Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Hyundai ČR během jediného roku utratil za reklamu nejvíce ze všech: 496 milionů korun!

105 komentářů

Xylo
Možná méně vyhazovat za samochválu a trochu se zamyslet nad cenovou politikou ...
Avatar - Emel
Emel
Cenová politika je celkem ok, ne?
Avatar - CHerokee
CHerokee
Vyrábí nekvalitní vozy, ale musí přesvědčit potenciální zákazníky, že jsou nejlepší a zjevně se to vyplácí, vzhledem k tomu, kolik jich tu jezdí....
CrankyDude
"...Vyrábí nekvalitní vozy, ale musí přesvědčit potenciální zákazníky...."
Takze kdo nedela reklamu vyrabi kvalitni vozy a nepresvedcuje zakazniky? 8-s
Coca-Cola spends more money on advertising than Microsoft and Apple combined.
Je to treba prekladat?
[odkaz]

:-!
Avatar - Emel
Emel
Pro "palcovače": i30 v kombíku, s tempomatem, parkovacíma senzorama, klimou, centrálem, el. oknama, rádiem za 340. To je přece super, za moderní v Evropě vyrobený kombík se solidní výbavou... i30 se vám může a nemusí líbit, ale cenová politika podle mě obecně není problém. Že třeba i40 umí naskákat do nereálných výšin je věc jiná.

[odkaz]
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
to Hnojdé je jak WS teleshoping. Když je výrobek šrot, musí se vnucovat reklama na každém kroku. Dobré výrobky se prodávají samy a lidé jsou pro ně schopni jít pomalu světakraj. To by mě tedy štvalo si koupit takový nepodarek a ještě vědět že jsem 50 tkč vyhodil komínem na reklamu hehe.
Avatar - Emel
Emel
Prostě se ti nelíbí. Beru, mně se taky moc nelíbí, Ceed je hezčí auto. Ale nemůžeš říct, že by byla třeba konkrétně i30 drahá.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Teď z toho odečti 50 000 za reklamu 😄 .... další aspekt zaměstnanci - průměrný věk 23 let, berou 3x méně než ve škodovce, úsměv na jejich pracivišti v mladém kolektivu člověk neuvidí ani při exkurzi. K tomu neustále porušování různých norem atd., z nichž nejpověstnější jbyly otevřené a kontrolované hajzlíky, které jim hygiena zakázala nebo při kontrolách zpomalování výrobního pásu atd.

