Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW X6 xDrive50i – Brutus pro všední den

Osmiválcová verze xDrive50i není v nabídce BMW X6 zdaleka nejsilnější, rozhodně tak ale působí. Mají dvě turbodmychadla a 330 kW v této třídě vůbec smysl?
Zpět na článek
15. 7. 2015 09:49
15. 7. 2015 09:55
15. 7. 2015 09:55
15. 7. 2015 12:13
15. 7. 2015 10:17
15. 7. 2015 11:58
15. 7. 2015 14:13
15. 7. 2015 21:29
15. 7. 2015 10:21
15. 7. 2015 10:27
16. 7. 2015 04:02
15. 7. 2015 09:53
15. 7. 2015 12:54
15. 7. 2015 09:51
15. 7. 2015 09:52
15. 7. 2015 10:13
15. 7. 2015 10:33
15. 7. 2015 09:53
15. 7. 2015 10:07
15. 7. 2015 10:51
15. 7. 2015 11:25
15. 7. 2015 12:06
15. 7. 2015 10:28
15. 7. 2015 11:19
15. 7. 2015 11:22
15. 7. 2015 12:17
15. 7. 2015 12:37
15. 7. 2015 12:44
15. 7. 2015 13:00
15. 7. 2015 13:09
15. 7. 2015 14:05
15. 7. 2015 20:47
15. 7. 2015 20:57
15. 7. 2015 21:38
15. 7. 2015 14:01
15. 7. 2015 14:09
15. 7. 2015 13:03
15. 7. 2015 12:48
15. 7. 2015 13:59
15. 7. 2015 14:17
15. 7. 2015 17:52
15. 7. 2015 15:11
15. 7. 2015 16:55
15. 7. 2015 17:57
16. 7. 2015 01:54
16. 7. 2015 07:13
15. 7. 2015 17:24
16. 7. 2015 01:57
15. 7. 2015 15:28
15. 7. 2015 16:26
15. 7. 2015 21:34
16. 7. 2015 02:16
16. 7. 2015 08:25
15. 7. 2015 22:50
16. 7. 2015 02:19
16. 7. 2015 02:03
15. 7. 2015 16:45
16. 7. 2015 02:17
16. 7. 2015 17:02
15. 7. 2015 19:27
24. 7. 2015 13:44
15. 7. 2015 09:45
Mojím favoritom pri veľkých SUV sa stalo...
... nové Audi Q7. Má presne to, čo od takéhoto auta očakávam.
Začas som už šetriť - na kúpu prasiatka, do ktorého budem odkladať peniažky na toto auto... >:D
Rozbalit vlákno
5
15. 7. 2015 09:55
Re: Mojím favoritom pri veľkých SUV sa stalo...
Gratulujeme
15. 7. 2015 11:07
Re: Víte co bude BRUTUS pro VŠEDNÍ DEN ??
jj
BRAMBO X6 se spotřebou min. 10 až 20 L/100km !! ... :-) :no:
... hoši a holky to bude TESLA [odkaz] [odkaz] na čerpačce BENZINA !! [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - wakantanka
15. 7. 2015 10:14
Re: Víte co bude BRUTUS pro VŠEDNÍ DEN ??
A tiež bude od LEGA technik? >:D
15. 7. 2015 11:16
Re: Víte co bude BRUTUS pro VŠEDNÍ DEN ??
jj
[odkaz] >:D >:D >:D >:D >:D
15. 7. 2015 17:27
Re: Víte co bude BRUTUS pro VŠEDNÍ DEN ??
Ako si to uhádol? >:D
15. 7. 2015 09:49
Balvan pro malé....
...ehm. Předchozí verzi mi kolega díky oslavě večer před jízdou vnutil řídit cestou do laponska. Tento neschopný balvan mě ničím neoslovil. Zbytečně přemotorovaný, žíznivý blob, který je jen terčem nenávistí všech okolo a který se pořádně nevejde mezi pruhy na parkovišti. Vysedání je potom trestem pro posádku i pro ostatní nevinné parkující vedle.
Každý ale máme svoje potřeby a ač nedokážu pochopit potřebu koupit právě X6 a když mi malý...ehm řidič.... neomlátí na parkovišti dveřmi auto..
Na silnicích se najdou i horší nesmysly.
Rozbalit vlákno
40
15. 7. 2015 09:51
Re: Balvan pro malé....
Nová X6 se mi líbí a ještě chvilku bude, hodně zeštíhlela a je to pohledné auto. Za balvana je teď GLE, to je pořádný macek.
Ale samozřejmě, kdo si místo M3 koupí tohle ten je, jak to říct kulantně, ne-fanda BMW:)
15. 7. 2015 09:53
Re: Balvan pro malé....
Tak jsem to také myslel. Pro mě, oproti jiné nabídce jak Bmw nebo konkurenci, je X6 nesmysl.
Avatar - boost.
15. 7. 2015 10:16
Re: Balvan pro malé....
Oproti GLE coupé je X6 krasavec.
Avatar - Machýrek
15. 7. 2015 21:43
Re: Balvan pro malé....
A co kdyz ma nekdo oboje? Co je potom kulantne? To by me zajimalo.
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 10:00
Re: Balvan pro malé....
Cítím to podobně :-!
15. 7. 2015 10:04
Re: Balvan pro malé....
