Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW X6 xDrive50i – Brutus pro všední den

Osmiválcová verze xDrive50i není v nabídce BMW X6 zdaleka nejsilnější, rozhodně tak ale působí. Mají dvě turbodmychadla a 330 kW v této třídě vůbec smysl?
Zpět na článek
15. 7. 2015 11:16
Nesmysl na kolech
Toto BMW, stejně tak Q7 považuju za nejnesmyslnější auta, která vyjela. Nic se do toho nevejde, zabere to místa jak autobus, ale hlavně, že jsme cool a jezdíme s tím do centra Prahy. O spotřebě při courání v centru ani nemluvím. Ale zvlášní je, že v tom potkávám hlavně ženský. O parkování ani nemluvím...
15. 7. 2015 09:49
Balvan pro malé....
...ehm. Předchozí verzi mi kolega díky oslavě večer před jízdou vnutil řídit cestou do laponska. Tento neschopný balvan mě ničím neoslovil. Zbytečně přemotorovaný, žíznivý blob, který je jen terčem nenávistí všech okolo a který se pořádně nevejde mezi pruhy na parkovišti. Vysedání je potom trestem pro posádku i pro ostatní nevinné parkující vedle.
Každý ale máme svoje potřeby a ač nedokážu pochopit potřebu koupit právě X6 a když mi malý...ehm řidič.... neomlátí na parkovišti dveřmi auto..
Na silnicích se najdou i horší nesmysly.
15. 7. 2015 09:52
Re: konecne
Čtyři dospělé už jsem dlouho neviděl v žádném autě v běžném provozu. Výjimky jsou zedníci jedoucí z práce, nebo policajti co vezou zatčené(ho) na služebnu:)
15. 7. 2015 09:53
Re: Balvan pro malé....
Tak jsem to také myslel. Pro mě, oproti jiné nabídce jak Bmw nebo konkurenci, je X6 nesmysl.
15. 7. 2015 11:57
Re: Balvan pro malé....
Wooow. To máš ale idola. >:D
Na druhou stranu, s inteligencí jste na tom asi podobně :yes:
15. 7. 2015 11:28
Re: Balvan pro malé....
Marně se snažíš obhájit neobhajitelné. Sám jsi to napsal. S těmi preferencemi dojdeš k SUV, např. X5. Není nacionálního důvodu koupit X6. Kromě někým zmíněným "pocitem nadřazenosti", což perfektně vystihuje " malý ehm"
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 10:46
Re: Balvan pro malé....
Pánové, tím myslím tebe a kolegu fOE, vězte, že se snažíte věcně diskutovat s někým, kdo to auto viděl max. na obrázku, jinými slovy, zbytečné plýtvání energií. ;-)
15. 7. 2015 10:57
Re: Balvan pro malé....
Možná jsi jen nepochopil smysl mého příspěvku. Naštěstí (ťukťukťuk) mi žádný X6 auto zatím neomlátil. Šlo mi o to, že parkování s ním je opravdu za trest a vysedání je třeba s max.opatrností.
Nepsal jsem, že jde o špatné auto. Psal jsem o vlastní zkusenosti po ujetí cca 1000km. Jelikož jde o vlastní zkušenost, je snad samozřejmostí, že píšu o vlastním názoru a ne všeobecně.
Gratuluju ke štěstí a dobrému kusu.
15. 7. 2015 10:04
Re: Balvan pro malé....
Trochu demagogie... o co je sirsi nez jina suv? O co je na silnici mene schopne? Proc podobne nazory nectu pod testem rr sport? Snizena strecha neudela z suv ( bmw pouziva oznaceni sav, a jako takove mi davaji rezignaci na terenni schopnosti na silnici vetsi smysl nez auta, ktera s terenem pocitaji na oko ci jinak a v zivote se do nej nepodivaji. ) horsi auto. Jak tu nekdo jiz pise, ve 4 dospelych temer nikdo necestuje.
15. 7. 2015 12:13
Re: Nesmysl na kolech
Osobne bych sve zene taky koupil Range Rover, Cayenne, X5/6, nebo Q7, podle toho, co by si vybrala, no nemam na to skvaru. Ale mit ty prachy, urcite bych ji podobneho mastodonta koupil, pokud by se neco extra podelalo, urcite je lepsi bourat v tomhle, nez v Citygo.
15. 7. 2015 11:01
Re: Balvan pro malé....
>:D
Ubohost, jako vždy. Jednou z toho vyrosteš.
15. 7. 2015 11:57
Re: Nesmysl na kolech
Viděl si kufr Q7 a X6? víc věcí jsem narval i do svého bývalého VW Lupo po sklopení sedadel... . Nikomu ho neberu, proti gustu žádný dišputát, ale při parkování bych vedle toho stát nechtěl...
Avatar - Honza Mička
15. 7. 2015 10:00
Re: Spotřeba
Ano, ale berte podmínky, v jakých ta auta jezdí. Pokud v Německu nasadíte 180 km/h na dálnici a pak vjedete do města, udělá to jiný výsledek, než řekněme 140-150 u nás a pak proplouvačka okreskami, než se dostanete k menšímu městu.
15. 7. 2015 09:51
konecne
Konecne redaktor, ktery nema potrebu deklarovat odpor k tomuto autu.
o x6 se kazdy rad opre. Auto, ktere nema smysl, jeste k tomu nabubrele a drahe...
to ze v nasich podminkach nema smysl jakekoli suv se jaksi pomijelo. Byt jiny se proste neodpousti. Pojmenoval jste to presne. Kdyz se vam libi ( a jak vime, ostatni vyrobci jiz kopiruji) tak proc ne? Auto to rozhodne spatne neni. Sam bych si ho nekoupil, ale to neznamena, ze nedokazu pochopit nekoho, kdo tak udela. Pravdepodobne ma jine potreby nez ja. Btw kritika na zadni sedacky je ok, nicmene je dobre zminit, ze si je mozne objednat dozadu lepsi. Na detske sedacky to neresite a kdybste vozil pravidelne dospele, asi spis zvolite jine auto.
16. 7. 2015 11:54
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Pred lety jsem v uk videl porad ve kterem se venovali prave suv ve mestech.vyslo v nem najevo, ze spousta lidi se vedle vekych suv automaticky citi v ohrozeni ( jde o pocit ne na zaklade zkusenosti ) aniz by s nimi meli kdy jakoukoli kolizi ci problem. Mozna je za tou nenavisti a vecne deklarovanou bezohlednosti spise zranene ego ci prave onen pocit ohrozeni... kazdopadne si myslim, ze zevseobecnovat co kdo ridi je ekvivalent jakekoli xenofobie ci rasismu. Pomuze to snad nekomu z vas, ze si zanadavate? Nejezdi snad ve mestech spousta vetsich autobusu a nakladaku a ze je obcas taky ridi magori... kazdy at si zamete pred svym prahem a pokud nadava, at nadava na konkretniho jedince. Pristoupit na retoriku blesku a tv nova, kde ridic bmw je proste pojem, nebot verejnost to chce slyset, (bez ohledu na to, ze se jednalo o auto za 60000 rizene nekym uplne jinym nez dle vas typickou panickou z X6) je jen znak toho, ze jste soucasti ovladaneho stada... staci aby vas media ucelove nasmerovala jinam a vy pobezite pobijet bohate, bezence, vyberte si. Pouzivat vlastni mozek boli a zevseobecnovani je tak prijemne...
15. 7. 2015 09:49
Spotřeba
Na spritmonitor jsou s motorem 50i cca 4 X5ky a faceliftová verze motoru je jen jedna, ale to co je tam uvedeno tak nějak koresponduje s tím, čemu jsem ochoten uvěřit, a sice spotřeba okolo 14-15 litrů. Za "necelých jedenáct" opravdu ne... Doba pokročila, máme osmistupňové převodovky, turba, ale takhle vepředu ještě nejsme...
15. 7. 2015 12:08
Re: Balvan pro malé....
Neni to muj idol, prostacku, ani netusim, kdes toto vycetl, uvadim ti jednoho majitele X6, ktery nema maly "ehm", abys videl, jak jsi vedle, no cekat od primitiva tveho kalibru sebereflexi je kazdopadne uz leta absolutne zbytecne. :no:
15. 7. 2015 11:42
Re: Balvan pro malé....
Ty maly "ehm" takovy Rosenberg ma taky X6, dokonce v eMku, a fakt bych si moc, moc moc pral te videt, jak mu ty tvoje pubertacke kydy prskas do xichtu >:D
15. 7. 2015 09:51
Re: Balvan pro malé....
Nová X6 se mi líbí a ještě chvilku bude, hodně zeštíhlela a je to pohledné auto. Za balvana je teď GLE, to je pořádný macek.
Ale samozřejmě, kdo si místo M3 koupí tohle ten je, jak to říct kulantně, ne-fanda BMW:)
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 13:07
Re: Nesmysl na kolech
Ano, v citygo bude sedět ta druhá paní, co třeba tu bouračku vůbec nezavinila. Hlavně že si ta tvoje nádhera nezlomí nehet. Tyhle paničky v Q7 bych zakázal...
15. 7. 2015 21:51
Re: Spotřeba
Musíte si uvědomit, že ohledně spotřeby se celá redaktorská práce na autoblesku smršťuje na čtení informací z palubního PC, který mi i u malého Golfu 7 1,2TSI Bluemotion kecal o 0,8l/100km proti dotankování.
Nejvtipnější jsou zde ty testy, kdy auto palubní PC nemá a jen v textu konstatují, že přesnou spotřebu se nepodařilo zjistit >:-[] :no:

Ad k té X6. Nikdy nepochopím, jak někdo upřednostní X6 přes proporčně vyáženým X5 ( mluvím o obou posledních generacích), ale pro světský je to auto ideál. Ve směs v tom vidím kolotočáře se řetězy a holou hlavou.