Jsou to korejské nablýskané šroty, které se evropské produkci nevyrovnají.
Avatar - Emel
Emel
Mícháš hodně témat dohromady jen abys řekl, že ti Hyundai není sympatický.
1) Výdaje na reklamu - souvisí s e😜anzivní strategií značky a tu částku bys měl vydělit dvěma (už se to tu řešilo, nelze dělit roční výdaje prodeji za půl roku). Reklama je investice do budoucnosti.
2) Vyrovnání se evropské produkci - než Rapida, vzal bych radši Ceeda. A nakonec i i30. Můj názor - není to úplně tak vyladěné auto jako Golf, ale třeba takové C4 se klidně vyrovná.
3) Podmínky v závodě v Nošovicích - něco jsem zaslechl, něco z toho bude pravda... prostě taková kultura nějakou dobu vzniká, než si vychováš první generaci těch, co už tam dělají 15 let a jsou na to hrdí. Pořád je Hyundai významný zaměstnavatel v regionu, který významné zaměstnavatele potřebuje. A že jsou tam platy nižší než v Boleslavi je asi v pořádku, nakonec to platí pro celý region. Podle mě si to sedne - časem.
ikoptak
Ovšem se základním motorem, vhodným pro nájezd do 15000 km rok a s využitím financování.
Avatar - M1chal
M1chal
A řekl někdo Hjóndéji, že reklama má prodávat, lákat zákazníky a né je nasírat? >😁
Avatar - zaplosak
zaplosak
myslím že vědí moc dobře proč to tak dělají....
Avatar - pumpkin
pumpkin
aj keď tu dosť hejtujem glorigikáciu Škody a celkovo koncernu, tak mi príde marketingová taktika Hyundaiu dosť trápna. Na Slovensku sa vedia zaobísť aj bez nej a nerobia zo seba šašov. To sú tak 10-20-ročné praktiky z USA. ;-\
Avatar - Verny_2013
Verny_2013
Nesouhlasím, protože kdyby věděli co dělají tak by ta reklama musela fungovat. Ale oni rostou pomaleji než celý trh a např ta nejvulgárněší reklama na i20 se naprosto minula účinkem a profituje z toho jen a jen škodovka. i 20 se prodává 10x méně než fabie, a dokonce hůř než fiesta, polo, ibiza a sandero což nejsou jednak žádní nováčci a reklamu mají podstatně sřídmější. Myslím že boleslavští těm jejich nepovedeným arogantním reklamním akcím typu "srovnej hjundai se škodou" jen tiše tleskají. Říkám to už dlouho, ale Ten Vošický musí prostě od válu, jen kazí Hjundaji to co si dosud pracně vydobyli.
CrankyDude
"...nejvulgárněší reklama na i20.." Ja jsem tam vulvu nikde nevidel! :-! Kazda reklama je pro pseudo-inteligenta vulgarni. Mas OFF tlacitko na telce? :-!
Paulie88
Spoustu lidí naserou, ale spoustu lidí zase přilákají. Na prodejích je to vidět, tak proč to měnit? Lidi v česku jsou hloupí, zvlášť ohledně aut a lehce se nechají zlákat, jak reklamou a nebo že jim soused Fanda řekl, jak je to skvělý auto a tak to tak taky vypadá ...
Avatar - CHerokee
CHerokee
Přesně, souhlasím, pod to bych se podepsal.
Avatar - Parda71 (BMWfans)
Parda71 (BMWfans)
Asi špatně čteš, pří jednoznačně nejvyšších nákladech na reklamu mě přijde pouze čtyř procentní růst dost tristní, zvlášt když český trh roste mnohem více.
Takže ne, určitě to vidět není a dle mého je ta jejich stupidní PR taktika více kontraproduktivní než že by jim vynášela.
Avatar - Emel
Emel
i30 a ix35 už jsou letitá auta, tam se čeká na nástupce. i20 se pravda asi moc nechytla.
TomasPT
jenže u Škodovky je obrovské procento fleetu a tam se na reklamu moc nehraje....
Xylo
To je ale docela pochopitelné .... Pokud vezmu i 30 za 350 tis. tak bez DPH se dostanu se slevou někam k 230 tis., Octávia za 420 tis ceníková cena bude cca 270 tis ...
Avatar - Emel
Emel
Proč myslíš? Teď jsou všude reklamy na Superb... myslíš, že cílí výhradně na soukromé kupce? Reklama má působit to, že někdo ten výrobek chce... a jestli je to manažer, fleet manažer nebo soukromník je celkem jedno.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Výhradně ne, ale podíl firemních prodejů Superbu bude možná klidně i kolem 90% s ohledem na to, že Škoda obecně má podíl firemních prodejů VELMI vysoký...
Avatar - Emel
Emel
No právě... to je to co říkám, reklama míří na fleet úplně stejně jako na soukromníky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ne tak docela. Firma se obvykle rozhoduje racionálně a ne podle toho, co ji zaujalo v reklamě... Která firma ti dá budget a řekne - kup si co se ti líbí...? Obvykle vybírá vozový park firma, v těch "lepších" pak máš ten budget, jen následuje - vyber si co chceš, jen to musí být Škoda/VW 😉
Avatar - Emel
Emel
A proč teda Škodovka tlačí v reklamě Superba, když to ty firmy nezajímá? Nene, kdyby to firma řešila čistě racionálně, tak nakoupí na ježdění pro ČR všem Dacie a hotovo, na těch dálničních 130 to stačí. Ve firmě si taky lidi vybírají jaké auto chtějí nebo nechtějí. U nás třeba od libovolné značky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Nový model, uvedení na trh. To je celé. Po dvou třech měsících bude reklama na Superb opět na útlumu.

Dacie... No to snad ne. SUperb dostává výše postavený management a ten ti Dacii hodí na hlavu.

