Nissan Qashqai ukázal, co na evropské zákazníky platí a stal se velmi oblíbeným modelem. Nyní přichází Renault Kadjar vytvořený podle stejného receptu.
Maroš ve svém Need For Speed bohužel zapoměl opravit vůz po bouračce a pak prohrál další závod >:D Jo, aha, ty sis fakt myslel, že by Maroš něco projel doopravdy? >:D
Pokud by jsi měl graficky ztvárnit diamant, pak použiješ pravděpodobně tento tvar...ale je zatěžko se zkusit bavit o těchto věcech s lidmi, kteří v kosočtverci vidí jen a pouze "zednický sluníčko".
...jak se mi Kaďák téměř bezvýhradně líbí na fotkách, naživo pak působí trochu barokně, neříkám, že vyloženě nepěkně, ale nafouklé obliny blatníků nepůsobí s menšími než 19" koly nijak opticky lehce. Ještě nebylo kdy novinku projet, jen se rychle posadit a zjistit, že tohle je zatím nejlepší interiér od Renaultu ve kterým jsem kdy seděl (snad vyjma Laguny I...vztaženo k době představení).
Ondra si zřejmě pěkně slízne komentář k turbodíře, kdy podobná vlastnost u 2,0TDI 140kw byla sice zkonstatována, ale nefiguruje mezi mínusy.
Celkově mi u Kadjaru chybí výkonnější naftový jednotky a možnost kombinace automatu plus pohonu všech kol. Jinak to nevypadá na špatnou nabídku, ale myslím, že to bude celkem tuhý boj proti Tucsonu (btw. dal bych ho do tabulky místo již nevyráběný ix35). ;-)
Vobec mi to nepride ako kaskai zabaleny do o hodne povedenejsi karoserie, pre mna je to dizajnovo taky slizky renault, kaskai je mne osobne o moc krajsi a dynamickejsi... nieco co nevidim vsade ako tieto prvky ala Clio.
Od testéra se snad očekává vlastní názor na věc, nemusíš se s ním ztotožnit. O co ti jde? Ondra jednoduše napsal jak na něj obě auta působí, cool down.
S Tiguanem jsem nesrovnával, protože je to již výběhový model, Kuga je zase dle mého o kus větší. Co se týče motorů, pak rozhodně se rozšíření nabídky plánuje, ostatně hovoří se i o ostřejší variantě RS. :-)
Kdyby jsi nepsal ty debility kolem, tak by se ti dalo věřit. Neboj na tvá slova dojde. PSA to s C5 tady balí a symbolicky jdou budíky v Peugeotech naopak.
takýto ludia sú presným úkazom toho aké sme to my národy...keď niekto ukáže logo Renaultu takému Nemcovi alebo Rakúšanovi tak si z toho nebude robiť ťažkú hlavu, ukážte to Slovákovi a Čechovi a má z toho ...fakt úžasné..
a nekúpiť si auto len kvôli znaku tak to je...no to ani neviem ako nazvať ;-\
Podle hloupé reklamy ještě chápu, že si někdo nekoupí auto, sám bych si ho taky nekoupil. Ale podle zanku už je to docela úlet. Pokud by se za něj styděl, tak ho může přece přelepit nebo alespoň začernit >:D
Manželce jsem koupil za syna briliant (to je diamant s přesně daným brusem) a rozhodně nevypadá jako to, co má Kadjar na kapotě - to je prostě kosočtverec.
Móda přerostlých log je jedna věc, ale že se někdo zcela vážně zaobírá tím, jak by mu vadil kosočtverec na autě, to je mimo moje chápání. Beru, že se někomu nelíbí design Renaultů, beru, že by si Renaulta nekoupil kvůli obecnému vnímání značky, ale zdůvodňovat to kosočtvercem mi zavání omezeností až na půdu.