Trochu demagogie... o co je sirsi nez jina suv? O co je na silnici mene schopne? Proc podobne nazory nectu pod testem rr sport? Snizena strecha neudela z suv ( bmw pouziva oznaceni sav, a jako takove mi davaji rezignaci na terenni schopnosti na silnici vetsi smysl nez auta, ktera s terenem pocitaji na oko ci jinak a v zivote se do nej nepodivaji. ) horsi auto. Jak tu nekdo jiz pise, ve 4 dospelych temer nikdo necestuje.
15. 7. 2015 10:16
Re: Balvan pro malé....
Kritika X6 pod článkem o X6 založená na osobní zkušenosti s X6 je demagogie? Zajímavé jsou reakce majitelů nebo rádoby majitelů X6 na kritiku. Každý totiž reaguje stejně. Jelikož není pádný argument ke koupi X6 není, snaží se (majitel) odvolávat na SUV.
Svůj názor na nejnovější RR i napsat nemůžu, ještě jsem s nim nejel....a ani nepojedu.
Avatar - fOE
15. 7. 2015 10:22
Re: Balvan pro malé....
Muzu se zeptat pro jake "padne argumenty" jsi koupil to cim jezdis ty? Nehodlam to ztocit smerem ze na X6 nemas, jen me vzdy zajimaji ty myslenkove pochody lidi co si mysli ze kdyz oni zadne padni argumenty nevidi, tak proste nejsou. Tak bych rad slysel ty tve u tveho vozu treba.
15. 7. 2015 10:35
Re: Balvan pro malé....
Tak tady je odpověď jednoduchá. Když kupuju nové auto do domácnosti, tak svůj výběr doma argumentuju potřebami, pohodlím a předpokládanou spolehlivostí. Tím se možný výběr dost zúží aby se do něj mohli zapojit i ostatní členové rodiny.
Zjednodušeně, když se mě syn zeptá proč jsem nekoupil např. Audi, argumentuju věcně pochybnou spolehlivostí, když chce Bmw, tak v požadované velikosti nedostanu požadované pohodlí. Vylučovací metodou až k úzkému finále.
15. 7. 2015 10:43
Re: Balvan pro malé....
V tom pripade si svuj prispevek mohl shrnout do me osobne nevyhovuje. Nam by nezbylo nez ti pogratulovat k lepsimu vyberu. To ale jaksi nesouvisi s tim, ze to je spatne auto. Btw tech tvych dveri je mi lito... A ciste pro tvou informaci... Ackoli jezdim bmw a audi tudiz musim dle vsech predpokladu nenavidet, z bohatych zkusenksti z a6 allroad musim rict, ze s nimi nikdy nic behem 200000 km nebylo, krom teda vrzajiciho okna a nutnosti obcas dolit olej do 3,0 tdi
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 10:46
Re: Balvan pro malé....
Pánové, tím myslím tebe a kolegu fOE, vězte, že se snažíte věcně diskutovat s někým, kdo to auto viděl max. na obrázku, jinými slovy, zbytečné plýtvání energií. ;-)
15. 7. 2015 11:01
Re: Balvan pro malé....
>:D
Ubohost, jako vždy. Jednou z toho vyrosteš.
15. 7. 2015 10:57
Re: Balvan pro malé....
Možná jsi jen nepochopil smysl mého příspěvku. Naštěstí (ťukťukťuk) mi žádný X6 auto zatím neomlátil. Šlo mi o to, že parkování s ním je opravdu za trest a vysedání je třeba s max.opatrností.
Nepsal jsem, že jde o špatné auto. Psal jsem o vlastní zkusenosti po ujetí cca 1000km. Jelikož jde o vlastní zkušenost, je snad samozřejmostí, že píšu o vlastním názoru a ne všeobecně.
Gratuluju ke štěstí a dobrému kusu.
15. 7. 2015 11:29
Re: Balvan pro malé....
Staci pochopit, ze kupujes "auto do domacnosti", tim je receno vse.
Avatar - Individualita
15. 7. 2015 12:52
Re: Balvan pro malé....
Pro někoho je autem do domácnosti třeba roadster ;-)
15. 7. 2015 13:37
Re: Balvan pro malé....
Ano, pokud mozno maximalne v meritku 1:43.
Ja osobne auta kupuju na jezdeni a to praktikuju venku, ne v domacnosti, ale oukej...
Avatar - fOE
15. 7. 2015 11:22
Re: Balvan pro malé....
V poradku. A ted co kdyz nekdo nepotrebuje pohodli mercedesu, ale level pohodli ktery mu poskytne x6 na rozumne velkych kolech mu plne dostacuje. Nekdo kdo oceni zad ala HB, ale pritom nechce HB, nebo kombi. Nekdo kdo chce pohon 4x4, protoze jej obcas i vyuzije a to stylem ze trochu vyssi svetla vyska neni na skodu. Nekdo kdo vzadu vozi max sve dcery, a ne dospele kamose co hraji CBF. Pak tu mame vykon, inu, toho neni nikdy dost a zvladne li to ma penezenka tak proc ne? A spoustou dalsich a dalsich dilcich preferenci se clovek k takove X6 muze klidne dopracovat. Nebudu se hadat pokud jde o X5 vs. X6, tam se racionalne X6 neobhaji, ale nakup auta neni vzdy o raciu, auta se kupuji stejne tak srdcem a dusi a clovek si rad koupi / priplati za neco co se mu jednoduse libi. A kdo jsem ja abych rikal ze se X6 libit nemuze? Ze se nelibi mne neznamena ze to auto nema sve objektivni kvality a spolu s tim ze ja nemam patent na vkus tu nebudu psat hlouposti o malych ehm.