Jinak si myslím, že Škoda protěžuje reklamu na Superb protože to je jednoduše nejvýše postavený model a ten je ideální k tomu přesvědčit zákazníky, že Škoda se opět stala o řád lepší značkou, že opět je hodnotnější... Proto ty plky o nové éře. Tohle prostě nejde pustit do světa s uvedením nové Fabie... 😉
Avatar - Emel
Emel
No přesně, horší auto by mi manažeři hodili na hlavu. Jinými slovy, i manažeři mají co mluvit do toho čím budou jezdit, je důležité aby se jim jejich auto líbilo a byli s ním spokojení, nejde jen o racionální kalkulaci nákladů, ale o to dostat za své peníze co nejvyšší kvalitu... a ta kvalita je částečně subjektivní.
Avatar - Ham.
Ham.
A co je to firma? To jsou v konečném důsledku zase jenom lidé. Když se majitel firmy rozhoduje, zda koupí manažerům Superba nebo Mondeo a technikům Fabii kombi nebo i20 a sobě S-klasse nebo Continental, tak snad není ovlivněn reklamou? Jistě, na S-klasse se asi vzhledem k cílové skupině dělá reklama trochu jinak (a jinde) než na auto malé kategorie, ale dělat se musí bez ohledu, zda jde o privat nebo o korporát.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Většina firemních vozů je pořízena pro zaměstnance. A opravdu si tak naivně domníváš, že firmy se budou zabývat tím, co se jejich zaměstnanci líbí? Nebo co by chtěl? Opravdu jsi tak naivní, že správce vozového parku bude řešit, aby se jeho (v automobilech) podřízeným lidem jezdilo co nejlíp?

Jasně, pár vyjímek bude. Menší firmy, co si cení své zaměstnance, pak vysoký management, který si vybírá sám atp. Ale tohle nebudou ty majoritní čísla...
Avatar - Ham.
Ham.
Ale o to přece vůbec nejde. Samozřejmě, že ve firmách rozhodují o výběru majitelé či ředitelé příslušných sekcí ne údržbáři toalet. Ale tvoje teze, že "Firma se obvykle rozhoduje racionálně a ne podle toho, co ji zaujalo v reklamě" je prostě kravina. Firma se totiž nerozhoduje, rozhoduje se vždy majitel firmy nebo příslušný ředitel, tedy jednotlivec. A majitel firmy je člověk jako každý jiný a působí na něj reklama jako na jiné lidi. Takže automobilky samozřejmě investují a musí z logiky věci investovat do reklamy vůči korporátu stejně a v řadě případů i víc než do reklamy vůči privátu, protože v některých zemích je prodej přes korporát i víc než 90% prodejů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ehm, víš proč většině firemních řidičů nakoupí Fabie či Rapidy v social edition? Aby zbylo na ředitelskou Á osmu a A6 pro jeho osobní asistentku... U zdatnějších a zkušenějších asistentek to pak bude naopak >😁
Avatar - Emel
Emel
Tenhle příspěvek vypovídá mnohem víc o tobě a prostředí ve kterém se pohybuješ než o fleetech v ČR.
Avatar - Ham.
Ham.
Stále jenom odbíháš od tématu. Když přijmu takto jednoduché vnímání světa, tak pořád platí, že reklama pro korporát je potřeba. Když pro nic jiného, tak proto aby dotyčné přesvědčila o tom, že s Fabií nebo s Rapidem v základu ušetří ve firmě nejvíce. Při běžném pohledu do ceníku by i takto primitivní jedince jako jsou podle tebe ředitelé či majitelé firem mohlo třeba napadnout, že Sandero, Clio nebo i20 jsou ještě levnější a že by tu A8 mohl mít on i ta zdatnější sekretářka.
ikoptak
Auta porizuju tat aby jezdilo spolehlivě a mělo určitou míru komfortu. Co se týká spolehlivosti u nás vede Škoda. Zatím jsme při nájezdech na auto kolem 300-500.000 km během 6 let neměli žádný problém.
Upřímně řečeno reklama v rozhodování nemá vliv. Hlavní jsou zkušenosti.
Avatar - Bubáq
Bubáq
No a hyumdai o fleety nestojí?! Co je to za argumenty?
HELIUM
v každém Hyundai 55 400,- za reklamu