Věřím, že se s tím za 11l/100km dá jet, ale při jízdě po okreskách s klidnou hlavou a lehkou nohou.
Problém tohoto motoru není spotřeba, ale nespolehlivost. Případů, kdy nevydržel ani 100t km, je až moc a jeho upravená verze v M modelech má problém ujet polovinu bez vážné závady.
JInak v 12/2008 jsem měl možnost nějakou dobu jezdit s novou 7er ve verzi 750i a z motoru jsem byl zklamaný, respektive ze spotřeby. Průměr byl kolem 16l /100km a hodně na pohodu se dalo dostat ke 14 litrům. Zklamaný jsem byl proto, protože celá mediální kampaň byla o snížení spotřeby proti původní atmosférické 750 a že menší motor a 2 turba budou správná cesta, přitom ten "starý" atmosférický motor měl reálně o 2litry nižší spotřebu a netrpěl na fatální závady jako toto 4,4 BiTurbo.
15. 7. 2015 20:47
Re: X6
Já vídávám vedle služebních Octavek - i když časy jsou zlé a polepené Rapidy to jistí - právě ty SUV (X5/Q7/ML) a v nich blondýnu cca 30 let, vyčesaný cop a černé brýle, tvaru oblíbeného Naďou Urbánkovou v dobách své největší slávy, za každého počasí >:-[] , které zaberou levý pruh, ale už se bojí ten kamion předjet, tak úspěšně nasadí rychlost kamionu a jedou vedle něj
15. 7. 2015 13:09
Re: X6
Jojo octavie tdi je na dalnici nejvetsi strela a superb to je ubercar
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 13:00
Re: X6
Vídávám jiný obrázek, SUV šlapou brázdu za kamiony a zúžením v levém se ženou fleetové kombíky.
15. 7. 2015 11:56
Re: Nesmysl na kolech
Mám stejnou zkušenost .... Osobně si myslím, že X6 je už prostě trochu okoukaná a tak to taťka předal ženušce nebo dcerušce a koupil něco nového ...
Avatar - iudex
15. 7. 2015 11:19
Re: X6
Sesternica s Range Roverom si už plánuje stretnutia tak, aby nemusela parkovať v podzemných garážach. >:D Holt drobná nevýhoda obrovského SUV v "mestskej džungli".
15. 7. 2015 10:28
X6
Měl jsem možnost pár dní jezdit s novou X6 a je to o tom zážitku z jízdy. Na dálnici střela, u které, při sešlápnutí plynového pedálu nepoznáte, že má přes 2 tuny. Ve městě je to o tom pocitu sedět nad všemi kolem. X6 je okázalá, masivní a nesmlouvavá. A přesně tak se po chvíli v ní cítí i řidič...do prvního parkování v podzemních garážích >:D
15. 7. 2015 10:27
Re: Spotřeba
Pokud te to zajima, jukni na spritmonitor. Zdejsi redaktori jsou proste dlouhodobe pri jizde opatrnejsi na plyn. Aspon je to, jak se zda byt fer napric auty. Fakt je, ze manitel tohoto x6 asi na spottebu jezdit nebude...
16. 7. 2015 16:39
Re: Když ji miluješ, není co řešit
BTW.: Ted jsem zkouknul ty tvoje machoparking stranky a - nic proti, ale z prvnich cca 50ti obrazku je tam 4x Range Rover, 2x X5, jedna hodne olitana sedma a jedna hodne, hodne, hodne, olitana A8. Zbytek jen dodavky, nebo nejake popelnice, nebo levna auta, nic "macho". Na X6 jsem tam zatim vubec nenarazil a prestalo me to scrollovani bavit. Furt to vidim jen na mindrak :-)
16. 7. 2015 12:01
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Co to proboha plácáš, ty běženče?:D
Ještě jednou - prostě mám takovou zkušenost. Že ty máš jinou je príma, ale jak s tim souvisí Nova či Blesk, to nemůžeš chápat snad ani ty sám.
Avatar - Dinar
16. 7. 2015 07:13
Re: X6 neee
Mezi sedačkou a stropem v bmw X6 je přes metr, to je hodnota vyšší než u drtivé většiny aut. Takže buď si jen cintáš pentli nebo máš problém v každém autě a zde to muselo padnout na zlou zlou X6. Pokud je to ten druhý případ, pak také nezbývá než tě politovat, protože při výšce 187 cm mít takto dlouhý trup, to musí vypadat dost legračně. ;-)
Avatar - _Karel_
15. 7. 2015 19:27
Otázky
Mám vepředu dostatek prostoru já i spolujezdec? Bez problému.
Vejdou se dozadu děti? Bez problému.
Dám do kufru zavazadla na dovolenou? Bez problému.
Motor, převodovka, 4x4...bez problému.
Líbí se mi, mám na něj? Pokud ano, nevidím problém.
Pokud někdo vybírá auta striktně rozumem, asi je nemá nijak zvlášť rád.
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 14:02
Re: Nesmysl na kolech
Tady nejde o love, ty jsou mi buřt. Tady jde o realitu a bezpečnost na silnicích. Pro mne má vzhledem k diskuzi na internetu stejnou cenu život a zdraví obou zmíněných paniček, jak té v Q7, tak té v citygo. A o to jde...
15. 7. 2015 13:12
Re: Nesmysl na kolech
Zakazuj, omezence komunisticky, zakazuj, ja osobne bych podobne pripady jako ty nakopal do -censored- :no: Tohle komunisticke zakazovaci mysleni je ostudou naseho naroda a porad se to nedari vymytit :no:
Avatar - iudex
15. 7. 2015 12:39
Re: Balvan pro malé....
To bolo na komoru. >:D :yes: Btw. toho Rosenberga si musím zapamätať, dobrý argument k téme "veľké SUV ako kompenzácia malého". ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 11:49
Re: Nesmysl na kolech
neblazni :-) ....... ved X6 je o 16cm sirsia ako passat.... pritom pri parkovani rozhoduje kazdy centimeter.... niekedy viac problemov narobi sirka auta ako samotna dlzka... zvlast ked miesta na dlzku mas vsade dost ale sirkou sa medzi dve auta jednoducho nevojdes.....
Avatar - fOE
15. 7. 2015 11:22
Re: Balvan pro malé....
V poradku. A ted co kdyz nekdo nepotrebuje pohodli mercedesu, ale level pohodli ktery mu poskytne x6 na rozumne velkych kolech mu plne dostacuje. Nekdo kdo oceni zad ala HB, ale pritom nechce HB, nebo kombi. Nekdo kdo chce pohon 4x4, protoze jej obcas i vyuzije a to stylem ze trochu vyssi svetla vyska neni na skodu. Nekdo kdo vzadu vozi max sve dcery, a ne dospele kamose co hraji CBF. Pak tu mame vykon, inu, toho neni nikdy dost a zvladne li to ma penezenka tak proc ne? A spoustou dalsich a dalsich dilcich preferenci se clovek k takove X6 muze klidne dopracovat. Nebudu se hadat pokud jde o X5 vs. X6, tam se racionalne X6 neobhaji, ale nakup auta neni vzdy o raciu, auta se kupuji stejne tak srdcem a dusi a clovek si rad koupi / priplati za neco co se mu jednoduse libi. A kdo jsem ja abych rikal ze se X6 libit nemuze? Ze se nelibi mne neznamena ze to auto nema sve objektivni kvality a spolu s tim ze ja nemam patent na vkus tu nebudu psat hlouposti o malych ehm.

