Svérázný osobitý člověk, který firmu vedl svým vlastním stylem a dělal geniální kupé, sportáky a ručně vyrábená auta, která měla svůj nezaměnitelný styl.
Britská noblesa se spolehlivou americkou technikou.
Fighter s motorem z Viperu je naprosto něco úžasného :yes::yes:
Sry, ale ne. Když nemáš vlastní motory a i vzhled je diskutabilní... Ten Fighter je ošklivej, první auta smíchaná z BMW. "Zlaté" TVR. Nebo Jensen. Tahle fotka asi tak nějak vystihuje, v čem v mých očích Bristol zaostává. [odkaz]
A čtyřka je vyloženě gól... >:D To musím uznat, že pak je i Fighter vyloženě krasavec. Ostatně většina britských aut, aspoň těch malosériových, byla pěkná do doby nástupu plastových nárazníků, Bristol je "divný" proporčně už i u některých starších modelů a od 80. let to je vyloženě pro silné nátury. Vezmu-li k tomu fakt že to ještě stálo na motorech od jiných značek, pak nevím, co by mě mělo lákat ke koupi. Neřku-li, že by mi to pan Crook ani prodat nechtěl.
Nejlepší bylo, jak přišel do Kensigton High Street jeden potencionální kupec, avšak když viděl pořadník, byl poněkud netrpělivý a žádal, jestli si nemůže připlatit aby pár lidí předhěbhl. Na to Crook suše odvětil, že Jaguary se prodávaj přes ulici a aby nezacláněl. Borec >:-[] >:-[]:yes:
sám výrobce udává 14 ks na svých weobých stránkách a kdo jiný než výrobce by to měl vědět. Takže vyrobeno bylo 14 ks, ten poslední, dosud neregistrovaný s najetými 70 majlema byl prodán nedávno