v každé Schade 10 400,- za reklamu

takže je kde cenově jít dolů
holden_holden
cena za reklamu je za rok a k tomu je potreba vztahnout i prodeje za to obdobi. nicmene reklama necili na na fleetove zakazniky a kdyz se podivame na prodeje fyzickym osobam nepodnikajicim tak tam prodava vice Hyundai. ono take ruku na srdce - kdo by vyhodil za skodovku svoje zdanene penize?
Provocateur
Cosworthe, jak zjistíš nebo vyčleníš prodeje aut nepodnikajícím fyzickým osobám?
holden_holden
nepodnikajici osoby nemaji zapsano v technickem prukazu ICO a to snad i ty pochopis ze je docela snadne vyselektovat
Provocateur
Podnikatelé používající výdajové paušály (a není jich zrovna u nás málo) IČ zapsané v TP v drtivé většině nemají. Tak teď selektuj 😄
holden_holden
takove cuckare vubec neberu jako podnikatele a ti si auto zaplati v plne palbe a s DPH a navic by jeste zvedli jiz tak vysoke procento icaru skodovkaru ktere cini nad 85%
Provocateur
Ti cuckaři vydělávájí i několik miliónu ročně a vždy vykazují zisk narozdíl od některých těch tvých rádobypodnikatelů 😄

Jinak auto zaplatí s DPH všichni 😄
holden_holden
tak to tezko protoze pausalni naklady jsou zastropeny a pokud nekdo preleze tuto hranici tak stejne uz padne do platcovstvi DPH. a DPH na auto zaplati vsichni a platci okamzite si ho nechaji vracet.
Provocateur
Zastropovany jsou výdaje,nikoliv příjmy,takže podnikatel může mít klidně příjmy 10 mil. a může uplatnit paušál. To,jestli je plátce DPH nebo není,je úplně jedno. Plátci si odpočet nenechají vracet,ale většinou jen zaplatí nižší odvod DPH.
holden_holden
no tak to by byl de*bil jeste vetsi nez ten co vyhodi zdanene penize za skodovku.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Docela šílený údaj...za ten Hujdaj.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
hlavně úplně špatný >😒]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
0,5 x 496 000 000 / 8 965 = 27 700 ...