Sorry, ale podobne jednoduche uvahy obycejne vypovidaji spis o tom kdo je vyrknul nez o tom na koho miri. ;-)
15. 7. 2015 11:22
Re: Balvan pro malé....
To jsem tu během let psal už mockrát. V garáži mi znovu stojí krásný napulírovaný Viggen, na který jsem patřičně hrdý.
Avatar - iudex
15. 7. 2015 10:33
Re: konecne
Tiež som si všimol na tunajšie pomery nezvyčajne dlhé zamyslenie nad zmyslom auta a rovnako oceňujem, že sa redaktor neznížil k prvoplánovému a populistickému odsúdeniu auta, ale veľmi pravdepodobne vystihol zmýšľanie potenciálneho kupujúceho.
Rovnako by som si toto auto (ani iné SUV) nekúpil, X6 sa mi nepáči (aj keď táto druhá generácia ma už vizuálne neirituje ako jednotka, už ju dokážem akceptovať), ale plne chápem toho, kto si ho kúpi, lebo objektívne sa dá autu vytýkať asi len máločo. Už samotný fakt, že viac ako dvojtonové SUV dokáže popreháňať aj tie najrýchlejšie hotheče s polovičnou hmotnosťou svedčí o jeho kvalitách, pritom odvezie toľko, ako kombík strednej triedy; o technike, výbave a pod. netreba pochybovať, k tomu prestíž prémie a rešpekt daný rozmermi karosérie a na veľkoobjemový benzín (s automatom a štvorkolkou) prekvapivá spotreba, to spolu dáva výborný celok pre toho, kto na to má.
Avatar - fOE
15. 7. 2015 10:22
Re: Balvan pro malé....
Muzu se zeptat pro jake "padne argumenty" jsi koupil to cim jezdis ty? Nehodlam to ztocit smerem ze na X6 nemas, jen me vzdy zajimaji ty myslenkove pochody lidi co si mysli ze kdyz oni zadne padni argumenty nevidi, tak proste nejsou. Tak bych rad slysel ty tve u tveho vozu treba.
Avatar - boost.
15. 7. 2015 10:16
Re: Balvan pro malé....
Oproti GLE coupé je X6 krasavec.
15. 7. 2015 15:00
Re: Balvan pro malé....
Marianku promin, mne nedoslo, ze deti jsou asexualni, a ze tim "ehm" jsi nemohl myslet to, co jsem si predstavil ja, ja na ten tvuj vek vzdy tak nejak pozapomenu, jeste jednou sorry, bejby ;-)
15. 7. 2015 14:51
Re: Balvan pro malé....
Nahlas to, vsechno nahlas, PS VB te jiste pochvali a budes paradni kadrova reserva.
15. 7. 2015 13:12
Re: Nesmysl na kolech
Automaticky odsuzujes nekoho za neco, co se ani nestalo. Holt kdo ma vic love, ma lepsi zdravot i tvi, vetsi bezpeci, lepsi jidlo... Tomu se rika kapitalismus. To jsme chteli a tak to mame
15. 7. 2015 12:19
Re: Balvan pro malé....
Ty tu ses novej, nebo co?
Mel bys vedet ze s marihuankem nema smysl se bavit, pro nej jsou auta jen dvojiho druhu: Dobra a fuj fuj fuj nemecka.
Byt tebou, tak tu diskusi s nim skoncim podle hesla "Nebav se s pitomcem, nebo si vas lidi spletou".
15. 7. 2015 12:12
Re: Balvan pro malé....
Co kdyz vzadu nikoho nevozis? Maximalne deti a x6 se ti jen vic libi? Naky smysl ma kupe oproti sedanu? Je to jen omezenost a neschopnost pripustit, ze motivace kazdeho z nas muze byt jina. Ted si k tomu pridal i trochu sproste osobni vypady, coz mi prijde zbytecne. Viggen mi nic nerika, jako starsi auto neni nijak zvlast vyjimecne, vykonove ani jizdnimi vlastnostmi ohromujici a moc se do toho asi taky nevejde. Snazit se pochopit existenci x6 z teto startovni pozice je z ela urcite tezke...
15. 7. 2015 11:07
Re: Víte co bude BRUTUS pro VŠEDNÍ DEN ??
jj
BRAMBO X6 se spotřebou min. 10 až 20 L/100km !! ... :-) :no:
... hoši a holky to bude TESLA [odkaz] [odkaz] na čerpačce BENZINA !! [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
15. 7. 2015 10:35
Re: Balvan pro malé....
Tak tady je odpověď jednoduchá. Když kupuju nové auto do domácnosti, tak svůj výběr doma argumentuju potřebami, pohodlím a předpokládanou spolehlivostí. Tím se možný výběr dost zúží aby se do něj mohli zapojit i ostatní členové rodiny.
Zjednodušeně, když se mě syn zeptá proč jsem nekoupil např. Audi, argumentuju věcně pochybnou spolehlivostí, když chce Bmw, tak v požadované velikosti nedostanu požadované pohodlí. Vylučovací metodou až k úzkému finále.
15. 7. 2015 10:23
Re: Balvan pro malé....
Ty argumenty jsem ti jasne uvedl. Stezujes si jak je to siroke neohrabane premotorovane.. Jine padne argumenty jsem v tvem hatu nepostrehl. Krome toho, ze ti nekdo bouchl do dveri... O co je to sirsi a mene schopne na silnici nez jina suv? Myslim ze mezi suv to patri k tem lepsim co se tyce jizdnich vlastnosti. pokud ti vadi silnejsi motory, nikdo te nenuti je kupovat.
X6 nemam ani neplanuji, jezdim mimo jine f11 s aktivnim podvozkem, coz by v tvem vnimani melo davat daleko vetsi smysl
15. 7. 2015 10:16
Re: Balvan pro malé....
Kritika X6 pod článkem o X6 založená na osobní zkušenosti s X6 je demagogie? Zajímavé jsou reakce majitelů nebo rádoby majitelů X6 na kritiku. Každý totiž reaguje stejně. Jelikož není pádný argument ke koupi X6 není, snaží se (majitel) odvolávat na SUV.
Svůj názor na nejnovější RR i napsat nemůžu, ještě jsem s nim nejel....a ani nepojedu.
15. 7. 2015 10:51
Spatné, velmi špatné
Za ty peníze je to velmi špatné auto, samozřejmě majitelé se budou do krve bít za to, že nenaletěli :-)
24. 7. 2015 13:44
Dekuji
Dekuji autorovi za tento clanek, ktery mne jenom utvrdil v tom, ze jsem se spravne rozhodl, kdyz jsem si toto auto objednal :-) :-) Jsem zastance benzinu. Nez jsem si auto objednal, ujistil jsem se, ze motor je prepracovany a vyrobce odstranil chyby z minule verze. Mel jsem starou X6 s motorem 35i a byl jsem s vozem velmi spokojeny. Moc nerozumim proc si auto v teto cenove kategorii kupuje vetsina s dieselem. Rozdil ve spotrebe je minimalni. Parkrat jsem se projel v dieselu a vzdy jsem si oddychl az v benzinu >:D At zije BMW X6-benzin!!! :-) ;-)
17. 7. 2015 07:19
Re: Když ji miluješ, není co řešit
X6 na sidliste... No asi tak - kamarad je pilot. Zavidim, ja nemam sanci, oci nepusti :-( Ale taky ma Cayenne. Nekdy lita z Praheee, a nekdy z Ostravy, nebo Katowic. Takze ma v Praheee domek (tedy kousek za Prahou), ale v Ove ma byt. A jezdi Cayennem. Takze se parkrat za mesic stane, ze par dni parkuje na ostravskem sidlisti Cayenne, kterej je drazsi, nez ten byt.
17. 7. 2015 07:15
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Ja ti napisu jiny priklad, stalo se mi to pred davnymi lety s Fiatem Tipo 1,6, modra metla, zadne "macho". Jel jsem za kamarady na lanparty, zahrat ND4SPD, do Ostravy - Poruby. Prijel jsem az kolem devate vecer, na ulici podelne stala auta uplne vsude, ale hodne aut parkovalo normalne vedle nich na chodniku (!). Tak jsem najel za ne a zaparkoval taky na chodniku, behem pul hodinky tam byly dve souvisle rady aut, jedna na chodniku, druha na silnici. Rano jsem sbalil PC, sel k autu - bylo neco malo po seste - a co nevidim? Prazdna ulice, je jeden de*ment parkuje modryho Fiata na chodniku primo pred vchodem! No nezabil bys ho? Dnes bych byl na strankach machoparkingu a nejaky spravedlivy spratek by mi jeste na auto nalepil nejakou samolepku...
Avatar - rohYpnol
16. 7. 2015 17:30
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Uz to tu zaznelo. Jestli Evropske cesty, parkovaci mista a vubec nejsou uzpusobena pro takoveto velka auta, tak si jej prece nebudu porizovat nebo musim pocitat s tim, ze se mi bude blbe parkovat, vystupovat...

Potiz techto majtelu navic obvykle neni v nejakem poruseni predpisu, ale je v bezohlednosti chovani. Zaparkovat na prasaka pres dve mista na poloprazdnem parkovisti mozna nastve. Ale zaparkovat na prasaka na vanocnich nakupech uz je zkratka bezohlednost...

Jeden priklad - znamy si koupil X6 na takove to bezne jezdeni plus dovolenky a hory. X6 se mu ale nevesla do garaze, resp. vlezla jen naknop. Tak nakonec zustavala stat venku, protoze trapit se kazdy den jej zkratka nebavilo. Nakonec sla X6 z domu a dnes je spokojenym majitelem (obycejne) BMW 5... BMW 5 pusobi naprosto obycejne, ale ma pouzitelne a prakticke auto na kazdy den. Jen jeho prestiz klesla asi o 1000 % >:-[]
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 10:48
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Nemluvě o parkování. Jestli někdo sledujete stránky ,,Machoparking", tak tam je každé druhé vyfocené auto Q7 nebo X5-6. Nějaký psychologický vzorec tam prostě asi fakt bude...
16. 7. 2015 10:29
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Já mám hrozně nerad todleto škatulkování a podobně. Bohužel je ale z mýho pražskýho pohledu fakt, že většina řidičů X6 jezdí jako bezohlednej dobytek. Až jsem tudle přemejšlel, jestli BMW nepřestalo náhodou montovat směrový světla..
Avatar - Machýrek
15. 7. 2015 21:54
Re: Balvan pro malé....
Tak to je tedy bizar jak pra*e.
Fakt, ze nekdo si poridi X6 jen proto, ze se mu libi a ze ji chce, to je proste jinej vesmir co?
15. 7. 2015 21:29
Re: Spotřeba
Dva litry? A nemaj spis na benzince cinkly stojany?
Avatar - Honza Mička
15. 7. 2015 20:44
Re: X6 neee
Dobrý den,

měřím 190 centimetrů a nemám problém ani vzadu nad hlavou. V testu BMW X4 35i od Tomáše Dusila je video, kde sedím vzadu, a prostor nechybí. X6 je uvnitř ještě větší, hlavně v podélném směru.
15. 7. 2015 17:57
Re: X6 neee
Nebo má na tu výšku krátké nohy. Ale pak bude mít problémy ve více autech. Metr nad sedačkou není zrovna málo.
15. 7. 2015 17:28
Re: Nesmysl na kolech
Proč ne velký sedan (popřípadě kupé)? Ty jsou také pěkně těžké, musí tedy vydržet srážku s těžkým autem (na poměry osobních aut). Pokud by mi šlo skutečně o bezpečnost, tak není tolik automobilek, u kterých bych uvěřil, že dávají bezpečnost opravdu vysoko (co do konstrukce karoserie). RR, Porsche, Audi ani BMW mezi nimi nejsou. A i to nejtěžší osobní auto je pořád nízko v potravním řetězci.
15. 7. 2015 16:26
Re: X6 neee
Zalezi na pomeru trup/nohy a pozici za volantem. S kolegou mame oba cca 185 a zatimco ja mam nad hlavou 5 cisel mista, kolega si lesti ples...
15. 7. 2015 15:15
Re: Balvan pro malé....
Jakou výmluvou? Navíc utility u mne neslibuje terénní schopnosti, ale přepravní. Kde ovšem také nevynikají (myslím ty evropské) v porovnání s kombi (až na tahání přívěsů). Na druhou stranu jsou doma spíš v USA, kde mají být užitkové v porovnání se sedany.

