Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Technika

Zpět na článek

Potvrzeno: PSA končí s hydropneumatickým odpružením

17 komentářů

frite
Dobrá zpráva.
Moji loni kupovanou C5 si budu uchovávat co nejdéle a myslím že po čase už nebude ztrácet na ceně, ale spíš získávat. Vzhledem k tomu že to bude jedna z posledních vyrobených hyder na světě...
Ale vážně - tímto by zahodili prakticky jedinou konstrukční výhodu a zvláštnost, kterou by se mohli odlišovat od konkurence. Mají vychytaný a spolehlivý systém, kvůli kterému je zákazníci upřednostňují a sami ho zahodí. Kdyby mi nabízeli C5 vloni už jen bez hydry, tak jezdím už v Mazdě 6 či Insignii.
Jestli chtějí bojovat s (hlavně německou) konkurencí jejich zbraněmi, tak prohrají. Sami lezou hrobníkovi na lopatu.
michalpneu
škoda, právě kvůli tomu si je spousta lidí kupovala. Teď už to bude obyčejný průměr. Pokud nepřijdou s něčím převratým ztratí hodně zákazníků
Avatar - vabis
vabis
Tlumí celá soustava prvků. V době elektronických pomocníků je přirozená kinematika náprav mnohdy horší než bývala dřív. To samé je to s pérováním. Hydra své opodstatnění měla a hlasoval bych pro, aby alespoň ve vyšších modelových řadách zůstala. Holt cost saving už zbil spousty dobrých věcí, je třeba se zařadit mezi ovčany jezdící v papírových krabicích ;-\
frite
Tak evidentně jsi doteď o existenci hydropneumatiky ani nevěděl, ale zato víš naprosto jistě, že vzduch nic nepřekoná. ;-\
frite
Promiň, ale kdybys zkusil s Hydrou chvíli žít (alespoň tři měsíce) tak tohle nikdy nenapíšeš.
Navíc adapt. tlumiče pokud vím nemají výškovou samonivelaci ani proměnnou výšku podvozku..
Avatar - sgt
sgt
Budem jazdiť súčasnú C5 pokiaľ sa bude dať a potom sa budem musieť popozerať inde, škoda :no:
IPace
ze nove reseni bude stejne dobre, nebo lepsi, ....napada me proste ze obslehnou to jak to ma Mercedes a Tesla, je to levne a funguje to >😁
ryccardo
A jedinej a hlavní důvod je snižování nákladů. Holt je tohle řešení zbytečně drahý.
Avatar - del42sa
del42sa
Ale neměl. Pro každé kolo byl jeden zásobník a u prostřed nápravy společný pro jednu nápravu 😉 Jistě nějaký rozdíl v hmotnosti tam bude, ale naprosto zanedbatelný v poměru k hmotnosti celého auta.
frite
Někde jsem četl, ž PSA sice ustoupí od hydry, ale fabriku zachová protože bude nadále vyrábět pro RR, tak nevím...
Avatar - speedfred
speedfred
nepoužíva trochu upravenú hydru aj Rolls-Royce?
lada36
to je videt,ze jsi s hydrou nikdy nejezdil,nebo tak kratce a malo,ze ani nevis o cem pises.
nikdy a za zadnych okolnosti se adaptivni tlumic nemuze hydractive ani priblizit,natot byt jednoznacne lepsi jak tady pises. kdo nekdy tento hydraulicky podvozek mel,tak se musi tvemu prispevku jenom smat
Martin
a ani nepředpokládám, že ještě zažiju, tak sbohem LHM
Johnnn
Používal, ale myslím, že teď už ne. Je fakt, že v licenci hydropneumatické odpružení využívalo vícero značek - hlavně BMW a Audi , ale aktuálně asi jen PSA.
Johnnn
Může být důvodem i vysoká hmotnost? Jistě, DCC taky něco váží, ale Hydractive III + měl pro každé kolo 2 hydropneumatické zásobníky...
solaris1
to je nieco ako vzduchove pruzenie ne?? vzduchove pruzenie je top, to neprekona nic
Avatar - Dinar
Dinar
je u osobních aut dávno překonaná záležitost, to že jej Citroen používal tak dlouho, byla čistě marketingová záležitost, z jejich pohledu logická.
Dobře odladěný podvozek s adaptivními tlumiči je lepší v každém ohledu, jak schopnostmi tlumení v kombinaci s agilitou podvozku, tak z hlediska výrobních a servisních nákladů.
Takže R.I.P. hydractive, byls zajímavou kapitolou automobilové techniky. 😉