A kolik vynaložíš na reklamu ani zdaleka neznamená, jestli máš kde zlevňovat nebo ne. Jelikož Hyundai chce získávát tržní podíl a zisk aktuálně není prvořadým cílem :-!
MariAchi
Zisk neni prvoradym cilem?
U ktere firmy, prosim (vyjma pracek a neziskovek, s rezervami)? >😁
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Budeš se divit, ale u mnoha. Hyundai v ČR jde za cílem zvyšování tržního podílu i za cenu nižších marží a nižšího zisku. Mnoho firem má prvořadý cíl maximalizaci vlastní hodnoty firmy na burozovním trhu atp. :-! :-!
MariAchi
Nejsem sice zadny Hyundai insider, ale tezko si dokazu predstavit, ze by (zvlast v tuto dobu) nejaka firma - tim tuplem asijska - uvazovala stylem "Ted neco malo prodelame, ale casem se nam to vrati". Jeste jednim tuplem asijska...
Avatar - Katikakus
Katikakus
Dela se to tak bezne. Obzvlaste okate to bylo treba kdyz na cesky trh vstupoval s notebooky Acer. Tehdy prodavali 15 procent pod naklady.
MariAchi
To neprodaval Acer, ale cesly dovozce, ktery nedelal jen Acery, ale to je jiny pribeh (pokud si to dobre pamatuju).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
právě naopak si tohle háčko moc dobře uvědomuje. Ziskovost dealerů dnes netvoří prodeje, ale servis. A ziskovost automobilky samotné se mnohem líp tvoří, když urveš co největší podíl na trhu a naučíš zákazníky vnímat a kupovat háčko. V téhle modelové generaci třeba moc nevyděláš, ale v té příští se namažeš o to víc...
MariAchi
Znovu: Neverim, ze by jakakoliv firma, kor z Asie, uvazovala stylem "V téhle modelové generaci třeba moc nevyděláš, ale v té příští se namažeš o to víc." Ja tomu proste neverim, ty tomu klidne ver, tim bych to dnes uzavrel.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
:yes:
holden_holden
hyundai je percentne daleko ziskovejsi nez skoda
vratidlo007
Zrovna vcera jsem si rikal na kohoto tento slogan ma platit. A jestli se jim to vubec vyplaci, kdyz to na cloveka rve z kazdyho rohu. Ptal jsem se sam sebe, jestli kvantita zmasiruje masy. Koukam, ze nastesti ne.
Mirnou napoedou byla uz situace, kdy jsem videl slogan na dealerske i30 zaparokovane u rodinneho domu, kde stala cely vikend, a u toho sameho domu stala Mazda6. No tak co je to za sen, kdyz si i prodavac koupi jine auto😄 A uz uplne padam v uzas, kdyz se z TV dozvidam, ze i40 je ethalonem nebo cim to. Sam mam Avensise a pri kazdem setkani se s timto "ethalonem" si rikam jakato kopie jede na stejne silnici.
Hloupe se navazet do domaci automobilky, ktera je na domacim trhu o parnik jinde, mi prijde velmi nestasne a na vyhozeni marketaka. Jestli se nepletu, tak Ford kdysi zkusil slogan je smyslu "Mit Ford znamena nemit skodu". To bylo aspon napadite. Hyundai je akorot trapny. No a jeste ke vsemu to je tezce neefektivni. Takze rozum do hrsti, vyhodit cele MKG oddeleni a zacit s pokorou.
Avatar - pumpkin
pumpkin
Marketing českého Hyundaiu je hlúpy, ale považovať i40 za kópiu Avensisa nie je o nič inteligentnejšie...
vratidlo007
No vidis, ja si treba myslim ze to je pajcnuty a ke vsemu blbe. Ale je to jen muj nazor, ktery muze byt stejne mylny, jako pohled Hyundae na neotresitelnou pozicu suverena tridy.
nebezpecnavosa
Nevymyslel ten fordí slogan jistý Vošický ?
vratidlo007
Ze ten pan ma rad konfrontacni reklamu je zrejme. Nekdy se povede a nekdy ne. Mne osobne se takto pojata nelibi. U Fordu mi to prislo vtipne. U Huyndai ne. Konfrontace ve stylu US, kde se porovna kolik uveze jeden truck vs konkurence je naprosto OK. Navazet se do suvereni domaci znacky je hloupe. Vzbuzovat falesnou predstavu o ceskem aute a ke vsemu ho neopravnene grorifikovat je uz uplne mimo.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Stačí porovnat čísla prodejů orpoštěná o firemní nákupy. Tedy ta čísla, kde vůz kupuješ za své. Hyundai pak v porovnání se Škodou dopadá velmi dobře, pokud si pamatuji, tak poměr byl někde 5/3
Avatar - Emel
Emel
Za loňský rok bylo nejprodávanější auto mimo firemní nákupy Rapid, Škoda byla nejprodávanější a Hyundai druhé.

Pokud by to někoho opravdu zajímalo, tak by asi musel přičíst leasingy pro soukromé osoby, které takhle padají do firemních prodejů... já tohle členění beru jen jako zajímavost bez většího významu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
vzhledem k tomu, že leasing dnes nejede a byl vytlačen nákupy na úvěr, nebudou leasingy hrát významnější roli.