Některá SUV mají na mne terénní schopnosti více než dostatečné. Hlavní rozdíl je, že nejsou konstruované tak, aby šly celkem levně a snadno opravit, až to někde opřeš, a bylo je bezpečné provozovat i obouchané, ani na častou těžkou zátěž (každý den dřít v terénu). Já prostě více, než nabídne příklad Land Cruiser, nepotřebuji a spíš ocením pěknou kabinu, což ty v pracantech nebývají.

A světe div se, co je terénní vůz (off-road vehicle) je definované a některá SUV se do té definice bez problémů vejdou.
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 14:19
Re: Nesmysl na kolech
S Clarksonem se rozhodně srovnávat nechci, ale jestli je něčím opravdu proslavený, tak je to vyhrazování se k různým skupinám obyvatel, náboženstvím, politickým stranám nebo rovnou celým národům. Proti tomu je má žlučovitá reakce na skupinu obyvatel "paničky v Q7" ještě celkem mírná ;-)

Možná ty zkušenosti sám nemáš. Zrovna nedávno mi kolega říkal, že ho majitelka jedné restaurace před ní nabourala při parkování. Zeptal se mě co myslím, že měla za auto. Má odpověď ,,Bílá Q7?" ho nepřekvapila. Trefil jsem se.

A za tím, že mnohem víc nehod zaviní řidičky těchto vozidel než řidičky citygo si stojím. A pojišťovny mi dávají za pravdu ;-)
15. 7. 2015 14:01
Re: X6
Pokud ti v pravém pruhu jedou max na čáře, není ani s velkým SUV problém levým pruhem projet.
15. 7. 2015 13:59
benzin
keby som mal prachy na taketo auto tiez by som volil benzinovy osemvalec, len mi tam trochu vadia dve turba, stacilo by jedno pripadne mozno ziadne, ale zvuk to musi mat aj tak krasny

ale kludne by som sa uspokojil aj zo stvorvalcom, na bezne jazdenie je uplne jedno co tam je za motor
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 13:59
Re: Nesmysl na kolech
S komunistou mám asi tolik společného, jako všeobecná bezpečnost na ulicích s Q7. Ale promíjím toto nepochopení mé popuzené poznámky. Hold člověk si tady nemůže zapaušalizovat ani u takového jevu, jakým je průměrná panička za volantem těchto oblud. Kde je tolerance nekorektních poznámek alá Clarkson? :-)
15. 7. 2015 12:44
Re: X6
Přesto to majitelé těchto SUV budou stále zkoušet a cpát se do zúžení 2,2 m a spoléhat se, že jim ty v pravém pruhu udělají prostor. Tohle nikdy nepochopím....
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 12:17
Re: X6
Parkování není zdaleka takový problém, jak se traduje, tahle auta mají lepší rejd než většina kompaktů, kamery kolem dokola, sedíš vysoko, tj. vidíš přes auta při vyjíždění. Problém větší šířky je spíš v užších místech, např. zúženích na dálnici, tam, kde se vyšší střední protáhneš s rezervou to s velkými SUV už moc nejde, takový RRS má se zrcátky 2,25 m, tam stačí, aby předjížděný kamioňák lehce cuknul zápěstím... ;-)
15. 7. 2015 11:16
Re: Víte co bude BRUTUS pro VŠEDNÍ DEN ??
jj
[odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D
15. 7. 2015 10:17
Re: Spotřeba
Malá doplňující - jsou uvedené spotřeby z palubního počítače?
Avatar - wakantanka
15. 7. 2015 10:14
Re: Víte co bude BRUTUS pro VŠEDNÍ DEN ??
A tiež bude od LEGA technik? >:D
15. 7. 2015 10:07
Re: X6 vs. X5
Tim prokazujete vetsi nadhled nez spousta vasich kolegu... priznat si takovou vec je pro mnohe tezke. On se range rover take neprodava proto, ze by se nekdo brodil v metrove vode, ze?
Avatar - Honza Mička
15. 7. 2015 10:04
Re: X6 vs. X5
Dobrý den,

díky, jsem rád, že se čtení líbilo. Osobně bych si vzal asi taky X5. Rozdíly v jízdě poznáte, až když máte X5 a X6 opravdu vedle sebe na stejné silnici, a je pravda, že je X6 fakt hodně okázalá. Ale při testování mi to na druhou stranu zas tak nevadilo :-) :-)
15. 7. 2015 09:55
Re: Spotřeba
Nemáme nic lepšího, než vícenásobné zkušenosti reálných lidí. A ty říkají, že za tolik jezdí verze 50d
[odkaz]
Doba pokročila, Cayenne Turbo první generace se prostě nedostal pod 20, teď máme podobně výkonná auta, jezdící za 15, a to je pokrok, ne?
15. 7. 2015 09:53
Re: Spotřeba
Presne! ja si vyfiltroval X5 od 330HP (X6 jsem nenasel ani jednu) a kombinka je 15,09 na sto. 11 na sto to zere v dehtu.
Re: Nesmysl na kolech
Nechápu co mají slova nicku Individualita společného s komunismem. Já tam nic takového nevidím.

Označování člověka který má jiný názor slovem komunista nebo komunistický omezenec kterému by bylo třeba nakopat je diskusní styl podivných lidí, viz dřív nick petrumr.

Chápu tvoje slova o snaze posadit ženu nebo dceru do velkého auta kvůli bezpečnosti ale podle mého názoru to u mnoha typických majitelů takových vozů u nás a na Slovensku není ten hlavní důvod.
Avatar - _Karel_
15. 7. 2015 20:57
Re: X6
Což není vinou auta. Podobné řidiče najdu od favorita po A8.Je asi fakt, že určitý auta přitahují určitý druh osobnosti, ale bylo by nespravedlivý házet všechny majitele do jednoho koše.
Avatar - _Karel_
15. 7. 2015 18:52
Re: Spatné, velmi špatné
Podívej se na vedlejší článek o ferrari za 5mio USD. Pak ti příplatková výbava za 600tis. nebude připadat nijak extrémní.Všechno je relativní.
15. 7. 2015 17:24
Re: X6 neee
Proste te toci hezky holky v drahejch autech... sam bys chtel 911, takze lifi s vetsimi fondy ti obecne nevadi, jen holky. Nic o nich nevis a samozrejme ta auta maji od manzela ( jeste nejspis podvodnika, ze jo)... to je skoro diagnoza. Mas doma neschopnou osklivku nebo odkud se bere ta zast?
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 12:57
Re: Nesmysl na kolech
Záleží, jak to auto kdo používá, na vožení dětí do školy v rámci města je velké SUV celkem nepraktické, ale pokud ho používá i na pracovní ježdění a najede pár desítek tis. ročně, pak té inklinaci k SUV u žen docela rozumím, mají z auta lepší rozhled, cítí se bezpečněji apod. Celkem pochopitelné argumenty. ;-)
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 12:52
Re: Balvan pro malé....
Pro někoho je autem do domácnosti třeba roadster ;-)
15. 7. 2015 12:41
Re: Spotřeba
Asi tak, zkušenosti známého s tímto motorem v předchozí generaci X6. Dlouhodobá spotřeba 16l, čili dojezd kolem 500km na plnou nádrž. Což je opruz, neustálé stání u benzinky.

Auto nakonec prodáno, problémy motoru s úbytky oleje, reklamováno, nevyřešeno. Tenhle motor prostě bere olej. Nafta je lepší volbou.
15. 7. 2015 11:13
Re: Balvan pro malé....
SAV, SAC jsou jen výmluvou k neschopnosti daných automobilů. Podobně vznikl SUV. Snahou vyrobit offroad bez schopností offrodu. Ops, tak to nazveme SUV ..... A ono se to chytlo.
Tyto dohady na adresu X6 se vedou už roky. Úplně zbytečně. Auto se prodává ať má smysl nebo ne.
15. 7. 2015 10:49
Re: Balvan pro malé....
Když už, tak v řeči BMW SAC (oproti SAV = X5). Tam žádné Utility nenajdeš a i o tom Ted psal.
15. 7. 2015 10:46
Re: Balvan pro malé....
A jezdis cim? Me pozadavky taky nesplnuje, ale. Hapu, ze si ho nekdo koupi, protoze misto pro dospele vzadu nevyuzije a chce suv ( jakkoli to je nesmysl v prvni rade, treba mu ten pocit bezpeci, prehled a pocit nadrazenosti staci) a navic se mu libi
15. 7. 2015 10:43
Re: Balvan pro malé....
V tom pripade si svuj prispevek mohl shrnout do me osobne nevyhovuje. Nam by nezbylo nez ti pogratulovat k lepsimu vyberu. To ale jaksi nesouvisi s tim, ze to je spatne auto. Btw tech tvych dveri je mi lito... A ciste pro tvou informaci... Ackoli jezdim bmw a audi tudiz musim dle vsech predpokladu nenavidet, z bohatych zkusenksti z a6 allroad musim rict, ze s nimi nikdy nic behem 200000 km nebylo, krom teda vrzajiciho okna a nutnosti obcas dolit olej do 3,0 tdi
Avatar - wikinko
15. 7. 2015 10:21
Re: Spotřeba
Pan Mička, dúfam, že tieto spotreby nečerpáte z palubného PC ako diletant, ale že máte spotrebu odmeranú plná-plná. Že sa s tým dá jazdiť za 11 je samozrejme možné, ale nie pri testovaní... Za 11 má toto auto problém jazdiť aj v nafte.
15. 7. 2015 09:55
Re: Spotřeba
Je mozne, ze vam to ukazal palubni PC, ale vyjedte si 2 -3 plne nadrze a zjistite pravdu.
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 12:29
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Opravdu už jsi trochu mimo jak píše Joab.
Je pravděpodobné a přirozené, že člověk v menším autě má v provozu "respekt" z aut větších. Na tom nevidím nic zvláštního.
Já tu ale ze své i cizích zkušeností (machoparking) píšu cosi o tom, že se mi zdá, že hodně majitelů těchto vozů má cosi společného. Tomu už se možná mírná averze říkat může, protože když tě 8 z 10 majitelů nějakého vozu nasere, kdežto průměr je třeba 2 z 10, tak na tom už něco je. Nazval bych to osobní pocitovou statistikou, která není prokazatelná ani kdovíjak přesná, ale statistika to pořád je.
Zevšeobecňování. To jako pokud neznám barvu trenek a číslo pojištění onoho řidiče Q7, tak o něm nemůžu nic říct? Co to je proboha za blbost? To by člověk nemohl napsat názor na nic a na nikoho. To by byla velká nuda nejen na fórech 8-s
To abych za každou větu zkopíroval dvacetiřádkové vysvětlení o tom, že to co jsem napsal je čistě subjektivní názor (což je očividné, když to píšu já), že se to nevztahuje na všechny lidi (což je jasné, když všechny lidi neznám) atd. atd. atd. ;-\