Ony se obecně naftový čtyřválce pod 1,5k rpm celkem dusí. Takže pak je jen otázka, jestli nástup točivého momentu bude pár otáček pod nebo nad. Automat by to samosebou řešil ;-)
Tohle se Renaultu povedlo. Vypadá dobře, jezdí obstojně a konečně si testeři na ACZ pořádně prohlédli interiér a docenili, že i Renault už nežije v 90. letech. Kadjar sem neviděl, ale hodnotím na základě zkušenosti s jinými Renaulty posledních let.
Nemohu uplně souhlasit, že je hezčí, než QQ, protože obě auta mají něco do sebe.
Nechápu to automatické stahování oken pouze u řidiče, vím, že je to specialitka i jiných vozů tohoto výrobce. Někdo tvrdil, že je to z bezpečnostních důvodů, aby si dítě nepřiskříplo ruku.. no nevím.
Nevíte, jestli Renault rozšíří nabídku motorů?
A otázka na redaktora, proč není srovnáváno s Etalonem třídy s Tiguanem? Nebo s Kugou? Tato auta jsou větší? Kadjar je také na podvozku nižší střední, nebo ne?
Máš naprostou pravdu. V Renaultím znaku vidí dámský přirození akorát ČechoSlováci. Zbytek světa ne. A co se týká toho diamantu... je to ZNAČKA diamantu, ne obrázek diamantu !!! Nevím, co tady furt někdo háže tím, jak diamant vypadá.
Mitsubishi je má ve znaku hned tři a tam se nad tím nikdo nepozastavuje, že je to trojnásobná ..... Fakt je to tady kolem Renaultu už chorý. Já jsem jezdil dost dlouho v R25 a teď jezdím v Safránovi a obojí je supr pohodlný auto, kterýmu nic nechybí. Kadjar se mě taky líbí - ale já jako "stará škola" mám problém s těma minimotorama. Ta 1,6 měla být pouze jako základ. A ne cpát do auta téhle velikosti ještě 1,2-ku !!!
Zajímavé je, že Mitsubishi má ve znaku tři takzvané kosočtverce a to nikoho neirituje. Takže dle mého názoru to není o znaku, ale o značce a ty řeči o stydění jsou trapné.
To jistě je, jenže Demonicus nepsal nic o přerostlosti znaku ale o tom, že kvůli znaku vyřadil Renault z výběru. A podpořil to argumentací, která se nezaměřila (jako u tebe) na velikost znaku, ale pouze na to, co ten znak pro něj představuje. Mně se taky třeba nelíbí znak Infiniti, ale pro vyřazení této značky z výběru bych našel mnohem lepší argument (např. mému oku nelahodící vzhled nebo nedostatek peněz ;-) ) než to, že maj ve znaku roztaženou pr.del. ;-)
Jen pro ty co bydli na horách? Co to je pořád za ohrane klišé? Není snad 4x4 jeden z prvků aktivní bezpečnosti? Pro me tedy urcite. ..btw, nabízí i automat se 4x4?
Verze R.S. pro Kadjar zřejmě nebude, ale verzi GT si dovedu představit v pohodě ;-)
Ale jinak souhlas, chtělo by to ještě silnější varianty motorů, snad prý přijdou později.
Na živo moc pěkný auto, interiér uvnitř taky celkem dobrý. Viděl jsem ho na živo ve SPA na WSR, jak v této vínové Flamme, tak šedý a černý, moc pekný auto.
Mně je jedno, co tím chtěli v Renaultu naznačit. Kvůli tomu znaku jsem vyřadil při koupi nového vozu Renault z hledáčku. Je to jen jejich boj a jestli chtějí zákanzíky přesvědčit, že je to diamant, mají před sebou hodně práce :-)
Někdy ta situace s 1,6 dCi nastává, ale ne po odřazení, spíše když třeba skoro zastavíš na křižovatce nebo prudké vracečce, tam pak je nutné hodit jedna, ale celkově se s motorem jezdí slušně a hlavně stačí se jednoduše řídit rádcem řazení, který tady opravdu neukazuje nesmysly jako v jiných autech.