Sorry, ale podobne jednoduche uvahy obycejne vypovidaji spis o tom kdo je vyrknul nez o tom na koho miri. ;-)
15. 7. 2015 11:28
Re: Balvan pro malé....
Marně se snažíš obhájit neobhajitelné. Sám jsi to napsal. S těmi preferencemi dojdeš k SUV, např. X5. Není nacionálního důvodu koupit X6. Kromě někým zmíněným "pocitem nadřazenosti", což perfektně vystihuje " malý ehm"
15. 7. 2015 11:42
Re: Balvan pro malé....
Ty maly "ehm" takovy Rosenberg ma taky X6, dokonce v eMku, a fakt bych si moc, moc moc pral te videt, jak mu ty tvoje pubertacke kydy prskas do xichtu >:D
15. 7. 2015 11:57
Re: Balvan pro malé....
Wooow. To máš ale idola. >:D
Na druhou stranu, s inteligencí jste na tom asi podobně :yes:
15. 7. 2015 12:08
Re: Balvan pro malé....
Neni to muj idol, prostacku, ani netusim, kdes toto vycetl, uvadim ti jednoho majitele X6, ktery nema maly "ehm", abys videl, jak jsi vedle, no cekat od primitiva tveho kalibru sebereflexi je kazdopadne uz leta absolutne zbytecne. :no:
Avatar - iudex
15. 7. 2015 12:39
Re: Balvan pro malé....
To bolo na komoru. >:D :yes: Btw. toho Rosenberga si musím zapamätať, dobrý argument k téme "veľké SUV ako kompenzácia malého". ;-)
Re: Balvan pro malé....
Výjimka potvrzuje pravidlo.
15. 7. 2015 12:12
Re: Balvan pro malé....
Co kdyz vzadu nikoho nevozis? Maximalne deti a x6 se ti jen vic libi? Naky smysl ma kupe oproti sedanu? Je to jen omezenost a neschopnost pripustit, ze motivace kazdeho z nas muze byt jina. Ted si k tomu pridal i trochu sproste osobni vypady, coz mi prijde zbytecne. Viggen mi nic nerika, jako starsi auto neni nijak zvlast vyjimecne, vykonove ani jizdnimi vlastnostmi ohromujici a moc se do toho asi taky nevejde. Snazit se pochopit existenci x6 z teto startovni pozice je z ela urcite tezke...
15. 7. 2015 12:19
Re: Balvan pro malé....
Ty tu ses novej, nebo co?
Mel bys vedet ze s marihuankem nema smysl se bavit, pro nej jsou auta jen dvojiho druhu: Dobra a fuj fuj fuj nemecka.
Byt tebou, tak tu diskusi s nim skoncim podle hesla "Nebav se s pitomcem, nebo si vas lidi spletou".
15. 7. 2015 14:10
Re: Balvan pro malé....
Jak jsem napsal, další příspěvek hodný intelektu tvého idola Rosenberga. Navíc vhodný nahlášení jako "nevhodné" redakci.
15. 7. 2015 14:51
Re: Balvan pro malé....
Nahlas to, vsechno nahlas, PS VB te jiste pochvali a budes paradni kadrova reserva.
15. 7. 2015 14:06
Re: Balvan pro malé....
Je mi líto, že ti Viggen nic neříká. Jde o vůz, který dokáže vykouzlit úsměv na rtech. Zároveň jde o raritu, která nevypadá jako sousedův Golf a neuráží široké okolí jako např. auto v článku. Uznávám, že to není auto pro každého. Hlavně ne pro ty s malým... Ehm....sebevědomím. (Pro ty pomalejší, kteří se domnívají, že... Ehm...v mém původním příspěvku znamená něco jiného)
Kdybys četl pozorně, všiml by sis, že jsem už napsal, že nevidím racionální důvod ke koupi X6. To neznamená, že někdo racionální důvod mít bude. Nikdo zatím žádný jiný než "líbí se mi víc" nenabídl. Přitom já to jako důvod beru.
15. 7. 2015 15:00
Re: Balvan pro malé....
Marianku promin, mne nedoslo, ze deti jsou asexualni, a ze tim "ehm" jsi nemohl myslet to, co jsem si predstavil ja, ja na ten tvuj vek vzdy tak nejak pozapomenu, jeste jednou sorry, bejby ;-)
Avatar - Machýrek
15. 7. 2015 21:54
Re: Balvan pro malé....
Tak to je tedy bizar jak pra*e.
Fakt, ze nekdo si poridi X6 jen proto, ze se mu libi a ze ji chce, to je proste jinej vesmir co?
15. 7. 2015 10:23
Re: Balvan pro malé....
Ty argumenty jsem ti jasne uvedl. Stezujes si jak je to siroke neohrabane premotorovane.. Jine padne argumenty jsem v tvem hatu nepostrehl. Krome toho, ze ti nekdo bouchl do dveri... O co je to sirsi a mene schopne na silnici nez jina suv? Myslim ze mezi suv to patri k tem lepsim co se tyce jizdnich vlastnosti. pokud ti vadi silnejsi motory, nikdo te nenuti je kupovat.
X6 nemam ani neplanuji, jezdim mimo jine f11 s aktivnim podvozkem, coz by v tvem vnimani melo davat daleko vetsi smysl
15. 7. 2015 10:42
Re: Balvan pro malé....
