Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Rozhovor s Miroslavem Bláhou, Škoda Auto: Operativní leasing do roka a do dne

14 komentářů

holden_holden
i se zastupci ostatnich automobilek nebo je toto jen dalsi stripek do mozajky boleslavskeho platku?
amadeus
Tak doufám, že se té individualizace dočkáme. Přece jenom pronajmout si Fabii combi s 1.0 55 Kw je dost slabota. U krátké do měswta vyhovující, ale tam prozměnu se dává jen 1.0 44 Kw. U Rapida je motor lepší, nicméně to auto hrozně plave. Pro člověka s rozpočtem okolo 6tisíc je to prostě dost omezená nabídka (a to samozřejmě už z podstaty velikosti rozpočtu).
Fabia 1.2 TSI by byla perfektní...

Edit: Koukám v Německu jsou ceny mnohem nižší a s lepší konfigurací u pronájmů [odkaz]
jammbox
Zdání klame, jedná se o pronájem na 4 roky s ročním nájezdem 10 000 km(ve Vašem odkazu). U nás se jedná víceméně o splátky na 2 roky. Celkově je ale tady v Německu nabídka širší jak co se týká výbav, možnosti volby délky splácení i počtu ujetých kilometrů za rok. Vůbec tady nejrozšířenější forma financování v privátní sféře.
amadeus
Díky. Jsem si vědom, že je to vůz na 4 roky. Bohužel ani ten se v ČR takto výhodně sehnat nedá. Líbí se mi nabídka včetně výbav a možností. Nedivím se, že je to nejrozšířenější forma financování. Být to tady stejně, tak věřím, že se to prosadí taky.
Zkusím pozjišťovat víc, protože by možná stálo za to si jej pronajmout i z Německa :yes:
Avatar - Jenik3
Jenik3
Kdyz jsme nabidku pripravovali, cekali jsme vetsi zajem, ale Cesi nechapou smysl te sluzby. Taky nevim, proc jsme do prvni nabidky zarazovali Superb (copak si to FO poridi za 13k). Bylo jich jak safranu a uz jsou pryc. Stejne tak citigo, to bylo zase moc levne. Vubec ci nevzpominam, jak jsem tu nabidku mohl schvalit. Chystal jsem se na dovolenou a v patek mi dali podepsat papir...

Ale vazne, ta sluzba se moc nechyta.
"je stále nutné zákazníkům dobře vysvětlovat, v čem spočívají hlavní výhody tohoto řešení jejich individuální mobility, které je v západní Evropě stále rozšířenější."

Potrebovali bychom zajem podporit, jinak nebudu mit premie a hrozi mi vyhazov. Navic vedeni firmy pochybuje, ze to dava smysl.

" Postupně evidujeme u našich zákazníků povědomí o tomto produktu a věříme, že se do budoucna stane pevnou součástí naší produktové nabídky."

"Poslední půlrok je zájem stabilní", ale my cekali rust, nikoliv stabilitu.

Pote az bude clanek vydany, poslete fakturu, zaplatime ji vcas.
amadeus
Možná je to pondělím, možná je to počasím, ale bohužel mi Váš příspěvek vůbec nepřijde vtipný. Třeba vůbec jako vtipný nebyl zamýšlen, pak ho ale už asi nechápu vůbec.

Přijde mi to jako fajn nabídka. Nedávno jsem uvažoval o vozu za 80tisíc z bazaru s akontací 10% a splátkou na dva roky. Vůz po dvou letech bude mít téměř žádnou hodnotu, budu muset vrážet peníze za servis a za pneumatiky, olej, brzdy a kdo v íco vše se na něm může brzy pokazit. Na úvěru navíc zaplatím celkem 130 tisíc.

To je stejná cena jako za Fabii na operák s kompletním servisem a spoluúčastí 5%. S tím rozdílem, že mluvíme o moderním voze a ne o voze starém 14 let. Takže bezpečnějším, spolehlivějším... V tomto případě nevidím žádný smysl kupovat starý vůz, který bude můj.

Samozřejmě je to ale o osobních preferencích. Mně to přijde fajn :yes:
Avatar - Jenik3
Jenik3
Pokud vam nabidka prijde zajimava, vyuzijte toho.
Nicmene sefredaktor acz by mel udelat jasnou linii mezi autorskym clankem a placenou reklamou.
Jak se pise v prvnim prispevku. Muzeme ocekavat podobne rozhovory se zastupci dalsich znacek?
Nicco
Premyslel jsem, kde je ve vasi kalkulaci chyba, protoze operak muze vyjit vyhodne jenom pro poskytovatele. A uz vim. Fabie z bazaru za 80tisic nebude mit za 2 roky hodnotu 0, tipuji nekde na 50-40, zalezi kolik najedete, asi ne moc.
Ojeta Fabie se ale jiste nevyrovna nove moderni, pokud tedy chcete auto nove, tak je lepsi si ho koupit do vlastnictvi na 4-5-8 let.
ikoptak
Jjjenze u té fabie za 80 těch 50 vrátíte do servisu jen prvotní po nákupu( rozvody olej brzdovka a drobnosti) odhadem tak kolem 10.000 korun. 10.000 za dva roky dáte za pojistky a už vám zbývá jen 30 tis.
amadeus
Díky. Přesně to jsou ty další náklady, které se tam ještě schovávají. A to je výše, pokud má člověk štěstí na dobře udržovaný kus.
Nicco
Fabie je jednoduche auto, pokud neklekne hlava na 1.2 HTP, tak servis kolem 10rocne muze byt, dily se daji resit vrakoviskem nebo druhovyrobou. Jasne vic starosti, ale furt je tam +30tisic. U te nove musite za dalsi 2 roky dat dalsich 130tisic a zase 130tisic,... Bazarova Fabie vydrzi min dalsi 4 roky.
amadeus
Naprosto souhlsaím. To pak je otázka, jak to člověk bere. Přece jenom 30tis může člověk brát jako daň za nové auto a má to včetně servisu, pneumatik, oleje...
Zkrátka a dobře - pro mě jsou tyto alternativy dost konkurenceschopné.
_MT_
To není nutně pravda - dokáží vydělat peníze objemem (dosáhnou na ceny, o kterých si jen můžeš nechat zdát). Nabídka Škody v ČR je celkem ubohá, ale ne všude to takhle vypadá.
chickenek
tady mi to hlava nebere, auto za 80 tis, přeplatit o 130tis, to je zajimavy uver...
Operativní leasing vždy vyjde dráž než vlastnit auto... když si auto koupí majitel, platí vše co je potřeba pro provoz a následně auto prodá liší se od operativního leasingu provizí leasingovky. Nebo si někdo myslí, že to dělají zdarma? Nebo dokonce dotují? To přece zakazuje zákon... Každý se musí chovat jako správný hospodář, náklady plus profit musí někdo uhradit...
že by zákazník?...