Ad design a kola - to že se nám výrobci snaží napříč třídami narvat větší kola je nepochybné a není to u nových SUV případ a problém jen Kaďáku.
CX-5, QQ, Tucson i ostatní postaví své vozy vizuálně do 19" kol - cokoliv menšího vypadá hrozně. Problém to není ani při pořízení vozu, jako při jeho přezouvání, taková sada 225x45 R19 vyjde na 20-30k CZK :-)
V tuto chvíli jsou 17" Alu kola základ a 19" optimum (od nižší střední nahoru) - s tím už nikdo příliš nezmůže - právě proto bychom se měli o to více zajímat jak se které auto chová (na našich cestách) na větších kolech.
Renault pracuje na novej generacii 2,0 dCi ;) budú vybavené aj technologiou TwinTurbo ako je to pri 1,6 160k verzii.. lenže tieto dosiahnu vykon 200- 240 koni.. budú nahradou za V6 dCi... verím že ho dostane jak nový espace tak nový talisman ktorý sa nám konečne pondelok ukáže.. verím že aj Kadjar dostane silnejšiu jednotku.. a ano keby dostal tento motor myslím že môže byť majitel len a len spokojný s výkonom.. ved ked stačí na take velké auto ako je espace ;)
Tak, takový test od světa motorů ani snad nemusíme chtít ne? Stejně známe výsledek :-) Spíše tady na ACZ, kde když netestuje Renaulty legendární pan Vaverka, tak konečně se jim dostává celkme objektivního posouzení :-)
Můžete dát příklady, které 4válcové naftové motory táhnou pořádně "vodspodu" v dnešní době? Mne právě přijde, že TDI od VW to není, TDCI ve Fordech mi přijde trošku lepší, ale také než se probudí mu chvíli trvá. Možná BMW, a nebo právě to 1.6DCi od Renaultu. Ale nevím, jak je nalazeno v Kadjaru, jel jsem v Megane. :-)
Já nejsem zrovna cílová skupina těchto vozů, osobně bych asi vždy dal přednost autu jiné kategorie, ale třeba právě Qashqai s benzinovou šestnáctistovkou se mi líbil. U Kadjaru tento motor zatím v nabídce není.
Yeti je paradoxně vůz, se kterým jsem se vždy svezl poměrně málo, netroufám si říci, jestli je lepší on či Kadjar, to by chtělo srovnávací test, ale myslím, že velký rozdíl ani na jednu stranu to nebude. Yeti je trochu řidičtější a obratnější v zatáčkách, Kadjar zase modernější a komfortnější.
Teď se zeptám napřímo... vy jako tester, který Kadjar narozdíl od nás projel: Hodnotíte ho jako lepší vůz, než Yeti? Který z těch tabulkových vozů, které jste uvedl ve srovnání byjste si vybral? A prosím popravdě a proč :-) Myslím, že takový SUV rozstřel je v ČR dnes aktuální v této třídě :-)
Každopádně Qahqai, Kadjar, Tucson jsou trochu jiná kategorie jako Yeti. A navíc Yeti dosluhuje. Tímpádem srovnávat jej s novinkami a navíc z jiné třídy je trochu nefér.
Kaďák, nebo-li "análník", Renault snad to téma tělesných otvorů nějak přitahuje.
A k tomu ta reklama jak se z něj všichni "posr.ali v kině":
[odkaz]
>:D
S tím se dá souhlasit, diamant si také představuji jinak než Renault. Nicméně pokud se mi to auto s takto vyvedeným znakem nelíbí, tak si ho prostě nekoupím, ne? Btw měl jsem v 90tých letech Clio I a tam znak vůbec nerušil ;-)
No, záleží co si představíte pod tím "pořádně". Mně stačí to, že když jedu do kopce, přeřadím z jedničky na dvojku, otáčky spadnou z 2100 na třeba 1100, tak auto je schopné zrychlovat a nebude téměř zpomalovat jako tato 1.6 dCi. Nicméně třeba šestnáctistovka od Hondy i patnáctistovka v Capturu jsou na tom v tomhle ohledu určitě lépe. I tříválec 1.4 TDI to zvládne.