X6 je bráno jako SUC, než SUV. I tak je to označení rozporuplné, kvůli tomu "U". Ono toho "utility" v X6 moc není.
Je zbytečné se na téma X6 hádat. Já jsem v něm jel a ničím mě neoslovil. Jednoduše nesplňuje žádnou z mých požadavků na auto.
15. 7. 2015 10:46
Re: Balvan pro malé....
A jezdis cim? Me pozadavky taky nesplnuje, ale. Hapu, ze si ho nekdo koupi, protoze misto pro dospele vzadu nevyuzije a chce suv ( jakkoli to je nesmysl v prvni rade, treba mu ten pocit bezpeci, prehled a pocit nadrazenosti staci) a navic se mu libi
15. 7. 2015 11:04
Re: Balvan pro malé....
Je dobře, že jsi našel pádný důvod ke koupi X6. Osobně, pokud bych potřeboval místo pro dospělé vzadu, hledal bych jinde.
Potřebu pocitu nadřazenosti...na to nejsem duchovně dostatečně malý.
15. 7. 2015 11:10
Re: Balvan pro malé....
A sdelis nam, cim jezdis? Ten pocit asi neni neprijemny nikomu, jen je pro kazdeho jinak dulezity. Bmw 5 v kombiku nic takoveho nevytvari, takze pro me to tak podstatne nebude :)
15. 7. 2015 11:22
Re: Balvan pro malé....
To jsem tu během let psal už mockrát. V garáži mi znovu stojí krásný napulírovaný Viggen, na který jsem patřičně hrdý.
15. 7. 2015 10:49
Re: Balvan pro malé....
Když už, tak v řeči BMW SAC (oproti SAV = X5). Tam žádné Utility nenajdeš a i o tom Ted psal.
15. 7. 2015 11:13
Re: Balvan pro malé....
SAV, SAC jsou jen výmluvou k neschopnosti daných automobilů. Podobně vznikl SUV. Snahou vyrobit offroad bez schopností offrodu. Ops, tak to nazveme SUV ..... A ono se to chytlo.
Tyto dohady na adresu X6 se vedou už roky. Úplně zbytečně. Auto se prodává ať má smysl nebo ne.
15. 7. 2015 15:15
Re: Balvan pro malé....
Jakou výmluvou? Navíc utility u mne neslibuje terénní schopnosti, ale přepravní. Kde ovšem také nevynikají (myslím ty evropské) v porovnání s kombi (až na tahání přívěsů). Na druhou stranu jsou doma spíš v USA, kde mají být užitkové v porovnání se sedany.

Některá SUV mají na mne terénní schopnosti více než dostatečné. Hlavní rozdíl je, že nejsou konstruované tak, aby šly celkem levně a snadno opravit, až to někde opřeš, a bylo je bezpečné provozovat i obouchané, ani na častou těžkou zátěž (každý den dřít v terénu). Já prostě více, než nabídne příklad Land Cruiser, nepotřebuji a spíš ocením pěknou kabinu, což ty v pracantech nebývají.

A světe div se, co je terénní vůz (off-road vehicle) je definované a některá SUV se do té definice bez problémů vejdou.
15. 7. 2015 10:45
Re: Balvan pro malé....
Ale specifikům X6 ses přitom nevěnoval. Cos napsal, bude platit i pro jiná auta podobných rozměrů.
15. 7. 2015 09:49
Spotřeba
Na spritmonitor jsou s motorem 50i cca 4 X5ky a faceliftová verze motoru je jen jedna, ale to co je tam uvedeno tak nějak koresponduje s tím, čemu jsem ochoten uvěřit, a sice spotřeba okolo 14-15 litrů. Za "necelých jedenáct" opravdu ne... Doba pokročila, máme osmistupňové převodovky, turba, ale takhle vepředu ještě nejsme...
Rozbalit vlákno
18
Avatar - JohnyCarWash
15. 7. 2015 09:53
Re: Spotřeba
Ach jo, zase ten spritmonitor... >:D

U Škodovek a aut koncernu VW nás lidi osočují, že zámerně píšeme lepší spotřebu, protože... ale proč bychom to měli dělat u BMW za skoro 3 miliony? Jezdil jsem za tolik, kolik je v testu, více k tomu nemám.

;-)
15. 7. 2015 09:55
Re: Spotřeba
Je mozne, ze vam to ukazal palubni PC, ale vyjedte si 2 -3 plne nadrze a zjistite pravdu.
15. 7. 2015 09:55
Re: Spotřeba
Nemáme nic lepšího, než vícenásobné zkušenosti reálných lidí. A ty říkají, že za tolik jezdí verze 50d
[odkaz]
Doba pokročila, Cayenne Turbo první generace se prostě nedostal pod 20, teď máme podobně výkonná auta, jezdící za 15, a to je pokrok, ne?
Avatar - JohnyCarWash
15. 7. 2015 10:00
Re: Spotřeba
Ano, ale berte podmínky, v jakých ta auta jezdí. Pokud v Německu nasadíte 180 km/h na dálnici a pak vjedete do města, udělá to jiný výsledek, než řekněme 140-150 u nás a pak proplouvačka okreskami, než se dostanete k menšímu městu.
15. 7. 2015 12:13
Re: Spotřeba
Tady jste v českých podmínkách testovali M50d a spotřeba byla prakticky stejná, jako u daleko silnější benzínové verze...