A rétorika Blesku, stádní chování, rasismus a další blbosti už jsou opravdu zcestné a nemá smysl na ně reagovat. Nevím, z čeho jsi tyhle kraviny odvodil :-!
16. 7. 2015 01:54
Re: X6 neee
Aaaa Mr. Chytrak dinar,jsi temer vtipny. Mam rad sportovni posaz,vzprimenejsi a do X6 se nevlezu,tot vse. Nebudu uvadet,ze sedacka je uplne dole,inteligentnimu jedinci to dojde.

Nechej si tedy prosim sve radoby chytre,"nad veci" poznamky,jak mas ve zvyku a nedelej z lidi hlupaky. Nejsi zde jediny kdo se sveze obcas v lepsim aute. Pokud rikas,ze neumim nastavit sedacku,mozna to prameni z Tve vlastni zkusenosti;-) Ja prezentuji tu svou,tak mi ji neber a neurazej,hm?
A me "ciro" ma po cele hlave asi 10 mm....
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 16:55
Re: X6 neee
Nesmíte věřit každé blbině, co tu kdo napíše. Takové nové Mondeo je se svým vysokým posazem pro vyšší postavy z hlediska šoupání hlavou o strop docela problém, ale X6 ani náhodou. Klučina si buď neumí nastavit sedačku nebo má číro, se 193 cm mi v nové X6 se sedačkou v nejnižší poloze zbývalo do stropu tak 5 cm. Ostatně čísla hovoří jasně viz. [odkaz]
15. 7. 2015 14:53
Re: Nesmysl na kolech
Jiste, jsi jediny spravedlivy na tomto svete, chapu.
No pokud bude u te nehody tvoje "panicka", posadis ji do Citygo, nebo do te Q7?
15. 7. 2015 14:10
Re: Balvan pro malé....
Jak jsem napsal, další příspěvek hodný intelektu tvého idola Rosenberga. Navíc vhodný nahlášení jako "nevhodné" redakci.
15. 7. 2015 14:06
Re: Balvan pro malé....
Je mi líto, že ti Viggen nic neříká. Jde o vůz, který dokáže vykouzlit úsměv na rtech. Zároveň jde o raritu, která nevypadá jako sousedův Golf a neuráží široké okolí jako např. auto v článku. Uznávám, že to není auto pro každého. Hlavně ne pro ty s malým... Ehm....sebevědomím. (Pro ty pomalejší, kteří se domnívají, že... Ehm...v mém původním příspěvku znamená něco jiného)
Kdybys četl pozorně, všiml by sis, že jsem už napsal, že nevidím racionální důvod ke koupi X6. To neznamená, že někdo racionální důvod mít bude. Nikdo zatím žádný jiný než "líbí se mi víc" nenabídl. Přitom já to jako důvod beru.
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 12:50
Re: Nesmysl na kolech
a mozno najbezpecnejsie je chodit pesi..... ale zase.... co ak do mna udrie blesk... alebo na mna vyskoci medved v lese.... clovek dnes nema nic iste ;-) ....

je pravda ze s pajerom sa citim bezpecnejsie.... ;-) ale tak zase v meste .... postaci v drvivej vacsine z pohladu bezpecnosti aj bezne male auto , tych par tukesov ktore som v meste s malym autom zazil pocas poslednych 15 rokov..... vlastne ani za rec nestoja....

u tohto BMW skor vidim cielovku ludi ktori chcu v prvom rade imidzove auto ... je to auto pre niekoho kto neriesi rodinu deti peniaze spotrebu praktickost ... proste auto pre par vyvolenych ktori maju ine starosti ;-)
15. 7. 2015 11:10
Re: Balvan pro malé....
A sdelis nam, cim jezdis? Ten pocit asi neni neprijemny nikomu, jen je pro kazdeho jinak dulezity. Bmw 5 v kombiku nic takoveho nevytvari, takze pro me to tak podstatne nebude :)
15. 7. 2015 11:04
Re: Balvan pro malé....
Je dobře, že jsi našel pádný důvod ke koupi X6. Osobně, pokud bych potřeboval místo pro dospělé vzadu, hledal bych jinde.
Potřebu pocitu nadřazenosti...na to nejsem duchovně dostatečně malý.
15. 7. 2015 10:42
Re: Balvan pro malé....
X6 je bráno jako SUC, než SUV. I tak je to označení rozporuplné, kvůli tomu "U". Ono toho "utility" v X6 moc není.
Je zbytečné se na téma X6 hádat. Já jsem v něm jel a ničím mě neoslovil. Jednoduše nesplňuje žádnou z mých požadavků na auto.
15. 7. 2015 09:55
Re: Mojím favoritom pri veľkých SUV sa stalo...
Gratulujeme
Avatar - Honza Mička
15. 7. 2015 09:53
Re: Spotřeba
Ach jo, zase ten spritmonitor... >:D

U Škodovek a aut koncernu VW nás lidi osočují, že zámerně píšeme lepší spotřebu, protože... ale proč bychom to měli dělat u BMW za skoro 3 miliony? Jezdil jsem za tolik, kolik je v testu, více k tomu nemám.

;-)
15. 7. 2015 11:29
Re: Balvan pro malé....
Staci pochopit, ze kupujes "auto do domacnosti", tim je receno vse.
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 11:24
Re: Nesmysl na kolech
s tymi zenskymi mas pravdu.... v Q7 cayenne alebo X5,X6 je to sama mlada holka... ani nie ze nejaka stara zenska v rokoch alebo elegantny chlapik v obleku ... ale len mlade kocky, mlade vodicky ktore mozno pred tym este ine auto ani nezazili nevideli.. ... odkial na tie auta beru neviem ... a pritom zvacsa s nimi jazdia len po nakupnych centrach a ani zaparkovat s tym nevedia ... ako keby v meste na tuto cinnost nebol lepsi yaris alebo corsa... nuz co ... asi si to len zle vysvetlujem, asi uz zacinam starnut ;-)
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 10:51
Re: X6 vs. X5
X5 má o něco praktičtější kufr a nižší nasírací faktor pro méně sebevědomé jedince. To je celý rozdíl. ;-)
15. 7. 2015 12:42
Re: Nesmysl na kolech
Ano, pro ochranu mych nejdrazsich klidne i Marauder, nebo Dartz. Az se ti nekdo blizky vymele ve felde a budou ho skladat jako puzzle a ty se budes nekde stranou bezmocne modlit, aby zadny dilek nechybel a vsechno nakonec fungovalo, pak pochopis, o cem pisu. Samozrejme ti ale nic podobneho nepreju!
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 12:22
Re: Nesmysl na kolech
o co tak rovno 10 tonovy marauder... mit ti prachy .... proc ne.... ved co ak oproti pojde niekto s range roverom v protimere ze jo ;-) ... istota je gulomet....
15. 7. 2015 11:20
Re: Nesmysl na kolech
Nic se do toho nevejde? Zabira to mista? Mista to zabita asi jako passat a vjede se do toho srovnatelne veci. Misto na vysku asi neresime nebo ano? To ze do mesta staci nedavno zminenej elektro skutr od vw je asi jasne. Taky se na nej tesim. ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 11:13
Re: Spatné, velmi špatné
len priplatkova vybava je tam za 600 tisic.. to je blaznovstvo.... aspon pre nas beznych smrtelnikov....

mne by bohate stacil 2,2ka outlander s manualom .... pre rodinu aj na aktivny zivot nepotrebujem viac.... a ani by som viac nevyuzil... krasne auto ... proste sen........ ale tak kto ma na bmw preco nie.... ak mu to pride ako lepsia investicia v pohode... jeho vec.... jeho peniaze... jeho sen.... kazdy ma dnes moznost kupit si to co sa mu paci ;-) ... ono stejne zijeme len raz a prachy si do hrobu nikto nevezme.... treba si spravit radost ak clovek na to ma... samozrejme nie za kazdu cenu
Avatar - jozephko
15. 7. 2015 09:45
Mojím favoritom pri veľkých SUV sa stalo...
... nové Audi Q7. Má presne to, čo od takéhoto auta očakávam.
Začas som už šetriť - na kúpu prasiatka, do ktorého budem odkladať peniažky na toto auto... >:D
Avatar - praděda7
18. 7. 2015 16:55
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Ona se většina řidičů chová občas bezohledně. Akorát na těch řidičích SUV je to víc vidět... ;-)
Avatar - rohYpnol
17. 7. 2015 14:33
Re: Když ji miluješ, není co řešit
nepochopil, nevadí.