Protože je to přímý konkurent a hlavně lidi tento vůz dobře znají, takže v tabulce si mohou udělat lepší obrázek o tom, jak si Kadjar vlastně stojí. V textu pak není o Yetim ani slovo.
Moje peníze = moje kriteria. Ano renaulta bych si nekoupil, protože bych se s ním styděl jezdit, stejně tak se mi nelíbí Citroen. Prostě moje volba. ;-)
Jsem majitelem QQ asi 6 týdnů - naprostá spokojenost, design je mnohem serioznější než u francouzkého usmívajícího se Micky Mouse. O interiéru nemůže být ve srovnání s QQ ani řeč že je hodnotný. Je tak nějak polovičatě nedodělaný. Vždy začíná něco jako v QQ, ale není to dotaženo. Interier byl jeden z faktorů proč jsem sáhl po QQ.
Počúvaj lama(L), čo vlastne kritizuješ? Že testér vysloví svoj názor na auto? 8-s Potom čítaj len také periodiká, ktoré Ti sucho oznámia rozmery kufra v milimetroch a iné suché fakty; my ostatní ale chcem počuť práve vlastný názor testéra.
Naprostý souhlas s Vašim názorem, já mám RENAULT CLIO GRANDTOUR 1.2., a se ženou nám to stačí a navíc je to nádherné auto i KADJAR.... komu se to nelíbí ať se vyventilije nad Krabicemi jako je např. Škoda Fabia Combi III :-)
Drtiva vetsina ridicu jezdi po asfaltu, betonu, maximalne polni cesta, kdyz jedou na houby a jednou za rok hory resp. o vikendu po protazene ceste, takze drtiva vetsina ridicu nevyuzije 4x4. Ohledne bezpecnosti, v dobe asistentu se argument o aktivni bezpecnosti 4x4 vytraci - v beznem aute.
Taky jde mozna o to, kolik ten Quashdjar vazi, precejen v Megane motor taha 1300 kg, v Kadjaru klidne i s posadkou o 400 kg vice, to se pak mensi zatah v nizsich otackach vicce projevuje...
Ačkloiv s tímhle autem nemám vůbec žádně zkušenosti, musím říct že se design exteriěru moc povedl (soudím z fotek) a vyznávám spíše radši konzervativnějsí pojetí interíeru a tohle mi fakt sedí (soudím z fotek), škoda že motorivá paleta není rozmanitější, protože tenhle "Rencek" je mi fakt vostře sympatickej, stejne jako jako jeho brácha "Qvaška" (nšri, rychlo Qvaška)
Mám zkušenosti asi s pravděpodně největším konkurentem Kadjaru a to Tiguanem, ve verzi 2.0 TDI 130kW, 4x4, DSG, škoda že R-Line a at´ si říká kdo chce co chce, to auto je prostě dobrý, převodovka je super, občas mně štvě že podřazuje při "tempovatování", ale stačí jí hodit do manálu a je po neshodě, jak jsem řekl, interíery vyznávám konzevativnější, takže interiér mi naprosto vyhovuje, je dobře zpracovanej a v tom autě se jezdí fakt příjemně ( pro rejpali střídám s MB-R350 CDI) .. teď nějaký negativa, což se týka jen vyloženě paketu R-line, podvozek na horším povrchu, ale k tomu pomahaji i 18 kola (mimochodem, to auto vypada dost dobre na nich) volil bych jináč 17, je to prostě na nerovnostech tvrdý, žádný trágo, ale asi jsem zhejčklej Airmaticem v Rku (je mi 25, aby si někdo nemyslel, že jsem starej páprda) a zploštělej volant, perfektně se drží v pozici třičtvrtě na tři, ale za ten zploštělej spodek bych střílel ... ale k tématu, Kadjara si chci projet, a to auto vypadá fakt pěkně :-)
EDIT : spíš jsem napsal recenzi na Tiguna, co? >:D
Tucson jsem ještě naživo neviděl, ale...Jsem vážně jediný,kdo se s ódami na jeho design nemůže příliš ztotožnit? Špatné to není - však už bylo na čase, aby Hjondé začaly vypadat jako auta, a ne vetřelci z jiné galaxie. Ale třeba ta dozadu protažená přední světla, tam stále cítím Koreu. Určitě nic, co by mělo závidět zrovna vysoce konzervativní Audi.