Ano, Škoda je v nefiremních nákupech nepochybně první. A Rapid se i pohledem kolem sebe opravdu do rodin kupuje. Hold, dříve bylo na Octavii, dnes už jen na Rapida... No to je ta zvyšující se životní úroveň 😉
Avatar - Emel
Emel
Rozjíždí se operativní leasing. Pak tu jsou třeba auta Partners, u kterých se firma v zásadě nijak netají tím, že to jsou auta pro soukromé použití... a může si je za výhodných podmínek koupit snad i rodinný příslušník poradce. Ale to jsou takové nuance, důležitá jsou celková čísla.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
OLE se podle mě při běžném rodinném použití v životě nemůže vyplatit.
Avatar - Emel
Emel
Máš pravdu že většina nabídek je dneska takových, že mně osobně to smysl nedává. Ale je to jen o konkrétní nabídce, leasingovka je schopná dostat na auto lepší slevu než soukromník, takže prostor tam je. Tak nebo tak, nějaký objem aut se na OL prodá.
pargi
Pořád tady šermuješ nějakými firemními nákupy, o kterých rozhodují asi nesvéprávní manažeři, které snad škodovka se zbraní u jejich hlavy nutí brát pouze ty jejich předražené herky. Firemní nákupy tvoří taky auta pro malé firmy klidně o 2-3 lidech. Třeba můj strejda, má malou grafickou firmu, na kterou koupil oktávku. To je vůl, co? A neutratil za ni nějaké cizí fiktivní prachy (nebo nevím, jak si představuješ firemní nákupy). Utratil za ni peníze, které tvrdě vydělává prostřednictvím své vlastní firmy. Ale abych tě taky potěšil, druhé auto v jeho firmě je Elantra 😄
nebezpecnavosa
Mohl by to být hlavní námět pro večerní Zprávy místní komerční televize, vokurky nejsou tak zajímavé.
MariAchi
U Hjonde to dela cca 55 tCZK na karu, u VW necelych 20tCZK a u Skody lehce pres 10 tCZK, aspon vim, o jakou slevu si rict hned pri vstupu do saloonu.
Kazdopadne v efektivite je na tim Hyundai hodne bidne, staci mrknout na FB na komentare pod temi jejich chlubivymi (a casto lzivymi) reklamami, aby bylo jasno, co si o Hyundai reklame lidi mysli.
Osobne rikam, ze tohle by Vosicky mel zmenit, nejsem marketingovy e😜ert, ale ta Hjondee masaz je opravdu odpudiva a nemyslim, ze by prodejum jakkoliv pozitivne pomohla.
Na druhe strane ho chapu (a chvalim) za to, ze auta nedava kdejake redakci na test, stejne by to k nicemu nevedlo, ale o tom jsem uz prakrat psal...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
špatně, viz výš :-!
MariAchi
Proc?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
např. proto 12:56
MariAchi
JO, vidim, proc je tam 0,5?

Edit: Jo, uz vidim, no fakt je, ze za to, co predvadi Hjonde v reklame, bych rozhodne v cene za auto platit nechtel ani jedinou korunu.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
třeba proto, že prodeje jsou za půlrok, zatímco reklama za rok?
MariAchi
Vzdyt pisu, ze uz to vidim.
Tady je videt, co udela dobre napsany zavadejici text - musim si dat rohypnol, abych pochopil >😁
Avatar - JDM
JDM
mě jejich reklama nevadí a spíš se i usměju když ji vidím , je to agresivní marketing >😒] bez respektu se pouští do no:1 u nás . A auta prodávají , lidi to kupují takže to asi i nějak funguje ,spousta lidí zjistila že exsituje i jiná automobilka a že nemusí mít stejný auto jako 3\4 sídliště. tahle reklama se*re maximálně škodovkáře kteří slintají nad vším kde je škoda.
MariAchi
Agreseivni reklama muze byt i inteligentni, pokud bude jak z hospody, budou si ty vyrobky kupovat jen hosposdsti povaleci a obavam se, ze ti nejsou u nas zrovna moc v nakupni forme.
Priklady toho inteligentniho reklamniho soupereni treba tady😒br /> [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]

A slepicovej gulas od Jaguaru v tomto ohledu jasne vede 😄

[odkaz]