[odkaz]
15. 7. 2015 21:51
Re: Spotřeba
Musíte si uvědomit, že ohledně spotřeby se celá redaktorská práce na autoblesku smršťuje na čtení informací z palubního PC, který mi i u malého Golfu 7 1,2TSI Bluemotion kecal o 0,8l/100km proti dotankování.
Nejvtipnější jsou zde ty testy, kdy auto palubní PC nemá a jen v textu konstatují, že přesnou spotřebu se nepodařilo zjistit >:-[] :no:

Ad k té X6. Nikdy nepochopím, jak někdo upřednostní X6 přes proporčně vyáženým X5 ( mluvím o obou posledních generacích), ale pro světský je to auto ideál. Ve směs v tom vidím kolotočáře se řetězy a holou hlavou.

Věřím, že se s tím za 11l/100km dá jet, ale při jízdě po okreskách s klidnou hlavou a lehkou nohou.
Problém tohoto motoru není spotřeba, ale nespolehlivost. Případů, kdy nevydržel ani 100t km, je až moc a jeho upravená verze v M modelech má problém ujet polovinu bez vážné závady.
JInak v 12/2008 jsem měl možnost nějakou dobu jezdit s novou 7er ve verzi 750i a z motoru jsem byl zklamaný, respektive ze spotřeby. Průměr byl kolem 16l /100km a hodně na pohodu se dalo dostat ke 14 litrům. Zklamaný jsem byl proto, protože celá mediální kampaň byla o snížení spotřeby proti původní atmosférické 750 a že menší motor a 2 turba budou správná cesta, přitom ten "starý" atmosférický motor měl reálně o 2litry nižší spotřebu a netrpěl na fatální závady jako toto 4,4 BiTurbo.
15. 7. 2015 10:17
Re: Spotřeba
Malá doplňující - jsou uvedené spotřeby z palubního počítače?
Avatar - JohnyCarWash
15. 7. 2015 10:20
Re: Spotřeba
Ano, jsou. Přiznám se, že jsem zpátky plnou nádrž netankoval, ale čtyřlitrový rozdíl by tam snad nebyl.
15. 7. 2015 14:13
Re: Spotřeba
Tak doporucuju dotankovat, PP tu fakt keca cca i o dva litry, zalezi na profilu cesty...
Za 11 nejezdi ani X50d.
15. 7. 2015 21:29
Re: Spotřeba
Dva litry? A nemaj spis na benzince cinkly stojany?
Avatar - wikinko
15. 7. 2015 10:21
Re: Spotřeba
Pan Mička, dúfam, že tieto spotreby nečerpáte z palubného PC ako diletant, ale že máte spotrebu odmeranú plná-plná. Že sa s tým dá jazdiť za 11 je samozrejme možné, ale nie pri testovaní... Za 11 má toto auto problém jazdiť aj v nafte.
15. 7. 2015 10:27
Re: Spotřeba
Pokud te to zajima, jukni na spritmonitor. Zdejsi redaktori jsou proste dlouhodobe pri jizde opatrnejsi na plyn. Aspon je to, jak se zda byt fer napric auty. Fakt je, ze manitel tohoto x6 asi na spottebu jezdit nebude...
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 10:57
Re: Spotřeba
je to tak viki ..... aj pajero jazdi za 10 ked plyn len hladis... no skus to monstrum drzat v pohybe a trosku pridat... a mas 13 ani nevies ako.. a to je este k tomu dizel... je to tak ako pises.... s tymto benzinovym bawom to bezne pod nejakych 14-15 urcite nepojde ... veru tak
16. 7. 2015 04:02
Re: Spotřeba
Záleží přece na tom, jakým způsobem se auto testuje. ;-)
15. 7. 2015 09:53
Re: Spotřeba
Presne! ja si vyfiltroval X5 od 330HP (X6 jsem nenasel ani jednu) a kombinka je 15,09 na sto. 11 na sto to zere v dehtu.
15. 7. 2015 12:41
Re: Spotřeba
Asi tak, zkušenosti známého s tímto motorem v předchozí generaci X6. Dlouhodobá spotřeba 16l, čili dojezd kolem 500km na plnou nádrž. Což je opruz, neustálé stání u benzinky.

Auto nakonec prodáno, problémy motoru s úbytky oleje, reklamováno, nevyřešeno. Tenhle motor prostě bere olej. Nafta je lepší volbou.
15. 7. 2015 12:54
Re: Spotřeba
Neblazni, kdyz se tu mluvi o Tesle s realnym dojezdem 280km naslednym x hodinovym dobijenim navic na miste, kam si urcite nemel namireno, nebyl dojezd ale vubec podstatny :-) pro me do jezd dulezity je...
15. 7. 2015 09:51
konecne
Konecne redaktor, ktery nema potrebu deklarovat odpor k tomuto autu.
o x6 se kazdy rad opre. Auto, ktere nema smysl, jeste k tomu nabubrele a drahe...
to ze v nasich podminkach nema smysl jakekoli suv se jaksi pomijelo. Byt jiny se proste neodpousti. Pojmenoval jste to presne. Kdyz se vam libi ( a jak vime, ostatni vyrobci jiz kopiruji) tak proc ne? Auto to rozhodne spatne neni. Sam bych si ho nekoupil, ale to neznamena, ze nedokazu pochopit nekoho, kdo tak udela. Pravdepodobne ma jine potreby nez ja. Btw kritika na zadni sedacky je ok, nicmene je dobre zminit, ze si je mozne objednat dozadu lepsi. Na detske sedacky to neresite a kdybste vozil pravidelne dospele, asi spis zvolite jine auto.