Naproti tomu Kadjar je dalším z řady velmi povedených Renaultů, jen si myslím, že by si od roztomilých malých sourozenců zasloužil odlišit trochu více. Asi nejvíce mi sedí jeho japonský sourozenec.
No, mne rozhodně podezřívat z podjatosti vůči Renaultu nelze, nicméně nový designový směr mi až tak nesedí. Prostě jsem jednoznačně příznivcem stylu, směru a tvorby předchůdce stávajícího šéfdesignera.
Bionickým designem - tedy tímto pojmem, byl častován Hyundai, ač šéfem jeho d. týmu je Němec kdysi od BMW. A dnes některé ty samé prvky jsou vidět na Renaultu, a mnozí z těch, co Hyundaii dávali co proto s poukazem na koncernový styl, u Renaultu podobné chválí - inu paradoxy.
Espace ještě snad ano - ještě jsem neměl tu čest naživo, ale jinak jsem z nového směru v rozpacích. Ano, prodávat se to asi bude, ale design, to byl PAN Patrick Le Quément ...
Máš sice recht, ale 4x4 většina řidičů nevyužje natolik, nakolik ocení pořizovačku -50 tis. Kč... Absenci 4x4, resp. nasatzení 4x4 jen pro určitý konkrétní zacílený segment považuji ze strany výrobce za naprosto logický.
A kdo trvá na 4x4, tak alespoň nemusí mít těžkou hlavu s výběrem :-)
Ano máš pravdu.. v idealnom prípade by to tak bolo.. ale Renault určite nechce vypustiť do sveta tieto nové diesle pokým nebudú totálne vyšperkované či už v spolahlivosti, výkonnosti a spotreby...
To je fajn, že pracujú na dvojlitri. Ideálne by ale bolo, keby dvojlitrová nafta bola už od začiatku v Espace (čo sa nestalo) aj v Talismane (čo sa pravdepodobne nestane); čím skôr tam dvojlitre budú, tým lepšie, lebo nech nám Renault nakecáva, čo chce, stredná trieda a veľké MPV (pardon, crossovery) fičia prevažne na dvojlitrových dízloch a to ľudia chcú.
Pre nižšiu strednú typu Megane ale dvojturbová 1,6ka určite dostačuje.
Renault zrejme vôbec nemá k dispozícii dvojlitrovú naftu s Euro 6. Odpískali ju už pri Espace, ktorý sa musí uspokojiť s jedna-šestkami, je preto takmer isté, že ak Kadjar niekedy dostane silnejší motor, bude to práve 118 kW 1,6ka z Espace.
No přiznám se, že mi Tucson přijde tvarově povedenější. Bavím se teď jen o designu, ani jedno auto jsem ještě nejel. Navíc má více kombinací pohon, motor, převodovka. Bude to pro Kadjar těžkej vořech. :-)
da sa vyriesit aj otacky pod 1500rpm, v kazodm pripade tak neodporucam jazdit, kedze vtedy vstrekuju vstreky viac davok za takt (u fordu 1,5 az 9 davok tusim), svojhmota sa viac namaha a to mi uz npripada ako chytre riesenie ani z hladiska spotreby a ani z hladiska spolahlivosti.
Turbo detto, radsej budem tolerovat vacsie turbo s vacsim lagom a dierou, ako malicke turbicko, ktore mi odide po 200 000km so stastim.