Vím jak to myslíš, ale to byl jen PŘÍKLAD. Majitelé X6 (a v zásadě prémiových SUV obecně) se velmi často chovají bezohledně. Což není to samé jako jen bohapusté porušování pravidel. I pravidla (některá) můžeš porušovat tak, abys své okolí svým chováním neobtěžoval - a to byla podstata sdělení.
17. 7. 2015 11:53
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Jo, prave - nekdy se stane, ale to na tech fotkach uz videt neni, to je to, na co jsem chtel upozornit.
17. 7. 2015 11:52
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Az tak spatne o tobe nesmyslim ;-)
Avatar - Individualita
17. 7. 2015 10:22
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Pobavilo >:D

Hold někdy se stane :-)
Avatar - Individualita
17. 7. 2015 10:17
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Jeden čas jsem na to koukal a bylo to samé lepší SUV, ale byl to jen doplňující argument. Klidně si dál mysli, že jsem zamindrákovanej idiot ;-)
17. 7. 2015 07:10
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Palce neresim a Honzu Koubka taky ne, ale trefils oboji presne :-)
Avatar - Johny.Rico
16. 7. 2015 17:02
Re: X6 neee
Tebe budu říkat DíDžáááj :-) Mícháš to opravdu profesionálně :-) :yes:
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 14:49
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Ten vzorec je jen tvůj, čerpá z tvých zkušeností. Já ti svůj nutit nemůžu, jen se s ním mohu podělit. Korejská SUV jsem opravdu nezaregistroval a to ani u toho parkování. Hold každej pes, jiná ves ;-)
16. 7. 2015 14:26
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Ja ti treba reknu, ze ta nejvetsi prasata, co na cestach poslednich par let potkavam, ridi nejcasteji ojete korejske SUV - vetsinou to pekne kulate SantaFe. Jen tezko si dokazu vzpomenout, kdy me nejak zvlast zavrzenihodnym zpusobem oprasil nekdo v X6, nebo Q7, bez rozdilu pohlavi a vyznani... Ale starsim korejskym SUV se proste vyhybam. Mas i na to nejaky psychovzorec?
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 13:40
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Já tam ten vzorec ale opravdu vidím. Ono totiž nejde o SUV obecně, ale jen o určité typy. Málokdy to je třeba CR-V, ale často Q7 atd. Navíc když není Evropa na tyto auta designovaná, proč si takové auto kupovat? Ten člověk už dopředu ví, že bude mít problém s parkováním. Někdo se s tím popere a někdo to hodí do vjezdu nebo na chodník, je to na každém z nás.
Já mám třeba rád roadstery, ale aktuálně jezdím kombíkem dlouhým jak týden před výplatou. Ale aspoň s ním normálně příčně zaparkuju, podélně už to bývá problém. Manželce bych řekl, že takovou krávou v Praze nezaparkuje a ať si kouká koupit tu Fiestu >:D (i kdybych měl na Q7).
16. 7. 2015 12:56
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Zadny psychovzorec v tom nehledej, X5 a vyse, MB ML a vyse, Q7 a dalsi velka auta jsou proste velka a chyby priparkovani, ci pri jizde, jsou snadneji vyrobitelne a lepe viditelne, tot vse. Kdyz k tomu pripoctes fakt, ze Evropa obecne neni na velka auta designovana (na rozdil od USA treba) a taky fakt, ze tato auta si obvykle kupuji uspesni lide a uspech je v Evrope obvykle podezrely, ci rovnou zavrzenihodny, tak spoustec frustrace a nenavisti ke vsemu vyssimu a delsimu, nez mam ja sam je na svete - ostatne proto i ty machoparking stranky vznikly a jedou stale na vlne nenavisti "malych" k "velkym", to same jako nenavist motorkaru k plechovkarum, a kvesedmickaru ke kamionakum, nebo jezdcu na vodnich skutrech ke kapitanovi Costa Concordie :-) , atd atd...
Osobne se mi s velkymi auty (a to za vlke auto povazuju uz Passata vkombajsu) jezdi spatne, nemam je rad, a tezko dokazu rict, cim bych jezdil, kdybych nejak silene zbohatl a mohl si koupit ttreba ten Range Rover (nebot se mi fakt hodne libi). Takze zustanu u vysnene 911, ale manzelce bych klidne koupil tu Q7 radeji (pokud by ji chtela).
16. 7. 2015 12:45
Re: Nesmysl na kolech
Ja jsem ti polozil naprosto jednoduchou otazku - pokud by spolu bourala dve auta, jedno z toho CityGo a druhe Audi Q7, do ktereho bys posadil svou zenu?
Vyhybas se odpovedi, jak jen to jde, samozrejme ze chapu proc, nebot kdybys odpovedel po pravde, musel bys priznat, zes to v diskusi vyse trochu nedomyslel, kdybys zalhal, byl bys pro smich i sam sobe.
Oba dva stejne zname tu spravnou odpoved, tak toho radeji nechame, jo?

P.S.

Ja nemam problem napsat, ze bych svou zenu radeji videl v te Q7, a to bez ohledu na to, jestli nehodu zavinila, nebo ne.
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 11:31
Re: Nesmysl na kolech
Ty snad kupuješ ženě auto s tím, že nabourá do Q7?? To bychom museli mít ty obří audiny všichni ne? Nesmyslná otázka...
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 11:29
Re: Nesmysl na kolech
Tak jsem to samozřejmě nemyslel :-)
16. 7. 2015 11:00
Re: Nesmysl na kolech
Fajn, tak to jsme doma, ale pokud napises vetu "...auto je v rukou mnoha zen zbrani...", tak to pusobi dojmem, ze si ty zeny to auto zamerne poridily za ucelem obrany, nebo utoku, to je to, co jsem diskusne napadal. To je totiz podle me hloupost.
16. 7. 2015 10:46
Re: Nesmysl na kolech
Aha, takze kdyby se tva zena mela nabourat tak pro tebe je OK kombinace Mazda2 , nebo Fiesta, vs Q7, s tim, ze ta tva zena muze klidne sedet v te Mazde2, nebo Fieste a ne v te Q7 - rozumim tomu spravne?
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 10:42
Re: Nesmysl na kolech
A jsme doma. Ano, jde o následky :-)
16. 7. 2015 10:41
Re: Nesmysl na kolech
Dobra otazka, no odpoved je jednoducha, pred par lety BYCH samozrejme uvedl nejaky velky sedan, pripadne kupe, ale ted proste mode vladnou SUV / crossovery, to je cele.
16. 7. 2015 10:37
Re: Nesmysl na kolech
Zakazovat panicky ve velkych SUV - to je typicky komunisticky pristup, ze ktereho casto vypenim.
Tim bych debatu na tema komunismus uzavrel, nema to tu co delat (i vzhledem k faktu, ze jsem s tim sam zacal).
16. 7. 2015 10:33
Re: Nesmysl na kolech
Porad se nechytam, toho "cvrcka" porizujes za ucelem obrany, pripadne utoku, no auto porizujes za ucelem dopravy, pripadne zabavy z rizeni, uz se chytas?
Jedine, kde by se dalo auto prirovnat ke zbrani (pokud tedy nebylo jako zbran zamerne pouzito), jsou nasledky, ty mohou byt podobne fatalni, jako nasledky pouziti, ci zneuziti, zbrane.
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 08:26
Re: Nesmysl na kolech
Ale je tam odpověď. Mazda 2 nebo Fiesta...
Avatar - Vranis
16. 7. 2015 08:25
Re: X6 neee
Mozem ta uistit ze s egom ziaden problem nemam. Je samozrejme, ze sa da sedacka v aute nastavit tak, ze budes mat malo miesta nad hlavou. V pripade x6 a ale musis sediet naozaj nestandardne nakolko napriklad na nemam problem do auta sadnut tak aby som mal minimalne 5 cm rezervu nad hlavou. Bud mas teda naozaj zvlastne telesne proporcie, alebo sedis rad vysoko a X6 ti jednoducho nesadla.
;-)
16. 7. 2015 07:57
Re: Nesmysl na kolech
Nic z toho neni odpoved na moji otazku, zkus to znovu.
16. 7. 2015 04:02
Re: Spotřeba
Záleží přece na tom, jakým způsobem se auto testuje. ;-)
16. 7. 2015 02:19
Re: X6 neee
Dekuji za zdravy nazor,u me je to spise tim vzprimenym posazem.
16. 7. 2015 02:17
Re: X6 neee
Tak to Ty taky s touto naprosto nicnerikajici poznamkou ;-)
16. 7. 2015 02:16
Re: X6 neee
Tak se prijed ze Slovenska podivat,predvedu :-) Znamy ma presne tuto X6 s V8,mohu poslouzit. Treba je to dane mym posazem za volantem,ale:

Proc "neveris tomu, ze niekto s 187 cm mal problem na prednom sedadle"? Jakou mam motivaci si tady vymyslet a travit cas psanim o sezeni v BMW?! Podivej se na pocet mych prispevku,kde se k necemu vyjadruji a opravdu jich neni prilis,do nicnerikajicich teoretickych diskuzi lidi,kteri vetsinou v autech nesedeli a v nejlepsim pripade cerpaji z casopisu nebo webu,zasahovat nechci a ani je nesleduji,ale mam s timto autem zkusenost,tak jsem chtel prispet relevantni poznamou poznamkou k diskuzi. To,ze se Ti nezda,neznamena,ze to neni v mem pripade pravda...
Myslenkove pochody nekterych jedincu mi opravdu zustavaji zahadou,ego je mocna zalezitost....
16. 7. 2015 01:57
Re: X6 neee
Ne,911 ne,to byl jen priklad. Ja jsem dal prednost R8,i kdyz 911 respektuji.