Rozbalit vlákno
3
15. 7. 2015 09:52
Re: konecne
Čtyři dospělé už jsem dlouho neviděl v žádném autě v běžném provozu. Výjimky jsou zedníci jedoucí z práce, nebo policajti co vezou zatčené(ho) na služebnu:)
Avatar - iudex
15. 7. 2015 10:33
Re: konecne
Tiež som si všimol na tunajšie pomery nezvyčajne dlhé zamyslenie nad zmyslom auta a rovnako oceňujem, že sa redaktor neznížil k prvoplánovému a populistickému odsúdeniu auta, ale veľmi pravdepodobne vystihol zmýšľanie potenciálneho kupujúceho.
Rovnako by som si toto auto (ani iné SUV) nekúpil, X6 sa mi nepáči (aj keď táto druhá generácia ma už vizuálne neirituje ako jednotka, už ju dokážem akceptovať), ale plne chápem toho, kto si ho kúpi, lebo objektívne sa dá autu vytýkať asi len máločo. Už samotný fakt, že viac ako dvojtonové SUV dokáže popreháňať aj tie najrýchlejšie hotheče s polovičnou hmotnosťou svedčí o jeho kvalitách, pritom odvezie toľko, ako kombík strednej triedy; o technike, výbave a pod. netreba pochybovať, k tomu prestíž prémie a rešpekt daný rozmermi karosérie a na veľkoobjemový benzín (s automatom a štvorkolkou) prekvapivá spotreba, to spolu dáva výborný celok pre toho, kto na to má.
15. 7. 2015 09:53
X6 vs. X5
Velmi dobře sepsaný článek. Krásně jsem se do toho vžil. Poklona panu Mičkovi. Stále ale nějak nevím, jestli radši X5 nebo X6. X6 už je fakt "drzost na kolech". X5 je přeci jen praktičtější a přitom jízdně dost podobná.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - JohnyCarWash
15. 7. 2015 10:04
Re: X6 vs. X5
Dobrý den,

díky, jsem rád, že se čtení líbilo. Osobně bych si vzal asi taky X5. Rozdíly v jízdě poznáte, až když máte X5 a X6 opravdu vedle sebe na stejné silnici, a je pravda, že je X6 fakt hodně okázalá. Ale při testování mi to na druhou stranu zas tak nevadilo :-) :-)
15. 7. 2015 10:07
Re: X6 vs. X5
Tim prokazujete vetsi nadhled nez spousta vasich kolegu... priznat si takovou vec je pro mnohe tezke. On se range rover take neprodava proto, ze by se nekdo brodil v metrove vode, ze?
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 10:51
Re: X6 vs. X5
X5 má o něco praktičtější kufr a nižší nasírací faktor pro méně sebevědomé jedince. To je celý rozdíl. ;-)
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 12:06
Re: X6 vs. X5
ano, a o něco vyšší cenu.
15. 7. 2015 10:28
X6
Měl jsem možnost pár dní jezdit s novou X6 a je to o tom zážitku z jízdy. Na dálnici střela, u které, při sešlápnutí plynového pedálu nepoznáte, že má přes 2 tuny. Ve městě je to o tom pocitu sedět nad všemi kolem. X6 je okázalá, masivní a nesmlouvavá. A přesně tak se po chvíli v ní cítí i řidič...do prvního parkování v podzemních garážích >:D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - iudex
15. 7. 2015 11:19
Re: X6
Sesternica s Range Roverom si už plánuje stretnutia tak, aby nemusela parkovať v podzemných garážach. >:D Holt drobná nevýhoda obrovského SUV v "mestskej džungli".
15. 7. 2015 11:22
Re: X6
V praze to je v garazich skutecne potiz. Ale zena tam odre i velke kombi. Ono je to podobne.
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 12:17
Re: X6
Parkování není zdaleka takový problém, jak se traduje, tahle auta mají lepší rejd než většina kompaktů, kamery kolem dokola, sedíš vysoko, tj. vidíš přes auta při vyjíždění. Problém větší šířky je spíš v užších místech, např. zúženích na dálnici, tam, kde se vyšší střední protáhneš s rezervou to s velkými SUV už moc nejde, takový RRS má se zrcátky 2,25 m, tam stačí, aby předjížděný kamioňák lehce cuknul zápěstím... ;-)
Avatar - iudex
15. 7. 2015 12:37
Re: X6
Ako píšeš, samotná dĺžka až taký problém nie je, dnes má kadejaká stredná trieda takmer 5 metrov (ale aj s tými je parkovanie v podzemkách "radosť"). Oveľa väčší problém je šírka, keď dnes developeri nasekajú parkovacie miesta tak úzke, ako im to len norma dovoľuje (čo na tom, že norma vznikla v čase, keď typické auto na cestách bola Škoda 120) a vytočiť sa tam s viac ako 2 metre širokým Behemotom je nemožné.
15. 7. 2015 12:44
Re: X6
Přesto to majitelé těchto SUV budou stále zkoušet a cpát se do zúžení 2,2 m a spoléhat se, že jim ty v pravém pruhu udělají prostor. Tohle nikdy nepochopím....
Avatar - Dinar
15. 7. 2015 13:00
Re: X6
Vídávám jiný obrázek, SUV šlapou brázdu za kamiony a zúžením v levém se ženou fleetové kombíky.