Myslim, ze i na Skoda vs Hyundai by se par vtipnych sotu natocit dalo, no to by se nekomu muselo chtit vymanit z trapnosti.
Avatar - JDM
JDM
>😁 tyhle reklamy jsou dost dobrý >😁 i hyundai má pár dobrých reklam , ale tady u nás je to prostě takhle a je potřeba to brát trochu s nadsázkou . Přece jen cílí na jinou skupinu než BMW Audi Subaru nebo Jaguar .
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No právě. Divím se, že se pak do takové "skupiny" chce někdo zařadit...
Avatar - Emel
Emel
Posluchače Biebera taky nevezmeš na operu - protože by je nebavila (jen příklad, fanoušci prominou).
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Ten Jaguar je pecka
>😁 :yes:
Avatar - Emel
Emel
Agresivní reklama by mi ani tolik nevadila, pokud by jí nechyběla trocha... nadhledu, vtipu, kultivovanosti. Občas se do sebe pouštějí prémiovky, ale tam to holt není takový bulvár. Jinak ale ok, nějak ta reklama funguje a asi si tím Hyundai hledá svou cílovku... nakonec reklama (a síť prodejen) je největší rozdíl oproti Kie a ta se prodává hůř (přestože většina aut subjektivně vypadá líp).
Avatar - woody-alien
woody-alien
Kromě doslova ubohého navážení se do Škodovek zvládá Hyundai ČR v reklamě už pouze jedinou věc - neuvěřitelné chvastounství. Prémiová kvalita je všudypřítomná bez ohledu na model a LEGENDY (i40 >😁 ) Hyundai seká jak Baťa cvičky.
MariAchi
Z te legendy jsem brecel smichy, zrovna to davali v TV, kterou zapnul znamej po prijezdu ze servisu, kde mu sdelili, ze to vytekani vody z motoru jeho dva roky stare i40 asi bude tim prasklym blokem... >😁
Avatar - JDM
JDM
chvástá se to jo ale škodovka snad ne? sice ne tolik ale taky kecá "výjimečný vůz nepřehlédnete nebo bezkonkurenční jízdní vlastnosti " 😉
Nonsens
V reklame platí: chvastaj sa, preháňaj, klam, ale tak, aby ti to zákazníci uverili. Ak to preženieš, neuveria, a oni to u vás už tuším prehnali.
Avatar - JDM
JDM
kdyby to přehnali tak by neměli takové prodeje jaké mají 😉 souhlasím s tím že Hyundai ČR je hooooodně sebevědomý ale lidem to nevadí asi to berou s rezervou 😉
Avatar - Emel
Emel
Lidi to v první řadě berou pragmaticky... pokud jim za 350 nabídne nejvíc muziky Hyundai, tak si koupí Hyundai. Pak je nejdůležitější, aby bylo o značce slyšet.
Avatar - JDM
JDM
:yes: přesně tak ale škodovka má u nás obří výhodu a tím že je to "česká" automobilka a spousta lidí si ji koupí jen kvůli tomu a nekoupí si hyundai protože je to korejec a to co která automobilka a za kolik nabízí jde stranou .
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No tak takové hovadiny typu nadauto u Škodovky opravdu neuvidíš.
Avatar - JDM
JDM
to neuvidíš ale myslím že je to myšleno s nadsázkou nebo já to tak alespoň chápu . Zatím co bezkonkurenční jízdní vlastnosti je čistá lež .
Avatar - pumpkin
pumpkin
Luxus...
[odkaz]
Nonsens
vyzerá to pekne, až na priveľa bumerangov spredu
Avatar - dolfi
dolfi
A co teprve ty závady, ty budou luxusní! >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Já mít v nicku WV, tak se závadám Renaultu nesměju a tiše se stydím v koutě 😉
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Ta sedla >😁
ThomasVFR
Když by dali na reklamu polovinu a druhou polovinu na slevy tak by toho prodali víc .
Petrko
z auto.cz z toho neviděli ani korunu a navíc jim za jejich tendenční psaní nepůjčí u Hyundaie ani auta do testu. Jo holt prestižní internetové medium.
Avatar - Emel
Emel
Nikdy jsi neviděl reklamu na Hyundai na auto.cz
...zaratane aj naklady na mzdy redaktorov spriaznenych medii? Alebo to je rezia?
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Se mi zdá, že se někdo s tou chvástavou přízemní kampaní těžce přepočítal >😁 Navíc, když člověk slyší a čte, že někdo Hyundai vyřadil automaticky z výběru kvůli reklamě anebo že se současný majitel cítí "nepřímo trapně" taktéž kvůli reklamě, asi je cosi shnilého v PR hondy-ve-větru... :-!
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
přesně. I kdybych snad o Hyundai uvažoval, tak ta reklama by mě 100%ntně odradila. Je jedno jaká - jejich reklamy jsou jen strašné a ještě horší - jak co do obsahu, tak co do provedení (ten český hlas, co je namlouvá, je normálně na pěst >😁 )