Ale nevim proc mluvis o zenskych v drahych autech. Ja jsem mluvil o miste nad hlavou v X6 a naopak pisi,ze reci na tema nabubrelost atd. jsou mi ukradene...
Avatar - rohYpnol
15. 7. 2015 22:50
Re: X6 neee
není to jen o výšce, ale i o postavě. Nkdo má kratší nohy, někdo delší. X4 na tom zrovna dvakrát excelentně co do prostoru není. Pravda, X6 bude větší, ale klidně je možné, že 187 cm při určité postavě může být problém.
15. 7. 2015 21:38
Re: X6
To samozřejmě. Nechci se dopouštět generalizování, ač vím, že předchozí příspěvek tak asi zní, ale tenhle případ je na silnicích nejvíce na očích. Věřím, že existují slušní řidiči velkých SUV i dobré řidičky blondýny ;-)
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 20:21
Re: X6 neee
Diagnoza je psát amatérské psychologické posudky k příspěvkům, které se věnují úplně něčemu jinému >:D

Ale chceš-li, odpovím ti i u příspěvku o nedostatku místa na hlavu >:D

Ano, nic o nich nevím. Ano, myslím si, že jim to auto většinou koupil partner či otec (což je mi ale buřt, původ peněz neřeším, jen nebezpečnost těchto řidiček). Ne, nemyslím si, že každý movitý člověk je podvodník. Ne, nemám doma neschopnou ošklivku. Uspokojil jsem tě? >:D
15. 7. 2015 17:52
Re: benzin
Napojit jedno turbodmychadlo na osm válců tedy není nejjednodušší. A muselo by jím protéct více vzduchu, potenciálně by se to tedy negativně projevilo na odezvě.
Avatar - jozephko
15. 7. 2015 17:27
Re: Víte co bude BRUTUS pro VŠEDNÍ DEN ??
Ako si to uhádol? >:D
15. 7. 2015 17:12
Re: Nesmysl na kolech
Clovece, ja mel nehodu minuly mesic. Odbocoval jsem z hlavni doleva z vedlejsi tam jiz stala felicie, nechala projet 4 metry meho auta a pak se proste ridic rozhodl, ze je cas jet a trefil mi z boku zadni naraznik... z toho plyne jedinej zaver. Ze ten clovek v teto konkretni felici byl vozraly hovado. Nic vic...
15. 7. 2015 17:05
Re: Nesmysl na kolech
Jenze tohle je didkuse spis politicka... pro tebe ma mozna zivot obou stejnou cenu, z pohledu statu je to jinak. Dalsi vec je, ze jediny zpusob, jak dosahnout rovneho postaveni v ramci bezpecnosti pri kolizi je, abychom meli vsichni stejna auta. Ackoli se k takove totalni regulaci blizime milovymi kroky, zatim vypada realita zcela jinak. Takze pokud mel tvuj prispevek spustit tvou volebni kampan, pak super, ale spatny stranky. Jinak je to takovy hluboky sneni...
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 15:16
Re: X6 neee
No tak jestli je tohle pravda, tak už fakt není o čem. 187cm je dnes skoro mužský průměr...jinak support 911 :yes:
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 15:14
Re: Nesmysl na kolech
Já bych řekl, že úplně mimo nejsme, ale je fakt, že téma je stejně zřejmě vyčerpané.

Já to vidím prostě tak, že auto je v rukou mnoha žen (tedy hlavně těch se zazobaným manžílkem=nemají zkušenosti s menším a slabším vozem+nechají se často vozit) zbraní a proto bych raději viděl na bojišti jen malou pistolku, než rovnou protiletadlový kanón ;-)
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 15:08
Re: Nesmysl na kolech
Já bych doufal, že se moje panička nesrazí vůbec a to je pravděpodobnější zrovna v tom citygo (já bych tedy viděl v této třídě spíš Mazdu 2 nebo Fiestu). Bohužel nebo snad i bohudík mám pech na ženský bez řidičáku :-|
15. 7. 2015 14:52
Re: Nesmysl na kolech
Jsme uplne mimo to, co a o cem jsem psal, takze bud se dostanem zpet, nebo koncim.
15. 7. 2015 14:17
Re: benzin
nie je to ten motor, čo sa zvykne prehrievať? či už to majú poriešené?
15. 7. 2015 14:13
Re: Spotřeba
Tak doporucuju dotankovat, PP tu fakt keca cca i o dva litry, zalezi na profilu cesty...
Za 11 nejezdi ani X50d.
15. 7. 2015 14:09
Re: X6
Je - v tech panelech oddelujicich pruhy je obcas vlna a pak uz jde o plechy :-)
D1 ted jezdim 6x tydne a i s relativne malym autem je to blbnuti v zuzenich o hubu.
15. 7. 2015 14:08
Re: Nesmysl na kolech
Holt ne každý je Clarkson :-)
15. 7. 2015 14:05
Re: X6
Hele, kdyz musis, tak musis (prijet na cas). To pak na na lety Havirov-Praha pod 3 hodiny staci i 95 koni - akorat ty motory pak ve 150 tkm konci. >:-[]
15. 7. 2015 13:40
Re: Nesmysl na kolech
KIA obecne, asi ty reklamy na hjondeee delaji svoje.
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 13:37
Re: Nesmysl na kolech
u nas ich je viac ako u vas.... u vas co som si vsimol uz rio moc neslape ...... skor preferujete zo zahranicnych vozov fiestu clio....
15. 7. 2015 13:34
Re: Nesmysl na kolech
Rio - az me udivuje, ze neni na kazdem rohu, je hezke, muze mit dobrou vybavu, ceny...no nevim, mrknu se.
Avatar - iudex
15. 7. 2015 13:25
Re: Nesmysl na kolech
A keď to bude Swift Sport, ešte si ho aj rád od nej požičia. :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 13:24
Re: Nesmysl na kolech
problem je to ze ta felda nie a nie chcipnut .... tam sa nema ani co pokazit to je problem ( raz za cas nejaka trubka vyfuku ) .... a tak nie je dovod kupovat nieco nove... v meste a mimo mesta po blizkom okoli to proste staci.... navyse som pred dvoma tyzdnami uspesne presiel STK ( nefungovalo len nastavenie sklonu svetiel, vzdy sa ta blbost pose.re .... a oprava stoji 20 eur....... a ktore sa opravilo este v servise pri prehliadke pred STK ) .... nemam nic v elektrike... ani ziaden posilnovac ziadne systemy nic... len motor brzdy kasna a volant :-D

mne sa swift paci .... alebo rio..... aj fabia ujde... raz k tomu isto dojde....
15. 7. 2015 13:16
Re: Nesmysl na kolech
Neboj, to prijde, kdybys mi rekl pred patnacti lety, ze si koupin nove auto, jedno jake znacky, asi bych ti moc neveril, no dnes je to pro me bezna realita... Jednou ji toho Swifta koupis, klidne i s nejakym kvetinkovym motivem :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 13:12
Re: Nesmysl na kolech
v poriadku ok , moja priatelka chce zase swifta ;-) cerveneho so 4 dvermi ( ona tomu tak hovori ze auto so 4 dvermi ) .... ale nemam ani na ten >:D .. a ak aj budem mat... tak bude pravdepodobne spolocny lebo dve auta asi neutiahnem ;-)
Avatar - iudex
15. 7. 2015 12:37
Re: X6
Ako píšeš, samotná dĺžka až taký problém nie je, dnes má kadejaká stredná trieda takmer 5 metrov (ale aj s tými je parkovanie v podzemkách "radosť"). Oveľa väčší problém je šírka, keď dnes developeri nasekajú parkovacie miesta tak úzke, ako im to len norma dovoľuje (čo na tom, že norma vznikla v čase, keď typické auto na cestách bola Škoda 120) a vytočiť sa tam s viac ako 2 metre širokým Behemotom je nemožné.
Avatar - iudex
15. 7. 2015 12:33
Re: Nesmysl na kolech
Tvoja polovička skutočne túži po takých obrovských autách? Nie je to len projekcia Tvojich želaní? ;-) Ja len preto, že moja polovička by aktuálne, približne rovnako dlhé auto najradšej vymenila za Fiat 500 alebo Mini. ;-)
15. 7. 2015 12:13
Re: Spotřeba
Tady jste v českých podmínkách testovali M50d a spotřeba byla prakticky stejná, jako u daleko silnější benzínové verze...
[odkaz]
15. 7. 2015 09:53
X6 vs. X5
Velmi dobře sepsaný článek. Krásně jsem se do toho vžil. Poklona panu Mičkovi. Stále ale nějak nevím, jestli radši X5 nebo X6. X6 už je fakt "drzost na kolech". X5 je přeci jen praktičtější a přitom jízdně dost podobná.
16. 7. 2015 20:41
Re: Když ji miluješ, není co řešit
No vidis, das si praci, podivas se cim argumentuji a ono je to naopak... nasledne dostanes palec dolu... za co?
jenze jak rika honza koubek. X6 to si kupujou kolotocari, range rover, ten ma panecku smysl ( v praze) on totiz neco umi v terenu. On se dokaze poprit v jednom souveti...
16. 7. 2015 20:38
Re: Když ji miluješ, není co řešit
Petka ma podobne problemy. Kdyz jecu parkovat, jedu rovnou nekam dozadu kde je volno. Mne tech 100 m navic nezabije... nikoho tam neprudim a prosty lid, ktery ma samozrejme pocit, ze prodavam minimalne drogy to aspon nemotivuje k niceni auta. Pokud si x6 nekdo koupi na sidliste, pak to vazne neni normalni.
Avatar - Individualita
16. 7. 2015 08:47
Re: Nesmysl na kolech
Říká ti něco přirovnání?
,,Přirovnání je pojmenování na základě srovnání, podobnosti dvou subjektů. Působí jako oživení projevu: otevírá široké pole lidské představivosti a činí náš projev mnohem rozmanitější a zajímavější.Přirovnání často pracují s nadsázkou, mají velmi zesílený význam: chováš se jako blázen, pálí to jako oheň. Význam přirovnávacího slova tak může být poměrně nezřetelný – flek jako Brno (tj. velký jako Brno), pálí jako čert (snad proto, že čert žije v pekle?), rýma jako hrom (hlučná, silná jako hrom). Někdy může docházet až k úplné desémantizaci (ztrátě významu) a přirovnání zůstává pouze zveličovací, zdůrazňovací, expresivní smysl – přirovnání jako prase, jako sviňa apod. lze spojit prakticky s jakýmkoli výrazem: díra jako prase, opilý jako prase, bolest jako prase atd."