15. 7. 2015 13:09
Re: X6
Jojo octavie tdi je na dalnici nejvetsi strela a superb to je ubercar
15. 7. 2015 14:05
Re: X6
Hele, kdyz musis, tak musis (prijet na cas). To pak na na lety Havirov-Praha pod 3 hodiny staci i 95 koni - akorat ty motory pak ve 150 tkm konci. >:-[]
15. 7. 2015 20:47
Re: X6
Já vídávám vedle služebních Octavek - i když časy jsou zlé a polepené Rapidy to jistí - právě ty SUV (X5/Q7/ML) a v nich blondýnu cca 30 let, vyčesaný cop a černé brýle, tvaru oblíbeného Naďou Urbánkovou v dobách své největší slávy, za každého počasí >:-[] , které zaberou levý pruh, ale už se bojí ten kamion předjet, tak úspěšně nasadí rychlost kamionu a jedou vedle něj
Avatar - _Karel_
15. 7. 2015 20:57
Re: X6
Což není vinou auta. Podobné řidiče najdu od favorita po A8.Je asi fakt, že určitý auta přitahují určitý druh osobnosti, ale bylo by nespravedlivý házet všechny majitele do jednoho koše.
15. 7. 2015 21:38
Re: X6
To samozřejmě. Nechci se dopouštět generalizování, ač vím, že předchozí příspěvek tak asi zní, ale tenhle případ je na silnicích nejvíce na očích. Věřím, že existují slušní řidiči velkých SUV i dobré řidičky blondýny ;-)
15. 7. 2015 14:01
Re: X6
Pokud ti v pravém pruhu jedou max na čáře, není ani s velkým SUV problém levým pruhem projet.
15. 7. 2015 14:09
Re: X6
Je - v tech panelech oddelujicich pruhy je obcas vlna a pak uz jde o plechy :-)
D1 ted jezdim 6x tydne a i s relativne malym autem je to blbnuti v zuzenich o hubu.
15. 7. 2015 12:48
Re: X6
A v zimně na zasněžené silnici saně ;-) . Fyziku neobejdeš, stejně jako problém balónových pneu za deště, aquaplaning přichází dřív než bys čekal. Paradoxně jsou to za deště ta nejrychlejší auta na dálnici, čtyřkolka to přece jistí ;-) .
15. 7. 2015 10:51
Spatné, velmi špatné
Za ty peníze je to velmi špatné auto, samozřejmě majitelé se budou do krve bít za to, že nenaletěli :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 11:13
Re: Spatné, velmi špatné
len priplatkova vybava je tam za 600 tisic.. to je blaznovstvo.... aspon pre nas beznych smrtelnikov....

mne by bohate stacil 2,2ka outlander s manualom .... pre rodinu aj na aktivny zivot nepotrebujem viac.... a ani by som viac nevyuzil... krasne auto ... proste sen........ ale tak kto ma na bmw preco nie.... ak mu to pride ako lepsia investicia v pohode... jeho vec.... jeho peniaze... jeho sen.... kazdy ma dnes moznost kupit si to co sa mu paci ;-) ... ono stejne zijeme len raz a prachy si do hrobu nikto nevezme.... treba si spravit radost ak clovek na to ma... samozrejme nie za kazdu cenu
Avatar - _Karel_
15. 7. 2015 18:52
Re: Spatné, velmi špatné
Podívej se na vedlejší článek o ferrari za 5mio USD. Pak ti příplatková výbava za 600tis. nebude připadat nijak extrémní.Všechno je relativní.
15. 7. 2015 11:16
Nesmysl na kolech
Toto BMW, stejně tak Q7 považuju za nejnesmyslnější auta, která vyjela. Nic se do toho nevejde, zabere to místa jak autobus, ale hlavně, že jsme cool a jezdíme s tím do centra Prahy. O spotřebě při courání v centru ani nemluvím. Ale zvlášní je, že v tom potkávám hlavně ženský. O parkování ani nemluvím...
Rozbalit vlákno
51
15. 7. 2015 11:20
Re: Nesmysl na kolech
Nic se do toho nevejde? Zabira to mista? Mista to zabita asi jako passat a vjede se do toho srovnatelne veci. Misto na vysku asi neresime nebo ano? To ze do mesta staci nedavno zminenej elektro skutr od vw je asi jasne. Taky se na nej tesim. ;-)
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 11:49
Re: Nesmysl na kolech
neblazni :-) ....... ved X6 je o 16cm sirsia ako passat.... pritom pri parkovani rozhoduje kazdy centimeter.... niekedy viac problemov narobi sirka auta ako samotna dlzka... zvlast ked miesta na dlzku mas vsade dost ale sirkou sa medzi dve auta jednoducho nevojdes.....
15. 7. 2015 11:57
Re: Nesmysl na kolech
Viděl si kufr Q7 a X6? víc věcí jsem narval i do svého bývalého VW Lupo po sklopení sedadel... . Nikomu ho neberu, proti gustu žádný dišputát, ale při parkování bych vedle toho stát nechtěl...