Renaultacke dizle maju turbo dieru snad vsetky okrem dvojturbveho 1,6dci. Ale je to podla mojich priorit mensie zlo. Turbo ma vydrzat minimalne 200 000km a to stale hovorim ako o minimalnej hodnote, optimalne 300 000km.
Na starsej 1,9dci co mam po 150 000km turbo zatial ako nove, nepocut ho ani v -15 zime.
Tohle je problém boubelatého designu obecně, jakmile jde o nízké a nejlépe i malé auto, vypadají boulovaté blatníky a celkově oblé linky ok, jakmile se jde trochu do prostoru horizontálně i vertikálně, začne to působit celé nafouknutě. U suv kastlí specielně i kvůli většímu prostoru mezi koly a blatníky. Jinými slovy na cliu dobrý, ale kaďák musí nutně mít velká kola a tmavou barvu aby nevypadal divně.
Myslím, že pro Yetiho mluví interiér, který je ještě v duchu starších Škodovek, ale Kadjar alespoň z vašeho testu a z reakcí čtenářů, kteří auto viděli soudím, bude velmi sliným hráčem. No.. navnadil jste mne zajet do salonu, to se na ten Superb zas nedostanu >:D
Jinak souhlasím, také bych tuto kategorii nevolil primárně, ale zkuste třeba v redakci nadhodit nějakou srovnávačku, myslím, že tyto vozy jsou opravdu aktuálně v oblibě :-)
Jo, ona je vysoká, ale uvnitř to takové království prostoru není i když 4 lidi přepraví bez problémů. Musím Kadjar vyzkoušet, zvláště když mluvíte o pohodlných křeslech na dlouhé cesty, při tom se mi vybaví má dvojková Laguna.. to byla opravdu paráda. To i přes příplatkové sportovní sedačky mi u té Kugy nepříjde jako něco, v čem bych rád cestoval dlouho.. možná je to i tim, že nemám rád SUV a ten posez vysoko nad vozovkou na dálnici mi nevoní >:D
Kuga větší? No.. možná tak vypadá, ale já z těch rozměrů uváděných u Kadjaru si tím tolik jistý nejsem, řekl bych, že je větší tak o pár cenťáků :-) Ale chápu. Ostřejší variantu chápu, ale to asi nebude pro mne, spíše nějaký větší objem benzínu, nebo nafty?
No právě že jsem měl poslední dobou již dojem, že i u čtyřválce to umí automobilky vyřešit a z nízkých otáček se zbrchávají rychle. Tady pomůže jen podřazení či velká trpělivost :-)
No mě znak Infinity připomíná spíš potápěčské brýle >:D Btw znak Renaultu je opravdu spíš kosočtverec než diamant a jak říkám na starších modelech mi nevadil, u nových je až mooc velký ;-)
Jediný problém Kadjaru vidím ve sand až příliš silné unifikaci designu, přední část je od Capturu opravdu problém rozeznat.
Jinak nám ale Renault předvádí, jak velmi inteligentně rozpustit náklady na vývoj a sdílet techniku s Nissanem. Kadjar nemá vážnější nedostatky a vyloženě se povedl.
Renault :yes::yes::yes:
Jediný problém Kadjaru vidím v ... novém Tucsonu. Nový Hyundai vypadá takřka prémiově a pokud zůstanu u vzhledu, pak třeba takové Audi může blednout závistí. Design Tucsonu neuvěřitelně funguje. Původní ix-35 působí vedle Tucsonu jak z jiné ekonomické třídy.
Každopádně Qahqai, Kadjar, Tucson ... všechny nové modely jsou vyloženě vydařené. Yeti vedle této sestavy vyloženě nestíhá a skok je to pocitově takřka obgenerační. Škoda se bude muset hodně vynasnažit :-!
Ked budem hladat hodnotenie designu tak urcite nie tu, ale niekym fundovanym aby to malo aj vypovednu hodnotu. Nazor nikomu neberiem, ale napisat to do zaverecneho hodnotenia, ze toto je proste ovela krajsie auto ako to druhe co ma tu istu techniku je minimalne neprofesionalne a neobjektivne.
