Všechno je to celkem fajn, alespoň se zvětší mezera mezi WRC a R5. Ale elektronický mezinápravový diferenciál? To jde proti směru, kterým se WRC měnilo v letech 2006-2010, kdy se nejdříve zakázala elektronická kontrola nápravových, a pak i mezinápravových diferenciálů, s cílem maximalizovat vliv řidičských kvalit na výsledek. Takhle se ale opět zvýší rozdíly mezi výrobci, podle toho kolik peněz do toho nalijou.
Rallycross je v současnosti asi nejzajímavější motorsport. Jedinou, ale velkou nevýhodou jsou jezdci, lidi chtějí vidět ty nejlepší, což v rallycrossu nedostanou.
Rally je v této kategorii s přehledem nejnavštěvovanější sport a nadále bude. Milion diváků nikam jinam nedostaneš :-)
myslím že WRC už taky pomalu umírá ... teď letí rallycross , silnější auta , závody , skoky, akce , havárky .... lidi chtějí show uprostřed města a čím dál míň stepovat v každým počasí někde v lese a čekat že za každou druhou minutu proletí auto šílenou rychlostí a zase zmizí .
všude se hraje na milimetry - povolené maximální stropy ve výkonu, rozměrech, hmotnostech... kdysi to bylo na automobilce, jaké nejlepší auto dokáže postavit. Dneska je to všechno sešněrované limity. Já chápu proč se neomezená Group B zrušila, ale ruku na srdce - nebyla to nádhera?
Skupina B bola katastrofa? Možno čo sa nehôd a bezpečnosti týka... ale dneska sme už inde, tak prečo neoprášiť, minimálne, vzhľad typu Gr.B? Chceš mi povedať že sa ti nepáčia? [odkaz]