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 11:24
Re: Nesmysl na kolech
s tymi zenskymi mas pravdu.... v Q7 cayenne alebo X5,X6 je to sama mlada holka... ani nie ze nejaka stara zenska v rokoch alebo elegantny chlapik v obleku ... ale len mlade kocky, mlade vodicky ktore mozno pred tym este ine auto ani nezazili nevideli.. ... odkial na tie auta beru neviem ... a pritom zvacsa s nimi jazdia len po nakupnych centrach a ani zaparkovat s tym nevedia ... ako keby v meste na tuto cinnost nebol lepsi yaris alebo corsa... nuz co ... asi si to len zle vysvetlujem, asi uz zacinam starnut ;-)
15. 7. 2015 12:13
Re: Nesmysl na kolech
Osobne bych sve zene taky koupil Range Rover, Cayenne, X5/6, nebo Q7, podle toho, co by si vybrala, no nemam na to skvaru. Ale mit ty prachy, urcite bych ji podobneho mastodonta koupil, pokud by se neco extra podelalo, urcite je lepsi bourat v tomhle, nez v Citygo.
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 12:22
Re: Nesmysl na kolech
o co tak rovno 10 tonovy marauder... mit ti prachy .... proc ne.... ved co ak oproti pojde niekto s range roverom v protimere ze jo ;-) ... istota je gulomet....
15. 7. 2015 12:42
Re: Nesmysl na kolech
Ano, pro ochranu mych nejdrazsich klidne i Marauder, nebo Dartz. Az se ti nekdo blizky vymele ve felde a budou ho skladat jako puzzle a ty se budes nekde stranou bezmocne modlit, aby zadny dilek nechybel a vsechno nakonec fungovalo, pak pochopis, o cem pisu. Samozrejme ti ale nic podobneho nepreju!
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 12:50
Re: Nesmysl na kolech
a mozno najbezpecnejsie je chodit pesi..... ale zase.... co ak do mna udrie blesk... alebo na mna vyskoci medved v lese.... clovek dnes nema nic iste ;-) ....

je pravda ze s pajerom sa citim bezpecnejsie.... ;-) ale tak zase v meste .... postaci v drvivej vacsine z pohladu bezpecnosti aj bezne male auto , tych par tukesov ktore som v meste s malym autom zazil pocas poslednych 15 rokov..... vlastne ani za rec nestoja....

u tohto BMW skor vidim cielovku ludi ktori chcu v prvom rade imidzove auto ... je to auto pre niekoho kto neriesi rodinu deti peniaze spotrebu praktickost ... proste auto pre par vyvolenych ktori maju ine starosti ;-)
15. 7. 2015 13:11
Re: Nesmysl na kolech
Ja, toppere, porad mluvim z pozice cloveka, ktery by vybiral podobne auto sve zene/dceri. Ty porad mluvis sam za sebe = do te role otce/manzela se vcitit neumis, takze tezko spolu muzeme dale vest tuhle diskusi. No co jsem chtel tim vsim vyjadrit: Chapu, zeč tato velka SUV ridi v mnoha pripadech zeny, dokazu si predstavit myslenkove vzorce, ktere jejich manzely/otce vedly k tomu, ze jim koupili mastodonta misto nejake vesele berusky. Kapis?
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 13:12
Re: Nesmysl na kolech
v poriadku ok , moja priatelka chce zase swifta ;-) cerveneho so 4 dvermi ( ona tomu tak hovori ze auto so 4 dvermi ) .... ale nemam ani na ten >:D .. a ak aj budem mat... tak bude pravdepodobne spolocny lebo dve auta asi neutiahnem ;-)
15. 7. 2015 13:16
Re: Nesmysl na kolech
Neboj, to prijde, kdybys mi rekl pred patnacti lety, ze si koupin nove auto, jedno jake znacky, asi bych ti moc neveril, no dnes je to pro me bezna realita... Jednou ji toho Swifta koupis, klidne i s nejakym kvetinkovym motivem :-)
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 13:24
Re: Nesmysl na kolech
problem je to ze ta felda nie a nie chcipnut .... tam sa nema ani co pokazit to je problem ( raz za cas nejaka trubka vyfuku ) .... a tak nie je dovod kupovat nieco nove... v meste a mimo mesta po blizkom okoli to proste staci.... navyse som pred dvoma tyzdnami uspesne presiel STK ( nefungovalo len nastavenie sklonu svetiel, vzdy sa ta blbost pose.re .... a oprava stoji 20 eur....... a ktore sa opravilo este v servise pri prehliadke pred STK ) .... nemam nic v elektrike... ani ziaden posilnovac ziadne systemy nic... len motor brzdy kasna a volant :-D

mne sa swift paci .... alebo rio..... aj fabia ujde... raz k tomu isto dojde....
15. 7. 2015 13:34
Re: Nesmysl na kolech
Rio - az me udivuje, ze neni na kazdem rohu, je hezke, muze mit dobrou vybavu, ceny...no nevim, mrknu se.
Avatar - 3_diamanty
15. 7. 2015 13:37
Re: Nesmysl na kolech
u nas ich je viac ako u vas.... u vas co som si vsimol uz rio moc neslape ...... skor preferujete zo zahranicnych vozov fiestu clio....
15. 7. 2015 13:40
Re: Nesmysl na kolech
KIA obecne, asi ty reklamy na hjondeee delaji svoje.
Avatar - iudex
15. 7. 2015 13:25
Re: Nesmysl na kolech
A keď to bude Swift Sport, ešte si ho aj rád od nej požičia. :-)
15. 7. 2015 13:33
Re: Nesmysl na kolech
Presne :-) :yes:
Avatar - iudex
15. 7. 2015 12:33
Re: Nesmysl na kolech
Tvoja polovička skutočne túži po takých obrovských autách? Nie je to len projekcia Tvojich želaní? ;-) Ja len preto, že moja polovička by aktuálne, približne rovnako dlhé auto najradšej vymenila za Fiat 500 alebo Mini. ;-)