Opat pisem s nazorom nemam problem, no subjektivne sa v testoch dizajn nehodnoti aspon nie stylom kde chyba privlastok - Podľa mňa, podľa nás. O to viac to bije do oci ked to je v suhrne zaverecneho hodnotenia.
Uvidíme, v 2.0 TDI 140 kW jsem nejel, tak nemohu porovnat, zda je to lepší, horší či srovnatelné :-) Nicméně v porovnání s jinými diesely to u 1.6 dCi takto vychází.
Naprosto souhlasím a přesně tak jsem to myslel.
Většina aut má na přední kapotě prvek, který je dominantní - snad jen u Renaultu je to ten jeho diamant, který bych opravdu nerad měl na autě :-)
Ne že bych chtěl souhlasit s volbou auta podle znaku, ale jinak souhlas, diamant bych rozhodně kreslil nějak takhle. Bez toho ufiklého vršku je to prostě kosočtverec
[odkaz]
A jen tak na okraj - móda velkých log se mi obecně nelíbí a u Renaultu mi vadí asi nejvíc. Ani velké logo VW není žádným estetickým zážitkem.
paja.... tu prodlevu turba tak ta bola ako minusko ...... zvyraznena aj pri kaskaji s 1,6 DIG-T .... aj tamto auto vtedy testoval Ondro.... a zrejme je to tak... tie turba maju istu prodlevu len sa o tom moc nepise.... niekde na to tester zabudne inde nie.... niekde sa to neberie ako nevyhoda ale ako realny fakt... niekde naopak sa to zdoraznuje ako nevyhoda.... bude to obsirnejsia problematika....
suhlasim s tym ze aj mne tu chyba nieco poriadne.... taky 2.0 dci 127kw z koleosu by tomuto autu pasoval dokonale.... len si zoberme aky motor ponuka yeti sportage kuga tiguan tucson alebo CX5..... hlavne to chce vacsi objem ... zazrak s 1,6tkou nespravia ..... ved take ASX ponuka 2,2ku .... ;-)
s bojom proti Tucsonu to bude mat tazke.... aspon s tymito sucasnymi motormi.... chce to sirsiu paletu ...... mne osobne sa tucson paci viacej... a aj kaskaj.... ako kadjar..... ale o uspechu kadjara v eu je hadam zbytocne debatovat...bude to uspesne auto a renault uz taketo male SUV potreboval ako sol ;-)
Neviem napisat to do prvej vety zaverecneho hodnotenia, mi nepride ako moc objektivne, sice to nie je Skodovka, tak to ostatnym tak nebije do oci, no nepride mi to uplne v poriadku, hlavne pokial ide o 2 auta, ktore takto priamo porovnal.
interier je moc pekny... az na par detailov ktore by som zmenil.... ( budiky ) .... ale inak nema chybu :yes: v tomto prekvapko... nebyt toho volantu asi malokto uhadne do interieru akej znacky sa pozera.... v tom sa asi zhodneme .. .taky trosku volvacky styl to ma... seversky ... a budiky tiez... ;-)
je hodne subjektivna zalezitost...... napriek tomu sa obavam ze tento barokovy styl proste je uz dnes ( mimo francie ) tak trosku out.... nic v zlom, to uz nefrci ani v korei ... autu ale v eu napriek tomu predpovedam uspech, a aj damam sa moze tento sladucky cukrik moc pacit :yes:
interier ( az na absenciu klasickych budikov, u mna dolezity detail ) je moc prijemny.... az nerenaultovsky pekny a ergonomicky solidny .... v sucasnosti nepoznam renault ktory by sa mi v interieri pacil viac.. :yes:
Renault to v případě Kadjaru udělal velmi chytře. Použil osvědčenou techniku i koncept Nissanu Qashqai, akorát všechno zaobalil do mnohem pohlednější karoserie ´´