě sociálním inženýrství zaštiťovaném bohulibou myšlenkou ochrany životního prostředí. :no:
3. 7. 2015 08:41
Re: Celý svět je samá lež
ono by stacilo kdyby automobilky davali finance do spravnych projektu, a nejaky dotace by nebyli treba

kdyby treba ve Francii misto nesmyslne moznosti vymeny baterii postavili za tu sumu co do toho dali sit rychlonabijecek (bylo by jich za to cca 6500 pri cene 10k euro za stojan) a na mistech kde je to treba, tak dnes ve Francii asi ani neni treba nabizet nejakou dotaci 10k auro na nakup elektromobilu

u Pathfinderu je videt jak se hybrid delat nema, pritom dane auto musel Nissan zkouset v nekolika desitkach/stovkach testovacich kusu, a tak muzeli dobre vedet kolik to auto realne basti mesice pred tim nez ho vubec pustil do prodeje