A když už jsme u těch zbraní, mají ženy většinou zbraně na obranu nebo útok? A stejně tak jako v USA běžně ženě pořídí cvrčka do kabelky, tak ty pořídíš obludu na kolech té své. Už se chytáš? :-)
16. 7. 2015 07:56
Re: Nesmysl na kolech
Dalsi demagogie, sorry, ale fakt nechapu, kde ta moudra beres...
Auto ze je zbran? Vis vubec co to je zbran? Pokud auto tak pouzijes, OK, ale copak ty zeny do tech aut lezou proto, aby nekoho zranily / zabily? Premyslis vubec o tom, co pises, nebo jen papouskujes neci radobychytre reci?
Avatar - rohYpnol
15. 7. 2015 23:17
Když ji miluješ, není co řešit
X6 je jednou z pramála smysluplných novodobých automobilových osobností mnichovského světa. Je to model, co má úspěch. Má takový úspěch, že se to zajídá i ortodoxním příznivcům mnichovské automobilky.

Jsou jen dva pohledy na X6:

1) Když ji miluješ, není co řešit. A milovat ji můžeš jen tehdy, když na ni opravdu máš. Ano, je to melounářská liga. A o to právě jde. X6 je natolik provokativní, že pokud na ni nemáš, tak...

2) ...ji nenávidíš. Symbol úspěchu. Symbol pohrdání lůzou. Ano, když máš X6, tak tě opravdu nezajímá, co si myslí obyvatelé Jižního Města.

Pravda je ale podle mě někde ve zlaté střední cestě. Ano, je pravdou, že X6 má své kouzlo a v mnohém je výborná. Praktická, pohledná, schopná. Jenže také je pravdou, že za stejné peníze můžete získat jízdně nesrovnatelně lepší vůz, za stejné peníze můžete mít o dva řády praktičtější vůz, a stejně tak nesrovnatelně pohlednější vůz.

Ano, není to žádný archivní savignon, není to pořádná bečka plzeňského, není to ani třikrát destilovaný yeltsin. Nevychutnáte si jej s grácií a noblesou, nedáte pořádnou pitku ani se pořádně neztřískáte. Jenže BMW s X6 zkrátka namíchalo mojito, které chutná.

Za mě, i když je X6 racionálně nesmyslem nejhrubšího zrna, tak za mě má X6 :yes: :yes: :yes: :-!
Avatar - Machýrek
15. 7. 2015 21:43
Re: Balvan pro malé....
A co kdyz ma nekdo oboje? Co je potom kulantne? To by me zajimalo.
Avatar - Vranis
15. 7. 2015 21:34
Re: X6 neee
Potvrdzujem slova pana redaktora. Mam 193 cm a este k tomu som relativne sirokej postavy v oblasti chrbta a ramien a v X6(E71) som nemal problem v oblasti hlavy ci noh ani vzadu. Absolvoval som tak par krat cestu okolo 300 km a jedine co by mohlo obtazovat bol komfort na 21 kolesach. Samozrejme ze je to o tom ako sa clovek v aute posadi, kebyze chcem tak sa mozem nastavit tak ze si hlavu o strop budem buchat v kazdom aute. Neverim tomu ze niekto s 187 cm mal problem na prednom sedadle X6 :no:
Avatar - Dzakobo
15. 7. 2015 15:28
Re: X6 neee
Jestli je to s tím místem tak špatné, nechápu, že se o tom p. Mička nezmínil, když měří přes 190 cm.

Tenhle test nutně měl být s videem.

Jestli tu V8 výrazně nezlepšili, tak to přehřívání je pořád průšvih. Radši ML63AMG, které má turba vně. X6 není ničím jiným, než zbytečnou masírkou, X4 v 35i není prakticky v ničem horší a R6 s laděným výfukem taky udělá pěkný rámus. >:-[]
15. 7. 2015 15:11
X6 neee
Kaslu na vsechny reci o spotrebe, jak se na X6 lidi divaji, jak je opulentni a nevim co. Ale do X6 se se svymi 187 cm neposadim na PREDNI sedacky tak, abych se hlavou nedotykal stropu...a to uz je proste tragicka zalezitost. O vyuzitelnosti zadnich sedacek, nemluve o pohodli neni treba nic podotykat.

Zkratka auto, ktere vazi 2,2 t, je velke jako hovado, zere 12 a vice na 100, nevleze se do nej ani normalni clovek a nic moc veci a stoji 3 mil. CZK, je bohuzel mimo. To uz rovnou 911-ku - krome toho, ze do ni nenalozim dozadu nejake 2 chudaky, kteri celou cestu budou trpet, je 911 ve vsem lepsi, i ta spotreba bude nizsi kdyz se na to slapne a o ridicskych zazitcich nemluve. A jeste se s tim lepe parkuje ve meste ;-)
X6 maximalne 3 a 1/2 hvezdy, s primhourenim obou oci...
Avatar - praděda7
15. 7. 2015 14:52
Re: Nesmysl na kolech
Asi tu neprozrazuji žádné velké tajemství když řeknu, že na rozdíl od tebe se ty "mladé kočky" narodily s tím správným toolboxem... ;-)
15. 7. 2015 14:09
Re: Nesmysl na kolech
S Clarksonovym lehkym nadhledovym humorem ma tvoje poznamka asi tolik spolecneho, jako jako bezpecnost na ulicich s mestem Ciudad Juarez.
To, cos napsal, je naprosto mimo vystrelena zlucovita, komunisticka, odpuzujici, nechutna slina. :no:
Ale dam ti jeste jednu sanci pochopit, o cem jsem ve spojitosti s velkymi SUV psal: Jde mi o bezpecnost mych nejblizsich (v pripade nejake nehody, jedno kdo ji zavini), ne o to, aby oni sami nekoho zranili, ci zabili.
15. 7. 2015 12:54
Re: Spotřeba
Neblazni, kdyz se tu mluvi o Tesle s realnym dojezdem 280km naslednym x hodinovym dobijenim navic na miste, kam si urcite nemel namireno, nebyl dojezd ale vubec podstatny :-) pro me do jezd dulezity je...
15. 7. 2015 12:48
Re: X6
A v zimně na zasněžené silnici saně ;-) . Fyziku neobejdeš, stejně jako problém balónových pneu za deště, aquaplaning přichází dřív než bys čekal. Paradoxně jsou to za deště ta nejrychlejší auta na dálnici, čtyřkolka to přece jistí ;-) .
15. 7. 2015 11:22
Re: X6
V praze to je v garazich skutecne potiz. Ale zena tam odre i velke kombi. Ono je to podobne.
15. 7. 2015 10:45
Re: Balvan pro malé....
Ale specifikům X6 ses přitom nevěnoval. Cos napsal, bude platit i pro jiná auta podobných rozměrů.
Avatar - Honza Mička
15. 7. 2015 10:20
Re: Spotřeba
Ano, jsou. Přiznám se, že jsem zpátky plnou nádrž netankoval, ale čtyřlitrový rozdíl by tam snad nebyl.
16. 7. 2015 02:03
Re: X6 neee
Dobry den, merim 187 a pri svem stylu posazu se do X6 nevlezu. Tecka. Je mi opravdu jedno co Vy na to,co clovek to nazor a posaz za volantem, takze co treba trochu respektu na ten jiny nazor?
A Vase poznamka o podelnem miste je zde irelevantni,mluvime prece spise o vysce.
15. 7. 2015 13:37
Re: Balvan pro malé....
Ano, pokud mozno maximalne v meritku 1:43.
Ja osobne auta kupuju na jezdeni a to praktikuju venku, ne v domacnosti, ale oukej...
15. 7. 2015 13:11
Re: Nesmysl na kolech
Ja, toppere, porad mluvim z pozice cloveka, ktery by vybiral podobne auto sve zene/dceri. Ty porad mluvis sam za sebe = do te role otce/manzela se vcitit neumis, takze tezko spolu muzeme dale vest tuhle diskusi. No co jsem chtel tim vsim vyjadrit: Chapu, zeč tato velka SUV ridi v mnoha pripadech zeny, dokazu si predstavit myslenkove vzorce, ktere jejich manzely/otce vedly k tomu, ze jim koupili mastodonta misto nejake vesele berusky. Kapis?
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 10:57
Re: Spotřeba
je to tak viki ..... aj pajero jazdi za 10 ked plyn len hladis... no skus to monstrum drzat v pohybe a trosku pridat... a mas 13 ani nevies ako.. a to je este k tomu dizel... je to tak ako pises.... s tymto benzinovym bawom to bezne pod nejakych 14-15 urcite nepojde ... veru tak
15. 7. 2015 12:43
Re: Nesmysl na kolech
Ano, moje by taky rada Miníka, prakticky spise Evoque, ale jak pisu, chapu, ze nekdo sve zene, dceri, koupi tak velke auto - proste proto, ze vi, jak ridi ona, jak ridi jini a klade duraz na bezpecnost.