Technika
sgt
6
Budem jazdiť súčasnú C5 pokiaľ sa bude dať a potom sa budem musieť popozerať inde, škoda :no:
ryccardo
2
A jedinej a hlavní důvod je snižování nákladů. Holt je tohle řešení zbytečně drahý.
škoda, právě kvůli tomu si je spousta lidí kupovala. Teď už to bude obyčejný průměr. Pokud nepřijdou s něčím převratým ztratí hodně zákazníků
je u osobních aut dávno překonaná záležitost, to že jej Citroen používal tak dlouho, byla čistě marketingová záležitost, z jejich pohledu logická.
Dobře odladěný podvozek s adaptivními tlumiči je lepší v každém ohledu, jak schopnostmi tlumení v kombinaci s agilitou podvozku, tak z hlediska výrobních a servisních nákladů.
Takže R.I.P. hydractive, byls zajímavou kapitolou automobilové techniky. 😉
Dobře odladěný podvozek s adaptivními tlumiči je lepší v každém ohledu, jak schopnostmi tlumení v kombinaci s agilitou podvozku, tak z hlediska výrobních a servisních nákladů.
Takže R.I.P. hydractive, byls zajímavou kapitolou automobilové techniky. 😉
Promiň, ale kdybys zkusil s Hydrou chvíli žít (alespoň tři měsíce) tak tohle nikdy nenapíšeš.
Navíc adapt. tlumiče pokud vím nemají výškovou samonivelaci ani proměnnou výšku podvozku..
Navíc adapt. tlumiče pokud vím nemají výškovou samonivelaci ani proměnnou výšku podvozku..
Tlumí celá soustava prvků. V době elektronických pomocníků je přirozená kinematika náprav mnohdy horší než bývala dřív. To samé je to s pérováním. Hydra své opodstatnění měla a hlasoval bych pro, aby alespoň ve vyšších modelových řadách zůstala. Holt cost saving už zbil spousty dobrých věcí, je třeba se zařadit mezi ovčany jezdící v papírových krabicích ;-\
to je videt,ze jsi s hydrou nikdy nejezdil,nebo tak kratce a malo,ze ani nevis o cem pises.
nikdy a za zadnych okolnosti se adaptivni tlumic nemuze hydractive ani priblizit,natot byt jednoznacne lepsi jak tady pises. kdo nekdy tento hydraulicky podvozek mel,tak se musi tvemu prispevku jenom smat
nikdy a za zadnych okolnosti se adaptivni tlumic nemuze hydractive ani priblizit,natot byt jednoznacne lepsi jak tady pises. kdo nekdy tento hydraulicky podvozek mel,tak se musi tvemu prispevku jenom smat
ze nove reseni bude stejne dobre, nebo lepsi, ....napada me proste ze obslehnou to jak to ma Mercedes a Tesla, je to levne a funguje to >😁
Dobrá zpráva.
Moji loni kupovanou C5 si budu uchovávat co nejdéle a myslím že po čase už nebude ztrácet na ceně, ale spíš získávat. Vzhledem k tomu že to bude jedna z posledních vyrobených hyder na světě...
Ale vážně - tímto by zahodili prakticky jedinou konstrukční výhodu a zvláštnost, kterou by se mohli odlišovat od konkurence. Mají vychytaný a spolehlivý systém, kvůli kterému je zákazníci upřednostňují a sami ho zahodí. Kdyby mi nabízeli C5 vloni už jen bez hydry, tak jezdím už v Mazdě 6 či Insignii.
Jestli chtějí bojovat s (hlavně německou) konkurencí jejich zbraněmi, tak prohrají. Sami lezou hrobníkovi na lopatu.
Moji loni kupovanou C5 si budu uchovávat co nejdéle a myslím že po čase už nebude ztrácet na ceně, ale spíš získávat. Vzhledem k tomu že to bude jedna z posledních vyrobených hyder na světě...
Ale vážně - tímto by zahodili prakticky jedinou konstrukční výhodu a zvláštnost, kterou by se mohli odlišovat od konkurence. Mají vychytaný a spolehlivý systém, kvůli kterému je zákazníci upřednostňují a sami ho zahodí. Kdyby mi nabízeli C5 vloni už jen bez hydry, tak jezdím už v Mazdě 6 či Insignii.
Jestli chtějí bojovat s (hlavně německou) konkurencí jejich zbraněmi, tak prohrají. Sami lezou hrobníkovi na lopatu.
nepoužíva trochu upravenú hydru aj Rolls-Royce?
to je nieco ako vzduchove pruzenie ne?? vzduchove pruzenie je top, to neprekona nic
Může být důvodem i vysoká hmotnost? Jistě, DCC taky něco váží, ale Hydractive III + měl pro každé kolo 2 hydropneumatické zásobníky...